Βρεττός Βρεττάκος: Ο σχεδιαστής της Stefania μιλάει αποκλειστικά στον OGAE Greece!

Η ελληνική συμμετοχή στη Eurovision 2021 έχει ήδη πραγματοποιήσει τις δύο τεχνικές πρόβες της. Η Stefania με το “Last Dance” έχει κερδίσει τις εντυπώσεις καθώς  παρουσιάζει ένα μοναδικό υπερθέαμα και ταυτόχρονα μια εξαιρετική ερμηνεία. Αυτό που συζητήθηκε έντονα είναι και το ρούχο που φοράει η Ελληνίδα εκπρόσωπος, μια μωβ ολόσωμη ενδυμασία με ασορτί γάντια και μπότες.

Όπως η ίδια η Stefania ανήρτησε στο Facebook, είναι πολύ ερωτευμένη με το υπέροχο ρούχο της! Ο διάσημος σχεδιαστής μόδας Βρεττός Βρεττάκος έχει εργαστεί για αυτό 2,5 μήνες και της είπε ότι επηρεάστηκε από τη σκηνή του K-pop. Ο Βρεττός και η ομάδα του έχουν κεντήσει τουλάχιστον 200.000 κρύσταλλα Swarovski σε αυτή την ολόσωμη φόρμα στα χρώματα του τανζανίτη (μωβ ορυκτού). Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με ταιριαστά γάντια και ψηλοτάκουνες μπότες σε μοτίβο κρυστάλλου που μοιάζει με δέρμα φιδιού. Είναι ενθουσιασμένη και νιώθει ακόμα έκπληξη που την επέλεξε για να φορέσει αυτό το έργο τέχνης!

Ο σπουδαίος Έλληνας σχεδιαστής μόδας Βρεττός Βρεττάκος, μετά από πρόσκλησή μας, μίλησε αποκλειστικά στον OGAE Greece για τη Stefania και το ρούχο που δημιούργησε για εκείνη, για τη Eurovision και τη σχέση που έχει αυτή με τη δουλειά του, εάν εντυπωσιάστηκε από κάποιο ρούχο προηγούμενης συμμετοχής, τη γνώμη του για το βραβείο Barbara Dex καθώς και για το ποια συμμετοχή από τις φετινές θα μπορούσε επίσης να “ντύσει”!

Συνέντευξη: Γιάννης Δανιήλ  | Επιμέλεια: Κρικόρ Κιφορκιάν

OGAE Greece: Κύριε Βρεττάκο καλησπέρα σας! Συγχαρητήρια για την εκπληκτική δημιουργία σας στην Ελληνική συμμετοχή και σας ευχαριστούμε που δεχθήκατε να μιλήσετε στο ogaegreece.com…

Βρεττός Βρεττάκος: Σας ευχαριστώ… είναι δική μου η χαρά!

O.G.: Ας ξεκινήσουμε από το ρούχο της Ελληνίδας εκπροσώπου που έχει ομολογουμένως προκαλέσει συζητήσεις και πολύ θετικά σχόλια… Ποιες λεπτομέρειες προσέξατε ακριβώς στο φόρεμα της Stefania; Ποια vibes από το τραγούδι σας ενέπνευσαν;

Β.Β.: Η Στεφανία είναι ένα υπέροχο, γλυκό νέο κορίτσι, με αυθορμητισμό, εκπέμπει μια φυσικότητα, απλότητα, χωρίς να προσποιηθεί, να προκαλέσει ή να αναδείξει κάτι άλλο. Είναι ένα όμορφο, φυσικό κορίτσι που μπορεί να μεταμορφωθεί με πολύ έξυπνο τρόπο στην σκηνή χωρίς όμως να χάσει την προσωπικότητα της την φινέτσα της, την αριστοκρατικής της γοητεία….βλέπεις ένα όμορφο νεαρό κορίτσι, σχεδόν εύθραυστο που στο stage τελικά είναι απόλυτα πειθαρχημένη, επαγγελματίας και unbreakable….το ρούχο που εμπνεύστηκα εν τέλη για την Στεφανία έχει όλα αυτά μαζί, ένα δυνατό χρώμα που τρυπάει την οθόνη και ταιριάζει με τα χρώματα το δέρμα και τα μάτια της, εμπνευσμένο κυρίως από την Κ-pop κουλτούρα και έχει πολλά vibes από την glam rock προσέγγιση των 80’s. Έχει λάμψη, χιλιάδες κρυστάλλους που διακοσμούν το σώμα της και την μεταμορφώνουν σε μια glam diva μαθήτρια του θρυλικού Fame! Πανύψηλες μπότες και γάντια που δείχνουν έμφαση στα άκρα της και αναδεικνύουν έτσι κάθε λεπτομέρεια μουσικοχορευτική, Η προσωπικότητα μια νέας φρέσκιας pop star που μπορεί να είναι ανεπιτήδευτα όμορφη, λαμπερή, με μια νεανική αθωότητα, φυσικότητα, απλότητα και εξευγενισμένη pure ομορφιά…

