Οι Stereo Soul μιλούν στον OGAE Greece!

 

Οι Stereo Soul δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Μονοπώλησαν το ενδιαφέρον στο ελληνικό X-Factor πριν από ενάμιση χρόνο καταλαμβάνοντας την 3η θέση και ήταν το αντίπαλο δέος στην υποψηφιότητα της Demy το 2017. Μόλις χθες έγινε επίσημα γνωστή η πρόθεσή τους να είναι στο line up του ελληνικού τελικού με την δισκογραφική εταιρεία Heaven για την Eurovision του 2018. Ο OGAE Greece συνομίλησε άμεσα μαζί τους για να μάθει τα σχέδιά τους και φυσικά όσο πιο πολλές πληροφορίες για το τραγούδι τους.

 

  1. Η επικείμενη υποψηφιότητά σας για τον διαγωνισμό της Eurovision έχει συζητηθεί αρκετά. Καταθέσατε την πρότασή σας κι αν ναι, μπορείτε να μας πείτε κάποιες λεπτομέρειες;

 

Ναι, η πρότασή μας κατατέθηκε στην ΕΡΤ την Πέμπτη 19/10 σε δύο εκδοχές: μία εξ’ ολοκλήρου αγγλόφωνη και μία δίγλωσση (ελληνική/αγγλική). Πρόκειται για ένα τραγούδι σε σύνθεση και παραγωγή Κώστα Παπαδούρη (κατά κόσμον γνωστότερου ως DJ Kon Cept) και στίχους Γιώργου Κάττου, με τη στήριξη της Heaven Music. Είναι ένα mid/up-tempo τραγούδι,  ατμοσφαιρικό – αν και ρυθμικά όχι αργό- μελωδικό και όχι «χαρωπό» σαν διάθεση, οπότε θα το χαρακτηρίζαμε up-tempo ballad. Επειδή ο όρος αυτός είναι λίγο αυτοσχέδιος και ίσως μπερδέψει κάποιους, ας φανταστούν τα τραγούδια που περιλαμβάνει το «Heal», το πρώτο studio album της νικήτριας του διαγωνισμού το 2012, Loreen (αν το έχουν ακούσει φυσικά) για να καταλάβουν σε τι ύφος κινείται. Οι στίχοι του κινούνται σε μονοπάτια σχετικά και με love αλλά και self-empowerment, με αρκετά αλληγορική χρήση της γλώσσας, και πιστεύουμε ότι ταιριάζουν αρκετά με τη ροή της μουσικής. Η παραγωγή του τραγουδιού είναι προσεγμένη, με ενορχήστρωση ηλεκτρονική συνδυασμένη με strings και synths στο background, καθώς και έντονα backing vocals στο ρεφρέν που ηχογραφήσαμε επίσης εμείς. Γενικά, ο ήχος είναι μοντέρνος, ευρωπαϊκός και αρκετά Eurovision-ικός. Πιστεύουμε στη δυναμική του για μία πολύ δυνατή φωνητική παρουσίαση live, πλαισιωμένη από ένα ευφάνταστο, κομψό staging. Ελπίζουμε, αν και το τραγούδι δεν είναι ελληνικού ήχου, η ΕΡΤ να μας προσφέρει την ευκαιρία να το παρουσιάσουμε έστω στον εθνικό τελικό, άσχετα του ποιος τελικά θα πάει στη Λισαβώνα.

 

  1. Τι αντιπροσωπεύει για σας η Eurovision;

 

Στα δικά μας μάτια, ως Eurofans εδώ και 20 χρόνια ο καθένας, η Eurovision δεν είναι μόνο μία φαντασμαγορική μουσική γιορτή, αλλά έχει αναχθεί πια σε έναν πανευρωπαϊκό πολιτιστικό θεσμό που μετρά 6 δεκαετίες. Φέρνει κοντά ανθρώπους από όλα τα μήκη και πλάτη της Ευρώπης (και όχι μόνο) που έχουν ως πρώτο συνδετικό κρίκο την αγάπη για τη μουσική. Επιτρέπει μία κλεφτή ματιά στην τοπική μουσική και τον πολιτισμό αρκετών χωρών, αν αυτές επιλέξουν να τα ενσωματώσουν στις συμμετοχές τους. Είναι μια εξαιρετική πηγή ανάδειξης υπέροχων καλλιτεχνών και συνθετών, και φυσικά τραγουδιών από όλα τα είδη μουσικής. Και τέλος, είναι σίγουρα μία ανεπανάληπτη εμπειρία για όποιον/α συμμετέχει εκπροσωπώντας τη χώρα του, ασχέτως αποτελέσματος! Α…και το βασικότερο: IT IS FUN !!!

