Τέλος εποχής! Ανοιχτό μόνο για μία εβδομάδα το κέντρο τύπου της Eurovision!

Νέα δεδομένα για τις διαπιστεύσεις αλλά και για τον τρόπο λειτουργίας του press center ανακοίνωσε σήμερα η EBU. Ποιο συγκεκριμένα, το κέντρο τύπου στο Λίβερπουλ θα ανοίξει τις πόρτες του επίσημα τη Δευτέρα 8 Μαίου (πρώτη dress rehearsal πρώτου ημιτελικού) και θα λειτουργήσει μέχρι και την Κυριακή 14 Μαίου. Αυτό σημαίνει ότι οι πρώτες δύο πρόβες όλων των χωρών (30 Απριλίου με 6 Μαίου) θα πραγματοποιηθούν κεκλεισμένων των θυρών αφού δε θα έχει πρόσβαση κανένας δημοσιογράφος.

Αυτό γίνεται για να δώσουν τη δυνατότητα σε όλους τους καλλιτέχνες να κάνουν πρόβες κατ’ ιδίαν αλλά και στην παραγωγή να τελειοποιήσει όλα τα act πριν τις dress rehearsals. Αποσπάσματα από αυτές τις πρόβες θα κοινοποιηθούν στα επίσημα ψηφιακά κανάλια της Eurovision και ορισμένων συμμετεχόντων ραδιοτηλεοπτικών φορέων.

Μία άλλη μεγάλη αλλαγή έρχεται και για τον τρόπο που θα λειτουργούν οι δημοσιογράφοι μέσα στο press center. Σύμφωνα με τη νέα ανακοίνωση, απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε μορφή live μετάδοσης μέσα από το κέντρο τύπου. Αυτό συνεπάγεται ότι όλες οι live streaming μεταδόσεις αλλά και περιγραφές προβών αλλά και show δεν θα επιτρέπονται φέτος. Για όλες αυτές τις αλλαγές η EBU μας είχε προετοιμάσει ουσιαστικά από πέρσι, όταν το press center λειτούργησε στις δεύτερες τεχνικές πρόβες.

Αλλαγές θα υπάρχουν επίσης και στις διαπιστεύσεις τόσο των δημοσιογράφων όσο και των fans που θα ταξιδέψουν στο Λίβερπουλ. Επίσης, για ακόμη μία χρονιά θα υπάρχει η δυνατότητα και διαδικτυακής κάλυψης του διαγωνισμού (on line). Οι κατηγορίες των διαπιστευμένων θα είναι δύο: οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι (κατηγορία Μ) και όσοι εργάζονται σε μέσα αποκλειστικά με θέμα τη Eurovision (κατηγορία FM).

Σίγουρα η κάλυψη του αγαπημένου μας διαγωνισμού αλλάζει άρδην. Μένει να δούμε αν αυτές οι αλλαγές θα βοηθήσουν την ανάπτυξη του αγαπημένου μας διαγωνισμού.

Μείνετε στο ogaegreece.com για όλα τα νέα αναφορικά με τον αγαπημένο μας διαγωνισμό.

Στέφανος Χαρπαντίδης
Στέφανος Χαρπαντίδης
Γεννημένος στις Σέρρες και πλέον μόνιμος κάτοικος Αθηνών. Μοριακός βιολόγος με Master στη Μοριακή Μικροβιολογία, υποψήφιος διδάκτορας, fan της πετοσφαίρισης και της Eurovision εδώ και κοντά 25 χρόνια!!! Η κάθε χρονιά της Eurovision είναι ιεροτελεστία και η δημοσιογραφική κάλυψη (χόμπι) κάνει αυτό το ταξίδι ακόμη πιο ενδιαφέρον!!!

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολύ καλύτερα να σας πω την αλήθεια..επηρέαζαν παρά πολύ κόσμο συγκεκριμένα σάιτ και ρεπόρτερ..και επίσης έχανες την μαγεία να δεις και να ακούσεις πρώτη φορά μια συμμετοχή

  2. Δόξα σοι ο Θεός! Είχε χαθεί η μαγεία με τα σπόιλερς και τις αναμεταδόσεις του κάθε τυχάρπαστου! Η καλύτερη εποχή ΄ήταν πριν το 2000, ΄όπου δεν ήξερες τίποτα και τα μάθαινες όλα το βράδυ του τελικού. Ούτε το σχήμα της σκηνής ξέραμε, ούτε ποιοι θα ήταν οι παρουσιαστές, ούτε τι περιλάμβανε το κάθε act! Δεν είπα να γυρίσουμε στο τότε, αλλά ολίγον φιλτράρισμα δεν βλάπτει!

  3. Μόνο για καλό βλέπω και γω αυτήν την αλλαγή. Λίγο σασπένς δεν βλάπτει. Όσο πιο πολύ η τεχνολογία και τα μέσα σε ότι αφορά το επικοινωνιακό κομμάτι (δημοσιογράφοι κλπ) είχαν υπεισέλθει βαθιά στο διαγωνισμό, βλέπαμε τα γκόλ να μπαίνουν απ τα αποδυτήρια. Δεν το θέτω μόνο ως τεχνολογία αυτή καθεαυτή, αλλά και εξελιξιμότητα και “συμπαρασυρμό” χρόνο με το χρόνο και ως εκ τουτου, “χαλάρωση” του θεσμού. Μιλάω για το “κακό” των πρότερων κανόνων που επέτρεπαν όλη αυτή την υπερέκθεση της κάθε συμμετοχής στο ευρύ κοινό, πρίν από τις επίσημες βραδιές των ημιτελικών και του τελικού. Τι θα φοράει η τάδε τραγουδήστρια κι αν θα κρέμεται από κούνια κλπ. Και όλο το αλισβερίσι που δημιουργείται και με τις στοιχηματικές εταιρίες -διότι όλα είναι αλληλένδετα-, όλο και περισσότερο έκλεβαν από το διαγωνισμό και τη λάμψη του. Οχι ότι αυτό θα σταματήσει, αλλά λιγάκι θα περιοριστεί. Σε λίγο ετσι που πήγαινε θα γνωρίζαμε και τον νικητή επ ακριβώς, πριν να πραγματοποιηθούν οι βραδιές των ημιτελικών και του τελικού. Μπήκε και λίγο φρένο επι τέλους.

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