Όλη η ιστορία πίσω από το ενδιαφέρον της Αρετής Κετιμέ για τη φετινή Eurovision!

O OGAE Greece, ύστερα από επικοινωνία με τον συνθέτη, στιχουργό και συνεργάτη της Αρετής Κετιμέ, Δημήτρη Καρρά, παραθέτει την τοποθέτησή του ως προς την φετινή συμμετοχή τους στα προκριματικά της Ελλάδας για τη Eurovision, όπως ο ίδιος το ζήτησε. 

– Ευχαριστούμε πολύ που έχετε αγκαλιάσει την πρόθεση της δεσποινίδος Αρετής Κετιμέ για την συμμετοχή, η αγάπη σας είναι δεδομένη την αισθανόμαστε και εύχομαι και το τραγούδι που έχω γράψει να φανεί αντάξιο των προσδοκιών σας.
-Θα ήθελα να σας πω για να σταματήσει όποια παραφιλολογία το πως μας ήρθε η επιθυμία αυτή και το ιστορικό της. Οι πρώτες συζητήσεις ήρθαν πριν από 10 χρόνια όταν η Αρετή ήταν ακόμη 18 ετών τότε έκρινε, πολύ σωστά κατά την γνώμη μου, ότι δεν ήταν έτοιμη για τον θεσμό, άσχετα του γεγονότος τότε ότι η φήμη της ήταν μεγαλύτερη λόγω των πιο πρόσφατων Ολυμπιακών αγώνων.
– Το φετινό καλοκαίρι αποφασίσαμε χωρίς να μας το προτείνει κανείς να το προσπαθήσουμε, αν και η χώρα μας τα δύο τελευταία χρόνια κάνει απευθείας ανάθεση. Πρωταρχικός στόχος ήταν να πιέσουμε, όσο μπορεί μία μικρή ομάδα ανθρώπων, να γίνει Ελληνικός τελικός, γιατί το θεωρούμε δίκαιο και αυτός είναι ο στόχος μας να πάει το τραγούδι με την Αρετή στον Ελληνικό τελικό, από εκεί και πέρα εσείς θα κρίνετε. Το τραγούδι το φτιάξαμε στα μέτρα της Αρετής και φωνάξαμε αναγνωρισμένους μουσικούς της παράδοσης που παράλληλα παίζουν και με καλλιτέχνες όπως τον Γ.Μαρκόπουλο, Γ.Νταλάρα, Α.Βίσση, Π.Λάλεζα, Μ.Κανά αλλά συνεργάζονται και με μεγάλους σολίστ της παράδοσης όπως Γ.Κοτσίνης, Α.Αρκαδόπουλος, από όλο το φάσμα δλδ. Εγώ συμβουλεύτηκα δύο πολύ καλούς μου φίλους τον Π.Κατσιμίχα και τον Γ.Πούλιο γνωστό στον θεατρικό κύκλο.
– Όταν η ΕΡΤ έβγαλε την ανακοίνωση, αισθάνθηκα τυχερός γιατί το τραγούδι είχε ακριβώς αυτή την κατεύθυνση. Τρεις εταιρείες η Panik, η Polymusic κατόπιν δικής μου ενόχλησης στον κύριο Πολυδώρου λόγω γνωριμίας, και η εταιρία Satelite ενδιαφέρθηκαν να κάνουν την προσπάθεια τους με την Αρετή. Η πρώτη δεν έχει δώσει ακόμη πρόταση, η δεύτερη θα προτείνει την Βασιλική Στεφάνου και η τρίτη έχει ήδη καταθέσει. Το ότι τρεις εταιρείες ενδιαφέρθηκαν να κατεβάσουν πρόταση με την Αρετή νομίζω ότι λέει σε όλους μας κάτι. Το ότι επιλέξαμε την Spicy είναι δική μου ευθύνη και ευχαριστώ την Αρετή Κετιμέ που με εμπιστεύεται και στήριξε τα επιχειρήματα μου.
– Τέλος χαίρομαι πολύ που η ανακοίνωση της ΕΡΤ δίνει την ευκαιρία να σκεφτούν την συμμετοχή τους καλλιτέχνες που δεν θα το τολμούσαν στο παρελθόν, χαίρομαι πολύ που βλέπω φίλους που μπορεί με αυτόν τον τρόπο να κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα, σίγουρο είναι το ότι να φτάσει κάποιος Ελληνικό τελικό δεν είναι λίγο και είναι και μία διαφήμιση για καλλιτέχνες που ξεκινάνε τώρα. Εμείς σε ένα βαθμό πετύχαμε ήδη αυτό που θέλαμε, η αγάπη σας για την συμμετοχή της Αρετής, μας πάει παρακάτω και μας κάνει να θέλουμε περισσότερα. Με τον τρόπο μας θα στηρίξουμε όλες τις συμμετοχές, είμαστε άνθρωποι που δεν μας αρέσουν τα μονοπώλια γενικά, ζήτω το Ελληνικό τραγούδι που έλεγε στην εκπομπή του και ο Διονύσης Σαβββόπουλος, για αυτό παλεύουμε, καλή τύχη σε όλους και εύχομαι όλα τα τραγούδια που θα προταθούν να συγκινήσουν, η Eurovision είναι πάνω από όλα γιορτή και μετά διαγωνισμός.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία,