 

  1. Πιστεύετε πώς ο διαγωνισμός προσφέρει κάποια προοπτική για νέους καλλιτέχνες; Γιατί έχουμε δει στο παρελθόν πολλούς Έλληνες που συμμετείχαν να μην έχουν ωφεληθεί ιδιαίτερα. Μπορεί η Eurovision να σας χαντακώσει; Πόσο ρίσκο εμπεριέχει μια συμμετοχή;

 

Η συμμετοχή στο θεσμό αυτό είναι αναμφίβολα ένα δίκοπο μαχαίρι για τον καλλιτέχνη, ειδικά εάν είναι νεοφερμένος στα μουσικά δρώμενα. Ακόμα και η συμμετοχή του να είναι δυνατή και σαν τραγούδι και σαν παρουσίαση, δεν παύει να υπόκειται στην κριτική και το γούστο των επιτροπών και των τηλεθεατών στην κάθε χώρα, τα οποία δεν παύουν να είναι προσωπικό θέμα του καθενός. Συνεπώς, μπορεί να τα πάει αναμενόμενα ή και απροσδόκητα (καλά ή κακά), με το ανάλογο αποτέλεσμα να συνοδεύει μετά τον συμμετέχοντα στη συνείδηση όλων, και ίσως ακόμα και να επηρεάζει τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα. Μπορεί και όχι. Όλα τα σενάρια είναι πιθανά. Δεν αλλάζει όμως το ότι είναι μια once in a lifetime τιμή να εκπροσωπήσει κάποιος τη χώρα του σε ένα τέτοιου βεληνεκούς μουσικό γεγονός, και φυσικά μία αξέχαστη εμπειρία. Οπότε, ίσως the risk is worth it.

 

  1. Είναι αρκετά μεγάλο το χρονικό διάστημα που γίνατε γνωστοί από το X-Factor. Πολλοί περίμεναν να έχετε ήδη δισκογραφήσει κάποια τραγούδια, όμως αυτό δεν συνέβη. Είναι τελικά τόσο δύσκολο να βρεις υλικό και να προχωρήσεις;

 

Έχουμε κυκλοφορήσει δύο τραγούδια μέσα στους περασμένους 10 μήνες, ένα εκ των οποίων μαζί με video clip, από την προηγούμενη δισκογραφική μας εταιρεία Feelgood Records. Αν η ερώτηση αναφέρεται στο ότι ακόμα δεν έχουμε κυκλοφορήσει original υλικό, καθότι τα παραπάνω releases είναι διασκευές, πράγματι αυτό δεν έχει γίνει ακόμα, για αρκετούς λόγους που δεν είναι της παρούσης. Ωστόσο, αυτό είναι φυσικά το αμέσως επόμενο βήμα μας δισκογραφικά. Θα γίνει τόσο μέσα από την φετινή μας υποψηφιότητα στην ΕΡΤ η οποία θα κυκλοφορήσει από τη Heaven Music άσχετα από το όποιο μέλλον της στην φετινή κούρσα της Eurovision, όσο κι από οτιδήποτε επόμενο κυκλοφορήσουμε τους προσεχείς μήνες. Το να βρεθεί original υλικό κατάλληλο για έναν καλλιτέχνη είναι δύσκολο αν και όχι ακατόρθωτο, ειδικά σε ξενόγλωσσο ρεπερτόριο στην Ελλάδα σαν το δικό μας. Το διαπιστώνουμε κι εμείς σιγά σιγά μέσα από σωστές αλλά και λανθασμένες αποφάσεις που έχουμε πάρει μέχρι τώρα. Απαιτεί όμως χρόνο, κεφάλαιο και σωστούς συνεργάτες, ειδικά στην μεγάλη διαδρομή που μεσολαβεί από τη σύνθεσή του μέχρι να κυκλοφορήσει και να προωθηθεί επαρκώς. Παρόλα αυτά, μετράμε μόλις ένα χρόνο στα μουσικά δρώμενα, δε θα το λέγαμε και μεγάλο χρονικό διάστημα. Προχωράμε μπροστά, με αρκετές αλλαγές και νέα που έρχονται.

