Αποκλειστικές πληροφορίες του OGAE Greece για την σύσκεψη στην ΕΡΤ!

Ενώ συνεχίζεται η σύσκεψη για την Eurovision στην Αγία Παρασκευή, οι αποκλειστικές πληροφορίες του OGAE Greece αναφέρουν πως η ΕΡΤ ζήτησε από τις δισκογραφικές εταιρείες εγγύηση ύψους 90.000 ευρώ! Η εταιρεία Spider αποδέχτηκε το ποσό, όμως η Panik αντιπρότεινε το ποσό των 20,000, πολύ πιο κάτω δηλαδή από το ζητούμενο. Ο εκπρόσωπος της Spicy τότε αντιπρότεινε το ποσό των 30,000 ευρώ. Οι εταιρείες Panik και Spider βρίσκονται εκεί παρουσία των δικηγόρων τους.

Σύμφωνα με άρθρο του δημοσιογράφου Γρηγόρη Μελά στο newsit.gr, η ημερομηνία του Ελληνικού Τελικού μεταφέρθηκε την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου! Η ΕΡΤ ζήτησε από τις δισκογραφικές εταιρείες να παραδώσουν ηχογραφημένα τα τραγούδια τους μέχρι τις 9 Φεβρουαρίου για να δοθούν στην δημοσιότητα 10 μέρες πριν τον Ελληνικό Τελικό, δηλαδή στις 12 Φεβρουαρίου!

Μείνετε συντονισμένοι για άλλες ειδήσεις από τον OGAE Greece!

Αντώνης Καρατζίκος

40 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυτό δεν μου μοιάζει με συζήτηση για την Eurovision, αλλά με δημοπρασία…
    Φαίνεται η ΕΡΤ εναρμονίστηκε πλήρως στο πνεύμα των ημερών. Κατασχέσεις, δημοπρασίες ακινήτων κ.τ.λ… Προτείνω να φωνάξουμε και το κίνημα “Δεν Πληρώνω” για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η όλη διαδικασία.

    Για γέλια και για κλάματα αγαπητή ΕΡΤ.

      • Δεν υπάρχει κανένα πολιτικό σχόλιο στην παραπάνω τοποθέτηση μου.
        Απλά το “παζάρι” της πρότασης για κάποιο ποσό (που αναφέρει το άρθρο) και μετά η αντιπρόταση, μου θύμισε μία θλιβερή κατάσταση που βιώνουμε. Δεν υπάρχει καμία πολιτική τοποθέτηση σε αυτό που είπα.
        Τώρα που “ανακαλύψατε”, το πολιτικό σχόλιο δεν μπορώ να καταλάβω.

  2. Ισχύει ότι θα δωθούν στη δημοσιότητα τα τραγούδια στις 12 Φεβρουαρίου; Δηλαδή λίγες μέρες πριν τις 22 Φεβρουαρίου που τελικά μετατέθηκε ο ελληνικός τελικός. Γνωρίζετε κάτι σίγουρο;

  3. Ας δώσουν την Eurovision τα λαμόγια της κρατικής τηλεόρασης στον ΣΚΑΙ η στον Ant1 έτσι για να τελειώνουμε από όλα αυτά τα ευτράπελα και για να έχουμε αξιοπρεπείς συμμετοχές!

    • Εγώ λέω να στείλουμε κανένα συμμετέχοντα από το survivor ή το nomads!και φυσικά να το αναλάβουν οι άγιοι άνθρωποι των ιδιωτικών καναλιών…
      ΥΓ:στη μόνη χώρα που ενεπλάκη ιδιωτικό κανάλι ήταν η Ουκρανία,τότε που ήταν σε εμπόλεμη κατάσταση με τη Ρωσία

    • Γράψαμε το σχολιό μας νωρίτερα επειδή είχαμε μάθει την εν λόγο πληροφορία και μετά έγινε ενημέρωση στο άρθρο. Και συ και γω έτσι την πατήσαμε χα χα χα. Τώρα την πληροφορία τη λέει και το άρθρο και φαινόμαστε εμείς ούφο!!

