ΙΤΑΛΙΑ: Ο Marco Mengoni είναι επίσημα ο εκπρόσωπος της χώρας στη Eurovision 2023!

Πηγή: RAI

Το 73ο Φεστιβάλ του Sanremo ολοκληρώθηκε με μεγάλο νικητή τον Marco Mengoni και το “Due Vite“. Μέσα από πέντε αξέχαστες βραδιές, ο νεαρός καλλιτέχνης κατάφερε να κόψει πρώτος το νήμα στον τελικό του Σαββάτου. Αυτό που απασχολούσε όλους τους φίλους του διαγωνισμού της Eurovision ήταν αν όντως το Due Vite θα ήταν η συμμετοχή της χώρας στην Eurovision 2023.

Η απάντηση δόθηκε μέσα από την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε μετά την ολοκλήρωση του Φεστιβάλ. Ο Marco Mengoni θα είναι και επίσημα ο εκπρόσωπος της Ιταλίας στον διαγωνισμό της Eurovision 2023, εκπροσωπώντας για δεύτερη φορά τη χώρα μετά το 2013 και την πρώτη του συμμετοχή με το “L’essenziale“. Ως προς το τραγούδι με το οποίο θα διαγωνιστεί ο Marco Mengoni τον ερχόμενο Μάιο στο Λίβερπουλ, αυτό παραμένει ανοιχτό όπως δήλωσε και ο ίδιος στην συνέντευξη τύπου.

Ποιος είναι ο Marco Mengoni

Ο Marco Mengoni είναι Ιταλός τραγουδιστής. Γεννήθηκε το 1988 και έκανε τα πρώτα του βήματα του στη μουσική στην ηλικία των 14 ετών ως μέλος ενός πενταμελούς συγκροτήματος. Έγινε γνωστό στο ευρύ κοινό όταν κέρδισε την τρίτη σεζόν του ιταλικού talent show X Factor. Συμμετείχε πρώτη φορά στην μεγάλη κατηγορία του Φεστιβάλ του Sanremo το 2010 με το τραγούδι “Credimi ancora” τερματίζοντας στην τρίτη θέση. Το 2013 συμμετείχε εκ νέου στο περίφημο φεστιβάλ, με το τραγούδι “L’essenziale” κερδίζοντας την πρώτη θέση, ενώ είχε ήδη επιλεγεί να εκπροσωπήσει τη χώρα στον διαγωνισμό της Eurovision στο Μάλμε. Στην Eurovision εκείνης της χρονιάς τερμάτισε στην 7η θέση. Δέκα χρόνια μετά, και μετά από πληθώρα επιτυχιών, πλατινένιων και χρυσών δίσκων, επέστρεψε ως διαγωνιζόμενος στο 73ο Φεστιβάλ του Sanremo, κατακτώντας την πρώτη θέση με το τραγούδι “Due Vite“.

Πώς σας φαίνεται η συμμετοχή της Ιταλίας στη Eurovision 2023; Βαθμολογήστε τη στο poll που ακολουθεί.

This poll is no longer accepting votes

Πώς βαθμολογείτε τη συμμετοχή της Ιταλίας στη Eurovision 2023; | How do you rate Italy's entry in the ESC 2023?

Μείνετε συντονισμένοι στον OGAE Greece για όλες τις εξελίξεις σχετικά με το Sanremo 2023 και τη συμμετοχή της Ιταλίας στη Eurovision 2023!

Για να μαθαίνετε ό,τι συμβαίνει στη Eurovision ακολουθήστε μας στο Facebook, στο Instagram, στο TikTok, στο Twitter και στο YouTube.

Κωνσταντίνος Παππάς
Κωνσταντίνος Παππάς
Γεννήθηκε ένα ηλιόλουστο απόγευμα του Ιουνίου. Ξεκίνησε να διαβάζει πριν πάει σχολείο από συμπόνοια. Έμαθε να γράφει εξίσου γρήγορα, αλλά πλέον ο γραφικός του χαρακτήρας και η ασθενής του μνήμη τον προδίδουν. Πολυσχιδής προσωπικότητα, προσπαθεί να διατηρήσει αμείωτο το ενδιαφέρον στα ενδιαφέροντα του. Πάθος του η Eurovision για την οποία αρθρογραφεί ανελλιπώς από τον Οκτώβριο του 2018 μέσα από το αγαπημένο του σωματείο, τον OGAE Greece. Στην καθημερινότητα του ομιλεί οικονομικά.

