Γιατί η Eurovision του Μάλμε, το 2024, θα είναι κάτι που όμοιό του δεν έχουμε ξαναδεί;

Eurovision

Ο 68ος Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision 2024 που θα πραγματοποιηθεί φέτος στο Μάλμε της Σουηδίας, στις 7, 9 και 11 Μάϊου θα είναι ένα οπτικοακουστικό υπερθέαμα, που όμοιό του δεν έχουμε ξαναδεί!

Την πεποίθηση αυτή εκφράζει ο Fredrik Stormby, lighting και screen content designer (ελλ. σχεδιαστής φωτισμού και περιεχομένου οθόνης) από την Green Wall Designs, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Creative Boom, ένα από τα κορυφαία περιοδικά του Ηνωμένου Βασιλείου, το οποίο δραστηριοποιείται στον χώρο της δημιουργικής βιομηχανίας.

Ήδη, η αποκάλυψη της σκηνής, έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον των fans και η δημιουργική ομάδα που θα αναλάβει να τρέξει το project της Eurovision δεν μπορεί παρά να είναι ενθουσιασμένη!

Η σκηνογραφία, για τον διαγωνισμό της Eurovision 2024, υπόσχεται μια μοναδική εμπειρία 360 μοιρών, που θα περιβάλλει το κοινό στο Malmö Arena. Η σκηνή θα τοποθετηθεί στη μέση και σε σχήμα σταυρού, καθώς κινούμενοι κύβοι, δάπεδα LED, φώτα & video walls θα δημιουργήσουν ένα καλειδοσκόπιο οπτικών εικόνων.

Υπεύθυνη για το υπερθέαμα που πρόκειται να απολαύσουμε είναι η Green Wall Designs, που έχει για έδρα την Στοκχόλμη.

Ο ιθύνων νους πίσω από την σύλληψη της ιδέας που θα παρακολουθήσουμε είναι ο Fredrik Stormby, με βαριά προϋπηρεσία το 2023, καθώς έχει αναλάβει τόσο την περιοδεία Renaissance της Beyonce, όσο και το νικητήριο act της Loreen στο Liverpool!

Fredrik Stormby / Πηγή: creativeboom.com

H Σουηδία είναι αναμφισβήτητα το έθνος που προσωποποιεί καλύτερα το πνεύμα του διαγωνισμού της Eurovision, έχοντας κερδίσει συνολικά επτά φορές (2023, 2015, 2012, 1999, 1991, 1984, 1974).

Οι Σουηδοί διοργανωτές είναι παθιασμένοι και θέλουν να προσφέρουν στους Ευρωπαίους ένα show που θα θυμούνται για πάντα. Με το κίνητρο αυτό εργάζεται, αντιστοίχως και η ομάδα παραγωγής του Διαγωνισμού!

Υπάρχουν κάποιες αξίες που θέλουμε να ενσαρκωθούν στον Διαγωνισμό το 2024 και κάποιες πρακτικές λεπτομέρειες που θέλουμε να εξετάσουμε, αλλά ως προς την δημιουργικότητα δεν πρόκειται να περιοριστούμε πουθενά.

Fredrik Stormby

Αναφορικά με τον σχεδιασμό της σκηνής ο Fredrik Stormby δηλώνει:

Έκανα ένα πρώτο σχέδιο που ήταν αρκετά ευρύ στο σύνολό του και στο οποίο ενσωματώνονταν οι ιδέες για τα λέιζερ και τα φώτα. Αυτά πριν επιλεγεί ο Florian Wieders ως σχεδιαστής παραγωγής. Τότε και με την πολύτιμη συνεισφορά του, ήταν, που κούμπωσε η ιδέα μας για την τοποθέτηση της σκηνής στο κέντρο του Malmö Arena!

Νομίζω ότι το τωρινό αποτέλεσμα είναι μια εξαιρετική εξέλιξη της ιδέας του Florian και απολαμβάνω πραγματικά τη συνεχιζόμενη διαδικασία που έχει ως μόνο σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη της!

Fredrik Stormby

Tο όλο concept της τοποθέτησης της σκηνής στο κέντρο του Malmö Arena, όπου οι καλλιτέχνες θα είναι περιτριγυρισμένοι από το κοινό, αμφισβητεί λίγο τις παραδοσιακές εικόνες που έχουμε από άλλες Eurovision και θυμίζει περισσότερο σύγχρονες συναυλίες!

Ισχυρές είναι οι επιρροές της Σουηδίας στο τελικό αποτέλεσμα σύμφωνα με τον Fredrik Stormby.

Μεγάλωσα στο Lund, δεν είναι πολύ μακριά από το Malmö και παρόλο που δεν μένω εκεί εδώ και πολλά χρόνια η περιοχή αυτή έχει μια εξέχουσα θέση στην καρδιά μου!

Πιστεύω ότι η μητροπολιτική περιοχή του Öresund με το Malmö, το Lund, το Helsingborg και την Κοπεγχάγη έχει μια νεανική και ποικιλόμορφη ατμόσφαιρα, με πολιτιστικές επιρροές από όλο τον κόσμο και μια ισχυρή καλλιτεχνική τοπική σκηνή από άποψη τεχνών και μουσικής.

Μεγαλώνοντας και καταναλώνοντας όλα αυτά, επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό το γούστο μου για το σχέδιο, τις τέχνες και τη μουσική και είναι κάτι που κουβαλάω μαζί μου ως μέρος της προσωπικότητάς μου.

Fredrik Stormby

Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες πτυχές της φετινής σκηνής της Eurovision αλλά και του φωτισμού είναι ότι αμφότερα έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα το περιβάλλον!

Πρέπει να διεξάγουμε το show με περιβαλλοντική συνείδηση, εστίαση στη βιωσιμότητα και συνειδητές επιλογές, τόσο όσον αφορά την επιλογή εξαρτημάτων, τα υλικά αλλά και τα τεχνικά συστήματα!

Σκοπεύουμε να εκτελέσουμε την παράσταση μόνο χρησιμοποιώντας πηγές φωτός LED και λέιζερ, καθώς έχουν χαμηλότερη σταθερή κατανάλωση ενέργειας από τους λαμπτήρες εκκένωσης που χρησιμοποιούνταν σε προηγούμενες γενιές κινούμενων φώτων!

Fredrik Stormby

[Πηγή: Creative Boom]

Αναλογιζόμενοι τα παραπάνω σίγουρα αναρωτιόμαστε κατά πόσο θα είναι εφικτό μια εμπειρία 360 μοιρών να παρουσιαστεί σε ένα δισδιάστατο τηλεοπτικό κοινό. Με την βεβαιότητα πως η κάθε πρόκληση γεννά και πολλές δυνατότητες ανυπομονούμε να ζήσουμε την νέα εμπειρία του Μάλμε 2024 και να καλωσορίσουμε μια νέα εποχή για τη Eurovision που όλο μεγαλώνει και εξελίσσεται!

Μείνετε συντονισμένοι στο www.ogaegreece.com για όλα τα νέα και τις εξελίξεις σχετικά με την Eurovision 2024 και ακολουθήστε μας στο κανάλια μας σε FacebookInstagramTikTokTwitter και YouTube!

Ιωάννης Μαντές
Ιωάννης Μαντές
Ευρωπαϊστής, Φιλόλογος / Μεταφραστής με αδυναμία στα ταξίδια. Εργάζομαι στον Τομέα της Ενέργειας και έχω ως σταθερή αξία στη ζωή μου τη Eurovision, την οποία και ακολουθώ ανελλιπώς από το 1996!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