OGAE INTERNATIONAL POLL 2017: Η ψηφοφορία του OGAE Τσεχίας!

To OGAΕ International Poll 2017 συνεχίζεται σήμερα με τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας του OGAE Τσεχίας, του όγδοου κατά σειρά επίσημου Eurovision fan club που μας αποκαλύπτει τη δεκάδα των συμμετοχών της Eurovision 2017 που ήρθαν πρώτες στην προτίμηση των μελών του. Αναλυτικά, η ψηφοφορία του τσεχικού σωματείου:

  • 1 βαθμός: Ουγγαρία
  • 2 βαθμοί: Φινλανδία
  • 3 βαθμοί: Π.Γ.Δ.Μ.
  • 4 βαθμοί: Αυστρία
  • 5 βαθμοί: Λευκορωσία
  • 6 βαθμοί: Γαλλία
  • 7 βαθμοί: Ρουμανία
  • 8 βαθμοί: Εσθονία
  • 10 βαθμοί: Βέλγιο
  • 12 βαθμοί: ΙΤΑΛΙΑ

Ακλόνητη στην κορυφή διατηρείται, λοιπόν, η Ιταλία με τον Francesco Gabbani και το Occidentali’s Karma, η οποία εξακολουθεί να παραμένει φαβορί για το βραβείο της φετινής Eurovision και σύμφωνα με τα προγνωστικά όλων των γραφείων στοιχημάτων. Αντίθετα, η Σουηδία χάνει τη δεύτερη θέση και εκτοπίζεται στην τρίτη από το Βέλγιο.

Αναλυτικά, το Top-3 του OGAΕ International Poll, πλέον, διαμορφώνεται ως εξής:

  1. Ιταλία: 90 βαθμοί
  2. Βέλγιο: 65 βαθμοί
  3. Σουηδία: 59 βαθμοί

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ψηφοφορίας του OGAE Ελβετίας, αύριο 13 Απριλίου!

Πάνος Ζαχαράτος

39 ΣΧΟΛΙΑ

  1. θαυμα! επιτελους και ενα σωματειο που δεν ψηφιζει την υπερεκτιμημενη σουηδια

    • Αυτό ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ! Υπερεκτιμημένη όσο δεν πάει η Σουηδία. Αν έστελνε το Statements ή το En varld full av strider θα την υποστήριζα 100%, αλλά αυτό που επέλεξαν το βρίσκω χλιαρό και ανέμπνευστο. Καλή η παρουσίαση του, αλλά μέχρι εκεί.

  2. 10-15 τραγουδια που ειναι ψιλο καλά φέτος, όλα έχουν λίγο-πολύ ψηφιστεί από τα φαν κλαμπς. Μαντέψτε ποιες χώρες δεν εχουν ψηφιστει καθολου. Οσες έχουν τα πιο αθλια τραγουδια.

  3. Ετσι οπως παει η Ιταλια θα κανει την μεγαλη εκπληξη και θα επιστρεψει στις νικες στην eurovision μετα το μακρινο 1990 στο Ζαγκρεμπ της τοτε Γιουγκοσλαβιας

      • Δεν είχε τραγούδι όμως η Ρωσία πέρσυ, για την ακρίβεια είχε ένα συνηθισμένο τραγούδι διαγωνισμού που απλώς συνοδευόταν από υπερπαραγωγές. Αντίθετα φέτος η Ιταλία όπως και με τους Il Volo έχει όλο το πακέτο για τη νίκη.

