Και επίσημα λοιπόν μπορείτε να ακούσετε το τραγούδι με το οποίο θα μας εκπροσωπήσει η Μαρίνα Σάττι στον 68ο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision!
«Ζάρι» & Μαρίνα Σάττι
Το «Ζάρι» θα τραγουδήσει στη σκηνή του Μάλμε τον Μάιο, ένα τραγούδι στην ελληνική γλώσσα αλλά και με χαρακτηριστικές λέξεις στα αγγλικά. Συντελεστές του κομματιού είναι η ίδια η Μαρίνα σε συνεργασία με ακόμη 8 καταξιωμένους δημιουργούς ( Vlospa, OGE, Palmer Jordan Richard, Stolar Jay Lewitt, Beshkov Konstantin Plamenov, Nick Kodonas, Gino The Ghost, Solmeister )
Μια ιδιαίτερη συνύπαρξη δημιουργών όπου εκπροσωπούν και ένα ιδιαίτερο είδος μουσικής που δεν έχει αναμειχθεί αρκετά με το διαγωνισμό. Ο ήχος του κομματιού είναι κάτι πρωτότυπο που θα μπορέσει να ξεχωρίσει μέσα στα υπόλοιπα διαγωνιζόμενα τραγούδια με επιρροές από την ραπ μουσική αλλά ταυτόχρονα στα γνώριμα ακούσματα που έχουμε από την Μαρίνα όλα αυτά τα χρόνια και πλέον θα το μεταφέρει και στη σκηνή του διαγωνισμού!
ERT και MINOS-EMI ευελπιστούν για ένα ιδανικό αποτέλεσμα σε μία πόλη που μας έχει φέρει γούρι και σίγουρα μπορούμε να ελπίζουμε για το καλύτερο.
Πάμε για εξάρες 🎲 στη φετινή Γιουροβίζιον ; Καλή επιτυχία Μαρίνα, καλή επιτυχία Ελλάδα !
Δείτε το reaction video των Ελλήνων αλλά και ξένων fans για το “Ζάρι” της Μαρίνας Σάττι:
Στην εκπομπή Στούντιο 4 της ΕΡΤ βρέθηκε νωρίτερα ο Φωκάς Ευαγγελινός που φέτος έχει αναλάβει την καλλιτεχνική επιμέλεια της ελληνικής συμμετοχής και μίλησε για την Μαρίνα αλλά και την φετινή προσπάθεια για το τραγούδι μας.
Με την Μαρίνα νιώθω πάρα πολύ όμορφα, δεν έχει μόνο η θέση σημασία, το τραγούδι μας φέτος είναι κάτι καινούργιο. Μπράβο στην ΕΡΤ, στην MINOS-EMI και στους συντελεστές.
Φωκάς Ευαγγελινός
Αναφέρθηκε στην ποικιλομορφία του «Ζάρι» λέγοντας ότι η διαφορετικότητα του κομματιού είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει.
Το κομμάτι έχει διαφορετικές «θερμοκρασίες», είναι άλλα πράγματα, συνεχώς αλλάζει. Το άκουσμα αυτό δεν είναι κάτι συνηθισμένο. Το κουπλέ , το ρεφρέν, δεν υπάρχει ένα κέντρο. Όσο για την Μαρίνα, μου αρέσει που συνεργάζομαι με δημιουργικούς ανθρώπους.
Ο ραδιοτηλεοπτικός φορέας της Σλοβενίας, RTVSLO, αποκάλυψε λεπτομέρειες από την εμφάνιση της Raiven στο “Veronika“, την συμμετοχή της χώρας στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2024.
