Οι κανονισμοί του Ελληνικού Τελικού!

Σύμφωνα με το άρθρο του newsit.gr και τον δημοσιογράφο Γρηγόρη Μελά η ΕΡΤ συναντήθηκε με τις 3 δισκογραφικές εταιρείες (Spider Music, Spicy Music, Panic Entertainment) και τους τέθηκαν οι όροι που θα πρέπει να εκπληρώσουν για να συμμετέχουν στον Ελληνικό Τελικό και να διεκδικήσουν την εκπροσώπηση της Ελλάδας στην επερχόμενη Eurovision. Οι όροι αυτοί είναι οι εξής:

-το τραγούδι (στίχοι και μουσική) που θα συμμετάσχει δεν έχει κυκλοφορήσει στο εμπόριο, δεν έχει παρουσιασθεί δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο εν όλω ή εν μέρει πριν την 1η Σεπτεμβρίου του έτους 2017.

-η μέγιστη διάρκειά του δεν θα υπερβαίνει τα τρία (3’) λεπτά.

-ο/η ερμηνευτής/ερμηνεύτρια θα ερμηνεύσει/εκτελέσει ζωντανά στη σκηνή το ανωτέρω τραγούδι, που πρέπει να συνοδεύεται από ηχογραφημένη μουσική συνοδεία (backing – track).

-κάθε παρουσίαση πρέπει να αποτελείται από έξι το πολύ άτομα στη σκηνή.

-η σκηνική παρουσίαση θα πρέπει να είναι ίδια σε όλες τις δοκιμές και κατά τη διάρκεια των ζωντανών σόου.

-αλλαγές στους στίχους, στους καλλιτέχνες, στον τίτλο του τραγουδιού και στη γλώσσα της ερμηνείας- εκτέλεσης (καθώς και σε όλο το έντυπο υλικό, όπως  φυλλάδια, εξώφυλλα υλικών φορέων ήχου κ.λ.π.) επιτρέπονται μόνο μέχρι την ημερομηνία συνάντησης των επικεφαλής των Αντιπροσωπειών στη Λισαβόνα.

-οι στίχοι ή και η παρουσίαση του τραγουδιού δεν θα πρέπει να δυσφημούν τα σόου, τον Διαγωνισμό της  EUROVISION ως τέτοιο ή την EBU.

Στην ίδια συμφωνία αναφέρεται ότι «η ΕΡΤ έχει το αποκλειστικό δικαίωμα καθορισμού της οργάνωσης και παραγωγής του Ελληνικού Τελικού, συμπεριλαμβανομένης της καλλιτεχνικής, αισθητικής και τηλεοπτικής αρτιότητας του παραγόμενου προϊόντος», τονίζοντας ότι μετά τη διενέργεια του «ελληνικού τελικού» η δισκογραφική εταιρεία που θα έχει το τραγούδι που θα προκριθεί ως η επίσημη συμμετοχή της Ελλάδας στο φετινό διαγωνισμό, «οφείλει να μεριμνήσει για την υλοποίηση και να αναλάβει την πλήρη οικονομική κάλυψη των κάτωθι:

-Τον δημιουργικό και καλλιτεχνικό σχεδιασμό της σκηνικής παρουσίας της ελληνικής συμμετοχής.

-Την παραγωγή του βίντεο κλιπ του τραγουδιού του τραγουδιού της ελληνικής συμμετοχής. -Για την εκτέλεση της υποχρέωσής της αυτής η Εταιρεία αναλαμβάνει να αποστέλλει προς έγγραφη έγκριση στις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΡΤ όλα τα δημιουργικά πριν από την παραγωγή τους. Σε κάθε περίπτωση ο λογότυπος της ΕΡΤ θα πρέπει να αποτυπώνεται στα υλικά, έντυπα, ηλεκτρονικά, banner, καταχωρήσεις, κ.λ.π.

-Τα αεροπορικά εισιτήρια της ελληνικής αποστολής στη Λισαβόνα, εκτός από εκείνα των υπαλλήλων της ΕΡΤ που θα συμμετέχουν στην αποστολή.