    • Και πολύ φοβάμαι πως θα επαναληφθεί με όμοιο τρόπο η ιστορία. Τί θέλω να πω: Στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 80 η Ιταλία είχε στείλει στο διαγωνισμό κομματάρες!!! Να θυμίσω το Avrei voluto το 1989, το Gente di mare το 1987 κλπ. Κομμάτια που για την εποχή τους θα ήταν αξιότατοι νικητές (οι νεώτεροι βάλτε τα στο youtube να τα ακούσετε-αξίζουν πραγματικά). Και έμελλε να κερδίσει το 1990 με ένα μετριότατο κατά τη γνώμη μου τραγούδι ωδή στην Ενωμένη Ευρώπη και στο Μάαστριχτ του 1992 που τότε ερχόταν. Κάπως έτσι και τώρα…Η Ιταλία έστειλε κομματάρα το 2015, κομματάρα και το 2011, και τελικά φαίνεται πως θα κερδίσει με αυτό το μάλλον μέτριο uptempo κομμάτι το οποίο μιλάει αυτή τη φορά για τα χρέη της Δύσης προς την Ανατολή. Με άλλα λόγια και στις 2 περιπτώσεις κέρδισε με τραγούδια που απλά ήταν επίκαιρα μηνύματα για την εποχή τους και τίποτα παραπάνω. Επίσης πιστεύω πως αυτή τη φορά την Ιταλία θα την ευνοήσουν και οι επιτροπές (θα δούμε δηλαδή το αντίστροφο αυτού που είδαμε το 2015), γιατί αφενός έχουν μια τάση να πριμοδοτούν κομμάτια με κάπως thoughtful στίχο (p.x. Σουηδία 2015- bullying), και επιπλέον φαίνεται πως αυτή τη φορά η Ιταλία το έχει πάρει πολύ πατριωτικά να το κερδίσει, κάτι που δεν θα έλεγα ότι το είδαμε ούτε το 2015, ούτε το 2011.
      Προσωπικά λατρεύω την ιταλική μουσική και πραγματικά θα ήθελα πάρα πολύ η Ιταλία να κέρδιζε με κάτι ουσιαστικά καλό, και όχι με κάτι τόσο μέτριο που μάλιστα φλερτάρει και λίγο με το Kitsch (πίθηκος)

      • Γενικά η Ιταλία έχει στείλει κομματάρες στο διαγωνισμό & δυστυχώς σπάνια έπαιρνε τις θέσεις που άξιζε, εξού οι αποχές & η σνομπ διάθεση της RAI (πέρα από την προστασία του φεστιβάλ του Sanremo που το θεωρεί μουσικά & καλλιτεχνικά ανώτερο της Eurovision). Να συμπληρώσω επίσης από τα ’80s το “I treni di Tozeur” (1984) & το “Magic, oh magic” (1985). & φυσικά μην ξεχνάμε την ανεπανάληπτη Mia Martini με το “Rapsodia” το 1992.

      • Το φετινό τραγούδι είναι εξαιρετικό και εξαιρετικός και ο Francesco. Μην λες ότι να ναι, μόνο και μόνο επειδή δεν σου αρέσει ή επειδή δεν είναι στα ακούσματα σου. Κι εμένα το Grande Amore το 2015 δεν με ξετρέλανε, δεν ακούω γενικά τέτοιου είδους τραγούδια, αλλά αναγνωρίζω ότι ήταν εξαιρετικό τραγούδι. Και το βρήκα απαράδεκτο που δεν κέρδισε. Να είμαστε λίγο αντικειμενικοι και να μην αναγνωριζουμε ως αριστουργηματα μόνο τα τραγούδια που είναι μπαλάντες ή παρεμφερεί.
        Όσο για τον γοριλα, διαβάστε τι λένε οι στίχοι και μετά θα καταλάβετε ότι δεν υπάρχει τίποτα το κιτς στην παρουσία του στη σκηνή της Eurovision. Έχει συμβολική σημασία που προκύπτει από τους στίχους.

