Η οπτική αντίθεση συνέβαλε στον καθορισμό της σειράς εμφάνισης στους ημιτελικούς!

Πηγή: Eurovision.tv

Πριν λίγες μέρες, οι Ιταλοί διοργανωτές αποκάλυψαν τη σειρά εμφάνισης των χωρών για τους δύο ημιτελικούς. Έτσι, η χώρα μας θα εμφανιστεί στην 15η θέση του Πρώτου Ημιτελικού.

Οι Ιταλοί διοργανωτές, προσδοκώντας το βέλτιστο αποτέλεσμα, επιστράτευσαν την εμπειρία του Ολλανδού τηλεοπτικού παραγωγού Twan van de Nieuwenhuijzen, ο οποίος θα είναι επικεφαλής του διαγωνισμού. Σε συνέντευξη του στη ραδιοφωνική εκπομπή Volgspot στο NPO Radio 5, ο Twan αποκάλυψε το σκεπτικό πίσω από την κατάρτιση της σειράς εμφάνισης των χωρών στους δύο ημιτελικούς.

Έμφαση στο οπτικό αποτέλεσμα

Ένας από τους κυριότερους παράγοντες που έπαιξαν ρόλο στη σειρά εμφάνισης των χωρών στους ημιτελικούς ήταν το οπτικό αποτέλεσμα, και η αντίθεση που θα είχε προς τον τηλεθεατή η διαδοχή των εμφανίσεων.

Το πιο σημαντικό είναι να γίνει όσο το δυνατόν πιο ελκυστική μια τηλεοπτική εκπομπή. Να έχουμε μια σειρά που θα προσελκύει πάρα πολύ το κοινό. Μετά κοιτάς την ποικιλία στη μουσική, αλλά και στο κομμάτι της εκτέλεσης. Αλλά αν κοιτάξω την έναρξη των ημιτελικών: ανοίγουμε με την Αλβανία. Αυτό το τραγούδι ξεκινάει αργά, αλλά μετά από σαράντα δευτερόλεπτα, εμφανίζεται ένας δυνατός ρυθμός…

Αλλά αν είδατε την παράσταση στον εθνικό τελικό της Αλβανίας, τότε θα είδατε ένα είδος δράματος, σκοτεινό στα ρούχα, στη σκηνή και στη χρήση των φώτων. Και τότε είναι ωραίο το νούμερο δύο, που είναι στην πραγματικότητα η Λετονία. Αν έχετε κάτι που φαίνεται πολύ φρέσκο, με φωτεινά χρώματα, funky, πολύ λευκό. Έτσι, αν δεν ακούσατε τίποτα, εξακολουθεί να υπάρχει οπτική αντίθεση στα φώτα και στην αίσθηση

Όσο για την επιλογή των The Rasmus ως εναρκτήριο τραγούδι στον δεύτερο ημιτελικό ανέφερε πως το “Jezebel” τοποθετήθηκε σε αυτή τη θέση λόγω της ενέργειας που εκπέμπει, αλλά και εξαιτίας της “φιλόδοξης” σκηνικής παρουσίας.

Τα σημαντικά 35 δευτερόλεπτα

Τριανταπέντε δευτερόλεπτα θα είναι ο χρόνος που θα έχει φέτος του συνεργείο της σκηνής για να προετοιμάσει τη σκηνή για την εμφάνιση των χωρών. Μάλιστα, για την επιτυχή έκβαση αυτού του απαιτητικού εγχειρήματος ο Twan ζήτησε από τη RAI να του επιτρέψει να φέρει μαζί του στο Τορίνο να έχει μαζί του στο Τορίνο τους έμπειρους συνεργάτες που είχε στην Eurovision 2021 στο Ρότερνταμ και συνέφεραν στο τηλεοπτικό αποτέλεσμα που όλοι απολαύσαμε. Φυσικά, η RAI συμφώνησε σε αυτή την πρόταση.

Οι απαιτήσεις των αποστολών

Όπως αποκάλυψε ο Twan, μετά την υποβολή των τραγουδιών, αυτό που ζητείται από τις αποστολές των χωρών είναι ένας οδηγός για τη σκηνική παρουσία που επιθυμούν να έχουν οι συμμετοχές τους στη σκηνή της Eurovision.

Θυμάται χαρακτηριστικά τις 88 σελίδες, συνοδευόμενες από βίντεο και φωτογραφίες που απέστειλε πέρσι η RAI για την αναλυτική περιγραφή της εμφάνισης του “Zitti e buoni” των Måneskin, όπως επίσης σε αντιδιαστολή την πιο περιεκτική περιγραφή της γαλλικής αποστολής για το “Voilà” της Barbara Pravi, το οποίο όμως ήταν εξίσου απαιτητικό.

Παραδέχεται, δε, ότι το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπισαν πέρσι ήταν η ύπαρξη καπνού στο στάδιο, το οποίο όπως θυμόμαστε όλοι προκάλεσε κάποιες ανεπαίσθητες οπτικές ατέλειες στο “Last Dance” με τη Stefania.

