EUROVISION 2012: Μεγάλη νικήτρια η Σουηδία!

Όπως ήταν αναμενώμενο εδώ και καιρό, η Σουηδία και η Loreen με το Euphoria, κέρδισε την 57η Eurovision που ολοκληρώθηκε πριν από λίγο εδώ στο Baku του Αζερμπαϊτζάν. Η Σουηδία ήταν πρώτη σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της βαθμολογίας και τελικά κέρδισε την 1η θέση, αποσπώντας 372 βαθμούς (δεύτερο ρεκόρ ψήφων μετά τουυς 387 τη Νορβηγίας το 2009), αλλά δημιουργώντας ένα νέο ρεκόρ, αυτό των περισσότερων 12αριων με 18 συνολικά 12αρια έναντι των 16 που είχε ο Alexander Rybak.

Η εμφάνιση της Loreen, απλοϊκή στο σύνολό της, περιελάμβανε χορευτικές κινήσεις που παρέπεμπαν σε επίδειξη πολεμικών τεχνών, με τη χρήση αφαιρετικού φωτισμού για τη δημιουργία σκοτεινών σκιαγραφικών περιγραμμάτων. Χρησιμοποιήθηκαν επίσης εφέ αέρα αλλά και χιονιού που δημιούργησαν μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα τόσο μέσα στο Crystal Hall όσο και στις τηλεοπτικές οθόνες.

Η ελληνική συμμετοχή, το ‘Aphrodisiac’ από την Ελευθερία Ελευθερίου, κατετάγη 17η, με 64 βαθμούς, ενώ μια θέση πάνω βρέθηκε η Κύπρος, με 65 βαθμούς.

Θερμά συγχαρητήρια στην Ελευθερία Ελευθερίου και την ομάδα της Ελλάδας για την μεγάλη προσπάθειά τους όλη αυτή την περίοδο.

Η φετινή διοργανώτρια πόλη, το Baku αποχαιρέτησε τους συμμετέχοντες, τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους και τους επισκέπτες, ενώ το ραντεβού ανανεώθηκε για τις 14, 16 και 18 Μαΐου 2013 στη Σουηδία.

[youtube id=”bqT_jCxnKN4″ width=”600″ height=”350″]

 

Χαράλαμπος Γραμματικόπουλος / Βασίλης Τερζόπουλος

 

303 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εξαιρετικα αποτελεσματα,και το δι ταυτα:τραγουδια. Οποιος εχει τραγουδι θα κερδιζει απο δω κ πέρα. Τελειωσε η περιοδος των σωου…

  2. “Η Ελλάδα κατετάγη 15η” και ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στη Βικτώρια Χαλκίτη που τραγούδησε το τραγούδι.

  3. Έχω την αίσθηση ότι η Κύπρος είναι 16η και η Ελλάδα 17η. Θυμάται κανείς αν είναι σωστό αυτό που λέω εγώ ή αυτό που λέει το ogaegreece; Κρίμα που φέτος έσπασε το σερί της Ελλάδας όσον αφορά το Top 10.

  4. Εκτός από top 3 που ήταν λογικό, όλα τα άλλα ότι να’ναι. Μα η Κούλα 6η(!), η Τουρκία 7η(!), η Γερμανία 8η(!), Ιταλία και Ισπανία τόσο χαμηλά, 11η Μολδαβία(όχι ότι είναι άσχημο αλλά το Aphrodisiac Και το La la love είναι πιο ωραία) (!), η Ρουμανία πολύ κάτω, π.Γ.Δ.Μ 13η(!), Λιθουανία&Ουκρανία πιο πάνω από μας&κύπρο(!), Ισλανδία, Δανία και Νορβηγία που έπρεπε να είναι δεκάδα στις τελευταίες θέσεις:S
    Ποιος ψήφισε έτσι; -.-

    • Εμείς οι τηλεθεατές και οι επιτροπές ψηφίσαμε έτσι. Αν δεν συμφωνείς και εκπλήσεσαι εντάξει, σκέψου ότι υπάρχουν και χειρότερα! Όλες οι απόψεις είναι δεκτές και ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ.

