OGAE INTERNATIONAL POLL 2017: Η ψηφοφορία του OGAE Κύπρου!

Το 17ο κατά σειρά σωματείο-μέλος του δικτύου OGAE International που ανακοινώνει τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας του στο OGAE International Poll 2017 είναι ο OGAE Κύπρου. Αυτές είναι οι 10 χώρες της Eurovision 2017 που ήρθαν πρώτες στην προτίμηση των μελών του κυπριακού fan club:

  • 1 βαθμός: Ιρλανδία
  • 2 βαθμοί: Αρμενία
  • 3 βαθμοί: Πορτογαλία
  • 4 βαθμοί: Βουλγαρία
  • 5 βαθμοί: Εσθονία
  • 6 βαθμοί: Ελλάδα
  • 7 βαθμοί: Σουηδία
  • 8 βαθμοί: Βέλγιο
  • 10 βαθμοί: Γαλλία
  • 12 βαθμοί: ΙΤΑΛΙΑ

Η Ελλάδα παίρνει τους πρώτους της 6 βαθμούς, ενώ χωρίς μεταβολές παραμένει το Top-3:

  1. Ιταλία: 193 βαθμοί
  2. Βέλγιο: 144 βαθμοί
  3. Σουηδία: 118 βαθμοί

Δείτε το συγκεντρωτικό πίνακα με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα του OGAE Poll 2017 εδώ.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ψηφοφορίας του OGAE Λετονίας, αύριο Πέμπτη 20 Απριλίου. Μείνετε συντονισμένοι στον OGAE Greece για όλα τα τελευταία νέα που αφορούν το OGAΕ International Poll 2017!

Πάνος Ζαχαράτος

48 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Α να, ριμαδοπηραμε τους πρώτους 6 βαθμους μας (να περιμενουμε 12η φετος απο την Κυπρο?) και τουλαχιστον δεν θα ειμαστε στον πατο! Εννοειτε βεβαια οτι οι OGAE, παιζουν ελαχιστο ρολο στο τελικο αποτελεσμα, αλλα μιa γενικοτερη ιδεα μας δινουν! Π,χ Ιταλια, Βελγιο, Σουηδια, Πορτογαλια, Βουλγαρια και Γαλλια, θα ειναι σιγουρα ψηλα στον τελικο…Για τα Σκοπια που κοβονται τοσοι, πιστευω οτι ive το τραγουδι εινια αδυναμο, αλλα ως ραδιοφωνικο, καλυτερο! Δεν ξερω αν και κατα ποσο περασει και στο τελος… Τα παντα κρινονατι στις πρωτες προβες που εκει θα δουμε τι μπορει να γινει και με εμας, που γιA την ωρα…παμε απατοι σε OGAE!

    • Καλά εντάξει μερικά σωματία είχαν 13 και 14 voters, δηλαδή δεν είναι και πολύ έμπιστα. Η Κύπρος με το 6άρι αυτό είχε μόνο 31 ψηφοφόρους αλλά τα φαβορί όπως η Ιταλία τα έχουν πετύχει παραδόξως.

      • αυτό ήθελα να πω κι εγώ! Να αγιάσει το στόμα σου συνονόματε!!! Πόσο αντικειμενική είναι μια ψηφοφορία με 12-13 μέλη!

  2. Οι αδερφοι μας στην Κυπρο θεωρουν το ξυλαγγουρο απο τη Σουηδια καλυτερο απο το δικο μας τραγουδι;

    • Επειδή το θεωρείς εσύ “ξυλάγγουρο” δεν σημαίνει ότι είναι! Αντίθετα από όποιο Poll ή στοιχείματα κοιτάξεις θα είναι σε μία υψηλή θέση!!

