Eurovision 2023: Δείτε την τηλεοπτική εικόνα από τις χώρες του Πρώτου Ημιτελικού![Poll]

📸 Sarah Louise Bennett / EBU

Στη δημοσιότητα δόθηκε επιτέλους το πολυαναμένομενο βίντεο στο οποίο βλέπουμε αποσπάσματα από τις σημερινές δεύτερες πρόβες του πρώτου ημιτελικού.

Με τις περισσότερες χώρες να έχουν ζητήσει αρκετές μικρές ή και μεγάλες αλλαγές για σήμερα, το τηλεοπτικό αποτελέσμα αν μη τι άλλο πλησιάζει ολοένα και περισσότερο σε αυτό που θα απολαύσουμε την επόμενη Τρίτη στους τηλεοπτικούς μας δέκτες.

Πάμε να δούμε τι έγινε σήμερα στις πρόβες και φυσικά να ψηφίσουμε την δεκάδα των χωρών του πρώτου ημιτελικού που θεωρούμε ότι θα τα καταφέρει και θα προκριθεί στον μεγάλο τελικό του Σαββάτου.

This poll is no longer accepting votes

Ποιος είχε την καλύτερη εμφάνιση στην τέταρτη ημέρα των προβών;/ Who had the best performance in the fourth day of rehearsals?

This poll is no longer accepting votes

Ποιες συμμετοχές πιστεύετε θα προκριθούν από τον Πρώτο Ημιτελικό;/ Who do you think will qualify from the First Semi-Final?

Μείνετε συντονισμένοι στον ogaegreece.com για όλη τη δράση από την 4η μέρα των προβών!

Για να μαθαίνετε τι συμβαίνει στη Eurovision ακολουθήστε μας στο FacebookInstagramTikTokTwitter και YouTube!

Χρήστος Φάβιος
Χρήστος Φάβιος
Απόφοιτος του μεταπτυχιακού Εργασιακής και Οργανωσιακής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Βρυξελλών, recruiter και φανατικός με την Eurovision εδώ και δύο δεκαετίες. Αγαπώ να παρακολουθώ ταινίες, θέατρο και αθλητικές διοργανώσεις, να ταξιδεύω και να γράφω στίχους και ποιήματα.

8 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πιο εντυπωσιακό και ωραίο μακράν του Ισραήλ
    Φινλανδια αν και τσίρκο μπορώ να καταλάβω έχει γιατί είναι φαβορί
    Σουηδία δεν μπορώ να εξηγήσω τον λόγο που μου φαίνεται τόσο άδεια η σκηνική παρουσία..

  2. Βλέποντας επιτέλους το βίντεο, μπορώ να πω ότι είναι πολύ χάλια η χρονιά…πολύ κακή ποιότητα τραγουδιών…τα προηχογραφημένα φωνητικά κάνουν μεγάλο κακό στον διαγωνισμό…ο Φινλανδός φωνητικά κακός..όχι πως τραγουδάει βέβαια αλλά γενικά δεν ακούω καν τη φωνή του..μόνο πλέιμπακ…απορώ με το παροξυσμό για αυτόν!!
    Σουηδία μεγάλη απογοήτευση….δε το περίμενα..καμία σχέση με το Melfest..κακός φωτισμός πλάνα κ.λπ…η Αλεσσάντρα της Νορβηγίας μοιάζει λίγο αμήχανη και να κοιτάει αλλού..μόνο ίσως το Ισραήλ κάτι πάει να κάνει στο δρόμο που χάραξε η Σανέλ πέρσι βέβαια και λογικά θα πάει πολύ καλά στο κοινό….
    Η σκηνή καλή αλλά η ποιότητα κάτω του μετρίου γενικά..κρίμα..21 χρόνια παρακολουθώ το διαγωνισμό και νομίζω ότι φέτος είναι ΙΣΩΣ η χειρότερη χρονιά….αναμένουμε και τα υπόλοιπα!!!