 

  1. Αν είστε οι εκπρόσωποι της Ελλάδας τελικά και μετά τον διαγωνισμό φανεί κάποια προοπτική για να φύγετε στο εξωτερικό και να δουλέψετε εκεί, θα αφήνατε την Ελλάδα για ένα καλύτερο μέλλον;

 

Θα ήταν ψέματα να λέγαμε ότι δε θα ανοίγαμε τα φτερά μας για εμφανίσεις και συνεργασίες έξω από τα σύνορα, αν φυσικά παρουσιάζονταν κατάλληλες προτάσεις και είχαμε έναν καλό manager να τις διαχειριστεί. Ωστόσο, αυτό δεν θα μας εμπόδιζε να παραμείνουμε ενεργοί και στην χώρα μας, αρκεί κι εδώ φυσικά να υπήρχαν προτάσεις και διατηρούνταν το ενδιαφέρον του κοινού προς εμάς. Μην ξεχνάμε ότι από εδώ ξεκινήσαμε πέρυσι, όλα τα οφείλουμε στο ελληνικό κοινό, και όσοι/ες μας παρακολουθούν έκτοτε, γνωρίζουν πολύ καλά πόσο ευγνώμονες και προσεγγίσιμοι είμαστε, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να ρίχναμε συνειδητά «μαύρη πέτρα».

  1. Αγαπημένες στιγμές που θυμάστε από το παρελθόν του διαγωνισμού;

 

Χμμμ…πού να πρωτοσταθούμε. Στην καθηλωτική ερμηνεία των Il Volo με το “Grande Amore” το 2015 που για εμάς «φώναζε» βραβείο, στο ανυπέρβλητο “Nocturne” των Secret Garden που δικαίως κέρδισε το 1995 σε εποχές που ο θεσμός ήταν more music and less spectacle, το classic πια “Apres Toi” της Vicky Leandros που επίσης δικαίως κέρδισε το 1972, το «τρελαμένο» βιολί του Alexander Rybak το 2009 με το “Fairytale”, τους πρωτόγονους χορούς της Ruslana το 2004 στο “Wild Dances”…σαν στιγμιότυπα από ταινία έρχονται στο νου συμμετοχές που άφησαν εποχή. Και φυσικά, μην ξεχνάμε τη νίκη μας το 2005 με την Ελενάρα!

 

  1. Η εικόνα ή το τραγούδι μετράει πιο πολύ στην Eurovision;

 

Κάποτε, η μουσική είχε τον πρώτο λόγο και η εικόνα ακολουθούσε. Σήμερα, οι αναλογίες έχουν αντιστραφεί ριζικά, πιθανότατα υπακούοντας στις επιταγές της παγκόσμιας popular μουσικής βιομηχανίας του σήμερα. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι κάθε χρόνο δεν ακούμε ένα σημαντικό αριθμό δυνατών τραγουδιών από ποικίλα είδη. Μόλις πέρυσι νίκησε ένα τραγούδι που συνοδευόταν από το απλούστερο staging, αφού μετρούσαν εντελώς άλλοι παράγοντες σε αυτό. Όλα είναι ρευστά.

 

  1. Φέτος η Ελλάδα κατέβασε μια πρόταση στο διαγωνισμό με πολύ καταξιωμένους δημιουργούς κι όμως δεν κατάφερε να δρέψει τις δάφνες τους παρελθόντος. Τι πιστεύετε ότι έφταιξε περισσότερο και το “This Is Love” δεν άρεσε στην Ευρώπη;

 

Όπως είπαμε και παραπάνω, όταν μία συμμετοχή υπόκειται σε αυτό που ονομάζουμε “public opinion”, τότε πραγματικά δεν μπορούμε να είμαστε εξασφαλισμένοι για τίποτε, όσο καταξιωμένοι κι αν είναι οι συντελεστές που την πλαισιώνουν. Μπορεί να έπαιξε ρόλο το ίδιο το τραγούδι και το είδος που εκπροσωπεί, μπορεί η παρουσίασή του, μπορεί άσχετοι λόγοι όπως η overall θέση της Ελλάδας οικονομικοπολιτικά έναντι στην υπόλοιπη Ευρώπη τα τελευταία χρόνια, μπορεί και όλα τα παραπάνω, μπορεί και τίποτε. Εμείς θα ξαναδώσουμε συγχαρητήρια στη Demy, όπως κάναμε και πέρυσι που ήμαστε συνυποψήφιοί της, για την αξιοπρεπέσταση εμφάνισή της στο Κίεβο, γεγονός μη αμφισβητήσιμο.