  3. Να και οι πρωτοι βαθμοι… εεστω για τα ματια του κοσμου!!αν και πιστευω οτι λιγους ακομα ποντους θα παρουμε(συνολικα γυρω στους 10 με 15)ως εκει…εξαλλου μη τρελαθουμε ποτε σαν χωρα δεν ημασταν στις αγαπημενες των fans ο,τι κι αν στελναμε…μονο το 2014(9οι)και χαρηκαμε μονο εκει,μετα ο πατος ο ιδιος! Το 2011 και το 13 που δε μας ψηφισε σωματειο για σωματειο μπηκαμε 10αδα…μεχρι και το 2008 κανεις δεν υπολογιζε την καλομοιρα μεχρι τις πρωτες προβες!ενω αντιθετα το 2012 που σκοραραμε και γυρω στους 40 ποντους στους οgaeδες το μαη (ξανα)φαγαμε τα μουτρα μας…

    • Δεν ισχύουν οι ανακρίβειες που λες. Η Καλομοίρα το 2008 ήταν ΈΒΔΟΜΗ στα στοιχήματα ένα μήνα ΠΡΙΝ το διαγωνισμό και ανέβαινε σταδιακά με αποκορύφωμα τις πρόβες.

      • Η 7η με την 3η θεση που τερματισε εχει μια διαφορα νομιζω… στις προβες ουσιαστικα αναδειχθηκε

  4. Πήραμε 6 κάτι είναι και αυτό…. να πω όμως την αλήθεια περίμενα κάτι μεγαλύτερο δηλαδή έστω ένα 8. Ελπίζω τον Μάιο να μην πάρουμε κανένα 6 πάλι χαχα Πλέον σιγουρεύτηκα ότι στα εναπομείναντα σωματεία δε θα πάρουμε τίποτα … ότι πήραμε πήραμε από τη Κύπρο.

  5. Καλορίζικο το πρώτο μας 6άρι!
    13 χώρες παραμένουν ωστόσο χωρίς βαθμό μεταξύ των οποίων Σερβία, Ολλανδία, Πολωνία και Μολδαβία!

  6. Έγραψα χθες σε προηγούμενη είδηση τους λόγους που εγώ προσωπικά πιστεύω γιατί το δικό μας τραγούδι δεν ψηφίζεται από τα σωματεία του OGAE & παρατηρόντας τις μέχρι στιγμής ψηφοφορίες, καθώς & της τελευταίας της Κύπρου, νομίζω πως οι λόγοι αυτοί επαληθεύονται. Σίγουρα το γούστο στη μουσική είναι υποκειμενικό, αλλά πιστέυω πως υπάρχουν & κάποια πολύ γενικά πλαίσια. Μπορώ να δεχτώ πχ ότι σε κάποιον δεν αρέσουν τα οπερετικά κομμάτια, όπως πχ σε μένα δεν αρέζει η τζαζ, αλλά μπορώ να διακρίνω αν ένα τραγούδι είναι καλό ή αίσχος, άσχετα αν δεν είναι στη γκάμα των δικών μου ακουσμάτων. Αυτό που βλέπω είναι πως σε αρκετές περιπτώσεις έχουμε δυο μέτρα & δυο σταθμά. Πχ κατηγορούμε ότι η μελωδία ενός τραγούδιού είναι χιλιακουσμένη, αλλά από την άλλη δεν μας ενοχλεί ένα κρά γιουροβιζιονικό κομμάτι. Το ένα είναι άκουσμα μισής δεκατίας πριν, αλλα δε μας ενοχλεί ήχος που μας φέρνει σε εποχή που μερικοί ίσως να μην είχαν καν γεννηθεί. Η άλλη στο live εκτελεί το κομμάτι, αλλά συνεχίζουμε να τη θεωρούμε φαβορί για τη νίκη. ‘Εχουμε φέτος τη Σουηδία, με ένα μετριότατο elektro-pop κομμάτι του κιλού, έναν wannabe Justin Timberlake ερμηνευτή, πλαισομένο με άλλους πέντε πάνω σε διαδρόμους γυμναστικής που αραιά πυκνά βάση του χορευτικού πιάνουν τα αχαμνά τους (που λεγε & ο Όμηρος), & αυτό το πράγμα θεωρείται ένα από τα φαβορί. Μπααααα!
    Αφενώς αρκετά σωματεία έχουν λίγους voters & τα αποτελέματα δεν είναι ενδεικτικά, αλλά & η ψυχοσύνθεση & η νοοτροπία αυτών είναι τόσο παράξενη & απρόβλεπτη, δηλ. όπως κάποιες χώρες σχεδόν πάντα αγνοούν κάποιες άλλες, ότι τραγούδι & να έχουν οι άλλες στείλει ή έστω στην καλύτερη να δώσουν ψίχουλα.

    • Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Θα ήθελα να παραθέσω ορισμένα παραδείγματα τραγουδιών που στην αρχή τα λέγαμε αδιάφορα αλλά επειδή είναι ψηλά στα στοιχήματα τα βρίσκουμε ενδιαφέροντα, αλλά δε θα το κάνω γιατί θα με πουν γραφικό. Η Σουηδία έχει στο ενεργητικό της 6 πρωτιές και πολλές ψηλές θέσεις σε τελικους και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που και φέτος είναι φαβορί (λόγω προϊστορίας). Έχω δει τα live αρκετών καλλιτεχνών και μπορώ να πω ότι λίγοι είναι αυτοί που με ενθουσίασαν.. πχ ο Βουλγαρος έχει πολύ ωραία φωνή.. κατι που δεν εχει η Jana. Εγώ παραμένω αισιόδοξος για τη συμμετοχή μας παρ όλο που τα περισσότερα σωματεία μέχρι στιγμής μας έχουν ξεγράψει… γιατί η κάθε χώρα κρίνεται στα 3 λεπτά επί σκηνής.
      ΥΓ. Από την επόμενη Κυριακή μπαίνουμε και επίσημα σε ρυθμούς Eurovision! !!!

      • Επισης ενας ακομα λογος κατα τη γνωμη μου που οι fans δενα αρεσκονται τοσο στο κομματι μας ειναι ο ιδιαιτερα υψηλος πηχης που θεσαμε απο μονοι μας χωρις λογο,καθως ακουγουντας μονο τα ονοματα των συντελεστων ορισμενοι διατυμπανουσαν οτι στοχευουμε στο βραβειο… και ισως το αποτελεσμα να απογοητευσε χωρις να ναι κακο,αλλα περιμενοντας κατι παραπανω απογοητευτηκαν αρκετοι ευρωπαιοι eurofan και κρινουν το κομματι πιο αυστηρα απο οσο πρεπει-κατα τη γνωμη μου παντα.

      • Προς Κωνσταντίνος,
        Γι’αυτό λέω ότι δεν είναι καλό να γράφουμε Athens 2018 και να λέμε ότι πάμε για πρωτιά…. το να έχεις χαμηλό προφίλ μόνο σε καλό σου βγαίνει. Αυτό βέβαια δε σημαίνει και τίποτα σε σχέση με τη θέση που θα πάρουμε! Προσωπικά θα θεωρήσω μεγάλη επιτυχία το να μπούμε στη δεκάδα ή και στη πεντάδα…. γιατί όχι!

      • Θα συμφωνησω απολυτα!εξαλλου οποιος παει για τα πολλα χανει και τα λιγα.το τραγουδι μας σε καμια περιπτωση δεν ειναι για πρωτια αλλα ουτε και για την κριτικη που δεχεται οταν πολυ χειροτερα κομματια αποθεωνονται.οπως προειπα αυτες οι φαντασιωσεις ορισμενων(τυπου athens 2018)ειναι που δημιουργησαν κλιμα νικης κλπ πριν καν ακουστουν τα τραγουδια και γι αυτο μια μεγαλη μεριδα των φανς απογοητευτηκε και κατακρινη την συμμετοχη περισδοτερο απο οσο της αξιζει-για εμενα παντοτε…θεωρω οτι με μια καλη σκηνικη παρουσια και λαιβ μπορουμε να πλασαριστουμε σε μια θεση στη 10αδα η και οριακα στη 5αδα(πιο δυσκολα βεβαια και με τιποτα πιο ψηλα απο την 4η-5η θεση)…
        Προσωπικα αναμενω τις πρωτες προβες τοσο της ελληνικης αποστολης οσο και πολλων ακομα συμμετοχων γιατι ειμαι σιγουρος πως σε μια αμφιρροπη χρονια πολλα φαβορι θα ξεφουσκωσουν-αν δεν συνεβη ηδη-και πολλα αουτσαιντερ θα λαμψουν…
        Υπομονη μιαμιση εβδομαδα ακομα!!

