Με σουηδική συνταγή για τη μείωση της διάρκειας των σόου της Eurovision 2024!

Ο Christer Björkman επιστρέφει ως παραγωγός του διαγωνισμού της Eurovision για το 2024. Με μεγάλη καριέρα στο Melodifestivalen και στο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, ο Σουηδός παραγωγός θεωρείται ο κατάλληλος άνθρωπος για να φέρει νέα πνοή στον μεγαλύτερο μουσικό διαγωνισμό του κόσμου.

Στο πλευρό του θα έχει τον Per Blankens, ο οποίος αναλαμβάνει το ρόλο του τηλεοπτικού παραγωγού. Ο Blankens έχει δουλέψει σε πολλές μεγάλες μουσικές εκπομπές, όπως το Melodifestivalen, το Idol, το American Idol και τον διαγωνισμό τραγουδιού The Next για το τηλεοπτικό κανάλι China’s Dragon στη Σαγκάη.

Οι αξίες της Eurovision είναι πιο σημαντικές από ποτέ, όπου η διαφορετικότητα και η κοινότητα είναι οι θεμέλιοι λίθοι. Ως εκ τούτου, είμαι εξαιρετικά περήφανος που είμαι για άλλη μια φορά ένας από τους παραγωγούς αυτής της εκδήλωσης – ήταν αδύνατο να πω όχι

Christer Björkman

Θυμάμαι τα χρόνια μου στο Melodifestivalen και ήταν φανταστικά, αλλά το να μπορέσω να συμμετάσχω στο μεγάλο πάρτι του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision με αυτόν τον τρόπο είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Το να μπορείς να συνεργαστείς τόσο στενά με την τηλεοπτική ελίτ της Eurovision θα είναι μια απίστευτη περιπέτεια!

Per Blankens

Ο Björkman συμμετείχε στη δημιουργία της σύγχρονης εκδοχής του Melodifestivalen και έχει δουλέψει στο σόου σε διάφορους δεύτερους ρόλους μεταξύ 2001 και 2021. Έχει επίσης εργαστεί εκτενώς στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, ως Παραγωγός Εκπομπής το 2013 στο Μάλμε και ως Παραγωγός του Διαγωνισμού το 2016 στη Στοκχόλμη. Ακόμα έχει συνεργασία με αρκετούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς της Eurovision σε άλλες χώρες και έφερε τον Διαγωνισμό στις ΗΠΑ το 2022 με το American Song Contest.

Ο Blankens θα είναι υπεύθυνος για την εκτέλεση και το περιεχόμενο των τριών εκπομπών (την Τρίτη 7, την Πέμπτη 9 και το Σάββατο 11 Μαΐου), με εξαίρεση τα στοιχεία του διαγωνισμού. Είναι η πρώτη φορά που ο Per εργάζεται στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, αλλά έχει κάνει παραγωγή του Melodifestivalen τόσο το 2006 όσο και το 2007, και έχει επίσης τελεύσει παραγωγός σε άλλους σημαντικούς μουσικούς διαγωνισμούς στη Σουηδία, τις ΗΠΑ και την Ασία.

Η ομάδα παραγωγής της Eurovision 2024

  • Ebba Adiellson (Executive Producer)
  • Christel Tholse Willers (Executive Producer)
  • Tobias Åberg ( Executive Line Producer)
  • Johan Bernhagen (Executive Line Producer)
  • David Wessén (Head of Production)
  • Mats Lindgren (Head of Legal)
  • Madeleine Sinding-Larsen (Head of Media)
  • Linnea Lopez  (Executive Assistant)
  • Christer Bjorkman ( Contest Producer)
  • Per Blankers (Head of TV )

Στόχος η μείωση της χρονικής διάρκειας του σόου

Όπως είχε αποκαλύψει η σουηδική εφημερίδα Aftonbladet, η Εκτελεστική Παραγωγός του 68ου διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision Ebba Adielsson έχει θέσει ως στόχο τη μείωση της χρονικής διάρκειας του σόου. Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθεί και η ομάδα παραγωγής της Eurovision 2024 προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα πιο σφιχτό σόου που θα κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.

Πώς σας φαίνεται η επιστροφή του Christer Björkman ως παραγωγός του διαγωνισμού της Eurovision για το 2024;

Μείνετε συντονισμένοι στο www.ogaegreece.com για όλα τα νέα και τις εξελίξεις σχετικά με την Eurovision 2024.

Follow us on Facebook, Instagram, TikTok, Twitter and YouTube, to stay up-to-date on what’s happening in Eurovision!

[Πηγή: eurovision.tv]

Κωνσταντίνος Παππάς
Κωνσταντίνος Παππάς
Γεννήθηκε ένα ηλιόλουστο απόγευμα του Ιουνίου. Ξεκίνησε να διαβάζει πριν πάει σχολείο από συμπόνοια. Έμαθε να γράφει εξίσου γρήγορα, αλλά πλέον ο γραφικός του χαρακτήρας και η ασθενής του μνήμη τον προδίδουν. Πολυσχιδής προσωπικότητα, προσπαθεί να διατηρήσει αμείωτο το ενδιαφέρον στα ενδιαφέροντα του. Πάθος του η Eurovision για την οποία αρθρογραφεί ανελλιπώς από τον Οκτώβριο του 2018 μέσα από το αγαπημένο του σωματείο, τον OGAE Greece. Στην καθημερινότητα του ομιλεί οικονομικά.