  4. Ο χειρότερος και πιο πρόχειρος εθνικός τελικός στην ιστορία του θεσμού! Δηλαδή ο Θεός να τον κάνει εθνικό τελικό. Αλλάζουν οι ημερομηνίες έτσι για πλάκα, η ΕΡΤ αρνείται να πληρώσει (που τα είδε αυτά ήθελα να ήξερα), οι δισκογραφικές το έχουν περάσει το όλο θέμα για δημοπρασία… Πραγματικά ντρέπομαι. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Στην Αιθιοπία (την αναφέρω επειδή είναι φτωχή χώρα) να λέγαμε να διοργανώσει καλύτερα θα τα έκανε.

    • ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΑΙΣΧΟΣ!!ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΕΡΤ ΠΟΥ ΤΗ ΠΛΗΡΩΜΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ,ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ EUROVISION,ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΝ
      ΝΤΑΚΩΝΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ?ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΕΡΑΝΟ ΦΙΛΟΠΤΩΧΩΝ??ΑΙΣΧΟΣ!!

  5. Μια αποχή χρειαζόμαστε 2,3 χρονάκια μπας και βάλουμε λίγο μυαλό γιατί το πράγμα έχει κατρακυλήσει για τα καλά! Καλή επιτυχία στην Κύπρο και μόνο πραγματικά!

  6. Τελικα μια αποχη απο τον διαγωνισμο για καποια χρονια ισωs να μαs εκανε καλο…..για πολλουs λογουs

    • Πώς σας πάει η καρδιά να γράψετε κάτι τέτοιο ρε παιδιά; Είστε πραγματικοί φίλοι του θεσμού εσείς; Το να ζητάμε περισσότερο ενδιαφέρον από την Ερτ το δέχομαι. Αλλά το να προτείνετε αποχή με ξεπερνάει.

      • Προφανώς από απογοήτευση. Αλλά και πάλι θα ρθω να συμφωνήσω με τα λεγόμενα σου. Άλλο περισσότερο ενδιαφέρον από την Ερτ, άλλο η αποχή χρόνων που λένε οι παραπάνω. Δεν μπορώ να καταλάβω πως η απουσία μας θα μας κάνει καλό σε οτιδήποτε αφορά τον διαγωνισμό.
        Με το να “φύγεις” δεν θα λύσεις τίποτα…

    • Γιατί να απέχουμε; Για να δώσουμε τη χαρά στους Ευρωπαίους να λένε ότι η Ελλάδα είναι τόσο φτωχή που ούτε μια συμμετοχή στη Eurovision δε μπορεί να στείλει; Όχι δε το δέχομαι. Εάν υπήρχαν πραγματικά σοβαρά οικονομικά προβλήματα σε βαθμό που να μην μπορούμε να στηρίξουμε τη συμμετοχή μας να το καταλάβω αλλά επειδή γίνονται προχειρότητες φέτος να αποχωρήσουμε; Ας κρατήσουμε τα θετικά των όσων ακούσαμε σήμερα δηλαδή θα έχουμε ζωντανά τις εμφανίσεις και τις φωνές και θα ακούσουμε τα τραγούδια ένα δεκαήμερο πριν

      • Μα δεν υπάρχουν λεφτά, για αυτό γίνεται αυτό το τσίρκο στην ΕΡΤ. Από το να γινόμαστε πάντως ρεζίλι με τις συμμετοχές καλύτερα να απέχουμε. Πάντως, δεν έχουν ακούσει κανένα τραγούδι ακόμα, οπότε που ξέρει κανείς, μερικές φορές οι ερασιτέχνες είναι καλύτεροι από τους επαγγελματίες. Πάντως όλο αυτό το στυλ δημοπρασίας σίγουρα δεν θα μας βγει σε καλό.

  7. Δηλαδή μόνο οι Χοροσταλίτες έχουν τα λεφτά να πάνε Λισαβόνα? Ούτε η Κετιμέ ούτε η Τερζή? Μωρέ μπράβο εταιρίες να σου πετύχουν… κομματάκι εκμετάλλευση βλέπω στα “μεγάλα ονόματα” από τις ίδιες τους τις εταιρίες…

    Όσον αφορά ποιος έχει δικαίωμα να καλύψει την ESC, μα φυσικά ο ραδιοτηλεοπτικός φορέας της χώρας που είναι μέλος της EBU. Δηλαδή όποιο κανάλι, ακόμα και ιδιωτικό πχ ΣΚΑΙ ή ΑΝΤ1, γίνει μέλος και αγοράσει τα πνευματικά δικαιώματα της Eurovision. Θέλουν να πληρώσουν? Δε νομίζω! Οπότε για πάντα… ΕΡΤ.

