Η ηχογράφηση των τριών τραγουδιών της DEMY!

Ξεκίνησε χτες το πρωί η ηχογράφηση των τριών υποψήφιων τραγουδιών για τον ελληνικό τελικό. Όπως είχε επισημάνει ο πρόεδρος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης κ. Τσακνής στην εκπομπή “Πάμε Αλλιώς” η συμφωνική ορχήστρα της ΕΡΤ εμπλέκεται άμεσα στη διαδικασία αυτή, δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον και την υποστήριξή της προς την ελληνική αποστολή. Η χρήση φυσικών οργάνων για την παραγωγή του μουσικού αποτελέσματος είναι κάτι που έχουμε να δούμε σχεδόν 20 χρόνια τόσο στον ελληνικό τελικό, όσο και στην ίδια την Eurovision.  Δεν παύει ωστόσο να αποτελεί βαθιά επιθυμία πολλών φανατικών τηλεθεατών του διαγωνισμού και όχι μόνο. Ο κ. Κοντόπουλος, συνθέτης και των τριών τραγουδιών, δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ένα πολύ μικρό απόσπασμα των προβών αυτών. Τα video clip των τραγουδιών έχουν προγραμματιστεί να γυριστούν τόσο στην Αθήνα όσο και στην Οδησσό της Ουκρανίας αφενός γιατί ο διαγωνισμός γίνεται στη συγκεκριμένη χώρα και αφετέρου επειδή η Οδησσός είναι μία πόλη με έντονα Ελληνικά στοιχεία τα οποία θα παίξουν ρόλο στο video clip των κομματιών.

Εσείς πιστεύετε ότι πρέπει να επιστρέψει η ορχήστρα στον διαγωνισμό;

https://www.instagram.com/p/BQLz3QDBH1A/

greece 07022017

[πηγή φωτογραφιών: ΕΡΤ]

23 ΣΧΟΛΙΑ

  1. για ορχήστρα δεν ξερω παντως πρεπει να επιστρέψουν οι εθνικές γλώσσες και οχι να ακούμε συνεχεια αγγλικά!ελεος πια……

      • Το να λέμε ολα τα τραγούδια στα Αγγλικά δεν είναι απαραίτητα εξέλιξη! Κάθε χόρα πρέπει να προβάλει ενα κομμάτι του εαυτού της. Το να διαγωνίζωνται 43 χώρες με συγκεκριμένες μουσικές επιλογές που διαφέρουν ελάχιστα δεν οφελεί σε τίποτα.

      • εξέλιξη το λες εσυ αυτό?διοτι εγω το λεω ομοιογένεια και μαιμουδισμό!
        το γεγονος οτι θελω να ακούω ελληνικά,ισπανικά και ισραηλινά και να μην ακούω ενα μονότονο αγγλικο νιαούρισμα ειναι πεποίθηση και στάση απεναντι στη γιουροβιζιον!!αν εσυ θες να ακούς ολα τα τραγουδια στα αγγλικά προβλημα σου!

  2. ποτε θα ακουστούν τα τραγούδια? Κάπου διάβασα οτι θα ακουστούν στις 10 Μαρτίου ενω το deadline είναι στις 12!αν ισχύει δεν θα υπάρξει καθόλου χρόνος για revamp η για να γίνει ο εθνικος τελικός!

    • πολλες χωρες θα επιλεξουν τη συμμετοχη τους αρχες μαρτιου. οποτε γιατι να μην εκμεταλλευτουν το χρονο που τους δινεται για το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα; και γιατι να αλλαξουν κατι στο τραγουδι; τοσους μηνες προετοιμαζονται

    • Μπορει να γινει την ιδια μερα.Το πιο πιθανο παντως ειναι να τα ακουσουμε την παρασκευη (10) και ο εθνικος τελικος το σαββατο(11 Μαρτιου)
      Χρονος για revamp θα υπαρχει διοτι η 12η Μαρτιου δεν σε περιοριζει ως προς το revamp,πολλες χωρες περυσι εκαναν πολυ μετα την καταλυτικη ημερομηνια.

