EUROVISION 2018: Στη Λισαβόνα ο 63ος μουσικός διαγωνισμός με πιθανό το στάδιο MEO!

Μόλις δύο ημέρες έχουν περάσει από την θριαμβευτική νίκη του Salvador Sobral για την Πορτογαλία με το Amar pelos dois και ξεκίνησαν ήδη τα πρώτα νέα για την Eurovision 2018.

Ο Εθνικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας της Πορτογαλίας RTP, ανακοίνωσε ότι η πρωτεύουσα της χώρας Λισαβόνα, θα φιλοξενήσει τον επερχόμενο μουσικό διαγωνισμό της Eurovision 2018. Παράλληλα εγείρονται συζητήσεις για τις ημερομηνίες διεξαγωγής αλλά και για τους χώρους εντός της πρωτεύουσας που πρόκειται να εγκατασταθούν, ο μουσικός διαγωνισμός, Eurovision Village, Eurovision club κ.α.

Οι πιθανές ημερομηνίες διεξαγωγής είναι :

Πρώτος ημιτελικός
Δεύτερος ημιτελικός
Μεγάλος τελικός
1 Μαΐου3 Μαΐου5 Μαΐου
8 Μαΐου10 Μαΐου12 Μαΐου Πιθανότερες ημερομηνίες
15 Μαΐου17 Μαΐου19 Μαΐου
22 Μαΐου24 Μαΐου26 Μαΐου


Αναφέρθηκε ότι το στάδιο πολλαπλών χρήσεων MEO, θα μπορούσε εν δυνάμει να φιλοξενήσει τον μουσικό διαγωνισμό. Το στάδιο MEO κατασκευάστηκε το 1998 για τις ανάγκες Διεθνούς έκθεσης που πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα. Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κλειστά γήπεδα της Ευρώπης και έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει 20000 άτομα. Στις εγκαταστάσεις του MEO πραγματοποιήθηκαν πολυάριθμα σημαντικά αθλητικά γεγονότα και εκδηλώσεις όπως ποδόσφαιρο, wrestling τα MTV Europe Music Awards 2005 κ.α.

Η Πορτογαλία σε σύγκριση με τη φετινή διοργανώτρια Ουκρανία δεν φαίνεται να χάνει καθόλου χρόνο. Ήδη 13 χώρες (μαζί με Πορτογαλία) έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για να συμμετάσχουν στην Eurovision 2018, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρος, Εσθονία, Γερμανία, Φινλανδία, Ελλάδα, Λιθουανία, Νορβηγία, Ρωσία , Ισπανία Σουηδία.

 

79 ΣΧΟΛΙΑ

    • Δεν υπάρχει λόγος για ενδεχόμενη σύγκριση μεταξύ της φετινής διοργάνωσης με οποιαδήποτε άλλη, είτε παρελθοντική είτε επερχόμενη, συνονόματε. Αυτό που εύχονται όλοι οι Eurofans απανταχού είναι κάθε μελλοντική διοργάνωση να είναι όλο και καλύτερη, με ενδιαφέροντα τραγούδια και συμμετοχή του κοινού πανευρωπαϊκά στις ψηφοφορίες, για ένα όσο το δυνατόν πιο δίκαιο αποτέλεσμα.

  1. Οι Πορτογάλοι διοργανωτές δείχνουν να ετοιμάζονται για μία σοβαρή διοργάνωση, μακριά από τις όποιες τεχνικές αστοχίες είχε η φετινή. Ίδωμεν, μακάρι να πάνε όλα καλά και να απολαύσουμε ένα ποιοτικό θέαμα του χρόνου. Όλα τα ενδεχόμενα είναι πιθανά, το σίγουρο είναι ότι οι Πορτογάλοι ήθελαν πολύ αυτή τη νίκη και θα την τιμήσουν στο έπακρον.

  2. Πιστευω πως θα γινει εξαιρετική δουλεια το ’18, Η πορτογαλοι θα το κανουν με μερακι σε αντιθεση με τους ουκρανους που το εκαναν ως αγγαρεια για να βγαλουν την υποχρεωση. Η Λισαβονα ειναι μια απο της πιο ωραιες και ζωντανες πολεις και αυτο μετραει στο διαγωνισμο. Ευχομαι να μπορεσω να τον απολαυσω απο κοντα.

  3. Η Λισαβονα ειναι μεν πανεμορφη αλλα οι Πορτογαλοι ειναι απο τους χειροτερους στη διοργανωση μεγαλων γεγονοτων. Ουτε την εμπειρια εχουν ουτε την τεχνογνωσια. Και αν για το δευτερο οκ θα καθαρισει η Σουηδια, για ζητηματα οργανωσης δυστυχως δεν θα ειναι ο,τι καλυτερο. Ουτε εμπειρια εχουν σε μεγαλα γεγονοτα και οποτε διοργανωναν κατι μεγαλυτερο απο την εθνικη αγορα τους, παντα ειχε πολλα προβληματα.

  4. Μ’ αρέσει, που όπως φαίνεται, το έχουν πάρει σοβαρά οι Πορτογάλοι!! Ούτε 2 μέρες δεν πέρασαν και τα σχέδια έχουν ήδη αρχίσει! Πιστεύω πως σίγουρα θα δούμε κάτι πιο άρτιο κι σωστό συγκριτικά με φέτος. Χαίρομαι επίσης που απ’ ότι βλέπω Ελλάδα και Κύπρος έχουμε ήδη δηλώσει τη συμμετοχή μας! Εύχομαι η eurovision 2018 να είναι καλύτερη σε πολλά επίπεδα και να υπάρξουν πολλές αξιόλογες συμμετοχές, ώστε να αυξηθεί ο ανταγωνισμός, το ενδιαφέρον καθώς και το επίπεδο του διαγωνισμού και να περιοριστούν οι αδικίες.

