Ακούστε το τραγούδι των Koza Mostra και του Αγάθωνα Ιακωβίδη!

Το τραγούδι που θα ερμηνεύσουν οι Koza Mostra και ο Αγάθωνας Ιακωβίδης, έχει τίτλο Alcohol is Free και είναι σύνθεση του Ηλία Κόζα σε στίχους του Στάθη Παχίδη. Το τραγούδι οπτικοποιήθηκε σε ειδικό βίντεο γυρισμένο στο στούντιο του MAD TV:

[youtube id=”FPvX5GXF8z4″ width=”600″ height=”350″]

313 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αν εξαιρέσεις το στίχο στα αγγλικά που βασανίζει ολόκληρο το τραγουδάκι, είναι χαριτωμένο αλλά μεχρι εκεί….

  2. Τέλειο! Πρωτοποριακή εναλλακτική μουσική, καταπληκτική ενορχήστρωση,άψογος στίχος, χιούμορ, χαρά…

  3. TROMERO..DHLADH ESAS POIO SAS ARESE???TO ANGEL???TO VARETO THS APERH???H TO AISXOS THS ILIADH POU MONO GIA TA BOUZOUKIA EINAI…EFOSON DEN STELNOYME KANA SOVARO TRAGOYDI,AS STEILOUME KATI EUROVISIONIKO…

  4. Μας βρήκε η τρικυμία μέσα στην Εγνατία,
    μποφόρια μας τραβάνε στ’ ανοιχτά…
    Σαν λάθος να ‘ναι η ρότα,
    – ποιος παίζει με τα φώτα; –
    κι η πλώρη μας τραβάει για Γρεβένα…

  5. ρε παιδιά γούστα είναι!! όπως διαφωνούμε τώρα εμείς έτσι και στην ευρώπη σε άλλους θα αρεσει ακι σε άλλους όχι!!! προσωπικά θεωρώ οτι είναι πανέξυπνο!!!

  6. Νταξ… εχει πολυ πιασαρικο ρυθμο.. αλλα μεχρι εκει… ειναι πολυ κιτς… μην στειλουμε φετος τραγουδι σαν αυτα που κοροιδευαμε τα προιγουμενα χρονια.. ελεος!!

  7. Παιδια σας προκαλω να το βαλετε διπλα με το Hora Din Moldova και να πειτε αν μοιαζει ή οχι! Νταξει, ειναι καλυτερο απ’οτι περιμενα αλλα και παλι δεν θα επιθυμουσα να μας εκπροσωπησει. Ωστοσο δεν ειναι ασχημο, και εννοειται οχι οτι χειροτερο για να παει.

  8. ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΜΕ!! ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΙΣΤΟ,ΤΡΑΓΙΚΟ,ΧΑΛΙΑ!!! ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!! ΑΓΧΟΝΩΜΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟ!

  9. Μπορώ να πω ότι ακούγεται καθαρά σαν τραγούδι, αλλά να στείλουμε αυτό στην Eurovision; ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ. Για την Eurovision είναι ΑΙΣΧΟΣ!!!

  10. Αντε ρε μελη του ogaegreece βγαλτε καμια ψηφοφορια στο πλαι για να δουμε τι προτιμαει ο κοσμος και να εχουμε και μια πρωτη γνωμη… μην καθεστε! Ευχαριστω!

  11. ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ Like..ΑΝ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟ ΕΛΕΟΣ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΩΡΑΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΑΥΤΟ?? ΕΛΕΟΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!! ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΟΥΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ…ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΡΕ?? ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ YOUTUBE ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΟΟ!

  12. Πρωτο ακουσμα (δεν το συγκρινω με τα υπολοιπα)

    Περιμενα περισσοτερο…κατι καλυτερο… ειναι κριμα καλα τραγουδια να μην τα βαζουν ποτε σε διαγωνισμο της Eurovision ενω στο cd θα βρεις….

    Δεν ενυπωσιαστηκα…. ειδικα το αγγλικο ειναι αισχρο….
    πληρης Απογοητευση για μενα…

  13. Το κομμάτι δεν είναι άσχημο.Έχει πολύ καλό ρυθμό που σου μένει και ακούγεται ευχάριστα.Γενικά είναι διασκεδαστικό και σίγουρα αμφιλεγόμενο.Οπότε είναι μεγάλο φαβορί.
    Προσωπικά δεν θέλω να πάει αυτό αλλά για όλα είμαι προετοιμασμένος.
    Το φοβάμαι όμως και θεωρώ οτι έχει πολλές πιθανότητες.
    Μη ξεχνάμε πως αυτοί που ψηφίζουν είναι πολύ λιγότεροι απ τους eurofan.

  14. Αυτό μάλλον θα πάει και το ξέρετε.Εμένα μ αρέσει αλλά ειλικρινά μακάρι να μην είχαν τον Αγάθωνα μαζί τους!

  15. Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο τραγούδι είναι επιεικώς ανεπαρκές για ένα διαγωνισμό όπως η Eurovision. Δεν έχει κάποιο στίγμα μουσικά, είναι μάλλον αδιάφορο και ταυτόχρονα η σκηνική του παρουσία είναι αινιγματική. Δεν ξέρω τι είχαν ακριβώς στα μυαλό τους τα παιδιά, αλλά το αποτέλεσμα είναι μέτριο. Εκτός του ότι ο τίτλος “Αlcohol is Free” είναι τραγικός.

  16. Ομολογουμένως υψηλό το επίπεδο συμμετοχών φέτος. Κάθε τραγούδι είναι και μία πρόταση.
    Προσωπικά είμαι μεταξύ Κόζα Μόστρα και Λέον/Τζωρτζίνας, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω θα διάλεγα το πρώτο. Οι Κοζα Μόστρα είναι σιγουράκι του τελεβότινγκ και το δεύτερο μάλλον πιο αγαπητο σε επιτροπές. Οπότε αν σκεφτούμε ότι το δυνατό μας χαρτί είναι το κοινό παρά οι επιτροπές που -κακά τα ψέμματα- έχουν πιθανώς και μια γραμμή να βοηθούν περισσότερο τις χώρες με λίγες ψήφους στο τελεβότινγκ, καταλήγω στον βαλκανικό ήχο. Τώρα όσον αφορά την αντιγραφή όλα τα τραγούδια όχι μόνο τα φετινά δικά μας αλλά και κάθε χώρας πατάν σε κάποιον προηγούμενο ρυθμό. Το θέμα είναι με πόσο πετυχημένο τρόπο το κάνουν. Αν η Μολδαβία το 09 ήταν 12η ή 13η δε σημαίνει ότι και αυτό θα΄χει την ίδια τύχη ή χειρότερη. Προσωπικά το θεωρώ πιο καλογραμμένο από της Μολδ. ή της Σερβίας το 10 και έχει κάποιες πιθανότητες να πάει όντως καλά έως πολύ καλά στο ευρωπ. κοινό (ειδικά αν σκεφτούμε τις γιαγιάδες της Ρωσίας πέρσι!!
    Όσο για τους στίχους τους βρίσκω έξυπνους.. και υποψιάζομαι και αλληγορικούς. Ο “μεθυσμένος οδηγός στην Εγνατία που έχασε το σπίτι του” μάλλον μου κεντρίζει περισσότερο το ενδιαφέρον να ψιλοσκεφτώ τι σημαίνει από το “στειλε μου έναν άγγελο κλπ…”…Βέβαια γούστα είναι αυτά..άκρως υποκειμενικά…

  17. KWSTA ESY POU EXEIS GOUSTO STEILE TO SKULADIKO THS ILIADH…H TO XWRIS NOHMA TRAGOUDI THS GORGINAS…H TO PALAIOMODITIKO THS THOMAIS…EFOSON DEN STELNOUME KANA SOVARO,AS PANE AVTOI….OLA TA ALLA EINAI NA TA VLEPEIS STHN TV KAI NA ROXALIZEIS…

  18. sto katw katw pistevete oti an pane ta alla 8a mpoun dekada???den nomizw me tpt…avtoi toulaxiston mexri 10-11-12 8esi 8a pane…8umei8ite tin simmetoxi tis Moldavias..an 8elete 20 8esi kai pera psifiste ta vareta,xwris noima tragoudia…

  19. Καλό θα ήταν για το καρναβάλι της Λεμεσού!!Αίσχος! Ποοοο…. απογοήτευση φέτος απο την Ελλάδα,αν παέι αυτο πιστευω πως οι επιτροπές θα το ”κράξουν” κυριολεκτικά! και δεν πιστευω και πολύ πως θα το ψηφίσει το κοινό!

  20. Mpaaa…la8os kaneis…apoti diavazo sto youtube poloi 8eloun na paei avto…kai den 8elw na sas agxwsw..alla to vlepw na pigainei….epitelpous na stiloume kai kati diaforetiko…ftanei me ta ksena kai tis ‘GKOMENES’ pou deixnoun ta Mpoutia tous..

    • nai na steiloume enan moustakali merakli kai 6 mantraxalades na deixnoun ta dika tous mpoutia kato ap’ta kilt.

      alitheia, oi skotsezoi den forane tipota apo kato kanonika, e? etsi einai i paradosi

  21. Της Ηλιαδη ασχολιαστο….,της Απεργη αξιοπρεπεστατο,θα το εβλεπα 10-15 θεση,της Τζωρτζινας επισης καλο και για τις ιδιες θεσεις,των Κοζα Μοστρα ομως εχει τις προοπτικες να παει καλυτερα!διοτι εχει εξυπνο στιχο,ακομη εξυπνοτερο ρεφρεν..,εχει ξεσηκωτικη μουσικη και μην προσπερνατε τον Αγαθωνα! ειναι ΜΟΡΦΗ και θα ”γραψει”!Το ολο concept δεν θα περασει απαρατηρητο..

  22. Ενα χάλι!!!!Απο που να πρωτοξεκινήσω απ’το στοιχο που ειναι ο,τι να’ναι;;; απο τις φουστες που ειναι ολοι τους σαν σκοτσεζοι;;;ή απο τη μελωδια που μου θυμιζει κατι αποτυχημενες συμμετοχες της Μολδαβιας;;;Αν στειλουμε αυτο(γιατι φοβαμε οτι αρεσει πολυ ) θα κατατραφουμε….

  23. xaliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  24. Nice song! Could anyone tell me in short what the song is about. I would like to know, cause I feel despite being a funny melody it has some more than just trumpets and skirts.

    /Björn from Sweden

    • Hello Bjorn and greetings to beautifull Sweden!
      In generall, this song talks about a bunch of friends, who had a ‘glenti'(think about a ‘traditional’ greek party), they had fun and drunk a lot, so they are now drunk, trying to find their way back home. During the whole song, their car is reffered as a boat, and they seem to be quite upset for the fact that it seems to them that they encountered a storm in open sea.
      The song lyrics can’t be accurately translated because they use some idioms and metaphors. They are quite humourous and their general concept reminds of some greek songs from the past decades.

  25. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ KOZA MOSTRA ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ. ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΣΣΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΘΕΩΝΑΝ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ 17 .

  26. …Και σε συνέχεια των κοριτσιών, έρχομαι στον Αγάθωνα και στους KOZA..
    +: Μα σου μένει με την πρώτη όμως…Μουσικά, οπτικά, όπως και να το δεις/πεις, σου μένει…Είτε θετικά, είτε αρνητικά σου ΜΕΝΕΙ! Κατανοητό το υπονοούμενο; Γιατί αυτή είναι η ΟΥΣΙΑ του όλου εγχειρήματος! Προσωπικά θεωρώ, ότι το πάντρεμα του τραγουδιού αυτού (ρεμπετο-balkan)είναι πιο πετυχημένο από την προπέρσινη μας πρόταση (Ζεϊμπεϊκο-rap). Και δεν μας είχε απογοητεύσει η θέση του Λούκα θαρρώ! Συμφωνώ επίσης ότι θυμίζει όντως Μολδαβίες του 06 και του 11 (για του 06 να πω πως είναι το 12άρι μου με 10 στην χώρα μας και ναι δέχομαι τις σφαλιάρες μας από τώρα), στο ακόμα πιο δεμένο και εύπεπτο όμως.Με άλλα λόγια μου δίνει κάτι σημαντικό: ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΛΛΑ…
    -: Κακά τα ψέμματα, εδώ παίρνεις ένα κάποιο ρίσκο να σε θεωρήσουν καρικατούρα αντί για άποψη…Είναι δυσδιάκριτα τα όρια σε τέτοιου είδους συμμετοχές η αλήθεια είναι….Επίσης, αν και θεωρώ ότι θα κάνει επιτυχία εδώ…ακριβώς σε αυτό σταματάμε. Στο ΕΔΩ! Τέλος να πω, ότι οι στίχοι του αν και δεν με χαλάνε, όντας ελληνικοί, δεν θα περάσουν το όποιο αδιευκρίνιστο μάλλον , νόημα τους

    Βαθμός: 8/10

  27. as eimaste realistes… OLA INE TELEIAAAAAA… ALLA(PANTA UPARXEI ENA ALLA) DEN PROKEITE NA TA 4HFISOUN OI EPITROPEESSSSSS…BALTE TO KALA ST MUALO SAS DHLADH ELEOS…TO MONO POU 8A PAEI KALA STIS EPITROPES INE TO ANGEL (GIA KOINO DN T SUZHTO,TO PERSINO EKTROMA BGHKE 9O AUTA XALARA 5ADA ST KOINO K FETOS P LOIPEI H TOURKIA IDIKA) NA ISTE MUALOMENOI KAI NA MN GRAFETE BLAKEIES…GIA MIA FORA APODEI4TE OTI ISTE APOGONOI TOU SOKRATH KAI T PLATWNNA…

  28. Δεν μου αρεσει ο τιτλος και φυσικα ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ! ΕΛΕΟΣ!!!! Κοροιδευαμε τους αλλους και τωρα εμεις???