φιλικά

Δημήτρης Καρράς.

Πηγή φωτογραφίας: Άννα Γαλανού | Anna Galanou Photography

34 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Έλεγα ότι φέτος θα ήθελα να πάμε με κάτι καθαρά Ελληνικό και σε στίχο αλλά και σε μουσική! και η ΕΡΤ, από ο,τι διάβασα, αυτό ζητάει από τις δισκογραφικες εταιρίες και τους δημιουργούς! Είναι και πάλι δίκοπο μαχαίρι, αλλά εκτός από την “φιλότιμη” προσπάθεια των ARGO, τα τελευταία χρόνια όταν πήγαμε με κάτι πιο Ελληνικό ή έστω βαλκάνιο και έθνικ, πήγαμε καλά! Στους ημιτελικούς δε, πάρα πολύ ψηλά! Τώρα φέτος…δεν ξέρω! Αλλα αρνητικός δεν είμαι.
    Η Κατιμέ μου αρέσει ως εναλλακτική έθνικ πρόταση….Χαίρομαι που θα γίνει Ελληνικός τελικός και θα αποφασίσει το κοινό. Διάβασα οτι και ο Τσακαλακος(!) του Greek Idol 2011, έχει αποστείλει ήδη την συμμετοχή του! Για την ώρα, η Κατιμε και αυτός έχουν δείξει ενδιαφέρον, ενώ στις 20 Οκτωβριου, λειγει η προθεσμία της ΕΡΤ!
    Το κείμενο πάντως που απέστειλε ο συνθέτης της Κατιμε, είναι πολύ σοβαρό και φαίνεται το πόσο θέλει να πάρει μέρος στον διαγωνισμό.

  2. ποια ειναι η βασιλικη στεφανου ρε παιδια.?
    οσον αφορα επισης τη συγεκριμενη συνομιλια επειδη λεει συνεχως για αγαπες κτλ οταν ακουσουμε τραγουδι θα δει τι εστι ελληνικη αγαπη!!!(βλεπε ντεμυ λοοολ)
    επισης,απ οτι καταλαβα φετος ΟΛΑ τα τραγουδια θα ειναι σε στυλ λιγο ψευτοκουλτουρα,λιγο παραδοσιακο ηχο και εναν ερμηνευτη που θα κινειται στα ορια της ανυπαρξιας?
    μακαρι να πετυχει το ολο ενχειριμα και ΑΝ τελικα γινει εθνικος τελικος να τραγουδησουν live για να εχουμε και μια εικονα τι φωνες εχουν,μην παθουμε ξανα τα περσινα ή του 2015 με μια σαγια καρναβαλο,ή του 2014 ή του 2012…
    λοολ τελικα εχουμε πολλούς αφωνους…!!!

  3. 1oν. Ο όρος “δεσποινίς” έχει καταργηθεί από τις αρχές της δεκαετίας του ’80.
    2ον. Ποιές είναι όλες αυτές οι απίθανες δισκογραφικές εταιρίες που διαβάζουμε τις τελευταίες μέρες;
    3ον. Ξαναλέω, ο περιορισμός των συμμετοχών σε συγκεκριμένο ύφος, ηχόχρωμα και γλώσσα, και μόνο σε αυτά, δηλαδή τραγούδια “κατά παραγγελία”, ούτε με την ελευθερία που χρειάζεται μία γνήσια καλλιτεχνική έμπνευση συνάδει, ούτε με τις προυποθέσεις ενός ανοιχτού διαγωνισμού.