  5. Μπράβο στους Πορτογάλους για την αμεσότητα και την οργάνωση. Αυτό θα πει διοργανωτής, όχι σαν τους Ουκρανούς…

  6. Μακάρι να κανουν κατι καλό, το φετινό ήταν απλά ασχολιαστο. Επίσης ξέρω πόσο κάποιοι ανατριχιάζετε στο άκουσμα του ονοματος και μονο του Bjorkman αλλά πολυ χαιρομαι που δεν θα έχει επιτελικό ρόλο του χρόνου. Περίμενα να βγει ο Hasse anderson κάποια στιγμη και το 2016 και φέτος.

  7. Αυτξ η διοργάνωση φαίνεται από τώρα οι θα είναι ενδιαφέρουσα και ποιοτική (καμία σχέση με φέτος). Είναι πολύ καλό ότι η Ελλάδα έχει δηλώσει ηδη ενδιαφέρον από τον Απρίλιο αν θυμάμαι καλά (!).

  8. Για ποιον χτυπά η καμπάνα;
    Ο Mäns απο οτι ακούγεται θα βοηθήσει το Η.Β για την επιλογή τραγουδιού.
    Μας προετοιμάζει η EBU για νίκη του Η.Β;

  9. 14 οι χώρες μέχρι στιγμής για το 2018, συμπεριλαμβανομένων των Γερμανία, Πολωνία Ρωσία. Η Ρωσία δεν είναι σίγουρο αν θα τα καταφέρει να φτάσει μέχρι την Λισσαβόνα λόγω επικείμενης καμπάνας από την EBU.
    Κυκλοφόρησαν οι αναλυτικοί πίνακες βαθμολογίας, χώρα με χώρα? Αν ναι που μπορώ να τους βρω? Ευχαριστώ!

  10. Μπράβο στους Πορτογάλους που δε χάνουν χρόνο και ψάχνονται από τώρα ! Μακάρι να κάνουν μια άψογη διοργάνωση γιατί φέτος οι Ουκρανοί ήταν κατά πολύ μέτριοι. Επίσης χαίρομαι που οι πιθανές ημερομηνίες είναι νωρίς και δε θα χρειαστεί να περιμένουμε τέλη Μαϊου
    Υ.Γ. Οι Stereo Soul δηλώνουν έτοιμοι και πρόθυμοι να μας εκπροσωπήσουν του χρόνου. Τι λέτε; Θα θέλατε να τους δείτε στη σκηνή;

    • Προσωπικα οχι….Γιατι πρεπει οπωσδηποτε να στειλουμε κομματι εθνικ και με ελληνικους στιχους….οι stereo soul δν νομιζω πως μπορουν να το καταφερουν……

      • Γιατί να πάμε με έθνικ κομμάτι και ελληνικούς στίχους? Επειδή 2 σερί χρονιές κερδίζει τέτοιου είδους μουσική? Νομίζω πως πάμε λάθος… ο κόσμος δεν θα βγάλει για 3η φορά έθνικ κομμάτι και στη γλώσσα της χώρας

    • Δεν έβλεπα x Factor, οπότε δεν τους ήξερα. Τους γνώρισα φέτος επειδή ακουγόταν έντονα ότι μπορεί να μας εκπροσωπήσουν. Δεν τρελάθηκα η αλήθεια είναι αλλά εάν έχουν ένα πολύ ωραίο τραγούδι και κερδίσει έναν εθνικό τελικό μακάρι να μας εκπροσωπήσουν επάξια

    • Οχι οχι οχι. Οι stereo soul ειναι απειροι και εδομενου του ρεπερτοριου τους λογικα θα επελεγαν καμια σαχλαμαριτσα στα Αγγλικα. Φετος θελουμε κατι στα Ελληνικα με εντονο Ελληνικο στοιχειο και χρωμα. Τελος.

      • Εγω προσωπικά θα είθελα να μας εκπροσωπήσει η Giorgina. Έχει μία πάρα πολύ ιδιαίτερη φωνή. Το τραγούδι είτε έθνικ είτε ποπ το μόνο που θέλω είναι να είναι ξεχωριστώ και ελκυστικό. Επήσεις η ίδια δηλώνει ενδιαφέρον στο να συμμετασχει.

    • Θεωρώ πολύ καλούς τους Stereo Soul.Έχουν φωνάρες και σίγουρα αν είναι και καλά τα τραγούδια τους ,μπορούν να τα στηρίξουν 100% στο ζωντανό.Στην περιπτωσή τους το μόνο που θα με άγχωνε θα ήταν το τραγούδι γιατί από άποψη φωνής έχουν αποδείξει ουκ ολίγες φορές ότι το χουν!Θα ήθελα πολύ να τους δω στην γιουροβιζιον!

  11. Περιμεναν δεκαετιες οι Πορτογαλοι την νικη αυτη και σιγουρα θα διοργανωσουν μια εξαιρετικη eurovision! Οσον αφορα τωρα την επομενη μας συμμετοχη…θα ηθελα και εγω εντονο Ελληνικο στοιχειο και στιχο! Ας εχει ενα εθνικ στοιχειο επισης. Εκτος αν δουμε καμια Ταμτα με την ομαδα της και μας παρουσιασουν κανα αγγλικο χορευτικό δυναμίτη, πιο συγχρονο ως προταση, οποτε…Αλλα και η δικη μου επιλογη ειναι Ελληνικο! Καθαρο! Οχι με rap και αηδίες…

  12. Μπράβο στην Πορτογαλία, όχι μόνο για τη νίκη την οποία και επάξια πήρε, αλλά και για το γεγονός ότι ήδη ξεκίνησε να οργανώνει το όλο θέμα. Ωστόσο, έχω προσωπικά τις επιφυλάξεις μου και εννοείται ότι θα εμπλακούν Σουηδοί στην οργάνωση, εφόσον αφενός οι περισσότεροι εργαζόμενοι στην EBU προέρχονται από χώρες της Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης, αφετέρου το RTP δεν είναι και ό,τι πιο εύρωστο υπάρχει. Προσωπικά είμαι πολύ αισιόδοξος και ευελπιστώ σε ένα άρτιο αποτέλεσμα.