  5. Παιδια δεν χρειαζεται να γκρινιαζουμε…μια ζωη ψηλα ειμαστε και αλλες χωρες δεν εχουν δει τον τελικο ποτε…..ας ειμαστε ευγνωμων…!
    ΣΥΓΑΡΗΤΗΡΙΑ στην Σουηδια το αξιζε…!
    Να ειστε σιγουροι οτι οι επιτροπες στις περισσοτερες χωρες μας μηδενισαν για πολλους λογους ομως ακομα και για πολιτικους….!
    Δεν αξιζει να γκρινιαξουμε και στα δυο κοριτσια…εκαναν οτι καλυτερο…!

    • ΣΥΜΦΩΝΩ ΦΙΛΕ.
      ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΠΕΡΣΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΕ…
      ΚΑΤΑ Τ’ΑΛΛΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ’ΧΕΙ Η ΦΕΤΙΝΗ ΨΥΧΡΟΛΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ :-((

  6. Ισλανδια Κυπρος και Νορβιγια τοσο χαλια? Νορβηγια τελευταια? Τι εγινε ρε?

  7. ok den 3anavlepw eurovision…ti na prwtosxoliasw…tin teleftea thesi tis norvigias?? tin 17 thesi tis elladas??ta eidia xalia kai tis kuprou???tin alvania mesa stous top 10?? tin lithuania kai tin macedonia pou piran kaliteres theseis?? tin kula pou dn a3ize toso poli??? ti allo ??? mono i triada kai xarika pou to azerbaijan pige kala….alla dld eleos ….dn 3anavlepw aman piaa

  8. POLI KALA TA APOTELESMATA AN EXERESI KANEIS TO PLASARISMA TIS TOURKIAS KAI TIN ADIKIA SXETIKA TIS ITALIAS OLA TA ALLA KALA HTAN TA APOTELSMATA…..TO MONO POU ME XALASE FETOS STO DIAGONISMO EINAI OI XALIA PAROUSIASTES POU HTAN SAN MOGGOLA KAI TO KOINO POU DEN XIROKROTOUSE KAI HTAN SXETIKA PSIXRO….H ELETHERIA KAI H HVH MIA XARA HTAN KAI PALI KALA NA LEME…ANTE KAI TOU XRONOU NA EIMASTE KALA NA PAME …L.

  9. Μαλιστα…Η ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΙΩΝ!!!Παντα ειχαμε συμμαχιες,αλλα όχι και ετσι!Αρχικα το περιμεναμε για την Σουηδια,no surprise!
    Η λατρεμενη μου Νορβηγια πατο? Really???Ελατε τωρα,αντικειμενικα,ηταν για πατο?Ξερετε τι λατρεια εχω στον Τοοji το τραγουδι του και δεν το λεω επειδη ‘θιχτηκα’,για πατο αυτό δεν ηταν!Ακομα και η Σουηδια εδωσε 3!!!ΟΥΣΤ!!!Σαν να δινει η Κυπρος 3 στην Ελλαδα!!!Και η Λιθουανια πιο πανωωω???
    Επισης το Ην.Βασιλειο,η Ισλανδια,η Δανια κτλ τοσο χαμηλα??? Καταλαβαινετε τι ζω αυτή τη στιγμη…τα νευρα ταβανι!!!! Η Ελλαδα 17η??? Tragic,αλλα εγω το ειχα πει ότι θα ειμαστε εκτος δεκαδας,όπως και η Κυπρος…και φυσικα ΔΕΝ το αξιζαμε!Και το Αζερμπαιτζαν επισης δεν αξιζε τοσο ψηλα ουτε με σφαιρες,και να είναι πιο κατω Ιταλια και Ισπανια…ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!!!!! Τι ηταν αυτό που παθαμε!!!! Όχι όχι,θα ξυπνησω από στιγμη σε στιγμη…ξυπνα Laurinda,είναι ένα κακο ονειρο!

