ΡΩΣΙΑ: Απαγορεύτηκε η είσοδος στην Ουκρανία στην Yulia Samoilova!

Όπως πληροφορούμαστε από το Reuters, η ουκρανική κυβέρνηση απαγόρευσε την είσοδο της Ρωσίδας εκπροσώπου Yulia Samoilova στα ουκρανικά εδάφη. Το θέμα πήρε διαστάσεις πριν από περίπου 10 μέρες. Σε προηγούμενο άρθρο, περιγράψαμε αναλυτικά την διαμάχη που έχει προκύψει. Εν ολίγοις αφορμή για την απαγόρευση αυτή, στάθηκε η είσοδος της καλλιτέχνιδος στην περιοχή της Κριμέας, και η συμμετοχή της σε συναυλία, μετά την προσάρτησή της από τη Ρωσία και χωρίς την άδεια της ουκρανικής κυβέρνησης. Για την ώρα, η συμμετοχή της χώρας βρίσκεται μετέωρη, χωρίς να υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση από κάποιον φορέα.

Παράλληλα, ανάλογο θέμα φαίνεται να υπάρχει και με την αρμενική συμμετοχή. Η Artsvik φαίνεται να επισκέφτηκε την Κριμέα, και αυτή χωρίς την άδεια της ουκρανικής κυβέρνησης. Ο εθνικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας της Αρμενίας φαίνεται να μη γνωρίζει τίποτα σχετικά με το συμβάν και να μην επιβεβαιώνει το οτιδήποτε.


UPDATE

Επίσημη ανακοίνωση εξέδωσε πριν λίγα λεπτά η EBU επιβεβαιώνοντας την απαγόρευση εισόδου της Yulia Samoilova. “Παρόλο που τα γεγονότα αυτά είναι ενάντια στο πνεύμα και το νόημα του διαγωνισμού, η EBU οφείλει να δεχτεί τις αποφάσεις της Ουκρανίας” αναφέρεται χαρακτηριστικά. Η ανακοίνωση κλείνει λέγοντας πως οι συνομιλίες με τις ουκρανικές αρχές συνεχίζονται προκειμένου να εξασφαλιστεί η συμμετοχή όλων των καλλιτεχνών στον 62ο διαγωνισμό της Eurovision. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την ανακοίνωση εδώ.

129 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ελεος ρε! ebu παρε θεση επιτελους! κριμα για την julia. ειχε πολυ ωραιο τραγουδι και η ιδια δινει μαθηματα ζωης. με λυπει μου ενας μουσικος διαγωνισμος εχει εξελιχθει σε εργαλειο πολιτικων σκοπιμοτητων. ισως η ρωσια τελικα επρεπε να αποχωρησει φετος για να αποφυγει αυτη τη δυσαρεστη αποφαση. η χειροτερη διοργανωση απο ολες τις αποψεις. για αλλη μια χρονια, ο αριθμος ρεκορ των 43 συμμετοχων (2008, 2011), μειωνεται σε 42(;) (μενει να δουμε τι θα αποφασιστει για την αρμενια) μετα τον αιφνιδιο αποκλεισμο της ρουμανιας 2 εβδομαδες πριν απο τις προβες. τραγικο

  2. Τελικά οι Ουκρανοί είναι ίδιοι με τους Τατάρους του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Δεν χρειάζεται να πω τη λέξη, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Κρίμα που ένας διαγωνισμός, που δημιουργήθηκε για να ενώσει λαούς, στην εποχή μας τους κάνει εχθρικούς μεταξύ τους. Λυπάμαι πραγματικά για το κατάντημα αυτού του φεστιβάλ, το οποίο παρακολουθώ ανελλιπώς από το 1982 και έχω μεγαλώσει με τραγούδια του. Αναπολώ την εποχή που τα πράγματα ήταν πιο απλά. Τότε που ήταν μια γιορτή χαράς και ενότητας. Καλύτερα να ακυρωθεί όλος ο θεσμός, έτσι όπως ξεφτιλίστηκε….

  3. E το ‘χουμε ξεφτιλίσει. Οκ, η Eurovision ποτέ δεν ήταν ανεξάρτητη από την πολιτική αλλά τώρα το ‘χουμε παραχ*σει. Δεν είμαι οπαδός της Ρωσίας και σίγουρα οι νόμοι πρέπει να γίνονται σεβαστοί αλλά εδώ πρόκειται για κάτι άλλο. Επίσης γίνεται έρευνα και για την Artsvik, επειδή πήγε Κριμαία μάλλον. Θα απαγορεύσουν και στην Artsvik την είσοδο;
    Μπορούσε να γίνει μια εξαίρεση αλλά δεν υπάρχει η βούληση. Παντως η EBU (εκ των υστέρων) λέει οτι θα προσπαθήσει να συμμετάσχουν όλοι οι καλλιτέχνες στην Eurovision. Μας δουλεύει κι αυτή; Η νομοθεσία ήταν γνωστή από πριν προφανώς. Άρα και αυτή εν γνώσει της επέτρεψε στην Ρωσία να συμμετάσχει…
    Μπάχαλο!!!
    Ελπίζω να έχουμε αίσιο τέλος…
    Άμα είναι να κάνουμε Eurovision με τέτοιο κλίμα, χ*σε μέσα!
    Η Eurovision δημιουργήθηκε το 1956 για να μην συμβαίνουν αυτά και να συνυπάρχουμε (έστω για λίγες μέρες) αρμονικά. Αν είναι να συμβαίνουν αυτά, ας το διαλύσουμε το πράγμα, κρίμα πραγματικά!

  4. EBU stamaa na siwpas kai pare thesi,o diagwnismos autos dimiourhithike stin metapolemiki Eurwpi gia na erthoun pio koda oi xwres kai oi opoies diafores na menoun ektos,einai lipiro pou afeinoun tin Oukrania na kanei oti thelei sto diagwnismo poso malista se mia kopela pou deinei me ti dinami tis psixis tis ena paradeigma se olous mas

  5. Δυστυχώς, το πνεύμα συμφιλίωσης ή έστω ανακωχής που εκφράζει ο διαγωνισμός (όπως και όλες οι διεθνείς διοργανώσεις κάθε είδους) δεν έχει γίνει κατανοητό από πολλές χώρες της ανατολής. Τα εθνικά και εδαφικά ζητήματα κάποιων χωρών πρέπει να τα λουζόμαστε σχεδόν κάθε χρόνο, και κάθε φορά με μεγαλύτερη ένταση.

  6. Από τη μία οι Ουκρανοί θα έπρεπε να φερθούν πιο έξυπνα και διπλωματικά, από την άλλη οι Ρώσοι -κατά τη γνωστή τους τακτική- δρομολόγησαν τεχνηέντως όλο το δράμα για να το παίξουν τα θύματα της υπόθεσης, επιλέγοντας επί τούτου μία ανάπηρη τραγουδίστρια που ήξεραν ότι δεν θα την άφηναν να μπει στη χώρα λόγω της παρουσίας της στην Κριμαία.
    Δεν ξέρω αν η EBU μπορεί να κάνει κάτι, από τη στιγμή που έχει να κάνει με επίσημο νόμο της φιλοξενούσας χώρας (όπως και δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα για τους νόμους του Αζερμπιατζάν κατά των Αρμενίων), και από τη στιγμή που οι Ουκρανοί δεν αποκλείουν γενικά τη Ρωσία ως χώρα, αλλά τη συγκεκριμένη τραγουδίστρια.

  7. Απαράδεκτη η EBU και φυσικά η Ουκρανία που κάνει κάτι τέτοιο. Νομίζω όσο και να Ακουγόταν ένας πιθανός αποκλεισμός της Yulia κανένας δε θα περίμενε να γίνει πραγματικότητα. Η Ρωσία δεν πρέπει να αποχωρήσει φέτος. Να κοιτάξει να διαγωνιστεί κανονικά και η EBU έχει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να δώσει στην Ρωσία αυτό το δικαίωμα. Όσο για την Αρμενία τι να πω καταντάει κουραστικό όλο αυτο. Έχει ιδέα η Ουκρανία για το τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στα μάτια του κόσμου ; Δε νομίζω.
    Από εδώ και πέρα υπαρχει ακόμα μια λύση: Να διαγωνιστεί η Ρωσία με το Flame is burning αλλά από άλλη/αλλο ερμηνεύτρια/ερμηνευτή. Το ίδιο ισχύει και για την Αρμενία

  8. Η θέση της ΕΒU ειναι πολυ λεπτη. Μην τα ριχνετε επανω της. Δηλαδή τι να κάνει; να μπλεξει με την πολιτικη διαμαχη των 2 χωρων; εννοειτε πως όχι.. ή να τιμωρησει την ουκρανία η οποια έχει το διαγωνισμο; ξανα εννοειτε πως οχι. η ρωσια προσπαθησε να το παιξει “πονηρα” ας πουμε στέλνοντας το συγκεκριμένο ατομο λογω ιδιαιτεροτητων μπας και τελικα το αφηναν οι ουκρανοι να περασει ετσι αλλα σε ακροδεξιες κυβερνησεις αυτα δεν περνανε…του χρονου παλι…

    • H EBU ευθύνεται για το διαγωνισμό .εχει κανόνες τους οποίους πρέπει να σέβονται όλοι όσοι συμμετέχουν.τελος.τι παει να πει τι να κάνει επειδή οι άλλοι μπλέκουν την πολιτική;θα έπρεπε να διευκρινίσει στην Ουκρανία ότι συμμετέχουν όλες οι χώρες όλοι οι καλλιτέχνες .
      Όχι σε πολιτικά τραγούδια
      Απλό.και σε όποιον αρέσει.

    • Εδώ η Κύπρος συμμετειχε στην Τουρκία την οποία Κύπρο δεν την αναγνωρίζει καν σαν κράτος.

  9. Αυτό το καραγκιοζιλίκι φέτος δεν έχει όρια. Η EBU είναι απόλυτα υπεύθυνη & το να βγαίνει ο Jon Ola Sand & να κάνει δηλώσεις του τύπου “…..πρέπει να σεβαστούμε τους νόμους της Ουκρανίας” αποτελεί από μόνο του σκάνδαλο. Δεν κάνει κουμάντο η Ουκρανία. Μιλάμε για ένα διεθνή διαγωνισμό που οργανώνεται από ένα διεθνή οργανισμό ραδιοτηλεοπτικών φορέων. Υπάρχει καταστατικό, υπάρχουν κανονισμοί. Εφόσον η Ουκρανία δεν συμμορφώνεται, αλλά προφανώς ανοίγει & άλλο μέτωπο, αυτό με την Αρμενία, πρέπει πάραυτα η διοργάνωση να αλλάξει χώρα διεξαγωγής.
    Και κάτι ακόμα, όλοι ξέρουμε, πως η Τουρκία δεν αναγνωρίζει την Κυπριακή Δημοκρατία. Παρόλα αυτά η Lisa Andreas πήγε Κωνσταντινούπολη & βγήκε 5η χωρίς να γίνει το παραμικρό. Και έρχονται τώρα οι Ουκρανοί να απαγορεύουν σε καλλιτεχνες να πάρουν μέρος επειδή επισκεφθηκαν την Κριμαία; Η απόλυτη παράκρουση.

