Eurovision 2018: Αναλυτικά (Jury/Televoting) αποτελέσματα Ημιτελικών!

Λίγες ώρες πριν, ο 63ος διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision πέρασε στην ιστορία χαρίζοντας στο Ισραήλ τη πρώτη θέση! Η διαδικασία της ψηφοφορίας και της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων είχε τεράστια αγωνία και αν αναλογιστεί κανείς ότι το βραβείο κρίθηκε μεταξύ Ισραήλ και Κύπρου, ήταν για γερά νεύρα τόσο για τους Κύπριους όσο και για τους Έλληνες fans! 

Τι συμβαίνει όμως με τα αποτελέσματα των δύο Ημιτελικών; Ποια η βαθμολογική κατάταξη των συμμετοχών;

Ως γνωστόν, τα αναλυτικά αποτελέσματα παραμένουν κρυφά μέχρι και την ολοκλήρωση του Μεγάλου Τελικού για να μην επηρεάσουν τον κόσμο. Μετά το πέρας λοιπόν του διαγωνισμού, βγήκαν στην δημοσιότητα αναλυτικά τα αποτελέσματα και των δύο Ημιτελικών!

Κατά τον πρώτον Ημιτελικό, στον οποίον συμμετείχαν 19 χώρες νικητής στέφτηκε – όπως και στον Τελικό – το Ισραήλ. Η Netta και το “Toy παρά το γεγονός ότι δεν έκανε και την καλύτερη εμφάνισή που θα μπορούσε να κάνει – σε αντίθεση με την βραδιά του τελικού – κατάφερε να πείσει κοινό και επιτροπές και να σκαρφαλώσει στην κορυφή του πίνακα λαμβάνοντας συνολικά 283 βαθμούς! Δεύτερη, επίσης όπως και στον τελικό, τερμάτισε η Κύπρος με την Ελένη Φουρέιρα και το εκρηκτικό “Fuego” έχοντας ελάχιστη διαφορά βαθμών από το Ισραήλ (262 βαθμοί). Η εξαιρετική εμφάνιση της Φουρέιρα στον Πρώτο Ημιτελικό ήταν καθοριστική στο να θεωρηθεί πλέον η Κύπρος τεράστιο φαβορί του αποψινού τελικού. Στην 3η θέση τερμάτισε η Τσεχία με τον Mikolas Josef ενώ τη πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι συμμετοχές της Αυστρίας και της Εσθονίας! Οριακά στον Τελικό κατάφερε να περάσει η Φινλανδία ενώ το Αζερμπαϊτζάν που “κόπηκε” για πρώτη φορά στα χρονικά του διαγωνισμού, έχασε την ευκαιρία για λίγους μόνο βαθμούς. Η Ελλάδα μας τερμάτισε στην 14η θέση έχοντας συγκεντρώσει συνολικά 81 βαθμούς! Στην τελευταία θέση βρέθηκε η Ισλανδία με μόλις 15 βαθμούς…

Αναλυτικά, η κατάταξη των χωρών του Πρώτου Ημιτελικού είχε ως εξής (J = Jury, T = Televoting):

  1.  ΙΣΡΑΗΛ | Toy – Netta – 283 βαθμοί (J: 167, T: 116)
  2. ΚΥΠΡΟΣ | Fuego – Eleni Foureira – 262 βαθμοί (J: 89, T: 173)
  3.  ΤΣΕΧΙΑ | Lie to me – Mikolas Josef – 232 βαθμοί (J: 98, T: 134)
  4.  ΑΥΣΤΡΙΑ | Nobody but you – Cesár Sampson – 231 βαθμοί (J: 115, T: 116)
  5.  ΕΣΘΟΝΙΑ | La Forza – Elina Nechayeva – 201 βαθμοί (J: 81, T: 120)
  6.  ΙΡΛΑΝΔΙΑ | Together – Ryan O’Shaughnessy – 179 βαθμοί (J: 71, T: 108)
  7.  ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ | Bones – Equinox – 177 βαθμοί (J: 107, T: 70)
  8.  ΑΛΒΑΝΙΑ | Mall – Eugent Bushpepa – 162 βαθμοί (J: 114, T: 48)
  9.  ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ | When we’re old – Ieva Zasimauskaitė – 119 βαθμοί (J: 57, T: 62)
  10.  ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ | Monsters – Saara Aalto – 108 βαθμοί (J: 35, T: 73)
  11.  ΑΖΕΡΜΠΑΙΤΖΑΝ | X My Heart – Aisel – 94 βαθμοί (J:47, T: 47)
  12.  ΒΕΛΓΙΟ | A Matter Of Time – Sennek – 91 βαθμοί (J:71, T: 20)
  13.  ΕΛΒΕΤΙΑ | Stones – Zibbz  – 86 βαθμοί (J: 59, T: 27)
  14.  ΕΛΛΑΔΑ | Όνειρό μου – Γιάννα Τερζή – 81 βαθμοί (J: 28, T: 53)
  15.  ΑΡΜΕΝΙΑ  | Qami – Sevak Khanagyan – 79 βαθμοί (J: 38, T: 41)
  16.  ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ | Forever – Alekseev – 65 βαθμοί (J: 20, T: 45)
  17.  ΚΡΟΑΤΙΑ | Crazy – Franka – 63 βαθμοί (J:46, T: 17)
  18.  Π.Γ.Δ.Μ. | Lost and Found – Eye Cue – 24 βαθμοί (J: 18, T: 6)
  19.  ΙΣΛΑΝΔΙΑ | Our Choice – Ari Ólafsson – 15 βαθμοί (J: 15, T: 0)

Η Ελλάδα πήρε τους 81 βαθμούς της (J: 28, T: 53) από τις εξής χώρες:

Βέλγιο: 1 βαθμό (J: 0, T: 1)

Ιρλανδία: 1 βαθμό (J: 1, T: 0)

Ισλανδία: 1 βαθμό (J: 1, T: 0)

Ελβετία: 2 βαθμούς (J: 0, T: 2)

Hν. Βασίλειο: 3 βαθμούς (J: 0, T: 3)

Π.Γ.Δ.Μ.: 4 βαθμούς (J: 0, T: 4)

Κροατία: 6 βαθμούς (J: 3, T: 3)

Αρμενία: 10 βαθμούς (J: 2, T: 8)

Αζερμπαϊτζάν: 10 βαθμούς (J: 10, T: 0)

Βουλγαρία: 10 βαθμούς (J: 0, T: 10)

Αλβανία: 13 βαθμούς (J: 3, T: 10)

Κύπρος: 20 βαθμούς (J: 8, Τ: 12)

 

Ας δούμε τώρα πως διαμορφώθηκε ο τελικός βαθμολογικός πίνακας κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Ημιτελικού!

