Ο OGAE GREECE αποχαιρέτησε την Γιάννα Τερζή!

Πριν λίγο η Γιάννα Τερζή μαζί με όλη την ελληνική αποστολή κατέφθασε στο αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος όπου σε μία ώρα αναχωρεί για τη Λισαβόνα της Πορτογαλίας! Ο OGAE GREECE έδωσε το παρών και συνομίλησε με την φετινή μας εκπρόσωπο και της ευχήθηκε τα καλύτερα!

Στη φωτογραφία βλέπουμε τη Γιάννα Τερζή και μαζί της μέλη του OGAE Greece! 

Όπως παρατηρούμε όλοι, η Γιάννα Τερζή είναι ευδιάθετη με πλατύ χαμόγελο στα χείλη και δηλώνει πανέτοιμη να ζήσει το Όνειρό της!

Να υπενθυμίσουμε ότι αύριο Δευτέρα στις 14:00 ώρα Ελλάδος η Γιάννα Τερζή θα πραγματοποιήσει τη πρώτη 30λεπτη τεχνική πρόβα και εμείς ευχόμαστε ολόψυχα όλα να πάνε καλά.

Καλή δύναμη σε όλη την ελληνική αποστολή!

Καλή επιτυχία Γιάννα Τερζή! 

Απολαύστε στο παρακάτω αποκλειστικό βίντεο την Βικτώρια Χαλκίτη, η οποία μετά την συνέντευξή της στο μέλος μας και ιδρυτή του 12points.gr Στέφανο Γαροφαλλάκη δίνει τις ευχές της για ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

Ευχαριστούμε για όλα Βικτώρια! 

OGAE Greece Team

Γιώργος Φλίγκος
Γιώργος Φλίγκος
Απόφοιτος του τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολούμαι με την ψυχολογία και την εκπαίδευση, ενώ ταυτόχρονα λατρεύω τα πειράματα και τις χημικές αναλύσεις στο εργαστήριο. Η Eurovision είναι ένα μικρόβιο που το κόλλησα από μικρός και είναι η δεύτερη μεγάλη μου αγάπη μετά τα παιδιά και τα ταξίδια.

26 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οτι ο προεδρος της πανικ δεν ηταν μαζι της(σε αντιθεση με τη φουρειρα) μου κακοφανηκε λιγο αλλα καλη επιτυχια ελλαδα!

    • οτι μπορουσε να ειναι σε δυο μερη την ιδια στιγμη για παραδειγμα, οτι νανε ειστε μερικοι!!! ψαχνεστε να βρειτε αρνητικο εκει που δεν υπαρχει, τραγικοι!!!

      • Panos αν η φουρειρα εφυγε απο το Ελ.Βενιζελος και οχι απο Κυπρο εσυ τι λες δεν θα μπορουσε????

      • Να μην πήγαινε στη φουρειρα. Μπορεί να έχει καλύτερες σχέσεις μαζί της ή δεν ξέρω εγώ τι, αλλά την Ελλάδα εκπροσωπεί η Τερζή. Τα χουν μπερδέψει εκεί στην πανικ λιγάκι.