  29. ειναι ωραιο κομματι βρε παιδια γιατι τετεια αντιδραση????εμενα μαρεσει αν και δεν υπαρχει περιπτωση να το διαλεγα μεσα απο και τα 4 τραγουδια!

  30. έχω κάποιες παρατηρήσεις να κάνω.. δέχομαι το γούστο και τις προτιμήσεις του καθενός αλλά κάποιοι κάνετε ένα τεράστιο λάθος και κάνετε εντελώς ανυπόστατες συνδέσεις! η Ελλάδα δεν είναι Ρωσια (που έχει 10 χωρες τουλάχιστον να την ψηφίσουν) και δε τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ γιαγιάδων και ΚΖ -Αγάθωνα – ! Ε Λ Ε Ο Σ .. επίσης που ακριβώς είδατε τον έξυπνο στίχο.. ?? θα καταλάβει ο Σουηδός το “σουρωτήρι” ??? Ε Λ Ε Ο Σ ξανά! και τόσα χρόνια γκρινιάζετε όλοι για κάτι φρέσκο και ποιοτικό και ενώ έχουμε φέτος την επιλογή θέλετε κάτι ευτελείς απομιμήσεις προηγούμενων συμμετοχών!!! Ε Λ Ε Ο Σ και Ν Τ Ρ Ο Π Η ! — αφού θέλετε πάτο , πάρτε τον!!

    • pes taaaa! oi klassikos ellinas pou paraponietai gia ta tsiftelopop alla otan mporei na paei mia tetoia kommatara me sigouri stirixi apo epitropes (katapliktiki tragoudistria) thelei koza mostra…

    • alexgreece μπορει να ειχαν 10 χωρες να τις ψηφισουν αλλα αυτο αφορα το televoting οι κριτικες επιτροπες πώς τις στηριξαν εφοσον δεν ειχαν και το πιο ποιοτικο τραγουδι?

  31. Poli kalo to pantrema to 2011, alla ftanei. oi sintages den petixainoun sinexeia, trani apodeixi o persinos patos! Opote as afisoume tis PAPARIES me ta ellinika stoixeia (peite mou gamo tin tixi mou ena azeriko stoixeio pou xe tou azebaijan to 2011 kai nikise) kai min kanoume ta idia. Sovareuteite! alex leon kai georgina sto malmo!

    • eixe ta petrodlara apo piso na to stirizoun.

      mexri kai playback paizei na itan kapoio meros tou. se ena simeio akougontan ta ‘ah ah ah ah’ kai kamia souideza fonitikatzou den anigokline to stoma tis!!! mporei, ti na po!

  32. ΑΓΑΘΩΝ EUROVISION ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΟΥΤΟΥΚΙ ΤΟΥ ΦΡΑΝΚ.ΚΑΙ ΜΕ ALCOHOL FREE ΚΙΛΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.

  33. eseis pou diamartireste peite 1 kalitero tragoydi…omos na einai makran kalutero apoavto kai pou 8a mpei dekada…sigoyra oi epitropes den 8a psifisoyn…alla sto televoting 8a sarwsei…8umei8ite to…asxeta pou paraponiountai 15 atoma….protimontas ta skyladika kai to mono pou tous noiazei einai na doyn ligo mpoutaki..

    • ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΙΣΟΓΙΝΗΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ!
      ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΓΟΡΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΜΙΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΙΑ ΑΓΑΜ***!

  34. Μια χαρά είναι τα τραγούδια ρε παιδιά, γιατί πρέπει πάντα σε αυτή τη χώρα να χωριζόμαστε σε στρατόπεδα και να φανατιζόμαστε τόσο με το καθετί;
    Το συγκεκριμένο μια χαρά ευχάριστο είναι και προσωπικά είναι το αγαπημένο μου, αλλά και οποιοδήποτε άλλο και να πήγαινε δε θα με χαλούσε (ίσως μόνο της Ηλιάδη, αλλά και πάλι σαν τραγούδι καλό είναι, αν αναλογιστεί κανείς ανάμεσα σε ποια είχαμε να επιλέξουμε παλαιότερες χρονιές).
    Τώρα το τί τύχη θα έχουν στο διαγωνισμό δεν μπορούμε να το ξέρουμε από τώρα και θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες, αλλά πιστεύω πως όλα με καλή
    δουλειά μπορούν να έχουν προοπτικές.
    Ωστόσο θα μου άρεσε περισσότερο να δω Koza Mostra και Αγάθωνα στη Σουηδία 🙂

  35. Αγάθωνας Ιακωβίδης και Koza Mostra δαγκωτόοοοοοοοο….αλλά περιμένουμε να δούμε και τα 4 τραγούδια live….

  36. Χα χα! Εξαιρετικό! Γέλασα τόσο, και τα πόδια μου χόρευαν! Και αυτό μετράει! Η κυρίλα μας έφαγε! Πολύ καλή φωνή η Θωμαϊς και πολύ όμορφη γυναίκα και παρουσία, αλλά λίγο γέλιο και κέφι δεν βλάπτει! Δεν νομίζω ότι θα φέρει ένα κομμάτι το τέλος του κόσμου ή θα μας ντροπιάσει όπως λένε κάποιοι (εδώ δεν μας ντροπιάζουν άλλα κι άλλα – αυτό μας πείραξε;).
    Είμαστε τρελοί και γουστάρουμε! Και σε όποιον αρέσει!
    Α! Και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!
    Ας πάει αυτός που θέλει η πλειοψηφία!
    Μην κρίνουμε όμως τόσο αυστηρά και μην μαλλιοτραβιόμαστε για έναν διαγωνισμό…
    Φιλικά – και χωρίς παρεξήγηση!

  37. Καλό αλλά το άθλιο ρεφρέν ποιός το σκέφθηκε;

    Πάντως αφού τα άκουσα καταλήγω ότι είναι θλιβερό που κανείς δεν σκέφθηκε ή δεν τόλμησε να γράψει ένα τραγούδι που να περνάει ένα βαθύτερο νόημα. Ούτε εν μέσω κρίσης δεν αποκτάει νόημα το σύχγρονο τραγούδι;

  38. Έχω την εντύπωση ότι το τραγούδι έχει σατιρικό χαρακτήρα και συγκεκριμένα διακωμωδεί την τρέχουσα κατάσταση στη χώρα: την κρίση (μας βρήκε η τρικυμία), τις αιτίες της (δε φταίγαν τα ουισκάκια, μπόμπα ήταν τα παγάκια), τις συνέπειες της (ποιος παίζει με τα φώτα – ΔΕΗ), τη λάθος συνταγή που ακολουθείται για να βγούμε από αυτή (σα λάθος να ‘ναι η ρότα) κι ότι όπως πάμε, οδηγούμαστε σε αδιέξοδο (η πλώρη μας τραβάει για Γρεβενά)… Μήπως να κόψω τις πολλές εφημερίδες…;

  39. Eurofan poso ise? 10 xronwn..?les. Gia t skyladika k sumfwnw mazi sou…omws dn mporeis na les oti an uparxei kalutero tragoudi p ine ofthalmofanes oti yparxei kai epita anaferese st kila ths gorgina..ise g klamataaaaaaaa…k parapanw ipes pws merikoi theliun na doun mpoutia…mnksanagrapsis comment dhladh ELEOS…

  40. Stavroula..mallon eisai i moni logiki edw…avto akrivos pernaei to tragoydi…..ola ta alla einai ta gnwsta ‘ksena’ xwris kamia tixi sto 8esmo…(vlepe persi)…kai tis Iliadi pou einai gia ta Bouzoukia…As stiloume kai meis kati to daiforetiko kai diaskedastiko…outos i allos den 8a kerdisoyme me kanena…as to xaroyme ligo..as afisoume ta ksena tragoudia pou stelnoume sxedon ka8e xrono…avto 8elei o evropaios kati to diaforetiko…8umi8ite me tis ‘gries’stin Rwssia..mexri kai ton Dima Bilan afisan eksw apo tin Eurovision…alla emeis edw ena kseno kommati na akousoume kai amesws to vaptizoume ‘KOMMATARA’ kai ton Maio travame ta Mallia mas…Avta..

  41. αν ειναι δυνατον….η μουσικη παλευεται…οι στιχοι παλι…ασχολιστοι -_- μονο το ρεφρεν μου αρεσει κι η μουσικη…δεν 3ερω αυτο το κομματι ειναι χιλιοακουσμονο(προσωπικη αποψη) κατι τετοια η μολδαβια κι η σερβια τα στελνουν…στο μονο που συμφωνω ειναι πως ειναι πολυ ελληνικο…! κι ασε που με αυτο 9α μας περασουν οι ευρωπαιοι για “μπεκρουλιακες”…. 😛 τεσπα ειναι 2ο για εμενα…. καλη επιτυχια(7/10!)

  42. giorgo ego tin ali8eia lew…ektos apo fwni xreiazetai kai emfanisi..oxi epeidi exei parapanisia kila..alla o dj piso einai mikroskopikos kai olo avto den tairiazei skinika…apo fwni…FWNARA…den diafwnw…alla san sunolo..i skino8esia den moy arese..kai an boreis se parakalw pes mou pio tragoudi einai kalutero…kai to opoio 8a mpei pentada..

  43. Signwmi re Nick pou se e8iksa..kai apokalesa tin tragoudistria Xontri…den iksera oti eisoun evais8itoulis…den 8a to ksanakanw…alli fora 8a pw oti einai poli kali kai montelo…TI LES RE???eisai sta kala soy???8a mas peis kai ti 8a poume???gnwmi mou einai an 8es min diavazeis..an sou aresei na vlepeis ksekolas anoikse tv kai des!!…

  44. akrivos Marino..allo to ti akous kai allo to ti vlepeis…giati i vradia tis Eurovision den 8a pezei sto radiofwno…an itan etsi ok…alla 8a to deiksei i Tileorasi kai avto pou metraei se 1 megalo va8mo einai kai i skiniki parousia..pos na to kanoume?

    • Καλα ομως εδω που τα λεμε ουτε οι Κοζα Μοστρα ειναι ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ που καθε κοριτσι θα ηθελε να εχει γκομενο… για τον Αγαθωνα να μην μιλησω καλυτερα… βεβαια θα ειναι η μασκοτ του διαγωνισμου αμα παει και αυτο θα τραβηξει γιατι θα γινει πιο γνωστο το τραγουδι μας αλλα και παλι τι σκηνικη παρουσια μπορει να εχουν αυτοι?? Καταρχην ειναι 7 και επιτρεπονται μονο 6 στην σκηνη και καταδευτερον αυτες οι χιλιοφορεμενες ΦΟΥΣΤΕΣ… ελεος πια. (σεβομαι την γνωμη του καθ’ενος…αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου… το τραγουδακι ωραιο αλλα δεν υπαρχει για μενα μετρο συγγρισης με την φωναρα της τζωρτζινας και την ομορφια της θωμαης)

  45. Εσεις όλοι που θέλετε η Ελλάδα μας να ΣΤΕΊΛΕΙ ΑΥΤΟ πιστεύω πως δεν ξέρετε απο eurovision. ΑΝ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΝΤΑΚΟΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΙΓΟΥΡΑ !!!!!!! ΣΑΣ ΤΟ ΕΓΓΥΟΜΑΙ ! ΟΛΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΡΑ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΡΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ!! ΔΥΣΤΗΧΩς ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ!! ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ ΜΠΟΥΖΟΥΚΑΚΙ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ!! ΕΕ ΟΧΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΠΥΜΕ ΚΑΤΙΟ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩ ΕΙΝΑΙ Η ΘΩΜΑΗ ΚΑΙ Η ΤΖΩΡΤΣΙΝΑ ! ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΛΙΑΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΙΣΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ayto! ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑΚΤΙΚΗ!!