Σε συνέντευξή της στο RTVSLO, η Raiven αποκάλυψε κάποιες λεπτομέρειες για την σκηνική της παρουσία στο «Veronika».Περιγράφει την επιθυμία της, η σκηνοθετική προσέγγιση να είναι αυθεντική και να αφηγείται την ιστορία της Βερόνικα:
«Η εμφάνιση θα βασίζεται στην οργανικότητα και την κίνηση, κάτι που είναι φυσικό για μένα. […] Κατά τη διάρκεια της ίδιας της εμφάνισης πάνω στην σκηνή, ξεκινήσαμε πολύ δυνατά από αυτό που είχαμε ήδη δει στο βίντεο κλίπ. Η θηλυκότητα, το σκοτάδι και το μυστήριο που γίνονται αισθητά στο βίντεο κλίπ μας, σίγουρα θα παραμείνουν».
Raiven / RTVSLO
Η ομάδα της Raiven για το Μάλμε
Σύμφωνα με τις νέες πληροφορίες, που παραχώρησε στην συνέντευξή της, την σκηνική παρουσία θα επιμεληθεί ο χορογράφος Lukas Zuschlag, με πέντε χορευτές να πλαισιώνουν την Raiven στη σκηνή.Οι πέντε χορευτές προέρχονται από το SNG Opera and Ballet Ljubljana και είναι οιLukas Bareman, Marin Ino, Filippo Jorio, Matteo Moretto και Mateja Železnik.
Αποκαλύφθηκε, επίσης, ότι το φόρεμα που θα φορέσει η Raiven στη σκηνή θα είναι σχεδιασμένο από την σχεδιάστρια μόδας, AEMONA, και λέγεται πως θα είναι ταυτόχρονα μυστηριώδες και αποκαλυπτικό.
Δέκατο πέμπτο και δέκατο έκτο, κατά σειρά σωματεία του δικτύου OGAE International που ανακοινώνουν τη δεκάδα τους για το καθιερωμένο poll είναι οι OGAE Azerbaijan και OGAE Czechia. Για το ετήσιο αυτό poll ψήφισαν 12 και 46 μέλη, αντίστοιχα.
Η δεκάδα του OGAE Azerbaijan
1 βαθμός: Ελλάδα
2 βαθμοί: Σουηδία
3 βαθμοί:Λιθουανία
4 βαθμοί: Ισραήλ
5 βαθμοί: Νορβηγία
6 βαθμοί: Κροατία
7 βαθμοί: Ιταλία
8 βαθμοί: Ηνωμένο Βασίλειο
10 βαθμοί: Ελβετία
12 βαθμοί: Βέλγιο
Η δεκάδα του OGAE Czechia
1 βαθμός: Λιθουανία
2 βαθμοί: Ισραήλ
3 βαθμοί:Νορβηγία
4 βαθμοί: Ουκρανία
5 βαθμοί: Βέλγιο
6 βαθμοί: Αυστρία
7 βαθμοί: Σουηδία
8 βαθμοί: Ελβετία
10 βαθμοί: Ιταλία
12 βαθμοί: Κροατία
Αμείωτο συνεχίζει να είναι το ενδιαφέρον, καθώς η κορυφή του poll άλλαξε χέρια μετά από καιρό! Την πρώτη θέση μοιράζονται Ιταλία και Κροατία με τους ίδιους βαθμούς, 139. Η Ελβετία παραμένει στην τρίτη θέση με 119 βαθμούς. Η Ελλάδα βρίσκεται στην 8η θέση με 44 βαθμούς, καθώς δέχτηκε ένα ακόμα βαθμό από τον OGAE Azerbaijan.
Η κατάταξη μέχρι στιγμής
Ιταλία 139 βαθμοί
Κροατία 139 βαθμοί
Ελβετία 119 βαθμοί
Βέλγιο 106 βαθμοί
Γαλλία 52 βαθμοί
Ουκρανία 48 βαθμοί
Λιθουανία 48 βαθμοί
Ελλάδα 44 βαθμοί
Αυστρία 44 βαθμοί
Ισπανία 37 βαθμοί
Νορβηγία 30 βαθμοί
Σουηδία 27 βαθμοί
Ηνωμένο Βασίλειο 26 βαθμοί
Ολλανδία 22 βαθμοί
Ισραήλ 19 βαθμοί
Σλοβενία 8 βαθμοί
Λουξεμβούργο 5 βαθμοί
Δανία 4 βαθμοί
Κύπρος 4 βαθμοί
Εσθονία 4 βαθμοί
Αυστραλία 1 βαθμός
Αζερμπαϊτζαν 1 βαθμός
Γεωργία 1 βαθμός
Μείνετε συντονισμένοι στον OGAE Greece για τη βαθμολογία των υπόλοιπων σωματείων!