    • Ασε μας ρε φιλε και συ,κοιτα τη ζωουλα σου και ασε μας εμας να κουμανταρουμε τη δικη μας,ελεος

    • Και μονο με αυτα που λες δειχνεις οτι εχεις πληρη αγνοια,οσοι με ξερουν καταλαβαινουν τι θελω να πω…α και εσυ οποτε μπαινεις εδω περα γραφεις ποτε τιποτα ουσιωδες ή βριζεις εμενα και οποιον αλλο βρεις μπροστα σου?Ποση σαπιλα ρε φιλε!

    • Ase re Laurinda, egw dn 3ereis poso apogohteftika, me Ellada kai Kypro. Gia oles tis overrated exw na pw pws EINAI ADIKOOOO
      Pantws th Norvhgia molis thn eida sto telos, se 8ymh8hka! Krima pantws. Telika ston B’ hmiteliko h Li8uania 3h kai h Norvhgia 10h isova8mia me th Voulgaria.

    • h alh8eia einai pws kai egw molis eida thn norvhgia teleftaia stenaxwrh8hka para polu kai 8umh8hka esena.panta evlepa pws egrafes kala logia gia thn norvhgia kai ton tooji.Dhladh h malta einai kaluterh pou thn perase h einai h li8ouania pou esteile ena gay pou paristanei ton michael jackson?oute h kuula htan kaluterh ,oute to azerbaijan.megales adikies fetos 🙁

    • Θάνο έχεις απόλυτο δίκαιο, ακόμα και αν προχώρησες λίγο παραπάνω. Η Λαουρίδα δηλώνει μαθήτρια και αν θυμάμαι καλά στην 3η Λυκείου. Δηλαδή εξετάσεις στο φουλ. Εδώ όλων των γνωστών τα παιδιά δεν χάνουν ούτε ένα λεπτό από το διάβασμα. Ούτε Γιουροβίζιον ούτε ιντερνέτ ούτε chat. Στις πολυκατοικίες φωνάζουν για ησυχία, για να διαβάζουν οι μαθητές. Η συγκεκριμένη μαθήτρια όλο το διάστημα της γιουροβίζιον και μήνες ακόμα πριν, ήταν καθημερινά στο σάιτ του OGAE και σχολίαζε σε κάθε θέμα, όχι μια, αλλά 2 και 3 και 4 φορές και έδινε απαντήσεις σε όλους σχετικά με το τι συνέβαινε κάθε λεπτό. Πότε αλήθεια διάβαζε τα μαθήματά της? Ακόμα και κομμώτρια να θέλει να γίνει, ή και πωλήτρια στο Hondos, πρέπει να έχει μια αξιοπρεπή βαθμολογία στα χαρτιά της, αλλιώς την θέση της πωλήτριας στο Hondos θα την πάρει η Καλλιοπίτσα της κυρά Μαριγούλας από τα Κάτω Πατήσια, που αντί να είναι όλη μέρα στο κομπιούτερ και να βλέπει τι είπε και τι έφαγε ο Tooji, καθόταν και διάβαζε για να πάρει ένα βαθμό της προκοπής. Επιτρέπετε μόνο τα πρωινά του Σαββάτου μια βόλτα μέχρι τον Ποδονίφτη για καθαρό αέρα. Καλή επιτυχία Καλλιοπίτσα στις εξετάσεις σου. Άντε και μιά μέρα να γίνεις και Παναγία των Πατησίων. Καλή επιτυχία και σε σένα Λαυρίδα και μην ξεχάσεις να μας ανακοινώσεις όχι μόνο την βαθμολογία σου για την Eurovision αλλά και την βαθμολογία του σχολείου σου!!!