  46. ta tragoudia tis apergi kai tis giorginas den thimizoun katholou ellada. H poiotita, sas marane!!!!diladi mono oi poiotikoi pane eurovision??? eimaste thermoaimoi san laos..kai pame na perasoume kalaaaaa….ela elladaaaaaaaaaaaaa…
    ki oson afora tin endymasia…kai ta sxolia pou exoun eipwthei…mas aresoun oi foustes!!!!!!!!!…malista proteinoume na tis foresoun kai pio kontes..xexexexeee…! kali epitixia se olous! sto live tha doume…ti tha doume kai to enstikto tou kosmou,den kanei pote lathos! auta!

    • ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ !! ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΘΕΡΜΟΑΙΜΟ ΛΑΟ!! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ!!!! ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΩΣ ΕΔΩ ! ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΟΔΗΓΟΥΜΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!! ΚΑΙ ΝΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΠΙΑΝΕΙ EUROVISION ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ !! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΠΥΣ ΑΝΙΔΕΟΥΣ ΑΠΟ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ

    • ksereis e? eurovision einai na perasei kala kai o allos. oxi esi mono pou to vlepeis… Kai gia pes mou, ti stoixeio tis filandias eixan oi lordi? o ell&niki? POS NIKISAN AUTOI?

  47. Απ’ τις λίγες φορές που μου άρεσε τόσο πολύ υποψήφιο τραγούδι για eurovision. Όσον αφορά τα αρνητικά σχόλια, ο καθένας έχει την άποψή του! Θεωρώ οτι είναι ευφυέστατο το “πάντρεμα” ρεμπέτικου τραγουδιού με βαλκανικό ήχο.

  48. Το τραγουδάκι είναι καθαρά εσωτερικής κατανάλωσης, με Γρεβενά και Εγνατίες… Κλισαρισμένο κακέκτυπο βαλκανικών μελωδιών τύπου Bregovic, που δεν αποτελεί τίποτα καινούριο ουτε καν για τη Eurovision. Αντίθετα, αν το σκεφτείτε, ουδέποτε τραγούδι σε τέτοιο ύφος πήγε καλά στο διαγωνισμό (Σερβία 2009, Μολδαβία 2009), ούτε καν ο ίδιος ο Bregovic το 2010. Τη δομή του μάλιστα (ρεμπέτικη εισαγωγή με βαλκανικού-ρετρό ύφους συνέχεια) την ακούσαμε ακριβώς το 2008 στο Femme Fatale της Κύπρου . Το που κατέληξε και αυτό, το θυμόμαστε…

  49. ΘΩΜΑΗ ΑΠΕΡΓΗ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑ!!
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΑ!!
    ΘΩΜΑΗ ΑΠΕΡΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΛΑΝΕ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ!!!
    ΣΤΥΡΗΖΟΥΜΕ ΘΩΜΑΗ!!

    • δεν πας να δεις αν ερχομαι!!! που μουθ θες και να ψηφισεις…! αν ήξερες απο γιουροβιζιον θα έλεγες να παει η θωμαή αλλα απο τι φαίνεται… δεν σκαμπαζεις και πολλα! ΑΑ ΚΟΨΕ λιγο τα εθνικιστικα σχολια περι Ελλάδος … έλεος μονο ετικέτες βάζετε αγγλοι= ξενερωτοι ελληνες = θερμοαιμοι!! ουστ!!

      • Δεν υπάρχει καποιο κλισέ για την eurovision κατα καιρούς έχουν νικήσει ή πάει καλά τα πιο άσχετα τραγούδια! Τοσα χρόνια , με εξαιρεση ένα , δύο ίσως στέλνουμε την ίδια ακριβως “συνταγή” λες και υπάρχει κάποια…!!! Ας δοκιμάσουμε και κάτι άλλο!!! Είδαμε και πέρσι που στείλαμε το χαζοτράγουδο με την όμορφη κοπέλα και το ωραίο ρούχο…. τι κάναμε!!

  50. epeidi den mou aresei i θωμαή paei na pei oti den kserw apo eurovision???pas kala anthrwpe mou?
    edw milame gia ena mousiko diagwnismo kai esi to girizeis allou….poia ethnikistika sxolia, poioi aggloi kai vlakeies….eleos!!! alla logia na agapiomaste!!!! makari na vgei to kalitero…. kai kali epitixia se olous leme! ante kalinixta!

    • ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ με στερεότπα και προκαταλύψεις ΑΝ ΚΑΤΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ… και φυσικα η θωμαη ηταν ενα παραδειγμα… ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΠΟ ΑΝΙΔΕΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΖΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ

    • Θα πρέπει να εκφράζεσαι πιο κόσμια αν δε θες να σου απαντούν σε αυτό το ύφος. Αν μιλάμε για ένα μουσικό διαγωνισμό, όπως λες, να κάνεις μουσική ανάλυση. Η “θερμοκρασία” σου μας είναι διάφορη.

      • Ισωσ εχεις δίκιο συγγνωμη.. πραγματικα απλά να είμαι εκνευρισμένος με όλο αυτό που γίνεται πρεπει να καταλάβετε πως μονο τα ενναλακτικα πιανουν στη γιουροβιζιον… και δεν είναι δυνατο καθε χρονο να στελνουμε κατι με ελληνικη πινελια (οχι οτι ειναι κακο αλλά.. λίγο να ξεφύγουμε)… συγγνωμη και πάλι..!

  51. Το τραγούδι είναι πολύ κεφάτο και αντρεπτικό, όσοι λένε ότι οι στίχοι είναι ό,τι να ναι, μάλλον δεν μπαίνουν καν σε διαδικασία 2ης ανάγνωσης, ωστόσο θα συμφωνήσω με τον/την φίλο/η πιο πάνω ότι τα όρια μεταξύ εναλλακτικής πρότασης και καρικατούρας είναι δυσδιάκριτα και θέλει προσοχή…

  52. Re TZE diladi i Nicole den exei dikaioma na psifisei??oti 8elei 8a psifisei..o ka8enas exei dikes toy epiloges kai pritimiseis…an den sas aresei pante kante sxolia gia Apergi…Gorgina kai Iliadi…avto to Post to exete gemisei me arnitika sxolia…toso polu to fovaste???eimai sigoyros oti sto piso meros toy mualou sas kserete poios 8a kerdisei,asxeta me to ti apotelesma vgazei to gkalop…sto opoio oute i misi ellada exei psifisei..Kai TZE esy pou eisai eidikos apo Eurovision opos to paradexese..pes mou ligo pistevis oti i Thomais kai i Gorgina 8a mpoun dekada…ela twra…ase tis eksipnades…eksipnoi eimaste oloi mas an einai etsi..

    • ΣΟΥ εγγυομαι πως ναι με αυτα τα 2 τραγουδια ειμαστε μέσα στην 10αδα…. με τον αγαθωνα όμως όχι ειμαι 15-20 αφου υπάρχουν juries…!

  53. to thewrw apaisio kai katadia an stiloume tetoia esxrotita emena mou arese alex leon feat tzwrtzina katapliktikoas doume lipon pws me auto to tragoudi gia koza mostra milw tha vgoume teleuteoi xeirotera apo persi enw me alex leon feat tzwrtzia pianoume sigoura 10 kai 5

  54. giwrgo..pare paradeigma tis giagiades..persi…tpt to idiaitero…alla me tetoiou eidous skiniki parousia..kai me ton titlo toy tragoudiou kataferan kai vgikan 2…san tragoudi mou aresei pio polu apo ta alla kai pistevo den eimai o monos..apla einai analoga me to gousto to ka8enos..apla 8elw fetos kati to diaforetiko…vare8ika ta ‘ksena’…TZE juries uparxoun…alla uparxei kai to televoting…sigoura i kritiki 8a psifisei tragoudi opos tis Gorginas,alla oi tile8eates 8eloun ekeini ti vradia na perasoun orea me ksesikotiko tragoudi…kai mia prototupi emfanisi…kai fusika…show…opote avto mono oi koza mostra mporoyn na prosferoyn kai na paroyn psifous..

    • loipon η θωμαη και η τζωρτζινα μπορουν όμως να ψηφιστουν και απο κοινο και απο επιτροπη σόρυυ αλλα τα επιχηρηματα μου είναι πιο δυνατα στο τι πρεπει να στειλει η Ελλάδα

    • και που ξέρεις ότι ο κόσμος θα θέλει να ξεσηκωθεί εκείνο το βράδυ??? και πως είσαι σίγουρος οτι στο κοινό θα σαρώσει??? που αποκλεείεται δηλαδή.. το σόου που το βλέπεις ακριβώς? όσο για τις γιαγιάδες σε παρακαλώ συνειδητοποίησε ότι εκπροσωπούσε μια Ρωσία (που έχει και 15 χώρες να την ψηφίσουν) -εμείς έχουμε? όχι… – ότι πόνταραν στην ηλικία τους με ένα τραγούδι που είχε ως βάση την παραδοσιακή μουσική του Buranovo της Ουντμουρτίας με ποπ στοιχεία και γενικά ήταν μια πρόταση.. οι ΚΖ με τον Αγάθωνα είναι πρόταση ή funny act ποθ στοχεύει στην πρόκληση του γέλιου?

    • @ eurofan
      1. Θες κάτι διαφορετικό, και για μία χώρα που έχει στείλει τα τελευταία 9 χρόνια 7 τραγούδια με έθνικ ύφος, θες να ξαναπάει έθνικ τραγούδι, και όχι ένα swing ή electro-pop. To τέλος της λογικής…
      2. Ξεκόλλα με τις γιαγιάδες της Ρωσσίας, άλλο concept, άλλη ατμόσφαιρα, και 10 χώρες-δορυφόροι να την υπερψηφίζουν ότι και αν στείλει (βλέπε 2010).
      3. Αν μιλάμε για το τι ύφος έχει πάει καλά στο παρελθόν, πες μου σε παρακαλώ πότε ρυθμικό τραγούδι με βαλκανικό ήχο βρέθηκε πάνω από τη 12η θέση (συμπεριλαμβανομένου και του ίδιου το Bregovic);
      4. Την τελευταία φορά που είδαμε μία αντίστοιχη “πρωτότυπη” εμφάνιση από group, είδαμε και έναν ωραιότατο αποκλεισμό από τον τελικό (Inculto για την Λιθουανία το 2010). Γιατί αρνείστε να δείτε ότι η Eurovision έχει μπει στην πιο “σοβαρή” της φάση και ότι την πολύ μπαλαφάρα και το κιτς τα τρώει πλέον ο μαύρος πάτος;

    • και πες μας σε παρακαλώ ποια “ξένα” βαρέθηκες?? τι διαφορετικό έχει η συμμετοχή των ΚΖ από τις προηγούμενές μας? εγώ διακρίνω μια φθηνή ανακύκλωση …

  55. Fwrane skotsezikes foustes,tragoudane tragoudia tipou moldavia h serbia kai ka8este kai lete oti einai ena polu ellhniko tragoudi re pedes? mono ton ellhniko stoixo exei kai to mpouzoukaki tou agathona o opoios apo oti vlepw proothite stin TV krazontas diaforous apo ton xoro..eleos

  56. Eurofan persi 9 vgikame apo to televoting alla ides ti thesh pirame… oi tiletheates tha “minoun” me ti fwni ths Tzwrtzinas kai den tha minoun sthn emfanisi. h Loreen persi htan thea kai kerdise persi? Oi koza mostra den exoun tipota diaforetiko apo proigoumenes simetoxes ths serbias h moldavias file m!

  57. suuuuuuuupeeeeeeer!!elliniko,enallaktiko,piasariko,fun! kai katholou humouristiko gia osous xeroun to styl ton koza mostra (olo fouste forane….an kai ego den eimai fan tou styl aftou but anyway!)!epitelous kati diaforetiko apo oti stelnoume kathe hrono (kai min peis kaneis,ox eisai asheti,vlepo eurovision maniodos apo tote pou polloi isastan agenitoi;)

    oso gia to pos tha paei,kai o giorkas legan oi perissoteroi oti tha patosei,kai an den itan oi kritikes epitropes pou ton hantakosan,tha tan 3ada

  58. nai…den diafwnw…apla einai to kati diaforetiko…xaxa..sigoyra 8a tous psifisoun oloi oi bekrides tis evrwpis…kai einai..polloi..:P..den lew oti einai Kommatara apla mou ekane ena klick parapanw apo ta alla..TZE borei na exeis dunata epixeirimata..alla an deis sto youtube ta perisotera likes kai views avtoi to exoun me megali diafora…opos kai se alla site se gkalop einai protoi me megali diafora….ara mallon den 8a prepei na eimai o monos pou exei avtin tin apopsi…uparxoun kai alloi pou pistevoun to idio..

    • τι με αυτο τι παει να πει αυτο το ιδιο μου κανει!! αν παει αυτο θα παρτωσουμε αν πανε τα αλλα 2 κομματια μπαινου 7αδα (και κοινο και επιτροπη) ΑΑΑ ΚΑΙ πολλα γκαλοπ υποκινούνται απο συμφεροντα!!!

