Η χορογραφία μιας Αφροδίτης από τον Κωνσταντίνο Ρήγο!

Στη σημερινή συνέντευξη τύπου της Ελευθερίας Ελευθερίου, η ομάδα της Ελληνικής αποστολής διένειμε σε όλους τους δημοσιογράφους  ενημερωτικό έντυπο που εξηγεί αναλυτικά όλο το σκεπτικό και τη φιλοσοφία της χορογραφίας της φετινής μας συμμετοχής. Ο Κωνσταντίνος Ρήγος εξηγεί τις πηγές έμπνευσής του και περιγράφει τα πως και γιατί. Είναι αλήθεια, ότι υπήρξε έντονο ενδιαφέρον από τους δημοσιογράφους για τη φιλοσοφία της χορογραφίας μας και πραγματικά συγκέντρωσε το θαυμασμό όλων εδώ, όπως φάνηκε και από την άνοδο της Ελλάδας στην πρώτη θέση μετά και τη συνέντευξη τύπου μας.

Αναλυτικά, και σε μετάφραση το κείμενο της Ελληνικής Αποστολής έχει ώς εξής:

“Ρίχνοντας μια ματιά πίσω στο χρόνο, επιστρέφοντας στο σήμερα, η ενέργεια του ανθρώπου που χορεύει σαν «μανιακός» και το συναίσθημα του μοναδικου του «Αφροδισιακού», παραμένει μια αξεπέραστη ευχαρίστηση.

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος, ο χορογράφος και καλλιτεχνικός διευθυντής μας, εμπνέυστηκε από τη θεά Αφροδίτη, τη θεά της ομορφιάς και του έρωτα στην αρχαία Ελληνική μυθολογία, που γεννήθηκε μέσα από τα κύματα της θάλασσας, και αναδύθηκε από τα κοχύλια.

Οι τρεις κινήσεις που χαρακτηρίζουν ολόκληρη τη σκηνική εμφάνιση είναι αυτές οι κινήσεις των χεριών της Ελευθερίας και των χορευτών της, που προέρχονται από δύο αγάλματα που απεικονίζουν την Αφροδίτη , την Αφροδίτη της Μήλου και τη Νίκη της Σαμοθράκης, ενώ η Τρίτη κίνηση προέρχεται από τον πίνακα «Η Γέννηση της Αφροδίτης» του Σάντρο Μποντιτσέλι.

Η χορογραφία βασίζεται σε δύο μέρη, όπως άλλωστε και το ίδιο το τραγούδι: «Aphrodisiac» είναι ένα pop τραγούδι, που «φλερτάρει» με τους παραδοσιακούς Ελληνικούς σκοπούς και κινήσεις. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι η χορογραφία χρησιμοποιεί τα βήματα ενός παραδοσιακού Ελληνικού χορού από το νησί της Κρήτης, ενώ το δεύτερο μέρος χρησιμοποιεί ελεύθερες τεχνικές σύγχρονου χορού, ενωμένες με τη αισθητική της jazz, του ελεύθερου στυλ και γεωμετρικών σχημάτων.

Οι χειρονομίες της Ελληνικής ομάδας στην σκηνή με τις παλάμες να επιτείνονται στο κοινό, είναι μια αναφορά στη διάσημη χορογραφική δουλειά  του Vaslav Nisinski, «Aπομεσήμερο ενός φαύνου», που συμβολίζει την ενέργεια.

Τα δύο τελευταία μέρη της χορογραφίας είναι εμπνευσμένα από τα αετώματα του Παρθενώνα.

Η Ελευθερία Ελευθερίου γίνεται η σύγχρονη Αφροδίτη του 2012, το αιώνιο σύμβολο της Γυναίκας. Μια γυναίκα δυναμική, αισθησιακή και γλυκειά την ίδια στιγμή…Η Ελευθερία που θέλει να ξεσηκώσει όλα τα αφροδισιακά μας χαρακτηριστικά που είναι βαθειά μέσα μας.