  4. για τη Βασιλικη Στεφανου γραφουν συνθετες οπως ο αντωνης Μιντζελος….δεν ειναι καμια αφωνη, μην τρελαθουμε. Αρκετα με τις αφωνες.

  5. H Kετιμέ καλή τραγουδίστρια και σεμνή παρουσία αλλά δεν έχω ακούσει ούτε ένα της τραγούδι τα τελευταία χρόνια που να σου μένει στο μυαλό, να σε κάνει να θες να το ξανακούσεις και να έχει ένα δυνατό ρεφρέν. Δυστυχώς αδιάφορο είναι το ρεπερτόριο που τραγουδάει τα τελευταία χρόνια (και η εν λόγω κρίση μου δεν σχετίζεται με το είδος που τραγουδάει γιατί και τα έντεχνα αλλά και τα παραδοσιακά μου αρέσουν πολύ).

    Ελπίζω και ο συνθέτης της να είχε έμπνευση και να της έγραψε μια δυνατή και μελωδική σύνθεση ….γιατί ακούγοντας πολλές δικές του συνθέσεις στο youtube μόνο μία με έκανε να θέλω να την ξανακούσω και μου εντυπώθηκε η μελωδία….Ευτυχως ή δυστυχώς η φύση των φεστιβαλ είναι έτσι που ακούς μία συμμετοχή μόνο μία φορά και μόνο για 3 λεπτά και μετά ακους και άλλες 30 συμμετοχές και ψηφίζεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο…Είναι διαγωνισμός δηλαδή μην το ξεχνάμε αυτό….

    Συμπαθέστατη και η Αρετή και η ομάδα της αλλά το σημαντικό είναι το τραγούδι….να ξεχωρίζει, να σου μένει στο μυαλό, να θες να το ακους… Ελπιζω πραγματικά να έχουν καλό τραγούδι το οποίο να κινείται στο χώρο του εντέχνου και να μην έχει βαρύγδουπη ενορχήστρωση με φολκλόρ στοιχεία….Γιατί έχει κουράσει το βαρύ εθνικ στοιχείο στο διαγωνισμό και ακούγεται πλέον και κιτς και παρωχημένο….Μην ακουσουμε τιποτα κλαρίνα και μπουζούκια και τουρκικους αμανέδες δηλαδή….Οι καλές συνθέσεις και οι μελωδικές, θέλουν και προσεγμένες ενορχηστρώσεις…

    Ευχομαι επιτυχία και στην Αρετή και στον Τσακαλάκο αλλά ελπιζω να είναι υποψήφιοι και αλλοι καλλιτεχνες που να γνωριζουν επιτυχια ραδιοφωνική αυτή την περιοδο και να συνεργάζονται με γνωστους και καταξιωμένους συνθέτες.

    • παρακατω σου παραθετω τα οσα ειπε ο συνθετης και παραγωγος της αρετης κετιμε για το τραγουδι που κατεθεσε στην ερτ:

      Το τραγούδι μας έχει κοινωνικό χαρακτήρα, έχει ελληνικά και βαλκανικά στοιχεία, μπερδεύεται ο αμανές με τα χάλκινα. Είναι μοιρασμένο γενικά με χορωδιακό χαρακτήρα, βαλκανική ενορχήστρωση με ελληνικό ρυθμό και κοινωνικό στίχο. Εκτός της κρίσης και του μεταναστευτικού, αναφέρεται στην παγκοσμιοποίηση κατά κάποιο τρόπο και την παγκόσμια Ειρήνη αλλά και στους αυλικούς των διαφόρων συντεχνιών. Είναι ένα τραγούδι που ταιριάζει στην Αρέτη πρώτα και μετά στο θεσμό. Σεβόμαστε πολύ το διαγωνισμό και θέλω όλοι να είναι περήφανοι είτε πάμε στη Eurovision, είτε όχι για αυτό το τραγούδι.