 

  1. Τι μουσικές ακούτε αυτό το διάστημα;

 

Πάνω κάτω ό,τι ακούμε πάντοτε…παλιό και νεότερο ρεπερτόριο σε pop, soul, R&B, jazz, electronic αλλά και alternative ακούσματα.

 

  1. Αν είστε στο line up του ελληνικού τελικού και δεν τα καταφέρετε να είστε οι νικητές, θα επιστρέφατε κάποια στιγμή στο μέλλον για μια νέα προσπάθεια;

 

Αν είχαμε ξανά τη στήριξη μίας δισκογραφικής και καλούς συνεργάτες να γράψουν μία αξιόλογη τρίτη υποψηφιότητα για εμάς, ναι θα επιστρέφαμε! Άλλωστε, με μεγάλη μας χαρά διαπιστώνουμε ότι η αποδοχή του κοινού παραμένει ένθερμη ως προς εμάς, και αυτό είναι κινητήρια δύναμη για να προχωράμε. Η Eurovision είναι όνειρο ζωής και για τους δυό μας, και δε συνηθίζουμε να το βάζουμε κάτω!

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στην προσπάθεια των Stereo Soul και μένει να δούμε αν ο επιμένων νικά!

Αντώνης Καρατζίκος

29 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χαίρομαι που κατέθεσαν τη συμμετοχή τους και ανυπομονώ να ακούσω τι έχουν ετοιμάσει

  2. ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.ΤΕΛΕΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΕΠΑΞΙΑ.ΕΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ LARA FABIAN.ΝΑ ΜΗ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝΠΑΓΙΔΑ
    ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΠΩΣ ΑΞΙΖΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΞ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΨΟΓΟ.ΚΑΛΗΕΠΙΤΥΧΙΑ

  3. Έτσι όπως το πάει η ΕΡΤ μας βλέπω σε μερικά χρόνια να θεωρούμε μεγάλη επιτυχία την 19η θέση στις 43 συμμετοχές και τον Καρατζίκο να ρωτάει “Τι πίστευετε ότι πρέπει να κάνει η Ελλάδα για να καταφέρει να περάσει στον τελικό;”

  4. Τώρα ότι ο κάθε άσχετος κανει οποιοδήποτε άσχετο σχολιασμό και δίνει την κακοήθεια του,στα ωραιότατα άρθρα του Ogae,εμένα προσωπικά με τρελαίνει
    Καλή επιτυχία στην Ελλάδα

  5. Άσχετο: γιατί μετά από τόσο καιρό δεν έγινε γνωστή η πρότασή τους για το Κίεβο; Ποίο ήταν αυτό το περίφημο τραγούδι για το οποίο ήταν πολύ σίγουροι;

    • Άλλαξαν δισκογραφική και τα 3 υποψήφια τους τραγούδια έμειναν στην προηγούμενη δισκογραφική τους,η οποία και θα τα κυκλοφορήσει με άλλους καλλιτέχνες. Αυτό έχω ακούσει εγώ.

  6. Εγω παντως μεχρι στιγμης απο τους καλλιτεχνες που εχουμε ακουσει να εχουν δηλωσει ενδιαφερον για την φετινη εκπροσωπηση της Ελλαδας τα δικα μου φαβοροι ειναι αυτα:
    1. Γιωργος Παπαδοπουλος
    2. Χριστινα Σαλτη
    3. Αρετη Κετιμε
    4. Stereo Soul
    5. Παναγιώτης Τσακαλάκος

  7. Οι απαντήσεις τους πολύ σωστές με ευγενεια και ήθος. Οι άνθρωποι παρακαλάνε να τους επιτραπεί να είναι υποψήφιοι, δεν είδα πουθενά να εκβιάζουν για αναθέσεις κτλ… Αυτοί και ο Γιώργος Παπαδόπουλος – αν κατέβει – θα είναι οι μόνες δύο αξιόλογες φετινές μας υποψηφιότητες προβλέπω. Και από την περιγραφή του τραγουδιού τους, παίρνω πολύ κουράγιο… ατμοσφαιρική και μελωδική mid tempo μπαλαντα με ευρωπαϊκά στοιχεία και ψαγμένη ενορχήστρωση…