    • Γιατί σου φάνηκε περίεργο? Αν της κανανε από την αρχή την “εξήγα” ότι “κοίτα να δεις εμείς θα σε εκπροσωπούμε ως προς τους έξω και την ερτ για να μπορέσεις να πάρεις μέρος στον ελληνικό τελικό και εν συνεχεία στη Γιουροβίζιον αλλά όλα τα λεφτά θα τα βάζεις εσύ και εμείς κανένα ρόλο δε θα έχουμε στο τι θα κάνεις σε προμοσιον, μάρκετινγκ, σκηνική παρουσία κτλ “, τοτε πρόκειται για μια εντιμη συμφωνία. Λογικά της το ξεκαθάρισαν εξ αρχής. Να πάει στη Γιουροβίζιον ήθελε η Γιάννα άλλωστε. Χαζή δεν είναι. Ήξερε ότι κανείς δεν πληρώνει από την τσέπη του για έναν καλλιτέχνη που δεν του τα έχει φέρει τα φράγκα ήδη. Η Γιάννα στην ηλικία που είναι δυστυχώς και δεδομένη τη μη καριέρα που έκανε, δε νομίζω να περίμενε να χρεωθεί ιδιωτική εταιρία έτσι απλά ” Για την Ελλάδα ρε γαμωτο “. Η φουρειρα αντιθέτως και επιτυχίες και λεφτά έχει φέρει στο μάνατζερ και την εταιρία της ( Όχι μόνο από πωλήσεις δίσκων αλλά και από εμφανίσεις σε μπουζούκια και συναυλίες από τις οποίες ένα ποσοστό επί τοις εκατό σίγουρα πηγαίνουν σε δισκογραφική ή/Και μάνατζερ) αλλά και θα συνεχίζει να φέρνει λεφτά αν πάει έστω συμπαθητικά στη Γιουροβίζιον. Στοιχειώδης εξυπνάδα παιδιά. Είδαμε και πόσο την πρόσεξαν στα madwalk , είδαμε και το βίντεο κλιπ στο επίσημο κανάλι της Γιουροβίζιον που δεν είχε καν το λογότυπο της πανικ ( σε αντίθεση με της φουρειρα), είδαμε και όλες τις σπασμωδικές και ανοργανωτες κινήσεις τόσο καιρό τώρα… Μέχρι και στην επίσημη σελίδα της στο φεησμπουκ η Τερζή μέχρι πριν 2 βδομάδες στο πεδίο δισκογραφική εταιρία είχε γράψει ” Independent artist – not signed at any label at the moment”. Όπως την ψυχράμη, τη σαγια και τόσους άλλους τους “υποστήριξαν ” ευκαιριακά κάποιες δισκογραφικές απλά και μόνο για να μπορέσουν να πάρουν μέρος στον ελληνικό τελικό , το ίδιο γίνεται και φέτος με τη Γιάννα. Είναι λάθος της ερτ που βάζει τους καλλιτέχνες σε αυτή τη θέση να πρέπει να βρούνε μια δισκογραφική απλά για τη “βιτρίνα”. Ο Κύριος Καρράς ο συνθέτης φέτος άλλωστε δημοσίως το είπε ότι για τη συμμετοχή της Κετιμέ πήγε σε 3 εταιρίες και δέχτηκαν και οι 3 να ” υποστηρίξουν ” τη συμμετοχή του. Όπως είπε δημοσίως οι εταιρίες ήταν οι : πανικ , spicy και polymusic. Ο ίδιος διάλεξε τη spicy και όπως απέδειξαν και οι εξελίξεις, προφανώς όταν δεν είχε ο ίδιος ή δεν θέλησε να σκάσει τα 20.000 ευρώ που απαίτησε η ερτ τότε τελείως τυχαιως εξαφανιστηκε και η “υποστήριξη” της δισκογραφικής του εταιρίας. Μια απλή εξυπηρέτηση κάνουν οι δισκογραφικές σε καλλιτέχνες που επί της ουσίας δεν ανήκουν στο δυναμικό τους. Τελικά δεν χρειάζεται να κάνουμε επίθεση στις δισκογραφικές διότι δεν έκαναν κάτι ανήθικο. Έχω τη βεβαιότητα ότι είχαν εξηγηθεί τα πάντα στους καλλιτέχνες που απευθύνθηκαν σε κάποια εταιρία απλά για την τυπική ” στήριξη ” ώστε να μπορούν να πάρουν μέρος στη Γιουροβίζιον ( αφού όρος της ερτ τα τελευταία χρόνια ειναι να “φαίνεται” Μια δισκογραφική ότι εκπροσωπεί τον καλλιτέχνη). Το πρόβλημα είναι οι όροι της ΕΡΤ και ο τρόπος που κάνει την επιλογή. Πιο έντιμη λύση είναι ο ανοιχτός τελικός. Όλο το άλλο είναι υποκρισία. Και ευτυχές θα ήταν στο μέλλον, να μας προκύψει πάλι ένα καλό τραγούδι σαν το φετινό που όμως θα το λέει εκτός από μια καλή φωνή (όπως φέτος ) και καποιος που κανει καριέρα ώστε να τον προσέξουν και να προσέξει και ο ίδιος τον εαυτό σου. Αν δεν έχεις κάτι να χάσεις, πας απλά με την ελπίδα και ό,τι γινει. Εύχομαι για ένα θαύμα γιατί το τραγούδι μας είναι τραγούδι τριάδας αλλά φοβάμαι ότι θα τη δει με κιάλια.

