🇬🇷 ΕΛΛΑΔΑ – Η ΕΡΤ παρουσιάζει τις 41 συμμετοχές της Eurovision 2019

Μαρία Κοζάκου και Γιώργος Καπουτζίδης - ΕΡΤ
Μαρία Κοζάκου και Γιώργος Καπουτζίδης – ΕΡΤ

Ακριβώς πριν μπούμε στην τελική ευθεία του φετινού διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision 2019, η ΕΡΤ παρουσιάζει τα video clip των φετινών συμμετοχών.

Τις δύο εκπομπές, που θα μεταδοθούν το Σάββατο 11 και την Κυριακή 12 Μαΐου 2019, στις 22:00, από την ΕΡΤ2, έχουν επιμεληθεί ο Γιώργος Καπουτζίδης και η Μαρία Κοζάκου.

Καλλιτέχνες, αθλητές, παρουσιαστές, ηθοποιοί, μουσικοί, ερμηνευτές, δημοσιογράφοι, άνθρωποι που έχουν συνδεθεί με τη Eurovision και άλλοι που δεν έχουν καμία σχέση απολύτως, αναλαμβάνουν να παρουσιάσουν τις ιστορίες των 41 φετινών συμμετοχών, σε κείμενα Γιώργου Καπουτζίδη – Μαρίας Κοζάκου.

Στην πρώτη εκπομπή (Σάββατο 11 Μαΐου) θα παρουσιαστούν τα τραγούδια όσων συμμετέχουν και ψηφίζουν στον πρώτο ημιτελικό του φετινού διαγωνισμού και στη δεύτερη εκπομπή (Κυριακή 12 Μαΐου) τα αντίστοιχα του δεύτερου ημιτελικού.

Εκτός από τις παρουσίες-εκπλήξεις, άλλες νοσταλγικές και άλλες με φόρα από το μέλλον, οι τηλεθεατές της ΕΡΤ θα πάρουν και μια πρόγευση για όσα θα δουν στα live shows από το Τελ Αβίβ.

Συντονιστείτε στην ΕΡΤ2, το Σάββατο 11 και την Κυριακή 12 Μαΐου, στις 22:00.

Συντελεστές:

Concept – Κείμενα: Γιώργος Καπουτζίδης, Μαρία Κοζάκου
Ομάδα εργασίας: Σοφία Δρανίδου, Μαρία Συρμοπούλου
Παραγωγή: Διεύθυνση Διεθνών Σχέσεων ΕΡΤ
Διεύθυνση παραγωγής: Θοδωρής Χατζηπαναγιώτης
Σκηνοθεσία: Λίλα Μώκου

Σωτήρης Χαραλαμπόπουλος
[Φωτογραφίες: ΕΡΤ]


Ελάτε να γίνουμε μια μεγάλη παρέα σχολιάζοντας όλα τα νέα του διαγωνισμού και παίρνοντας μέρος σε μουσικούς διαγωνισμούς, Euroquizπαιχνίδια και διάφορα Euro-battles Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να γίνετε μέλη στο OGAE GREECE Eurovision Group, ένα γκρουπ ανοικτό για όσους αγαπάνε τον θεσμό της Eurovision! Γίνετε μέλη με ένα μόνο κλικ εδώ!

Μπορείτε να μας ακολουθήσετε κάνοντας like στη σελίδα μας στο Facebook, ακολουθώντας μας στο Instagram και στο Twitter για να μην χάνετε τίποτα από τον αγαπημένο μας διαγωνισμό! 

Επίσης, πολλά Eurovision βίντεο σας περιμένουν στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube εδώ!

Related posts

11 Thoughts to “🇬🇷 ΕΛΛΑΔΑ – Η ΕΡΤ παρουσιάζει τις 41 συμμετοχές της Eurovision 2019”

  1. stelios

    ισπανία,σουηδία,ελβετία,ουγγαρία κ σλοβενία τα αγαπημένα μου!

  2. alexandros

    Γιατί ενώ στον 1ο ημιτελικό είμαστε στην 1η θέση στα στοιχήματα, στα γενικά έχουμε καθοδικες τάσεις;

    1. Πραγματικά αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ!!! Αν μπορεί ο ogae να μας διαφωτίσει!

      1. alexandros

        Θα εκτιμηθεί αν μπορούσαν να μας απαντήσουν.

      2. Γιώργος Φλίγκος

        Δεν υπάρχει κάτι να πούμε για τα στοιχήματα. Δίνουν απλά μία τάση, ωστόσο δε μπορεί κανείς να πει κάτι με σιγουριά. Έχουμε δει πολλά εξάλλου να ανατρέπονται. Υπομονή, λίγες μέρες έμειναν.

  3. Τιτινα

    Παιδιά στα στοιχήματα γίνετε ένα μπάχαλο αυτή την στιγμή ο Ελβετός έπεσε 5ος και η Σουηδία ανεβαίνει όπως και η Μαλτα η Ελλάδα πέφτω με την Κύπρο αλλά εχουν μεγάλη διαφορά από τον 11ο
    Γενικά πιστεύω θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα μετά τον πρώτο ημιτελικό εγώ παντός δεν δίνω μεγάλη σημασία φέτος νομίζω δεν υπάρχουν ξεκάθαρα φαβορί

  4. Πάλι θα αδικηθούν η Ελλάδα και η Κύπρος… συνηθισμένα τα βουνά απ’τα χιόνια… και ο άλλος κάθεται απλώς στο πιάνο και τραγουδάει και είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί…

  5. alexandros

    Εδώ πέρα μέχρι και το Αζερμπαϊτζάν άρχισε ξαφνικά να ανεβαίνει στα στοιχήματα. Καλά αυτοί θα μας τρελάνουν. Έχουν ανέβει όλες οι χώρες από τον δεύτερο ημιτελικό και από τον πρώτο η μοναδική ήταν η Αυστραλία. Αν είναι δυνατόν.