Η Νορβηγία ήταν η μεγάλη νικήτρια του Δεύτερου Ημιτελικού, χάρη στον ταλαντούχο Alexander Rybak. Στη 2η θέση σκαρφάλωσε η Σουηδία ενώ τη πρώτη πεντάδα ολοκλήρωσαν οι συμμετοχές των Μολδαβία, Αυστραλία και Δανία. Στην 10η θέση τερμάτισε η Ουγγαρία με το ιδιαίτερο τραγούδι της ενώ οριακά εκτός έμεινε η Ρουμανία, η οποία για πρώτη φορά δεν καταφέρνει να περάσει στον Τελικό, στην μέχρι τώρα πορεία της στη Eurovision! Το ίδιο συνέβη και με την Ρωσία η οποία τερμάτισε 15η με 65 βαθμούς. Στη τελευταία θέση, με 24 βαθμούς, η συμμετοχή της Γεωργίας.

Αναλυτικά, η κατάταξη των χωρών του Δεύτερου Ημιτελικού είχε ως εξής (J = Jury, T = Televoting):

  1.  ΝΟΡΒΗΓΙΑ | That’s how you write a song – Alexander Rybak – 266 βαθμοί (J: 133, T: 133)
  2.  ΣΟΥΗΔΙΑ | Dance you off – Benjamin Ingrosso – 254 βαθμοί (J: 171, T: 83)
  3.  ΜΟΛΔΑΒΙΑ | My Lucky Day – DoReDos – 235 βαθμοί (J: 82, T: 153)
  4.  ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ | We got love – Jessica Mauboy – 212 βαθμοί (J: 130, T: 82)
  5.  ΔΑΝΙΑ | Higher Ground – Rasmussen – 204 βαθμοί (J: 40, T: 164)
  6.  ΟΥΚΡΑΝΙΑ | Under the ladder – Mélovin – 179 βαθμοί (J: 65, T: 114)
  7.  ΟΛΛΑΝΔΙΑ | Outlaw in ’em – Waylon – 174 βαθμοί (J: 127, T: 47)
  8.  ΣΛΟΒΕΝΙΑ | Hvala, ne! – Lea Sirk – 132 βαθμοί (J: 67, T: 65)
  9.  ΣΕΡΒΙΑ | Nova deca – Sanja Ilić & Balkanika – 117 βαθμοί (J: 45, T: 72)
  10.  ΟΥΓΓΑΡΙΑ | Viszlát nyár – AWS – 111 βαθμοί (J: 23, T: 88)
  11.  ΡΟΥΜΑΝΙΑ | Goodbye – The Humans – 107 βαθμοί (J: 67, T: 40)
  12.  ΛΕΤΟΝΙΑ | Funny Girl | Laura Rizzotto – 106 βαθμοί (J: 92, T: 14)
  13.  ΜΑΛΤΑ | Taboo – Christabelle Borg – 101 βαθμοί (J: 93, T: 8)
  14.  ΠΟΛΩΝΙΑ | Light me up! – Gromee ft. Lukas Meijer – 81 βαθμοί (J:21, T: 60)
  15.  ΡΩΣΙΑ | I won’t break – Julia Samoylova – 65 βαθμοί (J: 14, T: 51)
  16.  ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ – Inje – Vanja Radovanović – 40 βαθμοί (J: 23, T: 17)
  17.  ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΙΝΟΣ – Who we are – Jessika & Jenifer Brening – 28 βαθμοί (J: 14, T: 14)
  18.  ΓΕΩΡΓΙΑ – For you – Iriao – 24 βαθμοί (J: 11, T: 13)

H συμμετοχή του Ισραήλ λοιπόν κατάφερε να σταθεί άξια νικήτρια τόσο στον Ημιτελικό όσο και στον Τελικό. Η νικήτρια του Δεύτερου Ημιτελικού, Νορβηγία, παρά το γεγονός ότι στα στοιχήματα παιζόταν ψηλά, δεν κατάφερε στον Τελικό να ανταγωνιστεί ισάξια τις άλλες συμμετοχές καταλήγοντας στην 15η θέση. Μεγάλη διαφορά αποτελεσμάτων βλέπουμε και στην περίπτωση της Αυστραλίας, η οποία αν και 4η στον Ημιτελικό, τη βραδιά του Τελικού τερμάτισε μόλις 20η, σημειώνοντας έτσι την χειρότερη επίδοσή της μέχρι στιγμής.

32 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ωστόσο όμως το τηλεοπτικό κοινό έδωσε στην Ελλάδα την 10Η ΘΕΣΗ
    ενώ οι επιτρόπές την 16η…
    ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!

    • ε και ως 10 να περνουσε σου ειναι αρκετο??θα ψαχναμε στον τελικο να βρουμε την ψηφο μας!η γιαννα τερζη απλα δν το εχει!ειχε ενα αξαιρετικα συναισθηματικο τραγουδι στα χερια της το οποιο δν εκμεταλευτηκε καθολου!η παρουσια της επι σκηνης και η ερμηνεια της ηταν τοσο λίγη τοσο αχρωμη!εξ ου και το γυρισμα της πλατης απο τις επιτροπες εξ ου καιοτι μας ψηφισαν μονο φιλικες χωρες και καμια αλλη!

    • Πρεπει…ας το κανουν τελειως οπως στο melodifestivalen. Στους ημιτελικούς να ψηφιζει μονο το κοινο και οι επιτρεποπες μονο στον τελικο

  2. Άντε και του χρόνου με καλύτερα αποτελέσματα για την χώρα.Οι επιτροπές εχθές μας έβγαλαν τα μάτια.Η Σουηδία θα πάθει Αζερμπαϊτζάν αν συνεχίσουν να την προωθούν τόσο ξεδιαντροπα.Ο κόσμος βλέπει και τιμωρεί.Τελος να πω πως ο τελικός έκανε μέχρι 70% τηλεθέαση.Αυτα να τα βλέπει η ΕΡΤ που τον απαξιώνει πλήρως τον διαγωνισμό.Που 70% κάνει αθροιστικά όλη την εβδομάδα……

  3. Το ότι είμαστε 10η στο κοινό δε νομίζω ότι θα πρέπει να μας κάνει κ πολύ περήφανους. Και το λέω εγώ που μου άρεσε πολύ το τραγούδι μας, αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι τελικά δεν άρεσε στο ευρωπαϊκό κοινό, τουλάχιστον όχι αρκετά ώστε να ψηφιστεί. Στους λίγους βαθμούς που πήραμε συμπεριλαμβάνεται και το 12αρι της Κύπρου στο televoting, όποτε αντικειμενικά δεν τα πήγαμε καλά.
    Έκπληξη για μένα είναι η πρωτιά (με διαφορά κιόλας) της Φουρειρα στο televoting και η 4η θέση του Ισραήλ που αντιστράφηκε στον τελικό.