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15 Απριλίου η πρώτη επίσημη συνέντευξη τύπου της ΜαρίναςΣάττι σε όλα τα ελληνικά media.
Η φετινή εκπρόσωπος της Ελλάδας στη Eurovision υποδέχτηκε με χαμόγελο δεκάδες δημοσιογράφους, fan clubs και εκπροσώπους των ΜΜΕ ήδη από τις 11:00 το πρωί, μιλώντας στον καθένα ξεχωριστά για τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό, για το τραγούδι “ZARI” καθώς και για τα συναισθήματά της λίγες μέρες πριν αναχωρήσει για τις πρώτες πρόβες της, στη σκηνή του Malmö Arena στο Μάλμε της Σουηδίας.
Μέγας χορηγός της φετινής συμμετοχής είναι ο ΟΠΑΠ και το Eurojackpot, με τη ΜαρίναΣάττι να δηλώνει ευγνώμων για όλη την στήριξη τους τους τελευταίους μήνες.
«Ευχαριστώ πολύ τον χορηγό μου, τον ΟΠΑΠ & το Eurojackpot, που είναι δίπλα μου σε όλη αυτή την προσπάθεια! Πραγματικά χωρίς το Eurojackpot δε θα μπορούσαμε να πραγματοποιήσουμε όλα αυτά τα ωραία πράγματα που έχουμε σχεδιάσει να γίνουν στο Μάλμε»
Η ΜαρίναΣάττι θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, που θα διεξαχθεί στο Μάλμε της Σουηδίας, στις 7, 9 και11 Μαΐου 2024 με το τραγούδι “ZARI” που κυκλοφορεί από την Golden Records και τη Minos EMI, a Universal Music Company.
Η λατρεία της Κροατίας για τον Baby Lasagna καλά κρατάει με το “Rim Tim Tagi Dim” να διεκδικεί, πιά τις δάφνες ανεπίσημου εθνικού ύμνου, λίγες ημέρες πριν την αναχώρηση της κροατικής αποστολής για το Μάλμε της Σουηδίας.
Όπως σας είχαμε ενημερώσει, το Σάββατο, το μεσημέρι, οι κάτοικοι πέντε πόλεων της Κροατίας και συγκεκριμένα των Ζάγκρεμπ, Σπλιτ, Ζαντάρ, Όσιγιεκ και Ουμάγκ έγιναν κέντρα χορευτικών εκδηλώσεων για να ευχηθούν στον Baby Lasagna “καλή επιτυχία” πριν το Μάλμε.
O ραδιοτηλεοπτικός φορέας της χώρας, HRT, δημοσίευσε εχθές το επίσημο video από τις χορευτικές επιδείξεις, το οποίο μας συγκίνησε.
Το μήνυμα του Baby Lasagna!
Φανερά συγκινημένος ο Baby Lasagna δήλωσε, πως αυτό το είδος της υποστήριξης τον άγγιξε, όσο τίποτε άλλο και του έδωσε την ώθηση, που χρειάζεται, ενόψει του 68ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.
Είδα πολλά βίντεο και ιστορίες ανθρώπων που χόρευαν το Rim Tim Tagi Dim. Είμαι συγκλονισμένος. Μόλις τώρα έγινε ξεκάθαρο πόσοι άνθρωποι στέκονται δίπλα μου σε αυτό. Είναι πολύ σημαντική η απήχηση που έχει το τραγούδι μου στον κόσμο. Σας ευχαριστώ για όλα. Δεν έχω λόγια και ξέρω πως το “ευχαριστώ” είναι πολύ αδύναμο. Μέχρι να βρω μια άλλη λέξη πιο δυνατή σας ευχαριστώ.