    Έχω την εντύπωση ότι η Panik θέλει να αποσυρθεί και η Spicy να εκμεταλλευθεί τη συγκυρία με την Κετιμέ ως καλλιτεχνική πρόταση που ταιριάζει στην ΕΡΤ, να πληρώσει λιγότερα. Δικαίωμά τους, ιδιώτες είναι. Η ΕΡΤ όμως δε μασάει. Μας βλέπω πάλι με τους… Argo.

  8. παρακολουθω eurovision απο το 1987 τοτε 8 ετων
    σημερα 2018 και 39 ετων ετσι οπωs καταντησε η eurovision σκετη ξενερα ειναι,ηρθε και η απαξιωση απο την ΕΡΤ και τελειωσαμε!!
    Πιστευω οτι αν απεχουμε κανα χρονο και με μεγαλυτερο παθοs θα ξαναπαρακολουθησουμε και ισωs προκαλεσει νεουs χορηγουs και ιδιωτεs για να ασχοληθουν με αυτο που αγαπαμε παρα να το ξεφτιλιζουνε οπωs γινεται σημερα!

    • Συγνώμη αλλά αυτά δεν είναι επιχειρήματα. Τι θα πει αν απέχουμε ίσως προκαλέσει νέους χορηγούς. Οι χορηγοί “μπαίνουν” εκεί που νομίζουν ότι θα ακουστούν περισσότερο. Η σοβαρότητα και η σωστή διαχείριση ενός εμπορικού προϊόντος (όπως είναι η Eurovision) φέρνουν χορηγίες, όχι οι αποχωρήσεις. Να ξέρουμε και τι λέμε δηλαδή.

      Και κάτι τελευταίο. Αφού όπως λες “ετσι οπωs καταντησε η eurovision σκετη ξενερα ειναι”, τότε γιατί την παρακολουθείς ακόμα; Και κυρίως. Γιατί τέτοια πρεμούρα να αποχωρήσει η ΕΡΤ από τον διαγωνισμό;
      Σαν να μην μας τα “λες” καλά φιλαράκι…

      • Το οτι καταντησε ξενερα δεν σημαινει οτι μου αρεσει και νοσταλγω την παλια τηs εκδοχη!Με απογοητευει το καταντημα τηs

    • Και κάτι άλλο. Φρόντισε την άλλη φορά να κάνεις καλύτερα τις πράξεις στο κομπιουτεράκι, γιατί οι αριθμοί δεν βγαίνουν. Κάποιος που ήταν 8 ετών το 1987 δεν γίνεται να είναι 39 το 2018…

  9. Ξευτίλα! Δημόσιοι υπάλληλοι και παρείσακτοι του καθεστώτος, ντροπή σας!
    Πάω να βάλω κρέμα νυκτός γιατί από τα νεύρα μου έκανα και ρυτίδα στο πρόσωπο. Καληνύχτα και καλό μήνα σε όλους!