      • “Εκτός της κρίσης και του μεταναστευτικού, αναφέρεται στην παγκοσμιοποίηση κατά κάποιο τρόπο και την παγκόσμια Ειρήνη αλλά και στους αυλικούς των διαφόρων συντεχνιών”. Σοβαρά τώρα;

  6. Βλέπω ότι υπάρχει μια αισιοδοξία από μερικούς γύρω από τη συμμετοχή της Αρετής Κατιμε & δυσκολεύομαι να καταλάβω το λόγο. Ομολογώ ότι έχω μαύρα μεσάνυχτα για την πορεία της συγκεκριμένης τραγουδίστριας, αλλα μπήκα στον κόπο να ψάξω & να ακούσω για ν’ αποκτήσω μια σφαιρική εικόνα. Τη βρήκα άψογη για το είδος της μουσικής που εκπροσωπεί, αλλα ακούγοντας συνθέσεις του παραπάνω αναφερόμενου συνθέτη & ερμηνευμένες από την ίδια, δεν βρήκα ούτε μια που θα μπορούσε να σταθεί στην Eurovision, & για να κάνουμε & τη διαφορά, το ελληνικό ηχόχρωμα δεν συνδέεται αποκλειστικά & μόνο με τον παραδοσιακό ήχο, ο οποίος δυστυχώς είναι πολύ βαρύς στα αυτιά των Ευρωπαίων.
    Βρήκα & την Βασιλική Στεφάνου. Έχει ωραία μπάσα λαϊκή φωνή, αλλά τη βρίσκω ακατάλληλη για να σταθεί στη σκηνή της Eurovision.
    Έχουν λυσσάξει μερικοί από πέρσυ με τη λέξη ποιότητα. Έτυχε να κερδίσει η Πορτογαλία με μια ρετρό μπαλάντα, δηλ. μια μελωδία που ανήκει μουσικά στις δεκαετίες ’40s-’60s & έχουν κάνει την ποιότητα λάστιχο. Ας βρούμε & εμείς πχ μια νέα Δανάη Στρατηγοπούλου να ερμηνεύσει κάτι ανάλογο σαν το “Ας ερχόσουν για λίγο”.
    Θέλετε ποιότητα; Θέλετε κάτι εναλλακτικό; Θέλετε ελληνικό στοίχο; Προσωπικά θα μου άρεσε κάτι σαν το “Δυο ψυχές” που ερμηνεύει ανεπανάληπτα η Τάνια Τσανακλίδου, σε σύνθεση του Γιάννη Χριστοδουλόπουλου (ήταν ο συνθέτης του Watch my dance).
    Το έχω γράψει πολλές φορές. Η Eurovision δεν είναι ούτε το “να η ευκαιρία” ούτε διαγωνισμός ταλέντων. Δε λέω βέβαια ότι πρέπει να πέρνουν μέρος μόνο μεγάλα ονόματα, αλλα δυστυχώς οι συμμετοχές στη χώρα μας με ερμηνευτές που κινούντα στα όρια της ανυπαρξίας (δανείζομαι τη φράση από τον Vampire Diary) δε χαίρουν ιδιαίτερης τύχης. Δεν είμαστε πχ Βέλγιο που τα τελευταία χρόνια στέλνει μεν νεαρά ταλαντούχα άτομα, αλλα συνοδεύονται από σύγχρονα & δυναμικά τραγούδια & υπάρχει μια ολόκληση δυναμική ομάδα απο πίσω που λύνει & ράβει. Οι δικές μας, γνωστές ή άγνωστες, δισκογραφικές ποντάρουν στη διαφήμιση & στην προώθηση στην ελληνική αγορά (κυρίως αποφοίτων talents shows) & η ΕΡΤ δεν ξοδεύει φράγκο. Κάπου διάβασα για μια συμμετοχή ενός παιδιού που βγήκε νικητής στο Greek Idol πριν 6 χρόνια, πρόταση μιας άγνωστης δικογραφικής. Ας πούμε ότι γίνεται τελικός & κερδίζει ο συγκεκριμένος τραγουδιστής, λέτε να βρεθούν πολλοί χορηγοί να τον χρηματοδοτήσουν ή η ελληνική αποστολή θα είναι όπως κάποτε, οι τρεις & ο κούκος;