      • Συγνώμη ειναι μέτριο το τραγουδι της Ιταλίας;
        Και εσένα ο πίθηκος σου κάνει kitsch;
        Έχεις καταλάβει γιατί ο πίθηκος βρίσκεται στη σκηνή; Η πιστεύεις οτι ειναι ένα μέρος της χορογραφίας;
        Δεν υπάρχει, πραγματικά όταν θέλετε να σχολιάσετε διαβάστε τους στίχους και καταλάβετε το νόημα του τραγουδιού…

      • Δε νομίζω ότι η Ιταλία το έχει πάρει πατριωτικά να κερδίσει. Είχα διαβάσει σε ξένα sites ότι μετά τη νίκη του Francescο στο Sanremo, ο παρουσιαστής της RAI του είπε “μην δεχτείς να πας Eurovision, γιατί δε θέλουμε να κερδίσουμε”! Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι το τελευταίο διάστημα, πάντως βλέπω ότι οι Ιταλοί προωθούν αρκετά τη συμμετοχή τους και σίγουρα είναι ευχαριστημένοι με τη δημοσιότητα που έχει πάρει. Ίσως να θέλουν απλά να προβάλουν τη συμμετοχή τους προς τα έξω, χωρίς να επωμιστούν το κόστος της διοργάνωσης. Δεν το αποκλείω να κερδίσει η Ιταλία, πιστεύω όμως ότι και σ’ αυτήν την περίπτωση η εμμονική RAI θα αρνηθεί τη διοργάνωση και θα την αναλάβει η χώρα που θα βγει δεύτερη (Σουηδία μάλλον).

      • Υπάρχει μια ειδική εκπομπή, το Dopofestival, κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ του Sanremo, που μεταδίδεται κάθε βράδυ αμέσως μετά το τέλος του live show. Εκεί οι πρωταγωνιστές του διαγωνισμού σχολιάζουν τα όσα έχουν συμβεί. Ένας ραδιοφωνικός παραγωγός σχολίασε συγκεκριμένα: “Δυστυχώς κακώς δέχθηκες να πας στη Eurovision γιατί μπορεί να κερδίσεις και εκεί. Σου συστήνω να πας με το χειρότερο σου τραγούδι, ώστε να μην διατρέχουμε αυτό τον κίνδυνο. Γιατί όποιος κερδίσει αναγκάζεται να διοργανώσει τη Eurovision την επόμενη χρονιά και να δημιουργήσει μία τεράστια τρύπα στον κρατικό προϋπολογισμό για αυτό το σκοπό.” Τόσο ο ίδιος όσο & ο παρουσιαστής που δεν παρενέβη δέχτηκαν τα βέλη πολλών τηλεθεατών.
        Ο Francesco Gabbani άλλωστε δείχνει ότι το θέλει πολύ & προσπαθεί όσο μπορεί. Το τραγούδι είναι εμπνευσμένο από το βιβλίο του ζωολόγου & ηθολόγου Desmond Morris “The Naked Ape: A Zoologist’s Study of the Human Animal”. Η κεντρική ιδέα του τραγουδιού είναι ότι ασχολούμαστε συνέχεια με ανούσια πράγματα και παραμελούμε τα θεμελιώδη. Όταν όμως ο πίθηκος (όπως κι ο άνθρωπος) φτάνει στον πάτο, ξανασηκώνεται και ανακαλύπτει πιο ουσιώδεις και πνευματικές δραστηριότητες (εννοώντας την ινδική φιλοσοφία και την πνευματική αναζήτηση).

