Πέρυσι τον Ιούνιο, το Reference Group της Eurovision προχώρησε σε μια καινοτομία λόγω των συνθηκών της πανδημίας του κορονοϊού COVID-19: επιτράπηκε η χρήση ηχογραφημένων φωνητικών στα ζωντανά σόου του διαγωνισμού. Σκοπός ήταν ο όσο το δυνατόν μικρότερος αριθμός ατόμων στην αποστολή κάθε χώρας.
Η αρχή δεν θα είχε γίνει φέτος
Ο Εκτελεστικός Επόπτης της Eurovision, Martin Österdahl, σε συνέντευξη που έδωσε στο The Euro Trip podcast, αποκάλυψε ότι ο κανόνας αυτός δεν θα είχε τεθεί σε ισχύ, ούτε καν δοκιμαστικά, εάν δεν υπήρχε η πανδημία του κορωνοϊού.
Κάποια στιγμή, αλλά δεν ξέρω… Νομίζω ότι είναι πιθανό να το είχαμε προτείνει και να το είχαμε δοκιμάσει δίχως την πανδημία, αλλά δεν θα το είχαμε δοκιμάσει φέτος.
Ο ρόλος του Melodifestivalen
Στο παρλεθόν, ο Martin Österdahl, υπήρξε παραγωγός του σουηδικού Melodifestivalen. Πραδέχτηκε ότι αυτό υπήρξε η «έμπνευση» για τη θέσπιση αυτού του κανόνα και στη Eurovision:
Είναι κάτι που το έχουμε δοκιμάσει και έχουμε κάνει στον σουηδικό εθνικό τελικό και όλα πήγαν μια χαρά εκεί.
Εξετάσαμε αρκετούς τρόπους για να το πετύχουμε· δεν μας αρέσουν τα φωνητικά που απλώς κάνουν πως τραγουδούν. Γι’ αυτό κάνουμε μια μίξη των φωνητικών με τη ζωντανή ερμηνεία για να πετύχουν οι αρμονίες.
πηγή: eurovoix