EUROVISION 2024: Παραλειπόμενα και σκέψεις για την 1η πρόβα των απευθείας φιναλίστ! [POLL]

Μια ματιά στις πρώτες πρόβες των απευθείας φιναλίστ

Βρισκόμαστε στην 6η ημέρα προβών. Χθες συμπληρώθηκε η πρώτη ολοκληρωμένη εικόνα των χωρών του 1ου ημιτελικού. Με εντελώς διαφορετικό τρόπο κάλυψης από αυτόν που είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια και που για πρώτη φορά εφαρμόστηκε την περασμένη χρονιά, οι διοργανωτές μας έδωσαν το rehearsal clip video αργά το βράδυ, όπως αντίστοιχα σήμερα είδαμε τα rehearsal clips των 9 μόνο χωρών του 2ου ημιτελικού που έκαναν τη 2η πρόβα τους σήμερα.

Η προσοχή όμως ήταν στραμμένη σήμερα στις 6 χώρες που θα εμφανιστούν απευθείας στον Μεγάλο Τελικό (BIG 6), μια που για πρώτη φορά θα παίρναμε μια γεύση από το τι έχουν σχεδιάσει για την εμφάνισή τους στη σκηνή. Ως γενική εντύπωση και οι έξι χώρες είχαν μια εντυπωσιακά καλή σκηνική παρουσία, ως προς το οπτικό κομμάτι κατ’ ελάχιστο. Το θέμα της ημέρας ήταν τα κουτιά, μια που οι 5 από τις 6 χώρες τους έδωσαν κυρίαρχο ρόλο στη σκηνή. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι δύσκολα θα δούμε φέτος κάποιες από τις BIG 5 να στριμώχνονται στις τελευταίες θέσεις του πίνακα βαθμολογίας, όπως μας έχουν συνηθίσει.

Π΄ρωτο στη σειρά το Ηνωμένο Βασίλειο. Για πολύ ψηλά στόχευσαν φέτος οι Βρετανοί. Αφού ανέλαβε ένας ταλαντούχος και πολύ έμπειρος στις ζωντανές εμφανίσεις performer (ο οποίος υπεραγαπά τη Eurovision), το παζλ συμπλήρωσε ένας από τους πιο καταξιωμένους stage directors στη Βρετανία, ο Theo Adams, για να υποστηρίξει την εμφάνιση του Olly Alexander στη σκηνή του Μάλμε. Αυτό που βλέπουμε στις πρώτες φωτογραφίες και το σύντομο βίντεο απλά μας άφησε άφωνους. Μια λέξη μόνο για αυτό που έστησε το BBC φέτος: World-class.

@eurovision

@Olly Alexander has us feeling a certain type of way with all that hanging around… let’s call it Dizzy 🇬🇧 #Eurovision2024

♬ original sound – Eurovision
@eurovision

@ISAAK sets the stage alight at his very first rehearsal for Germany 🇩🇪 #Eurovision2024

♬ original sound – Eurovision

H Γερμανία έφερε ένα ολόκληρο δωμάτιο στη σκηνή για να υποστηρίξει την σκηνική παρουσία του ISAAK. Και όχι μόνο αυτό, αλλά το δωμάτιο παίρνει φωτιά στην κυριολεξία, με φλόγες να ξεπετάγονται από τα όριά του. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο ISAAK είναι ένας πολύ δυνατός τραγουδιστής. Το τραγούδι του έχει μια δυναμική και πολύς κόσμος το έχει αγαπήσει αποό το πρώτο άκουσμα. Πολύ έξυπνα επιλέχθηκε το δραματικό σκηνικό που είδαμε ώστε να υποστηρίξει την ένταση του τραγουδιού. Αν και είναι μάλλον η πιο αδύναμη συμμετοχή από τις έξι απευθείας φιναλίστ, η σημερινή πρώτη γεύση δίνει στη Γερμανία ελπίδες για κάτι αρκετά καλύτερο από την 25η-26η θέση.

Η Σουηδία όπως κάθε χρόνο έρχεται με έτοιμο το στήσιμο και τη σκηνοθεσία του τραγουδιού της από το Melodifestivalen. Έτσι και φέτος, βλέπουμε ότι τα διδυμάκια από τη Νορβηγία Marcus & Μartinus προσάρμοσαν το ευρηματικό staging τους στη σκηνή του Μάλμε. Με αξιώσεις θα συμμετάσχει και φέτος η Σουηδία στον Διαγωνισμό και το καλοδουλεμένο pop hit που παρουσιάζουν χορεύοντας και τραγουδώντας αλάνθαστα οι δίδυμοι θα πάει δίκαια ψηλά.

