EUROVISION 2018: Φωτογραφίες από την κατασκευή της σκηνής!

Η κατασκευή της σκηνής και όλων των συνοδών έργων για την άρτια εκτέλεση του διαγωνισμού της Eurovision τον Μάιο στην Λισαβόνα βρίσκονται σε πλήρη έξαρση αυτές τις μέρες!

Οι πρόβες ξεκινούν σε δύο εβδομάδες και όλα πρέπει να απολύτως έτοιμα μέχρι εκείνη τη μέρα. Η εταιρεία M&M Production Management, έχει αναλάβει και φέτος την κατασκευή της σκηνής, έχοντας διεκπαιρεώσει πολλές φορές στο παρελθόν τον ίδιο ακριβώς ρόλο με επιτυχία. Παρακάτω μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από τα διάφορα στάδια κατασκευής. Το μέγεθος του έργου και οι λεπτομέρειες της συναρμολόγησης εντυπωσιάζουν.

Μερικά από τα φώτα που θα αντικαταστήσουν τις οθόνες LED στο πίσω μέρος της σκηνής.
Τα “κουτιά” των σχολιαστών. Θα κατασκευαστούν 41!
Λεπτομέρεια από τον ενσωματωμένο στη σκηνή φωτισμό.
Τα πρώτα στάδια κατασκευής του χώρου για τις press conferance.
Η πρόοδος των εργασιών κατασκευής ως τις 15 Απρίλη.
Φωτογραφία από το πίσω μέρος της σκηνής. Οι κατασκευές στο κάτω μέρος, μοιάζουν με κύματα θάλασσας και θα έχουν την δυνατότητα να κινούνται πάνω-κάτω-μπροστά και πίσω ανάλογα με τις απαιτήσεις του κάθε τραγουδιού. Είναι 28 και έχουν μήκος από 4,5 ως 13,5 μέτρα.

220 τόνοι εξοπλισμού για ήχο, φωτισμό και προβολή θα βρίσκονται πάνω από τους θεατές καθ’ όλη την διάρκεια προβών και live shows ενώ περίπου 100 άτομα εργάζονται αυτή τη στιγμή για την έγκαιρη ολοκλήρωση της σκηνής. Παρά την έλλειψη των LED οθονών, θα υπάρχουν οθόνες προβολής, σαν το σινεμά, όπως συνέβη και στην διοργάνωση του 2013. Τηλεοπτικά γράφουν σχεδόν το ίδιο καλά με τις κανονικές οθόνες και το κόστος τους είναι σημαντικά μικρότερο από τις LED.

Οι πρόβες ξεκινούν, εκτός απροόπτου, στις 29 Απρίλη. Ο OGAE Greece, θα βρίσκεται φυσικά εκεί για να καλύψει τον διαγωνισμό με κάθε λεπτομέρεια!

Μείνετε συντονισμένοι στο ogaegreece.com και γράψτε μας πώς σας φαίνεται η φετινή σκηνή!

Πηγή φωτό: Ola Melzig/ M&M Production Management AB

21 ΣΧΟΛΙΑ

  1. To ότι θα υπάρχουν στο σκηνικό οθόνες προβολής ειναι καινούρια πληροφορία. Δεν καταλαβαίνω όμως που θα μπουν, καθώς ήδη από τα πρώτα σχέδια της σκηνής δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι τέτοιο.

    • Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Απλά άμα ένα τραγούδι θέλει θα μπορεί να προβάλλει περιεχόμενο σε διάφανο ύφασμα όπως η περσινή δίκη μας συμμετοχή.

  2. Οι κατασκευές στο πίσω μέρος που μοιάζουν με κύματα θάλασσας έχω την περιέργεια να τις δω. Η Δανία και η Ελλάδα φαντάζομαι ότι είναι 2 από τις χώρες που πιθανόν θα τις χρησιμοποιήσουν.
    Μακάρι να είναι όμορφη και λειτουργική η σκηνή και να δούμε κάτι καλό!