O.G.: Νομίζω όλοι παρατηρήσαμε τα στοιχεία που μας αναφέρατε και πραγματικά το ρούχο πέρα από το ταιριαστό στην προσωπικότητα της Stefania γράφει πολύ και τηλεοπτικά… και σε αυτό το τελευταίο θα θέλαμε να εστιάσουμε και να σας κάνουμε μια σχετική ερώτηση… το τηλεοπτικό θέαμα, όπως η Eurovision, σας περιορίζει όταν δημιουργείτε ή είναι κάτι που το κάνει πιο εύκολο γιατί έχετε ένα θέμα για το οποίο καλείσθε να δημιουργήσετε;

Β.Β.: Ενδιαφέρουσα ερώτηση… θεωρώ ότι ο θεσμός της Eurovision είναι μια εξαιρετική διοργάνωση η οποία ειδικά τα τελευταία χρόνια γίνεται πυρήνας προσέγγισης για την εξέλιξη κυρίως των προηγμένων τεχνολογιών, σε φώτα, ήχο, εφέ. Για εμένα δεν υπάρχει περιορισμός… η έμπνευση είναι ελεύθερη. Πάντα ακολουθώ μια θεματική προσέγγιση. Το stage είναι από τα μεγαλύτερα του κόσμου και σαφέστατα η εμπειρία μου και η συνεργασία μου με τις μεγαλύτερες pop star του πλανήτη στις παγκόσμιες tour, με έχουν βοηθήσει να έχω αντίληψη του χώρου, του χρόνου και τι χρειάζεται πραγματικά ένα ρούχο για να αναδειχθεί σε τέτοια υψηλής αισθητικής φώτα, led, stage, dance performance κλπ. Σαφέστατα πρέπει να υπάρχει ένα story telling. Να έχεις την μοναδική αυτή έμπνευση, κάθε φορά ξεχωριστή, για την ανάλογη προσωπικότητα… να αναδειχθεί η ψυχή, ο χαρακτήρας και η ψυχοσύνθεση του καλλιτέχνη, να προβάλεις στο έπακρο τα δυνατά του σημεία και να τον κάνεις ονειρικό. έναν super hero, μια περσόνα εμβληματική, να μαγέψει και να σαγηνέψει. Το θέμα κάθε φορά είναι ο ίδιος ο καλλιτέχνης, το τραγούδι του, η ιστορία που θέλει να πει, η προσωπικότητα του… Όλο αυτό μαζί είναι το απόλυτο μυστικό της επιτυχίας.

O.G.: Με άλλα λόγια είναι μια πρόκληση και για εσάς τους σχεδιαστές η επιμέλεια της ενδυμασίας των καλλιτεχνών… Αλήθεια, παρακολουθήσατε κάποια στιγμή στο διαγωνισμό κάποιο ρούχο που σας εντυπωσίασε και να μην γνωρίζατε το σχεδιαστή και να θέλατε να μάθετε;

Β.Β. Νομίζω θυμάμαι την μια και μοναδική legendary παρουσία! Ήταν η διαχρονική σχεδόν iconic εμφάνιση της συμμετοχής του Ισραήλ και της Dana International με το εμβληματικό jpg φόρεμα με τα υπέροχα μανίκια φτερά παπαγάλου!

