Ενστάσεις για τραγούδι(α) του Ελληνικού Τελικού;

Με υπαινιγμούς για προβλήματα που έχουν προκύψει ή ίσως προκύψουν σε κάποιο ή κάποια από τα τραγούδια του Ελληνικού Τελικού, καταλήγει το νέο άρθρο του δημοσιογράφου Γρηγόρη Μελά στο newsit.gr! Συγκεκριμένα η επίμαχη παράγραφος αναφέρει τα εξής:

“Βέβαια δεν αποκλείεται όταν δοθούν κι επίσημα τα τραγούδια στη δημοσιότητα να υπάρξουν… ενστάσεις που προς το παρόν έχουν υποβληθεί… ανεπίσημα.

Τέλος αν και επιθυμία της ΕΡΤ είναι η διαδικασία να διεξαχθεί ομαλά, εντούτοις  αν υπάρξουν εξελίξεις που θα τινάξουν τον Ελληνικό Τελικό στον αέρα από… άλλους υπαίτιους ή αν ακόμα και διαπιστωθεί ότι τα τραγούδια δεν είναι… όπως πρέπει να είναι, τότε να θυμίσω ότι η δημόσια τηλεόραση έχει το δικαίωμα να κάνει ό,τι πιστεύει ορθό για την αξιοπρεπή συμμετοχή της χώρας μας στο φετινό διαγωνισμό της Eurovision…!”

Το άρθρο επίσης αναφέρει πως η ΕΡΤ ζήτησε τελικά σαν εγγύηση το ποσό των 20,000 ευρώ από κάθε δισκογραφική εταιρεία. Οι εγγυητικές επιστολές πρέπει να παραδοθούν μέχρι την Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου κι αμέσως μετά θα δημοσιοποιηθούν τα υποψήφια τραγούδια.

Αντώνης Καρατζίκος

24 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το μονο που απομενει ειναι η ΕΡΤ να ανακοινωσει οτι οποιοs απο τουs συμμετεχοντεs συμμετεχει στο συλλαλητηριο για την Μακεδονια αυτοματοs απορριπτεται απο τον ελληνικο τελικο¨

  2. 1) Πώς είναι δυνατόν ενώ το κόστος συμμετοχής και προώθησης του τραγουδιού που θα επιλεγεί είχε αρχικά εκτιμηθεί στα 100.000 ευρώ, ξαφνικά να πέφτει τα 20.000; Τόσο μπακαλίστικους υπολογισμούς είχε κάνει αρχικά η ΕΡΤ;
    Προφανώς όχι, απλά -όπως λέγαμε κάποιοι- καμία εταιρεία δεν θα βρεθεί αυτές τις εποχές να δώσει 100 χιλιάρικα για ένα προιόν αμφίβολης εμπορικής επιτυχίας.
    Τα υπόλοιπα λοιπόν χρήματα μέχρι τα 100.000 που προφανέστατα θα χρειαστούν για μία σωστή συμμετοχή, ποιός θα τα πληρώσει αγαπητή ΕΡΤ, αφού χορηγούς είναι φανερό ότι δεν θες και δεν ξέρεις να βρεις; Μήπως τελικά οι έλληνες φορολογούμενοι, τους οποίους εδώ και καιρό διέδιδες ότι ταχα ήθελες να προστατεψεις από το να πληρώσουν για ένα “πανηγυράκι”;

    2) Ποιές ενστάσεις έχουν ήδη διατυπωθεί για τα τραγούδια που έχουν φτάσει στην τελική φάση, οι οποίες αναμένεται να πυροδοτηθούν εκ νέου όταν γίνουν ευρέως γνωστά;

    3) “…αν υπάρξουν εξελίξεις που θα τινάξουν τον Ελληνικό Τελικό στον αέρα από άλλους υπαίτιους ή αν ακόμα και διαπιστωθεί ότι τα τραγούδια δεν είναι όπως πρέπει να είναι”.
    Δεν γνωρίζει ακόμα η ΕΡΤ αν τα τραγούδια είναι σύμφωνα με τους όρους που εξαρχής είχε θέσει; Μπορεί δηλαδή ακόμα και τώρα να μην είναι (πχ να μην έχουν αποκλειστικά ελληνικό στίχο όπως απαιτούσε, λέω εγώ); Πώς τότε προέκρινε αυτά και έκοψε άλλα για τους ίδιους λόγους;

  3. Υπαινιγμούς για κάποιο ή κάποια τραγούδια σήμερα, ένα πιθανός “δρομέας” εχθές και ποιος ξέρει τι άλλο αύριο…
    Αφού οριστικοποιήθηκαν τα οικονομικά και είναι στα “μέτρα” των εταιρειών, Ελληνικός τελικός θα γίνει (επιτέλους)! Εύχομαι να ακούσουμε 3 καλά τραγούδια με ανάλογη παρουσίαση.
    Καλή επιτυχία και στους 3 υποψήφιους!