    • o tsakababy(τσακαλάκος) ηταν μεγαλη μουρη οντως,αλλα μετρια φωνη και παρουσια αδιαφορη…
      δεν θελω να ειμαστε απαισιοδοξοι αλλα κατι μου λεει πως και φετος,το λεπτο που θα ακουσουμε τα τραγουδια,θα γινει μαχη ποιος θα βρισει με περισσοτερη εμπνευση…!!
      γενικα,θα παμε φτωχικα πολυ αν οι δισκογραφικες ειναι οντως αγνωστες αλλα το κακο ειναι πως και το αποτελεσμα θα ειναι φτωχικο τοτε…
      οσο τα περι ποιοτητας μην σας πω που τα γραφω…ενας σωρος απο ασημους ανθρωπους που γραφουν για τη πουλια και τον αυγερινο,το μετενσαρκωνουν σε μειζων κοινωνικοπολιτικο μηνυμα που μονο αυτοι το κατανοουν κυροως γιατι ειναι του πνευμτος ενω εμεις ειμαστε ανθρωπακια οδηγουμενα απο τη μαζα…ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΑΤΣΕΣ ΛΕΜΕ..!!!!

      • Έλα μου ντε! Και γιατί μια ρετρό μπαλάντα όπως το “Amar pelos dois” θεωρείται ποιότητα & πχ το “City lights” κάτι φτηνό; Μήπως ν’ ακούω το “Σ’ έχω κάνει Θεό” της Στανίση μόνο στην opera version του; Όντως….πολλές οι σφαλιάρες!

      • Τα έχεις κάνει αχταρμά στο κεφάλι σου. Ουδείς είπε ότι το φώτα της πόλης της Λευκής από το Βέλγιο ήταν φτηνό τραγούδι! Όλοι είπαμε πέρσι ότι το Βέλγιο έπιασε τζακ ποτ και πως η Ελλάδα δεν άξιζε μια φτηνή σύνθεση όπως το this is love ούτε μια pop σταρλετίτσα όπως η Demy που δεν μπορούσε να σταυρώσει μια αναθεματισμένη νότα! Τη λέξη “ποιότητα” τη χρησιμοποιείτε καταχρηστικά κάποιοι “εξυπνάκηδες” που ονειρεύεστε Φουρέιρα και Τάμτα στη Γιουροβίζιον! Σας έχω κακά νέα! Δε θα δείτε τις προαναφερθείσες μεγαλοκοπέλες να διαγωνίζονται για την εκπροσώπηση της Ελλάδας! Τουλάχιστον όχι ακόμη!!!
        Μακάρι να έχει τραγουδάρα και να τα σπάσει στη σκηνή ο Τσακαλαάκος κι ας πάει με ελάχιστο budget. Λες και η Demy πέρσι είχε καμιά υποστήριξη από την panik, η οποία είναι αμφίβολο αν ξόδεψε έστω κι ένα ευρώ. Ας είναι καλά ο Μπούμπουρας!!!
        Η Κετιμέ δεν ξέρω τι τραγούδι έχει να δώσει. Ελπίζω για κάτι καλό. Τουλάχιστον είναι 10 φορές καλύτερη ερμηνεύτρια από την Παπαδέα!!!
        Η Στεφάνου μού φάνηκε αξιοπρεπέστατη ερμηνευτικά. Μένει να ακούσουμε και το τραγούδι της. Τουλάχιστον, δε θα δούμε κάποια άφωνη να διαγωνίζεται!!!!

      • Να με συγχωρέσεις, αλλά δεν τα έχω κάνει καθόλου αχταρμά στο κεφάλι μου. Μάλλον αγνοείς τι γραφόταν εδώ μέσα τον περασμένο Μάιο & ιδιαίτερα μετά τη νίκη της Πορτογαλίας.
        Επίσης, με κάνεις & απορώ πως είναι δυνατόν να μου φορτώνεις ότι είμαι ένας από αυτούς τους εξυπνάκηδες (όπως τους αποκαλείς) που χρησιμοποιούν καταχραστικά τη λέξη ποιότητα όταν εγώ ο ίδιος σχολιάζω παραπάνω τα περί “ποιότητας” αρνητικά.
        Το αν ονειρεύομαι εγώ προσωπικά Φουρέιρες & Τάμτες το θεωρώ ως κακόγουστο αστείο.
        Η σταρλετίτσα όμως Demy έχει μια αξιοπρόσεχτη πορεία μέχρι στιγμής με αρκετές επιτυχίες, ενώ αυτός ο Τσακαλάκος που δεν γνωρίζω τι έχει κάνει; Και γιατί ειρωνεύεσαι ένα ίδρυμα που χρηματοδότησε την περσυνή αποστολή;