    Χάρηκα απίστευτα για το χαστούκι Σουηδιας στην ψηφοφορία του κοινού. Νομίζω οι Σουηδοί μετά από αυτό θα καταλάβουν ότι ο κόσμος τους έχει σιχαθεί για το ξεδιάντροπο γλύψιμο τον επιτροπών και θα κρατήσουν χαμηλότερο προφίλ τα επόμενα χρόνια.

    Το καταλαβαίνω μετά από πολλά χρόνια αλλά τελικά αν δε γλύψεις τους Σουηδούς, Eurovision δεν κερδίζεις. Και η Κύπρος που έφτασε τόσο κοντά ήταν εξαιτίας αυτού (δείτε πχ ανταλλαγή 12αρι Κύπρος – Σουηδία επιτροπές…).
    Και μεις που το πήραμε το 2005 ήταν λόγω Παπαριζου και PR της Πασχαλιδου. Και που μας αφήσανε να στείλουμε σύνθεση Δάντη Γερμανού και όχι κανα σουηδο συνθέτη πάλι καλά να λέμε.

    • Το τραγούδι μας άρεσε αλλά απογοήτευσε η σκηνική παρουσία γιαυτο και μας περιόρισαν στη 10η θέση. Αν όπως λες δε τους άρεσε το τραγούδι θα ήμασταν πολύ πιο κάτω.

      • Ποσό πιο κάτω ρε μεγάλε !!!!! Δε βαρεθήκατε τόσες μέρες να υποστηρίζεται αυτή την ηλιθιότητα , έλεος πια έλεος !!!!!!!!!!!! Και η γραφικότητα έχει όρια και με όλα αυτά που γράφεται για την Τερζη φοβάμαι μήπως στο τέλος την ψωνίσουν και άλλοι Έλληνες καλλιτέχνες και παρουσιάσουν πάλι μια εναλλακτική μ……….α στη Eurovision και έχουμε τα ίδια αποτελέσματα .και από μένα κυρία Τερζη πάρε όχι ένα αλλά δυο ??

  4. Θεση Ελλαδας στις επιτροπες γειτονων και συμμαχων – 18 ειναι τελευταια θεση
    Το απολυτο τιποτα απο επιτροπες
    Βουλγαριας 14 15 16 16 17 – ενω το κοινο εδωσε στη Ελλαδα το 10αρι
    ΠΓΔΜ 8 12 15 18 18 – οχι οτι περιμεναμε βαθμο, αλλα το κοινο εδωσε ενα 4
    και ειδικη μνεια επιτροπη Ισπανιας 17 18 18 19 19 – πιο πατος δεν παει

    Ενω εδωσαν κατι
    Αζερμπαιτζαν 1 2 3 4 5 – καθολου στημενο – η δικη μας 12αρι με 1 1 1 2 2
    Αλβανια 4 4 5 11 12 – η δικη μας 8αρι με 2 3 4 4 5
    Αρμενια 1 9 13 13 14 – η δικη μας δεν τους εδωσε ουτε βαθμο!
    Κυπρος 1 4 5 5 6 – ντροπη να μη δωθει το 12αρι σε ελληνικο στιχο οπως και να χει

    Οπως φαινεται οι παραδοσιακες συμμαχιες δεν απεδωσαν. Πρεπει να εχει παιχτει κατι στο παρασκηνιο με Βουλγαρια, οπως φανηκε και στον τελικο, ενω και τα μικτα αποτελεσματα σε Αλβανια και Αρμενια δειχνουν οτι η ΕΡΤ δεν εχει κρατησει σχεσεις παρα μονο με Αζερμπαιτζαν. Και μη λεμε περι ατομικων επιλογων, υπαρχει μιλημα.

  5. Η Ελλάδα είχε ένα καταπληκτικό τραγούδι. Δυστυχώς η Γιάννα δεν το ερμηνεψε καθόλου. Ίσως να μην είχε διάθεση λόγω δυσκολιων αλλά το έστειλε εκτός τελικού.
    Η Φουρειρα είμαι η πιο κερδισμένη του διαγωνισμού αφου κέρδισε όλης τις εντυπώσεις και όλα τα φώτα στράφηκαν πάνω της με ένα μηδενικο τραγούδι που το έκανε επιτυχία και παραλίγο να κερδίσει. Φανταστείτε να είχε τραγούδι που να άρεσε από πριν όπως έγινε με το Ισραήλ

  6. Οι επιτροπες για μενα θα πρεπει να καταργηθουν ή να κανουν κατι ωστε να πεισουν για την αξιοπιστια τους και οτι δεν ψηφιζουν με αλλα κινητρα, σκοπιμοτητες κτλ, αλλα με καθαρα μουσικα και καλλιτεχνικα κριτηρια.

    Κοιταζοντας λοιπον αναλυτικα τις ψηφους των κριτικων βλεπω για μια ακομα χρονια τους Αρμενιους κριτες να εχουν και οι 5 τελευταιο το Αζερμπαιτζαν και αντιστοιχα και οι 5 Αζεροι κριτες τελευταια την Αρμενια. Καθε χρονο τα ιδια και καμια επιπληξη απο την EBU.