  2. Ρε παιδια τι παίζει με την σκηνικη μας παρουσια; Βλέπω διάφορα σχόλια και απορώ; Πως είναι δυνατον καποιοι να έχουν δει τα stand in rehearsal. Μεχρι χθες νομιζα πως θα υπηρχε και 6 ατομο ο Ιβαν. Κρίμα.

      • Σε κατι σχόλια σε ενα προηγούμενο post και είδα και την συνεντευξη της Χαλκίτη και δεν μ φανηκε αρκετα ενθουσιασμένη καθως ααφέρθηκε μόνο σε φώτα και έδωσε έμφαση στο ότι “το τραγουδι στηρίζεται στην φωνή.

  3. Βλέπω μια δυσαρέσκεια για τη σκηνική μας παρουσία και αλλαγή σκηνικού. Η Γιάννα ανέβασε κάτι περίεργα μηνύματα του στυλ ‘δεν μας νοιάζει η θέση’, η χορογράφος έλεγε ‘δεν με νοιάζει τι θα πουν, προχωράω’.. Ξέρουμε ότι η ΕΡΤ δεν θα δώσει τίποτα και ούτε η Πανικ απ’οτι βλέπω. Κρίμα ένα τόσο υπέροχο τραγούδι να μην έχει την ανάλογη στήριξη. ΜΑΚΑΡΙ να κάνω λάθος και να πάνε όλα καλά…

    • Esc2018 ειχε ακουστει ως φημη στις πολυ αρχες αλλα δεν νομιζω να ισχυει γιατι ο συγκεκριμενος παιζει σε θεατρικη παρασταση αυτο τον καιρο συμφωνα με το ινστα του….

  4. Έχετε κουράσει ορισμενοι… βγαίνει ο καθένας και λέει το μακρύ του και το κοντό του και εμείς οχι μόνο το αναπαράγουμε αλλά αρχίζουμε τη γκρίνια και τη κινδυνολογια….
    Δεν λέω ίσως να έχουμε άθλια εμφάνιση και ίσως ακόμα αποκλειστουμε ίσως πάλι να σκίσουμε και να πάμε εξαιρετικα καλά…Αν όμως δε δούμε τις πρόβες και κυρίως το πώς γράφει τηλεοπτικά το ο,τι έχουν φτιάξει δε μπορούμε να μαυρίζουμε έτσι την συμμετοχή και να βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα βασιζόμενοι σε φήμες…
    Υπομονή 24ωρες και μετά σχολιάζουμε ο,τι θέλουμε….
    Φιλικά, πάντα!
    Καλή επιτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο!!

  5. Νομίζω ότι οι μεγάλες προσδοκίες για κάτι καλό φέτος έχουν κάνει μερικούς να μετράνε μία προς μία τις λέξεις απ’ όπου κι αν προέρχονται και να αγχώνονται χωρίς να υπάρχει κάτι “χειροπιαστό” .

    Προσωπικά δεν θεωρώ “χολή” όσα απαισιόδοξα διαβάζω από μερικούς χρήστες. Απλά υπερβολικά. Λίγο υπομονή και αύριο θα χουμε κάποια “βάση” για να σχολιάσουμε την συμμετοχή μας.
    Καλή επιτυχία Ελλάδα!
    Καλή επιτυχία Γιάννα!