      • Το τραγουδι του gabbani εχει τουλάχιστον 10 ρήσεις…
        Buddha, nirvana,amlet,Ηρακλειτος,Marx…
        Και για να λύσουμε το θέμα του πίθηκου/γορίλα στη σκηνή μια για πάντα εχει διπλή ερμηνεία:το ανθρώπινο είδος που εξελίσσεται ,αλλά και η ειρωνία που θέλει να δώσει το τραγουδι στον τροπο με τον οποίο υιοθετούμε τις ανατολικές συνήθειες αλλά με τον δικό μας τροπο.
        Εδώ ο γορίλας η μάλλον μαϊμού απο το scιmmiotare που σημαίνει κοροϊδεύω,(απο το scimmia στα ιταλικά μαϊμού)
        Τώρα το όλο concept του τραγουδιού αναφέρεται στον τροπο με τον οποίο κάνοντας πράγματα -τα οποία δεν ειναι δικές μας συνήθειες-τα φέρνουμε στα μέτρα μας.
        Θέλεις να κανείς yoga για να βρεις την ηρεμία σου και να συγκεντρωθείς ;ναι να κάνεις σου λέει ο Francesco αλλά θα πας και καλοντυμένος στο γυμναστήριο….
        Το occidentali’s δεν υπάρχει κάν σαν λέξη.
        Occidentalis ειναι η Λατινική μορφή.
        Αυτά,για να μη λέμε και οτι μας κατέβει στον εγκέφαλο και κρίνουμε ένα τραγουδι απο έναν πίθηκος στη σκηνή.
        Τώρα το αν αρέσει η όχι ειναι προσωπικό γούστο του καθενός.

      • Όταν η “πλύση εγκεφάλου” & η “λογοκρισία”, τουτέστιν ο εξυπνακισμός, η κακία & η βλακεία στραπατσάρονται από το savoir vivre, τη μόρφωση & την επιχειρηματολογία. Tanti complimenti!
        Forza Francesco!

      • Κάποιοι άνθρωποι ότι και να τους πεις, δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα και θα συνεχίσουν να πιστεύουν αυτά που θέλουν με το ζόρι να πιστεύουν.
        Κάποιοι θα συνεχίσουν να πιστεύουν ότι ο γορίλας στη σκηνή είναι μόνο ένα πυροτέχνημα για να τραβήξει περισσότερο κόσμο.
        Όσο αναφορά το εάν η Ιταλία θέλει ή όχι να κερδίσει τη Eurovision και κατά συνέπεια να τη διοργανώσει, νομίζω ότι είναι κάτι που μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ. Από τη μία δηλώσεις παρουσιαστών ή ραδιοφωνικών παραγωγών που κάτι μπορεί να σημαίνουν, αλλά δεν επιβεβαιώνονται από πουθενά και με κανέναν τρόπο και από την άλλη υπάρχει μία, κατά τα φαινόμενα τουλάχιστον, προσπάθεια να προωθήσουν το τραγούδι τους. Οι Ιταλοί σίγουρα το θέλουν, το τι θέλει η RAI πραγματικά άγνωστο.

      • Φίλε ABC ειναι οι ίδιοι πάντα που γράφουν και ψηφίζουν yodel it!
        Απόστολε η rai μπορει όντως να μην θέλει το διαγωνισμό,το μόνο σίγουρο όμως ειναι οτι οι Ιταλοί έχουν αρχίσει να ξαναεκτιμούν την eurovision (δεν ξέρω για πόσο αν συνεχίσει έτσι η EBU) και σίγουρα μια νίκη θα βοηθούσε…

      • Εγώ ελπίζω ότι ακόμα και εάν η RAI δεν θέλει τον διαγωνισμό, η EBU δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα να κερδίσει η Ιταλία φέτος που τόσο πολύ, κατά τη γνώμη μου, το αξίζει και ας μην γίνει του χρόνου η Eurovision στην Ιταλία. Ας γίνει στην χώρα που θα βγει δεύτερη.
        Τώρα γιατί εγώ ελπίζω σε κάτι τέτοιο δεν ξέρω…
        Εάν δεν κερδίσει πάντως ούτε και φέτος η Ιταλία, τότε οι Ιταλοί θα έχουν δίκιο και να μην γουστάρουν τον διαγωνισμό και να ξανά αποχωρήσουν.