    Σχετικά με την εκπροσώπηση της Ελλάδας από τους Stereo Soul, εγώ προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι θα τους προτιμούσα διότι δεν μου αρέσουν. Το ρεπερτόριό τους ωστόσο μπορεί να αρέσει στους fans και σίγουρα σε ένα κοινό το οποίο αποτελείται στην πλειοψηφία του από ομοφυλόφιλους, η εκπρσώπηση της Ελλάδας από ένα τέτοιο ντουέτο θα είναι προς όφελός τους. Να σημειώσω ότι δεν γνωρίζω αν τα παιδιά είναι ζευγάρι και σίγουρα είναι δικαίωμά τους αν θέλουν να είναι ομοφυλόφιλοι ή ζευγάρι ή ό,τι άλλο θέλουν – εγώ απλά αναφέρομαι στο γεγονός ότι μόνο οι “φήμες” που θα ακούγοναι έντονα και το κοινό που θα τους “βαφτίσει” ζευγάρι μπορεί να είναι προς όφελος των παιδιών, εφόσον πιθανόν κάτι τέτοιο να θεωρηθεί αρκετά “επαναστατικό” και “καινοτόμο” για το διαγωνισμό.

    Φυσικά και θα παίξει ρόλο και το τραγούδι, αλλά ας μην ξεκινήσουμε όλοι με το “έθνικ, κατά προτίμηση μπαλάντα” λόγω της νίκης του Salvador. Οι περισσότερες χώρες υπολογίζω ότι θα πάνε με κάτι τέτοιο και θα πέσουν στην παγίδα. Το θέμα είναι να στείλεις κάτι που θα ξεχωρίσει και στην προκειμένη περίπτωση αυτό θα ήταν ένα up-tempo κομμάτι. Πώς τα πήγε η Μολδαβία τόσο καλά φέτος στον κόσμο; Αυτό είναι που χρειάζεται το κοινό – ένα ελαφρό μεν, ανεβαστικό δε άκουσμα. Το αν θα έχει έθνικ στοιχεία το παραλείπω γιατί εξαρτάται καθαρά και μόνο από τη μελωδία του κομματιού.

    Για να κλείσω, μιας και είμαι από Κύπρο, χαίρομαι που απ’όσο φαίνεται θα πάμε για Εθνικό Τελικό το 2018. Ελπίζω να έχουμε καλά τραγούδια και φυσικά άξιους συμμετέχοντες και συνθέτες ώστε να πετύχουμε την 4η συνεχόμενή μας πρόκριση στον Τελικό και ελπίζω και μία καλύτερη θέση εκεί, πάντα συγκριτικά με τις θέσεις μας τα 3 αυτά χρόνια που προκριθήκαμε.

  13. Αυτό που θέλετε τους il volo απ τα lidl πραγματικά τι να πω… Εθνικος τελικός με ΠΟΛΛΑ τραγουδια και διαφορετικών ειδών. Έτσι θα τα ακουμε live και δεν θα ψηφιζουμε βιντεο κλιπ, most of the times it works.

  14. οι καλλιτεχνες που θα ηθελα να δειξουν ενδιαφερον για του χρονου και να μας εκπροσωπησει ειναι:
    Ελεονωρα Ζουγανελη
    Μελινα Ασλανιδου
    Νατασσα Μποφιλιου
    Φωτεινη Δαρρα
    Πανο Μουζουρακη
    Γιωργο Παπαδοπουλο
    Κωστης Μαραβεγιας

    Ας παμε με ενα κομματι ποιοτικο με νοημα και καλη συνθεση και καλο στιχο ο διαγωνισμος εχει αλλαξει δεν θελει τρεσα και χαζοτραγουδα!

    • Escfan συμφωνω απολυτα με τις επιλογες σου. Εγω θα προσθετα και Μαλου,Κετιμε(αγαπω,εχει οτι χρειαζεται για να ξεχωρισει),Ναντια Κοντογεωργη και Ανδριανα Μπαμπαλη..αλλα δυστυχως πολυ χλωμο να ηθελε καποια απο αυτες να παει:(…Στην τελικη μια κομματαρα με Ελληνικο χρωμα και στοιχεια χρειαζομαστε και ας ειναι και απο οποιονδηποτε. Μακαρι!

    • Συμφωνώ απόλυτα με όλους! Χρειάζεται αυτό το είδος ο διαγωνισμός που υποστηρίζουν οι συγκεκριμένοι καλλιτέχνες.

  15. Εμείς οι δυο φίλες, διαλέγουμε ένα όνομα για του χρόνου. Μόνικα! Μόνικα Χριστοδούλου για όσους δεν την ξέρουν καλά.

  16. Ο Γιώργης Χριστοδούλου τι σας λέει; Οι stereo soul είναι ok αλλά οι gays δε θέλουν να βλέπουν την εικόνα τους κατάματα, ίσως μόνο να υπονοείται αλλά ούτε κι αυτό 100%. Οπότε θέλει προσοχή. Θεωρώ λάθος που ο Φραντσέσκο φέτος έβαλε το rainbow στο κοστούμι του..

  17. Καλησπέρα σε όλους!
    Λόγω υποχρεώσεων δεν μπόρεσα να είμαι “παρών” όσο θα θελα και δεν μπόρεσα να απολαύσω τον τελικό όπως κάθε χρονιά. Παρόλα αυτά θα θελα έστω και επιγραμματικά να σχολιάσω την φετινή διοργάνωση και όχι μόνο…

    Αρχίζοντας με την Ελληνική συμμετοχή θα λεγα ότι η λέξη αξιοπρέπεια είναι αυτή που χαρακτηρίζει, κατα τη γνώμη μου, την φετινή εκπροσώπησή μας. Δεν θα σταθώ (άλλο) στα όποια προβλήματα των διοργανωτών, που ήταν αρκετά kai που μας δημιούργησαν προβλήματα, αλλά στο ότι αυτή η συμμετοχή ήταν καλή σε όλους τους τομείς και θα θελα να πω ένα μπράβο σε όσους συμμετείχαν σε αυτή.

    Η φετινή eurovision, τελικά, δεν ξέρω αν ήταν η χειρότερη στη ιστορία του θεσμού, αλλά σίγουρα ήταν η πιο αδιάφορη που έχω δει εδώ και πολλά χρόνια. Δεν είχε τη χαρά και τον παλμό μιας γιορτής τραγουδιού, αλλά μια υποχρέωση που απλά διεκπεραιώθηκε όπως-όπως από τους Ουκρανούς. Αναλώθηκαν στο αν θα πάρει μέρος ή όχι η Ρωσία και δεν ασχολήθηκαν επι της ουσίας με την διοργάνωση.