Baby Lasagna
To ντελίριο στην Κροατία αναμένεται να συνεχιστεί, με τον Δήμαρχο της πόλης του Ζάγκρεμπ, Tomislav Tomasevic, να δηλώνει πως το Ζάγκρεμπ είναι έτοιμο να φιλοξενήσει τη Eurovision 2025, ανακοινώνοντας, μάλιστα και τη σχετική αρένα.
Εσείς τι πιστεύετε; Θα καταφέρει η Κροατία να κερδίσει στο Μάλμε;
Ένας άνθρωπος με ειδίκευση στην κινηματογραφική μουσική, ο Ερμής (Ermis Music), είναι ο Executive Producer της φετινής ελληνικής συμμετοχής και μίλησε στον OGAE Greece για όλη την προετοιμασία του τραγουδιού που όπως λέει και ο ίδιος …“είναι μια φρέσκια και διαφορετική άποψη”.
Ο Ερμής ήταν αυτός που συντόνισε τα ΄300 περίπου κομμάτια που έφτασαν στην ΕΡΤ κατά το ανοιχτό κάλεσμα και είχε τη γενική οργάνωση για το πως θα φτιαχτεί το τραγούδι της φετινής απόστολής από το μηδέν. Μάλιστα, μέσα από την διαδικασία αυτή δόθηκαν σημαντικά ερεθίσματα και συνεργασίες για το τελικό αποτέλεσμα. Λίγες από τις πρόσφατες συνεργασίες που μετράει στο δυναμικό του είναι αυτές με τον Good job Nicky και την γνωστή σειρά Milky Way, ενώ έχει ξανασυνεργαστεί με την Mαρίνα και στο παρελθόν σε άλλα projects.
Δέκατο τρίτο και δέκατο τέταρτο, κατά σειρά σωματεία του δικτύου OGAE International που ανακοινώνουν τη δεκάδα τους για το καθιερωμένο poll είναι οι OGAE Bulgaria και OGAE Andorra. Για το ετήσιο αυτό poll ψήφισαν 14 και 41 μέλη, αντίστοιχα.
Η δεκάδα του OGAE Bulgaria
1 βαθμός: Ολλανδία
2 βαθμοί: Σλοβενία
3 βαθμοί:Ισπανία
4 βαθμοί: Εσθονία
5 βαθμοί: Ελβετία
6 βαθμοί: Ιταλία
7 βαθμοί: Λιθουανία
8 βαθμοί: Κροατία
10 βαθμοί: Νορβηγία
12 βαθμοί: Ελλαδα
Η δεκάδα του OGAE Andorra
1 βαθμός: Σουηδία
2 βαθμοί: Βέλγιο
3 βαθμοί:Γαλλία
4 βαθμοί: Ηνωμένο Βασίλειο
5 βαθμοί: Λιθουανία
6 βαθμοί: Ελλάδα
7 βαθμοί: Ελβετία
8 βαθμοί: Κροατία
10 βαθμοί: Ισπανία
12 βαθμοί: Ιταλία
Αμείωτο συνεχίζει να είναι το ενδιαφέρον, καθώς η κορυφή του poll άλλαξε χέρια μετά από καιρό! Πρώτη είναι η Ιταλία ενώ στην δεύτερη θέση συναντούμε την Κροατία, με μόλις ένα βαθμό διαφορά. Η Ελβετία πέρασε στην τρίτη θέση. Η Ελλάδα βρίσκεται στην 8η θέση με 43 βαθμούς, καθώς δέχτηκε το πρώτο της δωδεκάρι αλλά και μία ακόμη υψηλή βαθμολογία! Τους πρώτους της βαθμούς παίρνει και η Εσθονία.