  3. Μπράβο στον Κοντόπουλο και στην ΕΡΤ που θέλησαν να εμπλουτίσουν τα τραγούδια και με φυσικά όργανα. Είμαι ανυπόμονος για το τελικό αποτέλεσμα!
    Όσο για το ερώτημα που τέθηκε στο άρθρο, για το αν πρέπει να επιστρέψει η ορχήστρα στον διαγωνισμό, εγώ νομίζω πως θα περιορίσει τα είδη των τραγουδιών. Θα μπορεί για παράδειγμα η ορχήστρα να παίξει ένα χιπ-χοπ, η ένα αμιγώς ποπ τραγούδι, αλλά η εκτέλεση δεν θα χει καμία σχέση με τη πρωτότυπη μουσική του studio. Σε αντίθεση με τις μπαλάντες και τα έθνικ που θα αποκτήσουν μεγαλύτερη δυναμική, παίζοντας τα μια ζωντανή ορχήστρα με φυσικά όργανα.
    Για τις εθνικές γλώσσες που αναφέρθηκαν κάποιοι φίλοι πιο πάνω, νομίζω ότι είναι από τα πιο σωστά πράγματα που έχει κάνει η ebu στον θεσμό αυτό. Θεωρώ ότι είναι πολύ δίκαιο μία χώρα να επιλέγει σε τι γλώσσα θα πει το τραγούδι της. Το να καταλαβαίνουν όλες οι χώρες (ή οι περισσότερες) τι τραγουδάς δεν είναι κάτι κακό, ούτε μειώνει την εθνική γλώσσα που μιλάει κάθε λαός.

  4. kαι ορχηστρα θελουμε και την κάθε χωρα να τραγουδα στη γλωσσα της θελουμε!ελεος πια με τη σαχλοφουσκα των αγγλικών!

  5. Απο ουτε 10 δευτερα δεν καταλαβαινεις πολλα αλλα αυτο το λιγο που εμενα με προδιαθετει ευχαριστα!αρχικα χαιρομαι που μετα απο 3 4 χρονια η ερτ αντιμετωπιζει τοσο σοβαρα ενα κερδοφορο γι αυτην προιον-και την ορχηστρα της εβαλε-μωρε μπραβο!!!σχετικα με το ερωτημα που τεθηκε εμενα μου αρεσει η συμμετοχη ορχηστρας οπως πχ στη διαδικασια της αλβανια,κανει τα τραγουδια πιο”ζωντανα”γιατι δηλαδη να μην ακουστει αληθινο βιολι κι οχι βιολι απο εναν υπολογιστη;οσο αφορα τωρα το αν πρεπει να επιστρεψει η ορχηστρα στο θεσμο θεωρω πως καλα ειμαστε κι ετσι γιατι καποια τραγουδια δε μπορουν να αποδοθουν-πληρως-απο μια ορχηστρα πχ. ενα ηλεκτροποπ ακουσμα ειναι σχεδον απιθανο να αποδοθει απο ορχηστρα…
    Σχετικα με το ζητημα των γλωσσων,η αληθεια ειναι οτι αν ενα τραγουδι αξιζει θα παει καλα σε οποια γλωσσα κι αν ερμηνευτει…αν πχ το molitva ηταν στα αγγλικα δε νομιζω να εχανε την νικη η αν το utopian land ηταν στα αγγλικα δε νομιζω κι παλι να μπορουσε να προκριθει….προσωπικα δεν εχω θεμα ειτε ακουστει η αλβανικη ελληνικη γαλλικη γλωσσα ειτε οχι,βεβαια εν μερει με κουραζει η τοσο”αγγλικουρα”θα ηθελα κι κατι σε εθνικη γλωσσα(βλ.φετος λευκορωσια) αλλα οπως ειπα πριν θεωρω οτι αν ενα τραγουδι αξιζει δε θα του στερησει μια καλη θεση η γλωσσα στην οποια θα ερμηνευτει,οπως κι το αντιθετο φυσικα.