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος ίδρυσε τη δική του χορευτική ομάδα Χοροθέατρο Οκτάνα, ενώ υπήρξε και ο καλλιτεχνικός διευθυντής της χορευτικής ομάδας  του Εθνικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας. Έχει σκηνοθετήσει παραστάσεις στα μεγαλύτερα θέατρα της Ελλάδας και σε σε πολλά φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο. Σήμερα δουλέυει με διάσημους Έλληνες καλλιτέχνες έχοντας την επιμέλεια σε ζωντανές εμφανίσεις και video clips. O Κωνσταντίνος Ρήγος ήταν επίσης και ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Ελληνικής συμμετοχής στην Eurovision το 2011 και έχει βραβευθεί 7 φορές από το Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού για τη δουλειά του στην τέχνη της χορογραφίας.”

Πραγματικά, αισθανόμαστε υπερήφανοι!

Κώστας Ζήσης

 

 

71 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Την είπε την κοτσάνα του ο Ρήγος. Αφού τα αγάλματα της Νίκης της Σαμοθράκης και της Αφροδίτης της Μήλου έχουν διασωθεί χωρίς χέρια, πως στα κομμάτια εμπνεύστηκε από αυτά τις κινήσεις των χεριών; Από την κουλαμάρα εμπνεύστηκε;

    • xa0x0a0x0ax00ax0a0x0a0x0a0x0a0x0a0a exeis ena dikio alla ta agalmata exoun pi pos htan otan t dimiourgisame kai logika me tis fimes ebneustike.. 😛

    • Έχουν διασωθεί πολλά και οι μινιατούρες υπάρχουν με αυτόν τον τρόπο ανοίξτε κάνα βινλίο επιτέλους και γω υέλω να μπω να πετάξω τις αρλούμπες μου σε κάποια ξέφραγη σελίδα αλλά δεν το κάνω βαριέμαι. Σας έτσουξε που βγήκε η Αφροδίτη στον Τελικό και όχι η doroula τι να κνάνουμε ξυδάκι!!!

    • Μάριε γαμησες!χαχαχαχα!τι να σου πω ίσως εμπνευστηκε απο το …ωλοδαχτυλο,την παραλλαγη της Αφροδιτης απο το γερμανικο περιοδικο!

      • Το Κοχύλι είναι εμφανές εκτός αν είσαι μύωψ (Dora), όλα τα υπόλοιπα είναι ελεύθερη έκφραση όπως η ζωγραφική,θα ήμουν ανόητος να καθόμουν να εξηγήσω σε έναν που παριστάνει το στούρνα όπως εσύ, αν αναδυθεί από θάλασσα θα δούμε στον ημιτελικό περισσότερα εκεί

      • Dora?με προσβαλεις τωρα.Εκανα ολοκληρο ταξιδι για να δω απο κοντα το aphrodisiac κ τον ελληνικο τελικο,δεν μπορεις να βαζεις ετικετες ετσι.Μου ειναι κ εμενα πολυ ευκολο να σε μειωσω με κοσμιτικα χαρακτηριστικα αλλα τ θεωρω ηλιθιο να βρισω καποιον που δεν ξερω κ που μπορω να τον καμω αλλιως να αισθανθει οπως πρεπει.Σε ευχαριστω πολυ,τωρα κτλβα εντελως τη χορογραφια κ τα γραφικα.Οντως στο 1:25 διακρινω την Αφροδιτη της Μηλου κ οπως πριν λιγο ειδα σε φωτο που ανεβασε ο ρηγας στο τουιτερ το αετωμα τ παρθενωνα ειναι φτυστο-τι να πω.

      • Είσαι το ίδιο άτομο που λέγεται Laurinda, γράφεις ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, δεν διαχωρίζεις τα σημεία στίξης, δεν τονίζεις τις λέξεις και έχεις ακριβώς το ίδιο μίσος για την Ελευθερία Ελευθερίου, μην κρύβεσαι πια σε είδαμε!

      • Μηπως μπορεις να λυσεις και τις δικες μου αποριες?Εσυ που τα κτλβες ολα θελω να μου πεις σε ποιες ακριβως στιγμη γινονται ολα τα παραπανω.Περιμενω να μου στειλεις βιντο και να μου λες απο εδω εως εδω βλεπουμε τον Παρθενωνα (αν και επισημαινει το αρθρο που γινεται αυτο).Τεσπα να μου πεις που βλεπεις εσυ τα 3 αγαλματα και την Αφροδιτη που αναδυετται απο τη θαλασσα μαζι με κοχυλια αλλα μονο την Αφροδιτη δεν βλεπουμε.