    Για το νικητήριο τραγούδι θα θελα να πω ότι δεν μπόρεσα ποτέ να δω αυτό που τόσα εκατομμύρια είδαν και αγάπησαν σε αυτή τη συμμετοχή και κυρίως στη συγκεκριμένη ερμηνεία. Χαίρομαι όμως για 2 λόγους που κέρδισε η Πορτογαλία.
    1ον). Επιτέλους κέρδισε μία χώρα του νότου και χωρίς να ξέρω αν θα διοργανώσουν κάτι καλό ή κακό, ξέρω όμως ότι θα χει το δικό τους στίγμα, άρα πιθανώς να δούμε κάτι διαφορετικό και ενδιαφέρον.
    2ον). Δεν αγνοήθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η ψήφος του κοινού.

    Τώρα, το τι θα μας φέρει η επόμενη εκπροσώπηση μας, άγνωστο. Απ’ ότι βλέπω σε πολλά σχόλια αρκετοί θέλουν να πάμε με έντονο Ελληνικό στοιχείο στη μουσική και με Ελληνικό στίχο. Δεν θα διαφωνήσω, αρκεί αυτό που θα ακούσουμε να είναι καλό. Συνήθως όμως οι καταξιωμένοι τραγουδιστές, ανεξαρτήτου ηλικίας, δεν προτιμούν να πάρουν μέρος στον συγκεκριμένο διαγωνισμό για πολλούς δικούς τους λόγους. Δεν έχω ακούσει εγώ τουλάχιστον να είναι θετικοί να παρουσιαστούν σε μία eurovision.
    Εξάλλου δεν θυμάμαι ποτέ κάποιον τέτοιον τραγουδιστή (ακόμα και στις καλές εποχές) να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον. Μην ξεχνάμε βέβαια και τα όποια παιχνίδια των δισκογραφικών και σε τι βαθμό μπορεί ή θέλει να βοηθήσει οικονομικά η ερτ την επόμενη συμμετοχή μας.

    Όπως και να χει ελπίζω η επόμενη χρονιά να μας φέρει μια όμορφη συμμετοχή σε όλους τους τομείς και να την χαρούμε.
    Και κάτι τελευταίο. Φωκά μην ασχοληθείς ξανά με Ελληνική συμμετοχή. Δεν θα θελα να ξαναδώ να βγαίνει ο κάθε πικραμένος και να λέει ότι μπούρδα του κατέβει για τον καλύτερο σκηνοθέτη-χορογράφο της eurovision, που εκτιμούν και σέβονται όλοι, εκτός από κάποιους (που φέτος ήταν πολλοί) Έλληνες “φαν”.

    Υ.Γ1 “επιγραμματικά” είπα ε; 🙂
    Υ.Γ2 εύχομαι φέτος να μην αρνηθεί κανείς τραγουδιστής να μας εκπροσωπήσει εάν φυσικά γίνουν και οι ανάλογες προτάσεις.

    Καλό καλοκαίρι σε όλους!

    • Όντως είναι πολύ μεγάλο “χαστούκι” και προσβολή παράλληλα για τον Φωκά Ευαγγελινό να περιορίζεται στη 19η θέση η δουλειά του… βέβαια μη ξεχνάμε ότι η αρχική του ιδέα ήταν άλλη ΑΛΛΑ ας μη το θίξουμε πάλι το θέμα αυτό.
      Μέσα σε 5 μέρες δε προλαβαίνεις να σκεφτείς και πολλά πράγματα αλλά δε μου άρεσε αυτή η στατικότητα της Demy στη σκηνή… ερμηνεύεις ένα χορευτικό κομμάτι και έχεις ελάχιστη κίνηση; 1η αιτία
      Επίσης πρέπει να ξεκολλήσουμε από παλιομοδίτικες συνταγές που ανήκουν στο 2000 και να προχωρήσουμε όπως προχωράει και η μουσική.. να ακολουθήσουμε το ρεύμα της εποχής. ΑΡΑ να ψαχτούμε μουσικά … ο Πορτογάλος ξεχώριζε σαν τη μύγα στο γάλα γιαυτό και ΣΑΡΩΣΕ … χωρίς εφέ και πυροτεχνήματα απλά μια λιτή εμφάνιση και ερμηνεία από καρδιάς