  6. Μπαίνω σήμερα όλο χαρά που ξεκινάει επιτέλους η καλύτερη περίοδος και μου μαύρισε η ψυχή. Χαλαρώστε ρε παιδιά. Η Τερζη φαίνεται κουλ, η Χαλκιτη στο βίντεο μια χαρά χαλαρή ήταν και δε μίλησε καν απαισιόδοξα το αντίθετο, πιστεύει πολύ στη συμμετοχή. Άρα μέχρι τώρα χαζομαρουλες λέτε (για να μην πω τίποτα άλλο). Τώρα για την υποτιθέμενη αλλαγή που συνέβη (που απλά ανέφερε ένας χρήστης στο άκυρο χωρίς κάποια πηγή) έχω να πω ότι ούτε πριν ήξερα τι έχουν ετοιμάσει ούτε τώρα ούτε με νοιάζει; να δω κάτι που να μη ντρέπομαι Θέλω για αρχή, και μετά οσο το καλύτερο. Χειρότερο από τη ντεμυ, τους Argo, τη Κυριάκου, τους fortune, την Ελευθερίου ΔΕ θα είναι, ακόμα κι ας παίζει το τραγούδι με μαύρη οθόνη.

    • Lian το θεμα δεν ειναι αν θα παει καλυτερα η χειροτερα το θεμα ειναι οτι εχουμε ενα εξαιρετικο τραγουδι φετος εξαιρετικα “παρατημενο” απο ερτ και δισκογραφικη για τους δικους τους λογουςαπο την καθε μια….Εσυ αν καποια στιγμη αγοραζες μια λαμποργκινι πχ θα την επλενες με οτι να ναι η θα την προσεχες????Αυτο μας απασχολει ολους εμας που αγαπαμε το συγκεκριμενο τραγουδι….Ειναι τραγουδι βραβειου που η ερτ δεν το θελει και την εταιρια της την νοιαζει περισσοτερο το αποτελεσμα της 2ης συμμετοχης της….Και επειδη διαβασα οτι τα λεφτα δεν σημαινουν παντα οτι θα επιτυχεις εννοειται πως οταν εχεις τραγουδι της πλακας τραγουδι της πλακας θα παραμεινει ακομη και αν δωσεις 1.000.000 €…Ομως δυστυχως η γιουροβιζιον τα τελευταια χρονια εχει επικεντρωθει στο vision….Αν μετρουσαν απλα τα τραγουδια καθε χρονο θα κερδιζε καποιο τυπου πορτογαλιας….

      • Δε θα το έλεγα τραγούδι βραβείου. Θα μπορούσε αλλά η γέφυρα παραείναι μεγάλη. Επίσης η τζαμαλα είχε φωνάρα τι να λέμε, και πρόσεξε ότι δεν κέρδισε ούτε στις επιτροπές ούτε στο κοινό. Για θέση στη 10αδα πηγαίνουμε και να είσαι ικανοποιημένη με αυτό:)

    • Αν νομιζεις οτι δεν ειναι τραγουδι βραβειου απλα εθελοτυφλεις….Γνωμη σου βεβαια και σεβαστη αλλα επιτρεψε μου να διαφωνησω….Αν το συγκεκριμενο τραγουδι ηταν νορβηγιας η σουηδιας θα πεταγαν ολοι την σκουφια τους για την σιγουρη νικη αυτο ξερω εγω να πω….

      • Δε θα ήταν ποτέ τραγούδι Σουηδίας ή Νορβηγίας, ας ξεκινήσουμε από εκεί ?
        Προφανώς ο καθένας έχει άλλη γνώμη. Μου αρέσει πολύ η μελωδία στο δικό μας, οι στίχοι όχι και τόσο. Αλλά το Θέλω στο τοπ 10, ακόμα και στο τοπ 5. Αλλά φέτος υπάρχουν μερικά καλύτερα τραγούδια ☺

  7. Κρίμα το καλύτερο τραγούδι που έχουμε στείλε τα τελευταία δέκα τουλάχιστον χρόνια να μην έχει τη στήριξη που είχαν τα σκουπίδια τόσα χρόνια.
    Με ένα Φωκά στα καλά του όμως θα χτυπούσαμε πεντάδα τουλάχιστον…