  6. ”Η χρήση φυσικών οργάνων για την παραγωγή του μουσικού αποτελέσματος είναι κάτι που έχουμε να δούμε σχεδόν 20 χρόνια τόσο στον ελληνικό τελικό, όσο και στην ίδια την Eurovision”. Φιλτατε συντακτη του αρθρου με ολο το σεβασμο , δεν εχετε καταλαβει σωστα καποια πραγματα. ΦΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ μπορει να χρησιμοποιησει ο οποιοσδηποτε κατα την εγγραφη στο στουντιο ενος τραγουδιου. Γινεται συχνα και στη γιουροβιζιον και στην ευρωπαικη δισκογραφια και σημερα και παντα. Μπερδευτηκατε. Αλλο πραγμα ειναι το να κανω ζωντανη εκτελεση του τραγουδιου μου με ορχηστρα, και αλλο πραγμα να χρησιμοποιω φυσικα οργανα κατα την ηχογραφηση του τραγουδιου. Το δευτερο αυτο πραγμα ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ σε θεση να γνωριζετε ποσες χωρες το κανουν καθε χρονο για τις συμμετοχες τους. Εικαζω τουλαχιστον οι μισες καθως ακομα και σημερα ΔΕΝ ειναι καθολικα αποδεκτο να ηχογραφειται ενα τραγουδι μονο με τους τεχνητους ηχους οργανων που βγαζει ενας υπολογιστης. Και επαναλαμβανω, δεν μπορει ΚΑΝΕΙΣ μας να ξερει το αν ενα τραγουδι που παει στη γιουροβιζιον κατά την ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ του στο στουντιο χρησιμοποιηθηκαν φυσικα ή τεχνητα οργανα. Ακομα και στην ελληνικη δισκογραφια , τετοια πληροφορια δεν παρεχεται ΕΚΤΟΣ και αν το γραφει το σι ντι ή το πει ο παραγωγος ή ο συνθετης. Σε καποια σι ντι παντως, υπαρχουν ευχαριστιες σε μουσικους-οργανοπαικτες που επαιξαν κατα την ηχογραφηση των τραγουδιων και αυτο αποδεικνυει οτι τα εν λογω σι ντι περιεχουν ενορχηστρωσεις τραγουδιων με φυσικα οργανα. Τελεια η πρωτοβουλια της Ερτ αλλα ας διορθωθει το ανακριβες ”εχουμε να το δουμε 20 χρονια αυτο”.

  7. Πολύ παράξενα πράγματα συμβαίνουν φέτος…
    Το γεγονός ότι η Ελλάδα θα είναι μια απ’ τις τελευταίες χώρες (ίσως και η τελευταία) που θα επιλέξει τραγούδι, όχι λόγω καθυστέρησης και υπολειτουργίας αλλά λόγω τακτικής, μόνο θετικές σκέψεις φέρνει στο μυαλό μου.
    Μήπως η νίκη της Ουκρανίας άνοιξε το δρόμο και απέδειξε ότι ακόμα και χώρες χωρίς ισχυρή οικονομία μπορούν να διοργανώσουν το διαγωνισμό?
    Γιατί κατεβαίνουμε με την dream team? Για να βγούμε δέκατοι και να ξεπλύνουμε την περσινή ντροπή? Ο Κοντόπουλος και ο Φωκάς νομίζω ότι είναι πολύ φιλόδοξοι άνθρωποι και όχι νεροκουβαλητές που αναλαμβάνουν τέτοιες αγγαρείες…
    Φέτος όλα δείχνουν πως υπάρχει σχέδιο. Μεγάλο σχέδιο. Θέλει μήπως στ’ αλήθεια η ερτ να χτυπήσει βραβείο??
    Ένα ακόμα πράγμα που μάθαμε πέρσι, με την απρόσμενη νίκη της Ουκρανίας είναι ότι ο διαγωνισμός δεν είναι πάντα εύκολο να στηθεί. Δεν μπορείς δηλαδή να πεις στους διοργανωτές “θέλω να βγω μέχρι δεύτερος”. Αν στείλεις δυνατή συμμετοχή όλα μπορούν να συμβούν…
    -Όσο για το ερώτημα περί επιστροφής της ορχήστρας, η γνώμη μου είναι πως ναι, καλό θα ήταν να επιστρέψει αλλά όχι υποχρεωτικά για κάθε συμμετοχή. Υπάρχουν μουσικά είδη που βασίζονται σε ηλεκτρονικό, προηχογραφημένο υλικό και θα ήταν απαίσιο να παρουσιάζονται τέτοια κομμάτια σαν να είναι διασκευές για κρουαζιερόπλοιο. Το πιο σωστό θα ήταν ο κάθε δημιουργός να αποφασίζει αν θα κάνει χρήση ζωντανών οργάνων και σε ποιο βαθμό.