      • Το ίδιο άτομο, γράφεις ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, δεν διαχωρίζεις τα σημεία στίξης, δεν τονίζεις τις λέξεις και έχεις ακριβώς το ίδιο μίσος για την Ελευθερία απορώ αν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις όλη μέρα από το να τα ξύνεις,

      • Ο κάθε ένας ντόρες και λοιποί αποκλεισμένοι έχετε το θάρρος να εμφανίζεστε το να κρύβεστε πίσω από μια οθόνη και να λέτε το μακρύ και το κοντό σας για τον σκηνοθέτη και κάθε κακία είναι εύκολο για το καθένα

      • Ο κάθες ένας ντόρα και λοιποί αποκλεισμένοι έχετε το θάρρος να εμφανίζεστε το να κρύβεστε πίσω από μια οθόνη και να λέτε το μακρύ και το κοντό σας για τον σκηνοθέτη και κάθε κακία είναι εύκολο για το καθένα ένας ντόρες και λοιποί αποκλεισμένοι έχετε το θάρρος να εμφανίζεστε το να κρύβεστε πίσω από μια οθόνη και να λέτε το μακρύ και το κοντό σας για τον σκηνοθέτη και κάθε κακία είναι εύκολο για το καθένα

  2. Οκ να διανείμει και ενα βιβλιαράκι στους τηλεψηφοφορους να διαβάζουν ένα κατεβατό μπάς και τους πείσει ότι δεν ειναι μαλακια η χορογραφία . Ότι να ναι ! Break dance, jazz, πίκπα Και ίδρυμα σπαστικων , εναλλακτικές μπούρδες όλα μαζι! Και οι έλληνες φαν που ψηφίζετε σα μουρλοί στο κέντρο τυπου στην ανεπίσημη ψηφοφορία, χαλάρωσε λίγο .Δεν θα σας δείξει η πρώην γκεστάπω της Ερτ…

    • Οι Έλληνες είναι λιγότεροι από κάθε άλλη φορά, αντίθετα Ρώσοι και Τούρκοι έχουν κάνει απόβαση κανονική! Δεν ισχύει αυτό που λες. Αν κατηγορείς κάποιον για πρώην Γκεστάπο της ΕΡΤ να έχεις το θάρρος να υπογράφεις με το όνομά σου και να μην κρύβεσαι πίσω από ψευδώνυμα σαν τις κατσαρίδες

  3. Μην τρελλαθούμε τώρα μ’αυτα που μας λες! Τι νομίζεις ότι το έχουμε όλοι “ακατοίκητο” το πάνω ? Ρε τι έχεις να ακούσεις απο τους ΑΜΑΝ και απο τον ΘΕΜΟ? Ακόμα και οι “πατάτες αντιναχτές” της Κύπρου θα σε κράξουνε! Ας έκανες καλύτερη δουλειά και να μας έλειπαν οι φιλοσοφίες και οι εξηγήσεις. Απλούμπες πάντως ειναι αυτά που ξεστομίζεις.

  4. ΠΟΛΟΙ ΦΑΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΠΗΚΑΝΕ ΧΑΧΑ! ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΛΙΚΟ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΝΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΤΟΥΣ!

  5. Εμένα μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ αρέσει σε όλους μακάρι για πρωτιά. Μαρέσει και η χορογραφία καλύτερη δεν γινόταν, ούτε διαστημόπλο βγαίνει βολευτείτε

  6. Νομίζω πως οι υπεύθυνοι του OGAE πρέπει να κόψουν μαχαίρι την έγκριση σχολίων από μερικές σελίδες εδώ κάτω. Πολύ λένε το μακρύ τους και το κοντό τους και άλλοι ακόμα πιο πολύ βρίζουν, όπως έγινε στην Αλβανία https://ogaegreece.com/albania2012-9/ (αν και συμφωνώ μαζί τους στα περισότερα !)

    • διαβασα τα σχολια και δεν βρηκα κατι αθλιο…τα σχολια για την στυλιστικη της εμφανιση ειναι με χιουμορ….