  8. Τι υστερία σας πιάνει δεν μπορώ να καταλάβω. Ας περιμένουμε την αυριανή πρώτη πρόβα, να πάρουμε μια πρώτη γεύση και μετά να κάνουμε το οποιοδήποτε σχόλιο. Καταλαβαίνω τις προσδοκίες που έχουμε λόγω του δυνατού τραγουδιού που στέλνουμε φέτος, αλλά να βγάζουμε όμως και συμπεράσματα από το τι φάνηκε μέσα από την όποια δήλωση της Γιάννας Τερζή ή της Βικτόριας Χαλκιτη, είναι εντελώς τρελό.
    Αύριο θα έχουμε μία πρώτη εικόνα και μέσα στην εβδομάδα θα ξέρουμε και ακόμα περισσότερα. Και τότε θα μπορούμε να μιλήσουμε για το τι θα δούμε και θα ακούσουμε στον ημιτελικό.

  9. Κανείς δε μίλησε για το φοβερό βίντεο της Κύπρου…Παρά μόνο για τη σκηνική εμφάνιση…της τραγουδίστριας…με όσα λεφτά κι αν έπεσαν….έχω δει σε αντιδράσεις ξένων να δακρύζουν χωρίς να καταλαβαίνουν με το Ελληνικό βίντεο κ τραγούδι….Χωρίς τα πολλά λεφτά….Μια μετά έμεινε ας περιμένουμε…ΠΟΙΑ ΤΖΑΜΑΛΑ; Δεν άρεσε σε όλους Ούτε το τραγούδι Ούτε η φωνή….προσωπικά με ενοχλούσε στα αυτιά…να το ακούω….Ήταν πολιτικό τότε το θέμα …Έπρεπε να χτυπηθεί η ΡΩΣΊΑ λόγω Κριμαίας…το Ρωσικό τραγούδι έπρεπε να νικήσει Τότε…

  10. το γεγονος οτι ο αρσενακος επελεξε να ειναι διπλα στην ελενη και οχι στη γιαννα δεν ειναι ωραιο. και οι δυο τους φυγανε απ το ελ βενιζελος. γιατι ο αρσενακος φωτογραφηθηκε μονο με την ελενη. οσο για την εμφανιση της γιαννας δε περιμενω πολλα. ακουνητη θα ειναι με καμια χλαμυδα λευκη και στο φοντο θαλασσα και γαλαζιο λευκο χρωμα. τοσο εμπνευση. μακαρι να παει καλα αλλα πολυ φοβαμαι οτι δε θα αφησει καλη εντυπωση στη σκηνη κ θα χαθει μεσα στα πολλα φαβορι του πρωτου ημιτελικου. απο που αντλειτε τετοια αισιοδοξια μερικοι κ μιλατε για 5αδες κ κορυφες δε ξερω. το γεγονος οτι αρεσει στην ελλαδα και δεν εχει αρνητικες κρητικες απ το εξωτερικο δε σημαινει οτι αναμεσα σε 43 χωρες οτι θα καταφερει να πιασει κορυφη. μη ξεχνατε επισης την ασχημη εικονα που εχει η ευρωπη για την ελλαδα. η μαρια ελενα κυριακου ειχε σκαλες ανωτερη φωναρα την χαρακτηριζαν ως σελιν ντιον και οτι εχει τραγουδι τζειμς μποντ κ επιασε πατο. ας κραταμε μικρο καλαθι λοιπον κ ας αφησουμε στην ακρη τις 5αδες

  11. Πιστεύω ότι το “Όνειρο μου” είναι από τα καλύτερα τραγούδια που έχουμε στείλει διαχρονικά στη eurovision όμως σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με το “1944”. Μιλάμε για ένα αριστούργημα σε όλα τα επίπεδα, σίγουρα ένα από τα 10 καλύτερα τραγούδια στην ιστορία του θεσμού.
    Από τις λίγες χρονιές που οι επιτροπές “έσωσαν” την κατάσταση αν και συμφωνώ ότι το πολιτικό κομμάτι έπαιξε μεγάλο ρόλο.

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