  10. Για μένα είναι φάουλ και οι δύο χώρες! ! Απο την μία η Ουκρανία που έχει μετατρέψει έναν διαγωνισμό τραγουδιού σε πολιτική για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά έχοντας ως τίτλο ‘Celebrate Diversity’ και από την άλλη η Ρωσία που γνώριζε το τι θα ακολουθήσει και επέλεξε την συγκεκριμένη τραγουδιστρια..Οπότε είτε πρέπει να αποχωρήσει από μόνη της είτε να στείλει καλλιτέχνη που δεν έχει τραγουδήσει στη Κριμαια…Πάντως η γνώμη μου είναι ότι αν όχι από φέτος, από του χρόνου η EBU πρέπει να αποβάλει τις χώρες που ανακατεύουν την πολιτική με τον διαγωνισμό τραγουδιού.

  11. Οι προθεσεις της Ουκρανιας (δεν κρινω αν ηταν σωστες ή οχι) ηταν γνωστες πολυ καιρο τωρα αλλα δυστυχως η Ρωσια επελεξε να παιξει επικοινωνιακα παιχνιδια στις πλατες της κοπελας. Κριμα για τον διαγωνισμο που υποτιθεται οτι ευαγγελιζεται την συνενωση λαων και πολιτισμων να γινεται πεδιο πολιτικων αντιπαραθεσεων. Οσο η EBU συνεχιζει να κανει τα στραβα ματια και να εθελοτυφλει ολο και περισσοτερο ο διαγωνισμος θα χανει την αξια του. Αυτο ειναι ενα μονο παραδειγμα των πολιτικων διαστασεων του θεσμου, Κατι αντιστοιχο γινεται καθε χρονο μεταξυ Αρμενιας και Αζερμπαιτζαν, με τις κριτικες επιτροπες που υποτιθεται οτι μπηκαν για να ενισχυσουν την αμεροληψια, να αλληλομηδενιζουν τις συμμετοχες τους.

  12. Εγώ θα επαναφέρω το ηθικό ερώτημα προς συζήτηση, γιατί συχνά είμαστε πολύ γενναιόδωροι με πράγματα στα οποία είμαστε απ’έξω, αλλά καθόλου μεγαλόψυχοι όταν αφορούν άμεσα εμάς.
    Αν ο διαγωνισμός διοργανωνόταν στην Κύπρο και την Τουρκία την εκπροσωπούσε ένας καλλιτέχνης που όχι μόνο είχε συμμετάσχει σε συναυλίες στη “Βόρεια Κύπρο”, αλλά και δημόσια είχε αναγνωρίσει το ψευδοκράτος, τι θα έκανε η Κύπρος; Και τί θα λέγαμε αν του απαγόρευε την είσοδο στη χώρα;
    Γιατί θυμάμαι πολύ καλά ότι έχουν υπάρξει άσχετοι καλλιτέχνες από τρίτες χώρες, που έχουν κάνει συναυλίες στα κατεχόμενα, και υπήρξε ολόκληρο διπλωματική αντίδραση από την Κύπρο για αυτό. Όπως θυμάμαι και την αντίδραση πολλών ελλήνων εντός και εκτός Κύπρου και Ελλάδας απλά και μόνο για την πρόθεση της Τζένιφερ Λόπεζ να κάνει μία τέτοια συναυλία (την οποία και ακύρωσε τελικά).

    • Έλεος βρε Μαριε μας επρηξες με το παράδειγμα σου που δεν στέκει.
      Θέλεις να καταλάβεις ότι είναι διαγωνισμός τραγουδιού;
      Για τον οποίο ευθύνεται η ebu.αυτη μόνο μπορει να ορίζει κανόνες.οποιος τους σέβεται συμμετάσχει οι υπόλοιποι σπίτι τους.
      Σου είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις;

      • Και σε περίπτωση που δεν εφαρμόζονται οι κανόνες ας πέφτουν πρόστιμα.
        Όχι μόνο μαγκιές σε Ρουμανίες και Σαν Μαρίνο από την EBU…

      • Έλατε τώρα, ρομαντικοί μου fans, που η Eurovision δεν είχε ποτέ σχέση με την πολιτική και πληγώνονται τα αγνά σας αισθήματα τώρα. 60 χρόνια καθαρά πολιτικών βαθμολογιών που έβγαζαν μέχρι και νικητές σε κάποιες περιπτώσεις, πέρασαν απαρατήρητα σε εσάς φαίνεται

    • Με την ίδια λογική σου θα έπρεπε και η Ελλάδα να είχε απαγορεύσει το 2006 την είσοδο σε όσους καλλιτέχνες είχαν δώσει συναυλία στα Σκόπια και αναγνώριζαν ή αποκαλούσαν τη γείτονα χώρα με το όνομα “Μακεδονία”. Το παράδειγμά σου δεν πείθει, φίλε. Και μην ξεχνάς ότι αυτό το πρόστυχο παιχνίδι το ξεκίνησαν οι Ουκρανοί πέρυσι, οπότε ήρθε και η ανάλογη απάντηση από τη Ρωσία. Η δε EBU πήρε θέση υπέρ της Ουκρανίας, οι επιτροπές έκαναν το παν για να μην αφήσουν τη Ρωσία να κερδίσει, οπότε τι περίμενες, να το αφήσουν να περάσει στο ντούκου;

      • Η ΠΓΔΜ δεν αποτελεί κράτος προϊόν βίαιης και παράνομης προσάρτησης τμήματος γειτονικής χώρας και ούτε κράτος μη αναγνωρισμένο από τον ΟΗΕ. Άρα ατυχής η σύγκριση.

        Η Ουκρανία πέρσι έστειλε ένα τραγούδι που ισχυρίστηκε ότι είναι ιστορικό. Εσύ ή άλλοι μπορεί να το λες πολιτικό. Άντε απόδειξε ότι είναι τέτοιο και όχι απλά ιστορικό. Το ότι οι επιτροπές πήραν γραμμή να χαντακώσουν το Ρωσικό τραγούδι είναι μόνο μία θεωρία συνομωσίας. Αν πιστεύει ότι ισχύει, τι δουλειά έχει η Ελλάδα να συμμετέχει σε στημένους διαγωνισμούς με πληρωμένες επιτροπές;

        Το ποια χώρα παίζει εδώ και χρόνια πρόστυχα παιχνίδια στην Ευρώπη, και όχι μόνο, χρηματοδοτώντας ακροδεξιά κόμματα σε όλη την ήπειρο και αλλοιώνοντας αποτελέσματα εκλογών το ξέρουμε καλά.

      • Για τα 12αρια που η Ρωσία έπαιρνε, και εν πολλοίς παίρνει ακόμα, αβέρτα από τις χώρες δορυφόρους της πρώην ΕΣΣΔ, από την οποία έχουν πολιτική και οικονομική εξάρτηση, δεν βλέπω ομοίως καταγγελίες για πολιτικά στημένα παιχνίδια. Εκεί τα πράγματα ήταν τόσα χρόνια αγνά και καθόλου πολιτικά υποκινούμενα.

      • Που την είδες βρε Μάριε την βίαιη & παράνομη προσάρτηση της Κριμαίας από τους Ρώσους; Έγινε δημοψήφισμα, στο οποίο το 98% τάχθηκε υπέρ της ένωσης με τη Ρωσία.
        Οσο για το “1944”, είναι ένα τραγούδι με καθαρά πολιτικό μήνυμα. Το έχει παραδεχτεί η ίδια η Jamala σε συνέντευξή της. Το τραγούδι μάλιστα είχε παρουσιαστεί από την ίδια το καλοκαίρι του 2015 σε ειδική συναυλία για την Κριμαία (υπήρχε & στο διαδύκτιο) σε κεντρική πλατεία του Κιέβου (δηλ. υπάρχει προσβολή των κανονισμών σε 2 σημεία). Το παραμύθι με τη γιαγια της ήταν επικοινωνιακό τρίκ.

      • Α, δηλαδή μόνο τα 12άρια στη Ρωσία είναι προϊόν στημένων παιχνιδιών, έτσι; Δεν μου λες πόσες φορές κέρδισε η Ρωσία; Μία και μοναδική μήπως; Αν ήταν τόσο στημένα, όπως το βλέπεις εσύ, θα έπρεπε να μετράει τουλάχιστο 3-4 νίκες. Και αν είναι έτσι όπως τα λες, τότε και τα 12άρια Ελλάδας-Κύπρου δεν είναι καθόλου αγνά. Άντε τώρα, για όλα φταίνε οι Ρώσοι, γιατί δεν ακολουθούν την ίδια γραμμή με τις άλλες χώρες και δεν χαϊδεύουν τα αφτιά αυτών που γκρινιάζουν για “ανοχή στη διαφορετικότητα”. Άραγε οι Ουκρανοί κάνουν ανοχή στη διαφορετικότητα της Ρωσίδας; Όχι. Γιατί απλά τους έχει μείνει το φασιστικό από τους Τατάρους… Ντροπή, ξεφτιλίζουν έναν θεσμό που υποτίθεται ότι ενώνει λαούς.

      • ABC Μπα; Τα δημοψηφίσματα επιτρέπουν σε χώρες να μπαίνουν σε άλλες με τα τανκ. Ωραία αίσθηση περί δικαίου έχεις. Για κάνε ένα δημοψήφισμα στην Κομοτηνή να δούμε κάτι…

      • Dimi C. Όχι, δεν το κάνει μόνο η Ρωσία, αλλά η Ρωσία είναι η πλέον σκανδαλωδώς ευνοημένη χώρα από την πολιτική βαθμολογία τα τελευταία χρόνια. Επίσης, όταν αυτή διοργάνωνε τον διαγωνισμό απέκλισε το τραγούδι της Γεωργίας με το έτσι θέλω, χωρις αυτό καταφανώς να παραβιάζει κανέναν κανόνα, γιατί ΥΠΟΨΙΑΖΟΤΑΝ ότι σατιρίζει τον Πούτιν. Μέχρι που η Γεωργία πολύ αξιοπρεπώς αποσύρθηκε (να το κάνει και η Ρωσία λοιπόν φέτος).
        Για όλα τα παραπάνω, είναι η τελευταία που μπορεί να καταγγέλει πολιτικά παιχνίδια και σκοπιμότητες.

      • Μάριε, πραγματικά τα σχόλιά σου είναι εμετικά. Απορώ πώς διανοείσαι να συγκρίνεις την Κριμαία με την Κομοτηνή. Η Κριμαία ήταν από παλιά περιοχή που κατοικούνταν από Ρώσους και ανήκε στη Ρωσία προ ΕΣΣΔ. Η Κομοτηνή, άσχετε, ανήκε πάντα στην Ελλάδα. Να ρωτήσουμε ποιον; Τους μουσουλμάνους αν θέλουν ένωση με την Τουρκία; Με ποια βάση; Ότι ήταν κομμάτι της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, που προσάρτησε την Ελλάδα στα εδάφη της; Σοβαρά μιλάς τώρα; Τα σκέφτεσαι αυτά που γράφεις;

      • Dimi C. Τα δικά μου σχόλια είναι εμετικά; Το ότι ανοίγετε κάποιοι ανιστόρητοι ζητήματα απόσχισης περιοχών με θρησκευτικές ή εθνοτικές μειονότητες δεν είναι εμετικά και επικίνδυνα;
        Μήπως γνωρίζεις τι επικαλέστηκε το ’74 η Τουρκία για να εισβάλει στην Κύπρο; Ότι εκεί ζουν κατα πλειοψηφία τουρκικοί και μουσουλμανικοί πληθυσμοί που καταπατώνται τα δικαιιώματά τους και επιθυμούν ένωση με την μητέρα πατρίδα. Προφανώς κατ’ εσέ πολύ σωστά έπραξε η Τουρκία.