    Η Ρωσικη επιτροπη 12 στην Μολδαβια λογω Κιρκοροφ, η Ελληνικη επιτροπη 10 ποντους στην Μολδαβια λογω Φωκα στον τελικο (ενω απο το κοινο πηρε μολις 1) και 12 στο Αζερμπαιτζαν στον ημιτελικο για τον ιδιο λογο (ενω απο το κοινο μονο 3). 12αρι επιτροπης Κυπρου στην Σουηδια για τους γνωστους λογους την ωρα που το κοινο της δινει 0. Γενικα τρελο σπρωξιμο των επιτροπων στην Σουηδια. Ε οχι και σχεδον πρωτο στις επιτροπες αυτο το τραγουδι, με αυτον τον τραγουδιστη οταν υπαρχουν πολυ καλυτερα κομματια και καλλιτεχναρες. Να εβγαινε στο κοινο να το καταλαβω αλλα στο κοινο πατωσε. Η Νορβηγια απο πρωτη στον ημιτελικο τελικα 15η στον τελικο.Δεν θυμαμαι αλλη χρονια νικητης ημιτελικου να καταληγει τοσο χαμηλα. Η Μαλτα τελευταια στο κοινο με 8 ποντους και 93 ποντους απο τις κριτικες στο αγορασμενο απο την Σουηδια τραγουδι. Κι αλλα πολλα που θελω 2 ωρες να γραφω.

    Αν λοιπον οι επιτροπες κρινουν στην καλυτερη ως απλη τηλεθεατες ή στην χειροτερη με σκοπιμοτητες ή παιρνοντας κατευθυνσεις δεν βρισκω τον λογο να κρινουν 5 ατομα το μισο τελικο αποτελεσμα. Βλεποντας τους συμμετεχοντες των κριτικων επιτροπων βλεπεις τηλεπαρουσιαστες, ηθοποιους, στυλιστες, μανατζερς, δημοσιογραφους, δημοσιοσχετιστες κτλ κτλ. Κανενα καλλιτεχνικο μουσικο υποβαθρο οποτε κρινουν στην καλυτερη ως τηλεθεατες.

  7. Το τραγούδι μας φέτος άξιζε τελικό και μια θέση τουλάχιστον στη 15αδα. Αλλά τόσο κατευθυνομενος και στημένος που είναι ο διαγωνισμός, πρέπει πάντα όλα να τα περιμένεις.
    Ναι η σκηνική παρουσία θα μπορούσε να ήταν καλύτερη. Αλλά όχι όμως και για αποκλεισμό από τον τελικό. Το τραγούδι ξέρουμε πολύ καλά ότι άρεσε πολύ. Οπότε το να κρίνεται ένα τραγούδι περισσότερο από τη σκηνική παρουσία και λιγότερο από το ίδιο το τραγούδι, είναι το λιγότερο αδικία. Θα μπορούσε να περάσει στον τελικό και ας τερματιζε στην 20η θέση, αφού τόσο πολύ το χάλασε η εμφάνιση.
    Για εμένα όμως όλα αυτά είναι ανοησίες. Η προσωπική μου άποψη για τον λόγο που δεν πέρασε η Ελλάδα στον τελικό, είναι ότι τέτοια μηνύματα σαν το φετινό το δικό μας δεν έχουν χώρο και θέση σε έναν συστημικο διαγωνισμό όπως είναι η Eurovision και μιας συστημικής EBU. Το να αγαπάς τη χώρα σου στη σημερινή εποχή προβάλλεται ως ρατσισμός προς τις άλλες χώρες και ως ξενοφοβία. Έτσι έχουμε καταντήσει πλέον. Και όσον αφορά τις συνεχώς προβληματικες πρόβες μας, τις θεωρώ ως σαμποτάζ για τον παραπάνω λόγο. Αυτά πιστεύω εγώ.
    Ελπίζω στα καλύτερα του χρόνου

    • Με τέτοια ΑΤΑΛΑΝΤΗ και ΑΦΩΝΗ που το τραγουδούσε περίμενες πρόκριση στον τελικό; Πάτο και πολύ της ήταν που εμφανίστηκε 3 λεπτά στην σκηνή….

      • Άποψή σου να την θεωρείς ατάλαντη και άφωνη. Αλλά μην τρελαθούμε κιόλας ότι στη Eurovision πηγαίνουν καλά οι καλές φωνές και τα μεγάλα ταλέντα. Η Eurovision, τις περισσότερες φορές, αναδεικνύει το κιτς, την κακογουστιά και οτιδήποτε φθηνό και ατάλαντο και σύμφωνα πάντα με το reality και τα συμφέροντα.

      • Πεστα χρυσοστομε να αγιάσει το στόμα σου ,έχω αρχίσει να πιστεύω πως οτιδήποτε θετικό γράφεται για αυτό το αίσχος είναι από την ίδια την Τερζη δεν εξηγείται διαφορετικά φίλε Alex

    • Δεν συμφωνώ μαζί σου. Φέτος, όποιος τραγούδησε κακά ή δεν ανέδειξε το τραγούδι του, πάτωσε στη διοργάνωση. Δεν μας αδίκησε κανένας.

      • Δηλαδή η Φουρέιρα τραγούδησε καλά και βγήκε δεύτερη. Που δεν ξέρει πως τραγουδάνε και ακουγόταν χθες βράδυ σαν να είχε πέσει στο πηγάδι και τα φωνητικά την είχαν σκεπάσει. Ελευθερία Ελευθερίου 2012 θύμιζε όλο αυτό.
        Άλλα παραδείγματα: Η Εσθονία με την φωνάρα της τραγουδίστριας πήρε την θέση που της αξίζει και ειδικά στις επιτροπές; Η Σουηδία άξιζε δεύτερη θέση στις επιτροπές; Μην τρελαθούμε τώρα. Μπορώ να φέρω και άλλα παραδείγματα, αλλά δεν χρειάζεται.

    • Φιλε το τραγουδι της Ελλαδας δεν ειχε κανενα ιδιαιτερο μηνυμα. Γιατι καποιος απο το εξωτερικο να ψηφισει για ενα τραγουδι που μιλαει για την αγαπη αναμεσα στη χωρα και στους ανθρωπους της? με την ιδια λογικη επρεπε ολοι να ψηφισουν την λευκορωσια το 2011, που στο κατω κατω μια χαρα τραγουδι ηταν αλλα καταστραφηκε λαιβ. Η χωρες που ειχαν σημαντικα μηνυματα και τα ανεδειξαν (βλεπε Ιταλια και ισως Γερμανια) εσκισαν. Μην ψαχνετε εχθρους παντου απλα αποδεχτειτε οτι δεν φτανει ενα κανλο τραγουδι. Πρεπει να το παρουσιασεις και αξιοπρεπως