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ίσως άλλη χρονιά να μην μας έκανε τόση αίσθηση, ωστόσο φέτος αναντίρρητα θα ξεχωρίσει, τουλάχιστον κρίνοντας βάσει όσων έχουν επιλεγεί ως τώρα από τις άλλες χώρες. Είναι εντυπωσιακό το πώς καταφέρνουν κάθε χρονιά τα ιταλικά κομμάτια να ξεχωρίζουν, ιδίως όσα έχουν επιλεγεί τα τελευταία χρόνια μέσω San Remo. Είναι ακόμη πολύ εντυπωσιακό το πόση απήχηση έχει την τελευταία δεκαετία και βάλε η Ιταλία στο τηλεοπτικό κοινό. Αφήνω εκτός συζήτησης το 2014 που δεν είχε επιλεγεί μέσω San Remo η ιταλική συμμετοχή. Το La Mia Citta μου άρεσε ως κομμάτι, αλλά έχασε από το live, και γι’ αυτό βρέθηκε τόσο χαμηλά. Αναντίρρητα άλλες συμμετοχές ήταν πιο ενδιαφέρουσες, άλλες λιγότερο, ωστόσο τα τελευταία χρόνια, δηλ από την επάνοδο της Ιταλίας το ’11 και ύστερα, το μόνο κομμάτι που δεν μου άρεσε καθόλου, ήταν το Madness Of Love, το οποίο βέβαια δεν ήταν ακριβώς από το San Remo, ήταν από την κατηγορία των πρωτοεμφανιζόμενων καλλιτεχνών. Αφήνω εκτός συζήτησης την πρωτιά τότε στις επιτροπές, ενδεχομένως ήταν ένα καλωσόρισμα για την επιστροφή της Ιταλίας. Το γεγονός ότι ένα τέτοιο κομμάτι είχε λάβει 99 πόντους, αν θυμάμαι σωστά, από το κοινό και κατετάγη 11ο σημαίνει πολλά. Μία άλλη συμμετοχή που είχε απήχηση ενώ δεν το περίμενα ήταν το Non mi avete fatto niente του 2018. Δεν εξεπλάγην από την χαμηλή θέση των επιτροπών, όμως εξεπλάγην από την υψηλότατη 3η θέση του κοινού, το οποίο, ας μην ξεχνιόμαστε, το κατέταξε μόλις λίγους πόντους πίσω από το Fuego, όλα έχουν την σημασία τους. Και μιλάμε για το Fuego, που ασχέτως τι πιστεύει κανείς, εκείνες τις ημέρες ήταν 1ο στα στοιχήματα για την νίκη, έχοντας ήδη κερδίσει στο κοινό τον 1ο ημιτελικό, αφήνοντας το εν τέλει νικητήριο Toy 60 πόντους πίσω.
    Για να μην χάνουμε το νόημα, το όλο point είναι το πόσο πολύ αρέσουν στο κοινό οι ιταλικές συμμετοχές. Σαφώς η Ιταλία δεν βρίσκεται κάθε χρονιά στις πρώτες 3 θέσεις, δεν το κατάφερε καν με το μεγάλο τότε φαβορί Occidentali’s Karma το ’17. Μιλάμε όμως μια χώρα που την τελευταία δεκαετία και βάλε, έχει μείνει εκτός 10άδας μόλις 2 φορές (2014, 2016) και μάλιστα με κομμάτια που δεν νίκησαν το San Remo, ίσως κάτι να λέει κι αυτό. Οφείλω να πω πάντως πως για εμένα η μεγαλύτερη αδικία από πλευράς κοινού ήταν η 17η θέση το ’12 στην Nina Zilli. Εκεί μπορώ να πω πως οι επιτροπές έκαναν την δουλειά τους, θα ήταν ιεροσυλία το κομμάτι αυτό να έμενε εκτός δεκάδας στον τελικό.
    Για να επανέλθω βέβαια στο κυρίως θέμα, στον Marco Mengoni, το Due Vite μου αρέσει περισσότερο από το L’Essenziale. Μένει βέβαια να δούμε και την δομή του τελικού 3λεπτου κομματιού, αλλά θεωρώ πως και φέτος η Ιταλία θα πάει πολύ καλά. Εφόσον το ’13 είχε κατορθώσει να βρεθεί εντός 10άδας και με τις επιτροπές και με το κοινό (αν και τα αποτελέσματα που έχουμε από το ’13 είναι και λίγο περίεργα καθώς δεν έχουμε πόντους αλλά μέσους όρους), προσδοκώ πως και φέτος η Ιταλία δεν θα πέσει κάτω από την 7η θέση στο σύνολο. Είναι νωρίς ακόμα, αλλά με τι ακριβώς να το συγκρίνω από τα χθεσινά; Με την Μάλτα, την Κροατία, την Δανία ή την Εσθονία;
    Το μόνο που μένει πλέον να πω είναι, καλή επιτυχία Ιταλία!

  2. Το πρώτο μεγάλο φαβορί κατά τη γνώμη μου. Μουσική,στίχοι και καλλιτέχνης αγγίζουν την τελειότητα! Καλή επιτυχία Ιταλία! Θα πας πολύ ψηλά…

  3. Μπράβο στον Μάρκο, άξιος νικητής, για ακόμη μια χρονιά η Ιταλία στέλνει δυνατή συμμετοχή και αξιοπρεπεστατο τραγούδι.

  4. Ιταλία 2024. Άλλη μια εξαιρετική συμμετοχή από έναν εξαιρετικό καλλιτέχνη (ο αγαπημένος μου από Ιταλία) για την χώρα, που κατά την γνώμη μου θα έπρεπε, μετά την επιστροφή της το 2011, να έχει κερδίσει τουλάχιστον ακόμα δύο φορές τον διαγωνισμό (εκτός του 2021), κάτι το οποίο προφανώς δεν συνέβη για πολιτικές σκοπιμότητες. Πολλά μπράβο στην Ιταλία και πολύ καλή της επιτυχία, αν και την θεωρώ δεδομένη.

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