    • Αξιολογο group οι Stereo Soul οντος το θεωρω φαβορι για εμενα παρολαυτα ομως η ΕΡΤ δεν θα επιτρεψει να πανε τελικο επιτιδες!Και μετα ο Γιωργος Παπαδοπουλος και η Αρετη Κετιμε!Αυτοι ειναι σοβαροι καλητεχνες ολοι οι αλλοι ειναι ασιμαντα μηδαμινοι στο ελληνικο κοινο

  8. Δυσκολεύομαι να πιστέψω, βάσει των όσων έχω ακούσει στο youtube, ότι αυτός ο DJ Koncept μπορεί να έχει γράψει κάτι της προκοπής, αλλά εύχομαι να εκπλαγώ ευχάριστα.
    Για ατμοσφαιρικό, μελωδικό, ηλεκτρονικό ήχο εξαιρετικοί δημιουργοί είναι ο Κυριάκος Μουστάκας, που έχει γράψει το Now That I Found You με φωνητικά από τη Νατάσσα Τσίρου (πολύ καλή φωνή παρεμπιπτόντως), ο Papercut (black dog), ή ο Βασίλης Σαγώνας, που έγραψε το Lonely για την Alexandra McKay (εξαιρετική φωνή, αξίζει να την ακούσετε όσοι δεν την ξέρετε ήδη, ειδικά σε τραγούδια των επίσης πολύ καλών Vello Leaf).
    Τόσα ταλέντα ρε γαμώτο έχουμε και στην αγγλόφωνη σκηνή. Κρίμα από τον Θεό είναι…

  9. Έχω την εντύπωση ότι θα υπάρχουν αρκετά ελαφρολαικά, τα οποία αν διαγωνιστούν στη γιουρο φαντάζομαι θα μείνουν στον ημιτελικό. Οι stereo soul μου δίνουν μια κάποια ελπίδα, ειδικά όταν μιλάνε για σύγχρονο ήχο, και η Κατιμε που εκτιμώ το στυλ της και αν είναι οριτζιναλ το τραγούδι θα το εκτιμήσουν και οι Ευρωπαίοι.

  10. Φοβάμαι πως θα οδηγηθούμε με μαθηματική ακρίβεια σε μια μεγάλη φάρσα με το υλικό που έχει ήδη κατατεθεί στην ΕΡΤ. Φτάσαμε στο σημείο να εναποθέτουμε τις όποιες μας ελπίδες στους Stereo Soul, ενώ οι περισσότεροι από εμάς εδώ μέσα πριν σχεδόν ένα χρόνο τους θεωρούσαμε ακατάλληλους για το Κίεβο.
    Εύχομαι να μπει γρήγορα ένα τέλος σ΄αυτήν την ηλιθιότητα της ΕΡΤ & να επανεξεταστεί το όλο θέμα από την αρχή, με την απαιτούμενη σοβαρότητα & τον απαιτούμενο επαγγελματισμό, & να ληφθούν σωστές & σοβαρές αποφάσεις. Ας βολιδοσκοπήσει η ΕΡΤ καταξιωμένους συνθέτες & τραγουδιστές. Ας εξετάσει ακόμα & τραγούδια που μόλις κυκλοφόρησαν (θα κυκλοφορήσουν σύντομα) & κάνουν (θα κάνουν) μεγάλη επιτυχία, & προσεγγίζοντας τα αρμόδια άτομα, να καταλήξουν σε μια συμφωνία (έχει ξαναγίνει κάτι παρόμοιο, δηλ. απευθύνθηκαν σε καλλιτέχνες που έτυχε να ετοιμάζουν το δίσκο τους εκείνη την εποχή, άσχετα αν στο τέλος διάλεξαν το λάθος τραγούδι – ΕΡΤ γαρ!).
    Ξεχάστε τις ανοιχτές προσκλήσεις & τους μεγάλους τελικούς. Δεν έχετε κουραστεί να το επαναλαμβάνετε; Αυτό το μοντέλο δε λειτουργεί στην Ελλάδα για πολλούς λόγους, μη λέμε συνέχεια τα ίδια & τα ίδια. Η σκηνή της Eurovision δεν είναι για τον οποιοδήποτε. Η Eurovision δεν είναι talent show, δεν είναι το «Να η Ευκαιρία», δεν είναι μέσο προώθησης αποφοίτων από talent shows, δεν είναι μέσο για να βγουν από την αφάνεια όλοι αυτοί που δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους, δεν είναι για τα ψώνια & wannabe stars & τέλος, δεν είναι για όλους τους ξεχασμένους καλλιτέχνες που ελπίζουν μ’ ένα μέτριο τραγούδι σε ένα comeback. Τα ξεφτυλίκια μας το 2016 δεν είναι ανάγκη να τα ξαναζήσουμε. Έχω βαρεθεί να διαβάζω τη μια βλακεία μετά την άλλη στα σχόλια. Είναι λυπηρό να βλέπεις υποτιθέμενους eurofans να μην καταλαβαίνουν ή να μην έχουν επαφή με την πραγματικότητα για το ποιός-α & ποιό τραγούδι μπορούν να μας δώσουν ένα καλό αποτέλεσμα.