      • Δεν ψάχνω πουθενά εχθρούς. Δεν μίλησα καν για εχθρούς της Ελλάδας. Ούτε είπα ότι το μήνυμα της Ελλάδας ήταν σπουδαίο. Αυτό που είπα, είναι ότι το παγκόσμιο σύστημα εδώ και αρκετά χρόνια δεν ανέχεται, δεν επιθυμεί και έχει δαιμονοποιήσει την αγάπη που φυσιολογικά έχει ένας άνθρωπος για την χώρα του. Όταν κάποιος βγει και εκδηλώσει με κάποιον τρόπο αυτή τη φυσιολογική αγάπη, τότε κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ως: εθνικιστής, ακροδεξιός, ναζιστής, ρατσιστής και ξενοφοβικός. Η Eurovision και η EBU είναι μέσα σε αυτό το σύστημα, οπότε και δεν θα μπορούσαν να ανεχθούν ένα τέτοιο τραγούδι με τέτοιο στίχο από οποιαδήποτε χώρα και εάν ήταν ένα τέτοιο τραγούδι.
        Οπότε, εγώ δεν μίλησα ούτε για κανέναν εχθρό της Ελλάδας, ούτε για ποιο λόγο να ψηφίσει κάποιος την Ελλάδα με έναν τέτοιο στίχο. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν, η EBU έβγαλε από τον τελικό την Ελλάδα για τον παραπάνω λόγο, αλλοιώνοντας τα αποτελέσματα του κοινού και κατευθύνοντας τα αποτελέσματα των επιτροπών. Επαναλαμβάνω, ότι αυτό θα μπορούσε να συμβεί με οποιαδήποτε χώρα που θα είχε ένα τέτοιο τραγούδι. Και εννοείται ότι, όσο τραβηγμένα και να φαίνονται αυτά που γράφω, είναι απλά η προσωπική μου γνώμη που είναι βασισμένη όμως σε πράγματα και καταστάσεις που έχω δει και έχω ακούσει γενικά εδώ και αρκετά χρόνια.

  8. 10η στον ημιτελικό στο televoting με τόσο άψυχα και ανύπαρκτα φωνητικά και με τόσο αχταρμά παρουσίαση (να αλλάζουν λαμπάκια και φώτα κάθε πέντε δεύτερα), το λες και τρελή επιτυχία!
    Πρέπει να δούμε τη συμμετοχή της Ελλάδας στα μάτια φέτος: το κορίτσι είναι ατάλαντο σκηνικά και φωνητικά. Πολλά είναι ύποπτα στις ψηφοφορίες ειδικά του τελικού αλλά εμάς δεν μας αδίκησε κανένας!

    • Ναι οκει, το να κάνουν τεχνικό λάθος την ώρα που η κριτική επιτροπή δίνει το 50% των αποτελεσμάτων και να μην μας αφήσουν να το ξαναπούμε για να υπάρχει μια σωστή βαθμολόγηση του ολοκληρωμένου αποτελέσματος είναι πολύ δίκαιο; Το ότι αν έτσι μας έδιναν λίγους βαθμούς παραπάνω οι επιτροπές θα παίζαμε για το 10ατο εισιτήριο του ημιτελικού είναι και αυτό δίκαιο; Δεν λέω πως αυτό που παρουσιάσαμε δεν είχε θέματα αλλά όχι και ότι δεν μας αδίκησε κανείς, μην πετάει ο καθένας ότι θέλει εδώ μέσα.

  9. 14η θέση για ένα τέτοιο τραγούδι είναι «χαστούκι» που πρέπει να μας γίνει μάθημα, αν θέλουμε να ασχοληθούμε ξανά σοβαρά με το διαγωνισμό. Και εννοείται το αποτέλεσμα δεν είναι άδικο. Είχαμε ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ, αλλά δεν είχαμε τίποτα άλλο… Ούτε δυνατή φωνή (μόνο φωνητικά), ούτε σκηνική παρουσία, ούτε ψυχή – συναίσθημα. Κάποια στιγμή πρέπει να «συγχρονιστούμε», ιδίως αναφέρομαι στην ανύπαρκτη οπτική και στάση της ΕΡΤ προς το διαγωνισμό. Εκτός από το τραγούδι, θέλει και οργάνωση, μεράκι, επαγγελματική δουλειά και όσο το δυνατόν περισσότερο χρήμα. Και φυσικά δεν τα λέω με διάθεση «κατηγορηματική» προς την Τερζή, σίγουρα υπήρχαν κακοτοπιές, αλλά αυτό σημαίνει προχειροδουλειά εκ μέρους μας, κάποιες αλήθειες να λέγονται…. Το τραγούδι θα συνεχίσω να το ακούω, είναι από τα καλύτερα που έχουμε στείλει στο διαγωνισμό. Παρεμπιπτόντως, περίμενα για μας να’ μαστε λίγο παραπάνω, θέσεις 12-13 με ίδια απόκλιση σε κοινό-επιτροπές.
    Αν προσέξουμε πάντως, ο δεύτερος ημιτελικός ήταν όντως αδιάφορος, ΤΟΡ-10 κατάφεραν να «τρυπώσουν» στον τελικό μόνο 3 χώρες, κι αυτό οριακά, με τους Χ-τρόπους χαχαχ! Ενώ από τον πρώτο 5 χώρες και με 11η – 12η θέση. Έκπληξη για μένα η πρώτη θέση του Ρίμπακ στον ημιτελικό του, μετά πήρε ότι του άξιζε… Επίσης, εκπλήξεις οι υψηλές θέσεις πρόκρισης από τα ημιτελικά Ιρλανδίας – Μολδαβίας – Σλοβενίας και οι χαμηλές Βουλγαρίας – Λιθουανίας – Ουκρανίας – Ουγγαρίας. Τα δε μεγαθήρια και ουδέποτε αποκλεισμένα, Αζερμπαιτζάν και Ρουμανία, 11ες θέσεις… Ενδιαφέρον!

  10. Το μενος που εχετε για την Τερζη…κατανταει γελοιο. Ειπαμε οτι η σκηνικη παρουσια θα μπορουσε να ειναι καλυτερη, αλλα οχι αταλαντη φωνητικα και σκηνικα.