      • Dimi C. Kαι προς ιστορική ενημέρωσή σου. Ακόμα μέχρι και τον πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο η περιοχή της Θράκης άνηκε στη Βουλγαρία. Στην Ελλάδα προσαρτήθηκε το 1919. Η Ουκρανία είχε ήδη υπάρξει νωρίτερα ανεξάρτητη από τη Ρωσία. Να μπει λοιπόν η Βουλγαρία και να καταλάβει τη Θράκη, έτσι;

      • Τα τανκς Μάριε στάλθηκαν από τους Ουκρανούς να αποτρέψουν με τη βία την απόσχηση επειδή δεν ήθελαν να αναγνωρίσουν το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος. Το ξαναγράφω, το 98% τάχθηκε υπέρ της ένωσης με τη Ρωσία, όντας Ρώσοι οι ίδιοι. Τα Ρωσικά τάνκς υπήρχαν εκεί για την προστασία των Ρώσων. Tα περί αίσθησης δικαίου & Κομοτηνής φανερώνουν πόσο ανιστόρητος είσαι. Αλλά σου απάντησε ήδη ο Dimi C. Τέλος, δε βρίσκω λόγο για την επιθετικότητά σου.

      • ABC Ποιός υποκίνησε και έστησε το “δημοψήφισμα” στην Κριμαία; Δεν ήταν η Μόσχα; Δεν ενεπλάκη η Ρωσία σε πολεμικές ενέργειες για να επιβάλλει την απόσχιση και προσάρτηση της Κριμαίας σε αυτήν με το άλλοθι του “δημοψηφίσματος”;

        Το ποιοί είναι ανιστόρητοι εδώ μέσα το βλέπουμε.

      • Μπορείς να καταλάβεις ότι ο πλυθησμός της χερσονήσου της Κριμαίας είναι Ρώσοι; Μπορείς να καταλάβεις ότι το 98% του πληθυσμού της Κριμαίας απαίτησε την ενσωμάτωση με τη μαμά Ρωσία; Η διοίκηση της Κριμαίας (δηλαδη που ανήκει διοικητικά μέσα στην ΕΣΣΔ) μεταφέρθηκε επί Νικήτα Χρούστσεφ το 1954 στην τότε Ουκρανική Σοβιετική Σοσιαλιστική Δημοκρατία (ομόσπονδο κρατίδιο δηλαδή), αλλά από την ανεξαρτησία της Ουκρανίας το 1991 η Κριμαία ήταν αυτόνομη περιφέρεια (Αυτόνομη Δημοκρατία της Κριμαίας) με δική της ξεχωριστή διοίκηση & δικός της κοινοβούλιο.
        Όπως είπα, δε βρίσκω λόγο για την επιθετικότητά σου, ούτε να μπαίνω σε μια αντιπαράθεσή μαζί σου, όσο εριστικός & αν γίνεσαι. Μια στοιχειώδη ευγένεια δε βλάπτει εξάλλου, πόσο μάλιστα όταν δε γνωρίζεις ποιόν έχεις απέναντί σου & σε ποιόν απευθύνεσαι. Θα απαξιώσω να απαντήσω από & πέρα.

      • ABC Μεγάλο μέρος του πληθυσμού της Κριμαίας ειναι ρωσόφωνοι, όχι Ρώσοι. Και ξαναλέω, στο βόρειο τμήμα της Κύπρου η πλειοψηφία ήταν μουσουλμάνοι τουρκόφωνοι. Καλώς επομένως εισέβαλε η Κύπρος και κατέλαβε όλο το βόρειο τμήμα;

      • Marios λες ότι να ναι. Οι τουρκοκύπριοι δεν είχαν την πλειοψήφια στο βόρειο κομμάτι της Κύπρου, πριν από τον Αττίλα, δεν την είχαν πουθενά, μόνο σε μερικές πόλεις που ήταν διάχυτες σε όλη την κυπριακή επικράτεια και αντίστοιχα οι Ελληνοκύπριοι σε άλλες. Ο λόγος που επιτέθηκαν και κατέλαβαν το βόρειο κομμάτι είναι επειδή αυτό ήταν πιο κοντά στα σύνορα. Στην Κριμαία έγινε δημοψήφισμα.
        Τέλος αρκετοί Κύπριοι και Έλληνες επισκέπτονται το βόρειο τμήμα της Κύπρου, κάθε χρόνο. Επιτρέπεται η διέλευση τους. Και εγώ ξέρω κόσμο που το χει κάνει, νόμιμα με επίδειξη ταυτότητας και σφραγίδα στο διαβατήριο. Άρα δεν θα υπήρχε πρόβλημα κανένα.
        Και τέλος δεν είμαι φίλος του φασιστοειδή Πούτιν. Οι ουκρανοί έχουν άδικο εδώ είναι ένας θεσμός φιλίας, όχι διαχωρισμού των λαών…

    • Όπως θα θυμάστε πολύ καλά, ο Ρουβάς είχε συμμετάσχει σε συναυλία στο ψευδοκράτος και παρόλα αυτά εκπροσώπησε την Ελλάδα όχι μία αλλά δύο φορές. Εσείς θεωρείτε ότι αν ο διαγωνισμός γινόταν στην Κύπρο εκείνη τη χρονιά θα τον απαγόρευαν; Ας σοβαρευτούμε λίγο γιατί το παράδειγμα δεν στέκει.

      Επίσης όλοι θυμόμαστε ότι η Κύπρος συμμετείχε κανονικά στον διαγωνισμό και η σημαία της εμφανίστηκε κανονικά στην οθόνη το 2004, παρά το γεγονός ότι η Τουρκία που ήταν διοργανώτρια εκείνη τη χρονιά δεν αναγνωρίζει ούτε το κυπριακό κράτος, ούτε τη σημαία του.

    • Και ο Σάκης Ρούλας έχει κάνει συναυλία στην πράσινη γραμμή , αναγνωρίζοντας έτσι το ψευδοκράτος και ας τον κρατάνε οι Έλληνες καλλιτέχνες . Έγινε κάτι για αυτό άραγε? Όχι , πήγε με την Ελλάδα στην Γιουροβίζιον και την παρουσίασε κιόλας μια φορά

    • Έχεις απόλυτο δίκιο.όταν αφορά εμάς αλλάζει το πράγμα γιατί εμείς είμαστε άλλο,είμαστε οι εκλεκτοί.

  13. Διαβάζω τα σχόλια μερικών & παρατηρώ δύο μέτρα & δύο σταθμά. Γιατί; Τι σας φταίει η Ρωσία; Η Ρωσία και η κάθε Ρωσία έχει το δικαίωμα να στείλει όποιον καλλιτέχνη θέλει & με οποιοδήποτε τραγούδι, αρκεί αυτό να τηρεί τους κανονισμούς του διαγωνισμού.
    Η EBU είναι διεθνής οργανισμός ραδιοτηλεοπτικών φορέων & είναι αυτή που διοργανώνει το διαγωνισμό με συμμετέχοντες τους κρατικους ραδιοτηλεπτικούς φορείς των κρατών που είναι μέλη της (εξαίρεση η Αυστραλία η οποία έχει προσκληθεί να συμμετάσχει). Όλα τα μέλη της ΕBU έχουν ίσια δικαιώματα. Υπάρχει καταστατικό, υπάρχουν κανονισμοί. Δηλ αν αύριο πάει στην Κριμαία, η Demy, o Gabbani, η Γαλλίδα, ο Σουηδός, θα απαγορευτεί η είσοδος στης Ουκρανία σε όλους αυτούς, άρα & η συμμετοχή τους στο διαγωνισμό;
    Το ξαναέγραψα & παραπάνω, η Τουρκία δεν αναγνωρίζει καν τηην Κυπριακή Δημορκατία, αλλά όλα κύλησαν ομαλά το 2004. Πρέπει η διοργάνωση να γίνει κάπου αλλού, έστω και τελευταία στιγμή, για να διασφαλιστεί η ίση μεταχείρηση όλων.

    • Μήπως να απαγορέψει και την είσοδο σε δημοσιογράφους και τουρίστες που έχουν επισκεφθεί την Κριμαία;
      Νομίζω ότι είναι σωστό αφού το θέτει με αυτό το κριτήριο η Ουκρανία.

  14. Γελοια EBU έχεις κάνει το διαγωνισμό σκατα. Κάθεται και κοιτάει τι αποφασίζει μονομερως ο καθε υπαναπτυκτος. Δηλαδή αν η Ελλάδα ψήφιζε ένα φασιστικο νόμο επιπέδου ” θα θανατωνεται οποιος εισέλθει στη χώρα και υπάρχει υπονοια ότι είναι ομοφυλόφιλος “, η ebu θα έλεγε σεβόμαστε τους νόμους της χώρας υποδοχής? Η ebu στη σύμβαση που κάνει με τη διοργανώτρια χώρα έπρεπε να την υποχρεωνε τουλάχιστον για τα στοιχειώδη!

    • Αν θανατωναν τους ομοφυλοφιλους δεν θα υπηρχε η Eurovision χαχαχαχαχαχαχαχα

  15. Μιλαμε καθομαι και διαβαζω σχολια και πραγματικα απορω με ορισμενους! Το κοριτσι φυσικα και δεν φταιει σε τιποτα, αλλα η επιθεση απεναντι στην Ουκρανια οτι δηθεν δεν επιβεβαιωνει το σλογκαν του διαγωνισμου ‘Celebrate diversity’ ειναι εμετικη. Ναι. Ο νομος υπηρχε εδω και χρονια. Ναι η Ρωσια διαλεξε τραγουδιστρια που ειχε παει στην Κριμαια. Ναι, το ηξεραν. Δεν υπηρχε περιπτωση να μην ειχαν ελεγξει τους Ουκρανικους νομους πριν διαλεξουν συμμετοχη. Ειδικα φετος. Ναι, επελεξαν να εκθεσουν την κοπελα. Και ναι φιλοι μου, η χωρα που υποστηριζουν ορισμενοι δεν θα μπορουσε να νοιαστει λιγοτερο τοσο για τη Yulia οσο και για τα ατομα με αναπηρια. Σκοπος τους ηταν η εκθεση της Ουκρανιας. Και δεκαρα δε δινουν για το διαγωνισμο. Μα ορισμενοι δηλαδη ισχυριζονται οτι ο διαγωνισμος εγινε τωρα πολιτικος, λες και η νικη της Ουκρανιας ανοιξε τον ασκο του αιολου! Με τετοιες ενεργειες που εχουν καταδικαστει παγκοσμιως, πως να μην ειναι; Ας μην ξεχναμε πως εχουν περασει και αλλες πολιτικες συμμετοχες απο το διαγωνισμο τοσο απο τη χωρα μας (1974), οσο και το 2009 με τον αποκλεισμο της Γεωργιας, δε φαινεται να αντεδρασε κανενας τοτε ομως, που το ολο πραγμα εγινε τελειως ανυποστατα επειδη δεν αρεσε στον πουτιν!!

    • Όπως τα λες!Αλλά ξέρεις πόσο Ρωσόφιλη είναι η ελληνική κοινή γνώμη οπότε χάνεις τον χρόνο σου.