    • Eγώ βλέπω από τα επίσημα video στο κανάλι του MAD ότι οι KM συγκεντρώνουν και τα περισσότερα dislike. Αυτή τη λεπτομέρεια την αποσιώπησες…

  59. akrivos nat…einai to kati diaforetiko..giati na min kanoume ais8isi me mia tetoia summetoxi..olo tragoudia me titlous:’Aphrodisiac kai Angel’ stelnoume as prototupisoume kai mia fora..giati katantai vareti i diorganwsi…

    • μα αν ειναι ποτε δυνατο τι σχεση εχει ο τιτλος με το ποσο πρωτοτυπο ειναι ενα τραγουδι ειλικρινα έλεο πια! τζωρτζινα και θωμαη αξιζουν αυτα μπορουνα να πανε καλα ειτε το παραδεχεστε ειοτε οζι αντε και καλο βραδυ!

  60. O Loukas eixe sovaro tragoudi auto einai gia klamata! kanenas europeos den tha to psifisei to exoun dei 10000000 apo alles xwres auto to styl tragoudiou! to mono tragoudi pou einai pragmatika diaforetiko apo ola ta tragoudia pou exoume stilei einai auto ths Tzwrtzinas! Ena polu dunamiko tragoudi pou kai apo koino alla kai kritikh epitropi tha psifizotan!

  61. ego paidia eho katalavei to exis……emeis oi ‘freaks’ tis eurovision,ok eimaste kollimenoi,olo diavazoume,akoume,postaroume me frenitida mehri to event to maio kai meta apo afto ennoeite(gia grinies mourmoures klp klp klp 🙂

    ALLA aftoi pou ousiastika krinoun kai apofasizoun-eite se national teliko eite sto megalo teliko, einai o polyyyyyys kosmos, aftos pou stin kalyteri periptosi ehei akousei mia fora ta tragousia, alla stin pragmatikotita aftos pou akouei ta tragoudia PROTI FORA TIN IMERA ton telikon .aftos o kosmos loipon,me tous koza mostra tha vrei ena kommati pou kati tha tou kanei,pou tha to prosexei,pou tha tou meinei.apla! (gnomi mou vevaios afti i proseggisi,alla einai afto pou pistevo akradanta gia tin eurovision)

  62. Kalo soy vradu TZE…apla na kses oloi oi neolea avto 8a PSIFISEI…siga min psifisoun tis VARETES mpalantes…Kai vevaia 8a psifsoun tous KOZA MOSTRA!!!…giati avto to tragoudi exei mia dwsei TRELAS!!..kai oi neolea avto 8a psifisei kai oxi ta nanourismata..nat simfwnw pali mazi soy…o kosmos meta apo 3 vareta tragoudia molis akousei tous KOZA-MOSTRA…8a ksesiko8ei kai 8a psifisei..Sofia ksexases na peis oti einai kai ANOUSIO,VARETO kai episis kai avto to exoyme dei…tora pote eides esy ksana mpaglama stin eurovision den ksero..

    • eisai πολυ μαζοποιημενοσ φιλε μου !!! φυσικα ολοι μου οι δφιλοι της ηλικιας μου τρελενοτναι για το πιο ξεσηκωτικο τρελο κομματα της θωμαη και αλλοι για μυστηκο δυναμισμο της τζωρτζίνας !! με αυτα αν παμε θα σκισουμε με το αγαθωνα ουτε τελικο!! χαχαχ

      • Το οτι εκφραζεσαι εξισου απολυτα με το eurofan το χουμε η το περνας απαρατηρητο?? Ειναι κουραστική η τόση ξερολίαση… Και στην τελικη, επειδη λυσσατε για το Angel και τις επιτροπες και ποσο καλα θα τα παει, ποιος σας λεει οτι Η ΦΩΝΗ που πραγματικα ειναι καλη θα υπερισχυσει και θα το υπεψηφίσουν, και όχι Η ΣΥΝΘΕΣΗ -βλ. Λουκα- που χωραει πολυ συζητηση και πολλοι τη θεωρουν επιεικως εναν ΑΧΤΑΡΜΑ???

  63. ok..apopsi soy..apopsi moy…eidwmen..pantos vlepo tous koza mostra gia eurovision…to an 8a skisoun i oxi emena prosopika den me poluapasxolei…apla na stiloume 1 fora kati elliniko kai diaforetiko…vare8ika…ka8e xrono na pigainoun…agglika tragoudia…

    • pas kala re file!!!! eilikrina 2007-elliniko2010-elliniko2011-elliniko2012-elliniko dld oti exei elliniko stixo theoritai elliniko kai apo mousiki oti na nai….! sorry alla fainetai oti den ksereis polla apo eurovision!!

      • Αν συμφωνείς ότι το κομματι των ΚΜ είναι η κατεξοχήν συνταγή για την Eurovision (εγω δεν συμφωνω) τότε γιατί κατα την γνώμη σου να ΜΗΝ πάει!!!!!! Μαλλον φασκεις και αντιφάσκεις!!! Εμένα δεν με νοιάζει να νικήσουμε , ούτως ή άλλως δεν μπορούμε να διοργανώσουμε πάλι Eurovision (οικονομικά) με ενδιαφέρει να στείλουμε κάτι ελληνικό και αντιπροσωπευτικό των Ελλήνων!!

    • @eurofan
      Είσαι πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου. Επιμένεις να λες “διαφορετικό” ένα έθνικ τραγούδι με αγγλικό ρεφραίν, όταν Ελλάδα και Κύπρος έχουν στείλει την ίδια φόρμουλα πάμπολλες φορές τα τελευταια χρόνια. Μήπως εσύ έχεις κολλήσει με συνταγές μέσα στο κεφάλι σου; Γιατί πιο Eurovision συνταγή από το τραγούδι των ΚΜ δεν υπάρχει φέτος.

  64. συγγνωμη 8εωρειτε αυτο το κομματι”φρεσκο”?….ε λοιπον δεν ειναι φρεσκο για τους ε3ης λογους:….
    1.http://www.youtube.com/watch?v=DiXJB92mJlc
    2.http://www.youtube.com/watch?v=TFKhRAcAUMQ
    3.http://www.youtube.com/watch?v=GyE50qmyPvM (η αρχη με το μπακλαμαδακι…ολοιδια)
    4. κομματια τετοιου βαλκανικου υφους στελνουν 7/10 φορες οι μολδαβοι κι οι σερβοι…ειναι χιλιοακουσμενα κι το 2013….παλαιομοδιτικα….
    5.δεν 8υμαμαι να εχουμε στα η8η κι ε8ιμα μας…σκοτσεζικες φουστες…φουστανελες ναι…
    6.λετε οτι περναει ενα μηνυμα το κομματι αυτο… τι ακριβως μηνυμα δινει…το οτι ειναι καλο να πινουμε?
    7.αν 8ελετε να στειλουμε ελληνικο κομματι οκ,μα οχι αυτο..του λουκας ηταν τελειο κι με νοημα…. δεν ειχε στιχους οτι να ναι!
    (προσωπικη μου αποψη)
    επισης παλι μιλωντας για εμενα τα πιο εναλλακτικα κομματια 8εωρω το”angel”ki to “one last kiss”…τι πειραζει που ο τιτλος “angel”εχει 3ανακουστει σε κομματι του 8εσμου?αφου ειναι τελειο….
    τελος παντων τζαμπα τα λεω αυτα,γιατι τελικα οι κοζα μοστρα 8α πανε(παρολο που δεν εχουν το καλυτερο κομματι) 8α γινει σαν το 2010 που ενω ψηφισα 8φορες τους second skin η ερτ μου εστειλε σε μηνυ μα πως καταμετρη8ηκαν μονο οι 3ψηφοι μου,κι ενω οταν εστειλα 2στον αλκαιο μου καταμετρη8ηκαν ι οι δυο…τυχαιο δε νομιζω?οπως την ιδια χρονια η ακυρωση της κ.αυγουστακης…τυχαια…?οχι!
    -_- πραγματικα….ΜΑΣ ΛΥΠΑΜΕ!!!!(που παντα λειτουργουμε ε8νικιστικα) :/

  65. και σιγα το ξεσηκωτικο τραγουδι έλεος!! παραδεχτειτετο ειναι ενα κομματάκι που δεν μπορει να παρει μια εικοστή θέση…. τέλος!

  66. lets staaaaaartttttttt !poso goustaro kathe hrono kapoious pou seliniazontai kai einai etoimoi na arhisoun na vrizontai gia to a kai to b tragoudi!!!!!afto telika einai pio grafiko ki apo tin santorini!!!!!!!!axaxaxaxaxaxaxaxa

  67. Μουστάκες, φούστες, μπαγλαμαδάκια, εθνίκ, νεόι, γέροι, ελλινικά, αγγλικά … γενικά ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ! Μόνο ο Καραγκιόζης λείπει στο background! Απλά για γέλια

    • Μουστάκες, φούστες, μπαγλαμαδάκια, έθνικ, νέοι, γέροι, ελληνικά, αγγλικά … γενικά ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ! Μόνο ο Καραγκιόζης λείπει στο background! Απλά για γέλια

  68. ti na sas pw vre palikaria…O Rouvas pige me elliniko stixo…persi me elliniko…i Vissi me elliniko…i kalomoira me elliniko…O Sarbel eixe mono to Giasou Maria…Mono Alkaio kai Louka se foul Ellinikous stixous ta televtaia xronia…Kai nai TZE 1 Aplos KOMMATAKI polu kako einai…To opoio omws 8a paei eurovision sas aresei i oxi…o Sarbel me elliniko stixo pige??diladi mono i frasi:’GIA SOY MARIA’..simainei oti olo to tragoudi itan elliniko??plaka kanete…Marie aggliko refren.?…to alcohol is free…mia frasi einai to megalutero kommati einai elliniko…se ligo 8a metras kai tis teleies…ksupnaa..

  69. Victory…Eurovision einai i opera???an 8es na akous kai na vlepeis mono mpalantes kai na steketai i tragoudistria san agalma kai na tragoudaei pane opera…i Eurovision 8elei show…einai polu aplo…

  70. giati den ton sevastika???opos kai oi alloi sxoliazoun tosi wra ta legomena moy etsi kano kai egw…den katalava giati arpazese apo to pou8ena??apokei kai pera gia 8emata sumperiforas kalutera na min sizitisoyme…ok???

  71. εμενα το κομματι μου αρεσει θα παμε θα τραγουδησουμε και θα κανουμε το κομματι μας ο μ ω ς ως εκει.παραπανω δεν πηγαινουμε.Αν τωρα θελουμε να εχουμε ελπιδες να τραγουδησουμε και δευτερη φορα τοτε ισως ειναι καλυτερα να παει ο κ.Αλεξ με την Τζορτζινα.Οσο για τα παραπανω κιλα της κοπελας να σας θυμισω την Adele που αυτη τη στιγμη χρυσοπουλαει περισσοτερο απο καθε αλλο καλλιτεχνη.Δεν καταλαβαινω ομως η φωνη και τα κιλα ειναι αντιστροφως αναλογα ποσα στην Ελλαδα;Η Απεργη παλι καλη αλλα μονο σεμενα δινει την εντυπωση οτι προσπαθει να μιμηθει την περσινη Ιταλια;

  72. Ωραιο για να το ακουσεις οταν εχεις κατεβασει μερικα ποτακια αλλα μεχρι εκει,δε θελω να το δω σε πανευρωπαικο διαγωνισμο να εκπροσωπει τη χωρα μου

  73. Η ουσια νομιζω ειναι να μαζεψουμε ψηφους αν μπουμε τελικο..Ναι η Οχι? Πιστευω παρα τις οποιες ατελειες εχει πολλες πιθανοτητες να παρει πολλους ψηφους απο Βαλκανια Ανατολικη Ευρωπη και Μεσογειο…Η εμπειρια μου που βλεπω τον διαγωνισμο απο το 1977 αισιως με λεει πως ειναι δυνατο κοματι για τον συγκεκριμενο διαγωνισμο..Επισης και της Θωμαης πολυ καλα οπως και του Αλεξ πρωτοποριακο! Αλλα για την ουσια δηλαδη τους ψηφους πιστευω μπορουνε να προσελκυσουνε οι Koza Mostra…

  74. Mpravo re Aki(me megalo sevasmo)…apo Valkania kia Mesogeio 8a sarwsei stis psifous..apokei kai pera apo Skandinavia etsi ki alliws den perimenoume tpt to idiaitero…epomenws kalutera na paroyme psifous apo tous geitones…giati polu vgainoun kai kanoun tous empirous.,xwris omws na einai..

    • Αν ο σκοπός μας είναι μόνο να μαζέψουμε ψήφους, τότε καλώς να πάνε. Αν μάλιστα οι Κόζα Μόστρα δεν φορέσουν και σώβρακο κάτω από τη φούστα (όπως δηλαδή κάνουν οι Σκωτσέζοι στο έθιμό τους) και κάνουν και καμιά κωλοτούμπα, ακόμα καλύτερα.