  4. ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΚΡΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΤ?ΕΝΩ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ?ΔΕΝ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΚΑΛΑ ΕΘΝΙΚΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΣΘΟΝΊΑ(Eesti laul)?

  5. Ούτε το συλλαλητήριο δεν το πήρε τόσο στο ντούκου η ΕΡΤ… Τι να πει κανείς. Το πανηγύρι του χωριού μου φαντάζει Αμερική μπροστά σε αυτήν την παρωδία

  6. Επειδή η “ένσταση” αφορά σίγουρα τον αγγλικό στίχι της Κετιμέ, τώρα το σκέφτηκαν ότι θα προκαλέσει αντιδράσεις;; Ήταν προφανές! Ή ας το απέκλειαν (που δεν νομίζω ότι θα το τολμούσαν γιατί νομίζω η όλη δουλειά γίνεται για να πάει η Κετιμέ) ή ας λέγαν εξ αρχής “κυρίως ελληνικό στίχο” (π.χ. η Γαλλία είχε βάλει φέτος όρο το κομμάτι να είναι τουλάχιστον 70% γαλλικα) και δεν θα γινόταν τίποτα. Ενώ φέτος ξεκίνησαν καλά κάπου στράβωσε το πράγμα. Αν είναι να φτάσει Μάρτη και να μην έχουμε κομμάτι, ας κάνουν από τώρα μια απευθείας ανάθεση στην Κετιμέ να τελειώνουμε. Εγώ γενικά δεν είμαι υπέρ των απευθειας αναθέσεων αλλά αυτό το πράγμα έχει καταντήσει κωμωδία. Και ανέφερα το όνομα της Κετιμέ γιατί γι αυτήν είχε γίνει “ντόρος” εξ αρχής. Έχω την εντυπωση ότι πιο πολύ ο τελικός γίνεται για “τα μάτια του κόσμου”, γι αυτό άλλωστε φέτος πρώτη φορά θα υπάρξει 100% televoting σε ελληνικό τελικό, γιατί είναι μάλλον βέβαιοι για το αποτέλεσμα.
    Το θέμα είναι πως με όλα αυτά εν τέλει ζημιωμένη θα είναι η όποια ελληνική συμμετοχή που δεν θα έχει την δυνατότητα για αξιοπρεπές promotion ίσως ούτε καν muaic video
    Τι να πώ; Καλά μυαλά γενικώς εύχομαι!

    • Αν η “ένσταση” αφορά σίγουρα τον αγγλικό στίχο στο τραγούδι της Κετιμέ, γιατί αυτό δεν απορρίθφηκε εξ αρχής εφόσον δεν πληρούσε τους όρους; Η ΕΡΤ ζήτησε κομμάτι με ελληνικό ηχόχρωμα, αποκλειστικά ελληνικό στίχο και ερμηνευτή υψηλών φωνητικών ικανοτήτων. Και μετά σου λενε δεν είναι στημμένο. Το ειπαμε (πολλοί) από τον Οκτώβριο ακόμα, η εκπροσώπησή μας στο διαγωνισμό φέτος είναι κομματική υπόθεση.

  7. Μήπως κάποιο είναι κατάφωρη αντιγραφή;

    όπως είχαν πει για το Σαρανταπέντε κοπελιές και δεν το έστειλαν, αλλά ακόμα δεν μας είπαν ποιο τραγούδι αντέγραφε.

  8. Η ΕΡΤ τρολλάρει και δημιουργεί παρατράγουδα συνεχώς φέτος.
    Και ίσως τελικά έχουν αντίκτυπο και στην όλη συμμετοχή.

    Όπως το πάει, θα πιστέψω ότι συμφώνησε με το ΡΙΚ να κάνει πίσω στα της Eurovision λόγω κρίσης, για να βγει η Κύπρος μπροστά.

    Δείτε το λίγο: από την καταδικασμένη να αποτύχει επιλογή του 2016 – Argo, τις περσινές μετριότητες, τη φάρσα φέτος με τις συνεχείς αλλαγές. Ενώ, την ίδια περίοδο το ΡΙΚ φορτσάρει. Θα μπορούσε να υπάρχει μία συνεννόηση.