  16. Η Ελλάδα να απαγορέψει σε Τουρκία και Γερμανία, Η Κύπρος σε Τουρκία…Η Γερμανία σε όλη την ΕΥρώπη, να διαγωνιστεί μονη της κατευθείαν στο τελικό της και να τον κερδίσει πάλι και όπου γίνεται η διοργάνωση να εξαιρούμε και πεντεξι χωρες ετσι για το τζερτζελο…….Αν κερδίσει η Ρωσία, να απογέρεψει λοιπόν στην Ουκρανία γιατί έτσι γουστ´αρει. Αν αυτή η τακτική περάσει….τότε θα γίνει νόμος. Θα δημιουργηθεί μεγαλύτερο πρόβλημα.
    Αν η Ουκρανία έχει τέτοιο κόλλημα, να της αφαιρεθεί η διοργάνωση. Ας γινόταν σε άλλο έδαφος. Ή να της απαγορέψουν να παίρνει μέρος από την στιγμή που είναι αντίθετη στο ενωτικό πνεύμα του θεσμού….
    Αν της περάσει, θα δημιουργηθεί μεγαλύτερο πρόβλημα

    • Όταν το 2009 η Ρωσία διοργάνωνε τον διαγωνισμό, απαίτησε από την EBU να αποκλίσει το τραγούδι της Γεωργίας γιατί υποψιαζόταν σάτιρα για τον Πούτιν, μέχρι που η χώρα αποσύρθηκε. Αυτά δεν βλέπω να τα θυμούνται κάποιοι.

      • Η φαση ειναι οτι με τη Γεωργια εγινε χωρις κανενα ερεισμα and no one gave a damn και τωρα υπαρχει νομος που τον ηξεραν πολυ καλα οσο και την black list και ολοι κανουν σαν τρελοι η σαν να μην το περιμεναν

      • Τα θυμόμαστε και τα κατακρίνουμε όλα. Και τις Ουκρανίες με τα πολιτικά τους τραγούδια, και τις Ρωσίες με τις παιδαριώδεις προκλήσεις και τις Αρμενίες-Αζερμπαϊτζάν που ανταλλάσσουν κάθε χρονιά τελευταίες θέσεις στις επιτροπές τους.
        ΚΑΙ ασφαλώς την EBU με την υπέρ του δέοντος ανεκτικότητα στον ουκρανικό φορέα φέτος.
        Εσύ από την άλλη το μόνο που βγάζεις είναι πολιτική χολή για μια χώρα (Ρωσία) σε έναν μουσικό διαγωνισμό.

      • Ήταν πολιτικό τραγούδι Μαριε.γι’αυτο η EBU υποχρέωσε την Γεωργία να αποσυρθεί.
        Όσο για το περσινό τραγούδι,η ίδια η ερμηνεύτρια υποστήριξε ότι ήταν πολιτικό τραγούδι.
        Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα σου θα έπρεπε να είχε αποσυρθεί το τραγούδι της Ουκρανίας.ομως όχι.ποιος φταίει η EBU η η Ουκρανία;
        Έχεις σκεφτεί να ασχοληθείς με την πολιτική;
        Θα μπορούσες αφού δεν το ‘χεις .
        Αν διάβαζες δε και λίγη ιστορία ,όλα καλά.

      • Το τραγούδι δεν ήταν πολιτικό, έλεγε We Don’t Wanna Put In. To ότι αναφερόταν στον Πούτιν ήταν μία αυθαίρετη εμμονή της διοργανώτριας Ρωσίας, δεν ήταν αυταπόδεικτο κάτι τέτοιο. Και ούτε η EBU κινήθηκε αυτοβούλως κατά του τραγουδιού. Το έκανε κατόπιν καταγγελίας και απαίτησης της Ρωσίας. Και κακώς δέχθηκε τότε τις πιέσεις της.

      • Αν θυμάμαι καλά, το 2009 τους ζητήθηκε να αλλάξουν κομμάτι, δεν τους απέκλεισε, και η Γεωργία αποφάσισε να μην συμμετάσχει μετά από αυτό. Επίσης, μετά από καιρό το παραδέχτηκαν τα άτομα του γκρούπ ότι ο στίχος ήταν όντως λογοπαίγνιο για τον Πούτιν.

    • Ένα πιθανό πρόβλημα που μου έρχεται πιο άμεσα στο μυαλό…..

      Ας πουμε, να ζητησει η Ελλάδα να μην αναγράφονται τα Σκόπια ως FYR Macedonia…και φυσικά να γίνει αποδεκτό το αίτημα της Ελλάδας.

  17. Αυτό που δεν καταλαβαίνει σχεδόν κανένας εδώ και είναι περίεργο ότι η EBU και οι κανόνες της δεν είναι πάνω από τους νόμους της Ουκρανίας και της κάθε Ουκρανίας. Η Ουκρανία έχει κάποιους νόμους και οι χώρες που επιθυμούν να διαγωνιστούν στην διοργάνωση επιβάλλεται να τους ακολουθούν.
    Όσο για την Κύπρο που διαγωνίστηκε στην Κων/πολη το 2004 εξηγείται με έναν πολτ απλό τρόπο: δεν υπήρχε νομοθεσία που να απαγορεύει την είσοδο στη χώρα στους Κυπριους.(αν συνέβαινε/συμβαίνει αυτο δωστε αποδείξεις)
    Ως εκτούτου είναι λογικό η ρωσίδα να μην μπορει να εισέλθει στην χώρα απ’ τη στιγμή που διέπραξε ένα αδίκημα (είτε συμφωνούμε με το αν ειναι σωστο/λογικο/δημοκρατικό)
    Τετοιες νομοθεσίες υπάρχουν σε διάφορες χωρες (Αζερμπαιτζαν για την Αρμενία,κτλ).
    Και κλείνω λέγοντας η EBU δεν βρίσκεται πάνω απο τις κυβερνήσει και τους νόμους των κρατων που συμμετέχουν και κυρίως της διοργανώτριας χώρας. (είτε θεωρουνται είτε οχι αυτοι οι νόμοι δημοκρατικοί)

    • Έπρεπε εξαρχής η EBU να καταστήσει σαφές στον Ουκρανικό φορέα ότι ανεξαρτήτως νομοθεσίας ΌΛΟΙ οι καλλιτέχνες πρέπει να γίνουν ευπρόσδεκτοι κι αν η Ουκρανία δεν έδειχνε πρόθυμη να “μαλακώσει” τη νομοθεσία της για ένα μουσικό διαγωνισμό ας τον έδιναν σε άλλη χώρα ή ας έπεφταν πρόστιμα.

      • Προφανώς και αυτό δεν γίνεται, όπως η EBU δεν μπορούσε να άρει την απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης να κλείσει η ερτ πριν μερικά χρόνια, έτσι κι εδώ δεν μπορει να κανει κατι. Η EBU είναι ένας οργανισμός που ανήκουν οι περισσότερες χωρες της Ευρώπης και διαχειρίζεται ένα πανευρωπαικό και πανάκριβο τηλεοπτικό προιόν. Λίγα πράγματα μπορει να κάνει.

      • Donnie darko φαντασου διαγωνισμο στο Ισραηλ με καποιον να αρνειται το ολοκαυτωμα του Β Π.Π πχ. Μονο αυτο. Θα τους κατηγορουσες τοτε αμα αρνουνταν να εισελθει στη χωρα; Παρομοια κατασταση και εδω. Γιατι οχι μονο η τραγουδιστρια ειχε παει στην Κριμαια, αλλα συμφωνα με δημοσιευματα ειχε κανει και σχολια που προκαλουσαν. Γενικα το οτι ο διαγωνισμος-κακως- ειναι πολιτικος ειναι αναποφευκτο. Και η EBU ποια ειναι για να κρινει εθνικες νομοθεσιες; Τα ηνωμενα εθνη μηπως; Ραδιοτηλεοπτικος οργανισμος και αφου σεβαστηκε το αιτημα της ρωσιας για τη γεωργια τοτε θα σεβαστει και φετος τη βουληση της Ουκρανιας να εφαρμοστει ο νομος.

      • Τάσος,
        Γνωρίζεις ότι διακυβεύεται και η συμμετοχή της Artsvik? Φήμες λένε και για τον Βούλγαρο…
        Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συντηρούνται πολιτικά παιχνίδια σε έναν μουσικό διαγωνισμό. Η διοργανώτρια χώρα οφείλει να υποδέχεται ΌΛΟΥΣ τους καλλιτέχνες εφόσον δεν παραβιάζονται οι κανόνες της EBU. Δεν υπάρχει τίποτα πολιτικό στο συγκεκριμένο τραγούδι της Ρωσίας (άλλη μια νερόβραστη μπαλάντα περί ειρήνης). Θα έλεγες το ίδιο και για το 1944?

      • Οσον αφορα την Artsvik και τον τραγουδιστη της Βουλγαριας, θεωρω πως δεν ισχυει κατι απλως στοχοποιουνται απο τρολ για λογους ρωσοφιλιας (αρμενια) και επειδη ειναι Ρωσος (Βουλγαρια). Ετσι και αλλιως το θεμα δεν εχει αναπαραχθει σε εγκυρα site. Το οτι το 1944 επιτραπηκε να συμμετεχει βασικα ειναι γιατι δεν περιεχει κυριολεκτικα πολιτικη σημασια. Το πως θα το εκλαβει ο θεατης η πως ια ερμηνευθει ειναι αλλο ζητημα- και φυσικα οταν το εστειλαν οι Ουκρανοι αυτη ηταν η προθεση τους. Αλλα επι τουτου το τραγουδι δεν ειχε κατι χειροπιαστο για να το ακυρωσεις. Την κανανε την ερευνα τους οι Ουκρανοι για να μην κοπει το τραγουδι τους προφανως.. Τι δικαιολογια θα βγαζε η ebu? πως οι στιχοι ειναι στα κριμαικα; Το τραγουδι ηταν ασαφες αλλα και σαφες ταυτοχρονα. Η ρωσια παλι εστειλε ουδετερο τραγουδι αλλα πονταρε στο σουσουρο που γινεται αυτη τη στιγμη. Ο διαγωνισμος ποτε δεν επαψε να ναι πολιτικος και- για να ειμαστε και πιο σαφεις- στα του διαγωνισμου προςφατα αυτοι που επελεξαν να τον καταστησουν πολιτικο ηταν οι ιδιοι οι φανς με το να γιουχαρουν τη Ρωσια τοσο το 14 οσο και το 15

      • Μα τι λες τώρα;Με ποιο δικαίωμα να πει η EBU κάτι τέτοιο σε μια κυρίαρχη χώρα;Μόνο αν υπήρχαν νόμοι που παραβιάζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα θα είχε λόγο να παρέμβει η EBU.Το ότι η Ουκρανία έχει νόμο που επιχειρεί να προστατεύσει την εδαφική της ακεραιότητα και να μην νομιμοποιήσει την εδαφική προσάρτηση της Κριμαίας είναι απόλυτα θεμιτό.

    • Για να συμμετέχει μια χώρα στον διαγνισμό θα πρέπει να συμφωνεί με τους νόμους του.
      Α ς έλεγε εξ αρχής τι θέλει να κάνει η Ουκρανική κυβέρνηση να τον μετέθετε αλλού τον διαγωνισμ΄η EBU. Λίγο καιρό πριν μπουν όλα στην τελευταία ευθεία ανακοινώνει η Ουκρανία θα έχουμε θέμα με τους τάδε πολίτες της Ρωσίας. Βρίσκουν οι Ρώσοι πολίτη που δεν ήταν στην λίστα. Και μετά οι Ουκρανοί γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός γιατί έχει το πάνω χέρι της διοργάνωσης βάζει και την κοπελιά στην λίστα

      • Λάθος. Ήταν εδώ και μήνες γνωστός αυτός ο Ουκρανικός νόμος. Η όλη συζήτηση είχε ξεκινήσει ήδη από πέρσι τον Μάιο μετά τη νίκη της Ουκρανίας.