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δε θέλω να είμαι αρνητικός αλλά ΟΚ, αν είναι να μειωθεί για λίγο ο διαγωνισμός και να μην έχουμε τόσα πολλά interval acts, τότε δεν μπορώ να πω ότι με χαλάει η αλλαγή. Ελπίζω μόνο να είναι όντως κάτι θετικό εν τέλει. Γενικά το έχω εκφράσει και στο παρελθόν ότι μπορεί οι Σουηδοί να κα΄τεχουν το θέμα της Eurovision, αλλά το να κάνουν ό,τι θέλουν στο show είναι ολίγον τι τραγικό. Δεν τον έχω και πολύ σε υπόληψη τον Björkman αλλά ελπίζω να με διαψεύσει…

  2. Να ειστε σιγουροι οτι αυτο το φίδι ο Björkman θα κανει ο,τι περναει απ το χερι του για να θαψει συμμετοχες που πλησιαζουν το ρεκορ της Σουηδιας, οπως Γαλλια και ΗΒ. Ο Björkman στη Σουηδια 2013 ηταν αυτος που εσπρωξε στην καταργηση της κληρωσης και απο τοτε αποφαζιζουν οι παραγωγοι σειρα ενφανισης, και βοηθησε οσο μπορουσε την γειτονικη του Δανια να κερδισει το 2013. Μετα απο την Σουηδια 2016. ξεφυτρωσε και ως παραγωγος επισης στην Ουκρανια 2017, Πορτογαλια 2018, με την δικαιολογια οτι χρειαζονταν την βοηθεια του εκεινες οι χωρες, και σπρωχνει παντα τραγουδια που ειναι γραμμενα απο Σουηδους. Διαγωνιστηκε με την Σουηδια ως τραγουδιστης τη δεκαετια του 90 και ηρθε προτελευταιος αν δεν κανω λαθος, και τωρα εχει βαλει σκοπο της ζωης του να μετατρεψει την Γιουροβιζιον σε ενα συντομο σουηδικο σοου.

    • Το πιστεύω αυτό… Και ειδικά φέτος που θα επιστρέψει το Λουξεμβούργο, δε θα εκπλαγώ αν τα πάει καλά απλά και μόνο για να τους κρατήσουν στο διαγωνισμό αλλά φυσικά δεν πρόκειται να τους αφήσει να κερδίσουν και να πλησιάσουν σε νίκες τη Σουηδία. Το ίδιο ισχύει και για την Ιρλανδία αν επιτέλους στείλουν κάτι της προκοπής – πολύ πιθανόν να κάνει ό,τι μπορεί ώστε να μην ξαναπάρει τα σκήπτρα της νικήτριας. Γενικά κόβει και ράβει όλη την ώρα, θέλω να δω τι θα κάνει μετά από τα παράπονα ορισμένων αποστολών για τον τρόπο που ψηφίζουν οι επιτροπές. Εδώ η Νορβηγία έκανε παράπονο που δικαίως γιατί ο κόσμος την έχει αναδείξει αρκετές φορές στο πρόσφατο παρελθόν και οι επιτροπές τη θάβουν αλλά το πιθανότερο είναι απλά να τους βοηθήσει να πάνε καλά στις επιτροπές για 1 χρονιά ώστε να κατευνάσει όλο αυτό. Όποια αλλαγή και να γίνει, δυστυχώς η Σουηδία θα κάνει ό,τι θέλει και θα είναι σχεδόν πάντα σε καλή θέση χάρη στις επιτροπές, θέλοντας το και μη…

  3. Ο διαγωνισμός στις παλιές καλές εποχές του και με ολόκληρη ψηφοφορία διαρκούσε 3 ώρες ακριβώς.
    Τώρα με την κάθε διοργανώτρια να κάνει οτι βλακεια της κατεβει απλώς το έχουν ξεφτιλισει

  4. Δε νομίζω ότι η διάρκεια αποτελεί και τόσο μεγάλο pain point για τον Διαγωνισμό, ώστε να γίνεται τέτοιο θέμα. Άλλωστε μια φορά τον χρόνο είναι ο Τελικός, δε χάθηκε ο κόσμος αν τραβήξει και λίγο παραπάνω. Άσε που τα απολύτως απαραίτητα (διαγωνιστικό μέρος, παράθυρο ψηφοφορίας, ανακοίνωση αποτελεσμάτων) πια θέλουν από μόνα τους πάνω από τρεις ώρες. Αν θέλουν ας αφαιρέσουν το Flag Parade που δε νομίζω ότι προσφέρει και τίποτα στον τηλεθεατή.
    Για τη νέα πνοή στο Διαγωνισμό επιφυλάσσομαι ιδίως αν αυτή επιχειρηθεί με σουηδικές συνταγές, Κακά τα ψέματα αυτή τη στιγμή ο Διαγωνισμός παράγεται αποκλειστικά με σουηδικές συνταγές. Δεν πιστεύω ότι οι άνθρωποι, που εν πολλοίς διαμόρφωσαν με τη λογική τους τη σημερινή εικόνα του διαγωνισμού, είναι σε θέση να κάνουν ουσιαστικές αλλαγές. Εκτός και αν θελήσουν να περάσουν καμιά “καινοτομία” τύπου να ανακοινώνουν τα αποτελέσματα με τους καλλιτέχνες επί σκηνής (τόσους μήνες μετά και η εικόνα αυτή ακόμα μου προκαλεί τρόμο!) οπότε μαύρα τα μαντάτα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