    • Έχω την αίσθηση πως ο βασικός λόγος που ανατέθηκε στον Κοντόπουλο και στον Φωκά, ήταν οικονομικός. Θέλει η ΕΡΤ να πάει καλά στον διαγωνισμό εξασφαλίζοντας μια πολύ καλή παρουσία, άρα τη συμμετοχή σε 2 βραδιές (ημιτελικός-τελικός), προσδοκίες για κάτι πολύ καλό, άρα εξασφαλισμένη τηλεθέαση και έσοδα από διαφημίσεις. Επίσης με την dream team και την demy εξασφαλίζει τα έξοδα της συμμετοχής του τραγουδιού κατα 100% (από την δισκογραφική και από χορηγούς), δίνοντας μόνο τα συμβολαιογραφικά έξοδα, που όπως είπαν είναι 600 ευρώ περίπου και στην ebu το ποσό που αναλογεί στην ερτ για τα δικαιώματα της προβολής του διαγωνισμού. Δηλαδή θέλησε να δώσει το μικρότερο ποσό που μπορούσε και να εισπράξει το maximum. Έχω την αίσθηση πως αν επιδίωκε το κάτι παραπάνω, εκτός των χορηγών που φρόντισε να βρει, θα έδινε τουλάχιστον και ένα ποσό 80 με 90 χιλιάδων ευρώ (τόσο περίπου έδωσε πέρσι) ώστε βοηθήσει ακόμα περισσότερο την Ελληνική αποστολή στο Κίεβο.
      Όσο για το αν γίνεται να “στήσεις” τη eurovision δεν το ξέρω, πάντως αυτό που έχει συμβεί τα 2 τελευταία χρόνια με τις επιτροπές και τις παρατυπίες, εμένα δεν μ’αρέσει καθόλου.
      Το καλό πάντως είναι ότι η ερτ μετά από μια πενταετία ασχολείται και πάλι σοβαρά και ενεργά με την eurovision.

  8. Σχετικά με την ηχογράφηση, φαίνεται πόσο σοβαρά το ‘χει πάρει φέτος η ΕΡΤ και μπράβο της… Το snippet που άκουσα είναι ενδιαφέρον αν κι ελάχιστων δευτερολέπτων, αλλά μάλλον είναι intro σε ένα από τα 3 κομμάτια…
    Σχετικά με την ορχήστρα, νομίζω καλώς ή κακώς έχουμε ξεπεράσει αυτή τη φάση χωρίς επιστροφή. Η ορχήστρα μπορεί να βοηθήσει μόνο τις φεστιβαλικές μπαλάντες (π.χ. Keep The Faith, Never Give Up On You)…. Τραγούδια όπως το Euphoria, το I Feed You My Love ή το Love Injected δεν μπορούν να αποδοθούν με live ορχήστρα… Ωραία ήταν όσο κράτησε, αλλά νομίζω πως πλέον ανήκει στην ιστορία…
    Όσο για την γλώσσα, εγώ θέλω να υπάρχει ελευθερία… Κάποια τραγούδια δεν ταιριάζουν στα Αγγλικά, αλλά κάποια άλλα ταιριάζουν μόνο στα Αγγλικά…Αυτό που πρέπει να επιδιώκεται είναι να μην γίνονται υπερβολές και να μην θεωρούνται τα Αγγλικά ως κλειδί για την επιτυχία (σ αυτό φέρουν μεγάλη ευθύνη οι επιτροπές, το κοινό ψηφίζει ανεξάρτητα από τη γλώσσα, άλλωστε σε πολλές χώρες ο μέσος τηλεθεατής μπορεί να μην ξέρει ούτε Αγγλικά…)