-Τα έξοδα εκτός έδρας της ελληνικής αποστολής στη Λισαβόνα, εκτός από εκείνα των υπαλλήλων της ΕΡΤ που θα συμμετέχουν στην αποστολή.

-Τα έξοδα διαμονής της ελληνικής αποστολής στη Λισαβόνα, εκτός από εκείνα των υπαλλήλων της ΕΡΤ που θα συμμετέχουν στην αποστολή.

-Το κόστος σκηνογραφίας και την αμοιβή του σκηνογράφου.

-Τις αμοιβές για τα φωνητικά και τις αμοιβές των χορευτών.

-Την αμοιβή του στυλίστα, του μακιγιέρ και την αμοιβή για το hair – styling.

-Τα έξοδα για την εκτύπωση τουλάχιστον 3.000 Press kit. Για την εκτέλεση της υποχρέωσής της αυτής η Εταιρεία αναλαμβάνει να αποστέλλει προς έγγραφη έγκριση στις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΡΤ όλα τα δημιουργικά πριν την παραγωγή τους. Σε κάθε περίπτωση ο λογότυπος της ΕΡΤ θα πρέπει να αποτυπώνεται στα υλικά, έντυπα, ηλεκτρονικά, banner, καταχωρήσεις, κ.λ.π.

-Τα έξοδα για την πραγματοποίηση promo tour και όλων των επικοινωνιακών ενεργειών, πέραν εκείνων στις οποίες θα προβεί η ΕΡΤ

-Στο πλαίσιο εκτέλεσης των ανωτέρω υποχρεώσεων της η Εταιρεία δικαιούται να εξεύρει χορηγούς – υποστηρικτές της ελληνικής συμμετοχής στον διαγωνισμό, βάσει των όρων και των προϋποθέσεων που τίθενται από την EBU.

-Η ΕΡΤ αναλαμβάνει αποκλειστικά μόνο την κάλυψη των εξόδων του προσωπικού της που συμμετέχει στην ελληνική αποστολή, καθώς και τα έξοδα συμμετοχής τους στο HoD – HoP Meeting που θα πραγματοποιηθεί στη Λισαβόνα τον Μάρτιο.

-Μετά το πέρας του Ελληνικού Τελικού, το πρόγραμμα του/της καλλιτέχνη/καλλιτέχνιδος, ο  σχεδιασμός των προωθητικών δράσεων και η φυσική του/της παρουσία σε αυτές, διαμορφώνονται από την εταιρεία από κοινού με τους αρμόδιους υπαλλήλους της ΕΡΤ, βάσει του σχεδιασμού και των αναγκών της δημόσιας τηλεόρασης

-Σε κάθε περίπτωση η ΕΡΤ έχει τον πλήρη έλεγχο για την καλλιτεχνική, αισθητική και τηλεοπτική αρτιότητα της σκηνικής παρουσίας της ελληνικής συμμετοχής σε όλες τις φάσεις του Διαγωνισμού.

-Στο πλαίσιο αυτό και για την αμφίπλευρη δέσμευση τήρησης των συμφωνηθέντων, θα υπογραφεί ιδιωτικό συμφωνητικό μεταξύ της ΕΡΤ και της Εταιρείας, ως εκπροσώπου του καλλιτέχνη που θα συμμετάσχει με την Ελλάδα στο διαγωνισμό».