Η κατάταξη μέχρι στιγμής
Ιταλία 122 βαθμοί
Κροατία 121 βαθμοί
Ελβετία 101 βαθμοί
Βέλγιο 89 βαθμοί
Γαλλία 52 βαθμοί
Ουκρανία 44 βαθμοί
Λιθουανία 44 βαθμοί
Ελλάδα 43 βαθμοί
Αυστρία 38 βαθμοί
Ισπανία 37 βαθμοί
Ολλανδία 22 βαθμοί
Νορβηγία 22 βαθμοί
Σουηδία 18 βαθμοί
Ηνωμένο Βασίλειο 18 βαθμοί
Ισραήλ 13 βαθμοί
Σλοβενία 8 βαθμοί
Λουξεμβούργο 5 βαθμοί
Δανία 4 βαθμοί
Κύπρος 4 βαθμοί
Εσθονία 4 βαθμοί
Αυστραλία 1 βαθμός
Αζερμπαϊτζαν 1 βαθμός
Γεωργία 1 βαθμός
Μείνετε συντονισμένοι στον OGAE Greece για τη βαθμολογία των υπόλοιπων σωματείων!
Μια μεγάλη αλλαγή στον τρόπο που καθορίζεται η σειρά εμφάνισης στον Μεγάλο Τελικό θα έχουμε στον διαγωνισμό της Eurovision 2024 στο Malmö που θα διεξαχθεί τον ερχόμενο Μάιο στο Μάλμε της Σουηδίας.
Οι καλλιτέχνες θα μπορούν να επιλέξουν μέσω κλήρωσης αν θα εμφανιστούν στο πρώτο μισό, στο δεύτερο μισό, ή αν θα αφεθούν στα χέρια των παραγωγών, οι οποίοι θα έχουν το ελεύθερο να τους τοποθετήσουν οπουδήποτε θέλουν στη σειρά εμφάνισης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της EBU, 25 από τους 26 καλλιτέχνες που θα εμφανιστούν στον Μεγάλο Τελικό (η Σουηδία έχει ήδη κληρωθεί να εμφανιστή στη θέση νούμερο 1) θα μπορούν να επιλέξουν:
First half
Second half
Producer’s Choice
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν ένας καλλιτέχνης επιλέξει την επιλογή “Producer’s Choice” στην κλήρωση, οι παραγωγοί του διαγωνισμού θα μπορούν να τοποθετήσουν αυτό το τραγούδι οπουδήποτε είτε στο πρώτο είτε στο δεύτερο Μισό της σειράς εμφάνισης.
Μετά από αυτή την αλλαγή, θα υπάρχουν 6 θέσεις για επιλογή στο Πρώτο Μισό της σειράς εμφάνισης, 6 θέσεις που μπορούν να επιλεγούν στο Δεύτερο Μισό και 13 θέσεις Προτίμησης των Παραγωγών.
Ο λόγος για την αλλαγή είναι να δοθεί στους παραγωγούς του διαγωνισμού ακόμα μεγαλύτερη ευκαιρία να κάνουν όλα τα τραγούδια στον Μεγάλο Τελικό να ξεχωρίσουν και να δημιουργήσουν μια ακόμα πιο συναρπαστική σειρά εμφάνισης.