    • Εγω απορω ακομα με τον εαυτο μου γιατι απανταω σαν κυρια σε μερικους…τον βοθρο θα επρεπε να ανοιξω και να παρουν αυτο που τους αξιζει,αλλα δεν το κανω γιατι ο καθενας με το επιπεδο του…και πληροφοριακα (επειδη μερικοι φτιαχνουν τη βιογραφια μου γιατι εχουν παθει εμμονη?) ειμαι 19,δινω δευτερη φορα και περυσι ειχα βγαλει 18500 μορια…αυτα!Και σταματηστε να ασχολειστε μαζι μου μερικοι,ασχοληθειτε με τη παρτη σας μπας και διορθωθειτε!

      • 18.500???????????
        Και ξαναδίνεις είπαμε;;;;;;;;;;;;;;Χαχαχαχα…
        ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ! ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΞΑΝΑΔΩΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ………ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΒΓΑΛΕΙ 18500 ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ (ΓΥΡΩ ΣΤΑ 17000 ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ) ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΑ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΩΣΑ!
        Θα το επαναλάβω γιατί νιώθω.Έχουνε περάσει 5 και 4 χρόνια απο τις δικές μου πανελλήνιες και κάθε χρόνο είναι σα να δίνω κι εγώ παρότι έχω φτάσει πτυχίο!
        ΟΧΙ ΑΣΤΕΙΑΚΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΛΟΙΠΟΝ! ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΤΕ ΡΕΖΙΛΙ!!! ΑΥΤΑ….

    • συμφωνω απολυτως μαζι σου αλλα εγω θα το παρω αλλιως το θεμα!1 ποντο μονο η βουλγαρια!? 1 μονο ποντο η γερμανια?η ρωσσια μονο 3?η σερβια μονο 4?η αγγλια τιποτα?;0 ελεος δηλαδη!βελγιο μονο 2 που εχουμε και πολυ καλες σχεσεις?αζερμπαιτσαν μονο 5 που μεχρι και σε πρωινο πηγε και χορεψε και τα τραγουδια τους? κοντευω να σκασω! του χρονου να στειλουμε την φουρειρα λεω εγω!

  10. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι η Νορβηγία βγήκε τελευταία και κάτι σκουπίδια τύπου Ουκρανία, Λιθουανία βγήκαν 15άδα.

  11. νομίζω ότι του χρονου (μετά από αυτό το αποτέλεσμα,που με τέτοια εμφάνιση δεν το αξίζαμε)θα πάρει την απόφαση να μην συμμετέχει…

  12. i moni dikaiologia pou mporw na vrw einai pws oloi psifisan souidia-rwssia-servia kai giauto egine enas axtarmas apo kei k katw. MA EINAI DUNATON SKOPIA, TOURKIA, LITHOUANIA, OUKRANIA PIO PANW APO MAS?????

    • Είναι, γιατί τουλάχιστον η Τουρκία είχε μια πρωτότυπη μελωδία (είτε άρεσε είτε όχι) και η Ουκρανή και ο Λιθουανός “τραγούδησαν”. Οι συμμαχίες λειτουργησαν προς όφελος όλων. Νομίζω ότι μόνο η Ρωσία ψηφίστηκε λόγω συμπάθειας προς τις γιαγιάδες

    • agxonosoun xoris logo .sto eipa tha ta paroume ….. ante tou xronou tora rantebou pali eurovision … kai prosoxi min paikseis ola ta lefta sto euro …xaxaxaxa .!!!!!!

  13. Ρε παιδια 1 βαθμο απο Βουλγαρια? ΕΛΕΟΣ δηλαδη…μας μηδενισαν οι επιτροπες…το 1 απο γερμανια? Δηλαδη περισυ τι εγινε? Φετος δεν ψηφισαν οι ελληνες…πλακα μας κανουν? Πως πηρε παραπανω η τουρκια που παιρναμε καυθε χρονο σχεδον τα ιδια? Στημενο….του κερατα ηταν…οχι για να μην κερδισουμε..αλλα επαιξαν πολιτικα παιχνιδια!

