Η Ελένη Φουρέιρα εκπροσωπώντας στη Λισαβόνα την Κύπρο κατάφερε μια τεράστια επιτυχία! Η Κυπριακή συμμετοχή με το τραγούδι του Alex P “Fuego” κατέλαβε την υψηλότερη θέση (2η) της χώρας στην ιστορία της στο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision.
Όμως, μια επιτυχία στην σκηνή της Eurovision δεν μεταφράζεται πάντα και σε εμπορική επιτυχία, όπως αποτυπώνεται στα charts ή ακόμα πιο σημαντικό από το τραγούδι να εξακολουθεί να ακούγεται και μετά τον διαγωνισμό!
Αν ρίξουμε, όμως, μια ματιά στα νούμερα από την πλατφόρμα του Spotify για να δούμε ποια τραγούδια είχαν τις περισσότερες αναπαραγωγές (streams), πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την Eurovision, δηλαδή μέσα στο 2018, μπορούμε να έχουμε μια εκτίμηση για το ποια τραγούδια της Eurovision αυτής της χρονιάς σημείωσαν επιτυχία.
Με βάση τις αναπαραγωγές στο Spotify, λοιπόν, το Top 10 διαμορφώνεται ως εξής:
1. Eleni Foureira – Fuego – 48,170,949
2. Michael Schulte – You Let Me Walk Alone – 30,216,260
3. Netta – Toy – 28,610,295
4. Benjamin Ingrosso – Dance You Off – 24,609,087
5. Mikolas Josef – Lie To Me – 22,379,877
6. Ermal Meta and Fabrizio Moro – Non mi avete fatto niente – 19,160,972
7. Amaia, Alfred – Tu Cancion – 13,899,271
8. Rasmussen – Higher Ground – 9,246,724
9. Cesar Sampson – Nobody But You – 9,071,679
10. Saara Aalto – Monsters – 8,069,108
Όπως παρατηρούμε, η Κυπριακή συμμετοχή “Fuego” ήταν το δημοφιλέστερο τραγούδι ανάμεσα στους fans και αυτό αποτελεί μια ακόμα μεγάλη επιτυχία για την Ελένη Φουρέιρα! Η διαφορά της, μάλιστα, από το δεύτερο τραγούδι, του Γερμανού Michael Schulte “You Let Me Walk Alone” που στο διαγωνισμό κατέλαβε την 4η θέση, είναι πολύ μεγάλη, σχεδόν 20 εκατομμύρια αναπαραγωγές (streams).
Μια ακόμη έκπληξη του chart στο Spotify είναι ότι η Γερμανική συμμετοχή ξεπερνά το νικητήριο τραγούδι της Netta “Toy”, που βρίσκεται στην τρίτη θέση!
Μέσα στο Top 10 διακρίνουμε και τη συμμετοχή των Amaia και Alfred που γνώρισαν επιτυχία μέσα από το Ισπανικό Operacion Triunfo, όπως επίσης και το “Monsters” με την Saara Aalto, η οποία εξαργυρώνει τη δημοφιλία της με μια δέκατη θέση.
