Οι εργασίες για την κατασκευή της σκηνής που θα φιλοξενήσει τον 64ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision στο Τελ Αβίβ έχουν ξεκινήσει. Ο κρατικός τηλεοπτικός φορέας του Ισράηλ, KAN, καθώς και οι τεχνικές και υλικοτεχνικές ομάδες έχουν εγκατασταθεί μέσα στο Pavillion 2 του Expo Tel Aviv, όπου θα βρίσκεται η κυρίως αρένα του διαγωνισμού.
Η υπεύθυνη εταιρία για την κατασκευή της σκηνής είναι η M&M Production Management, που έχει αναλάβει την κατασκευή αρκετών σκηνών για λογαριασμό τόσο της Eurovision όσο και της Junior Eurovision.
Τα πρώτα φορτηγά των συνεργείων έχουν ξεκινήσει το ξεφόρτωμα του υλικού, από το οποίο θα κατασκευαστεί η σκηνή και θα στηθεί ο φωτισμός του χώρου. Στις φωτογραφίες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε τα πρώτα στάδια της κατασκευής!
Τέλος τα pigeon holes
Η EBU επιβεβαίωσε ότι φέτος δεν θα υπάρχουν τα παραδοσιακά pigeon holes, οι θυρίδες δηλαδή, όπου οι διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι και η αποστολή κάθε χώρας τοποθετούσαν το υλικό τους όπως τα promo κλπ.
Συμβουλές για όσους θα παρευρίσκονται στο χώρο
Όσοι θα βρίσκονται στον χώρο διεξαγωγής του διαγωνισμού, καλούνται να ακολουθήσουν τις εξής οδηγίες-συμβουλές:
- Να επισκέπτονται την επίσημη ιστοσελίδα της Eurovision για όλα τα υλικά promo, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών για κάθε καλλιτέχνη·
- Να συμβουλεύονται τις ψηφιακές οθόνες, που θα υπάρχουν εντός και εκτός του press centre, για οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα και τη σειρά εμφάνισης·
- Να ακολουθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τη Eurovision (Facebook, Twitter και Instagram)·
- Να κατεβάσουν το Eurovision Song Conest App·
- Να αναζητούν τις αποστολές στον χώρο, μιας και όλο το υλικό θα διανέμεται είτε σε ιδιωτικά events είτε θα είναι διαθέσιμα για περιορισμένο χρονικό διάστημα στο κοινό lounge στο Pavillion 11.
φωτογραφίες: Ola Melzig/ M&M Production Management AB
Το έχω πει και θα το ξαναπώ, πρέπει να σταματήσει η παρουσία στο press center μη επαγγελματιών δημοσιογράφων. Οι ημιτρελοι φαν που άλλα ακούνε, άλλα καταλαβαίνουν, άλλα γράφουν ως ανταποκρίσεις, μόνο κακό κάνουν. Αφενός δεν έχουν ούτε τις γνώσεις, ούτε τον επαγγελματισμό, ούτε την αμεροληψία για να κάνουν τη δουλειά των δημοσιογράφων. Αφετέρου στη συντριπτική τους πλειοψηφία ανήκουν σε συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα με συχνά κοινά γούστα, και αντιλήψεις.
Ειδικά όταν έχουμε φτάσει στο γελοίο σημείο η παραμικρή καλή ή κακή κουβέντα των παρόντων στο press center άμεσα να ανεβάζει και να κατεβάζει χώρες στα στοιχήματα και άρα να δημιουργεί στον κόσμο εντυπώσεις υπέρ ή κατά τραγουδιών. Έχουν ήδη κάνει αρκετή ζημιά.
+1
Ο χώρος ειναι μια απογοήτευση, υπερβολικά μικρός και κλειστοφοβικός για ένα σόου τέτοιου βελινεκούς. Ας ελπίσουμε ότι θα χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα σκηνοθετικά τεχνάσματα για να δείξει το όλο πράγμα πιο «φορτώμενο», θα χρειαστεί αρκετά επαγγελματική διαχείριση αν κρίνω από τις παραπάνω φωτογραφίες. Στην Ουκρανία πάντως το 2017, που αν δεν κάνω λάθος, ο χώρος ήταν πάλι εκθεσιακός και παρόμοιας χωρητικότητας, δεν έγινε σωστή δουλειά και η διοργάνωση φάνηκε «φτωχή». Αντιθέτως στην Δανία το 2014 ήταν τα πάντα καταπληκτικά, εκεί έπαιξε ρόλο και το υψηλότατο budget. Ιδανικά, η Γιουροβίζιον θέλει μια αρένα όπως η περσινή της Πορτογαλίας. Μακάρι να απολαύσουμε ένα ωραίο σόου, εν αναμονή λοιπόν.
Οι καλύτερες διοργανώσεις μέχρι σήμερα.
Birmingham 1998
Oslo:2010
Düsseldorf:2011
Malmo:2013
Copenhagen:2014
Stockholm:2016
Θα χωρέσει σε αυτή την αίθουσα σκηνή, κερκίδες, green room κλπ. ; Υπερβολικά μικρός φαίνεται ο χώρος.
Νομίζω το Green room θα ειναι δίπλα σε άλλο χώρο όπου και εκεί θα έχει κοινό. Είχαν βγεί κάτι φωτό οπου θα έιναι οι καναπέδες κάθε χώρας. Για να πάνε απο τους καναπέδες στη σκηνή η κάθε αποστολή θα περνάει μπροστά απο το κοινό. (σαν πασαρέλα)