OGAE Greece

10 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θα σταματήσει ποτέ το βλακώδες ψευτοδίλημμα που καλλιεργεί η ΕΡΤ, και από ότι βλέπω αναπαράγουν και δημοσιογράφοι που καλύπτουν τα του διαγωνισμού, «Ε, δεν θέλουμε να ξοδέψουμε χρήματα για να μην μας πουν ότι πετάμε τα λεφτά των ελλήνων φορολογουμένων για πανηγυράκια…»;

    Με το ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟ προϊόν που έχει στα χέρια της η ΕΡΤ, και για το οποίο θα σκότωναν για να είχαν τα ιδιωτικά κανάλια, όχι μόνο θα μπορούσε να μην ξοδέψει ούτε ευρώ από τα χρήματα των φορολογουμένων (τα οποία μια χαρά τα κατασπαράσσει σε εκπομπές που δεν βλέπει ούτε η μάνα αυτών που τις κάνουν, χωρίς κανένα ηθικό ενδοιασμό), αλλά να έχει και σημαντικότετα κέρδη. Κάνοντας σωστή εμπορική διαχείριση, πουλώντας πανάκριβο διαφημιστικό χρόνο και βρίσκοντας χορηγούς.

    Προφανέστατα οι σημερινή διοικούντες της ούτε ξέρουν πως να το κάνουν, ούτε και τους ενδιαφέρει να το κάνουν. Ε, ας το κλείσουν λοιπόν το μαγαζάκι.

    Υ.Γ. Kαι κάτι ακόμα που διάβασα στους μη οικονομικούς όρους. Δεν επέβαλε η ΕΡΤ αυστηρότατους όρους ελληνικού μουσικού χρώματος και ελληνικής γλώσσας στα υποψήφια τραγούδια και με βάση αυτούς πετσόκοψε ακόμα και αυτά που κατά τα άλλα ήταν καλλιτεχνικά αξιόλογα; Δεν μας έπρηξε τα συκώτια για τραγούδι στα ελληνικά φέτος; Πώς τώρα επιτρέπει αλλαγές στους στίχους και στη γλώσσα και αφού επιλεγούν ως η ελληνική συμμετοχή;

  2. Πέρσι ενώ ξεκίνησαν όλα με τους καλύτερους οιωνούς, τελικά δεν πήγαν καλά τα πράγματα. Φέτος που ξεκίνησαν ΟΛΑ με λάθος χειρισμούς και ακατανόητες αποφάσεις, εύχομαι τα τραγούδια που θα ακούσουμε να μπορέσουν να ανατρέψουν τις κάκιστες επιλογές της ΕΡΤ με αυτά που επέβαλαν.
    Είμαι πολύ απαισιόδοξος φέτος. Μακάρι να μην επαληθευτώ.
    Καλή επιτυχία σε όλους.

    • Πέρσι τα πράγματα δεν πήγαν καλά γιατί είχαμε περισσότερες προσδοκίες λόγω της ομάδας που μας εκπροσωπούσε και τα μυαλά μας πήραν αέρα μέχρι που το τελικό αποτέλεσμα μας έδειξε ότι τσάμπα το σουσουρο….. Ελπίζω φέτος να αλλάξει αυτό το κλίμα και να επιστρέψουμε στις παλιές καλές εποχές

  3. απο το κακο στο χειροτερο.. ειναι δυνατον αυτοι οι 3 καλλιτεχνες και αυτες οι 3 πολυ μικρες εταιρειες να αναλαβουνε εξοδα ενος τετοιου διαγωνισμου;;;; ποιος χορηγος θα πληρωσει γι αυτα τα ονοματα υποψηφιων;;;;;;; ας σταματησουμε να πηγαινουμε. μονο ζημιωμενοι βγαινουμε

  4. Πολύ το αρμέγει ο Μελάς το γεγονός ότι τα τελευταία τρία χρόνια κάποιοι τον έχουν επιλέξει να του δίνουν τις διαρροές για τα περί της Eurovision.

    Τα μισά από τα παραπάνω είναι οι κανονισμοί της EBU που ισχύουν πάντα (1η Σεπτεμβρίου**, 3 λεπτά, backing track). Κάποια τα ξέραμε ήδη (το οτι η εταιρεια πρέπει να επιληφθεί κάποιων εξόδων).

    ** δηλαδή η ΕΡΤ δεν βάζει όρο να μην έχουν παιχθεί τα τραγούδια πριν την επίσημη παρουσίασή τους; Μπορούν οι τρεις καλλιτέχνες να τα κυκλοφορήσουν τώρα χωρίς κυρώσεις;

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