    • Το θέμα Τουρκίας-Κύπρου ήταν πολύ πιο σοβαρό από αύτο με την Ουκρανία & τη Ρωσία. Η Τουρκία δεν αναγνωρίζει καν την Κυπριακή Δημοκρατία. Δεν υπάρχουν διπλωματικές σχέσεις. Ακόμη και να μην υπήρχε τότε κάποιος ανάλογος νόμος όπως λες, πως όμως κάποιος πολίτης μιας ξένης χώρας εισέρχεται στην Τουρκία με ταξιδιωτικά έγρραφα που η ίδια η Τουρκία δεν αναγνωρίζει; Το κόλλημα της Ουκρανίας είναι γιατι η Ρωσίδα ερμηνευτρια πήγε στην Κριμαία. Με την ίδια λογική αποκλείεται και οποιοσδήποτε αλλος ταξιδεψε στην Κριμαία, & από ότι διαβάζουμε υπάρχει θέμα και με την τραγουδίστρια της Αρμενίας. Όπως η EBU επέβαλλε την τήρηση των κανονισμών το 2004 (& η Τουρκία δεν έβγαλε κιχ για την Κύπρο), το ίδιο πρέπει να κάνει και φέτος. Είναι υπροχρεωση της. Αν η Ουκαρνία συνεχίζει να μη συμμορφώνεται, δηλ. δεν τηρήται η ιση μεταχείρηση μεταξύ των διαγωνιζομένων, πρέπει να γίνει αλλαγή του τόπου διαξαγωγής του διαγωνισμού.

      • Δεν πήγαινε εδώ το σχόλιο! Επιτέλους έβαλες τον ανιστόρητο και επιθετικό μαριοστη θέση του.

    • Νομίζω κανείς μεγάλο λάθος.H EBU είναι ένας διεθνής φορέας με καταστατικό και κανόνες. Μέλη του είναι οι χώρες που γνωρίζουμε .Αυτο σημαίνει ότι εχει τη δύναμη να κάνει αυτό που θέλει. Οι νόμοι του κάθε κράτους μέλους δεν έχουν καμία απολύτως σημασία. Είναι διαγωνισμός τραγουδιού που ενώνει τα κράτη,και οποίος δεν συμφωνεί με τους κανόνες αποχωρεί.
      Σύμφωνα με το σκεπτικό σου αν καποιο κράτος/μέλος θεσπίσει ένα νόμο που απαγορεύει την είσοδο στο διαγωνισμό σε αναπήρους, σε gay ,σε ακροδεξιούς θα πρέπει η EBU να το καταπιεί και η χώρα να μη συμμετάσχει;
      Δεν γίνεται .

  18. Χάλι μαύρο!!!
    Αν κατά την διάρκεια του διαγωνισμού οι Ουκρανοί παρουσιαστές πουν ότι η eurovision δημιουργήσθηκε για να ενώνει τους λαούς της Ευρώπης και των πολιτών της θα άνω ΕΜΕΤΟ!!!!!
    Προσωπικά δεν θα ήθελα η χώρα μου να συμμετάσχει φέτος ως ένδειξη διαμαρτιρίας για την κατρακύλα του διαγωνισμού

  19. Οπότε, συμπέρασμα: οι Ρώσοι είναι καρακουφαλίτσες κι οι Ουκρανοί καθάρματα.
    Είναι απαράδεκτη η συνέχεια του πολέμου των δύο χωρών μέσα στο διαγωνισμό κι ακόμη πιο απαράδεκτη η απάθεια της EBU.
    Η κατάσταση άρχισε να παίρνει διαστάσεις ντόμινο για την ίδια τη διοργάνωση. Και το μόνο θύμα η Julia, που δεν ξέρω πώς θα το αντιμετωπίσει όλο αυτό.
    Μια απορία έχω μόνο: ποιος εκθέτει την Ουκρανία τώρα; Οι Ρώσοι ή η EBU;;

  20. με αφορμη τη συμμετοχη της julia samoylova στο διαγωνισμο της απαγορευτηκε η εισοδος στη χωρα η αυτο θα συνεβαινε ανεξαρτητα απο τη συμμετοχη της;

    • Η Julia δεν θα μπορούσε να βγάλει τα απαραίτητα έγγραφα ώστε να εισέλθει στην Ουκρανία σε κάθε περίπτωση.

  21. Ebu + Ουκρανία = Συμμαχία.
    Τα ερωτήματα πολλά. Οι απαντήσεις τους όμως δεν πείθουν.
    Το κουβάρι άρχισε να ξετυλίγεται πέρσι με ένα καθαρά πολιτικό τραγούδι διαμαρτυρίας, κατά της Ρωσίας. Το τραγούδι αυτό έγινε δεκτό από την διοργανώτρια αρχή και τελικά κέρδισε. Αφού λοιπόν η ebu αποδέχτηκε αυτή την νίκη, γιατί να μην αποδεχτεί και τον αποκλεισμό της Ρωσίας από αυτή τη χώρα;
    Δέχεται ότι τα γεγονότα αυτά (του αποκλεισμού) είναι ενάντια στο πνεύμα και το νόημα του διαγωνισμού, αλλά τα κάνει αποδεκτά. Γιατί άραγε;
    Μας λέει ότι σέβεται τους νόμους της Ουκρανίας. Γιατί όμως δεν σέβεται και τους δικούς της κανονισμούς;
    Εφόσον λοιπόν οι νόμοι της χώρας αυτής υπερισχύουν των κανονισμών της ebu, τότε θα πρέπει να αποκλειστεί και η συμμετοχής της Αρμενίας. Θα εφαρμόσει άραγε και σ’αυτήν τη περίπτωση τους νόμους της η Ουκρανία και η ebu θα συμμεριστεί και αυτήν την απόφαση αποκλεισμού;
    Ένα από τα καλά αυτού του διαγωνισμού (για μένα το πιο σημαντικό) ήταν η ελεύθερη συμμετοχή όλων των ανθρώπων που ήθελαν να πάρουν μέρος, χωρίς απολύτως κανένα κριτήριο προέλευσης (και όχι μόνο). Τώρα όμως δυστυχώς βλέπω ότι το “φακέλωμα ανθρώπων” μιας χώρας, γίνεται αποδεκτό από μία ευρωπαϊκή διοργανώτρια αρχή που έχει την ευθύνη για έναν μουσικό διαγωνισμό. Αυτές οι πρακτικές και μεθοδεύσεις θυμίζουν σκοτεινές εποχές, που στη προκειμένη περίπτωση, μάλλον κάποιοι θέλουν να επαναφέρουν και κάποιοι άλλοι να τις αποδεχτούν.
    Εύχομαι αυτό το “κουβάρι” να μην ξετυλιχτεί ολόκληρο και να σταματήσει εγκαίρως!

  22. Η ΕΒU σαφέστατα και δεν μπορεί να αλλάξει τη νομοθεσία οποιασδήποτε χώρας, έχει όμως υποχρέωση να φροντίσει ώστε να φιλοξενηθεί ο διαγωνισμός από μία χώρα ανοιχτή προς όλα τα κράτη μέλη της και καλλιτέχνες εφόσον τηρούνται οι κανόνες της EBU.
    Φανταστείτε πχ να συμφωνήσει η ΕΒU να διοργανωθεί ο διαγωνισμός σε μια χώρα στην οποία απαγορεύεται να εισέλθουν γυναίκες, έγχρωμοι ή ομοφυλόφιλοι…
    Θέλω να πιστεύω ότι η EBU δε γνώριζε εξαρχής ή ήταν παραπάνω αφελής με τις προθέσεις της Ουκρανίας, ειδάλλως δε δικαιολογείται η ΤΌΣΗ ανεκτικότητα προς τον Ουκρανικό φορέα φέτος (ούτε καν πέρσι με την αποδοχή των στίχων του 1944).
    Κανονικά θα έπρεπε να μεταφέρουν τα δικαιώματα της διοργάνωσης στην επόμενη χώρα, αλλά προφανώς δεν υπάρχει χρόνος (ή δε θέλουν σε περίπτωση που το γνώριζαν από πέρσι?). Και προφανώς η ΕΒU κάνει τον Κινέζο ώστε να μη διακυβευθούν η φετινή διοργάνωση και τα έσοδα που θα της αποφέρει…

    • Στο επίσημο σάιτ της eurovision κάτω απο το πόστ της ανακοίνωσης της EBU έχουν απαγορευτεί τα σχόλια.
      Η ebu τα έκανε σκατάκαι τώρα φοβάται να μην την κράξουν οι φάν του διαγωνισμού.

    • Δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ νόμων που παραβιάζουν τα δικαιώματα γυναικών ή μειονοτήτων και που είναι ενάντια στα ανθρώπινα δικαιώματα με ένα νόμο που προσπαθεί να προστατεύσει την εδαφική ακεραιότητα μιας χώρας με το να απαγορεύει την είσοδο σε όσους παράνομα νομιμοποιούν την προσάρτηση της.
      Όσο για το τραγούδι της Τζαμάλα,αν το εξετάσουμε στίχο-στίχο δεν υπήρχε καμία βάση ώστε να ακυρωθεί.Το γεγονός ότι εσύ της αποδίδεις κίνητρα πίσω από αυτό δεν έχει καμία νομική βάση.Για να ακυρωθεί ένα τραγούδι θα πρέπει να υπάρχει ξεκάθαρα γραμμένο στους στίχους πολύ συγκεκριμένο πολιτικό μήνυμα.Το να ερμηνεύει ο καθένας τους στίχους ενός τραγουδιού κατά το δοκούν και να ζητάει να απαγορευθεί δεν οδηγεί πουθενά.Με την ίδια δικαιολογία θα μπορούσα και εγώ να βρω πολιτικό χρώμα τους στίχους της Polina Gagarina.Δεν στέκει όμως η ερμηνεία μου νομικά.