  10. Όσο και να μη μου αρέσει σαν εξελιξη, θα συμφωνήσω με τον giorgosthess, με τον οποίο όπως διαπιστώνω, έχουμε κοινά σημεία (τόπος, ηλικία & ίδιο έτος επαφής με το διαγωνισμό).
    Η Eurovision του σήμερα δεν έχει πλέον καμία σχέση με την Eurovision του χθες. Ενώ ο διαγωνισμός, όπως ήταn φυσικό, εξελισσόταν στο πέρασμα των δεκαετιών, ο κύριος κορμός του παρέμεινε πάντα ο ίδιος. Εκεί ήταν άλλωστε και όλη η μαγεία, ο λόγος που τον ερωτευθήκαμε. Η σημερινή μορφή του αποτελεί για μένα μια ολοκληρωτική μετάλλαξη που με ξενερώνει. Όχι ότι η αποχώρηση της Ελλάδας από μόνη της θα μπορέσει να αλλάξουν κάποια πράγματα, αλλά ενα γερό χαστούκι το χρειάζεται ο διαγωνισμός για να ερθει ξανά στα ίσια του. Ειδικά όλες οι αλλαγες (δε θα τις αναλύσω) που έγιναν από το 2013 ως σήμερα ήταν από το κακό στο χειρότερο. Παλια εφτανε ένα καλό τραγούδι και μια καλή ερμηνεία για να πας καλά. Σήμερα το παιχνίδι παίζεται στο ποιός έχει να δώσει τα περισσότερα φράγκα για να χρησιμοποιήσει τα καλύτερα εφε, γιατί αν βγάλεις τα εφε από το “Heroes” & το “You are the only one” σαν τραγούδια σου περνούν εντελώς αδιάφορα. Τα τελευταία 2 χρόνια έκανε μάλιστα την εμφανισή του ένας νέος τρόπος προώθησης: σκαρφίζεσαι μια φανταστική ιστορία με την καημενούλα γιαγιά σου που την κυνήγησαν οι κακοί κατακτητές και υπέφερε πολύ στη ζωή της ή ανεβαίνεις επίπεδο και κάνεις σήριαλ , κοινώς πουλάς το σοβαρό πρόβλημα υγείας που έχεις.
    Θυμάμαι κάθε τίτλο τραγουδιού και κάθε ερμηνευτή από τη δεκαετία του ’90, ενώ με το ζόρι θυμάμαι 10 τραγούδια από πέρσι. Ακόμα και τα “We will be free/Lonely symphony” (UK 1994) & “Oh! Just a little bit” (UK 1996), 10η & 8η θέση αντίστοιχα, έκαναν μεγαλύτερη επιτυχία από το “Euphoria”. To “Brazil” (YU 1991) είχε περισσότερες πωλήσεις από τον Πορτογάλο που μερικοί τον κάνατε Θεό.
    Πέρα όμως απ΄όλα αυτά, έχουμε μια κρατική τηλεόραση που αδιαφορεί. Φοβάμαι πως οι σημερινές καταστάσεις είναι χειρότερες, αν όχι ίδιες, μ΄αυτές που επικρατούσαν τη δεκαετία του ’80 & ’90. Και απο την άλλη, τι περιμένετε όταν η ΕΡΤ έχει μετατραπεί σε τηλεόραση προπαγάνδας του Σύριζα και την οποία τη διοικούν άτομα που δεν έχουν ιδέα από διοίκηση τηλεοπτκών φορέων; Ποιοί εθνικοί τελικοί, ποιοί χορηγοί και ποιά πράσινα άλογα; Απο το να στέλνουμε καθε χρόνο συμμετοχές αλα “Argo”, καλύτερα να κάτσουμε στο σπίτι μας.
    Τελος, κακα τα ψεμματα, δεν έχουμε το ρεύμα που είχαμε κάποτε. Η χώρα μας δεν έχει δυστυχώς και την καλύτερη φήμη τα τελευταία χρόνια. Πάντα υπάρχουν οι διάφοροι κομπλεξικοί που αντί να αξιολογήσουν ένα τραγούδι, κάνουν αρνητική κριτική στα οικονομικά της χώρας. Πιστεύω πως μια αποχή θα μας κάνει καλό, όπως καλό πιστεύω πως μας έκανε το διάλειμμα 1999-2000, επιστρεψαμε το 2001 και φτάσαμε ως την 3η θέση. Αν θελετε κι αλλο παράδειγμα, δείτε την περίπτωση της Βουλγαρίας που απουσίασε 2014-2015 και επεστρεψε δριμύτερη.

    • Υπάρχουν περισσότερα παραδείγματα από αποχωρήσεις που δεν είχαν κανένα μα κανένα θετικό αποτέλεσμα όταν επέστρεψαν. Να τα λέμε όπως είναι κι όχι ότι μας συμφέρει… Το ότι υπάρχουν 2-3 παραδείγματα, σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να το κάνεις σημαία και να αγνοήσεις τα πολλαπλάσια που είχαν αρνητικό πρόσημο.
      Η ουσία είναι να υπάρχει καλό τραγούδι και σοβαρή υποστήριξη από τον τηλεοπτικό φορέα. Όλα τ’ άλλα είναι “κουβέντα να κάνουμε”.

      Όσο για τα εφέ και τα όποια τεχνάσματα επι σκηνής για να εντυπωσιάσουν το κοινό και μη, υπήρχαν πολλά χρόνια πριν και όχι από το 2013 μέχρι σήμερα. Για τα δεδομένα της κάθε εποχής και του ανάλογου τεχνικού εξοπλισμού που υπήρχε, γινόταν η χρήση τους από πολλούς καλλιτέχνες.
      Αλλά και να είναι όπως ακριβώς τα περιγράφεις, γιατί τότε έχει κερδίσει τα τελευταία 5 χρόνια μόνο 1 φορά συμμετοχή που έκανε χρήση σύγχρονου εξοπλισμού; Αν ήταν έτσι όπως τα λες, αν όχι κάθε χρόνο, τις περισσότερες φορές θα είχε κερδίσει κάτι ανάλογο. Πράγμα που δεν έχει συμβεί.