Ο Christer Björkman, παραγωγός του φετινού διαγωνισμού, εξηγεί περισσότερα για τους λόγους της αλλαγής:
Το θέμα είναι να δημιουργήσουμε την καλύτερη δυνατή τηλεοπτική εκπομπή και να δώσουμε σε όλους τους καλλιτέχνες την ευκαιρία να λάμψουν.Τα προηγούμενα χρόνια, με κλήρωση μόνο του Πρώτου και του Δεύτερου Ημιχρόνου, μπορεί να διαπιστώνατε ότι πολλές μπαλάντες κατέληγαν στο ίδιο μέρος του σόου ή ότι πολλά αγαπημένα τραγούδια κληρώνονταν για να εμφανιστούν στο ίδιο μέρος.Η προσθήκη της ευελιξίας της επιλογής του παραγωγού μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια ακόμη καλύτερη ροή διαφορετικών ρυθμών και έναν ακόμη πιο συναρπαστικό Μεγάλο Τελικό
Οι Big 5 θα επιλέξουν είτε το Πρώτο Μισό, είτε το Δεύτερο Μισό είτε την επιλογή της Προτίμησης των Παραγωγών μετά τη δεύτερη πρόβα τους το Σάββατο 4 Μαΐου, ζωντανά κατά τη διάρκεια ενός Reddit AMA.
Κάθε ένας από τους 10 προκριθέντες του πρώτου ημιτελικού της Τρίτης 7 Μαΐου θα επιλέξει μέσω κλήρωσης μία από αυτές τις τρεις επιλογές αμέσως μετά το σόου LIVE στο επίσημο κανάλι TikTok του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision. Αντίστοιχα, οι 10 προκριθέντες του δεύτερου ημιτελικού της Πέμπτης 9 Μαΐου θα πράξουν το ίδιο μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου ημιτελικού.
Οι παραγωγοί του διαγωνισμού θα καταρτίσουν τη σειρά εμφάνισης για τον μεγάλο τελικό του 68ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής 10 Μαΐου.
Οι θέσεις των τελευταίων 10 νικητών της Eurovision
Με ένα κοινό εκατοντάδων εκατομμυρίων θεατών, ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision συγκεντρώνει, αναμφίβολα, μαζικό ενδιαφέρον τόσο στην Ευρώπη, όσο και παγκοσμίως. Ωστόσο, κάθε χρόνο, μετά την περίοδο των εθνικών τελικών, οπότε και γνωρίζουμε όλες τις συμμετοχές, καθώς και τις αποδόσεις των στοιχηματικών πρακτορείων, το ενδιαφέρον μεταβάλλεται και πάντα ορισμένες χώρες δείχνουν να ενδιαφέρονται, περισσότερο από κάποιες άλλες, για το αν θα πετύχουν ένα καλό αποτέλεσμα.
Οι φετινές μετρήσεις του Google Trends, λοιπόν, είναι το εργαλείο, μέσα από το οποίο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε και φέτος πόσοι άνθρωποι ανά χώρα αναζητούν στο διαδίκτυο περιεχόμενο σχετιζόμενο με την Eurovision.
Βαλκανική υπόθεση η κορυφή!
Η Κροατία είναι η χώρα που βρίσκεται στην κορυφή της λίστας σύμφωνα με το Google Trends. Ο Baby Lasagna ήρθε κυριολεκτικά από το πουθενά, για να πετύχει μια σαρωτική νίκη στον Εθνικό Τελικό της χώρας του και να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον των συμπατριωτών του για τον Διαγωνισμό της Eurovision.
Τόσο το ασημένιο, όσο και το χάλκινο μετάλλιο παραμένουν σε βαλκανικό έδαφος, με την Ελλάδα και την Κύπρο μας να παρουσιάζουν, φέτος, περισσότερο από άλλες χρονιές, αυξημένο ενδιαφέρον για τον αγαπημένο μουσικό θεσμό.
Οι εσωτερικές επιλογές τόσο της Μαρίνας Σάττι όσο και της Silia Kapsis, πέτυχαν το σκοπό τους, με τους Έλληνες fans να προσδοκούν την επιστροφή στον Μεγάλο Τελικό στο Μάλμε και τους Κύπριους fans να επιδιώκουν ένα δεύτερο ανταγωνιστικό αποτέλεσμα, έπειτα από την περυσινή 12η θέση του Andrew Lambrou στο Λίβερπουλ.
Το ΤΟP 5 συμπληρώνουν Ολλανδία & Ισλανδία!
