ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Αλλαγή στον τρόπο προσέγγισης της Eurovision 2023!

Πολλά άλλαξαν μέσα σε δύο χρόνια στην Eurovision και από τον “αποστειρωμένο” διαγωνισμό του 2021 στη σκιά της πανδημίας περάσαμε στην πρώτη “κανονική” Eurovision του 2022. Ένα από τα πράγματα που έμειναν ίδια στους δύο διαγωνισμούς ήταν η αποτυχία της Γερμανίας να ξεκολλήσει από τις τελευταίες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα.

Ο Malik Harris για το φετινό αποτέλεσμα

Ο Malik Harris με το “Rockstars”, όσο και αν προσπάθησε, είδε την βραδιά του τελικού να τερματίζει τελευταίος, έχοντας συγκεντρώσει 6 βαθμούς στο σύνολο (όλοι από το televoting). Ο εκπρόσωπος της Γερμανίας σχολίασε σχετικά:

Φυσικά είμαι απογοητευμένος που πήρα τόσο λίγους πόντους. Δεν είμαι ακόμα σίγουρος γιατί τα πήγαμε τόσο άσχημα. Αυτό που ξέρω είναι ότι η Eurovision γράφει τους δικούς της κανόνες – και συχνά αυτοί οι κανόνες έχουν ελάχιστη σχέση με τη μουσική.

Έπαιξα ένα τραγούδι που σημαίνει πολλά για μένα, και σημαίνει πολλά και για άλλους. Γι’ αυτό η θέση δεν είναι τόσο σημαντική για μένα. Στο τέλος, χάρηκα πολύ που κέρδισε η Ουκρανία. Αυτό έδειξε ότι ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision μπορεί να ενώσει την Ευρώπη και να γιορτάσει τη μουσική.

Αλλαγές για το 2023

Ο κρατικός τηλεοπτικός φορέας της Γερμανίας, NDR, μετά τη νέα αποτυχία της χώρας στην Eurovision ΄δέχθηκε πυρά από τον κόσμο. Σε συνέχεια αυτών, οι ιθύνοντες της κρατικής τηλεόρασης άφησαν να εννοηθεί ότι θα υπάρξει αλλαγή στον τρόπο προσέγγισης της Eurovision 2023.

Σε δηλώσεις της μετά τον διαγωνισμό, η Γερμανίδα επικεφαλής της αποστολής Alexandra Wolfslast είπε ότι το NDR εξέλαβε «πολύ σοβαρά το κακό αποτέλεσμα» και συνέχισε προσθέτοντας: «Η διαδικασία επιλογής για τον Διαγωνισμό του 2023 θα είναι διαφορετική από αυτή που χρησιμοποιήθηκε φέτος». Επιβεβαίωσε επίσης ότι το NDR θα διατηρήσει τον έλεγχο της επιλογής τραγουδιού.

Θυμίζουμε ότι για το 2022 η Γερμανία απεύθυνε ανοιχτό κάλεσμα σε δημιουργούς να υποβάλουν τις προτάσεις τους, οι οποίες αξιολογήθηκαν και προκρίθηκαν οι 26 από αυτές, οι οποίες και παρουσιάστηκαν σε ειδική κριτική επιτροπή, η οποία πέρασε στον τελικό τις 6 από αυτές. Τα έξι αυτά τελικά τραγούδια τέθηκαν στην δικαιοδοσία του κοινού που μπορούσε να τα ψηφίζει σε δύο φάσης. Η πρώτη ήταν μέσω μιας online ψηφοφορίας η οποία έληξε την ημέρα του εθνικού τελικού, Germany 12 Points και καθόριζε το 50% του τελικού αποτελέσματος, και η δεύτερη μέσω της ζωντανής ψηφοφορίας την βραδιά του τελικού, η οποία καθόριζε το άλλο 50% του τελικού αποτελέσματος.

Τι πιστεύετε ότι έφταιξε και η Γερμανία κατετάγη τελευταία στην Eurovision 2022;

Κωνσταντίνος Παππάς
Κωνσταντίνος Παππάς
Γεννήθηκε ένα ηλιόλουστο απόγευμα του Ιουνίου. Ξεκίνησε να διαβάζει πριν πάει σχολείο από συμπόνοια. Έμαθε να γράφει εξίσου γρήγορα, αλλά πλέον ο γραφικός του χαρακτήρας και η ασθενής του μνήμη τον προδίδουν. Πολυσχιδής προσωπικότητα, προσπαθεί να διατηρήσει αμείωτο το ενδιαφέρον στα ενδιαφέροντα του. Πάθος του η Eurovision για την οποία αρθρογραφεί ανελλιπώς από τον Οκτώβριο του 2018 μέσα από το αγαπημένο του σωματείο, τον OGAE Greece. Στην καθημερινότητα του ομιλεί οικονομικά.

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πιστεύω φταίει η θέση που διαγωνίστηκε στον τελικό γιατί ήταν ανάμεσα στα μεγάλα φαβορί και για αυτό χαντακώθηκε

  2. Δεν έχει και άδικο στο ότι υπάρχουν “άτυποι κανόνες που δεν έχουν τόσο σχέση με τη μουσική”… Σε έναν διαγωνισμό τραγουδιού μετράει κάθε άλλο παρά η φωνή και το τραγούδι σαν τραγούδι.
    Κοιτάμε πρώτα την πολιτική, έπειτα την εικόνα και στο τέλος το τραγούδι. (Αν υπάρχει και μια προσωπική ιστορία ή μια περσόνα είναι bonus). Κρίμα που κατάντησε έτσι ο διαγωνισμός.
    Θεωρώ ότι η Γερμανία έχει πάρει πολλές χαμηλές θέσεις δικαίως (2017,2019,2021) αλλά φέτος, όπως και το 2015, 2016 δεν άξιζε να τερματίσει τόσο χαμηλά.

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