    Καλά οτι δεν θα επέλεγε ποτέ μια τραγουδίστρια με φολοδοξία πρωτιάς σαν τη Φουρέιρα είναι σίγουρο. Που να διοργανώνουμε ESC σε περίοδο κρίσης. Καλά έκανε αυτή και βρήκε τη δίοδο της Κύπρου.

    • Επαναδιατύπωση τελευταίας παραγράφου??:

      Καλά, το οτι η ΕΡΤ δεν θα επέλεγε ποτέ μια τραγουδίστρια με φιλοδοξίες πρωτιάς σαν τη Φουρέιρα είναι σίγουρο. Πού να διοργανώνουμε ESC σε περίοδο κρίσης;;;
      Καλά έκανε λοιπόν αυτή και βρήκε τη δίοδο της Κύπρου.
      Άντε και του χρόνου Eurovision 2019 Λευκωσία στο Παβίλιον!!!!?

  9. Μου μυρίζει 2004….όπου ακυρώθηκε ο Διαγωνισμός που γινότανε …Κ πήγε…Ο Σάκης….λέτε να δούμε καμιά Έλενα…Στο τελος;

      • Εγώ δεν την είδα …Κ δεν ξέρω…Αλλά…Όλα αλλάζουν…γιατί όχι με μια μπαλάντα..ούτε χορευτικά….Μόνο η φωνή της…που την ξεχωρίζεις….Από την πρώτη νότα.Βέβαια δεν είπα ότι θα γίνει…απλά μου θυμίζει η όλη κατάσταση εκείνη την εποχή…Αν με Ρωτάς…χρόνια φωνάζω ότι θέλω να δω την Τζωρτζια των μπλε σε αυτό το διαγωνισμό…

      • Βασικά η Φουρέιρα είναι η Βασίλισσα του playback.
        την Φουρέιρα δεν θα την σύμφερε η σύγκριση επειδή φωνητικά απέχουν παρασάγγας!
        Η Φουρέιρα είναι μην καλή στα Show αλλά Live δεν το έχει καθόλου!
        Και επίσης αν η Έλενα ήθελε να πάει, θα δεχόταν την πρόταση του ΡΙΚ. Γιατί ναι, η Φουρέιρα ήταν η τελευταία τους επιλογή (αφού αρνήθηκαν Παπαρίζου-Τάμτα)

        Ελπίζω η Φουρέιρα να το βρει φωνητικά, γιατί θα έχει μεγάλο πρόβλημα.

  10. Ας σταματήσουμε να αναδημοσιεύουμε άρθρα με πληροφορίες που δεν έχουμε καν διασταυρώσει εκ των έσω. Το να λέει η κάθε τηλεγκραβούρα το μακρύ της και το κοντό της και κατόπιν να αναπαράγεται εδώ, μειώνει την υπόσταση και τις αξίες της σελίδας του OGAE, τουλάχιστον στα μάτια μου. Το να βλέπω άρθρα στην παρούσα σελίδα με τίτλο διατυπωμένο ως ερώτηση -τύπου “αληθεύει ή όχι;”, ή ακόμα χειρότερα “φήμες λένε”- δε διαφέρει και πολύ από το να βλέπω άρθρα του εν λόγω κυρίου στη σελίδα για την οποία εργάζεται, ενώ γνωρίζω το ποιόν της και την ποιότητα των ειδήσεών της. Στη χώρα μας και την εποχή που ζούμε, ο κόσμος αποζητά την ίντριγκα και καλώς ή κακώς του δίνεται στο πιάτο και την καταπίνει αμάσητη. Η θέση σας πρέπει να είναι και είναι δίπλα στους καλλιτέχνες και τις δημιουργίες τους, είτε μιλάμε για την Ελλάδα, είτε για άλλες χώρες. Η Eurovision μπορεί να είναι γιορτή, πανηγύρι, ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε, δεν παύει όμως να αφορά την τέχνη, αυτή του τραγουδιού και του θεάματος. Κάνετε εξαιρετική δουλειά σε αυτό μέχρι στιγμής. Δε χρειάζεται λοιπόν να αναλώνεστε σε φήμες και αναδημοσιεύσεις απόψεων που δεν ξέρουμε αν έχουν βάση. Δεν προσφέρουν τίποτα το ουσιαστικό ούτε σε εμάς, ούτε σε εσάς.

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