Το TOP 5 συμπληρώνουν η Ολλανδία και η Ισλανδία, η καθεμία για τους δικούς της λόγους.
Αναφορικά με την Ολλανδία, το hype των fans γύρω από το “Europapa” του Joost Klein, είναι πραγματικά αξιοπρόσεκτο. Τα εκατομμύρια views στο Youtube και streams στο Spotify, έχουν φέρει την Ολλανδία ψηλά και στις στοιχηματικές αποδόσεις, ενώ δεν είναι λίγοι οι fans που θεωρούν πως η ολλανδική συμμετοχή έχει θέσει σοβαρή υποψηφιότητα ακόμα και για τη νίκη στην ψηφοφορία του τηλεοπτικού κοινού.
Από την πλευρά της η Ισλανδία έζησε φέτος την περιπέτειά της και τελικά θα εκπροσωπηθεί, στο Μάλμε, από την Hera Björk και το “Scared of Heights”.
Η παρουσία του Παλαιστίνιου Bashar Murad στον Εθνικό Τελικό της χώρας, Söngvakeppnin, έφερε την Ισλανδία στο TOP 5 των στοιχηματικών αποδόσεων και το“Wild West” απέκτησε οπαδούς σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη.
Η πρωτοφανής ένταση που επικράτησε μετά την νίκη της Hera Björk, η οποία επισκιάστηκε από έντονες διαμαρτυρίες για παρατυπίες στην ψηφοφορία, έκανε τους Ισλανδούς να googlάρουν σαν τρελοί, πράγμα που αποτυπώνεται και στις μετρήσεις.
Η δεκάδα κλείνει εντυπωσιακά!
Λιθουανία, Σουηδία, Σερβία, Εσθονία και Ισραήλ ολοκληρώνουν την δεκάδα του Google Trends διαμορφώνοντας το παρακάτω Top 10:
ΚΡΟΑΤΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ
ΚΥΠΡΟΣ
ΟΛΛΑΝΔΙΑ
ΙΣΛΑΝΔΙΑ
ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ
ΣΟΥΗΔΙΑ
ΣΕΡΒΙΑ
ΕΣΘΟΝΙΑ
ΙΣΡΑΗΛ
Οι θέσεις 11 – 20!
Ενδιαφέρον έχει επίσης να παρακολουθήσουμε τις θέσεις 11 – 20 της λίστας του Google Trends οι οποίες διαμορφώνονται ως κάτωθι:
ΑΡΜΕΝΙΑ
ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ
ΒΕΛΓΙΟ
ΣΛΟΒΕΝΙΑ
ΒΟΣΝΙΑ – ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗ
ΝΟΡΒΗΓΙΑ
ΑΖΕΡΜΠΑΙΤΖΑΝ
ΕΛΒΕΤΙΑ
ΙΡΛΑΝΔΙΑ
ΛΕΤΟΝΙΑ
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον στατιστικό παρουσιάζει η θέση της Βοσνίας Ερζεγοβίνης στη λίστα με τις 20 χώρες που ενδιαφέρονται περισσότερο για τον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, ειδικά αν σκεφτούμε πως δεν συμμετέχει από το 2016, όταν η ΕΒU της επέβαλε για πρώτη φορά κυρώσεις λόγω χρεών του ραδιοτηλεοπτικού φορέα BHRT.
Φαίνεται πως η χώρα διατηρεί ζωντανή τη φλόγα της Eurovision και δεν είναι απίθανο να τη δούμε σύντομα να επιστρέφει στο Διαγωνισμό.
Εκτός του Top 20 παραμένουν άλλες χώρες που επέλεξαν να απέχουν ή αποβλήθηκαν από την EBU, αναφέροντας ενδεικτικά την Βουλγαρία στη θέση 34, την Λευκορωσία στη θέση 35 και τη Ρωσία στη θέση 38.
Οι θέσεις των BIG 5 και της Αυστραλίας!