      Όμως η Ελλάδα πρέπει επιτέλους να ξεφύγει από την ψηφοθηρία. Προτιμώ ένα αξιοπρεπές τραγούδι που θα αρέσει πρώτα -και κυρίως- σε μας, και μη σώσει να αρέσει στους Βαλκάνιους ή όποιους άλλους.

      Φτάνουν πια τα τσιφτετέλια, οι αμανέδες, τα ζεϊμπέκικα, τα μπουζούκια κι όλα τα υπόλοιπα υβρίδια που στέλναμε τόσα χρόνια (που στο κάτω κάτω δεν ήταν ούτε αυθεντικά έτσι όπως τα προσάρμοζαν με ολίγη ραπ, με ολίγη ποπ και ολίγη dance). Μπουκώσαμε!

  75. Το νοημα που περνανε οι στιχοι δεν ειναι ο,τι καλυτερο. Την eurovision την βλεπουν και μικρα παιδια και επηρεαζονται ευκολα. Γενικα ομως ειναι ομορφο κομματι και χαρουμενο! Το αγαπημενο μου ειναι της Απεργη, αλλα μ’αρεσει και του Alex Leon ft. Giorgina και αυτο. Το μονο που αποκλειω ειναι της Ηλιαδη…Θα δειξει κι απο το Live, ποιο κομματι θα μας καθηλωσει στη σκηνη του τελικου μας!

  76. Πραγματικά απαράδεκτο!!! λυπάμαι πολύ και για τα παιδιά και για τον Αγάθωνα…είναι κρίμα να ρεζιλευτούμε…

  77. δεν ημουν θετικα ή αρνητικα προκατειλημμενη για κανενα απο τα τραγουδια και ειλικρινα αυτο μου αρεσει παρα πολυ μπηκα στο youtube και σε αλλα σαιτ για τη eurovision και ειδα αρκετη θερμη υποδοχη απο τους υπολοιπους -τοσο ευρωπαιους οσο και απο αλλες χωρες-και εχω να σας πω ενα..ενας εχει γραψει οτι οι ελληνες πρεπει να καταλαβουν οτι στους ευρωπαιους αρεσει η ελληνικη μουσικη(αναφερθηκε και σε αντιστοιχια με το περσινο που στειλαμε) και οτι λατρευουν μπουζουκια και μπαγλαμαδακια ενας μαλιστα ηξερε και τη λεξη ρεμπετικο αλλος ειπε οτι ειναι το πιο ωραιο απο τα τεσσερα γιατι ειναι ρυθμικο και ακομα και αν δεν τρελαινεται του αρεσει…ειλικρινα τα πιο ακραια και αρνητικα σχολια τα εχω ακουσει εδω
    λετε αρκετοι οτι εχουν βαρεθει αυτο το στυλ τραγουδιου θα συμφωνησω εν μερει και εξηγω θεωρω οτι εχουν βαρεθει απο αλλες χωρες που ειναι πιο πολυ του στυλ τους η ελλαδα ομως δεν εχει ξαναπαει με κατι τετοιο και δευτερον η μιξη με το ρεμπετικο το κανει διαφορετικο καμια αλλη βαλκανικη χωρα δεν εχει τετοιο και εν πασει περιπτωσει γιατι θεωρειτε οτι το balkan δε μας αντιπροσωπευει πηγαινετε μακεδονια να δειτε ολοι αθηναιοι ειστε εδω μεσα?για να τελειωνω λεγοντας και για τα υπολοιπα τραγουδια ωραια ειναι με το πιο ωραιο το angel ενω της θωμαη ειναι απελπιστικα μονοτονο ασε που εγω το ειδα σαν αντιγραφη της γερμανιδας πολυ πριν το ακουσω απο τους δημοσιογραφους…

  78. οι φουστες ειναι σημα κατατεθεν των koza mostra οποτε σιγουρα θα τις φορανε και στον ελληνικο τελικο και στην eurovision ( αν επιλεγουν τελικα! )
    προσωπικα το μονο που δε μ αρεσει σ αυτο το κομματι ειναι η φραση alcohol is free και ο τροπος που ακουγεται.. κατα τ αλλα μαζι με το angel του alex leon ειναι τα 2 επικρατεστερα και πιο ελπιδοφορα ( αν και τελειως διαφορετικα μεταξυ τους ! )

  79. Εμένα μου αρέσει περισσότερο απο όλα!Απλά θα προτιμούσα Angel για τον απλούστατο λόγο οτι αυτό εδώ,παρότι λατρεμένο,το φοβάμαι!!!Έχει πρωτοτυπία για μένα.Πότε ξαναστείλαμε τέτοιο γκρουπ;Ωστόσο μπορεί να κουράσει το παραδοσιακό στοιχείο που βγάζει και να φάμε καμια φόλα όπως πέρυσι!Θα’ναι ρίσκο εάν τελικά πάει!Ή θα κάνει έκπληξη και θα φτάσει ψηλά ή θα πατώσει.Δε μπορώ να το δω ενδιάμεσα!
    Η Απέργη είναι ένα μιξ Lena Meyer(στην αρχή ειδικά) και πολύ περισσότερο Nina Zilli(Ήδη το συγκρίνουν έντονα με αυτό γενικά απο χτες που βγήκε!!!).Δε θέλω να πάει!!!
    Η Ηλιάδη μου αρέσει αλλά νομίζω οτι δε θα κάνει αίσθηση και θα περάσει λίγο απαρατήρητη!Περιμένω και τη σκηνική της παρουσία live!
    Με λίγα λόγια θέλω ή αυτό ή το Angel!(Με λίγη παραπάνω κλίση προς το Angel!!!Eίναι ό,τι πιο διαφορετικό έχει στείλει μέχρι τώρα η Ελλάδα).

  80. anonymous…den ftanei omws apla na aresei kai se mas…prepei na aresei kai stoys allous…me kapoio allo tragoudi..oute apo ta Valkania den 8a mas psifisoun…Elsa..epilogi twn gonewn einai an 8a vlepoun ta paidia i oxi…

  81. ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΓΙΩΡΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΡΩΤΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΛΙΚΟ

  82. Παιδια ειναι πλα πολυ απλο… αν παει αυτο που μαλλον ετσι το βλέπω.. πατώσαμε 21η θέση… οπότε τι το συζητάμε … αν θελατε να πάμε πραγματικά καλά και στην 5αδα τότε.. θα είχατε διαφορετική γνώμη!!

  83. PERSI STEILAME TRAGOUDI POU MILAGE GIA AUPHRODISIAC KAI FETOS MALLON THA STEILOUME ENA TRAGOUDI POU 8A LEEI ALCOHOL IS FREE! EE POSO XAZOI PREPEI NA EIMASTE? EXOUME KRISI KAI STELNOUME KATI TETOIA TRAGOUDIA?? OI GIAGIADES APO TIN RWSSIA FORAGANE PARADOSIAKA RWSSIKA ROUXA! AUTOI EDW FWRANE SKOTSEZIKES FOUSTES! [PALI ADERFES THA MAS POUNE!] ELEOS ME AUTO TO MPOUZOUKAKI POU STELNOUME KATHE XRONO! POIO DIAFIMISMENO TRAGOUDI PETHENEIS!

  84. Aνακατεύουμε λίγους “For Real 2004” με “Hora din Moldova 2009″ και λίγο Euro neuro 2012” , τους περιχύνουμε με ζεστό Σκωτσέζικο ουίσκι και voilà!!!

    Σερβίρεται κρύο και δεν τρώγεται με ΤΙΠΟΤΑ!

  85. Tι μικρόνοοι και ξερολες ειναι μερικοι/μερικες….. ΕΛΕΟΣ!!! Μου αρεσει πολυ, και εχω ενα προαισθημα οτι θα παει καλα (το ιδιο που ειχα για το giassou Maria, που το θαβανε πριν ολοι)….

  86. Σοβαρά τωρα? Αυτο ειναι για να μας εκπροσωπησει. Και οταν λεμε ”αχ να στειλουμε κατι που να μυριζει Ελλαδα θυμιστε μου πότε δεν στειλαμε κατι τετοιο! Επιτελους! Βαρεθηκα με τα εθνικ! Κατι διαφορετικο, εναλλακτικο, φρεσκο! Οχι Zdob si Zdub ουτε Hora din moldova. Και πραγματικα, εχει αυτο το τραγουδι 1/10 ευκαιριες να νικησει τη Γιουροβιζιον? Πες νταξει οτι δεν μας νοιαζει αυτο. Πως δεν μας νοιαζει ομως, αφου στελνουμε το κομματι σε ενα διαγωνισμο! Δηλαδη οταν εσεις πατε σε διαγωνισμο λετε : Δεν πειραζει μωρε, ας πατωσουμε! Σημασια εχει πως θα μυριζει Ελλαδα με ελληνικο στιχο, και μπαγλαμα! Ε Λοιπον εγω αυτο δεν το επικροτω. Αποψη μου βεβαια. Το μονο που θελω ειναι επιτελους κατι διαφορετικο. Δεν καταλαβαινω γιατι καθε χρονια το τραγουδι πρεπει να μυριζει Ελλαδα.

  87. As patosei apo tin stigmi pou vgike to tragoudi to exete katakraksei…na kserete to tragoudi 8a paei Eurovision kai otan mpei stin dekada,tote na sas doyme…oson afora tis foustes,to sigkrotima panta tis forouse kai den evalan tora tis foustes…Steilte to Angel gia na vgoume PRWTOI…xaxaxax…alloste Kommatara einai etsi??sou menei me tin mia!

  88. Άλλο ένα τραγούδι με μια ξεπερασμένη βαλκανική ηχώ μόνο συντηρητικό θα μπορούσε να χαρακτηριστεί για τα δεδομένα της eurovision.Πολύς λόγος για το τίποτα με έμπνευση ανύπαρκτη!

  89. αμα μπει αυτη η αηδια στην δεκαδα, εγω 8α μαι η ζιζελ…. -_- 8ελετε να το στειλετε αυτο?οκ,στιριχτετο,προω8ηστε το,ψηφιστετο,εγω κι αυτο να βγει δεν υπαρεχει περιπτωση να το στιριξω…8α παει απατο(αν παει)να μου το θυμη8ειται(γνωμη μου παντα)

  90. Παιδια εγω μεχρι στιγμης υποστηριζα το Angel και το One Last Kiss και δεν θα με στεναχωρησει αμα βγουν αλλα απο το συνολικο κλιμα αλλαζω γνωμη και αρχιζουν να μου αρεσουν αρκετα και oι Koza Mostra…. παντως οποιος και να παει πρεπει ολοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ να το υποστηριξουμε και να μην κανουμε σαν κοκορια οπως περισυ που γλωσσοφαγαμε την καημενη την Εευθερια… 😉

  91. Μας βρήκε η τρικυμία μέσα στην Εγνατία,
    μποφόρια μας τραβάνε στ’ ανοιχτά,
    σαν λάθος να ‘ναι η ρότα, ποιος παίζει με τα φώτα και η πλώρη μας τραβά για… Γρεβενά!

  92. Frixto, esoterikis katanalosis, klassiko kolpo gia na piasoume 5-6 valkanikes psifous kai telos. To ekane kai i moldavia kai irthe 12i….opote sovareuteite kai afiste ta ethnikista kai loipes malakies, den tha dixeis ton ethnikismo sou mesa apo ena diagonismou tragoudiou. ANGEL <3333

  93. esc1234….plaka kanis etsi???to Angel ektos to oti exei kali fwni i tragoudistri ti exei???…skiniki parousia???Kali emfanisi??avto to tragoudi otan akoustoun ola..8a meinei stoys evropaious???Kommataki duskolo…kaneis den deixnei e8nikismo..alla tin protimisi toy…den mporei se oloys mas na aresei to idio..tragoudi…dustuxws omws gia sena alla kai gia alloys pou lene to idio…avto to tragoudi 8a paei sto Malmo..oxi giati eimaste e8nikistes…alla vare8ikame…tragoudia eidous…’angel”’ktl…dld ti to oreo exei?to akousa 15 fores kai den mou exei meinei apolitos tpt..

  94. Απο μονο κ μονο σαν συμμετοχη οι κοζα μοστρα κ ο αγαθωνας αρεσε τους ευρωπαιους κ σε στοιχηματα ξενων ιστοσελιδων ηταν πρωτοι…το τραγουδι ειναι γαματο! Τελειο παντρεμα ρεμπετικου με μπαλκαν ρυθμους δεκαδα μν πω πεντταδα…
    😀

  95. paidia as milisoume antikeimenika…wraio,xarwpo tragoudaki alla…….mono mexri ekei!akouw gia 10ada kai gelaw eilikrina otan vlepw atoma na pistevoun oti to sugkekrimeno kommati mporei na kataferei kati tetoio…ksupniste epitelous kai na steiloume kati poiotiko…giati fetos tetoio kommati exoume kai akouei sto onoma ”angel”

  96. Gt to alcohol is free exei kalhteri emfanisi apo to Angel? Kai den exoume ksana stilei tetoio tragoudi opos to Angel alla tragoudi san twn Koza Mostra exoume stilei panw apo 10 fores! Pare paradigma apo tou Alkaiou to Opa 2010!