    • Δεν νομίζω ότι επιλέγεις αν θα τις χρησιμοποιήσεις ή όχι, θα βρίσκονται πάντα από πίσω ως ενσωματωμένες στο σκηνικό.

      • Φαντάζομαι ότι θα είναι κάτι σαν τον περσινό “πολυέλαιο” όπου όποια χώρα θελήσει θα τον χρησιμοποιήσει, όπως την προηγούμενη χρονιά π.χ η Βουλγαρία.
        Τελικά αρκετά πράγματα δεν ξέρουμε για την σκηνή. Και η οθόνη (που είπες κι εσύ) είναι κάτι που δεν το γνωρίζαμε.
        Θα δούμε.

  3. βγηκε και το προγραμμα των προβων η ελλαδα 30 απριλη εχει την πρωτη προβα διαρκεια μισης ωρασ στης 2 το μεσημερι ωρα ελλαδος!!

    • Οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι Και αποτελούσαν ένα κανάλι που παρακολουθούσα αρκετά γιατί θεωρούσα ότι έκανε σωστό ρεπορτάζ. Παρ’ όλα αυτά τα τελευταία χρόνια αντιλαμβάνομαι ότι εξυπηρετούν συμφέροντα χωρών, δε γνωρίζω το πώς και γιατί..το να βάζει ο ένας 5.5 ενώ μιλάει με υπέροχα λόγια για το τραγούδι, και να το δικαιολογει στο γεγονός ότι δεν έχουμε ακούσει λαιβ, ενώ ισχυρίζεται συνεχώς ότι η Γιαννα έχει φωνή είναι τραγικό..Φασκουν και αντιφάσκουν..και δεν κάνω αυτή τη κριτική λόγω της αγάπης προς τη χώρα μας και το τραγούδι μας, σε οποιαδήποτε χώρα η οποία φαίνεται ότι έχει δουλέψει σε ένα κομμάτι, και προσφέρει κάτι καλύτερο από απλά ηχορύπανση δεν αξίζουν τέτοιοι βαθμοί..ντιζλαικ και από μένα προφανώς..

  4. Το περίμενα ότι θα έβαζαν οθόνες προβολής όχι αυτές σαν του σινεμά που αναφέρονται στο άρθρο αλλά πίστευα ότι μπροστά από τα LED φώτα θα υπήρχε γυαλί όπως στην Κοπεγχάγη το 2014, ή αν όχι αυτό ότι τα «κύμματα» θα ήταν σαν οθόνες προβολής…. όλα στηρίζονται στα γραφικά πίσω είναι σημαντικό στοιχείο για την εμφάνιση του κάθε καλλιτέχνη. 2 εβδομάδες έμειναν αλλά πιστεύω θα υπάρξει βίντεο μέσα στις επόμενες 10 μέρες που λογικά θα έχει ολοκληρωθεί η σκηνή.

  5. Ειναι απαραδεκτοι οι τυποι. Εγω εκανα dislike και σταματησα να τους ακολουθω. Απογοητευτηκα γιατι και εγω θεωρουσα οτι εκαναν καλη δουλεια μεχρι που ειδα το βιντεο. Επειδη ειμαι επαγγελματίας μουσικος εδω και 20 χρονια μπορω να διαβεβαιωσω οτι δεν υπαρχει καμία αντικειμενικη βαση που να στηριζει τετοιου ειδους κριτικες. Το θετικό ειναι οτι αντεδρασαν και άλλα ατομα εκτος απο Ελληνες που εχουν αγαπησει την ελληνικη συμμετοχη.Αντιθετα φετος μου αρεσαν ολες οι κριτικες και τα σχολια της Alesia. Ασχετα με ολα αυτα να μοιραστω μαζι σας και την κρυφη μου αγαπη για την έρμη τη Σλοβενία που κανεις δε μιλά για τη γλυκουλα και τα στοιχηματα τη δινουν 42η… κλαψ…