    • Το 2015 ηταν εγκλημα το κοινο να ψηφιζει με ΤΡΕΛΗ διαφορα πρωτο το ΙΤΑΛΙΚΟ τραγουδι στην ΙΤΑΛΙΚΗ γλωσσα και να ερχονται οι επιτροπες και να μας επιβαλουν το αγγλικο πλαστικο σκουπιδι που εκπροσωπησε τη Σουηδια. Ειδικα οταν στερεις τη νικη σε χωρα που ΔΕΝ εχει συμμαχιες και ΔΕΝ τραγουδαει στα αγγλικα, ειναι μεγαλο το εγκλημα και κανει τους τηλεθεατες να πιστευουν ευλογα πια οτι στο διαγωνισμο υπαρχουν μεθοδευσεις.

      • Θα συμφωνήσω Greek_Dream.
        Τόσο προμελετημένη προώθηση σε τραγούδι από τις επιτροπές δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ! Ούτε και με την Αυστραλία πέρσι!

  9. Δεν ξέρω αν θα βοηθούσε σκηνοθετικά να υπάρχουν ορχήστρες επί σκηνής. Νομίζω πως καλά έχουν κάνει και τις έχουν εκτός.

    Τώρα για την γλώσσα των τραγουδιών θεωρώ πως καλά κάνει η EBU και επιτρέπει στις χώρες να επιλέγουν όποια γλώσσα θέλουν, ακόμη και γλώσσες που δεν υπάρχουν (Εσθονία 2008)
    Νομίζω πως οι περισσότεροι Ευρωπαίοι, κυρίως οι νέοι που παρακολουθούν τον διαγωνισμό, αισθάνονται πως όλοι πάνω κάτω είμαστε το ίδιο. Σε κάθε χώρα υπάρχουν άτομα που δεν ακούν τα παραδοσιακά της χώρας τους ούτε καν τραγούδια στην μητρική τους γλώσσα. Είτε είναι καθαρόαιμοι ντόπιοι είτε όχι (αν και δεν υπάρχουν πλέον σε καμία χώρα καθαρόαιμοι, αν μπορεί να χρησημοποιηθεί η λέξη καθαρόαιμος για άνθρωπο). Οπότε ένας τραγουδιστής οποιασδήποτε χώρας μπορεί αν το θέλει να εκπροσοπήσει την χώρα του με ένα τραγούδι που αντιπροσωπεύει αυτόν και αρκετούς από τους συμπατριώτες του. Γιατί όπως και να το κάνουμε κανένα είδος δεν αντιπροσωπεύει όλους τους κατοίκους μιας χώρας.