      • Συμφωνώ απόλυτα … η Ιταλία έχει στείλει κομματάρες, πραγματικά διαμάντια (μου ξέχασες το Rapsodia) και είναι μεγάλο κρίμα να κερδίσει με αυτό το μετριότατο πανηγηριότικο (όπως τότε με τον Κουτούνιο). Το L essenciale έπρεπε να κερδίσει το 13, το Grande Amore to 15 και πάει λέγοντας. Το Gente di mare είναι για μένα το σπουδαιότερο τραγούδι που πήγε ποτέ Γιουροβίζιον. Κριμα να κερδίσει φέτος ενώ υπάρχει το τραγούδι της Πορτογαλλίας.

  4. Προσωπικά δεν δίνω σημασία στη συγκεκριμένη ψηφοφορία και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ασχολείστε και το δένεται και κόμπο ότι έτσι θα συμβούν τα πράγματα…οι ogae είναι ότι πιο cliche υπάρχει…από που να αρχίσει κάνεις? @πο την Εσθονία που παίρνει από όλους ψήφους αν θυμάμαι καλά? Αυτοί είναι μην μυριστουν eurovision trash… +έχετε την εντύπωση ότι αν ψήφιζαν κατά τι διάρκεια των προβων δεν θα πηγαίναμε ψηλά? Λίγες καρδούλες να πέταγε ο Φωκάς θα εκστασιαζονταν όλοι αυτοί…σεβαστή η άποψη τους ασφαλώς αλλά είστε τραγικοί όσοι τους δίνεται βάση μόνο και μόνο για να κορεστεί η δική σας μισαλλοδοξία(να πατωσουμε) ή ελπίδα(να το πάρει ο ιταλός)…

    • Ακόμα γελάω με το περσινό της Ισπανίας που όλοι οι φίλοι εδώ ήταν βέβαιοι ότι η Barei με το Say Yeah θα χτυπήσει 3αδα … μέχρι και για Μαδρίτη 2017 ήταν έτοιμοι ΟΜΩΣ η κιτς εμφάνισή της την οδήγησε στον καράπατο

  5. Διαβάζω συχνά ότι οι ψηφοφορίες των OGAE Club δεν είναι ενδεικτικές. Προφανώς οι ψήφοι είναι από φαν του διαγωνισμού, δηλαδή από ανθρώπους λίγο-πολύ συγκκεριμένων γούστων και αισθητικής. Αριθμητικά όμως το δείγμα είναι αξιόλογο, εφόσον μέχρι τώρα έχουν ήδη ψηφίσει 763 άνθρωποι, δηλαδή ήδη πολύ περισσότεροι από ότι τα μέλη των επιτροπών που θα ψηφίσουν στο διαγωνισμό τον Μάιο, όπου θα μιλάμε για 200 ανθρώπους που θα καθορίσουν το μισό αποτέλεσμα.

    • Όλοι αυτοί που τα λένε, τα λένε γιατί έχουν την εντύπωση και θέλουν να πιστεύουν ότι η Ιταλία θα πάει χάλια και η Ελλάδα θα είναι top 3. Εννοείται δεν είναι απαραίτητο ότι η ψηφοφορία τον Μάιο θα είναι η ίδια με αυτή των ogae, αλλά όχι όμως ότι θα είναι και τόσο άσχετες μεταξύ τους που ο τελευταίος των ogae θα βγει πρώτος και ο πρώτος τελευταίος!

      • προσωπικα ανηκω σε αυτους που δεν δινουν σημασια στις ψηφοφοριες των ogae…οτι και καλα τι; εγω ονειρευομαι οτι εμεις θα παμε καλα και οτι η ιταλια θα πατωσει;
        το 2ο ναι θα ηθελα να συμβει αλλα δεν το υποστηριζω επειδη μαυριζουν εμας δεν με απασχολει ετσι κι αλλιως και τοπ10 που μπαιναμε καποτε πολλες φορες με 0 τελειωναμε εδω αν δεν κανω λαθος..
        μην πεταμε ΜΑΛΑΚΙΕΣ απλα για να γραφουμε κατι..
        +φιλε μαριε τι παιζει; γραφεις ενα επιχειρημα που αφενως ειναι αστοχο εξ αρχης(μιας και λες οτι ναι μεν ειναι πολλοι περισσοτεροι+η αξιοπιστια του δειγματος ειναι αρκετα ισχυρη αλλα οχι γτ ειναι μεγαλο σταματηστε τις αερολογιες χωρις ουσια),αφετερου ακυρωνεις την προσπαθεια σου κατι να πεις(λιγοτερο απο 200 ατομα κρινουν το 50%)..!!! απλα κλαιω.. :”)