O.G.: Αν μου επιτρέπετε, θα συμφωνήσω μαζί σας… πρόκειται για μια εμφάνιση που έχει καταγραφεί με εντυπωσιακά γράμματα στην ιστορία του διαγωνισμού! Υπήρξαν, όμως, και πολλές άλλες που έχουν κερδίσει το βραβείο της πιο κακοντυμένης εμφάνισης, το Barbara Dex… ποια είναι η γνώμη σας για αυτό το βραβείο;

Β.Β.: Το βραβείο αυτό είναι μια προσέγγιση η οποία νομίζω σε καμία περίπτωση δεν θέλει να προσβάλει απαραίτητα, αλλά να τονίσει πως μια προσπάθεια ίσως τελικά να μην πέτυχε ή να μην έδωσε τα ανάλογα αποτελέσματα, σε μια προσπάθεια που δεν είχε την τελική πετυχημένη έκβαση….θεωρώ πως σε όλες τις μεγάλες διοργανώσεις υπάρχει το βραβείο αντίποδας της πιο καλοντυμένης παρουσίας….Ίσως σε όλο αυτό να υπάρχει μια έντονη, σαρκαστική διάθεση χιούμορ και μιας αιρετικής προσέγγισης, του τι τελικά σημαίνει, όμορφο, άσχημο, κιτς, άστοχο fashion in fashion…

O.G.: Πάντως είναι ένα βραβείο που το περιμένουν όλοι οι fans του διαγωνισμού! Ας επανέλθουμε στη φετινή Eurovision, κ. Βρεττάκο… Με το χέρι στην καρδιά, ποια από τις υπόλοιπες συμμετοχές θα θέλατε επίσης να “ντύσετε”;

B.B.: Θεωρώ πως κάθε φορά η επιλογή μου είναι συνειδητή και στοχευμένη, εξαρχής επέλεξα να συνεργαστώ με τη Stefania και την Ελληνική μας αποστολή… Μια χώρα που ξεχωρίζω γιατί με ταξιδεύει σε μια άλλη εποχή και λατρεύω αυτή την πόλη είναι το επίκεντρο της μόδας και η επιτομή του στυλ. Είναι το Παρίσι! Η Γαλλική σοφιστικέ και πολύ ιδιαίτερη συμμετοχή της Γαλλίας θα ήταν μια ωραία πρόκληση για εμένα να την ντύσω…

O.G.: Μια ιδιαίτερη συμμετοχή πραγματικά που δίνει το στίγμα της χώρας, κάτι που έλειπε στο διαγωνισμό… Κλείνοντας κ. Βρεττάκο θα θέλαμε να δώσετε μια ευχή για την γλυκιά μας Stefania…

Β.Β. Για τη Stefania εύχομαι, να μην σταματήσει να ονειρεύεται και κάθε φορά η πραγματικότητα να είναι πιο ονειρική από τα όνειρα της…

O OGAE Greece ευχαριστεί θερμά τον κ. Βρεττό Βρεττάκο που διέθεσε ένα κομμάτι από τον πολύτιμο χρόνο του προκειμένου να μας παραχωρήσει αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη.


Βρεττός Βρεττάκος / Vrettos Vrettakos

Βρεττός Βρεττάκος, γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Πειραιά (Μανιάτικα). Από μικρό παιδί ζωγράφιζε ατέλειωτες ώρες και αποτύπωνε τα ρούχα και τις στολές των ηρώων που λάτρευε. Η μητέρα του ήταν μοδίστρα και το επάγγελμά της αποτέλεσε την κύρια επιρροή για αυτόν και από πολύ νωρίς καταστάλαξε ότι το όνειρό του ήταν να γίνει σχεδιαστής μόδας.