  7. Αρχικά, να πω ότι η κίνηση της ΕΡΤ για τη Eurovision 2018 είναι αρκετά έξυπνη! Ο όρος που έχει θέσει για τον ελληνικό στίχο και ηχόχρωμα “πουλάει” στους Ευρωπαίους, αρκεί να μην αναμειγνύεται μέσα και ραπ (πχ Utopian Land) και μετά γίνεται αχταρμάς. Είμαι υπέρ του να στείλουμε κάτι ελληνικό ύστερα από 5 χρόνια και νομίζω ότι στο ύφος αυτό ταιριάζει πιο πολύ η Αρετή Κετιμέ η οποία έχει και γλυκιά φυσιογνωμία! Για τον Παναγιώτη Τσακαλάκο δε θα το λεγα ότι του πάει το εθνικ αλλά προτού να ακούσουμε τις προτάσεις τους δε μπορούμε να κρίνουμε. Ωστόσο, δεν είναι δίκαιο να ρίχνεις άκυρο σε έναν καλλιτέχνη που έχει ετοιμάσει από καιρό το τραγούδι του επειδή τυχαίνει ή πρόκειται να είναι στα αγγλικά και φυσικά αναφέρομαι στους Stereo Soul…. Για τη Βασιλική Στεφάνου δε μπορώ να πω κάτι γιατί πρωτίστως δεν την έχω ακούσει ποτέ ούτε καν σαν όνομα και δευτερευόντως δε μου πολυ-γεμίζει το μάτι ότι το χει για eurovision …. Και με 2 καλλιτέχνες γίνεται ελληνικός τελικός αλλά θα ήθελα να έχουμε περισσότερους

    • Την κίνηση της ΕΡΤ σε καμία περίπτωση δεν τη λες έξυπνη από τη στιγμή που δυσκολεύει, περιορίζει ή/και αποκλείει άλλες πιθανές & αξιόλογες προτάσεις καλλιτεχνών, τουτέστιν καίει όλους αυτούς που είχαν ήδη μια έτοιμη πρόταση & απλά περίμεναν την προκήρυξη. Θα σας χαλούσε πχ μια συμμετοχή σαν του Alex Leon με τη Giorgina το 2013; Εμένα προσωπικά μου ξινίζει να έχουμε έναν εθνικό τελικό μόνο με έθνικ τραγούδια. Ας έμεναν τουλάχιστον στον έναν όρο, στον ελληνικό στίχο. Και ‘μένα θα μου άρεσε να στείλουμε ένα πολύ ωραίο τραγούδι στη γλώσσα μας & να τα πάμε πολύ καλά, αλλά δε συμφωνώ να στείλουμε με το ζόρι έθνικ, το οποίο έθνικ είναι πια ξεπερασμένο. Η Αρετή Κατιμέ είναι άψογη στο είδος της μουσικής που υπηρετεί (το οποίο είδος όμως δεν ταιριάζει με το διαγωνισμό), αλλά υπάρχουν πολλοί ενδοιασμοί για το αποτέλεσμα μέχρι να δημοσιευθεί το τραγούδι της για να μπορέσουμε να το κρίνουμε.

      • Χαρακτήρισα τη κίνηση “έξυπνη” με την έννοια ότι βλέπουν πόσο τραγικά τα έχουμε πάει τα 4 τελευταία χρόνια με αγγλικό στίχο και χιτακια που αμερικανιζουν πχ rise up ή μπαλάντες τύπου one last breath και αποφάσισαν φέτος να πάμε να ελληνικό στίχο και μουσική. Όμως εάν πρόσεξες είπα ότι είναι όντως άδικο να απορρίπτεις οποιαδήποτε άλλη πρόταση επειδή δεν έχει ελληνικό στίχο κλπ…