  7. Η αλήθεια είναι ότι περίμενα από 8αρι και πάνω από τους φίλους της Κύπρου.
    Εύχομαι καλή επιτυχία στην Κύπρο μας και να φτάσουν όσο πιο ψηλά γίνεται. Φέτος δεν μπορώ να πω ότι μ’αρέσει ιδιαίτερα αλλά συγκριτικά με το σύνολο των συμμετοχών φέτος μπορούν να πάρουν μια καλή θέση.

  8. Τι έγινε παιδάκια; Τώρα χαίρεστε που πήραμε το πρώτο μας (και τελευταίο) 6αρι (!?) -απο μια χώρα που περιμένουμε συνήθως υψηλότερο βαθμό- ενώ οταν η Ευρώπη μας είχε ξεγραμμενους λέγατε δεν μετράνε αυτές οι ψηφοφορίες; Τι να πω ρε σεις…

    • Προσωπικά δε χάρηκα απλά είπα πάλι καλά που έχουμε και 6 βαθμούς στην άκρη αν σκεφτούμε ότι τραγούδια όπως αυτό της Πολωνίας που δείχνει να έχει απήχηση είναι ακόμα στο 0

  9. Παντως παιδια η ψηφοφορια του ogae serbia θα ειναι ακρως ανατρεπτικη και τα αποτελεσματα δεν θα τα περιμενει κανενας…

    • Φαντάζομαι τα Σκόπια & το Μαυροβούνιο θα μοιραστούν το 10 & 12. Κλασσικά βαθμούς θα πάρουν οι Κροατία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία. Αν όντως επιβεβαιωθώ, σιγά την ανατρεπτική ψηφοφορία.

    • Συγνώμη, έχεις το κληρονομικο χάρισμα και γνωρίζεις τα αποτελέσματα μιας ψηφοφορίας που ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί ή έχει ανακοινωθεί και εμείς δεν το γνωρίζουμε;

  10. Γιατί ρε Κύπρο το 6άρι…?????
    Υποτίθεται ότι με την Κύπρο ήμαστε αδέρφια!!!

    ΚΥΠΡΟΣ: Με τον συγγενή φάε και πιές…νταραβέρι μην κάνεις…!!!!!!!!!!χαχα

  11. επιτελους πηραμε τους πρωτους μας βαθμους συμφωνω με το 10 το 8 το 5 το 3 το 2 και το 1

  12. Αυτοί οι 6 βαθμοί από την Κύπρο είναι πιο ντροπιαστικοί από την παραμονή στο απόλυτο μηδέν.

  13. Λοιπόν, δεν περίμενα το 6αρι της Κύπρου στην Demy! Περίμενα παραπάνω! Ωστόσο πιστεύω πως κάτι παρόμοιο θα γίνει και την βραδιά του μεγάλου Τελικού! Τι θέλω να πω… στην περίπτωση που περάσουν και οι δύο (Ελλάδα και Κύπρο) ή μία από τις 2, η κριτική επιτροπή να δώσει μεγαλύτερο του 8 κι αυτό για να μην γιουχαριστεί. Εννοείται πως στο televoting θα ανταλλάξουμε 12άρια (δεν θα φανεί ωστόσο καθώς θα είναι συγκεντρωτικό).
    Το περίεργο είναι, ενώ το κάνουν πολλές χώρες αυτό (βλ. Αζερμπαιτζάν-Τουρκία, Σκανδιναβικές κτλ μπλοκ) μόνο με την δική μας συμμαχία ξινίζουν.
    Άντε βγάλτε άκρη.
    Σχετικά με τις ψηφοφορίες αυτό που παρατηρώ είναι ότι μερικές φορές καίνε τις συμμετοχές (βλ. Ιταλία 2015, Ρωσία 2016)