  18. Παρότι το νικητήριο τραγούδι δεν μου άρεσε και ούτε πρόκειται να μου αρέσει ποτέ, θέλω αυτό το τραγούδι να το ξεχάσω όσο το δυνατόν γρηγορότερα( καλά ήδη το έχω ξεχάσει lol!!) θέλω να πω ότι χάρηκα που η χώρα που κέρδισε ήταν η Πορτογαλία, σαν χώρα, το τονίζω, όχι το τραγούδι. Και την προτιμώ χίλιες φορές περισσότερο από το να κέρδιζε η Αυστραλία που ευτυχώς ο κόσμος δε μάσησε και την τοποθέτησε εκεί που άξιζε, ή η Σουηδία, αγαπημένες αμφότερες των επιτροπών.. Μου αρέσει η χώρα, εκτιμώ το λαό της και είμαι βέβαιος και εξ αρχής ήμουν ότι του χρόνου θα παρακολουθήσουμε μια εξαιρετική διοργάνωση! επιτέλους νότος! βαρεθήκαμε το βορρά, υπάρχουμε κι εμείς χαχαχα! σε ότι αφορά τη συμμετοχή μας ξεκάθαρα χάρηκα που η χώρα μας το πήρε φέτος ζεστά και ανακοίνωσε από τις πρώτες συμμετοχή! σε ότι αφορά τώρα την ελληνική συμμετοχή..είδα κάποια ονόματα παραπάνω με πολλά από αυτά συμφωνώ, όπως για παράδειγμα, Ζουγανέλη που προσωπικά θα την ήθελα σαν τρελός και νομίζω της πάει ο διαγωνισμός, χαρούμενη κοπέλα, αισιόδοξη ΚΑΙ φωναρα! Μποφίλιου, Παπαδόπουλος, Μαραβέγιας και άλλους σ αυτό το στυλ θα μπορούσα να προσθέσω.. θα επιθυμούσα να γίνει σαφώς τελικός, να ακούσουμε λάιβ παιδιά τα τραγούδια.. προφυλάσσει από πολλά ο κόσμος έχει κριτήριο! και σαφώς θα προτιμούσα να υπάρχουν και διαφορετικοί συνθέτες.. υπάρχουν τόσα αξιόλογα παιδιά και παλιότεροι που θα μπορούσαν όχι μόνο να φέρουν σε πέρας αυτή την αποστολή όχι μόνο αξιοπρεπώς αλλά και με ελπίδες για πρωτιά.. δε θα με χάλαγε επίσης να γινότανε ανάθεση σε τραγουδιστή και να γίνονταν διαγωνισμός με συνθέσεις ίσως αυτό να το προτιμούσα.. ελπίζω σε ελληνικό τελικό όπως και να έχει η ερτ για εμένα πέρσι έκανε μια σοβαρή προσπάθεια, παρά τις αστοχίες του ελληνικού τελικού ήταν η πιο καλή προσπάθεια των τελευταίων χρόνων, ελπίζω να είδε τα όποια λάθη και να συνεχίσει έτσι είναι ένα τηλεοπτικό προιόν που αν το προσέξουν το ξέρουν ότι θα έχουν και τηλεθέαση και διορθώνουν την εικόνα τους ως κανάλι στο ευρύ κοινό που τους απαξιώνει.. αυτά. ελπίζω και εύχομαι την καλύτερη προετοιμασία και επιτυχία για τη χώρα μας του χρόνου!

  19. Βλέπω που όλοι σας εδώ ξαφνικά αλλάξατε ρεπερτόριο και δεν βλέπω κατεβατά να ζητάνε Φουρέϊρα, Τάμτα και Παπαρίζου. Χαίρομαι που θέλετε και κάτι διαφορετικό, αλλά δεν θέλω να πέσουμε στην παγίδα του περσινού. Κάθε χρόνο ότι κερδίζει, τον αμέσως επόμενο ρόνο πήζουμε με τέτοιο στυλ. Και από όλα αυτά ένα θα ξεχωρίσει. Ίσως και κανένα. Οπότε μην ζητάμε έναν εθνικό τελικό που θα μοιάζει με μουσική σκηνή με 5 έντεχνα τραγούδια. Θέλω και ελληνικό στοιχείο αλλά θέλω να δω και μια προσπάθεια σε κάτι πιο σύγχρονο

      • Ψαγμένος στίχος βρε παιδί μου!
        Τι εχει δηλαδή αυτό το τραγουδι που θα σε κάνει να το ψηφίσεις;
        Στίχο, νόημα, ή ένα βαρετό μπιτ;

      • Δεν έχεις δίκιο Βασιλη… Επειδή κέρδισε φέτος ένα τραγούδι που στηριζόταν στον στοίχο και στην κουλτουριάρικη μουσική δεν σημαίνει ότι μόνο αυτά περνάν. Να σε θυμίσω ότι φέτος δεύτερη ήρθε η σύγχρονη μουσική της Βουλγαρίας και τρίτη η Μολδαβία, που ούτε φοβερό στοίχο είχε ούτε φοβερό μπιτ. Στην eurovision όλα χοράνε και μπορούν να πάνε καλά αρκεί να είναι αξιοπρεπείς στο είδος τους

      • Μα το συγκεκριμένο τραγουδι ειναι μονότονο .
        Δεν λέω να ειναι ποιοτικό με στίχο ποίηση, και μπιτ να ειναι δεν με πειράζει αλλά να ειναι καλό!
        Εννοούσα οτι το συγκεκριμένο ειναι απλά αδιάφορο.

    • Το μονότονο δεν είναι απαραίτητα κακό αν σου μένει…
      Δεν ξέρω από μουσική αλλά ούτε το φετινό της Μολδαβίας είχε κάποια κορύφωση νομίζω. Από την αρχή μέχρι το τέλος το ίδιο στυλ ήταν
      Το ίδιο και το Βέλγιο

      • Το Βέλγιο όμως σού έμενε η μελωδία.. κι ήταν ό,τι πιο σύγχρονο στη eurovision και καμία σχέση με τις αρκετές μετριότητες που είδαμε φέτος.. εξού κι η 4η θέση στο κοινό και γενικά.
        το ίδιο επίσης κι η Βουλγαρία
        αλλά ντάξει ο καθένας έχει το δικό του μουσικό αυτί 😉

  20. Να δείτε που όλοι του χρόνου θα στείλουν ιδιόρρυθμα και στο τέλος θα βγει κάτι καραποπ συμβατικό!!

    Βρίσκω τις προτάσεις σας για Σκυλακάκη, Μόνικα κλπ ανεδαφικές γιατί δεν θα δεχθούνε.

    Η λύση μας για κάτι οριακά hipster-οειδες με high quality performance γκαραντί θα μπορούσε να ειναι ο Νικόλας Μεταξάς από το X Factor 1 που είχε γράψει το Firefly της Κύπρου για την αδελφή του.

    Πλέον ως Metaxas σκετο, κάνει support στον Ronan Keating και κυκλοφορεί κλιπ με παραγωγό την κόρη της Βάσιας Παναγοπούλου.
    https://youtu.be/PCFp8UwF9ww
    https://youtu.be/mCBWGtzrslI
    https://youtu.be/7DtHhDiBOwo

  21. Και μετά τη φετινή έκρηξη ποιότητας του χρόνου που όλοι θα παραμυθιάζονται με μουσικά και ερμηνευτικά ψαξίματα, θα επικρατήσει κάτι του συρμού δηλ. back to reality. Στη Eurovision ό, τι κοπιάρεται πηγαίνει άπατο ή μέτρια στην καλύτερη περίπτωση. Παράδειγμα Νορβηγία 1993-Κύπρος 1994, Τουρκία 2003-Ρουμανία 2004 (η εισαγωγή του ήταν σκέτη αντιγραφή), Σουηδία 1985-Δανία 1986 (αυτό το τραγούδι ως κόπια του Bra vibrationer βγήκε λιγότερο ζημιωμένο σε σχέση με άλλα λόγω της Lise Haavik που ήταν Νορβηγίδα και προσκεκλημένη μάλιστα στο norsk melodi grand prix 86) και πάει λέγοντας… οπότε μην ψάξουμε ψυχαναγκαστικά έναν Έλληνα Salvador αλλά ας αφήσουμε τους καλλιτέχνες να εκφραστούν ελεύθερα κι ακομπλεξάριστα.