    • Οι αργκο δεν πατωσαν εξαιτίας του ραπ και ο Λουκάς το 2011 είχε ραπ και βγήκε 1ος κ. 3ος σε ημιτελικό και τελικό αντίστοιχα…απλά στη eurovision δεν χωράνε ερασιτεχνισμοι και άτομα με 0 άστρο…
      Μην κοιτάς τις άλλες χώρες που στέλνουν τυπικά ασημους,εκεί υπάρχει όντως ο επαγγελματισμος ακόμη και στη μπάντα που παίζει στο τελευταίο κουτσοχωρι της υπαίθρου…και αυτό γιατί παντού πλην Ελλάδος υπάρχει μουσική πεδία,δεν βγαίνει ο κάθε τυχαρπαστος μετρίου έως ανύπαρκτου ταλέντου μπροστά στα μεγαλύτερα ονόματα της χώρας και του χαϊδεύουν τα αυτιά( βλέπε voice που είναι ΟΛΟΙ αταλαντοι)…
      Γενικά το πιστεύω ακράδαντα ότι αυτή η χώρα μια ζωή θα είναι πλέον πίσω ότι αφορά τα μουσικά δρώμενα και εξέλιξη..ακόμη και εδώ μέσα,μπαίνει ο κάθε πικραμένος και ανεβάζει κατά περιόδους ένα βίντεο του YouTube με κάποιον “καλλιτέχνη” που τον ξέρει μόνο η μάνα του από μκα δισκογραφική που δεν την ξέρει κανείς και λένε:παιδιά αυτό δεν θα ήταν καλό για τη eurovision?
      Με λίγα λόγια τα θέλει και εμάς ο ποπος μας όταν ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΙ eurofans δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν Και να καταλάβουν τι χρειάζεται για να ξεχωρίσεις στο διαγωνισμό…

  8. Πολύ καλή περίπτωση η Αρετή. Νομίζω πως είναι από τους λίγους καλλιτέχνες της παραδοσιακής μουσικής που μπορεί να αγαπηθεί από ένα ευρύτερο κοινό. Την θεωρώ κατάλληλη για το διαγωνισμό. Ωστόσο, κρατάω μικρό καλάθι μέχρι να ακούσω το τραγούδι.
    Τα τελευταία χρόνια η Αρετή προσπαθεί να γυρίσει σελίδα, να απελευθερωθεί από το ρόλο του “παιδιού θαύματος” και του “εθνικού συμβόλου” και να μας συστηθεί εκ νέου. Θέλω πολύ να την δω να τα καταφέρνει.

  9. Σχεδόν κάθε χρόνο υποστηρίζω τις επιλογές της ΕΡΤ. Φέτος όμως ό,τι κι αν έχω διαβάσει το βρίσκω από λάθος μέχρι ανόητο…
    Επειδή το τελευταίο νικητήριο τραγούδι είχε κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (μελωδία, στίχο, κ.τ.λ…) πρέπει κι εμείς να ακολουθήσουμε τον ίδιο “δρόμο”; Εφόσον θέλει να κάνει Ελληνικό τελικό πιο το νόημα να περιορίσει το εύρος της μουσικής και του στίχου; Αν έκανε ή τελικά κάνει ανάθεση σε έναν και μόνο τραγουδιστή/ρια ας έκανε όποια “παραγγελιά” ήθελε.
    Από τα ονόματα που ακούγονται μόνο της Αρετής Κετιμέ γνωρίζω και ξεχωρίζω. Και αν θέλει να βρει και φέτος κάποιον χορηγό τότε μόνον με αυτή θα πάμε και θα κάνει (η ΕΡΤ) ό,τι μπορεί για να πάει. Τα υπόλοιπα ονόματα (που ακούγονται) αν δεν έχουν κάτι το πραγματικά εντυπωσιακό να παρουσιάσουν τότε απλά θα συμπληρώνουν το τηλεοπτικό πρόγραμμα την βραδιά του τελικού.(;) Δεν συμφωνώ με την άποψη κάποιων ότι τα έθνικ είναι ξεπερασμένα. Ένα καλό τραγούδι ξεχωρίζει και θεωρώ ότι είναι άσχετο το είδος στο οποίο ανήκει.
    Εν κατακλείδι.
    Θέλουν τελικό; Ας μην υπάρχει κανένας όρος και περιορισμός. Αλλιώς, κατα τη ταπεινή μου γνώμη, “φωτογραφίζει” την συμμετοχή της Κετιμέ.