      • Δε ζήτησα ποτέ να ακυρωθεί το 1944 ως τραγούδι.
        Αν δε σου αρέσει ο όρος “πολιτικό” μπορώ να χρησιμοποιήσω τον όρο “προβοκατόρικο” απέναντι σε μία άλλη χώρα σε έναν μουσικό διαγωνισμό. Όταν έστειλε η Αρμενία το Don’t Deny,η EBU είχε παρέμβει κι είχε ζητήσει αλλαγή τίτλου. Θεωρώ ότι κάτι αντίστοιχο έπρεπε να χε γίνει και για το 1944, ένα τραγούδι το οποίο αναφέρεται σε ένα γεγονός που ρίχνει λάδι στη φωτιά σένα μουσικό διαγωνισμό μεταξύ 2 χωρών.
        Δεν υποστηρίζω τυφλά καμία εκ των δύο. Το γεγονός ότι το μεγαλύτερο κομμάτι αυτή τη στιγμή δεν είναι υπέρ της απόφασης που έχει παρθεί από τον Ουκρανικό φορέα (παρόλο που η Ουκρανία έχει περάσει πολλά δεινά τώρα τελευταία από τη Ρωσία) κάτι σημαίνει και δε θα βιαζόμουν να χαρακτηρίσω κανέναν Ρωσόφιλο…
        Ας το κλείσουμε εδώ (γνωρίζεις ούτως ή άλλως τις απόψεις μου κι από αλλού ;))

  23. Η Ουκρανια οπως καθε χωρα εχει καποιους νομους. Καλοι ή κακοι αυτοι ειναι. Τον συγκεκριμενο νομο εγω τον ακουσα περυσι πριν ακομα κερδισει η Τζαμαλα. Αναρρωτιονταν καποιοι τι θα γινει στην περιπτωση που η Ουκρανια κερδισει και κληθει να φιλοξενησει τον διαγωνισμο. Δεν μπορει λοιπον να το ηξερα εγω και να μην το ηξερε η EBU ή η Ρωσια. Σαφως και η Ουκρανια δεν θα αλλαζε τον νομο μονο και μονο για εναν διαγωνισμο τραγουδιου ουτε η EBU ειχε την δυναμη να το κανει. Αυτο που μπορουσε και επρεπε να κανει η EBU ειναι να πει στην Ουκρανια οτι απο την στιγμη που αυτος ο νομος αντιτιθεται στους κανονισμους της EBU δεν μπορει να της επιτρεψει να φιλοξενησει τον θεσμο. Απο την αλλη η Ρωσια αν δεν συμφωνουσε με τον νομο, θα επρεπε ή να αποσυρθει ή να στειλει εναν εκπροσωπο που να τηρει τις προυποθεσεις της Ουκρανιας απο την στιγμη που η EBU εδωσε το ok στην Ουκρανια να διοργανωσει τον διαγωνισμο. Αντ’ αυτου επελεξε μια τραγουδιστρια με κινητικα προβληματα, για να κερδισει την συμπαθεια του κοσμου ετσι ωστε στον επερχομενο αποκλεισμο να χασει το επικοινωνιακο παιχνιδι η Ουκρανια και η ΕΒU, και αυτη να βγει λαδι. Αδιαφορωντας προφανως για την διαδικασια που εβαλε την κοπελα και τις επιπτωσεις που πιθανον να εχει στην ψυχολογια της. Οπως και να εχει ζημιωμενοι βγαινουν η κοπελα και ο θεσμος στις πλατες των οποιων εξυπηρετουνται πολιτικα παιχνιδια.

    • H Ρωσικός φορέας επιβεβαίωσε την Yulia για το 2018 σε περίπτωση που δεν της επιτραπεί η συμμετοχή φέτος (προφανώς με άλλο τραγούδι)
      Δε ξέρω κατά πόσον ισχύει, αλλά αυτό κυκλοφόρησε

  24. Μάριε μου, ΣΤΑΜΑΤΑ να λες το παράδειγμα του 2009, γιατι η τραγουδίστρια της Γεωργίας Η ΙΔΙΑ φετος βγηκε και είπε οτι το κάνανε σκόπιμα. Δεν τους απαγόρευσαν αυτοι. Η ebu το έκανε.

  25. Νταξει μιλάμε διαβάζω τα σχόλια και τραβάω τα μαλλιά μου με το πόσο ανιστόρητοι είναι οι περισσότεροι και πόση άγνοια περί δικαίου έχουνε.Δν θα μπω σε λεπτομέρειες.Μάριε που σχολίασες παραπάνω έχεις απόλυτο δίκιο.

  26. Λοιπόν, τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά για τον διαγωνισμό. Εγώ θεωρώ αυτή την κίνηση ως μία κύρωση της Ευρώπης προς την Ρωσία! Βέβαια, οι νόμοι μιας χώρας είναι σεβαστοί (όσο και “ακραίοι” αν είναι). Ωστόσο αυτό το “κόλλημα” ήταν γνωστό στην EBU και τη Ρωσία. Βέβαια η κίνηση αυτή χαρακτηρίζεται ως αρνητική και το φετινό σύνθημα της διοργάνωσης πάει στον κάλαθο των αχρήστων.

    Τώρα δημιουργούνται πολλά ερωτήματα! Τι θα γίνει τελικά με τη Ρωσία? Ακυρώθηκε πλήρως η συμμετοχή της ή θα έχει το δικαίωμα μόνο ψηφοφορίας (βλ. Σερβία-Μαυροβούνιο 2006)? Θα δοθεί χρόνος στη Ρωσία για νέο εκπρόσωπο και τραγούδι και πως θα αντιδράσουν οι άλλες χώρες? Τι θα γίνει αν ακυρωθεί και η Αρμενία?

  27. Η EBU το παιζει μουγκοθοδωρος ,η Ουκρανια αλωνιζει μονη της μπαναρει οποιον θελει οποτε θελει και γενικα τα εχει κανει θαλλασα,Οτι πιο ρατσιστικο εχει συμβει τα τελευταια χρονια εναντιον σε μια κπελα με κινητικο προβλημα, με ξεπερνα η συμπεριφορα τους,πολτοποιουν κονσερβοποιουν τα θελω τους χωρις να λογαριαζουν πως υποβαθμιζουν τον διαγωνισμο,το οποιο εχει ξεκινησει απο περυσι και τις απειλες αν νικησει η Ρωσια εμεις θα αποσυρθουμε,ελεος….Και ακομα δεν εχουμε δει ουτε το 1/3 απο οσα επεται να γινουν!

  28. Για τους φανατικούς υποστηρικτες της Ουκρανιας , ας διαβασουν λιγο πριν χυσουν χολη . Η συγκεκριμενη τραγουδιστρια ΔΕΝ ΗΤΑΝ εξ αρχης στην μαυρη λιστα οσων ειχαν απαγορευση εισοδου . Το θεμα αρχισε από περυσι . Για το αν ευνοητε η Ρωσια εχω να πω να κοιταξουν τι τραγουδια στελνει κάθε χρονο αυτή η χωρα και πως εχασε και την πρωτια και ας δουν ότι τα τελευταια χρονια αυτή η συμμαχια δεν είναι απολυτη οσο διστυχως απολυτη είναι η συμμαχια των σκανδιναβων .

  29. Αν η ebu σεβεται τους νομους κάθε χωρας να σεβαστει και το διεθνες δικαιο που σε καμια περιπτωση δεν ονομαζει τα σκοπια σεκτο μακεδονια και όταν ερθει η σειρα αυτης της χωρας να ψηφισει να ριξει και το αναλογο προστιμο

    • Απλά ζωγράφισες!!! Είναι άλλωστε τόσο γελοίοι & γραφικοί οι Σκοπιανοί, που αν παρατηρήσει κανείς όλα αυτά τα χρόνια, επαναλαμβάνουν το “Macedonia” τουλάχιστον 5-6 φορές όταν δίνουν τους βαθμούς τους.

  30. ποιες χωρες λετε να ευνοησει (βαθμολογικ) ο αποκλεισμος της ρωσιας; η ελλαδα σιγουρα θα ψηφιζοταν απο τη ρωσια

  31. Η συγκεκριμενη τραγουδιστρια ΔΕΝ ΗΤΑΝ στην μαυρη λιστα . Διαβαστε πριν αρχισετε να λετε .

  32. Διάβασα τώρα στο news247.gr, πως αν η απόφαση αυτή θα είναι τελεσίδικη (καθώς η EBU το παλεύει όπως λέει) η Ρωσία δεν θα λάβει ξανά μέρος στον διαγωνισμό!

  33. Aντιλαμβανεστε ότι τωρα η ουκρανια είναι αναγκασμενη να κανει το ιδιο με την αρμενισα , ετσι … ???

    • Για μένα όλοι οι καλλιτέχνες του φετινού διαγωνισμού θα πρέπει πριν τον πρώτο ημιτελικό να εμφανιστούν στην Κριμαία.θελω να δώσει τι θα κάνει η Ουκρανία και η EBU.

  34. Πάντως δεν θυμάμαι να σας έπιασε ο ίδιος πόνος με τον αποκλεισμό της Γεωργίας το 2009..Γιατί τότε οι ίδιοι έλεγαν ότι δεν είχε καμία σχέση το τραγούδι με τον Πουτιν και είχαν βγει όλοι οι ρωσοι και έκλαιγαν, ακόμη και ο νικητής Dima Bilan το είχε κάνει. ..Τότε δηλαδή δεν είχε καμία ανάμειξη η Ρωσία σε αυτόν τον αποκλεισμό? ?? Ετσι πάνε αυτά! !! Κάποια στιγμή επιστρέφουν εναντίον σου! !!

    • Δεν επικροτούμε τον αποκλεισμό καμίας χώρας εφόσον πληρούνται τα κριτήρια της EBU.
      Γιατί πρέπει να είμαστε με το ζόρι Ρωσόφιλοι ή οτιδήποτε άλλο?
      Υποτίθεται είμαστε οπαδοί ενός μουσικού διαγωνισμού κι όχι χωρών ή πολιτικής!

      • Το λέω για αυτούς που λένε ότι και καλά έφταιγε μόνο η ebu και η Ρωσία δεν είχε κανένα θέμα…Από κει και πέρα, κάποιος πρέπει να κάνει πίσω και εφόσον δεν γίνεται να είναι η Ουκρανία, τότε έστω για φέτος πρεπει να αποσυρθεί η Ρωσία. ..Βλέπω όμως ότι θα κρατήσει για πολύ αυτό το σίριαλ δυστυχώς!

    • Μπορει οι Ρώσοι να κλαίγανε για 10 χρόνια.Τα πράγματα είναι διαφορετικά. Η ebu το 2009 απέκλεισε την Γεωργία απο το διαγωνισμό ,όχι η ρωσική κυβέρνηση με νόμο.
      Τώρα γίνεται το αντίθετο. Η Ουκρανία αποκλείει τη Ρωσία απο το διαγωνισμό,όχι η EBU.
      Δυο μέτρα δυο σταθμά ορισμένοι εδώ.

      • Δηλαδή θέλεις να μου πεις ότι ο Πουτιν και η ρώσικη κυβέρνηση δεν έκαναν τίποτα και αν ήταν θετική η ebu θα άφηναν την γεωργία να συμμετάσχει κανονικά? ? Δεν τα λες καλά! !

      • Μια χαρά τα λέω. Αυτό που με εκνευρίζει είναι η εμμονή ορισμένων.
        Το ξαναλέω ότι και να κάνανε οι Ρώσοι ότι και να λέγανε την απόφαση ότι το τραγούδι είναι πολιτικό την πήρε η EBU.
        Αν το έκανε η Ρωσία τώρα θα έχεις σκυλιάσει.
        Δε βλέπω όμως να έχεις το ίδιο μέρος φέτος που η ebu δεν πήρε θέση.
        Ούτε πέρυσι που άφησε την Ουκρανία να διαγωνιστεί.