        καταλαβαινω οτι ειναι διακοπες και θελουν τα σχολαροπαιδα να χαζεψουν τη eurovision μιας και τη γουσταρουν αλλα καλυτερα να απεχεται απο τον ανοιχτο διαλογο…. αυτα τα ολιγα…

      • Καταρχήν μάθε να γράφεις σωστά. Προτάσεις χωρίς σημεία στίξης δεν βγάζουν εύκολα νόημα.
        Δεν σχολιάζω τίποτα για την Ιταλία, γιατί κάποιοι είστε πολύ εμπαθείς. Από εκεί και πέρα, ναι αυτό ακριβώς ονειρεύεστε. Ότι η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να πάει πολύ ψηλά. Είναι ωραίο να θέλεις να πάει καλά η χώρα σου σε έναν ευρωπαϊκό διαγωνισμό, αλλά να μην χάνουμε και την επαφή με την πραγματικότητα. Το να είναι κάποιος ρεαλιστής και αντικειμενικός, ενώ υφίσταται παράλληλα και μία υποκειμενικότητα, είναι μεγάλο προτέρημα και απαιτεί πολύ χρόνο προσωπικής δουλειάς για να το καταφέρεις. Κι εγώ θέλω να πάει καλά η Ελλάδα, αλλά βλέπω ότι αυτό δεν είναι και το πιο πιθανό.
        Ούτε κι εγώ έχω τυφλή εμπιστοσύνη στης ψηφοφορίες των ogae, αλλά δεν θα τους βγάλω και τρελούς, άσχετους ή εμπαθείς και μάλιστα όλους. Μια γενική εικόνα μπορείς να σχηματίσεις πάντως.
        Σχολιαρόπαιδα; Χαχαχα! Νομίζεις ότι μιλάς μόνο με παιδιά; Εγώ ας πούμε είμαι 32 ετών. Δεν με λες και παιδί, έτσι; Όποτε άστο φίλε μου.

      • VampireDiary
        To “σχολιαρόπαιδο” παρακολουθεί τον διαγωνισμό από το 1985. Εσύ “ώριμε υποστηρικτή”;
        Πολύ συγκεκριμένο είναι αυτο που λέω. Το στατιστικό δείγμα είναι επαρκέστατο αριθμητικά, δεν εξασφαλίζει όμως την αντιπροσωπευτικότητα ποιοτικά (ηλικιακά, μορφωτικά κλπ).

  6. Κι άλλο 12αρι?? Ας δώσουν και σε κάποια άλλη χώρα για να έχει λίγο ενδιαφέρον, γιατί θα το καθαρίσει πολύ νωρίς και θα βαρεθούμε! !!Κρίμα είναι!

    • Κράτα μία επιφύλαξη γιατί Eurovision είναι αυτή και δεν ξέρεις τι γίνεται .Επίσης μην προδικάζουμε τίποτα για την δική μας συμμετοχή διότι πιστεύω προσωπική άποψη πάντα ότι θα σκίσουμε.Έχουμε και έναν Φωκά Ευαγγελινό ο οποίος ζωγραφίζει επι σκηνής δεν έχει πέσει ποτέ κάτω απο δεκάδα και θεωρώ πως ούτε θα γίνει και φέτος .