    • ας μην βιαζομαστε,θεωρω πως και απο αποψη εικονας ενας τελικος με μονο ελληνικα κομματια παραδοσιακου στυλ θα ειναι τουλαχιστον εμμετικος,ισως στη πορεια αφου βρουν καποια τετοια να ζητησουν και απο αλλους να στειλουν προτασεις χωρις περιορισμους,αλλωστε χρονος υπαρχει…

  10. Μολις ακουσετε την προταση της Μινος ΕΜΙ πιστευω οτι θα λυθειτε στα γελια και θα καταλαβετε οτι παμε για πατο…..χριστε μου ας μην επιβεβαιωθει το τσουναμι καρακιτσαριου που ερχεται….. Οσο για την Αρετη, πανεμορφη κοπελα και καλη φωνη αλλά αδιαφορα τραγουδια. Η τυχη της αν παει θα ειναι σαν τους Αργκο. Δηλαδη κλασσικη περιπτωση Αργκο νουμερο 2. Διοτι το εθνικ δεν ειναι πανακεια. Αν δεν ειναι καλο το τραγουδι (σε ο,τι ειδος και να ανηκει) δεν θα παει καλα. Γιαυτο και πιστευω οτι και γνησιο ποπ ντανς να στελναμε, αν ηταν πρωτοτυπο και εντυπωσιακο και καλα στημενο στη σκηνη, θα σκιζαμε. Πχ αν η Ελλαδα εστελνε ενα τραγουδι σαν το BAD ROMANCE (που ειχε πει η Γκάγκα παλιοτερα) δεν θα σαρωνε? Μην τρελαθουμε. Δυστυχως και εγω διαφωνω με τους περιορισμους της φετινης προσκλησης της Ερτ. Ας ελεγες βρε ΕΡΤ μου οτι ”προτιμαμε να στελνατε αυτο…” χωρις να εισαι απολυτη οτι ”θελω μονο αυτο”…. Προβλεπω αντι για εντεχνα και ποιοτικα τραγουδια, να μαζευτουν ολα τα τουρκομπαροκ εθνικ με αμανεδες και κλαρινα και φασαριοζικα βαλκανικα εθνικ. Τραγουδια στυλ Μελισσες ή Μποφίλιου ή Ασλανίδου ουτε φετος….

  11. Ο συνθέτης της αρετής Κετιμέ εργάζεται στο δεύτερο πρόγραμμα? Γιατί αν συμβαίνει αυτό, Πόσο ηθικό είναι? Απλα μια ερώτηση κάνω.

  12. καλησπερα παιδια. θα ηθελα να μου απαντησει οποιος γνωριζει η ο ogae greece στις εξης ερωτησεις:
    1) οντως εστειλε η ερτ επιστολη σε 8 δισκογραφικες; αν ναι, ποιες ειναι αυτες; αποκλειεται να εστειλε μονο 8 και να κατεβαινουν δισκογραφικες οπως η satellite music και η polymusic ενω υπαρχουν μεγαλες δισκογραφικες εταιριες που ενδεχομενως να μην ειναι μεσα στις 8 που εσταλη η επιστολη
    2) ποσους τραγουδιστες μπορει να προτεινει η καθε δισκογραφικη;
    3) μια επιτροπη που θα συστησει η ερτ θα αξιολογησει τα τραγουδια. αρα ποσα τραγουδια θα κατατεθουν και ποσα θα δουμε να διαγωνιζονται;
    4) μεχρι τις 20 οκτωβριου οπου ληγει η προθεσμια υποβολης θα μαθουμε ολες τις υποψηφιοτητες;
    5) μπορει καποια δισκογραφικη να μην καταθεσει καν τραγουδι;
    ευχαριστω πολυ εκ των προτερων για την απαντηση

    • Αγαπητέ αναγνώστη, ο OGAE Greece παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και θα προβεί στις απαραίτητες δημοσιεύσεις, κατόπιν επισήμων ανακοινώσεων από τις εταιρείες, τους συντελεστές ή την Ε.Ρ.Τ.

      Σε ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον.

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