      • Γιατί έχω την εντύπωση ότι ένα συγκεκριμένο άτομο γράφει με τέσσερα διαφορετικά ψευδώνυμα;
        Λοιπόν! Ακόμα & αν δεχθούμε ότι το τραγούδι της Γεωργίας το 2009 δεν περιείχε πολιτικό μήνυμα, αλλά ήταν καθαρά χιουμοριστικό, σατίριζε όμως τον πρωπυπουργό της διοργανώτριας χώρας, τουτέστιν τον Πούτιν. Η EBU δεν απέκλεισε καμία Γεωργία από το διαγωνισμό. Της ζήτησε απλά, βάση των κανονισμών, να αλλάξουν οι στίχοι ή να σταλθεί άλλο τραγούδι γιατί δε μπορούσε να λάβει μέρος με το συγκεκριμένο, & πολύ καλά έκανε. Η Γεωργία όμως αρνήθηκε & αποφάσισε να μη συμμετέχει ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Οπότε μη λέμε ότι θέλουμε. Δεν επέβαλε η Ρωσία τον αποκλεισμό της. Σε αντίυεση με φέτος, μια χώρα, δηλ. η Ουκρανία, μπλοκάρει τη συμμετοχή της Ρωσίας. Η Ρωσία έχει καθε δικαίωμα να εκπροσωπηθεί με όποιον καλλιτέχνη & όποιο τραγούδι θέλει,αρκεί βέβαινα να μην παραβιάζονται οι κανονισμοί. Η EBU σαν διοργανώτρια αρχή έχει υποχρέωση να επιβάλλει την τήρηση των κανισμών από όλους όσους παίρνουν μέρος. Δεν κάνει κουμάντο η Ουκρανία. Δηλ. αν γίνει κάποιο κίνημα συμπαράστασης από τους υπόλοιπους υποψήφιους καλλιτέχνες των άλλων χωρών & πάνε όλοι μαζί στην Κριμαία, θα απογορευτεί & σ’αυτούς η είσοδος στην Ουκρανία το Μάιο; Έχει ξεφύγει το θέμα.

      • Με όλα αυτά χάνεται η ουσία! !! Και στις δύο περιπτώσεις το θέμα είναι η πολιτική, τώρα το αν το απαγορεύει η ebu ή η διοργανώτρια χώρα μικρή σημασία έχει για μένα! !!

        @ABC
        Ποιο είναι το άτομο που γράφει με τέσσερα κιόλας διαφορετικά ψευδώνυμα? ? Γιατί αν αναφέρεσαι σε μένα, σε ενημερώνω ότι έχω σταθερά το ίδιο ψευδώνυμο εδώ και 2-3 χρόνια…Αν είσαι νέος εδώ σε καταλαβαίνω, αλλιώς χάνεις το δίκιο σου! !

  35. Έπρεπε από την αρχή να ακυρωθεί το τραγούδι της Ουκρανίας και γιατί είχε πρωτοακουστεί το 2015 και γιατί δεν είχε σαφές πολιτικό μήνυμα! Το ότι η Ουκρανία θα φιλοξενήσει τον διαγωνισμό και μάλιστα θέτει δικούς της όρους, ενώ πριν 3 χρόνια γινόντουσαν συγκρούσεις και αιματοχυσίες στους δρόμους του Κιέβου,είναι απαράδεκτο και η EBU αποδεικνύει για ακόμη μια φορά τα ”παιχνίδια” της και το πόσο λάθος φέρεται στο όλο σκηνικό.Ο διαγωνισμός φέτος έπρεπε να γίνει σε κάποια άλλη χώρα..Απαράδεκτη η κατάσταση για έναν απλά διαγωνισμό τραγουδιού που καταντάει πολιτική αρένα!

    • Η συναυλια δεν περιειχε αριθμο μεγαλυτερο απο αυτον που επιτρεπεται και το τραγουδι της δεν ηταν πολιτικο αλλα ΙΣΤΟΡΙΚΟ.Οι στιχοι δεν περιειχαν κανενα πολιτικο μυνημα

      Υ.Γ
      Το τραγουδι της Γαλλιας φετος ειναι παρομοια περιπτωση

      • Λάθος διατύπωση το πολιτικό έχεις δίκιο και πάλι όμως γεννάει πολλά ερωτήματα και προκαλεί..! τι εννοείς για την συναυλία γιατί δεν κατάλαβα

      • Όσο “ιστορικό” ήταν και το τραγούδι μας το 1995…
        Τι πιο ξεκάθαρα πολιτικό από στίχους τύπου “όταν οι ξένοι έρχονται στο σπίτι σας, σας σκοτώνουν όλους και δηλώνουν αθώοι” ένα χρόνο μετά την Κριμαία…

      • Μάλιστα ,τι άλλο θα ακούσουμε! Ένα ιστορικό τραγούδι που έγινε σε συναυλία ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την Κριμαία.
        Εντάξει ρε παιδιά αν είναι να δουλευόμαστε και μεταξύ μας γράψτε ότι σας κατέβει στο κεφάλι.
        Και για να μας λύσεις την απορία ,αφού το τραγούδι ήταν ιστορικό γιατί η ίδια η ερμηνεύτρια του δήλωσε τότε ότι εχει πολιτικό στίχο;
        Φαντάζομαι θα έχεις απάντηση και σε αυτό.

      • Δεν εχει σχεση τι λεει η ιδια η ερμηνευτρια…δηλαδη αν ελεγε οτι οι στιχοι εχουν περιεχομενο ερωτικο θα την πιστευες?
        Εσυ με την δικια σου κριση πες μου που ακριβως εχει πολιτικα στοιχεια το τραγουδι?
        Λεει απλως τι ειχε γινει το 1944 που τα γεγονοτα αυτα ηδη τα ξεραμε
        Το 1995 εμεις ειχαμε ενα καθαρα πολιτικο τραγουδι και κανονικα επρεπε να ακυρωθουμε…

    • Επειδή δεν μπορώ να ξεκαθαρίσω, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει που ακριβώς είναι πολιτικό ή ιστορικό το 1944;

      Αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω. Ούτε καν στα ιστορικά δεν μπορώ να το κατατάξω, αφού το μόνο ιστορικό, αν θα μπορούσε να θεωρηθεί, είναι το έτος. Που θα μπορούσε να είναι το οποιοδήποτε έτος.

      Το να λέει “ο ξένος μπαίνει σε σκοτώνει και λέει είμαι αθώος” δεν καταλαβαίνω που γίνεται πολιτικό, όταν αυτό ακριβώς συμβαίνει σε όλη τη γη. Μήπως η Ελλάδα δεν βιώνει αυτό ακριβώς. Μήπως δεν συμβαίνει στη Συρία;

      Χτες ο άλλος πήρε ένα αμάξι και σκότωσε πόσους στο ΗΒ; Αυτό ακριβώς δεν έγινε; Έτσι ξαφνικά σε σκοτώνει και δηλώνει και αθώος ή θύμα…

      Μήπως κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.

      Αλήθεια βοηθήστε με να ξεκαθαρίσω σε ποιο ακριβώς σημείο του κομματιού είναι ξεκάθαρος ο πολιτικός ή ιστορικός λόγος. Εγώ πιο πολύ σα μια κραυγή απόγνωσης το ένιωσα για μια άδικη μεταχείριση και δολοφονία ατόμων που όταν ρωτούν να μάθουν το “γιατί μας σκοτώνετε”, η απάντηση που παίρνουν είναι “είμαστε αθώοι”. Και εκεί αρχίζει το παράλογο….ποιος είναι ο θύτης και ποιος το θύμα.

      • Λοιπόν, το τραγούδι “1944” είναι ιστορικό και πολιτικό ταυτόχρονα. Το τραγούδι αναφέρεται στον διωγμό των Τατάρων (καταγωγή της Jamala) από τον Στάλιν την περίοδο του 2ου παγκοσμίου πολέμου. Βέβαια, το τραγούδι χαρακτηρίστηκε ως πολιτικό αν κανείς λάβει υπόψιν τα τελευταία γεγονότα που συνέβησαν στην περιοχή της Κριμαίας!

  36. Για εμενα το ολο θεμα ξεκινα απο περυσι που η ebu επετρεψε στο “1944”να διαγωνιστει…
    Το τραγουδι το λατρευω αλλα επρεπε να απαιτησει η ebu αλλαγες στους στιχους η εστω του τιτλου…
    Αλλα βεβαια μονο η αρμενια το 2015 την πληρωσε και αναγκαστηκε να αλλαξει τιτλο,για την ουκρανια εκαναν ηδη απο περυσι τα στραβα τα μιατια και τωρα φτασαμε εδω που φτασαμε εξαιτιας της ebu η οποια το παιζει κινεζος τωρα…
    Ποσο περισσοτερη πολιτικοποιηση να αντεξει αυτος ο καποτε μουσικος διαγωνισμος;
    Ειλικρινα λυπαμαι,για την κοπελα αλλα αφου η Ρωσια ηξερε οτι σχεδον ολοι οι ρωσοι ερμηνευτες ειναι ανεπιθυμητοι ας ειχε αποσυρθει εξ αρχης και ας μην προεβαινε σε “κουτοπονηριες”…Αλλα και παλι οπως προειπα το ολο φταιξιμο ανηκει στην ebu ηδη απο περυσι.

  37. Νομιζετε πως οι ουκρανοι θα σταματησουν εδώ ??? Σκεφτειτε τι θα παρουσιασουν ως οικοδεσπότες …. Και οσο ξερω τι πρεπει να υποστουν τα αυτια μας στον τελικο κάθε φορα που θα ψηφιζει μια χωρα τα σκοπια και κανεεειιις μα κανεις δεν προκειτε να αντιδρασει …..

  38. Γράφετε γράφετε γράφετε τσακώνεστε, στο θέμα μας δεν μπήκε κανένας να μας πει τι θα γίνει? Πάντως συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που γράφουν στα Ελληνικά και όχι στα greeklish και που κρατάνε ένα επίπεδο στις διαφωνίες τους χωρίς να γράφουν χυδαιότητες!!

    • Κανονικά θα πρεπε η EBU, έστω & καθυστερημένα, να πάρει τη διοργάνωση από τους Ουκρανούς & να τη δώσει σε κάποια οικονομικά ισχυρή χώρα (πχ Γερμανια, Ολλανδια, Νορβηγια, Σουηδία) που δε θα έχει πρόβλημα να στήσει τα πάντα την τελευταία στιγμή. Εν ανάγκη, ας γίνει μια παράταση για τέλος Μαίου.

      • Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά δυστυχώς η EBU κάνει την Κινέζα.
        Βλέπω να πηγαίνουμε Σουηδία και πάλι του χρόνου…

  39. Πραγματικά αυτό που γίνεται φέτος είναι άνευ προηγουμένου.Παρακολουθώ τον διαγωνισμό απο το 2002 και αυτό το χάλι δεν το έχω ξαναδεί .Δεν γνωρίζω τα πάντα για την Eurovision όμως αυτο που ξέρω είναι πως δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα απο το να βλέπεις μέσα σ’ένα τεράστιο στάδιο με όλες τις σημαίες της Ευρώπης και όχι μόνο να κυματίζονται στο άκουσμα κάθε τραγουδιού.Υποτίθεται οτι η μουσική ενώνει λαούς δεν χωρίζει .Ποια είναι η Ουκρανία που θα επιβληθεί στην EBU και στην τελική γιατί η Ρωσία ήθελε επίτηδες να μπει στο όλο παιχνίδι και καλά για να δείξει πόσο κακοί είναι οι Ουκρανοί ;;; Τι παιδιάστικη- ελεεινή συμπεριφορά είναι αυτή ;

    Υ.Σ Το σλόγκαν για φέτος έπρεπε να λεγόταν ”Celebrate Discrimination”
    Υ.Σ 2 Εύχομαι φέτος το βραβείο να δοθεί (λέμε τώρα ) σε χώρα που θα θέλει το τηλεοπτικό κοινό και ας ελπίσουμε να μην κάνουν το θαύμα τους και πάλι οι κριτικές επιτροπές (που τέτοια τύχη; ).