  3. Η σκηνή ανέμπνευστη, σαν να βλέπεις τάλεντ σόου στον Σκάι. Τα τραγούδια βαρετά όλα. Ας το δώσουν στο Ισραήλ γιατί είναι το μόνο που αξίζει! Μέσα σε τόση βλακεία φέτος, λες να κάνει την έκπληξη ο Βίκτωρας;;; Μπα…

  4. Στις περισσότερες συμμετοχές μάλλον έβαλαν μια πρόχειρη κόπια, διότι όλες μου φαίνονται πολύ άδειες, όχι επειδή δεν έχει κοινό από κάτω, αλλά μοιάζει σαν να λείπει κάτι, ίσως τις “καταπίνει” η σκηνή. Υποθέτω άλλωστε πως θα υπάρχουν σε κάποιες συμμετοχές καπνοί, φωτιές κλπ, που προφανώς δεν θα αποκάλυπταν σε ένα video από τις πρόβες. Προσωπικά, και ίσως αυτό θα κάνει καλύτερα κατανοητό τι θέλω να πω, θεωρώ πως οι πιο δεμένες πρόβες, από τα αποσπάσματα που μας έδειξαν, για εμένα ήταν της Μάλτας και του Αζερμπαϊτζάν. Επίσης, αναμφίβολα, κάποιες χώρες δεν έδωσαν το 100% σε μία πρόβα. Και αναφέρομαι σε Πορτογαλία και Σουηδία, που και οι 2 τραγουδίστριες μας έχουν δείξει τι μπορούν να κάνουν live. Δεν θεωρώ λοιπόν πως αυτά που είδαμε απόψε θα ανταποκρίνονται σε αυτά που θα δούμε την Τρίτη το βράδυ live. Ειδικά φέτος που οι φιναλίστ εξαρτώνται από το κοινό στον ημιτελικό, όλοι οι καλλιτέχνες θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους εκείνη τη στιγμή, ούτε καν στην jury rehearsal που ασφαλώς έχει τη σημασία της, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό από άλλες χρονιές. Σε άλλες χρονιές μπορούσε μια συμμετοχή να κάνει καλύτερη εμφάνιση, στο σκέλος των φωνητικών, στο jury rehearsal από το live, διότι εκεί θα μέτραγε περισσότερο. Φέτος δεν νομίζω ότι θα γίνει αυτό. Το όλο point μου είναι πως ας κρατήσουμε καλύτερα μικρό καλάθι, υπό την έννοια ότι το τι είδαμε σε ένα απόσπασμα κάποιων δευτερολέπτων ανα χώρα, δεν θα έχει καμία σχέση με το τι θα δούμε live, το οποίο live φέτος έχει σαφώς μεγαλύτερη σημασία από παλιότερα. Ειδικά σε σχέση με τη Loreen, είμαι βέβαιος πως θα μοιάζει τελείως διαφορετικό όταν δούμε το κομμάτι το βράδυ της Τρίτης, και μπορεί εμάς να μας ξενίζει το μικρότερο prop σε σχέση με το Melfest, αλλά ο μέσος τηλεθεατής που δεν θα ξέρει τι έχει προηγηθεί, δεν είμαι βέβαιος πως θα μείνει αδιάφορος, σε κάτι που στη Eurovision τουλάχιστον δεν έχουμε ξαναδεί. Η Φινλανδία πάντως, από αυτά που είδαμε, έχει πιο δεμένη πρόβα, και πολύ πιθανόν να οδηγηθούμε σε ένα σενάριο α λα 2018. Δηλ θα κερδίσει τον ημιτελικό η Φινλανδία (τότε ήταν η Κύπρος που κέρδισε το κοινό, όχι το σύνολο βέβαια, καθώς υπήρχαν οι επιτροπές στη μέση), ενδεχομένως τη βδομάδα της Eurovision θα προηγείται στα στοιχήματα για τη νίκη η Φινλανδία (όπως το ’18 προηγείτο κατά τη διάρκεια της Eurovision η Κύπρος), αλλά εν τέλει το Ισραήλ κέρδισε, εν προκειμένω δηλ η Σουηδία, με τη διαφορά ότι δεν υπάρχει περίπτωση οι επιτροπές να κατατάξουν 3η τη Σουηδία όπως το Ισραήλ το ’18, διότι έχουν βάλει top 2 άλλες κι άλλες σουηδικές συμμετοχές, σιγά μην βάλουν την Loreen 2η, όταν έχουν κατατάξει 2α σαφώς υποδεέστερα κομμάτια όπως του ’18 και του ’19, ας μην μιλήσω καν για την 3η θέση το ’13. Συνεπώς ας τα βλέπουμε όλα με μια πιο ψύχραιμη ματιά