    • Σκηνικά ήτανε Α Ι Σ Χ Ο Σ !!!!!!!!!!! Ακόμη και η Αφροδίτη Φρυδα το 1988 με τον κλόουν παρουσίασε κάτι , η Τερζη βγήκε να την δοξάσουν γιατί νόμισε ότι είχε ΤΟ τραγούδι . Η δε μπλε μουτζα …. τι να σου πω εκπληκτικό εύρημα ,αλλά ξέχασα την φοβήθηκαν και την σαμποταρανε ,και θα σας πω κάτι αποκλειστικό …. αυτή που έκανε σαμποτάζ στην Γιαννα Τερζη ήταν η MADONNA ναι κύριες και και κύριοι έμαθε για τα απίθανα πράγματα που θα έκανε στην σκηνή και φοβήθηκε για την καριέρα της ???? .ε βρε ΕΡΤ που σας χρειάζεται !!!!!!!

  11. Απλά με πολύ κακή ερμηνεία και εμφάνιση βγαίνεις 10ος στο televoting δε θέλω να σκεφτώ τι θα γινόταν με μια καλή ερμηνεία και εμφάνιση
    Αυτό αποδεικνύει ότι το τραγούδι άξιζε
    Του χρόνου ας μας κνει η ΕΡΤ τη χάρη να μην πάμε αν δρν αλλάξει μυαλά

    • Με καλύτερη ερμηνεία και παρουσίαση θα ήμασταν 5αδα στο televoting και 10οι στις επιτροπές πάνω κάτω…. Κρίμα γιατί ένα τόσο ωραίο τραγούδι θα κάνουμε χρόνια να ξαναστειλουμε

  12. Σοβαρά θεωρείτε ότι αυτό ήταν καλό τραγούδι? Δεν ήταν αρκετό μόνο αυτό για την αποτυχία μας, αλλά και το πως παρουσιάζονταν από όλους ότι έχουμε την πρόκριση και ενδεχομένως την νίκη στο τσεπάκι! Μ’αυτά και μ’ αυτά ψηλώνει ο νους… Λυπάμαι…

  13. Ξεχνάτε πολλοί ότι οι επιτροπές δεν ψήφισαν με βάση το τι είδαμε εμείς, αλλά στην πρόβα της παραμονής το βράδυ, όπου έπεσαν λάθος τα πυροτεχνήματα επηρεάζοντας και την ερμηνεία της Τερζή. Είναι λοιπόν αναμενόμενο οι βαθμολογίες τους να είναι χειρότερες από του televoting, σε μία συμμετοχή που γενικά δεν τράβαγε στη Λισαβόνα.