    • το ίδιο ξεφτιλίκι του 2016, ήταν και το 2017. Φιλαράκια και γνωστοί και αδιαφορούμε για το αν έχουν καλό τραγούδι ετοιμάσει. Η διαφορά του 2017 είναι ότι περάσαμε ΟΡΙΑΚΑ τον ημιτελικό μας , απλώς και μόνο επειδή η ΕΡΤ σκίστηκε στις δημόσιες σχέσεις με Μαυροβούνιο, Κύπρο, Αρμενία κτλ….Μέχρι και το γραφείο της Κομισιον στην Ελλάδα καλούσε μεσω του επισημου λογαριασμου του στο τουίτερ να ψηφίσουν ολοι Ελλάδα το 2017. Τους Άργκο απλά τους αφησε στην τύχη τους η Ερτ από όταν τους επέλεξε. Οπότε συμπερασμα είναι ότι αναθέσεις πρεπει να γίνονται ΜΟΝΟ εφόσον έχει ακουσει ΣΟΒΑΡΗ επιτροπή το τραγούδι στο οποίο σκοπεύει να κάνει ανάθεση η ΕΡΤ. Οχι πάμε και κάνουμε ανάθεση στον καθένα εκ των προτέρων (πχ Άργκο, Ντέμη κτλ) ασχέτως του αν βρούνε καλό τραγούδι ή όχι. Και επειδή το έχουμε ξεφτιλίσει με την ανάθεση, πρέπει επιπροσθέτως να γίνεται μόνο σε κορυφαία ονόματα που κανουν μεγάλη επιτυχία τη δεδομένη στιγμή και όχι σε άγνωστους (πχ Άργκο) ή ξεπεσμενους που εκαναν 2 χρόνια δισκογραφική επιτυχία αλλά δεν κάνουν πια (πχ Ντέμι). Μέχρι και οι ξεφτιλίκι αναθέσεις τις δεκαετίας του 90′ (βλεπε και Μπίγαλης) γίναμε σε έναν ποπ τραγουδιστή που έκανε μεγάλη δισκογραφική επιτυχία την δεδομένη περίοδο. Η καλύτερη λύση για ΕΡΤ είναι το συνδυαστικο:Να προσκαλεί 3-4 φτασμένους καλλιτεχνες να συμμετέχουν στον ελληνικό τελικό σαν Wildcards (σίγουρες συμμετοχες δηλαδη στον ελληνικο τελικό) και να συμπληρώνει τις συμμετοχές του ελληνικού τελικού με άλλες 4-5 συμμετοχες που θα έχουν προκύψει απο ανοιχτή προκήρυξη.

      • Το να συγκρίνεις τους Argo με τη Demy χρησιμοποιόντας τη δικαιολογία ότι ήρθε 19η είναι εντελώς άκυρο. Είναι δυο ανόμοιες περιπτώσεις, η νύχτα με τη μέρα. Μην τα ισοπεδωνεις όλα.
        Οι Argo ήταν προσωπική επιλογή του Τσακνή, ενώ η Demy προτιμήθηκε τελικά από τους όποιες άλλους υποψηφιους γιατί: 1) είχε πίσω της μια καταξιωμένη ομάδα, & 2) αυτή η ομάδα μπορούσε να τραβήξει χορηγούς. Επίσης μη ξεχνάς ποιοί διοικούν την ΕΡΤ από το 2015 & πως αντιμετωπίζουν το θέμα “Eurovision”.
        Το 1994, αφού είχε φτάσει ο κόμπος στο χτένι, πήραν σβάρνα τις πόρτες όσων ετοίμαζαν δίσκο εκείνη την εποχή & παρόλη τη γενική άρνηση που εισέπραξαν (γιατί ήταν τότε & δύσκολές εποχές για την Eurovision στη χώρα μας), κατάφεραν να κλείσουν τον Μπίγαλη που ήταν τότε κορυφαίο όνομα. Το ότι απ΄ όλα τα τραγούδια του δίσκου διάλεξαν το “Τρεχαντήρι” (ενώ η πρόταση του συνθέτη/τραγουδιστή ήταν διαφορετική), δηλώνει την απαξίωση της ΕΡΤ & την προχειρότητα που αντιμετωπίζει το διαγωνισμό, κάτι που ξαναβλέπουμε & στις μέρες μας. Τελικά είχαμε μια αξιοπρεπέστατη συμμετοχή με μια 14η θέση (14/25).
        Wildcards? To Melodifestivalen διεξάγεται στη Σουηδία, όχι στην Ελλάδα.