Σπούδασε στη Ρώμη ενδυματολογία θεάτρου και μόδας και ακολούθησαν οι σπουδές του στο Λονδίνο στο Central Saint Martins και  το μεταπτυχιακό του στο Royal College of Art του Λονδίνου. Εκεί ήρθε σε επαφή για πρώτη φορά με  μεγάλα ονόματα της παγκόσμιας μόδας, καθώς για δάσκαλό του είχε τον  Αλεξάντερ ΜακΚουίν , έπειτα γνώρισε  τη διευθύντρια της αμερικανικής “Vogue”,  Αννα Γουίντουρ και τον  Τζον Γκαλιάνο. Την εποχή που επικεφαλής του οίκου Dior ήταν ο Τζον Γκαλιάνο, η πρακτική του ως μέλος της ομάδας σχεδιασμού, του άνοιξε τις πόρτες  και το μεγάλο βήμα θα γινόταν με ένα συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας με τον οίκο Dior. Ο Βρεττός Βρεττάκος όμως, το αρνήθηκε, διότι η αποκλειστική συνεργασία θα αποτελούσε εμπόδιο για τη δημιουργία της δικής του συλλογής.

imagehandler

Παρουσίασε για πρώτη φορά τη συλλογή του το 2008, στην Εβδομάδα Μόδας στην Αθήνα και ο χαρακτηρισμός στο όνομά του των stylist και των fashion editors ήταν εκείνος του νέου σχεδιαστή ως πολλά υποσχόμενος. Λίγα χρόνια αργότερα αποκτά τον δικό του χώρο στον Άλιμο αναλαμβάνοντας σχεδόν όλη η ελληνική σόου μπιζ. Με δημιουργίες του ντύθηκαν πολλές διάσημες όπως η Ελένη Μενεγάκη, η Τζένη Μπαλατσινού, η Ζέτα Μακρυπούλια, η Δέσποινα Βανδή και η Αγγελική Ηλιάδηη Ελένη Φουρέιρα καθώς και άλλες προσωπικότητες της ελληνικής σόου μπιζ.

Η πρώτη σταρ που εμπιστεύτηκε τον Έλληνα σχεδιαστή στο εξωτερικό, ήταν η Μπιγιόνσε. Μετά το τέλος της παρουσίασης  της δουλειάς του στη Ρωσία ζήτησαν από τον Βρεττό να ντύσει την παγκόσμια αναγνωρισιμότητας σταρ για την παγκόσμια περιοδεία της. Διαθέτοντάς της δύο ρούχα, εκ των οποίων, το ένα ερωτεύτηκε τρελά. Πρόκειται για μια μαύρη φόρμα, η οποία έχει πάνω της ραμμένα 300.000 κρύσταλλα Swarovski. Ρούχο- κόσμημα, όπως το χαρακτήρισαν πολλοί. Στη συνέχεια φυσικά, ακολούθησαν τα βήματα της Μπιγιόνσε, η Σακίρα και η Τζένιφερ Λόπεζ που φόρεσαν δημιουργίες με την υπογραφή του Βρεττού και απέρριψαν άλλους μεγάλους οίκους υψηλής ραπτικής.

Η ενδυματολογική επιμέλεια της Ελένης Φουρέϊρα στο Fuego στη Eurovision 2018 (2η θέση) πήρε εξαιρετικά σχόλια και η εμφάνισή της θεωρήθηκε ως η καλύτερη εκείνης της διοργάνωσης. Μάλιστα, η βρετανική Vogue απένειμε τον τίτλο του πιο  «legendary» ρούχου στην ιστορία του θεσμού.

Πηγή Βιογραφικού: The Mmi.Squad : Αφιέρωμα Vrettos Vrettakos / Φωτογραφίες: Vrettos Vrettakos/ Eurovision.tv / Youtube

Γιάννης (Ioannis) Δανιήλ
Γιάννης (Ioannis) Δανιήλ
Ιατρός στο επάγγελμα, ασχολούμαι ως φανατικός θεατής με το διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision από πολύ μικρή ηλικία, τότε που αποτελούσε την αφορμή για οικογενειακή διασκέδαση! Ως ενεργό μέλος του επίσημου σωματείου φίλων της Eurovision στην Ελλάδα OGAE Greece παρακολουθώ από κοντά το διαγωνισμό και αρθρογραφώ. Η πολυπολιτισμικότητα, η ένωση των λαών, η αγάπη για τη μουσική και το υπερθέαμα που προσφέρει ο διαγωνισμός αποτελούν τα στοιχεία που με έχουν κάνει να τον λατρέψω και να τον έχω καταστήσει σημαντικό μέρος της καθημερινότητάς μου και της διασκέδασής μου. Από το 2021 είμαι Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του OGAE Greece.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