Η κατάταξη και των υπόλοιπων τραγουδιών της Eurovision 2018 έχει ως εξής:
11. Madame Monsieur – Mercy – 7,640,779
12. Alexander Rybak – That’s How You Write a Song – 6,922,684
13. Jessica Mauboy – We Got Love – 6,442,571
14. Waylon – Outlaw In Em – 5,818,097
15. Gromee – Light Me Up – 5,644,141
16. EQUINOX – Bones – 4,887,404
17. Ryan O’Shaughnessy – 4,476,434
18. Melovin – Under the Ladder – 4,212,825
19. Ieva Zasimauskaite – When We’re Old – 3,622,245
20. SuRie – Storm – 3,558,580
21. Elina Nechayeva – La Forza – 3,148,530
22. Claudia Pascoal – O Jardim – 2,868,784
23. DoReDoS – My Lucky Day – 2,372,032
24. Sennek – A Matter of Time – 2,318,080
25. Lea Sirk – Hvala Ne – 2,291,993
26. Yianna Terzi – Oniro Mou – 2,286,684
27. AWS – Viszlat nyar – 1,790,909
28. ZiBBZ – Stones – 1,609,698
29. Eye Cue – Lost and Found – 1,469,903
30. Sanja Ilic & Balkanika – Nova Deca – 1,427,582
31. Laura Rizzotto – Funny Girl – 1,415,499
32. Christabelle – Taboo – 1,406,845
33. Julia Samoylova – I Won’t Break – 1,248,187
34. Eugent Bushpepa – Mall – 1,238,667
35. AISEL – X My Heart – 1,208,469
36. Franka – Crazy – 1,099,077
37. The Humans – Goodbye – 1,078,018
38. Ari Olafsson – Our Choice – 882,443
39. Jessika ft Jeniger Brening – Who We Are – 816,921
40. Sevak Khanagyan – Qami – 775,814
41. Alekseev – Forever – 693,455
42. Iriao – For You – 623,207
43. Vanja Radovanovic – Inje – 598,545
Κάτι ακόμα που θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς από την κατάταξη αυτή είναι ότι συμμετοχές με πολύ καλές φωνές, όπως της Εσθονίας και της Αλβανίας, αλλά και τραγούδια που το πλεονέκτημά τους ήταν η παρουσίαση επί σκηνής, όπως της Μολδαβίας και της Σερβίας, δεν εμφάνισαν μεγάλο αριθμό αναπαραγωγών στο Spotify. Από τις χώρες που αποκλείστηκαν από τον Τελικό, μόνο η Πολωνία κατάφερε να σκαρφαλώσει μέσα στο Top 20 της κατάταξης (15η θέση).
Ανεξάρτητα από την εμφάνιση τους στη Eurovision, οι περισσότερες συμμετοχές οφείλουν την πλειοψηφία των αναπαραγωγών τους ακριβώς στο ότι έγιναν γνωστά μέσα από το διαγωνισμό της Eurovision. Επίσης, 37 στα 43 τραγούδια κατάφεραν να έχουν πάνω από 1 εκατομμύριο streams!
Τέλος, η συμμετοχή της Αυστραλίας “We Got Love” που ερμήνευσε η Jessica Mauboy τερμάτισε την 13η θέση στην κατάταξη του Spotify, αλλά είναι ακόμα πίσω κατά 5 εκατομμύρια streams από την συμμετοχή της χώρας το 2017 με τον Isaiah “Don’t Come Easy”. H Dami Im, μάλιστα, το 2016 με το “Sound of Silence” είχε 14 εκατομμύρια streams!
Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά στην Ελένη Φουρέιρα για την μεγάλη αυτή επιτυχία του Fuego! Και είμαστε σίγουροι ότι την Κυπριακή συμμετοχή θα την ακούμε για πολλά χρόνια ακόμα!
Μείνετε σταθερά με τον OGAE Greece για όλα τα νέα της Eurovision!
[Πηγή: Aussievision.net]
Ελάτε να γίνουμε μια μεγάλη παρέα σχολιάζοντας όλα τα νέα του διαγωνισμού και παίρνοντας μέρος σε μουσικούς διαγωνισμούς, Euroquiz, παιχνίδια και διάφορα Euro-battles! Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να γίνετε μέλη στο OGAE GREECE Eurovision Group, ένα γκρουπ ανοικτό για όσους αγαπάνε τον θεσμό της Eurovision! Γίνετε μέλη με ένα μόνο κλικ εδώ!
Μπορείτε να μας ακολουθήσετε κάνοντας like στη σελίδα μας στο Facebook, ακολουθώντας μας στο Instagram και στο Twitter για να μην χάνετε τίποτα από τον αγαπημένο μας διαγωνισμό!
Επίσης, πολλά Eurovision βίντεο σας περιμένουν στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube εδώ!
Akoma na katalabw PWS kerdise h netta Sto televoting ? Profanws Kati exei paixtei . Edw sthnontai podosfairikoi agwnes tupou real Barca h Eurovision GT oxi ? Arage elegxetai apo kapou h egkurothta twn apotelesmatwn ?
Αυτό ακριβώς αναρωτιέμαι και εγώ! Μία χώρα που βγήκε πέμπτη στο κοινό στους ημιτελικούς δεν βγαίνει πρώτη στο τελικό.
η πολυ απλα οι χωρες που εδωσαν ψηλες βαθμολογιες στο ισραηλ στον τελικο ηταν στον 2ο ημιτελικο οποτε δεν βαθμολογουσαν στον ημιτελικο
[…] Πηγή: OGAE Greece […]
Barethika na to akouw auto to paramithi