@eurovision

@Marcus & Martinus had their first rehearsal at Malmö Arena and it’s one we won’t be forgetting in a hurry 🇸🇪 #Eurovision2024

♬ original sound – Eurovision
@eurovision

Je rejoue la scène… That’s how good @Slimane first rehearsal was 🇫🇷 #Eurovision2024

♬ original sound – Eurovision

Με αξιώσεις για τη νίκη βρίσκεται στο παιχνίδι φέτος και η Γαλλία, χάρη στον υπέροχο Slimane. Ένα μινιμαλιστικό σκηνικό (χωρίς κουτιά) κάνει όλο το παιχνίδι εδώ, λευκός καπνός και αιθέριοι φωτισμοί δημιουργούν συναισθήματα που σε τσακίζουν, σε συνδυασμό με τη σπαρακτική φωνή του Slimane. H Γαλλία το θέλει πάρα πολύ το κρυστάλλινο μικρόφωνο, φέτος θεωρούμε ότι βρίσκεται πάρα πολύ κοντά.

Όπως και πέρσι έτσι και φέτος η Ισπανία κουβάλησε το σκηνικό του Benidorm Fest με πρώτο και καλύτερο τον κόκκινο καναπέ που κυριαρχούσε στην εκεί σκηνή. Μαζί και οι χορευτές, που στην ουσία πρωταγωνιστουν στο act των Nebulossa. Έχει προστεθεί ένα τεράστιο κουτί-κύβος-κλουβί που κατεβαίνει από το ταβάνι, το οποίο χαρίζει σκηνικά. Το αντίθετο θα λέγαμε για τις προτομές γυναικών που προβάλλονται στη μεγάλη LED οθόνη. H συμμετοχή αυτή βασίζεται στην αίσθηση απελευθέρωσης και κεφιού, όπως και στη γοητεία των χορευτών και της Mary Bas. Λιγότερη σημασία έχουν όλα τα υπόλοιπα. Ένα τραγούδι που δεν το προσέχεις αρχικά, αλλά μπορεί να πάει απρόσμενα καλά (βλέπε Benidorm Fest).

@eurovision

@NEBULOSSA have arrived to Malmö exactly as we’d hoped – más ZORRA todavía 🇪🇸 #Eurovision2024

♬ original sound – Eurovision
@eurovision

Will the queen please take the throne… @angelinamango__ makes her entrance onto the rehearsal stage 🇮🇹 #Eurovision2024

♬ original sound – Eurovision

Τελευταία για σήμερα, μια κουραστική ημέρα με πρόβες που κράτησαν μέχρι αργά το βράδυ, η Ιταλία. Ένα υπέροχα σκηνοθετημένο υπερθέαμα, με την υπογραφή στα ρούχα του οίκου ETRO που έντυσε και τους Måneskin μας έφερε στη σκηνή του Μάλμε η Angelina Mango. H “πλήξη”, όπως λέγεται το τραγούδι της, δεν ήταν ποτέ τόσο συναρπαστική. Αν η Angelina κατάφερε να νικήσει στο Sanremo μόνη της με το νάζι της και τη φωνή της, τότε εδώ με το υπέροχο σκηνικό της και τις 5 χορεύτριές της πού μπορεί να φτάσει; Ποιος θα το περίμενε ότι η πρώτη ημέρα των BIG 6 θα ήταν η πιο ενδιαφέρουσα από όλες τις ημέρες των προβών…!


Εμείς θα σας ξαναπούμε ότι ο σχολιασμός και για την 1η πρόβα των BIG 6 έγινε με βάση το υλικό που μας διέθεσαν οι διοργανωτές και με κάθε επιφύλαξη (αφού η ολοκληρωμένη τρίλεπτη παρουσίαση είναι και ο μόνος δίκαιος τρόπος να κριθούν οι συμμετοχές), σας καλούμε να αποφασίσετε κι εσείς και να ψηφίσετε στο παρακάτω poll ποια θεωρείτε ότι ήταν η καλύτερη 1η πρόβα των BIG 6.

This poll is no longer accepting votes

Ποια από τις BIG 6 είχε την καλύτερη εμφάνιση στην έκτη ημέρα των προβών; / Which of the BIG 6 countries had the best performance in the sixth day of rehearsals?

Μείνετε συντονισμένοι στον ogaegreece.com για όλη τη δράση από την 7η ημέρα των προβών!

Ακολουθήστε μας στο FacebookInstagramTikTokTwitter και YouTube για να μαθαίνετε τι συμβαίνει στον κόσμο της Eurovision!

Ρήνα Κωνσταντοπούλου
Ρήνα Κωνσταντοπούλου
Μοριακή βιολόγος και παρ' ολίγον μουσικός. Ασχολούμαι με τη Eurovision από παιδάκι και τη λατρεύω τόσο για τη μουσική όσο και για όσα πρεσβεύει ο αγαπημένος μας διαγωνισμός: ειρήνη, αποδοχή, κατανόηση, αγάπη. /////// Studied music, only to become a molecular biologist. I have been involved with Eurovision since I was a child and I love it both for the music and for what our beloved contest stands for: peace, acceptance, understanding, love.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Λοιπόν, όχι ότι είδαμε και πολλά αν και ορισμένες εκ των χωρών κράτησαν την ίδια γραμμή με τον Εθνικό Τελικό. Το Ηνωμένο Βασίλειο για μένα το έχει πάρει πολύ ζεστά τα τελευταία 3 χρόνια και πολύ καλά κάνει. Το κομμάτι μου αρέσει πολύ, η σκηνοθεσία δείχνει εντυπωσιακή και το όλο σκηνικό θεωρώ θα τους χαρίσει μια καλή θέση (όχι απαραίτητα δεκάδα αλλά δε θα τις άξιζε να βρεθεί και στον πάτο).