      Ξαναλέω καλό τραγούδι αν υπάρχει και υποστήριξη, σε όλα τα επίπεδα για μια συμμετοχή και έρχονται τα καλά αποτελέσματα και οι νίκες. Και να αποχωρήσεις, όπως λες και να επιστρέψεις με κάτι από τα ίδια σίγουρα δεν θα έρθει το καλό αποτέλεσμα!

      • παιδια οντως η αποχη καποιων χωρων βοηθησαν μετεπειτα. τα παραδειγματα πολλα. η βουλγαρια απειχε τις χρονιες 2014 και 2015 και απο το 2016 που επεστρεψε βρισκεται στο top 5. επισης ουκρανια και πορτογαλια αποχωρησαν το 2015 και 2016 αντιστοιχα και οταν επεστρεψαν την επομενη χρονια κερδισαν

    • Φίλε Φίλε ABC έχεις άπειρο δίκιο.
      Διαφωνώ όμως με την αποχώρηση…Απλά η ΕΡΤ η οποίο άλλο ιδιωτικό κανάλι θέλει να κάνει παρουσίαση τελικού να το κάνει όπως αρμόζει.
      Δεν υπάρχει εθνικός τελικός με 3 τραγούδια.
      Ακόμη και στις καλές εποχές αλλά και στις απευθείας αναθέσεις πάντα 3 τραγούδια είχαμε.
      Όταν δεν αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα ο θεσμός αυτά είναι τα αποτελέσματα…δυστυχώς!
      Ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα αντιμετωπιστεί αναλόγως.
      Χίλια μπράβο το σχόλιο σου για την εξέλιξη του διαγωνισμού με την οποία διαφωνώ κάθετα.
      Από τότε που αναλαμβάνουν οι Σουηδοί έχει καταντήσει μια αηδία!.
      Αυτή δε η καραμέλα με την Αυστραλία παραπαίει.
      Βασικό να φύγουν οι επιτροπές διότι κάθε χρόνο είναι πληρωμένες.Και σε τελευταία ανάλυση ο διαγωνισμός είναι για το κοινό.Αυτο αποφασίζει και μόνο.και στην τελική ας έχουμε και νικητές τους Lordi!

  11. Απο τις “χρυσες” εποχες περασαμε πλεον στο αλλο ακρο… Σαφως και ολη η διαδικασια θυμιζει δημοπρασια οπως ειπαν και καποιοι φιλοι παραπανω. Χωρις να ακουσουμε τα τραγουδια καλο ειναι να ειμαστε φιδωλοι, αλλα και να θες να αγιασεις δε σ’ αφηνουν! Ο Θεος να βαλει το χερι του, αλλα με αυτους τους χειρισμους της ΕΡΤ, που καιρος για θαυματα…

  12. Να θυμηθούμε τις ωραίες δεκαετίες του 80 και του 90 με τις 6 νίκες και 3 δευτερες θέσεις της Ιρλανδίας ασχέτως τραγουδιού; Ή το γεγονός ότι στην πρώτη πεντάδα ήταν σχεδόν πάντα οι ίδιες χώρες με άλλη σειρά; Τότε δεν υπήρχε παρασκήνιο αλλοίωσης αποτελεσμάτων όπως με το τελεβότινγκ τη δεκαετία του 2000; Ομοίως και τη δεκαετία του 2010 τη σουηδοποίηση του διαγωνισμού με τις στημένες θέσεις με ευνοϊκή τοποθέτηση των τραγουδιών που αρέσουν στους Σουηδούς. Συμπέρασμα, ο θεσμός πάντα άλλαζε και συνεχίζει να αλλάζει πρόσωπο και πάντα κρύβει και μια δόση αδικίας. Όπως όλα άλλωστε. Ας μην ωραιοποιούμε τίποτα. Αυτή είναι η Γιουροβίζιον. Αλλά παρ’ όλα αυτά την αγαπάμε και περιμένουμε την αδικία της επόμενης δεκαετίας.