  40. Aν η Ρωσια αποφασιζε να στειλει ένα άλλο τραγουδι εξισου καλο η και πολύ δυναμικο , κατι που λυπει φετος , διεκδικωντας την πρωτη θεση , τι θα εκανε η ουκρανια ? Φανταζεστε να υποχρεωνονταν οι ουκρανοι να δωσουν το βραβειο σε χερια Ρωσου …. Αν κανουν το ιδιο και με την Αρμενια , που είναι καπως υποχρεωμένοι για να μην φανει και καλα ότι μεροληπτουν , θα είχαμε ισως απολυτη συσπειρωση της συμμαχιας και δεν ξερω αν εβγαζαν δικο τους νικητή .

  41. Το ότι αυτά θα έπρεπε να είχαν διευκρινιστεί νωρίτερα είναι για εμένα δεδομένο. Από εκεί και πέρα καταλαβαίνω την Ουκρανική στάση. Είναι θέμα νόμου και ο νόμος δε θα αλλάξει για ένα μουσικό διαγωνισμό, όσο μεγάλος και σημαντικός κι αν είναι για εμάς. Από εκεί και πέρα η Ρωσία, μια χώρα με τεράστιο πληθυσμό και πολλούς καλλιτέχνες, άνετα θα μπορούσε να είχε επιλέξει ένα καλλιτέχνη που να μην έχει πάει στην Κριμαία από το 2015. Δεν το έκανε, και δίνω μεγαλύτερη πιθανότητα να επέλεξε καλλιτέχνη που έχει τραγουδήσει στην Κριμαία για προβοκατόρικους λόγους παρά επειδή δεν ήταν στην black list.

  42. Αν μου επιτρέπεται, να ανοίξω μια παρένθεση. Το έχω διαβάσει σε αρκετά σχόλια ξένων fans, ότι από τη στιγμή που έκατσε στο τιμόνι του διαγωνισμού ο κύριος Jon Ola Sand (& το συνάφι του) η Eurovision έχει πολιτικοποιηθεί oσοδήποτε άλλοτε & οι φωνές για σκάνδαλα και διαφθορά έχουν πληθύνει. Να μιλήσω για τις επιτροπές & τον τρόπο που βαθμολογούν; Να μιλήσω για το δημοκρατικό τρόπο που γίνεται η σειρά παρουσίασης των τραγουδιών; Να μιλήσω για την εμφανή συμπάθεια προς τη Σουηδία; Να μιλήσω για το πως έχασε η Ιταλία τη νίκη το 2015; Να μιλήσω που λύσαξε η EBU να αποτρέψει τη νίκη της Ρωσίας πέρσυ, προμοτάροντας την Αυστραλία μέχρι αηδίας, αλλά του βγήκε η Ουκρανία με καραμπόλα; Να θυμηθώ τον κύριο Sand που είπε “we have a valid result” καταιδρωμένος το 2015 & χεσμένος επάνω του το 2016; Το ότι η Ουκρανία παραβιάσε πέρσυ τους κανονισμούς σε 2 σημεία κάνοντας δηλώσεις πως θα απέχει από το διαγωνισμό σε περίπτωση νίκη της Ρωσίας & φέτος βγάζει μαύρες λίστες & υποδεικνύει ποιός μπορει να συμμετάσχει & ποιος όχι, & σε ολα αυτά η EBU να συνεχίζει να σφυρίζει κλέφτικα;
    Παραιτήσου ρε μπάρμπα….ή ας σε ξηλώσει κάποιος μια & καλή για να ησυχάσουμε. Η EBU διοργανώνει ένα μουσικό διαγωνισμό και είναι αυτή που θέτει τους κανονισμούς οι οποίοι πρέπει να τηρούνται από όλους. Αν σε κάποιον δεν αρέσει, ας κάτσει σπίτι του. Αυτο που γίνεται σήμερα αποτελεί το μεγαλύτερο εξευτελισμό του διαγωνισμου στα 62 χρόνια της ιστορίας του.
    Παρακολουθώ Eurovision από μικρό παιδάκι, από το 1987. & αυτό το χάλι που επικρατεί εμένα με ξενερώνει. Εχεί χαθεί & το νόημα του διαγωνισμού & η μαγεία του…όλα στο βωμό των συμφερόντων & του χρήματος. Τελειώνοντας, θα κατηγορήσω & τη Σουηδία για αυτό το χάλι του διαγωνισμού γιατί από τη μια έχει μια έπαρση θεωρώντας πως ο διαγωνισμός της ανήκει, ότι μπορεί να τον κερδίσει όποτε θέλει (εξάλλου οι Σουηδοί έχουν πάρει πολλές διοργανώσεις ως εργολαβία) & ότι προσπαθεί να μετατρέψει τη Eurovision σε ένα μεγάλο Melodivestivalen. Το γελοίο, βέβαια είναι, ότι αφού κερδίσει, μετά κάνει το γύφτο & παραπονιέται ότι είναι πολυδάπανος (τα ίδια έπραξε και η Νορβηγία, κλαιγόταν το 1996 & το 2010 ότι τελικά τους βγήκε ακριβή η Eurovision).

    • Εξαιρετικό το σχόλιό σου, φίλε! Συμφωνώ απόλυτα με όλα, αν και προσωπικά δεν με χαλάει που η Σουηδία έχει πάρει τα σκήπτρα της διοργάνωσης, γιατί ρίχνει πολύ χρήμα και προσφέρει ωραίο σόου. Και βασικά η αλλαγή στον τρόπο βαθμολογίας πέρυσι μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί μας κράτησε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο στην τσίτα (και δεν έγινε εκείνη η βλακεία, που ανακοίνωναν τον νικητή προτού λήξει η διαδικασία).
      Τα μαγειρέματα ήταν πολλά, δεν ξέρω για το 2015, αλλά πέρυσι έκανε μπαμ (αν και θα προτιμούσα να κερδίσει η Αυστραλία παρά η Ρωσία). Ο διαγωνισμός από πάντα ήταν πολιτικοποιημένος (τον βλέπω από 1982) και πάντα ήταν η ευκαιρία για να περάσουν μηνύματα. Τα τελευταία χρόνια βέβαια παράγινε το κακό με την Κοντσίτα που θεώρησε ότι κατέκτησε τον κόσμο όλο και πέρυσι που το τραγούδι της Ουκρανίας ήταν επίθεση στη Ρωσία (και η τελευταία απάντησε φέτος με τον πιο περίτεχνο τρόπο στήνοντας ουσιαστικά παγίδα, στην οποία και έπεσαν οι Ουκρανοί).
      Προσωπικά δεν βλέπω αίσιο μέλλον για τη Γιουροβίζιον αν συνεχιστεί αυτή η παρωδία. Θα πρέπει, όπως είπες, κάποιοι να παραιτηθούν και να τηρηθούν οι κανονισμοί κατά γράμμα και όχι εις βάρος κάποιων χωρών επιλεκτικά.

  43. Δεν θα ακουστεί ωραίο αυτό που θα πω αλλά θεωρώ ότι η Ρωσία δεν θα έπρεπε να δηλώσει συμμετοχή φέτος από τη στιγμή που ο διαγωνισμός γίνεται σε χώρα με την οποία οι μεταξύ τους σχέσεις είναι ‘ψυχρές” και η ατμοσφαιρα ηλεκτρισμενη όπως έκανε το 2012 η Αρμενία. Αυτές τις εξελίξεις κατά βάθος τις περίμενα και ειδικά μετά την επιλογή της συμμετοχής της Ρωσίας με τη συγκεκριμένη τραγουδίστρια. Μόλις δύο μήνες πριν τον διαγωνισμό και μάλλον οι χώρες θα μείνουν 42 (πέρσι είχαμε την αποβολή της Ρουμανίας λόγω χρεών). Είναι επίσης κρίμα που η Γιουροβίζιον έχει γίνει αφορμή για πολιτικές επιθέσεις..

    • εγω διαβασα οτι αν αποκλειστει, δε θα μεταδοσει το διαγωνισμο ενω σκεφετεται να αποχωρησει οριστικα απο το διαγωνισμο αν και προθεση τους ειναι το 2018 η julia να εκπροσωπησει τη χωρα. διαβασα επισης οτι χρειαζονται τη συμπαρασταση μας και ο καθε εκπροσωπος στη σκηνη πριν τραγουδησει το τραγουδι του να πει τα εξης: στην Yulia Samoylova μια αναπηρη γυναικα που καποιοι φοβηθηκαν την παρουσια της εδώ

  44. Οχι φταίμε και εμείς να τα λέμε αυτα…που πέρυσι όλο το televoting έδωσε την 2η θεση στην Ουκρανία, και οι επιτροπές…εγώ όλο το φταίξιμο θα το δώσω στις επιτροπες σε αυτο το κομμάτι των επιτροπών παίζονται τα πολιτικά παιχνίδια και όχι στο κοινό…το μόνο που μπορείς να συναντήσεις στο televoting είναι ότι χώρες ψηφίζονται μεταξύ τους…μεχρι εκεί
    Επίσης κρίμα για την Julia αν υπήρχε κατι οδυνηρό που θα μπορούσε να της συμβει (στην καριερα της) ενα είναι αυτό! Ακόμα όταν άκουσα τον τίτλο του τραγουδιού Flame is Burning κατευθείαν το μυαλο μου πήγε για απάντηση στην ουκρανία…όπως και να έχει αυτός ο διαγωνισμός δημιουργήθηκε για να ενώσει λαούς και όχι να τους χωρίσει!
    Καλή επιτυχία στην Ελλάδα πιστευω αξίζουμε μία θέση στην 5αδα και γιατι όχι 3αδα και μια νίκη! Το τραγούδι με χίλια ζόρια φτιάχτηκε καλά (ο κοντόπουλος τα έδωσε όλα για εμένα στο When the morning comes around) τώρα φωκά δεν ξέρω τι έχεις σε αυτό το μυαλό σου είναι και θέμα χρημάτων να μου πεις…κάνε το καλύτερο.
    Τι να πω για την Demy η καλύτερη επιλογή…και μόνο με το χαμόγελο της τους έχεις κοπελάρα !!!

  45. Γιατι υποστηριζετε τοσο πολυ την Ουκρανια?οτι και να εχει κανει η Ρωσια δεν εχει σχεση με οσα εχει κανει Ουκρανια σε καμια περιπτωση δηλαδη μην τρελαθουμε,και θυμηθειτε τους βαθμους που ανταλλαξαν στο televoting ,το θεμα το εχει καθαρα η κυβερνηση και το καναλι της Ουκρανιας.Το οτι βγαινει και λεει εκπροσωπος του ουκρανικου τυπου δεν θελουμε την Julia επειδη δεν ειναι αρτιμελεις δεν σας προκαλει εμετο;επιθεση στο μεδουλι καταευθειαν,και εκτος το οτι δεν σεβονται την Julia η οποια ειναι η κακοποιημενη της ιστοριας κυριολεκτικα δεν σεβονται ουτε καν τις αντιδρασεις των Fans,ποσο πιο πολυ ξεπεσμος;Οχι αυτος δεν ειναι ο διαγωνισμος που γνωριζαμε,πλεον ξεχειλισε το ποτιρι και το φταιξιμο ειναι καθαρα της EBU ,το ”γλυψιμο” τοσο φανερα που δεχεται η Ουκρανια δεν το δεχεται καμια αλλη χωρα,βγαζει ματι.

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