  10. Η Eurovision δυστυχώς, έχει μεταλλαχθεί σε κάτι που δε θυμίζει τίποτα από το παρελθόν & αυτό εμένα προσωπικά δε μου αρέσει καθόλου. Δε νοείται φεστιβάλ τραγουδιού δίχως ζωντανή ορχήστρα. Για την ιστορία, το playback έκανε την εμφάνισή του στο διαγωνισμό αρκετές δεκαετίες πριν & υπήρχε συνδιασμός αυτού & της ορχήστρας. Ήταν πάντα στην επιλογή της κάθε χώρας να κάνει χρήση full playback σε περίπτωση που η ορχήστρα δεν μπορούσε καθόλου να αποδώσει το κομμάτι. Υπήρξαν τραγούδια αδιάφορα, που όμως εκτινάχθηκαν από τη ζωντανή εκτελεσή τους. Υπήρξαν βέβαια & πολλά ευτράπελα βλ. Ισπανία 1990, Σουηδία 1991 κ.α. Η κατάργηση της ορχήστρας έγινε καθαρά για οικονομικούς λόγους, & φοβάμαι πως δύσκολα θα επιστρέψει. Οσον αφόρα τώρα τη γλώσσα, θα ήθελα την επιστροφή των εθνικών γλωσσών (άλλη μια μαγεία που έχει χαθεί). Αν στις μέρες μας (πέρα από τον αγγλικό αχταρμά), τη βραδιά της Eurovision πας μέχρι την κουζινα για να ξαναγεμίσεις το μπολ με πατατάκια & ακούγεται πχ το “Euphoria”, δεν έχεις ιδέα αν αυτό είναι Σουηδία ή Αγγλία ή Μάλτα ή Ιταλία ή Ολλανδία ή Ρωσία κ.λ.π.

    • Μόνο που οι ορχήστρες δεν εκτίναξαν μόνο αδιάφορα τραγούδια αλλά κατακρεούργησαν εξαιρετικές ενορχηστρώσεις όπως η ”Άνοιξη” το 1991 που χαντακώθηκε από την ελεεινή εκτέλεση της ορχήστρας. Εφόσον όπως λες αυτό ήταν επιλογή της κάθε χώρας γιατί να μη πάμε με playback από τη στιγμή που ακούστηκε πως ο βασικός σαξοφωνίστας είχε αρρωστήσει και αντικαταστάθηκε από άλλον τελευταία στιγμή.

      Όπως και να ‘χει η ορχήστρα αποτελεί παρελθόν. Και όπως είπε σωστά ο dream2oo εφόσον επέστρεφε η ορχήστρα να είναι προαιρετική επιλογή για την κάθε συμμετοχή για το αν θέλει να κάνει χρήση των ζωντανών μουσικών οργάνων.

      • Δεν μπορώ να γνωρίζω γιατί ο Μικρούτσικος, καθώς & ο Ανδρεάδης που έκανε την ενορχήστρωση & έγραψε το σόλο του σαξόφωνου δεν χρησιμοποίησαν εξ αρχής playback trucks στο συγκεκριμένο σημείο του κομματιού.
        Υπήρχε απο πρίν Έλληνας σαξοφωνίστας που την τελευταία στιγμή αρρώστησε.
        Η εκτέλεση της ορχήστρας δεν ήταν καθόλου ελεεινή, το αντίθετο μάλιστα. Η δε εισαγωγή ήταν υπερπαραγωγή. Η RAI αντικατέστησε πριν τη βραδιά του τελικού, λόγω οικονομικών διαφορών, τον αρχικό σαφοφωνίστα (με τον οποίο είχαν γίνει & όλες οι πρόβες σ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας) με τον παππού που είδαμε όλοι μας. Ήταν πλέον πολύ αργά για την οποιαδήποτε αλλαγή.
        Μου φέρνεις ως παράδειγμα τη διοργάνωση στη Ρώμη, στην οποία τίποτα δεν λειτούργησε σώστα. Αλλα γιατί δε βλέπεις την περίπτωση της Σουηδίας που το playback κόπηκε σχεδόν στο μισό τραγούδι, αλλά η Carola συνέχισε ακάθεκτη να χοροπηδάει & να τραγουδάει & να αποθεώνεται στο τέλος.
        Επαναλαμβανω. Η κάθε χώρα είχε το δικαίωμα χρήσης full playback σε περίπτωση που η ορχήστρα δεν μπορούσε καθόλου να αποδώσει το κομμάτι (βλ Ισλανδια 1997).

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