    • Προφανώς και δε πρέπει του χρόνου να μιμηθούμε τον Salvador αλλά να στείλουμε τραγούδι με άποψη και έναν ερμηνευτή/ερμηνεύτρια που να έχει το πακέτο που απαιτεί η Γιουροβίζιον. Γνώμη μου είναι να γίνει ελληνικός τελικός με ΠΟΛΛΕΣ προτάσεις και μουσικά είδη και φυσικά η επιλογή να γίνει από το κοινό χωρίς επιτροπές αν είναι δυνατό. Αλλά αν γίνει απευθείας ανάθεση ο/η τραγουδιστής/τραγουδίστρια να έχει ποικιλία τραγουδιών και όχι τρια ή τέσσερα ίδια

  22. Θα μου άρεσε να πήγαινε Eurovision ο Xαρούλης με έντεχνο ρομαντικό ή η Μποφίλιου. Αλλά δεν νομίζω να ήθελαν οι ίδιοι. Ιδίως μετά τα φετινά δεν θα θέλει κανένας καλλιτέχνης να “καεί” στη Eurovision.

  23. Εγώ θα ήθελα να δω και μια μελωδία του Χατζηνάσιου ή του Κορκολή στη Εurovision.

  24. Εγώ πιστεύω πως δεν έχει πολύ μεγάλη σημασία αν θα στείλουμε τον Α ή τον Β τραγουδιστή στο διαγωνισμό, μιας και το “σανίδι” της eurovision είναι ικανό να καταπιεί έναν σπουδαίο καλλιτέχνη ή να αναδείξει έναν (μέχρι χθες) ασήμαντο. Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι γενικά ότι οι πρωτότυπες συμμετοχές πολύ συχνά έχουν ένα πλεονέκτημα απέναντι στις κοινότυπες, δεδομένου ότι στον διαγωνισμό κατεβαίνουν 35 κοινότυπα και 5 πρωτότυπα τραγούδια. Μπορεί ο κόσμος στην καθημερινότητά του να ακούει την μουσική που ακούει, αλλά τη γιουροβίζιον την παρακολουθεί σαν κάτι το διαφορετικό.
    -Κάτι που έχω ξεχάσει αυτές τις μέρες να καταθέσω, είναι η διαφωνία μου με τη δήλωση του Σαλβαντόρ περί πυροτεχνημάτων. Ο χορός, η σκηνοθεσία και τα εικαστικά δεν είναι πυροτεχνήματα. Τέχνες είναι, όπως και η μουσική.

  25. συμφωνω παιδια. του χρονου να στειλουμε τραγουδι με εντονο το ελληνικο στοιχειο και με διεξαγωγη εθνικου τελικου με πολλους καλλιτεχνες, συνθετες και ειδη μουσικης και μια επιστροφη στη δεκαδα

  26. Πραγματικά μένω άναυδος με κάποια από τα σχόλια που διαβάζω σχετικά με την επόμενη ελληνική συμμετοχή. Κάποιοι λέτε έθνικ, που προσωπικά δεν θα είχα αντίρρηση αλλά δυστυχώς οι επιτροπές των δημόσιων τηλεοράσεων δεν το προτιμούν (δείτε π.χ. τι έπαθε ο ούγγρος φέτος που τον ψήφισε μόνο το κοινό). Από την άλλη ακούω κάτι προτάσεις του τύπου Μποφίλιου-Χαρούλης. Παιδιά, το κομμάτι που κέρδισε φέτος ήταν αέρινη, ρομαντική, τρυφερή τζαζ όχι έντεχνο μελαγχολικό κλαψούρισμα. Η Φινλανδία που είχε μία σκοτεινή και μελαγχολική συμμετοχή είδαμε που κατέληξε παρόλο που άξιζε το τραγούδι της.

    Η άποψή μου είναι ότι η Ελλάδα πρέπει να πάει με κάτι χαρούμενο, ανεβαστικό, καλοκαιρινό και swingy σε στιλ Μαραβέγια (αλλά όχι ο ίδιος ο Μαραβέγιας γιατί δεν νομίζω ότι το έχει τόσο να τραγουδήσει ζωντανά σε τέτοια διοργάνωση) . Ούτε europop, ούτε σκυλοποπ, ούτε υπερβολικό ethnic. Κάτι ανάλαφρ, ξέγνοιαστο και δροσιστικό που να διασκεδάσει κοινό και επιτροπές.

  27. Και κάτι άλλο: όλοι γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα χρειάζεται έναν μεγάλο, σοβαρό εθνικό τελικό με πολλούς καλλιτέχνες και συνθέτες (όπως αυτόν που έκανε η Πορτογαλία), όμως γνωρίζουμε επίσης ότι η λογική της ΕΡΤ είναι ότι όλα αυτά είναι περιττά έξοδα (ενώ το να πληρώνουμε μέσω της ΔΕΗ 2-3 χιλιάδες κηφήνες υπαλλήλους δεν είναι καθόλου περιττό). Κάπως έτσι ανατέθηκε εξ ολοκλήρου η εκπροσώπηση της Ελλάδας στην Panic Records και τον Μπούμπουρα που τώρα κλαίει τα λεφτά του.

    • Η Πορτογαλια εκανε χρονια αυτο το ειδος τελικου και πηγαινε απατη. Τωρα απλως της εκατσε το κομματι κι ο ερμηνευτης..λαχειο τους κληρωσε.