  5. και έλεγα που είναι τα κλασικά σχόλια των Ελλήνων που φέρνουν την καταστροφή στα πάντα,τόσο καιρό έβλεπα 4-5 άτομα να σχολιάζουν με τέτοια ψυχραιμία και νόμιζα οτι ήμουν σε άλλη χώρα,αλλά τελικά οκ στην Ελλάδα είμαι ακόμα,τι να πω για τον Θοδωρή και τον V,πραγματικά δεν έχω λόγια,μακάρι να ανέφερα τώρα άνετα 20 χρονιές από το 1995 που βλέπω eurovision πόσο χειρότερες είναι,αλλά δεν έχει νόημα να πληκτρολογήσω τσάμπα τόσες λέξεις,το επίπεδο ανέβηκε από το 2014 των τραγουδιών,το επίπεδο των εθνικών τελικών σε πολλές χώρες έχει ανέβει δραματικά,αλλά εμείς θέλουμε επίπεδο δεκαετίας 2000-10 που εκεί πραγματικά ήταν γελοίο,αλλά αφού πήγαινε καλά η Ελλάδα το βγάλαμε και χρυσή εποχή της eurovision,δεν πειράζει αφού θεωρείται άθλια τα τόσα ποιοτικά τραγούδια,αφού για εσάς μάλλον η eurovision είναι τσίρκο,τότε ας κρατήσουμε το τόσο μεγάλο επίπεδο που έχουμε σαν χώρα μουσικά,που έχουμε γεμίσει τον τόπο με έθνικ τραγούδια,ποπ επιτυχίες,ροκ συμμετοχές,γκόσπελ τραγούδια,α ναι τώρα το θυμήθηκα οτι αυτά τα είδη τα βλέπω μόνο στο εξωτερικό γιατί εμείς έχουμε αναλωθεί μόνο στα μπουζούκια και σε κάτι καλοκαιρινά χιτάκια.

    • προφανώς και παλαιότερα υπήρχαν χρονιές εξίσου κακές (από το 2000 και πίσω) ..αυτό δε σημαίνει ότι η φετινή αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα..το αν πλέον έχουμε ποιοτικά τραγούδια ή όχι φαίνεται από την αποδοχή που έχουν στο κοινό μετά τον διαγωνισμό..δεν είναι τυχαίο που τα τελευταία χρόνια στη μνήμη του κοινού μένουν ελάχιστα τραγούδια σε σχέση με το παρελθόν..μη τρελαθούμε κιόλας..η διαφορά είναι ολοφάνερη..δηλαδή για παράδειγμα το επίπεδο στη Σουηδία και γενικά στην Σκανδιναβία έχει ανέβει πολύ τελευταία; κάθε χρόνο στον εθνικό τελικό ακούς τραγούδια σχεδόν παρόμοια..τα παραδείγματα είναι πολλά. Στο παρελθόν τα τραγούδια είχαν κάποιου είδους ταυτότητα γι’ αυτό και είχαν την ανάλογη αποδοχή.. και ναι η Ελλάδα έχει ταυτιστεί με τα έθνικ γιατί αυτή είναι η ταυτότητά της, την οποία όμως θα μπορούσε ΣΑΦΩΣ να εξελίξει συνδυάζοντας αυτή με μοντέρνα στοιχεία..δεν είπα να μείνουμε και εμείς στα ίδια και στα ίδια..χαλαρώστε λίγο!! είναι ξεκάθαρο ότι οι περισσότεροι επενδύουν περισσότερο στην σκηνική παρουσίαση πλέον και όχι στην ποιότητα του τραγουδιού!! 😉