    Καλή τύχη στη Demy μας, θα τα πάμε καλά!!! Εξάλλου, μας έχουν (δια)γραμμένους από πέρυσι σε θέμα Eurovision και από το 2010 λόγω οικονομίας! Λίγες μέρες έμειναν για να δούμε τι θα γίνει (πας και ξεφύγουμε λίγο και από το ριάλιτι επιβίωσης)

    • Ξέρεις γιατί ασχολούνται με το δικό μας σετάκι (Ελλαδα-Κύπρος ανταλλαγή 12-αριου); Γιατι εμείς μόνο καυ αυστηρά εμπλεκόμαστε μόνο σε αυτό το σετάκι. Δεν δίνουμε και σε 3η χώρα κάτι σε ψηλή βαθμολογία, πάντοτε, δηλαδή να χουμε κι άλλο στανταρ. Τουλάχιστον εξόφθαλμα, ανταλλάσοντας στεγνά, 12-αρια, μονο μεταξύ Κύπρου Ελλαδας γινότανε μια ζωή αυτό. Οι αλλοι είναι πολλοί και μπλέκονται (στα αλλα λομπι λεω τώρα που αναφέρεις). Συν το γεγονός ότι μιλάμε ακριβώς την ίδια γλώσαα (Ελλαδα-Κυπρος) και τα παλιά χρόνια κυρίως που επιλέγαμε τραγούδια στη γλώσσα μας είτε εμείς είτε οι Κύπριοι, έκανε ΜΠΑΜ η ελληνική γλώσσα. Βγάζει μάτι. Τα αλλα λόμπι δεν εχουνε νταν και ολόιδιες γλώσσες. Εχουνε παραλλαγές, πχ Σουιδία-Δανία. Γενικως δε, θα πω, οτι δεν μας πολυχονεύουνε κι όλας. Ο Ελληναράς με τον ήλιο και το φραπέ, ο τεμπέλης και διεφθαρμένος είμαστε εξω…..επισης είπες κάτι πολύ σωστό. Μπορεί και να μας έχουνε διαγραμμένους απο πέρσυ. Καλύτερα! Να μη μας ματιάζουνε και να μην έχει κανείς προσδοκίες. Τη μπάλα χαμηλά εμείς και θετική ενέργεια.

    • Όταν ανταλλαζουμε δωδεκαρια με τη Κύπρο αποδοκιμάζουν… Όταν όμως τα ανταλλαζουν οι βόρειοι πέφτει χειροκρότημα και γενικά δε τρέχει κάσταν… όντως από το 10 άρχισαν να μας κοιτάνε περίεργα και απορουσαν γιατί συμμετέχουμε ακόμα μιας και είμαστε ο φτωχός συγγενής. .
      Go Demy <3

  14. Μας έφαγε το κόμπλεξ μην τυχόν μας γιουχάρουν οι άλλοι αν ανταλλάξουμε 12άρια. Ίσως να είναι & αυτός ένας λόγος που τα τελευταία 2 χρόνια η επιτροπή της Κύπρου μας δίνει μέτριους βαθμούς (το televoting παραμένει ευτυχώς σταθερό στο 12άκι). Όταν όμως ενεργοποιούνται τα διάφορα μπλόκ & η ανταλλαγή βαθμών πέφτει σύννεφο, εκεί σφυρίζουν όλοι (οι Ευρωπαίοι) κλέφτικα. Ας το καταλάβουν επιτέλους όλοι (ξένοι & παράξενοι εγχώριοι) ότι ενώ θεωρητικά έχουμε 2 κράτη (τα οποία είναι λίγα για να αποτελέσουν από μόνα τους μπλοκ), πρακτικά έχουμε ένα έθνος με κοινή μουσική αγορά. Κάτι που δεν ισχύει σε καμία άλλη περίπτωση (πλην μικρών εξαιρέσεων).
    Όπως είχε πει χαριτωμένα & με σατυρική-σαρκαστική διάθεση η Ingvild Bryn το 1996: “…but, I am afraid there is one limitation. You are not allowed to give any points to your own country. Sweden tries that every year!!!”