  14. Έχει σημασία να μην σταθούμε μόνο στα συνολικά αποτελέσματα αλλά και στις διαφορές televoting-επιτροπών και στον τελικό και στους ημιτελικούς.
    Κατ’αρχήν για την Ελλάδα να πω ότι πράγματι αυτό που δείξαμε ήταν φτωχό, αλλά πια δεν έχει σημασία να παίζουμε το blame game. Ό,τι έγινε, έγινε, καλώς ή κακώς, το θέμα είναι τι θα κάνουμε από ‘δω και πέρα και να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη. Εξάλλου εξ όσων λέγονται έχουν ευθύνες και οι Πορτογάλοι, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και η δική μας ΕΡΤ δεν έκανε λάθη τα οποία ΕΠ’ΟΥΔΕΝΙ δεν πρέπει να επαναληφθούν εφ’όσον θέλουμε να ασχοληθούμε σοβαρά με τον διαγωνισμό. Από ‘κει και πέρα εγώ κρατάω το γεγονός ότι στο televoting ήμασταν μέσα στην 10άδα του ημιτελικού. Για μένα κάτι σημαίνει αυτό. Αν με τόσα στραβά καταφέρνουμε να μπαίνουμε 10άδα πάει να πεί ότι ακόμα έχουμε ερείσματα.
    Από ‘κει και πέρα… Έχουμε και λέμε
    1ος ημιτελικός:
    Ισλανδία: Καμία έκπληξη, όλοι περιμέναμε να μείνει εκτός και να βγεί τελευταία. Ούτε το 0 στο televoting με εξέπληξε. Του χρόνου καλύτερα!
    ΠΓΔΜ: Εγώ εξαρχής το έλεγα ότι με αυτό το κομμάτι δεν θα έχουν προκοπή. Το δοκίμασε η Βουλγαρία το 2008, 10 χρόνια πριν δηλαδή και αποκλείστηκε, γιατί να δουλέψει τώρα; Παρά τους επαίνους των fans τελικά έγινε αυτό που περίμενα και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό, δεν περίμενα να είναι προτελευταίο και μάλιστα να υπάρξει και σύμπνοια κοινού-επιτροπών στο ότι αξίζει την προτελευταία θέση. Τι να πεις, κρίμα, αλλά άλλη φορά ας κοιτάνε και λίγο την ιστορία της Eurovision, την πρόσφατη τουλάχιστον…
    Κροατία: Πριν τις πρόβες το είχα ξεγράψει και πιθανότατα δεν θα εκπλησσόμουν με την 17η θέση. Αλλά το live το “ζωντάνεψε” και πλέον εκπλήσσομαι λίγο. Την ζημιά την έχει κάνει βέβαια το televoting αλλά για το εν λόγω περίμενα κάτι παραπάνω στις επιτροπές από την 13η θέση στην οποία το κατέταξαν
    Λευκορωσία: Εδώ συμβαίνει το αντίθετο με την Κροατία. Αν και βέβαια θεωρώ αρκετά χαμηλή την 17η θέση των επιτροπών, εντούτοις εκπλήσσομαι με την 13η θέση στο κοινό. Περίμενα παραπάνω, για την ακρίβεια περίμενα να είναι 10άδα στο televoting χάριν στην αν μη τι άλλο ιδιαίτερη σκηνική του παρουσία, αλλά μάλλον τα ανύπαρκτα αγγλικά του τον έκαψαν. Ε μα κι αυτός δεν πήγαινε με την Ουκρανία που όσο να πεις έχει μεγαλύτερο εκτόπισμα και γενικά αλλά και ιδίως στον διαγωνισμό… Τα λάθη πληρώνονται
    Αρμενία: Το ότι οι επιτροπές δεν πριμοδοτούν τέτοια κομμάτια το ξέραμε, αλλά το γεγονός ότι βρέθηκε στην 14η θέση στο κοινό αναμφίβολα προκαλεί έκπληξη ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι βρισκόταν σε έναν ημιτελικό με ως επί το πλείστον ανατολικές χώρες. Πραγματικά δεν ξέρω τι πήγε τόσο λάθος και δεν στηρίχθηκε από το televoting, και πρόκειται για μια χώρα που βασίζεται στο televoting και την μόνη φορά που είχε μείνει πάλι εκτός (2011) ευθύνονταν οι επιτροπές, στο televoting ήταν στην 7η θέση. Ειλικρινά είναι ένα μυστήριο αν και πολλοί το λέγαν ότι περίμεναν περισσότερα (και) από την Αρμενία
    Ελλάδα: Δεν θα μείνω πολύ στην 16η θέση των επιτροπών, δεδομένου ότι δεν στηρίζουν τέτοια τραγούδια και απ’ό,τι λέγεται όλα πήγαν κατά διαόλου στην jury rehearsal. Θα μείνω ωστόσο στην 10η θέση του κοινού. Όπως είπα και πριν σημαίνει ότι έχουμε ερείσματα και προφανώς, δεδομένου ότι η παρουσία απογοήτευσε και η live ερμηνεία δεν ήταν και η πιο καλή το κομμάτι άρεσε. Θεωρώ λοιπόν ότι την 10η θέση την οφείλουμε καθαρά και μόνο στο κομμάτι. Πρέπει λοιπόν να έχουμε από ‘δω και πέρα ως πάτημα το ότι φέτος είχαμε ένα καλό κομμάτι και απ του χρόνου να στέλνουμε εξίσου καλά κομμάτια και να φροντίσουμε όμως να διορθώσουμε όλα τα υπόλοιπα στα οποία υστερήσαμε. Και δεν θα πω να στείλουμε κάτι Jury friendly. Είναι λάθος συλλογισμός διότι έχουμε στείλει διαχρονικά διάφορα είδη ως χώρα και δεν υποστηρίχθηκε τίποτα από τις επιτροπές. Όπως σωστά έχει επισημανθεί εδώ στο site η τελευταία φορά που ήμασταν 10άδα στις επιτροπές ( σε τελικό) ήταν το 1993! Άρα δεν μπορούμε να πατάμε στις επιτροπές. Το θέμα λοιπόν είναι να στείλουμε κάτι που θα στηρίξει κατά πολύ ο κόσμος και θα έχει παράλληλα την ανοχή των επιτροπών, α λα 2013 ή 2011. Δεν λέω να αντιγράψουμε αυτές τις συμμετοχές, λέω ότι θα ήταν ευχής έργον να έχουμε ανάλογα αποτελέσματα ιδίως στο televoting. Ας μην πω άλλα για την Ελλάδα γιατί ήδη το post είναι τεράστιο και έχω να γράψω και για άλλες χώρες
    Ελβετία: Τα προηγούμενα χρόνια, αρκετές φορές όσο κι αν φαίνεται παράδοξο οι ελβετικές συμμετοχές βρίσκονταν στην 10άδα του televoting στους ημιτελικούς και ήταν οι επιτροπές αυτές που τις απέκλειαν. Φέτος έγινε το αντίθετο. Άτυχη αυτή η χώρα αλλά προσωπικά δεν περίμενα φέτος να περάσει, δεν έχει κάτι το wow και δεν ξέρω γιατί υπήρχε τόσο “fuzz” γι αυτό κομμάτι. Καλό μεν, αλλά ως εκεί
    Βέλγιο: Πριν τον ημιτελικό έλεγα ότι πάει για αποκλεισμό σίγουρα. ‘Οταν το είδα στην τηλεόραση είπα ότι μπορεί να κάνει την έκπληξη αλλά τελικά οι πρώτες μου σκέψεις ήταν οι σωστές. Κρίμα γιατί το Βέλγιο γενικά έχει βρεί τα πατήματά του. Αν συνεχίσει στον δρόμο των προηγούμενων ετών δεν θα αργήσει η νίκη και ευτυχώς το ’19 είναι η σειρά του γαλλόφωνου φορέα ο οποίος φαίνεται να έχει το know how.
    Αζερμπαιτζάν: Δεν ξέρω αν έφταιγε η τηλεόρασή μου αλλά το Αζερμπαιτζάν ακουγόταν χάλια στον ημιτελικό. Δεν εξεπλάγην που έμεινε εκτός, θέμα χρόνου ήταν καθότι κι άλλες αζέρικες συμμετοχές στο παρελθόν φλέρταραν με αποκλεισμό και μάλιστα αν ήταν 100% televoting θα είχαν μείνει εκτός και το ’14 και το ’15. Το περίεργο εδώ ή μάλλον το αξιοσημείωτο είναι ότι βρέθηκαν εκτός δεκάδας και στις επιτροπές για 1η φορά, εξ ου και ο αποκλεισμός. Τυχεροί στην ατυχία τους ωστόσο αφού η τελική τους θέση (11η) είναι ανώτερη και από κοινό και από επιτροπές (12οι και στα 2)
    Κάπου εδώ θα σταματήσω για τώρα, θα συνεχίσω άλλη στιγμή με τις υπόλοιπες χώρες που αποκλείστηκαν αλλά και τις χώρες φιναλίστ

  15. Ήξεραν πολλοί από σας πέρσι τέτοιο καιρό καμιά τραγουδίστρια Γιάννα Τερζή? Εγώ που είμαι 50 χρονών δεν ήξερα. Πήραν μια αδοκίμαστη τραγουδίστρια χωρίς καμία απολύτως καριέρα πίσω της, με ένα όμορφο τραγούδι, και την άφησαν μόνη της (ΕΡΤ) να παίρνει πρωτοβουλίες σαν έμπειρη και φτασμένη καλλιτέχνις, που δεν ήταν τίποτε από τα δύο, να αυτοσχεδιάζει στην σκηνή, που δεν την ήθελε και στην οποία δεν έγραφε. Έγραψαν τα μίντια ενα μηνα πριν τον διαγωνισμό ότι έχει ένα δυνατό χαρτί στην εμφάνιση της. Μάλλον εννοούσαν για το μπλε βρώμικο χέρι που μόνο αηδία προκαλούσε. Όσο για την κόμμωση! Εμφανίστηκε σαν μέδουσα με ψαλίδα στα μαλλιά. Καμία σχέση με την Φουρέιρα την οποία είχαν επιβλέψει και πέρασαν απο το κεφάλι της 3 κομμωτές και 2 κομμώτριες. Το ρούχο που φορούσε μετριότητα και έγιναν και λάθη στην φωνή.
    ΕΡΤ του ΣΥΡΙΖΑ με τους δύο αποκλεισμούς και με την 20η θέση στην Eurovision, με τους δημόσιους υπάλληλους με τους παχουλούς μισθούς, με τις ξινές κυρίες τις ΤΡΑΓΟΠΟΥΛΕΣ όπως τις αποκάλεσε ο ‘Θεός’ Ποσειδώνας Γιαννόπουλος , τραγοπούλες στο μυαλό που δεν θέλουν ακόμα να ακούσουν το όνομα Φουρέιρα από ζήλια και μόνο, που θα πάει η κατάσταση αυτή? Πότε θα φάτε το σούτ, η πότε θα συμμορφωθείτε? Δεν σας θέλουμε. Να φύγετε. Να σας απολύσουν και πάλι! Εκθετετε την Ελλάδα και εγω σαν Έλληνίδα που σας πληρώνω με εκθέτετε και μένα μαζι με τα τόσα εκατομμύρια Έλληνες!
    Γιατί δεν φώναζατε την Κλεοπάτρα, 26 χρόνια μετά να σας ξελασπώσει με μια 5η τουλάχιστον θέση!
    https://www.youtube.com/watch?v=HQQI_xt-j-g