O Claudio Santucci υπεύθυνος των σόου

Ο άνθρωπος που ήταν πίσω από τη σκηνική παρουσίαση των Måneskin στη Euroviision 2021 δεν ήταν άλλος από τον Claudio Santucci. Ο Ιταλός καλλιτεχνικός διευθυντής θα είναι υπεύθυνος για τη ροή των φετινών σόου, των εισαγωγικών βίντεο, των interval acts καθώς και των σκετς αναμεσά στους τρεις παρουσιαστές.

Καμία χώρα δεν έχει εκφράσει παράπονα

Η σειρά εμφάνισης ΄όπως είδαμε, παίζει το δικό της ρόλο στην επιτυχία ενός τραγουδιού. Πολλοί είναι αυτοί που απεύχονται να εμφανιστούν π.χ. δεύτεροι, ενώ σίγουρα οι θέσεις προς το τέλος των σόου είναι ιδιαίτερα περιζήτητες.

Σύμφωνα με τον Twan, καμία χώρα δεν του έχει εκφράσει παράπονο για τη θέση που έλαβε στη σειρά εμφάνισης, ούτε ακόμα και η Λετονία ή το Ισραήλ (που εμφανίζονται στη δεύτερη θέση). Όπως λέει χαρακτηριστικά ο ΄ίδιος:

Αγαπώ και τα σαράντα το ίδιο, θέλω να δώσω και στους σαράντα την ίδια προσοχή στην προετοιμασία. Αυτό πρέπει να είναι ειλικρινές. Οι πρόβες έχουν χρονική διάρκεια 30 λεπτών. Αλλά είναι και ο άλλος τύπος προσοχής που δίνεις στους ανθρώπους όταν τους στέλνεις email ή τους καλείς. Εκεί, πρέπει να μοιραστούμε την προσοχή μας με ειλικρινή τρόπο. Δεν μπορώ να δώσω σε μια χώρα είκοσι ώρες επιπλέον προσοχή και να μηδενίσω την προσοχή σε δύο άλλες χώρες

Πηγαίνοντας ένα βήμα παρακάτω, ξεκαθάρισε κάτι που πολλοί θεωρούσαν πως θα συμβεί φέτος, την ύπαρξη νερού στη σκηνή του PalaOympico. Ο Twan ήταν κατηγορηματικός:

Το νερό στη σκηνή είναι πολύ περίπλοκο για εμάς. Υπάρχουν μερικά καλώδια. Επιπλέον, τα δάπεδα LED, που είναι δεδομένα εδώ και χρόνια, είναι μια απίστευτα ολισθηρή επιφάνεια από μόνα τους.

Αν υπάρχει νερό πάνω τους, πρέπει επίσης, μέσα σε αυτά τα 35 δευτερόλεπτα, όταν ήδη θα προσπαθούμε να ετοιμάσουμε το σκηνικό της Ουκρανίας για παράδειγμα, θα πρέπει να το σκουπίσουμε. Στην πραγματικότητα αποφασίσαμε ήδη από πέρυσι ότι δεν μπορούμε να αναλάβουμε αυτό το ρίσκο. Πρέπει επίσης να εγγυηθούμε την ασφάλεια όλων των καλλιτεχνών, που βρίσκονται μπροστά σε διακόσια εκατομμύρια θεατές δίνοντας την παράσταση της ζωής τους. Είναι αδύνατο κάτι τέτοιο να είναι ασφαλές.

Η αρχή της ισότητας υπάρχει και εκεί. Λέμε «όχι» σε όλους. «Όχι» νερό στη σκηνή.

Κλείνοντας, ανέφερε ότι πολλές χώρες υπέβαλαν αρκετές και αρκετά ενδιαφέρουσες προτάσεις για την σκηνική του παρουσία. Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι σίγουρα μια από αυτές.

Μείνετε συντονισμένοι στο www.ogaegreece.com για όλα τα νέα σχετικά με το διαγωνισμό της Eurovision 2022.

Κωνσταντίνος Παππάς
Κωνσταντίνος Παππάς
Γεννήθηκε ένα ηλιόλουστο απόγευμα του Ιουνίου. Ξεκίνησε να διαβάζει πριν πάει σχολείο από συμπόνοια. Έμαθε να γράφει εξίσου γρήγορα, αλλά πλέον ο γραφικός του χαρακτήρας και η ασθενής του μνήμη τον προδίδουν. Πολυσχιδής προσωπικότητα, προσπαθεί να διατηρήσει αμείωτο το ενδιαφέρον στα ενδιαφέροντα του. Πάθος του η Eurovision για την οποία αρθρογραφεί ανελλιπώς από τον Οκτώβριο του 2018 μέσα από το αγαπημένο του σωματείο, τον OGAE Greece. Στην καθημερινότητα του ομιλεί οικονομικά.

2 ΣΧΟΛΙΑ

    • Συμφωνω απόλυτα. Η Σουηδια εχει καταντησει η πιο υπερ εκτιμημενη χωρα της eurovisio, απο πολλες αποψεις. Ειτε οσον αφορα τη θεση εμφανισης στους ημιτελικους ή στους τελικους ή οσον αφορα τη βαθμολογια των κριτων σε συτην. Παντα στις πρωτες θεσεις..λες και μονο η Σουηδια εχει καλο τραγουδι και οι υπολοιποι τιποτα. Κουραστικο

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