  15. ακουστε και τα δυσαρεστα με τους ανατολικους που μπλεξαμε…. ”Η φετινή διοργάνωση του δημοφιλούς διαγωνισμού μάλλον θα απογοητεύσει τους φανατικούς οπαδούς του καθώς τα τεχνικά μέσα των Ουκρανών διοργανωτών αναμένεται να είναι περιορισμένα. Συγκεκριμένα το δάπεδο της σκηνής δε θα έχει τη δυνατότητα να προβάλλει ολογράμματα ή προχωρημένες 3D απεικονίσεις ενώ η μοναδικότητα της κάθε συμμετοχής θα αναδειχτεί κυρίως με το φωτισμό.Το αν το τεχνολογικό πισωγύρισμα της διοργάνωσης του Κιέβου θα επηρεάσει το τηλεοπτικό αποτέλεσμα του θεάματος μένει να αποδειχτεί στις αρχές Μαίου όπου ξεκινούν και οι τεχνικές πρόβες των αποστολών.”

    • Καλά, μεταξύ μας τώρα, πέρυσι το είχαν παραχ*σει λίγο με τα ολογράμματα… Αν συνεχιστεί αυτό, σε λίγο θα φτάσουμε να διαγωνίζονται τα ολογράμματα αντί για τους ίδιους τους τραγουδιστές επί σκηνής!

    • Είδηση θα αποτελούσε το γεγονός αν τα τεχνικά μέσα των Ουκρανών διοργανωτών δεν ήταν περιορισμένα. Καταρχάς, από αυτό που βλέπω μέχρι στιγμής από τις φωτογραφίες, η σκηνή είναι χάλια. Βασικά ο χώρος είναι εντελώς ακατάλληλος. Όσοι θα κάθονται από τη μέση & πάνω των κερκίδων θα μπορούν να βλέπουν μόνο τις σιδεριές της οροφής & τα φώτα, ενώ πολλοί θα έχουν μπροστά τους για θέα, αντί τη σκηνή, μία κολώνα.
      Επιφυλλάσομαι για πόσα εισιτήρια έχουν πραγματικά πουληθεί & πόσοι ξένοι fans θα καταφθάσουν στο Κίεβο.
      Τέλος, να συμπληρώσω πως καλή η τεχνολογία & πως η εξέλιξή της μας βοηθάει σε πολλους τομείς, αλλά όσον αφορά το διαγωνισμό πρέπει να μπουν αυστηρά όρια. Πχ τα inserts με το δάγκωμα του λύκου στο live της Κύπρου πέρσι, όπως τα ολογράμματα σε Λευκορωσία & Αρμενία ήταν too much. Ένας διαγωνισμός τραγουδιού οφείλει & αυτός να εξελισσεται με την πάροδο του χρόνου, αλλά η βασική δομή του πρέπει να μένει ατόφια. Έφυγε η ορχήστρα, μετά άρχισαν να κρύβουν τα φωνητικά από τη σκηνή, ανεβάζουμε ολόκληρες κατασκευές πάνω στη σκηνή δηλ έχουμε σκηνή πάνω στη σκηνή, αρχίζουμε με slow-motion & διάφορα άλλα τηλεοπτικά τρικ, μπηκαν & τα ολογράμματα, η Νορβηγία θέλει να επιτρεπονται recorded φωνητικά….μην καταλήξουμε να έχουμε Eurovision video-clip contest στο τέλος.

      • Ακριβώς! Μην καταντήσει αποκλειστικά ένα τηλεοπτικό γεγονός και τίποτε άλλο. Διαγωνισμός τραγουδιού είναι.