  97. Τέλειο! Απλά, επιτέλους κάτι που δεν ντρέπεσε να πείς ότι στέλνουμε στην Eurovision! Ελληνικό, βαλκάνικό, ότι πρέπει για να γλιτώσουμε την ξεφτίλα των τελευταίων χρόνων…!
    Go guys!

  98. konios
    diladi den borei na mpei dekada???giati oxi???kai poso sigouros eisai oti to ‘angel’ 8a mpei???To poiotiko pou les einai ligo Ypervoliko…to exo akousei 50 fores kai den mou exei meinei…eimai o monos?

  99. einai fovero tragoudi…to psifizw me xilia!!!
    kai den me endiaferei proswpika i gnwmi twn eurwpaiwn.etsi ki alliws pote den mas xwneuan.toulaxiston na steiloume kati pou na aresei se emas kai na to goustaroume.kai egw proswpika to goustarw trela

  100. Παιδια….εγω προσωπικα πιστευω πως το τραγουδι ειναι αισχρο και αν σταλθει στην Eurovision θα πατωσει….αν και εφοσον φτασει τελικο…Γελαω με διαφορα σχολια που λενε οτι αυτο το τραγουδι θα φτασει σιφουρα 10αδα καιμπορει 5αδα….Ας μην κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας!Ολοι γνωριζουμε πως αυτο το τραγουδι θα δωσει αλλη μια αφορμη στην Ευρωπη να μας κοροϊδευει…Εμεις οι ιδιοι, οι Ελληνες , τα παλαιοτερα χρονια γελιωπιουσαμε κατι συμμετοχες (Μολδαβια , Σερβια) διοτι στελναν τραγουδια σαν και αυτο…δηλαδη ΤΣΙΡΚΟ…Τερμα πια με το Ελληνικο στοιχειο , οι ξενοι πλεον εχουν βαρεθει να στελνουμε παντοτε τραγουδια με ελληνικα στοιχεια μεσα….Εχουμε την ευκαιρια να δειξουμε στην Ευρωπη πως η μουσικη μας ειναι προχωρημενου επιπεδου – Angel Alex Leon ft. Τζωτζινα – … Στελνοντας αυτο το τραγουδι εχουμε πολλες προοπτικες να μας ψυφισουν χωρες απο ολη την Ευρωπη , εκτος απο τις γειτονικες, (η Σουηδια που παινευει τετοιου ειδους τραγουδια , Ρωσσια , Αρμενια , Ρουμανια και γενικως πολλες χωρες)…Ααααα παραλιγο να το ξεχασω…Βλεπω οτι πολυ λενε πως αν στειλουμε Αγαθωνα και Κοζα Μοστρα θα μας ψυφισουν ολες οι Βαλκανικες χωρες,γεγονως που θα μας προσφερει πολλους βαθμους….Σκεφτειτε ομως οτι τα Σκοπια δεν θα μας ψυφισουν η Βοσνια δεν θα συμμετεχει στον διαγωνισμο , οπως και η Τουρκια , εχοντας δηλαδη ενα δεκαρι απο Αλβανια ενα οκταρι απο Βουλγαρια κανα πενταρι απο Ουκρανια και το δωδεκαρι απο την Κυπρο μας…..Λοιπον αν θελετε , ταχα Ελληνες , να στειλουμε αυτο το τραγουδι και να ξεφτυλιστουμε , μεγια σας και χαρα σας…Ομως μετα μην κλαιγεστε οτι επρεπε να στειλουμε αλλο τραγουδι διοτι αυτο ειναι χαλια και πατωσε….Πραξτε σωστα και αποφασιστε με βαση τι επιθυμουν οι Ευρωπαϊοι και οχι με την καθε ΒΛΑΚΕΙΑ εθνικιστικη σκεψη που σας κατεβαινει στο κεφαλι…

    Ευχαριστω Πολυ!

  101. terma poia to elliniko stoixeio???xaxaaxax orismenoi exete poli plaka…anti8etos oi ksenoi 8eloun na vlepoun organa opos to mpouzouki i o mpaglamas…kati to diaforetiko…apokei kai pera to ti 8eloun oi evropaioi den me poluapasxolei..giati pote den mas sumpa8ousan…opote oti kai na steiloume duskola 8a allaksoun gnomi gia mas…kai sto kato kato siga na min klapsoume kiolas…1 diagwnismos einai…edw uparxoun pio sovata pragmata na asxoli8oume 8a klapsoume an patosoume sti eurovision???ELEOS!!..apla 8eloume ekeini tin vradia na diaskedasoyme kai oi koza…mporoun na mas to prosferoun aploxera…ta upoloipa pou lete einai asunartisies…dld oi politikoi pou mas exoun kseftilisei tosa xronia den sas peirazei,an paei 1 tragoudi,,pou kata tin gnomi sas 8a mas kseftilisei…sas pirazei???:O

  102. ΦΟΥΣΤΕΣ, ΣΤΑΡΑΚΙΑ, ΜΠΟΦΟΡΙΑ, ΓΡΕΒΕΝΑ, ΟΥΙΣΚΙ, ΣΟΥΡΩΤΗΡΙ, ΤΡΕΓΛΙΖΕΙ, ΤΡΕΧΑΝΤΙΡΙ~
    ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΘΕΕ ΜΟΥ?? ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ??

  103. esc1234…giati me to Angel ti 8a kanoun???i skiniki parousia einai A8LIA!!!..fwni FWNARA!!!..alla den ftanei mono avto dustixws…
    georgia….stin evrwpi oi ksenoi..pou milane kai ellinika avto 8a proseksoun e?
    Nick…Polu kala eimaste!!avto to tragoudi sigoura 8a PAEI Malmo!!sas aresei i oxi..HATERS GONNA HATE!!!

    • αγορι μου ξεκολλα εισαι ο μονος εδω μεσα που το υποστηριζει! και γραφε πρωτα ελληνικα και μετα πες μας οτι θες να στειλουμε και ελληνικο τραγουδι με ελληνικο στιχο!

  104. Nick pezei na eisai ‘FELOS’???…rwtaw apla..EIMAI O MONOS???Me8usmenos eisai AGORAKI mou?Des panw stis Psifous des kai se alla blog ta gkalop ksupna re Provato!!!…les na eimai o monos kai i 1 psifos na poianei 30%…ASXETEEE!!!…Oson afora gia to pos 8a grapsw den se afora…Goustarw na pane oi Koza..epeidi exoun mia dosi trelas..den eimai e8nikistis…apla den 8elw na pane oi MPALANTES..giati 8a kano…ZzZzZz…oxi mono ego alla oloi oi evropaioi…kai gia pes mas esy poio tragoudi 8es na paei???

    • Ξυπνααααααα. Και περσι μεχρι και το oikotimes την Dora εδινε και ειδαμε τι εγινε!
      Εγω προτιμαω την Απεργη!

  105. Ρεμπέτικο και μπαγλαμαδάκι έχει στείλει στην Eurovision το 2008 η Κύπρος.Η εισαγωγή του τραγουδιού θυμίζει αρκετά το Femme Fatale. Την τύχη της Κύπρου τη συγκεκριμένη χρονιά, τη θυμόμαστε όλοι!

  106. Chill out παίδες… Κρατήστε δυνάμεις για την επομένη του εθνικού τελικού (όταν οι cosa mostra θα έχουν ήδη πάρει το εισιτήριο για Μάλμο) διότι τότε θα χρειαστείτε ακόμη περισσότερη ενέργεια για να κράζετε ολημερίς… Όπως και το 2011 εξάλλου…

  107. πραγματικά δεν κατανοώ τον σάλο που έχει γίνει με αυτό το σαχλοτράγουδο! Είναι επιεικώς γελοίο τραγούδι, με άθλιους στίχους και παρουσία στα όρια του κιτς!!! Δεν καταλαβαίνω ενώ είναι μια χρονιά με τόσο όμορφα τραγούδια (Απέργη, Τζωρτζίνα), που είχε κάνει κρα το μάτι μας να δούμε καλό τραγούδι σε ελληνικό τελικό, να υποστηρίζουμε όλοι αυτό το αίσχος! Ο καθένας βέβαια έχει την άποψη του και αυτή είναι σεβαστή. Απλώς το να ψηφίσεις κάτι επειδή έχει πλάκα και μέχρι εκεί εμένα προσωπικά δεν μου λέει τίποτα!

  108. Σαν τραγούδι μ’ αρέσει. Αλλά αν στείλουμε αυτό το τραγούδι στην Eurovision θα πατώσουμε. Μπορεί να αρέσει στους Ευρωπαίους η ελληνική παραδοσιακή μουσική με το μπουζουκάκι ή τον μπαγλαμά, αλλά δεν είναι και απαραίτητα κανόνας αυτό. Το τραγούδι της Απέργη, τύπου Lena το 2010 ή Ιταλίας το 2012 έρχεται πιο κοντά στα γούστα των Ευρωπαίων. Κάθε χρόνο η Ελλάδα στέλνει ένα τραγούδι που να έχει και χορευτικό, είτε παραδοσιακό (όπως Ελλάδα 2011) είτε μοντέρνο (Ελλάδα 2012). Το ίδιο σενάριο το βλέπουμε κάθε χρόνο. Ας στείλουμε και κάτι διαφορετικό. Το τραγούδι της Απέργη είναι νομίζω ό,τι πρέπει για Eurovision! Και κάτι άλλο. Όσον αφορά το τραγούδι της Ηλιάδη, ούτε κι εκείνο είναι για Eurovision, επειδή έχει άκρως ανατολίτικο χαρακτήρα. Ξέρω τι σας λέω παιδιά. Παρακολουθώ εδώ και 20 χρόνια την Eurovision και εκ πείρας σας τα λέω όλα αυτά. Σκεφτείτε τα αυτά!!! Και δεν θα βγούμε ζημιωμένοι!!! 🙂

  109. re paidia wraio tragoudi, alla oxi gia thn eurovision… As to akoume sunexeia kai na to tragoudame alla sthn eurovision as steiloume thn Thomai h thn Gorgina me ton Leon…!!!

  110. avto to tragoudi einai oti prepei gia eurovision…stamatiste na to 8avete kai sxoliaste..avto pou sas aresei…giati einai i moni simetoxi pou trwei kraksimo kai exei 32% sto gkalop…

  111. An kai to tragoudi dn mou aresei kai polu kai nomizw pws ayto 8a paei kai pisteuw pws pali rezili 8a ginoume skefteite afto kai parigori8ite: polla tetoia tragoudia exoun perasei apo thn giourovision kai ME TERASTIA EPITIXIA mporw na pww….1)hard rock 2)chiki chiki 3) verka serduchki dancing(zipe zipe ai loulou) kai alla!!

  112. korina auta ta tragoudia exoun anei peitixia meta tis eurovision oxi stin eurovision kai auto pou xaaxnoume einai ena tragoudi pou tha kataktisei tin europi oxi to tsirko opws einai auto KAI TO LEW AKOUSTEME AUTO TO TRAGOUDI DEN THA PERASEI TELIKO THA KOPOUME kai osoi einai fan autou tou tragoudiou wraia alla mes stin ellada mono oxi kai stinn europi kai katgnwmi mou den ta eprepe kan na eixe paei EINAI TSIRKO THA GINOUME REZILI AN PAEI AUTO

  113. XAXAXAX RE TI GELIOOO….KAI POIO TRAGOUDI 8A KATAKTHSEI THN EVRWPH????TO ANGEL???I TO ONE LAST KISS???SKEFTIKE PRIN GRAPSETE ASYNARTISIES…ELEOS!!!..LUPI8EITE TA MATAKIA MAS…

  114. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΙΖΕΤΕ ΤΑ ΚΑΛΣΟΝ ΣΑΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΑ ΣΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΑΥΤΟ!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΝΑ ΠΑΝΤΡΕΜΑ ΣΚΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΥ,ΕΛΛΑΔΑ,ΧΑΒΑΛΕΣ,ΜΕ ΒΑΛΚΑΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ ΑΠΛΑ!!!!!ΤΩΡΑ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΕΣ ΛΟΥΓΚΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΓΝΩΜΕΣ ΤΟΥΣ ΑΣ ΛΟΥΦΑΞΟΥΝ

  115. vasili an nomizei oti kalitero apo to louka ygiorka einai auto ntropi ntropi na sugkrinete auto to apesio kai asxro prwta prwta tou lokas edine mineima auto ti minima dinei me ta pota oti to alkol einai dwrean ntropi deuteron ti elliniko exei oti einai elliniko tragoudi kai oti exei mpagklamadaki kai oti kapoioi thewroun tis skotsezikes foustaneles ellinikes enw tou louka ygiorka itan zepekiko wraio paidi pou stous koza mostra mono auto den vlepw kai an paroume kai ton agathwna ektroma kai oti itan kata eliniko tragoudi emena stou louka me xalas to hip hop einaio mono pou exei kanei kritiki gia tous allous tragoudistes xwris i alloi na exoun pei tipota oti exei mia exthra kai mia antipaloseini ntropi ama paei autos etsi stin eurovision me toso exthra tha ton diwxoune den tha ton anektoun na vgenei kai na sxoliazei opoion dipote xwris o allos na exei pei kati eurofan kota den zei monosou stin ellada kai katarxas auto to tragoudi den tha perasi teliko tha kopei kai xereis giati einaiREZILI GIATI THA GELANE ME TA XALIA MAS giati akoma kai o stoixos einai prosvlitikos giatin ellada ton alol einai dwrean ntropi kai oi europaiei theloun mpalada giati me auto to tragoudi tha xoreceis mono esu kai alla 30% atoma pou tous aresei mes tin ellada milw giati oi eurwpaiei tha to giouxaron kai tha to koroeidenuoun me auto to apotelesma den ginese esu rezilialla olli i ellada kai ama theleis na diaskedaseis me auto pare akouto ston upologisti sou oxi se oloi tin europoi kai den stin souidia pou persi nikise me tragoudara loipon den thelei na to pw kai etsi gerous thelei nea paidia as paei mono to sugkrotima o agathwnas to rezileuei kai sumfwnw akatapausta me ton nick kai esc1234

  116. mono kai mono agathwna tha dei o kosos ti axri malakia einai auto to tragoudi kai den tha vgei giati an vgeii monoi upostirixei tha einai ta 30 tois ekatw atoma kai kala tha kanei na paei kai na vgei teleuteo na rezileutou mipws kai katalavoun ti malakia to tragoudi

  117. Μπορείτε να λέτε τη γνώμη σας γράφοντας ελληνικά?
    Δεν υπάρχει πιο ανθελληνικό πράγμα όταν γράφουν κάποιοι greeklish. Σνομπάρουν την ελληνική γλώσσα.