  7. Greece have just finished their second rehearsal and I am still underwhelmed.. The choreography is just not tight enough and it still looks quite messy on the screen. Eleftheria is wearing red short shorts and a black top just now and i cannot imagine that this will be her stage outfit. I am sure there will be a spangly glittery number for this. I think her vocals are a bit better  but there are still pitchy moments although i don’t think this is quite so important in a song like this. I think Greece will still qualify as the song itself is uptempo and catchy. I still find myself having a little wiggle in my chair when it is on.

  8. Οι χειρονομίες της Ελληνικής ομάδας στην σκηνή με τις παλάμες να επιτείνονται στο κοινό, είναι μια αναφορά στη διάσημη χορογραφική δουλειά του Vaslav Nisinski, «Aπομεσήμερο ενός φαύνου», που συμβολίζει την ενέργεια. Είναι λίγο κουλό αλήθεια, ούτε εμένα μαρέσει σαν εξήγηση προτιμώ το παραδοσιακοί χοροί και τίποτα άλλο. Πολύ καλή η χορογραφία μας θα σκίσει

  9. Ότι ο μέσος Ευρωπαίος που θα δει τη χορογραφία θα καταλάβει οτι η χορογραφία είναι εμπνευσμένη απο τον Vaslav Nisinski… Τι τραβαμε και δεν το μαρτυράμε;;;;

  10. Τι να πω…Ωραια ακουγοντια ρε παιδι μου,λες οτι ο τυπος εμπνευσητκε απο διαχρονικα αριστουργηματα,εβαλε ελληνικο στοιχειο κτλ κτλ αλλα μολις βλεπεις το αποτελεσμα σου φαινεται τελειως γελοιο…

    • Το ίδιο άτομο έχεις γεμίσει τον τόπο με κακοπροαίρετα σχόλια υποστηρικτής των άλλων αποκλεισμένων συμμετοχών, μην αλλάζεις τόσο συχνά εικονίδια σε πήραν χαμπάρι!

      • Εχεις απολυτο δικιο.Η μισαλλοδοξια σου δεν εχει ορια.Το θεωρεις μεμπτο αυτο που κανεις?Η μηπως θα επρεπε να σου δωσουμε νομπελ για τις ρηξικελευθες ασυναρτησιες σου?Οπως κ να εχει το θεμα τελειωσε.Εξαλου ποτε δεν ειχα την απαιτηση απο ατομα που δεν χωνευουν τον ιδιο τους τον εαυτο να χωνεψουν εμενα. 🙂 καλη σου ημερα

      • Το ίδιο άτομο, γράφεις ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, δεν διαχωρίζεις τα σημεία στίξης και δεν τονίζεις τις λέξεις, έχεις και ακριβώς το ίδιο μίσος για την Ελευθερία απορώ αν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις όλη μέρα από το να τα ξύνεις,

  11. Το μονο που ισως ξεχωριζει καποιος ειναι οτι η Αφροδιτη πανω στην σκηνη…οποιος κτλβε κτλβε.

    • Ούτε που καταλαβαίνει ο απλός κόσμος τι γράφεις και τι λες ανορθόγραφε, γελάω, ούτε τονισμό δεν γνωρίζεις, καταλαβαίνουμε ποιος μπορεί να είσαι άστο!

  12. Έλεος ρε παιδιά, γι αυτό είναι η σελίδες αυτό μετράει; Ο καθένας μπορεί να λέει ό.τι θέλει εδώ μέσα ¨((!

  13. Τρελαίνομαι για Αρχαιοελληνική Φιέστα – Οι υπόλοιποι Μογγόλοι να πεθάνουν – Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως το κομμάτι της Σουηδίας δεν είναι πιο ψηλά και αυτό στη βαθμολογία αλλά τέλωσπάντων –

    • Ρε την αγαπω,μια γλυκα ειναι,πραγματικα,σου βγαζει πολυ θετικη ενεργεια!ΘΕΑ!!!!