  28. Γειά σας παιδιά! Fan του θεσμού φανατική δεν με, λες, αλλά μ’άρεσε πάντα να τον παρακολουθώ. Σε ο, τι αφορά τις διοργανώσεις, δυστυχώς, δεν μπορώ να έχω άποψη εφόσον μόνο στην Αθήνα έχω πάει! Για την δική μας επόμενη συμμετοχή, όμως, πιστεύω μπορώ να έχω. Και, ναι συμφωνώ με τους περισσότερους . Πιο πολύ, όμως, με την ιδέα για ένα τραγούδι από τον Μαραβεγια αλλά με ερμηνευτή που θα διαλέξει εκείνος αλλιώς και Ζουγανελη και Μποφιλιου και Χαρούλας κ.α πολλοί σίγουρα θα μπορούσαν να στηρίξουν ένα “κρυμμένο” ζεϊμπέκικο, άνετα. “Κρυμμένο” εννοώ χωρίς μπου ζουμί στην ενορχήστρωση, για μας θα είναι προφανές, για τους ξένους ένας δυνατός ρυθμός, ούτε μελαγχολικό, ούτε γλυκανάλατο, απλό ζεϊμπέκικο. Όσο για το είδος της μουσικής που πρέπει να υπηρετούν οι καλλιτέχνες που πάνε eurovision, νομιζω ότι όλοι μπορούν και ειδικά οι καταξιωμένοι. Η αποτυχία στον διαγωνισμό για έναν καταξιωμένο δεν θα στοιχίσει όσο στοιχίζει σε έναν καινούριο που πιθανόν να του στοιχίσει την καριέρα του.
    Όλα αυτά ελπίζω να τα διαβάσουν στην Ερτ και να βάλουν μπροστά τα μεγάλα μέσα και τη φαντασία τους.

    • Για το κρυμμένο ζεϊμπεκικο που λες..κάτι σαν κι αυτό; https://youtu.be/q67TTHYRoIk
      Εγώ νομίζω πρέπει να στείλουμε κάτι τέτοιο : dark electronica downtempo με ανατολιτικο αρωμα. Και η Onuka από το interval έχει τέτοια κομματια. Ο Μπουσουνης των Αμμοσ θα ηταν καταλληλος να το ενορχηστρωσει.

      • Αυτό είναι υπερτέλειο, ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος μου φαίνεται πιο πολύ( δεν ξέρω μουσική, μόνο να την ακούω)! Κάτι σαν κι αυτό , ναι,αλλά όχι τοσο σκοτεινό- βαρυ, γιατί είναι ρίσκο στη Eurovision, πιστεύω, κι ειδικά αν ο στίχος είναι σε μια γλώσσα, όχι καταλήπτη στους περισσότερους…
        Προσωπικά ενώ εκτίμησα την συμμετοχή του Βελγιου τα πολύ άσχημα συναισθήματα που μου δημιουργούσε μου το έκαναν δυσάρεστο, και λογικά δεν ήμουν η μόνη.

  29. Διάβασα ότι η EBU την προηγούμενη εβδομάδα είχε συζητήσεις με τη δημόσια τηλεόραση της Πορτογαλίας RTP και της Ιταλίας RAI για τα σχέδιά τους για την επόμενη διοργάνωση της Eurovision σε περίπτωση νίκης τους και υπήρχαν δύο διαφορετικές προσεγγίσεις: Η RTP ανέφερε ότι θα ήθελε να διοργανώσει τον επόμενο διαγωνισμό σε συνεργασία με τους Σουηδούς και Γερμανούς παραγωγούς που έχουν εμπλακεί σε όλους τους τελευταίους διαγωνισμούς, η δε RAI ανέφερε ότι θα ήθελε να ήταν μία εξ ολοκλήρου δική της παραγωγή.
    Έχω να κάνω δύο παρατηρήσεις:
    Πρώτον, θεωρώ απαράδεκτο να κάνει τέτοιες συζητήσεις η EBU με δημόσιες τηλεοράσεις χωρών που συμμετέχουν στη Eurovision πριν την ολοκλήρωση του διαγωνισμού. Η EBU θα πρέπει να θεωρεί όλες τις χώρες υποψήφιες για τη νίκη και όχι μόνο δύο και να κάνει με αυτές διερευνητικές συζητήσεις για την επόμενη χρονιά.
    Και δεύτερον, τίθεται προφανώς ερώτημα για το κατά πόσο οι τοποθετήσεις των δύο αυτών δημόσιων τηλεοράσεων στο παραπάνω ζήτημα μπορεί να επηρέασαν το τελικό αποτέλεσμα.

    • Ράδιο αρβύλα. Η πορτογαλική τηλεόραση ξεκαθάρισε ήδη ότι θα κάνει δική της παραγωγή χωρίς τους σουηδούς. Άλλωστε στις δύο τελευταίες διοργανώσεις της Σουηδίας δεν είχαν πάει καν. Δεν είναι τυχαίο ότι ο σουηδός τραγουδιστής έκραξε χτες τον πορτογάλο για τις δηλώσεις του περί “μουσικής φαστ-φουντ”.

    • Πότε το ξεκαθάρισε, αφού κέρδισε πρώτα; Μήπως άλλα λέει τώρα και άλλα έλεγε την προηγούμενη εβδομάδα; Σε κάθε περίπτωση ας περιμένουμε μέχρι του χρόνου για να δούμε αν και ποιοι θα συμμετέχουν στην διοργάνωση. Τώρα μπορούν να λένε πολλά.
      Τέτοιου είδους συνομιλίες πριν την ολοκλήρωση της Eurovision γίνονται κάθε χρόνο και αποδεικνύουν δυστυχώς ότι τίποτα σε αυτό τον διαγωνισμό δεν γίνεται τυχαία.