    • ισχυει. υπαρχει το βιντεο. 6.56 είχε παρει ο Σομπράλ αλλά αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι ο Σομπράλ είναι η μόνη περίπτωση τραγουδιού που πήγε με αξιώσεις (4ο με 5ο φαβορί ήταν πριν τις προβες) και του έδωσαν τόσο χαμηλά. Τζαμάλα, Ιλ βόλο και άλλοι πήραν πολύ ψηλό μέσο όρο από την επιτροπή του wiwibloggs αν δεις τα βιντεο τους στο γιουτιουμπ. Και ειδικά φέτος όπως οι ίδιοι είπαν, πάνω απο 20 συμμετοχές πήραν πάνω απο 7 βαθμολογία…

      Επίσης να ληφθεί υπόψιν ότι η φετινη ελληνική συμμετοχή δεν είναι το τόσο περίεργο άσμα όπως η Πορτογαλία του 2017 που δίχασε τον κόσμο σαν τραγούδι. Το ελληνικό τραγούδι φέτος φαινόταν να είναι πιο γενικής αποδοχής…. (Παντως για την ιστορια, Οι 3 βασικοι ιδρυτες του wiwibloggs και συγκεκριμενα οι William, Deban και Padraig , ειχαν βαθμολογησει την πορτογαλια του 2017 με: 9 στα 10, 7μιση στα 10 και επισης 7μιση στα δεκα αντιστοιχως).

      Υπάρχει άραγε μια αντιπάθεια προς την Ελλάδα σαν χώρα από κάποια σάητς ή απλά το τραγούδι μας αρέσει σε κάποιο συγκεκριμένο κοινό και είναι αρκετά εσωστρεφές ώστε να έχει μαζική αποδοχή? Μήπως η υπερβολική μας εμμονή με το μήνυμα και το στίχο του τραγουδιού μας, αντί να επενδύσουμε στο ”μυστηριώδες” της μουσικής μας σύνθεσης, μας κάνει κακό τελικα? Μήπως αντί να επικοινωνήσουμε το τραγούδι μας με πιο κλασάτο τρόπο, επιλέξαμε πάλι τον πιο εσωστρεφή και γεμάτο ελληνικουριά τροπο? Μήπως τελικά η ευρώπη δεν θέλει άλλο ένα ”ποια προσευχή ” και άλλο ένα ”χόρεψε”? Μήπως να επενδύσουμε στην μοντέρνα προσέγγιση που κάνει το τραγούδι στο έθνικ στοιχείο και όχι να το εγκλωβίζουμε στα μίζερα 80s και 90s? Τόσο το βίντεο κλιπ μας όσο και η εμφάνιση του στα μαντγουοκ δεν βοήθησε θεωρώ… Μπορούσαμε να μπούμε πεντάδα αλλά ήθελε άλλο χειρισμό πιο οργανωμένο και στοχευμένο εξαρχής. Η ταπεινή μου γνώμη, μη με φάτε.

      • Μπλα μπλα μπλα, ταπεινή μου γνώμη, μπλα μπλα μπα, κλαίω τη μοίρα μου, μπλα μπλα…
        Ακόμα δεν έχουμε δει πρόβα, άραξε.

  6. Παιδιά, αυτό που λέτε με την οθόνη προβολής δεν θα υπάρχει. Το σχέδιο της σκηνής έχει βγει μήνες τώρα και δεν περιλαμβάνει κάτι τέτοιο. Ούτε ο Head of Production, Ola Melzig, από του οποίου το μπλογκ είναι οι φωτογραφίες έχει πει κάτι.

    Η σκηνή έχει μόνο φώτα από πίσω όπως αυτή του 2010. Απλά τα φώτα είναι διαφορετικού τύπου.

    Τα κομμάτια αυτά που μοιάζουν με κύματα θα αιωρούνται και δεν θα είναι κάτω.

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