    1. Nikolas

      Το Αζερμπαϊτζάν άρχισε να ανεβαίνει απο το πρωί γιατί ο ένας μετά τον άλλο που έκαναν πρόβες απο την πρώτη ημέρα – πλην μετρημένων περιπτώσεων- δεν ενθουσίασαν ή μέχρι και απογοήτευσαν κατά βάση οπότε ότι μένει για το τέλος και θεωρείται λίγο πολύ δυνατή συμμετοχή – φαβορι για top10 παίρνει τα πάνω του απο τους bookers. Αυτά μέχρι να δούμε και την πρόβα του Αζερμπαϊτζάν σήμερα.

  6. C.G 100

    Έλεος με τα στοιχήματα. Αν τα στοιχήματα έπεφταν ακριβώς μέσα στην σειρά κατάταξης θα είχαμε πλουτίσει όλοι. Κάθε χρόνο προσπαθούν να θολώσουν τα νερά και να μπερδέψουν τους παίκτες γι αυτό βλέπουμε συμμετοχές που τις έχουν στην δεκάδα να μένουν εκτός τελικού ή χαμηλά σ΄αυτές. Και φέτος θα έχουμε συμμετοχές που πλασάρονται στην δεκάδα ή 15αδα εκτός τελικού. Η μαγκιά και το δύσκολο της υπόθεσης είναι να τις μαντέψεις. 2-3 να μείνουν έξω αμέσως ο 10ος ανεβαίνει 7ος, ο 9ος 6ος κτλ. Την Ελλάδα την δίνουν νικήτρια του ημιτελικού με διαφορά από τον 2ο. Οπότε ο νικητής ημιτελικού δεν ξέρω πόσο χάλια μπορεί να τα πάει στον τελικό. Έχουμε την περσινή Νορβηγία ως παράδειγμα μεν αλλά νομίζω είναι η εξαίρεση που σπανίως συναντάμε. Από εκεί και πέρα η Ελλάδα είναι στην 9αδα σε όλες τις κατηγορίες από νικητή, θέση στην δεκάδα στον τελικό όσο και 3αδα τελικού. Γενικώς μένει σταθερή στις θέσεις που είχε. Κερδισμένοι μέχρι στιγμής είναι κυρίως το Αζερμπαιτζάν και κατά δεύτερο λόγο η Αυστραλία που ακόμα κι έτσι την έχουν εκτός 10αδας. Χαμένες κυρίως η Πορτογαλία και η Αρμενία. Όλες οι άλλες πάνω κάτω στα ίδια.
    Νομίζω ότι ο αρχικός στόχος που είναι μια θέση στην 10αδα θα επιτευχθεί για την Ελλάδα ή θα είναι πολύ κοντά σ’ αυτή 11η-12η που εγώ το βρίσκω μια χαρά. Δεν παίζουν ρόλο μόνο οι εμφανίσεις ή τα τραγούδια αλλά και οι δυναμικές των χωρών, οι συμμαχίες κτλ στα οποία η Ελλάδα έχει μείνει πίσω. Δεν νομίζω ότι η Ρωσία θα πάρει τοπ 5 θέση επειδή το τραγούδι είναι στα 5 καλύτερα φετινά για παράδειγμα.

  7. nan

    Αν πέφτουν τα στοιχήματα και για τη χώρα μας, -το λεω επειδή όντως έπεσε στη 10η θέση από την 9η η Ελλάδα-, σίγουρα πάντως δεν έχει να κανει με το φωνητικό θέμα. Η γυναίκα το απέδειξε. Εχει φωνάρα, με μεγάλη έκταση και βάθος. Ισως το «εικαστικό» σε κάποιους δεν αρέσει. ΟΚ υπάρχουν διαφορετικές γνωμες και αλλοίμονο, αυτό είναι και το υγιές. Ουτε εγώ ξετρεθάθηκα με κείνο το κίτρινο γάντι που είδα στις χορεύτριες. Μου θύμισε το πλαστικό κίτρινο γάντι της καθαριότητας. Οταν το πρωτοείδα, είπα, όπα, από κάπου θα σκάσει και η χλωρίνη στη σκηνή. Κάποιες λεπτομέρειες δηλαδή που μπορεί κάποιος να τις προσέχει και να τις σταθμίζει, είναι αυτές που μπορεί εν τέλη να «υποβαθμίζουν» την παρουσίασή του. Πάντα βέβαια ελοχεύει το αντικειμενικό. Κάτι που είναι καλοστημένο, συνήθως χρήζει γενικευμένης αποδοχής. Για να υπάρχουν τώρα παράπλευρες φωνούλες, ε, κάτι δεν θα λειτουργεί και καλά με το όλο stagging.

ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟΥ