EUROVISION 2021: 183 εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο!

EBU /ANDRES PUTTING

Ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision επέστρεψε, μετά απουσία ενός έτους, δυνατότερος από ποτέ. Συνολικά, 183 εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο συντονίστηκαν στους τηλεοπτικούς τους δέκτες κατά τη βραδιά του Μεγάλου Τελικού.

Το 2019 ο Μεγάλος Τελικός είχε παρουσιάσει ένα ποσοστό της τάξεως του 40,5%, ενώ φέτος του ποσοστό αυτό αυξήθηκε κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες. Ιδιαίτερη ήταν η απήχηση του στο νεανικό κοινό 18-24 ετών όπου το ποσοστό παρακολούθησες άγγιξε το 52,8%, αυξημένο κατά 7 μονάδες σε σχέση με το 2019.

Διαδικτυακά

Τη βδομάδα του διαγωνισμού, 50,6 εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες από 234 χώρες συντονίστηκαν στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο YouTube. Η αύξηση σε σχέση με το 2019 ήταν 28%. Αξίζει να αναφέρουμε πως το 71% αυτών ανήκαν στο ηλικιακό γκρουπ 18-34.

Έντονη ήταν η κίνηση και στα social media με περισσότερες από 14 εκατομμύρια αντιδράσεις σε Instagram, Facebook και TikTok. Μόνο στο καινούριο κανάλι του TikTok υπήρξαν περισσότερες από 4,3 εκατομμύρια αντιδράσεις.

Αύξηση της τηλεθέασης πανευρωπαϊκά

Αυξημένα ήταν τα ποσοστά τηλεθέασης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Αναφέρουμε χαρακτηριστικά:

  • Στην Ιταλία 4,3 εκατομμύρια θεατές (ποσοστό 24,4%), το μεγαλύτερο ποσοστό από την επιστροφή της χώρας το 2011
  • Στην Ολλανδία 5,4 εκατομμύρια θεατές (ποσοστό 78,5%), αυξημένο ποσοστό κατά 21% σε σχέση με το 2019
  • Στο Ηνωμένο Βασίλειο 7,4 εκατομμύρια θεατές, αυξημένο ποσοστό κατά 6% σε σχέση με το 2019
  • Στη Γερμανία 7,8 εκατομμύρια θεατές, αυξημένο ποσοστό κατά 3% σε σχέση με το 2019
  • Στην Ισλανδία 99,9% ποσοστό τηλεθέασης
  • Στη Φινλανδία 1,4 εκατομμύρια θεατές (ποσοστό 81,4%), τρεις φορές μεγαλύτερη τηλεθέαση σε σχέση με το 2019
  • Στην Ελλάδα ο μέσος όρος τηλεθέασης ήταν 50,1%, ενώ άγγιξε μέχρι και το 70,3%

Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε ότι το κοινό καλωσόρισε τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision σε τόσο μεγάλο βαθμό και είμαστε πολύ περήφανοι που συγκεντρώθηκαν εκατομμύρια ανθρώπων σε μια εποχή που τόσοι πολλοί είναι ακόμη χωριστά. Η εξαιρετικά θετική ανταπόκριση στις φετινές απίστευτες εκπομπές των NPO, NOS και AVROTROS, και η τεράστια επιτυχία των Måneskin και τόσων πολλών από τα φετινά τραγούδια καταδεικνύουν ότι, ακόμη και στο 65ο έτος του, ο αντίκτυπος του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision είναι μεγαλύτερος από ποτέ.

Martin Österdahl

[Πηγή: eurovision.tv]

Κωνσταντίνος Παππάς
Κωνσταντίνος Παππάς
Γεννήθηκε ένα ηλιόλουστο απόγευμα του Ιουνίου. Ξεκίνησε να διαβάζει πριν πάει σχολείο από συμπόνοια. Έμαθε να γράφει εξίσου γρήγορα, αλλά πλέον ο γραφικός του χαρακτήρας και η ασθενής του μνήμη τον προδίδουν. Πολυσχιδής προσωπικότητα, προσπαθεί να διατηρήσει αμείωτο το ενδιαφέρον στα ενδιαφέροντα του. Πάθος του η Eurovision για την οποία αρθρογραφεί ανελλιπώς από τον Οκτώβριο του 2018 μέσα από το αγαπημένο του σωματείο, τον OGAE Greece. Στην καθημερινότητα του ομιλεί οικονομικά.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Well done Eurovision!
    Οι νικητές έχουν εισβάλλει παγκοσμίως στα τσαρτς κι αυτό αν μη τι άλλο δίνει φτερά στον θεσμό!
    Μακάρι του χρόνου να πάμε στην Ιταλία με ένα δυνατό πρωτότυπο τραγούδι στα ελληνικά. Γνησιότητα και φρεσκάδα είναι το κλειδί, κανείς, ούτε καν η Μάλτα που τα έσκασε κανονικά, δε νίκησε με συνταγή.

  2. Εντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης.. 99,9% στην Ισλανδία? Απίστευτο.. Ακόμη και περσυ που ακυρώθηκε ο διαγωνισμός το Europe shine a light ειχε 70 εκ. τηλεθεατες.. Μεγάλη απήχηση ο διαγωνισμός στην επιστροφή του.. Μπράβο

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