      • Μα δεν είναι Laurinda?? Πριν λίγο την είδα κι εγώ που την πόσταραν στην σελίδα της στο facebook και την έβαλα αμέσως εδώ να την δείτε κι εσείς!!!
        ΦΟΒΕΡΗ η Ελευθερία μας!!! ΘΕΑ!!!
        Η δική μας θεά Αφροδίτη…!!! 🙂

  14. Μια παρατηρηση μονο και παντα με υποστηρικτικη διαθεση προς την ελληνικη αποστολη…Αν τραγουδουσε με headmic η Ελευθερια θα μπορουσαν μεσω της ιδιας να αποδωθουν κινησιολογικα πιο καθαρα οι ‘αναφορες’ τυπου ‘Αφροδιτη του Botticceli’ κτλ…στην τωρινη χορογραφια σημεια οπως το στιγμιοτυπο με τα χερια των χορευτριων να καλυπτουν τα επιμαχα σημεια της τραγουδιστριας νομιζω οτι θα εκληφθουν διαφορετικα απο τους περισοτερους τηλεθεατες και οχι τοσο σαν εικαστικες αναφορες…anyway, καλη επιτυχια 🙂

  15. Δηλαδη ο Μολδαβος ο Ρωσος ο Πορτογαλος οταν θα βλεπουν την Ελληνικη συμμετοχη θα προσπαθουν να καταλαβουν τι θελει να πει ο χορογραφος και οχι να απολαμβανει αυτο που θα περναει απο τα ματια του αυτα τα 3 λεπτα. Γι αυτο βλακα Ρηγο που φετος τα εκανες σκατα θα παροθμε το τριτο το μακρυτερο και αυτο ολο δικο σου. Μονο αν ο Ευρωπαιος εκεινο το βραδυ γινει μονο ξαναλεω μονο ακροατης και οχι θεατης θα κανουμε κατι καλο.

    • να μπει νεράκι με θάλασσα να μπαίνει η Αφροδίτη και να αναβλύζει από εκεί με το μαργαριτάρι μόνο αυτό είναι απαραίτητο – θα δούμε νωρις είναι ακόμα

  16. Εγώ την βρίσκω εξαιρετική. Τι σκατά τόσα national Geographic και τόσα BBc ntokymentaries θα έχουν παρακολουθήσει οι ξένοι δημοσιογράφοι για την Ελλάδα. Δεν μπορεί να μην καταλάβουν ότι αυτή είναι η Αφροδίτη η Θεά και πίσω το Κοχύλι της με το μαργαριτάρι – μια εικόνα της αρχαίας Θεά ς δεν θα έχουν δει ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ τα αλλα όπως Vaslav Nisinski και περί ανέμων και υδάτων οκ ούτε εγώ τα καταλαβαίνω!!!

  17. Εγώ την βρίσκω εξαιρετική. Τι σκατά τόσα national Geographic και τόσα BBc ntokymentaries θα έχουν παρακολουθήσει οι ξένοι δημοσιογράφοι για την Ελλάδα. Δεν μπορεί να μην καταλάβουν ότι αυτή είναι η Αφροδίτη η Θεά και πίσω το Κοχύλι της με το μαργαριτάρι – μια εικόνα της αρχαίας Θεά ς δεν θα έχουν δει τα αλλα όπως Vaslav Nisinski και περί ανέμων και υδάτων οκ ούτε εγώ τα καταλαβαίνω!!!

  18. Αυτό το καταλαβαίνουν το θέμα είναι να καταλάβουν και το αέτωμα του Παρθενώνα, μόνο με εγχειρίδιο αυτό και επεξήγηση κατά την εκφώνηση στα πρακτικά της κάθε παρουσιάστριας – παρουσιαστή από τα κρατικά δίκτυα. καλή επιτυχία

  19. κ.Ρήγο τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.Αν είναι να χρειαζόμαστε εγχειρίδια και αναλύσεις για αυτό που βλέπουμε…άστο καλύτερα.

    • Όλοι οι πρώην αποκλιεσμένοι στιχουργοί και λοιποί εδώ θα βγάλουν την κακία τους. Να έχεις και το θάρρος να εμφανίζεσαι με την υπογραφή σου πριν σχολιάσεις και να μην κρύβεσαι πίσω από τη ανωνυμία του ψευδωνύμου!

      • @Euro.για μενα ηταν το σχολιο του αποκλεισμενου στιχουργου;Απο ολα τα σχολια που λενε το ιδιο πραγμα με μενα και μαλιστα ειναι πολυ πιο καυστικα εσενα σου καθησε το δικο μου σχολιο;Και δεν καταλαβα ,εσενα η δικη σου υπογραφη ποια ειναι ; Γιατι εμενα το Euro μου φαινεται ψευδωνυμο οπως το μαρικα.Αν παλι κανω λαθος και εννοεις αλλον συγνωμη.Απλά ο χρονος του μηνυματος σου μοιαζει σαν να ειναι απαντηση στο δικο μου.