  30. Ένα σχολιάκι μόνο για την ψηφοφορία της ελληνικής επιτροπής. Είναι προφανές ότι στην επιτροπή μπήκαν άνθρωποι του Κοντόπουλου (με πρώτη και καλύτερη τη Β. Γεροθόδωρου) προκειμένου να πριμοδοτήσουν χώρες με τις οποίες ο συνθέτης έχει προνομιακές σχέσεις (βλ. Αζερμπαϊτζάν αλλά και Λευκορωσία). Εξ ου και το 10αρι στο Αζερμπαϊτζάν. Αυτά για να μην ξεχνιόμαστε…

    • Εδώ στον ημιτελικό έδωσαν 7 βαθμούς στην τρελοκοτσιδού του Μαυροβουνίου και εκείνοι βέβαια ανταπέδωσαν με 12. Τι να λέμε τώρα…

    • Η Τερέζα Καραβοκύρη ακομα ψαχνει μια πλερέζα για να έρθρι δτο μνημόσυνό σου Ιώσηπε…κι εσύ κάθεσαι και προτείνεις Πάολα στο site του ogae…

  31. Η Μαρίζα Ριζου ΘΑ ήταν επίσης μια καλή επιλογή κ το έχει στη σκηνή γενικά.

  32. Θα πω μερικά ονόματα για να εξηγήσω πως θα ήθελα να είναι ο επόμενος ελληνικός τελικός.
    Δεν αναφέρω ονόματα για να υποδείξω ποιους καλλιτέχνες θέλω, αλλά τι στυλ τραγουδιών θα ήθελα:
    1. Θωμαή Απέργη (Jazz όπως και η πρώτη της προσπάθεια)
    https://www.youtube.com/watch?v=FGuAsKxrtdg
    2. Φουρέιρα (Έναν σύγχρονο ήχο, κάτι διαφορετικό, κάτι καινούργιο)
    https://www.youtube.com/watch?v=Z1MMODVTSEY
    3. Ελεονώρα Ζουγανέλη (Έναν ήχο στυλ “Η επιμονή σου”)
    https://www.youtube.com/watch?v=0ZV0GGOl0go
    4.Ειρηνη Σκυλακακη (κάτι απαλό και ήρεμο)
    https://www.youtube.com/watch?v=M3XbxTTQe6o
    5.Στέλιος Λεγακης (μια ωραία μπαλάντα με ελληνικό στοίχο)
    https://www.youtube.com/watch?v=VWQixMsP4S4
    6. Τζωρτζίνα Καραχάλιου (είτε κάτι ροκ είτε κάτι εναλακτικό. Εδώ ίσως να είναι η μόνη που εκτός από το τραγούδι με ενδιαφέρει κυρίως η φωνή της)
    https://www.youtube.com/watch?v=O5wTam4qIYM
    7. Vegas (Κάτι χαρούμενο και ελαφρύ)
    https://www.youtube.com/watch?v=nYM4o4yUJIE
    8. Μελίνα Ασλανίδου (κάτι έντεχνο)
    https://www.youtube.com/watch?v=Rbrn22oNTmU
    9. Νίκη Πόντε ( ένας διαφορςτικός ηλεκτρονικός ήχος)
    https://www.youtube.com/watch?v=cO4DnozCPMk
    10. Γιώργος Σαμπάνης (κάτι δυνατό στα ελληνικά)
    https://www.youtube.com/watch?v=FvDyvJMVjjQ
    11. Ήβη Αδάμου (κλασσικό ποπ)
    https://www.youtube.com/watch?v=4yYlH_p_4ic

    ———————————————————————————
    Ξεκαθαρίζω πως εκτός την Τζορτζίνα για την φωνή της, όλους τους άλλους τους αναφέρω για να εξηγήσω στυλ τραγουδιών, όχι ότι θα με χάλαγε να πήγαιναν οι συγκεκριμένοι.
    Πείτε με την γνώμη σας και αν θέλετε προσθέστε και εσείς κάποιο στυλ που να ξέχασα και θέλετε να το δείτε σε έναν ελληνικό τελικό.

      • Πουθενά. Απλά την ανέφερα για μια κλασική πρόταση ποπ με ξένα στοιχεία που δεν θυμίζει την κλασσική ελληνική ποπ βιομηχανία

      • Νομίζω αυτό προσπάθησε ο Κοντόπουλος φέτος, να δώσει μια κλασική pop πρόταση που να μη θυμίζει τα ελληνικά δεδομένα…

    • ANNA ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ. ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΔΩ ΣΤΟΝ OGAE ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΤΗΝ EUROVISION ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ,ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ,ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ, ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΟΤΑΤΑ.
      ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΑΝ ΤΟ “UNINVITED” ME AYTA TA ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΑΜΑΝΕ ΜΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΡΙΣΚΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ’ΧΕΙ ΤΟΣΟ Η ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΤΡΙΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΧΡΟΙΑ ΤΗΣ ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΙΔΗ ΤΑΓΟΥΔΙΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΟΜΙΖΩ .
      ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!

      • Κοίτα δεν με απασχολεί τόσο το όνομα όσο το τραγούδι. Απλά ελπίζω να έχουμε έναν εθνικό τελικό με 10 περίπου συμμετοχές και όλες διαφορετικές προτάσεις.
        Σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο ο καλλιτέχνης και η φωνή, αλλά με ένα κακό ή μέτριο τραγούδι είναι κρίμα να σκορπήσεις τζάμπα τόσο ωραίες φωνές

  33. Μια επίσης πολύ καλή επιλογή είναι η Μαρίνα Σάττι! Μόνη της ή μαζί με τις Φωνές!

  34. Του χρονου θέλω Μαρίνα Σάττι..αν γινεται με μάντισσα..Όμορφη φωνη,με τραγούδια ελληνικά με ωραίο ήχο

    • Δε νομίζω, προσωπικά, πως με μια “μάντισσα” θα πηγαίναμε καλά. Πιστεύω, θα τα πηγαίναμε μέτρια. Το εμπορικό έθνικ ορίζεται “μάλλον” διαφορετικά για τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.

      • Θα ήθελα, βεβαίως, να ξέρω για ποιό λόγο οι “πιθανότερες” ημερομηνίες είναι αυτές που αναγράφονται με bold και από πού προκύπτει αυτό το συμπέρασμα. Μάλλον, είναι νωρίς για συμπεράσματα, εκτός αν επιβεβαιώθηκε κάτι από την RTP (που δεν το γνωρίζω προσωπικά)…

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