  11. Σήμερα η Spider Music με δελτίο τύπου ενημερώνει οτι προτεινει για τον ελληνικο τελικο το παραδοσιακό συγκρότημα ”Χοροσταλίτες” και αφού έψαξα την εν λόγω εταιρία, εχω να δηλώσω το εξης: Η Spider Music ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΡΕΙ….Απο Νταλαρα και Γλυκερία μεχρι Όμνια και Μελίνα Μακρή….και εχει βγάλει πολλά εντεχνα τραγούδια!!! Ακουστε κομματαρα ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ και ΠΟΙΟΤΙΚΗ σε συνθεση και ερμηνεια της Μελινας Μακρη!!! Και αντι να προτεινουν την κυρία αυτή που ανηκε στους Βέγκας και έχει καλή φωνή και έχει δηλώσει ότι την ενδιαφέρει η Γιουροβίζον, πάνε και προτείνουν τους τελείως ακατάλληλους….Ακουστε ενδεικτικα ΕΝΑ απο τα τραγούδια της Spider Music που ερμηνευσε η Μελίνα Μακρή….Γιατί δεν προτείνουν τέτοιο καλλιτέχνη και τέτοιο στυλ τραγουδιού? Η ίδια εταιρια εχει μέχρι και τον Ορφεα Περιδη. Και τον Πλιατσικα. Οκ μην προτεινετε αυτους, αλλά τη Μελίνα Μακρή μαυτη την υπέροχη μπαλάντα γιατί όχι? Ακούστε: https://www.youtube.com/watch?v=w9QkEYyCsZ0

  12. Εφόσον πλεον έληξε η προθεσμία για την υποβολή τραγουδιών στην ΕΡΤ, ξερουμε ποιοι άλλοι έχουν καταθέσει τραγούδι εκτός από τους stereo soul κι τον Λάμπρου; Με την Αρετή Κετιμέ τι θα γίνει εντέλει; Προσωπικά μου αρέσει η ιδέα να στείλουμε τους stereo soul γιατί έχουν φοβερές φωνές, ωστόσο σημασία έχει να στείλουμε ένα δυνατό τραγούδι!!

  13. Να πω την αλήθεια αρχίζω και τους λυπάμαι. Οι άνθρωποι θέλουν με κάποιον τρόπο να κάνουν ένα “βήμα” για να ακουστούν μέσω της Eurovision. Γιατί δεν κυκλοφορούν τα τραγούδια τους και περιμένουν μόνο τον συγκεκριμένο διαγωνισμό; Δηλαδή ή Eurovision ή πουθενά;
    Χαίρομαι που αγαπούν τον διαγωνισμό και προσπαθούν να πάρουν μέρος, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα καταντήσουν να γίνουν ο “μαϊντανός” του διαγωνισμού…
    Εύχομαι φέτος να τους δούμε και να τους ακούσουμε και αν αξίζουν να μας εκπροσωπήσουν στη Λισαβόνα.

    • Προσωπικά εγώ θαυμάζω την επιμονή τους και τη θέλησή τους να βρεθούν με τα ελληνικά χρώματα στη Eurovision. Θα μπορούσαν να μας αποκαλύψουν το τραγούδι που θα έστελναν στο Κίεβο έτσι να το ακούγαμε από περιέργεια, αλλά φέτος ετοίμασαν άλλο! Αν είναι να στείλουμε συγκρότημα να πάνε οι Stereo Soul που έχουν δεμένες και αρμονικές φωνές παρά την παραφωνία άλλων συγκροτημάτων.
      Υ.Γ.: Μαϊντανός σε καμία περίπτωση δεν είναι. Το θέλουν και το προσπαθούν!