  20. Και για να ελαφρύνουμε το κλίμα κάτι τέτοια έκανε ο Νιζίνσκι και τον κλείσαν στο τρελοκομείο.(Πρός αποφυγή κάθε παρεξηγήσεως το ταλέντο του και την καλλιτεχνική του αξία δεν την αμφισβητώ).

    • Εμενα μου αρεσει η χορογραφια εκτος Νιζίνσκι. Εχεις ενα μισος στον χορογραφο, εμενα μου κατεκλυσαν μα σελιδα ολοκληρη οταν ανεβασα τραγουδι του Ρηγου με αντιπαλης ομαδας συνθηματα (γι αυτο λεω πως δεν ειναι τυχαιο να εξαπτεσαι τοσο και να εχει και τον ιδιο “γραΠτικο” χαρακτηρα

  21. “Δεν τα δείξαμε όλα και δεν τα δώσαμε όλα, για να μην αποκαλύψουμε τα μυστικά μας και να υπάρχει και το στοιχείο της έκπληξης. Στην πρόβα δεν δίνουμε το φουλ της ενέργειας και να δοκιμάσουμε τον ήχο και τη χορογραφία και την τηλεσκηνοθεσία”, αυτα ειπε η Ελευθερια σε σαιτ!!

  22. Το αέτωμα του Παρθενώνα θα το εξηγήσει η τηλεπαρουσιάστρια της κρατικής τηλεόρασης ότι αποδίδεται στα χέρια.

  23. Πριν την έναρξη του κάθε τραγουδιού. υπάρχει η ανάλογη εξήγηση για την κάθε μουσική χορογραφία που πρόκειται να δούμε, είναι το ευκολότερο λοιπόν, έτσι ώστε ο θεατής να μη μένει μόνο εικόνα της Αφροδίτης

  24. Egw padws oute pali eimai efxaristimenos me ta grafika kai tin xorografia. Ta fwnitika tis apo tin prwti prova einai safws kalitera alla ostoso h hxorografia dn exei kati pou tha m travi3ei na tin dw.Ta grafika pisw ta thewrw ligo upervolika kai genika olo to sunolo me kane na “boukwnw”.. An eixa tin efkairia na skinothetisw tha xrisimopoiousa ena xryso koxili opws apikonizetai pisw kai mesa se auto na xoreuei i Eleftheria kai kata to telos na klisi kai epita na anoi3ei. Exoume ena metrio-kalo tragoudi kai to xadakonoume ypervolika. Pisteuw oti se afto efthinetai o Rigos,autoi twn grafikwn..Ti na pw..Elpizw na pai3ei me thn kamera arketa kai na mh fanei olo to boukwma tou ble kai tou ypervolika metriou xoreutikou

    • Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο για το σκηνικό και την λήψη γωνίας της κάμερας. Το τραγούδι όχι απλώς είναι τέλοιο, αλλά είναι το καλύτερο που έχει περάσει απο τον διαγωνισμό και μάλιστα με στοιχείο τόσο έντονο της χώρας της οποίας το εκπροσωπεί (Αρχαία Ελλάδα, Αφροδίτη Θεά κλπ) Μην ξεχνάμε πως η δεύτερη πρόβα δεν έδειξε καν το τελειωμένο αποτέλεσμα, αυτό θα είναι στην εντέλεια την Τρίτη στις 22 05, όταν θα γ΄΄ινει ο πρώτος ημιτελικός που θα περιλαμβλάνει μεγάλες εκπλήξεις σύμφωνα με αυτά που διάβασα!

  25. η παπαρολογια σε ολο της το μεγαλειο.οταν εχεις να κανεις με δηθεν χαζη αδελφη της κουλτουρας τετοιο δελτιο τυπου παρουσιαζετε

  26. Μάθε να γράφεις ελληνικά πρώτα και άσε το μίσος σου για την Εελυθερία. Το παρουσιάζεται, γράφεται με “άλφα γιώτα” – “αι”

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