    Η Γερμανία έρχεται με ένα κομμάτι αρκετά ραδιοφωνικό αλλά δε θα έλεγα πως είναι κάτι που μπορεί να τους ξεκολλήσει από τον πάτο. Φωνητικά ο Isaak είναι αρκετά καλός αλλά αυτό δεν είναι αρκετό από μόνο του. Δεν πιστεύω ότι θα παίξει ψηλά, εκτός αν οι επιτροπές τον στηρίξουν επειδή κάθε χρόνο βλέπουμε κάποιες “εκπλήξεις”. Σίγουρα δεν πάει για νίκη, ούτε καν για δεκάδα θα πω εγώ, αν και το σκηνικό έχει κάποιο ενδιαφέρον.

    Μου αρέσει που γράφετε για τη Σουηδία “Με αξιώσεις θα συμμετάσχει και φέτος η Σουηδία στον Διαγωνισμό και το καλοδουλεμένο pop hit που παρουσιάζουν χορεύοντας και τραγουδώντας αλάνθαστα οι δίδυμοι θα πάει δίκαια ψηλά.”. Συγγνώμη αλλά το τραγούδι μας ενδιαφέρει; Όχι τίποτα άλλο, απλά νόμιζα πως η Eurovision ήταν διαγωνισμός τραγουδιού. Ένα πλαστικό ποπάκι του συρμού είναι, χιλιοακουσμένο, το οποίο βασίζεται μόνο στο οπτικό αποτέλεσμα. Ναι, θα πάει ψηλά αλλά όχι γιατί το αξίζει, απλά γιατί οι επιτροπές θα ψήφιζαν Σουηδία ακόμα και αν δε συμμετείχε… Τραγική η προώθηση αυτή, τους χρειάζεται ένα μεγάλο χαστούκι – εύχομαι ο κόσμος να αποφασίσει να τους μποϊκοτάρει μια χρονιά, να αποκλειστούν στον ημιτελικό και εκεί να δεις τι έχει να γίνει. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, προβλέπω μια μέρα μετά τον Τελικό η EBU να ανακοινώνει επιστροφή των κριτικών επιτροπών στους ημιτελικούς…!

    Διαφωνώ κάθετα με την όλη προσέγγιση της Γαλλίας. Γράφετε κιόλας “H Γαλλία το θέλει πάρα πολύ το κρυστάλλινο μικρόφωνο, φέτος θεωρούμε ότι βρίσκεται πάρα πολύ κοντά.”. Σιγά που ο κόσμος θα ψηφίσει το συγκεκριμένο τραγούδι. Στις επιτροπές θα πάει καλά αλλά θεωρώ θα πατώσει στον κόσμο. Ο Slimane είναι καλός ερμηνευτής αλλά προσπαθεί με το ζόρι να βγάλει συναίσθημα μέσω μια επίδειξης φωνητικών ικανοτήτων η οποία είναι εντελώς αχρείαστη και περιττή. Όλο αυτό με το acapella ειδικά στο τέλος, δηλαδή κάπου ώπα! Κι εμείς αγαπήσαμε αλλά δεν κάναμε έτσι…

    Η Ισπανία θεωρώ θα περάσει και δε θ’ακουμπήσει. Αρκετά “προβοκατόρικη” κίνηση το να κρατήσουν την ενδυματολογική γραμμή των χορευτών, χωρίς να είμαι βέβαια πουριτανός αλλά δεν το βρίσκω και ιδιαίτερα έξυπνο. Προβλέπω να επιστρέφει στις πολύ χαμηλές θέσεις και φέτος η Ισπανία (όπως και πέρυσι, με τη διαφορά ότι φέτος ούτε οι επιτροπές δε θα τη σώσουν).

    Η Ιταλία για μένα αποτελεί μυστήριο. Αν υπάρχει μια χώρα εκ των 6 που μπορεί να διεκδικήσει με αξιώσεις τη νίκη, αυτή προφανώς είναι η Ιταλία. Δεν είναι τυχαίο που σχεδόν κάθε χρόνο φιγουράρει ψηλά, με τη διαφορά ότι σε αντίθεση με τη Σουηδία, φέρνει σχεδόν πάντα κάτι ποιοτικό στη σκηνή. Ενδυματολογικά δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα αν και τα λίγα στιγμιότυπα δε λένε και πολλά. Θα ήθελα να δω πώς θα γράφει όλο τηλεοπτικά για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη. Φωνητικά η Angelina είναι εκπληκτική.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