      • Απλά η δική μου “ένσταση” είναι ότι δεν έχουμε ακούσει κάτι δικό τους και γράφουν τραγούδια μόνο για την Eurovision. Το ότι το θέλουν και το προσπαθούν είναι ολοφάνερο και όπως έγραψα πιο πάνω το χαίρομαι. Αλλά μουσική και τραγούδι δεν είναι μόνον αυτός ο διαγωνισμός!
        Δηλαδή αν δεν πάνε ούτε φέτος θα “περιμένουν” μέχρι του χρόνου, στον επόμενο διαγωνισμό, να τραγουδήσουν κάτι δικό τους; Και εμείς πότε θα ακούσουμε αυτά τα τραγούδια;
        Όπως και να χει τους εύχομαι καλή επιτυχία!

  14. σε αυτους εναποθέτω τις ελπιδες μου και οχι για κατι ουαου αλλα για κατι αξιοπρεπες μπας και περασουμε τελικο οριακα οπως περσυ και πολυ θα μας ειναι..!!
    ο ξεπεσμος σε ολου του το μεγαλειο ειναι η φαση φετος..!!!

    • Γιατί το καταδικάζεις από τώρα; Δεν είναι ικανός κάποιος να έχει ένα σούπερ κομμάτι; Προτού ακούσουμε δε μπορούμε να φέρνουμε τη καταστροφή.. Προσωπικά έχω ελπίδες από Αρετή Κετιμέ και Stereo Soul …. θα φανώ κακός τώρα αλλά οι υπόλοιποι δε με πείθουν αλλά ας περιμένουμε να ακούσουμε

      • τα τελευταια 5-6? χρονια(εξαιρεση το 2013) ολο περιμενουμε και δεν προδικαζουμε και η απογοητευση ειναι μεγαλυτερη μιας και τα σκουπιδια δεν εχουν σταματιμο…not gonna happens again..!!!
        θυμησου αυτο:θα μας πιασουν ολους σπαστικα γελια μολις τα ακουσουμε…!!!

    • συμφωνω με τον φιλο. Απο το 2012 το εχουμε ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ με το επιπεδο των τραγουδιων (αλλα και των τραγουδιστων βεβαια)… Μονη εξαιρεση το 2013 που ειχαμε 3 καλα τραγουδια απο τα 4. Τι να πρωτοπιασεις? το 2012 που ηταν ντροπη κρατικος φορεας να παρουσιαζει τετοιου επιπεδου τραγουδια 5ης κλασσης ? το 2014 που ηταν παλι τραγικο το επιπεδο τραγουδιων? το 2015 που εκει κι αν ηταν ο απολυτος ξεπεσμος με τα παρωχημενα ακουσματα? Το τραγουδι του 2016? Τα ”τραγουδια” του 2017? Ελεος Ερτ μου. Φετος δηλαδη τι να περιμενουμε απο τον κυριο Βλαχο? εγινε τραγουδιστης ενα μικρο παιδακι επειδη εμφανιστηκε 3 φορες στο Voice? ή μηπως θα μας σωσουν οι ”Δροσοσταλίτσες” ή οπως τους λενε? Ή μηπως εχουμε ευλογη προσδοκια να ακουσουμε κατι καλο απο τον ”Σλάβκο” της ελλαδας που συμμετεχει επισης φετος στη διαδικασια? Ή μηπως θα μας σωσουν οι τενοροι-παρωδια που διακωμωδουν -και καλα- την κλασσικη μουσικη με το στυλ ερμηνειας τους? Το παρακάναμε φέτος στην κατρακύλα.

      ΥΓ: Μόλις ενημερώθηκα ότι η Feelgood θα προτείνει κάτι φέτος…Για καμια Σαλίνα το βλεπω ωστε να ολοκληρωθεί η ”εικόνα”….

      • Η Σαλίνα από πέρσι μου έχει γίνει άκρως αντιπαθητική και δε φταίει μόνο το στιλακι της που είναι πολύ δήθεν αλλά και ότι έθαβε τους Argo και μιλούσε για το τραγούδι της λες και ήταν Η κομματάρα της χρονιάς.. Όταν θέλεις να δείχνεις ανώτερος δε συμπεριφέρεσαι έτσι αλλά τέλος πάντων…

  15. Πραγματικά τους αξίζει η προσπάθεια, αλλά το ταλέντο τους με τον άσχετο αυτόν dj που είναι κ γνωστός με ξεπερνά! Καλή τύχη παιδιά, μόνοι σας θα τα πηγαίνατε καλύτερα!

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