      • Πρώτον, δεν προδικάζω τίποτε απολύτως για την Ιταλία. Προφανώς και είμαι επιφυλακτικός μιας και η Eurovision είναι, μεταξύ άλλων, και τα καπρίτσια της EBU. Απλά αυτό που θέλω να γίνει γράφω.
        Δεύτερον, επίσης δεν προδικάζω τίποτε απολύτως για την Ελλάδα. Απλά αναφέρω αυτό που πιστεύω για το Ελληνικό τραγούδι. Όσο αναφορά τον Φωκά, ξέρω τις πολλές δυνατότητές του, αλλά:
        1) όσο και να παίζει ρόλο η σκηνική παρουσία στη Eurovision, χωρίς ένα πραγματικά καλό και ιδιαίτερο τραγούδι, μια πραγματικά καλή θέση δεν είναι εύκολο να έρθει.
        2) επειδή πολλά περιμέναμε και από τον Κοντόπουλο αλλά μας απογοήτευσε (τους περισσότερους), κρατάω μικρό καλάθι και για τον Ευαγγελινό. Εξάλλου, για όλα υπάρχει η πρώτη φορά και φοβάμαι μήπως υπάρξει φέτος. Θα φανεί…

  7. Να ευχαριστήσω το σαιτ που μου μπλόκαρε την δυνατότητα απαντήσης αρχικά.. :”)

    Κύριε λοιπόν Μάριε όσον αφορά το δείγμα ας κάνουμε μια περιληπτική διδασκαλία..
    Ενα δείγμα μπορεί να θεωρείται έγκυρο όταν περιλαμβάνει ένα σωρό από παραμέτρους όπως η εγκυρότητα βάση κριτηρίων,η εγκυρότητα εννοιολογικης κατασκευης και 2-3 ακόμη..

    οι ογκαε φανς λοιπόν αποτελούν κυριολεκτικά μια υποκατηγορία της μιας απο τις τοσες παραμέτρους.
    Σε ενα διαγωνισμό που βλέπουν εκατομμύρια θες να μου πεις ότι οι ogae fans αποκλειστικά και μόνο καθορίζουν το μεγαλύτερο ποσοστό?
    Φαίνεται μια τάση ασφαλώς αλλά τα περιθώρια μέγιστου σφάλματος είναι τεράστια.
    Ένα παράδειγμα θα αναφέρω και το κλείνω εδώ..eurovision 2011 televoting greece place 3. Που μας είχαν κατατάξει οι ογκαε ερωτώ? Και αυτό θυμάμαι τώρα υπάρχουν και άλλα πολλά.(παρεμπιπτόντως τυχαία αναφέρω εμάς ας μην εννοηθεί ότι με ενδιαφέρει που θα καταλήξουμε έχω χάσει το εθνικό ενδιαφέρον προ πολλού)…

    Και για να απαντήσω στο προσωπικό ερώτημα eurovision παρακολουθώ απο το 2001 και τα 3-4 τελευταία χρονιά παίζει να μην δω κάποια βραδιά..

    σε τελική ανάλυση δεν παρεξηγω την άγνοια αλλά ας μην εμμένουμε και χρησιμοποιούμε ορολογία που δεν ξέρουμε από τη στιγμή που δεν έχουμε το απαραίτητο υπόβαθρο να την υποστηρίξουμε. Μάλλον είσασταν απών στα μαθήματα στατιστικής ή βλέπατε eurovision και πήγατε αδιαβαστος… 🙂

  8. Φιλικά και προς όσους έχουν θέματα με τα ελληνικά γιατί​ πονάνε και τα μάτια μας διαβάζοντας μαργαριτάρια: ούτε όσο αναφορά ούτε ως αναφορά αλλά όσον αφορά. Κι επίσης κάνω έκκληση να μη χρησιμοποιείτε greeklish. Tουλαχιστον όχι σε fora.. και το λέω εγώ που ενίοτε σε γραπτές συνομιλίες με φίλους γράφω κι έτσι.

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