  118. siga eirini…se epiase agxos to an 8a giouxaroun i oxi oi evrwpaioi???8a sou lega pou tous grafw avtous…kai gia na paei avto tragoudi,simainei oti exei parei psifous apo ena megalo kommati twn ellinwn…toso aplo einai…alla nootropia tou ellina…fovomaste min rezilevtoume stous evrwpaious,enw oi politikoi mas exoun karakseftilisei….kai an steiloume to angel,8a tous deiksoume oti den einai etsi…ti na pei kaneis…ELEOS!!

  119. Perastika sou Eguus…prepei na to sini8iseis giati toulaxiston 3 fores 8a to deis (1 elliniko teliko kai 2 esc)…me avto 10ada sigoura…twra eseis steilte ta ksekwla kai tis varetes mpalantes…HATERS GONNA HATE!!!

  120. edw nai milame gia politika giati auto to tragoudi den exei ixnws minimato kai poia i ousia autou tou tragoudiou to alkol einai dwrean me auto xereis ti deilonoume oti eimaste methouri kai den mas noiazei tpt allo ektos apoto alkol me suxwreis as vgei auto na rezileutite giati eseis to epeilexate kai na min perasei outo to ton teliko tou euxomai auti einai i euxi mou ston agathwna giati mexri ekei nai gia auto to tragoudi kai polu lew me klootsies diwximo ithele kai oso gia tous europaious pou tous exei gramenous den zei mon esu stin ellada zei kai ena pososto twn anthrwpwn pou theloun se enan diagwnismo pou exoun kai tis epeiloges na stoilous kati mi sourgelistiko mias kai exoun dinatotites alla kai mia fora akoma epeidi i neotropia tou ellina den exei oroio akoma ki ekei tha steilei kati rezileutiko gia tin patrida ti na pw kai PALI DEN ZEIS MONOS SOU STIN ELLADA

  121. eirini…den eipa oti zw monos mou stin ellada…eipa oti oi perissoteroi…ELLHNES 8a psifisoun to kalutero kommati apo ta 4 pou einai avto….esy pou 8es na deikseis stous evropaious ton politismo tis elladas me to ‘Angel’,psifise to..alla pistevw akomi kai twra pou polloi 8avete to tragoudi,8a vgei prwto,epeidi 1 polu megalo kommati ton Ellinwn 8a sto Steilei Sto MALMO!!

  122. Bρε ειρήνη sorry κιόλας, αλλά όταν κέρδισε η Dana για το Ισραήλ και ήρθε η Verka δεύτερη για την Ουκρανία σκέφτηκες ότι όλοι οι Ουκρανοί και οι Ισραηλίτες είναι τραβέλια? Η μήπως όταν κέρδισαν οι Lordi σκέφτηκες ότι όλοι οι Φινλανδοί είναι σατανιστές?
    Αλλοίμονο αν η συμμετοχή μιάς χώρας στον διαγωνισμό καθόριζε και την δημόσια εικόνα της.
    Εμένα μου αρέσουν λίγο παραπάνω οι koza mostra αλλά και το angel και το one last kiss είναι καλά κομμάτια και δεν θα είχα πρόβλημα να πάνε.
    Χαλαρώστε και απολαύστε τον τελικό στις 18 Φλεβάρη και ο καλύτερος ας κερδίσει. Δεν είναι ανάγκη να κάνουμε την eurovision ολυμπιακός-παναθηναϊκός.

  123. etsi akrivos giwrgo…otan kerdisan xwres me tetoies emfaniseis,tote kaneis den milise…twra tous peirazoun oi KM..pou sto katw katw mia xara kommati exoun,me POLU ENERGEIA!

  124. Σαν τραγούδι είναι πιο καλό από όλα το Angel αλλά για την eurovision το συγκεκριμένο θα πάρει πολλές ψήφους γιατί είναι διαφορετικό και ευχάριστο

  125. KAΘΟΣΑΣΤΕ ΡΕ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ????ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΣΛΕΚΤΙΚΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΚΟΒΩ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΚΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΜΕ ΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΕΙ ΟΛΟ ΠΑΠΑΡΙΤΣΕΣ.

  126. ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΟΥΓΚΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΟΠΩΣ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΑΛΑΝΤΗ ΠΟΥ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΣΚΙΖΑΝΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΚΥΛΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΣΟΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ 5ΑΝΤΑΔΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ Η ΜΑΡΜΑΓΚΑ.ΡΕ ΟΥΣΤ!!!!!!

  127. Δεν θα εκπλαγώ καθόλου αν επιλεγεί. Τώρα πόσο καλά θα πάει… αυτό παίρνει πολλή κουβέντα. Νομίζω ότι στο televoting θα πάει καλά, οι επιτροπές τώρα είναι άλλο θέμα. Πάντως οι σκωτσέζοι ή θα μας λατρέψουν για τα κίλτ ή θα το θεωρήσουν εθνική προσβολή. Προσωπικά δεν νομίζω ότι έχει σχέση με τον Λούκας και το τραγούδι σαν σύνολο

  128. aspaei auto den tha asxolithw allo an tha paei o agathwnas to mono pou na perimenete oti then tha paei katholou kala twte oloi eseis pou to xeifizete min to giouxarete etsi opws kanate gia ton saki to 2009

  129. να παει ο αγαθωνας ειναι και και της μοδας αφου μας καταντησανε να μην εχουμε λεφτα ουτε για ενα ποτο να παρουμε.ενω μπαγλαμαδακι παιρνεις ενα κατρουτσο και λιγο μπεκρη μεζε και μια πατατες και περνας τελεια.

  130. EΛΕΟΣ πια με το θαψιμο!!! ΟΠΟΙΟ και να παει πρεπει να το στηριξουμε, ΠΗΞΑΜΕ ΣΤΗ ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ ΠΙΑ!!! Και με συχωρειτε αλλα εμενα το τραγουδακι με ξεσηκωνει, θελω να στηκωθω και να χορεψω χασαποσερβικο, αυτο μου φτανει και μου περισσευει για το μεγάλο παρτι που ειναι η Γιουροβιζιον… (γιατι αυτο ειναι, απλως, δεν ειναι καμια εθνικη υποθεση, εδω ο κόσμος χάνεται και εμας το πρόβλημα μας ειναι οτι μας …ντροπιαζει ο Αγαθωνας!! ΕΛΕΟΣ δηλαδη, λιγη λογικη)!!!

  131. simfono apolitos me tin eirini giati theoro to tragoudi ekseftelistiko kai aparadekto…saki ama theleis na xorepseis kai na pieis bekri meze pigene na [pieis stin thalassa oxi stin eurovision.!!! eurofan emeis tha to thavoume to tragoudi giati einai apaisio!!

    episis agathona auto to tragoudi tha bgei teleutaia thesi kai den tha perasei kan teliko an to thesoume etsi kai na milas kalitera giati apo tin siberifora sou fainetai poso poromenos eisai.

  132. nropi kai esxo gia auto to tragoudi ti katadia pou exei vtasei i ellada na stelnoume tetoia vlakies kai an deite ligw tileorasi einai o mono pou den ta exei kala me olou kai auto einai meiwn

  133. exei dikio i eirini kai simfono apolitos oti einai to pio xalia tragoudi olon ton epoxon kai ama paei tha rezileutoume pragmatika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  134. siga re iwanna..kopse kati..efoson 8a to 8apseis esy,den 8a perasei…oloi fovountai apo simera tin mousiko iwanna na kanei kideies sto tragoudi…ELEOS!!!…

    eirini..epeidi eipe tin gnwmi tis i iwanna ti paei na pei avto??oti den 8a pane???ela..afou to ksereis ki esy poios 8a paei…

    lina…ki omws exeis akousei kai einai to angel…me mia ‘mpalotsa’ kai enan nano na pezei dj…
    eirini…avtes oi propagandes den pernane..allwste oute to 1/3 pou 8a psifisei den einai edw…epomenws…pistevw oti 8a pane oi km….me mia aneti niki….kai min ksexnate katigorite ton aga8wna,alla den einai monos…giati den lete kati kako kai gia km???…OLH H VOREIA ELLADA PSIFIZEI KM…!!!

  135. akou egw stin arxi ntaxei eixa arxizei na to sunithizw omws me tetoies dilodeis pou kaei kai den tis kanoun km mono o agathwnas gia olous kai gia ola kai ma epeithesei pou exeis askisei thelw mono kai gia auto alla kai to tragoudi den mou arese katholou na xeftilistei

  136. οχι οχι οχι κοζα μοστρα.τι φουστες τι μουστακια και χοροπηδημα ειναι αυτο? πολυ κιτς. η ελλαδα δεν μπορει να παει με ενα τοσο κιτς τραγουδι.σοβαροτης μηδεν. το εχει παρει και επανω του ο αγαθωνας και νομιζει και ποιος ειναι.οχι οχι οχι το τραγουδι δεν αξιζει.λυπαμαι

  137. ase re eurofan esi mono na sxoliazeis tous allous ksereis.apla leme eleuthera tin gnomi mas peirazei ??? dimokratia exoume ante. mas exeis zalisei kai esi me auton ton agathona na paei na doume ti tha katalaveis otan tha bgoume teleutaioi me auton

  138. IWANNA…απαγορευεται να σχολιαζω??δηλαδη σε ενα ποστ καποιος μονο γραφει την αποψη του και τελος???συγγνωμη,αλλα εγω δεν ειμαι ετσι..αν δεν θες η ζητα να σβηνουν τα σχολια μου η μην τα βλεπεις..εγω δεν εχω προβλημα…

  139. den me evrises esu alla o agathwnas pou nomizei oti einai kapoios giati edwmesa den mpainoume gia na vrizoun osoi grafoun tin gnwmitous aparadekto mpainoume edw kai kanoumia mia suzitisei oxi epeidi emena den mou aresei o agathwnas kai to grafw oxi mono egw alla kai kapoioi alloi pou den tous aresei kai denxomaste epeithesi giati na min mas aresei o agathwnas prwstheou eurofan den eipa gia sena

  140. Eιναι τραγικο καποιοι επειδη δεν τους αρεσει ενα τραγουδι που θα παει σε ενα show και οχι σε κανεναν πολεμο να γραφουνε για Σερβιες, Σλαβους, Ρουμανιες ,Μολδαβιες ξεχνωντας τα ακουσματα της παραδοσης απο την Μακεδονια και εχωντας μπερδεψει τον Bregovic με τον Joksimovic τους Athena απο την Τουρκια το 2004 με οτι αλλο μπορει να σκεφτει κανενας..Πραγματια ειναι λυπηρο να γραφονται τετοια πραγματα επειδη δεν τους αρεσει καποιους ενα τραγουδι και να χαρακτηριζουνε τα παιδια Σλαβους..Ντροπη και τιποτα αλλο…Ισως πρεπει καποιοι να κανουνε μια βολτα στην Μακεδονια και να ακουσε την τοπικη μουσικη προτου ανοιξουνε το στομα τους..Οποιος ξερει τα παιδια απο το Cabaret Balkan γνωριζει το τι πρεσβευουνε και ποια ειδη μουσικης πρωοθουνε..Τωρα αν καποιοι γινανε Ευρωπαιοι στο Κολωνακι, στο Κεφαλαρι η στο Καπανδριτη συγνωμη αλλα εμεις ειμαστε ΕΥΤΥΧΩΣ ακομα Βαλκανιοι…

    • Εγω ξερω οτι το τραγουδακι ειναι σουπερ κεφάτο και σου μενει!! Η φραση Alcool is free μονο δε μ αρεσει, χιχιχι, όλο το υπολοιπο το θεωρω πολυ ανεβαστικο και σιγουρα αλληγορικο!… Επειδη το Αngel που ωρυεστε δεν το χω για …σιγουρακι των επιτροπων οπως λετε, το θεωρω μια σουπερ φωνη, αλλα με μια συνθεση αλλα αντ΄αλλα της Παρασκευης το γάλα που λενε, και στιχους γλυκαναλατους μεχρι λιγουρας, προτιμω χιλιες φορες ενα τραγουδι με αισθημα “παμε για παρτυ” παρα μια κλαψα “σωσε με Θεουλη μου”!! Εγω νομιζω οτι εκει θα πεσει το γελιο!!!