Τα αποτελέσματα των BIG 5, αλλά και της Αυστραλίας στην εν λόγω λίστα του Google Trends δεν είναι τόσο εντυπωσιακά.
Στις θέσεις 20 – 30 συναντάμε 3/5 χωρών των BIG 5. Συγκεκριμένα στην 26η θέση βρίσκουμε την Iσπανία, όπου το “ZORRA” των Nebulossa έχει γίνει viral, στην 27η θέση συναντάμε το Ηνωμένο Βασίλειο με το “Dizzy” του Olly Alexander, ενώ το ραδιοφωνικό “Alway On The Run” του ISAAK φιγουράρει για τη Γερμανία, μόλις στην 29η θέση.
Αξιοπρόσεκτα χαμηλή είναι και η επίδοση της Ιταλίας, η οποία περιορίζεται μόλις στην 30η θέση, αν και το “La Noia” της Angelina Mango, θεωρείται ένα από τα φαβορί για τη διεκδίκηση του πολυπόθητου τροπαίου στη Σουηδία.
Από την άλλη, η επιλογή του Slimane δεν φαίνεται να έχει προκαλέσει ντελίριο στη Γαλλία, που βρίσκεται στην 31η θέση, ενώ χαμηλή είναι και η πτήση της Αυστραλίας, η οποία πλασάρεται στην 33η θέση.
Πως σας φαίνεται η λίστα του Google Trends; Πείτε μας στα σχόλια!
Μείνετε συντονισμένοι στο www.ogaegreece.com για όλα τα νέα σχετικά με την Eurovision 2024και ακολουθήστε μας στο Facebook, Instagram, TikTok, Twitter και YouTube για να μαθαίνετε τι συμβαίνει στον κόσμο της Eurovision!
H 1η διοργάνωση του Nordic Eurovision Party, χθες βράδυ Κυριακής στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία – και σίγουρα έβαλε ψηλά τον πήχη για τις επόμενες εκδόσεις που σκοπεύουν να ακολουθήσουν. Πλούσια η βραδιά σε συμμετοχές αλλά και σε προσέλευση κόσμου. Οι καλλιτέχνες έφτιαξαν ένα πολύ ανεβαστικό κλίμα με τις ερμηνείες τους και μας έκαναν να διασκεδάσουμε μαζί τους, λίγες εβδομάδες πριν ανέβουν στη σκηνή της Eurovision.
Ο αριθμός συμμετοχών των καλλιτεχνών της Eurovision 2024 ηταν υψηλός, δεδομένου ότι ήταν η πρώτη χρονιά που έλαβε χώρα το πάρτι, ενώ οι διοργανωτές κατάφεραν να εξασφαλίσουν και αγαπημένους guests, όπως η Rosa Lopez (ESP ’02), η Senhit (SMR ’20, ’21), η Krista Siegfrids (FIN ’13) και η Selma (ISL ’99, ’05).
Στα της επόμενης μέρας, ο Joost Klein και οι Marcus& Martinus φαίνεται να ξεσήκωσαν με τις εμφανίσεις τους. Ο Olly Alexander βελτιώθηκε αρκετά στην φωνητική του απόδοση, τραγουδώντας εκτός από την συμμετοχή του και την παγκόσμια επιτυχία των Years & Years, King. ενώ η Raiven συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τις εμφανίσεις της. Ο Dons αποτελεί, ίσως, την καλύτερη ανδρική φωνή της φετινής διοργάνωσης, και οι Windows95man χρειάζονται λίγη βελτίωση στα φωνητικά τους.
Ας δούμε όμως αναλυτικά ποιοι ήταν εκεί και πώς τραγούδησαν:
ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΩΝ GUEST ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝΤΗΣ EUROVISION 2024
Μείνετε συντονισμένοι στον OGAE Greece για να μαθαίνετε τα πάντα για την Eurovision 2024!
Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Αυτό το κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης και να προβάλλουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.