      • αυτό που περιγράφεις είναι σωστό αλλά για την χώρα μας που το έχουμε παρατήσει και φυσικά το έχει παρατήσει και αρκετός κόσμος είτε επειδή δεν πάμε καλά είτε λόγω κρίσης,ποιος θα ασχολείται με την eurovision,στο σύνολο της υπόλοιπης Ευρώπης διαφωνώ,έχουν κάνει τεράστια προσπάθεια πολλές χώρες από το 2014 και φαίνεται,πρώτον τα τραγούδια της eurovision έχουν απήχηση και φαίνονται από τις πλατφόρμες που πχ το Αγγλικό τραγούδι μπορεί να είναι στο τοπ 10 στην Ισπανία,η Φινλανδία μπορεί να είναι πρώτη πχ στην Πολωνία,μετά οι big five έχουν πάρει στα σοβαρά τον διαγωνισμό σε αντίθεση πχ με την δεκαετία 2000-10 που έστελναν συνέχεια τρολ τραγούδια η εντελώς αδιάφορα,εθνικοί τελικοί έχουν αναπτυχθεί τρομερά όπως της Φινλανδίας,Ισπανίας,Λιθουανίας κτλ,το κυριότερο τι θέλουμε στην eurovision για να είναι μια χρονιά τρομερή?όλα τα είδη μουσικής να εκπροσωπούνται και φυσικά με ποιότητα και να έχουμε πρωτότυπη μουσική που δεν θα ακούσουμε στο εξωτερικό,πρω΄τοτυπη μουσική φέτος έχουμε Σερβία,Αυστρία,Φινλανδία,Τσεχία κτλ,ροκ μουσική όλων των ειδών και ποιοτική έχουμε Αυστραλία,Γερμανία,Σλοβενία,Λετονία,ποπ τραγούδια που πάντα είχαμε Νορβηγία,Ισραήλ κτλ,γκόσπελ τραγούδι που είναι η Λιθουανία,μπαλάντες όπως η Ιταλία,Εσθονία,Ελβετία κτλ που μην μου πεις οτι δεν έχουν ποιότητα,έθνικ τραγούδια όπως Μολδαβία,Ισπανία και γενικώς μπορώ να γράφω μια ημέρα,τώρα αν κάποιος έρχεται να δει πχ μόνο ποπ τραγούδια η μόνο ροκ η μόνο μπαλάντες σε λάθος διαγωνισμό ήρθε,τώρα για τους Σουηδούς όπως εμείς έχουμε τα έθνικ τραγούδια,εκεί λατρεύουν την ποπ και είναι φυσιολογικό οι περισσότερες συμμετοχές να είναι έτσι,έχουν παραδοσιακά όπως το Nordman – “Släpp alla sorger”,Jon Henrik Fjällgren Where You Are,είχαν ροκ όπως Smash Into Pieces – “Six Feet Under” αλλά στο σύνολο ναι πάνε στην ποπ,αλλά σαν εθνικός τελικός μου φεύγουν τα σαγόνια,εμείς όποτε προσπαθήσαμε να κάνουμε τελικό τιμητικά να πω οτι ήμαστα 10 επίπεδα κάτω,επίσης τηλεοπτικά φέτος δεν έχει καμία σχέση με πέρσυ,πήγαινε δες τα πλάνα πέρσυ με το αποτυχημένο πείραμα με τον ήλιο που είχαν οι Ιταλοί και πως φαίνονταν οι συμμετοχές και πως φαίνονται φέτος,τέλος πάντων δεν θα αλλάξει η άποψη μου ούτε η δικιά σου άρα συνεχίζουμε.

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