      • Συμφωνώ απόλυτα, όντως πρέπει να υπάρχουν κάποια όρια και να μη χάσει το χαρακτήρα της η Eurovision. Δυστυχώς όμως πλέον όλα θυσιάζονται στο βωμό της τηλεοπτικής επιτυχίας, ήδη ως ένα βαθμό η Eurovision έχει γίνει video-clip contest (Σουηδία 2015, Ρωσία 2016) και φοβάμαι ότι έπεται και συνέχεια. Κάθε φορά που κερδίζει η Σουηδία, επιβάλει τις αλλαγές που θέλει για να φέρει το διαγωνισμό πιο κοντά στο στυλ του Melodifestivalen (σειρά εμφάνισης, νέο σύστημα ψηφοφορίας) οπότε αν κερδίσει και φέτος, του χρόνου λογικά θα επιτραπούν και pre-recorded vocals όπως γίνεται εδώ και χρόνια στο Melodifestivalen. Ουσιαστικά ο διαγωνισμός θα είναι πλέον playback, ένα θέαμα-κονσέρβα έτοιμο για τηλεοπτική κατανάλωση, χωρίς καμία έκπληξη…

      • Αυτό ακριβώς μου τη δίνει με τους Σουηδούς. Επιβάλουν αλλαγές, κοινώς αλλοιώνουν το χαρακτήρα του θεσμού με τη δικαιολογία της καινοτομίας & μετατρέπουν το διαγωνισμό σε ενα ευρωπαικό Melodifestivalen. Ας κρατήσουν το δικό τους Melodifestivalen να το χαίρονται & ας κάνουν όσες καινοτομίες θέλουν & ας αφήσουν τη Eurovision ήσυχη. & να λέμε & του τραβού το δίκαιο, η διοργάνωση του 2013 στο Μάλμε δεν ήταν & τόσο wow. Oύτε η περσινή. Τους Δανούς ούτε τους ακούμπησαν. Απλά στηρίχτηκε στην προηγμένη τεχνολογία & στην άψογη ως παρουσιάστρια Petra Mede, αλλά εντελώς εκνευριστική, κουραστική & γραφική από ένα σημείο & μετά με τις συνεχόμενες μπηχτές για τους gay. Έκανες το χιούμορ σου μια δυο τρεις….νταξει φτάνει! Όσον αφορά εμένα, οι διαγωνισμοί των ’80s & ’90s (συγκεκριμένα ως το 2003) είχαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον & αγωνία από αυτούς των τελευταίων ετών.

      • Προσωπικά δεν θα ήθελα μια τόσο μέτρια σκηνή όπως του μαλμε. Το 2013 για μένα ήταν απαράδεκτη Γιουροβίζιον. Συμφωνώ μαζί σας ότι τα πολλά ολογραμματα και τα προηχογραφημενα φωνητικά είναι απαράδεκτο για έναν διαγωνισμο τραγουδιού. Όμως δε θα αντέξω έναν διαγωνισμό σαν το 2005. Η Τουρκία το 2004 και η Ρίγα το 2003 να έχουν κάνει άλματα με σκηνές με ψηφιακό δάπεδο και η Ουκρανία να παρουσιάζει σκηνή που το δάπεδο δεν έκανε τίποτα, ένα ξερό πάτωμα μπουζουξιδικου ήταν. Ούτε βέβαιο το πίσω της σκηνής έλεγε τίποτα τοτε ενώ η δε σκηνοθεσία κατέστρεψε πολλές συμμετοχές ανάμεσα στις οποίες και την Ελλάδα ( Και ας ήταν Σουηδοί φίλοι της πασχαλιδου). Το φετινό χώρο που θα γίνει η Γιούρο τον είδα και γω και τον θεωρώ απαράδεκτο! Τίγκα στα δοκάρια και μια παλιατζουρα, σαν αποθήκη 100 ετών!! Ή διοργάνωση των Δανων το 2014 παραμένει κορυφαία Αλλά και της Σουηδίας πέρσι αρκετά καλή. Αρκεί να μην το παρακανουμε μελλοντικά και βλέπουμε playback ένα βιντεοκλιπ. Στην τελική ακόμα και η μαεστρία μιας χορογραφίας φαίνεται στο πως μπορεί να σε μαγέψει με απλα μέσα και απλα υλικά.

  16. Κρίμα που οι συμπατριώτες μου δεν έχουν καλύτερο γούστο και ανοιχτά αυτιά! Το τραγούδι της Πορτογαλλίας είναι πανέμορφο και το καλύτερο με διαφορά (ίσως και το καλύτερο της τελευταίας δεκαετίας).

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