    • Αλλά τέτοιοι είμαστε! Σε λίγο θα πούμε και τον Κολοκοτρώνη Σκοπιανό και το Ζορμπά Αλβανικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  141. Angela 15 Φεβρουαρίου 2013 στις 12:13 – Reply
    Εγω ξερω οτι το τραγουδακι ειναι σουπερ κεφάτο και σου μενει!! Η φραση Alcool is free μονο δε μ αρεσει, χιχιχι, όλο το υπολοιπο το θεωρω πολυ ανεβαστικο και σιγουρα αλληγορικο!… Επειδη το Αngel που ωρυεστε δεν το χω για …σιγουρακι των επιτροπων οπως λετε, το θεωρω μια σουπερ φωνη, αλλα με μια συνθεση αλλα αντ΄αλλα της Παρασκευης το γάλα που λενε, και στιχους γλυκαναλατους μεχρι λιγουρας, προτιμω χιλιες φορες ενα τραγουδι με αισθημα «παμε για παρτυ» παρα μια κλαψα «σωσε με Θεουλη μου»!! Εγω νομιζω οτι εκει θα πεσει το γελιο!!!

  142. Αυτη η ‘βλακεια΄οπως λεει θα παει Μαλμε!!!Εχεις διαβασει τουσ στιχους,να δεις ποσο χιουμοριστικη ειναι και ποση δοση αληθειας εχουν??

  143. Εγω το βρισκω τέλειο για το πανηγυράκι της Eurovisi-a…Ειδικά αν το αλλάξουν σε HELLENES are free.. ολο καταλάθος και μονο στο live στην τελευταία στροφή..να στείλουμε και μερικά μηνύματα εκει έξω….Πολύ ψηλά την εχετε μερικοί αυτή την οργάνωση..Ενα πανηγύρι είναι και το τραγούδι ειναι ιδανικό…

  144. 1) Της Ηλιαδης ειναι απαισιο σαν τουρκικο μπαροκ των σκυλαδικων ακουγετε.
    2) Του Αγαθωνα ειναι μια μπουζουκσιδικη Βαλκανικη μπουρδα δεν μου αρεσει. Και αυτοι με τις φουστες λες και το εσκασαν απο τσιρκο μοιαζουν.
    3) Του Alex Leon ωραιο αγγλικο κομματι αλλα χαλια παρουσια η χοντρη κυρια
    4) Η Απεργη ειναι πολυ καλη στα αγγλικα και σε φωνη αλλα το jazz τραγουδι της μετριοτητα

  145. GIA KAPOIOUS POU DEN EXOUN IDEA APO MOUSIKI THELW NA TOUS PLIROFORHSW OTI TO STYL KAI H MOUSIKI TOU ANGEL KANOUN TRAYASH AYTH THN STIGMH STHN AMERIKI EINAI OTI PIO KAINOURGIO K IDI EXEI ARXISEI NA ERXETE EYRWPH…….. ANGEL LOIPON 100% AN THELOUME NA PAME MRPOSTA

    • Ευτυχώς που διαθέτουμε και κάποιους “ψαγμένους” σαν κι εσένα και μας δίνετε τα “φώτα” σας, διαφορετικά θα κάναμε “harakiri”…

  146. Άντε και το καταπίνεις το τραγούδι αλλά αυτό το τραγικό ρεφρέν τι το θέλανε;
    Κατ’αρχάς που το βρήκανε το δωρεάν αλκοόλ να πάμε κι εμείς; Ή υπάρχει κανά κρυφό νόημα πίσω από τη φράση alcohol is free; Είναι καμιά μεταφορά; Μπας και σκεφθήκανε ότι οι βορειοευρωπαίοι γίνονται σούρα κάθε βράδυ και σκεφθήκανε να τους “σερβίρουν”;

  147. εδώ η πατρίδα σας καίγεται και εσείς ασχολείστε με καραμπουρδάρες. Είστε οι ίδιοι που βλέπουν Τούρκικες σειρές και αδιαφορούν παντελώς για το μέλλον αυτής της χώρας. ο κόσμος εδώ πεινάει και βασανίζεται και εσείς ασχολείστε με τραγουδάκια. Όταν θα ξεπουληθούμε εντελώς στους ξένους να δώ τι τραγουδάκια θα αναφωνείτε τότε. ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕΩΣ.

  148. re paidia sxoliazame tis iliadi me ton titlo kai ti mouskiki auto pou exei titlo alcol is free to prosexame ligo oti einai ena valetos titlos kai vlakweides gia auton pou to skeutike sufwnw apolutos tzortzio kai stayroula kai giorgo paidia sxoliazame to allo tto tragopudaki pou mporei na einai to autsaider kai asxoloumaste me to xazotragoudo loipon o toitlos ti munima pernaei eseis pou to upostirizete giati an xerete den metraei mono stoixous alla kai toitlo kai deuteron an auto to tragoudi itan toso wraio kai skiniki parousia xalia ti tha kanete loipon min vgeiazeste tha mas kerdisei auto me tin kaluteri skiniki parousiasei kai meta me tous stoixous 🙂

    • Επειδή αναφέρθηκες και σε μένα, απαντώ: α) Ο τίτλος, όπως και όλο το τραγούδι είναι σατιρικό στιχουργικά (ο στιχουργός είναι ιδρυτικό μέλος των Άγαμων Θυτών), β) δεν έγραψα σε κανένα σχόλιο μου ότι θα ψηφίσω αυτό και μάλιστα χωρίς να έχω δει τις ζωντανές εμφανίσεις.

  149. koita na sou pw an ta vlepame ola toso tragika ta pragmata tha eixame autoktonisei den lew einai tragika ta pragmata alla emeis edw pou sxoliazoume sxoliazoume gia allo logo den exoun kamoia sxesei auta ta duo ok kai gia ta tourkika pou les na egw vlepw tourkika alla epeidi ta vrizeis pigene kai kane esu ellinikes seires na doume ok ???? giati mexri kai auta pou vlepame ta vgalane

  150. emena mou arese. Epitelous i ellada tolmaei kai stelnei kati pera apo ta sinithismena. Kalo i kako, einai apla prototupo gia Ellhnikh symmetoxi. Mpravo Ellada pou ksefiges apo ta xazopop. Thavma.

  151. Οι στίχοι είναι καταπληκτικοί και αντικατοπτρίζουν σκωπτικά τι συμβαίνει σήμερα εδώ.Η μουσική ξεσηκωτική και ενδιαφέρουσα και η σκηνική παρουσία κάτι διαφορετικό από ότι στέλναμε μέχρι σήμερα. Μου αρέσει προσωπικά και σε σύγκριση με τα άλλα 3 είναι χαρούμενο και χαριτωμένο. Αυτά ακριβώς τα στοιχεία θα αξιολογήσουν ενδεχομένως οι Ευρωπαίοι εφόσον δεν αντιλαμβάνονται τη γλώσσα μας. Ας ευχηθούμε καλή επιτυχία στα παιδιά και ας μην το μετατρέπουμε σε πρωταθλητισμό. Σε τέτοιους διαγωνισμούς με πολλές χώρες και διαφορετικές κουλτούρες να συμμετέχουν, θεωρώ ότι η κάθε χώρα πρέπει να εκφράζεται όπως νιώθει και όχι όπως θα έπρεπε για να εκμαιεύσει ψήφους.

  152. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ … μη φερνετε την καταστροφη…ειδα πιο πανω…”αφου θελετε πατο,παρτε τον” ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΑΤΟ,ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΨΗΦΙΣΑΜΕ .. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ,ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ,ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΘΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΛΙΓΟ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ…ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ…ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΠΟΥΝΕ”ΟΠΑ ΡΕ ΣΕΙΣ,ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΤΡΕΛΑ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ ΕΓΙΝΕ” ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ?ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ “ΣΥΝΗΘΩΣ” ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΡΕΛΟΤΡΑΓΟΥΔΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ???ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΓΑΜΩΤΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ .. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ .., ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ,ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ,ΚΑΙ ΑΣ ΒΓΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Η 1ο!ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΕΙΤΕ…..μα μονο η νικη μας νοιαζει??ελληναρες δεν ειμαστε??τρελαρες δεν ειμαστε??νταξει, εχουμε και μπουζουκοστοιχεια,και οτι θες αλλα την με καλη εννοια τρελα των ελληνων???ας τη δειξουμε μια φορα δεν θα παθουμε τιποτα! Α και γραφετε ελληνικα σε αυτο το σαιτ πια να καταλαβαινομαστε και καθολου!

  153. Η Νορβηγία βγήκε τελευταία 11 φορές!
    Η Ιρλανδία κάποτε κέρδιζε αβέρτα κουβέρτα και το 2007 βγήκε τελευταία!
    Η Γαλλία έχει να κερδίσει απο το 1977!
    Η Ολλανδία απο το 1975!(Και να δει τελικό απο το 2004!)
    Η Φινλανδία έπρεπε να περιμένει 45 χρόνια για τη νίκη και την πεντάδα!
    Η Αγγλία τρώει πάτους και με μεγάλα ονόματα!
    Τα Σκόπια τη δεκάδα ούτε με το κυάλι και συμμετέχουν απο το 1998!
    Η Κύπρος 5η η καλύτερή της θέση εδώ και 32 χρόνια!
    Όνειρο θερινής νυκτός απο ξένους και ανθέλληνες να βγούμε τελευταίοι!(ΜΗ ΦΑΤΕ ΠΑΙΔΕΣ!ΑΠΙΘΑΝΟ ΟΣΟ ΨΗΦΙΖΕΙ ΑΛΒΑΝΙΑ,ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟΣ!!!!!!ΧΩΝΕΨΤΕ ΤΟ).
    Υπάρχουν και χειρότερα!Μην κλαψομου(ρ)ιάζετε άλλο! Στηρίζουμε και αγαπάμε την αποστολή μας.Αυτό γούσταρε η πλειοψηφία!!!!1
    ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!

  154. Εσείς στηρίξετε το δεν θα αναγκάζετε άλλους να στηρίζουν μια αηδία που ούτε μες την δεκάδα δεν είναι με βάση τα στοιχήματα 15 και αν την πιάσει που βλέπω να μην περνάμε τελικό εγώ πάντως θα είναι η πρώτη φορά που ότι και να κάνει η Ελλάδα αν και κατάβαθα δεν θέλω να περάσει τελικό αυτή που το ψηφίσαν να το στηρίξουν εγώ δεν το ψήφισα και για αυτό δεν με ενδιαφέρει ότι και να κάνει φέτος και να βγει πεντάδα που δεν θα βγει απαξιώ γιατί είναι σκέτος εμετός αυτά και δεν θα ξανασχοληθώ για αυτή τη βλακία.

  155. Εμετός σκέτος και βόθρος είναι τα σχόλια τα δικά σας.Όσοι απαξιειτε απλα μην ασχολείστε και μη μας τα κάνετε άλλο νταούλια.
    Εγώ πάντως ακόμα και για τον Ρακιντζή ήθελα να τα πάει καλά γιατί πολύ απλά ήταν Ελλάδα.
    Είπαμε όσοι ακόμα δεν το χωνέψατε,λεξοτανίλ για να γλιτώσουμε και οι υπόλοιποι το κλαψομούνισμά σας και τη χολή σας.

  156. επιτελους ενα τραγουδι με ελληνικους στιχους ρε παιδια… μπουχτησαμε στα ξενα… και ρεμπετικο, και σε ξεσηκωνει σουπερ, μακαρι να ξεσηκωσει και τους ξενερωτους εξω!!!!!

  157. …μια μαλακια και μιση…..αυτη η γιουροβισιον ειναι πανηγυρακι για ανεγκεφαλους….

  158. ΡΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑΤΕ ΣΤΑ ΓΑΡΙΔΑΚΙΑ? ΑΙΣΧΟΣ ΞΕΦΤΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ EUROVISION 2013 ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