  16. Το συνεχίζω από εκεί που το είχα αφήσει και πάω στις χώρες του β’ ημιτελικού που δεν προκρίθηκαν
    Γεωργία: Αναμενόμενη η τελευταία θέση, “καθαρό” toilet break song. Έπρεπε να δουν τα σημάδια, η Κροατία το ’13 έμεινε εκτός σε ημιτελικό με λιγότερες χώρες, αυτοί πώς θα πέρναγαν τώρα; Του χρόνου καλύτερα!
    Σαν Μαρίνο: Είναι κρίμα που ενώ είχαν μια καλή ιδέα για τον εθνικό τους τελικό εν τέλει επέλεξαν το λάθος τραγούδι και είχαν τα συνηθισμένα αποτελέσματα. Ελπίζω να κρατήσουν την διαδικασία και του χρόνου αλλά να κάνουν πιο σωστή επιλογή. Στάθηκαν και λίγο άτυχοι βέβαια καθώς και σε επιτροπές και σε κοινό ήταν 16οι ενώ στο σύνολο 17οι, αλλά αυτό μάλλον δεν έχει και μεγάλη σημασία…
    Μαυροβούνιο: Είπαμε ότι μόνο με balcan ballad θα πήγαιναν τελικό, αλλά έκαναν 2 μεγάλα λάθη. Το πρώτο και κυριότερο ότι δεν ήταν το τραγούδι ανάλογο με του ’14 και του ’15, άρα ξεκίναγε εξ αρχής αρνητικά. Το δεύτερο λάθος ήταν το staging. Θέλανε να μιμηθούν του ’15 αλλά το έκαναν άτσαλα. Το αποτέλεσμα: 14οι στο televoting, 14οι στις επιτροπές και δυστυχώς γι’αυτούς 16οι στο σύνολο… Κάτι μου λέει ότι θα επιστρέψουν στην απευθείας ανάθεση του χρόνου…
    Ρωσία: Εθνική τραγωδία! Ήμασταν σίγουροι οτι οι επιτροπές θα προσπαθούσαν να τους κόψουν αλλά νομίζω όλοι λίγο-πολύ θεωρούσαμε επίσης ότι το televoting της “ρωσικής αρκούδας”, σε συνδυασμό με το sympathy θα τους εξασφάλιζε την πρόκριση. Έλα όμως που ούτε αυτό δούλεψε. Δεν μου άρεσε αυτό που είδα επί σκηνής αναμφίβολα, αλλά η 11η θέση στο televoting ήταν σοκαριστική καθώς το sympathy vote σε αντίστοιχες περιπτώσεις είχε εκτοξεύσει την Πολωνία το 2015 στην 4η θέση του ημιτελικού καθώς και το έκτρωμα της Φινλανδίας 2015 στην 10η θέση. Παρά ταύτα η Ρωσία τερμάτισε στην χειρότερη της θέση ever! Ωστόσο δεν σημαίνει κάτι αυτό για την Ρωσία, είναι απλώς μια στιγμή “Anna Bergendahl” (Σουηδία 2010) και τίποτα περισσότερο, πιθανότατα του χρόνου θα παλεύει ξανά για την πρωτιά…
    Πολωνία: Το κομμάτι είναι του συρμού αλλά περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση τουλάχιστον από το televoting. Από ‘κει και πέρα δεν σοκαρίστηκε κανείς, η Πολωνία έχει ξαναμείνει εκτός ουκ ολίγες φορές, απλώς συνηθίσαμε τα τελευταία χρόνια να είναι τελικό.
    Μάλτα: Δεν το ‘χει αυτό το νησί με το Televoting. Oπότε ας στηριχθεί στις επιτροπές οι οποίες βέβαια το παλεύουν με νύχια και με δόντια να την στείλουν τελικό. Δεν εξηγείται αλλιώς η 5η θέση που της “χάρισαν”. Απ’την άλλη, το κοινό υπήρξε σκληρό αλλά ευτυχώς η Δανία και η Αυστραλία έσωσαν (όσο μπορούσαν) την παρτίδα και δεν θα πάνε πάλι σπίτι με “κουλούρι” από το κοινό όπως πέρυσι. Προβλέπω ένα ωραίο 12άρι (ίσως και 24άρι) στην Αυστραλία του χρόνου, τιμής ένεκεν για το 7…
    Λετονία: Στις επιτροπές άρεσε, στο κοινό όχι. Καμία έκπληξη σε τίποτα από τα 2, ούτε και στον αποκλεισμό του και την 12η θέση εν τέλει. Το θέμα είναι πως απ’ ό,τι μόνο η Aminata μπορεί να σώσει την Λετονία, οπότε ας ανάψουν μια λαμπάδα στο μπόι της κι ας ελπίσουν να στείλει στο Supernova 2019 κανά τραγουδάκι, έστω ως συνθέτις όπως το ’16, μπας και ξαναπάνε τελικό…
    Ρουμανία: Τσάμπα οι ημιτελικοί και τα 60 υποψήφια τραγούδια. Η μεγαλύτερη ατυχία για την Ρουμανία είναι ότι έμεινε εκτός λόγω televoting, το δυνατό της χαρτί δηλαδή. Το αν θα είναι απλώς μια στιγμή “Anna Bergendahl” ή αν θα υπάρξει και συνέχεια μένει να φανεί…

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