    • Για μένα εκείνες οι δεκαετίες ήταν πιο όμορφες.
      Κι εγώ βρίσκω υπερβολικές τις 7 νίκες της Ιρλανδίας (τουλάχιστον 3 από αυτές ήταν εντελώς άκυρες, όπως επίσης άκυρες ήταν οι μισές πρώτες θέσεις της Σουηδίας), αλλα τα τραγούδια ήταν ποιοτικότερα μ’ αυτά του σήμερα.
      Δεν ισχύει αυτό που λες ότι το top5 αποτελούνταν σχεδόν κάθε χρονιά από τις ίδιες χώρες.
      Παρασκήνια υπήρχαν πάντα, αλλά αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια με τις 5μελεις επιτροπές και τον τρόπο που βαθμολογούν αποτελεί από μόνο του σκάνδαλο.
      Ο διαγωνισμός άλλαζε και ειναι λογικό να συνεχίσει να αλλάζει, μέχρι που μεταλλάχθηκε σε μουσικό show με Σουηδούς ενορχήστρωτές. Πέρσι παίχτηκαν κονσερβα φωνητικά, μήπως του χρόνου να τραγουδίσει κάποιο ρομπότ ως καινοτομία;
      Κάτι τελευταία: η ψηφοφορία ήταν το πιο αγωνιώδες και συναρπαστικό μέρος του διαγωνισμού. Ήξερες ποιος ψηφίζει, ποιος ακολουθεί και πόσες χώρες ακόμα απομένουν ως το τέλος. Ακόμα και μια ψήφος μπορούσε να κάνει τη διαφορά. Η αγωνία κρατούσε μέχρι το τέλος. Υπήρχε σασπένς. Αυτά στις μέρες μας έχουν χαθεί. Σημαντικά είναι μόνο τα 12αρια. Βλέπεις να βγαίνουν οι εκφωνητές ο ένας πισω απο τον άλλο, να διαγωνίζονται ποιος θα πει την καλύτερη εξυπνάδα on air, οι βαθμοί θα εμφανιστούν όλοι αυτόματα, and that’s all! Και μετά πάμε στο ηλιθιοδέστερο τρόπο βαθμολόγησης που εχω δει ποτε….”France gets 34p, Poland gets 69p, Spain gets 124p”…και πάει λέγοντας. Όχι φίλτατε Βασίλη αυτό δεν είναι Eurovision, είναι κάτι που επινοήσαν οι φωστήρες οι Σουηδοί. Εγώ προτιμώ να βλέπω ψηφοφορίες του ’80 & ’90.

      • Συμφωνώ απόλυτα φίλτατε!.
        Χάλια η βαθμολογία. Μέσα στον όλο αχταρμά το είχα ξεχάσει.Τι να θυμηθεί κανείς.
        Πάντως η σουηδοποιηση του διαγωνισμού ειλικρινά με ξεπερνά. Για να μη θυμηθώ ότι η ΕΒU πέρυσι μίλησε με τους υποψήφιους νικητές (αλλο παλι αυτο)για να σιγουρευτεί ότι ο διαγωνισμός θα τον διαχειριστεί σουηδική εταιρια.Πορτογαλια και Βουλγαρία έδωσαν το οκ.
        Η Ιταλία που είπε Όχι πήρε τη θέση τιμωρία.
        Εδώ βλέπω ότι υπάρχει και άλλος Βασίλης που σχολιάζει.Φιλε ΑΒC Εμείς τα λέγαμε πέρυσι και υποστηρίζαμε τον αγαπημένο Francesco.

      • Οι Σουηδοί φαίνονται προβληματισμένοι απο πέρσι για το μοντέλο ψηφοφορίας στο Melodifestivalen, ενα μοντέλο που το επέβαλλαν και στη Eurovision, όπου ο Robin Bengtsson κατάφερε να βγει 1ος, αφήνοντας 2ο τον Nano που ήταν το φαβορί και είχε 200.000 περισσοτερες ψήφους στο televoting από τον 1ο, αποφασίζοντας έτσι να κάνουν φέτος αλλαγές. Το 2015 που οι επιτροπές ήταν στημένες υπέρ τους και ήρθαν στο televoting 3οι και καταιδρωμένοι με 100 βαυμούς διαφορά από την Ιταλία, εκεί το βούλωσαν.
        O Mans εξαργύρωσε τη νίκη του γίνοντας τα τελευταία χρόνια ο μαιντανός του διαγωνισμού.
        Όσο για τον Gabbani, o άνθρωπος είναι αστέρι.

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