    • Δεν είναι υποχρεομένοι να μας ψηφίζουν κάθε χρόνο! Αυτό είναι ένα μεγάλο μάθημα για όλους όσους λένε ότι θα είμαστε πάντα δεκάδα λόγω της ομογένειας. Δεν πειράζει δεν έγινε και τίποτα! Και είναι καιρός πια να αλλάξουμε ύφος ΤΟ ΜΠΟΥΧΤΙΣΕ ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ (σες αποτελέσματα Ελλάδας, Κύπρου, Ρουμανίας, Νορβηγίας). Και του χρόνου καλύτερα

  14. TO MONO POU ME XAROPOIEI EINAI 1.POU KERDISE I SOUIDIA, 2. POU TA @@@DIDUMAKIA PATWSAN KAI 3.I ALVANIA (MOU ARESE POLU) POU PIGE PSILA.

  15. 1. Aναμενόμενη νίκη σε μια σκυλοβαρετή και τόσο προβλέψιμη ψηφοφορία
    2. Νομίζω ότι πήραμε τη θέση που μας άξιζε.
    3. Χάρηκα πολύ για το εξαιρετικό πλασάρισμα της Αλβανίας
    4. Καιρός να αλλάξουμε συνταγή. πολυφορέθηκε.
    5. Μπράβο στην Ελευθερία για την σκηνική εμφάνιση. Λυπάμαι που εξ’αρχής είχα την άποψη και συνεχίζω να την έχω ότι δεν το είχε το τραγούδι φωνητικά. Άκουγα 2 φωνές όπως στον ημιτελικό. Αν δεν ήταν η Βικτώρια δεν ξέρω που θα είχαμε καταλήξει

  16. Bravo rosia poli xarika 8a su r8o kapoia mera se agapo poliiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!bravo den to perimena 2 bravoooooo 12 points to cyprus from rusian gia mena

  17. ΠΠΠ οπως ακριβως το πες ελεινη παρουσια.ειμε ελληνας κ λατρευω τραγουδι σουηδιας μακραν καλιτερον πολυ μα πολυ καλυτερο κ απο σερβια κ απο αζερμπαιτζαν.δανια δεν ειδα;γερμανια κ αλβανια μπραβο πραγματικα μπραβο.οι κολογριες τι να πω απορω για να περνουν τετιους βαθμους σημαινει οτι τις ψηφισαν κ επιτροπες κυριως βαλκανια.ηταν μια γιουροβιζιον οσο αφορα το νικητη ΔΙΚΑΙΗ.

  18. ti na leme san tis karakakses- tetio stimeno pexnidi oyte sta stiximata toy podosferoy den pezete.afoy i koyla mas perase ti na leme stin sinexia.pedia- krisi exoyme ke den exoyme na plironoyme ta eksoda tis xoras mas.pantos i kameres den ksekolisan apo ti soyidia. mbravo stoys alvanoys. i i poytanes i voylgari ton ena ponto na to xosoyn sta opistia toys kala na pafoyn poy den perasan sto teliko. opios exi ta lefta kani koymando ke sta pexnidia. esxos- sketi apogoitevsi .mpoyrdes-k aidia.

    • Δηλαδή όποιος δεν μας λιβανίζει μονίμως να πάει να πνιγεί! Είναι μια άποψη που διαφωνώ κάθετα. Κανείς δεν είναι υποχρεομένος να σε ψηφίζει στο διηνεκές αν δεν του αρέσει το τραγούδι σου. Ηρεμήστε και μην βρίζετε, δεν είναι ένδειξη πολιτισμού αυτό, διαγωνισμός τραγουδιού είναι για να ενώνει τους λαούς, όχι ποδόσφαιρο ούτε πόλεμος.

  19. Πηραμε λοιπον το μαθημα μας, 17οι ομως ??? Οχι αλήθεια τωρα οι γριές αξιζαν δευτερη θέση ?? εεε όχι.Αμ η Τουρκία ?? Τι παραπάνω είχε απο εμάς ??? Ελεος δηλαδη οκ με τα απο τελεσματα αλλα εγω δεν συμφωνω με τις θεσεις της Τουρκίας, Μολδαβίας και Τρισαθλιας ρωσιας.Αυτα! Αντε και καλη αντάμωση στην Στοκχόλμη 2013!
    Οσο για την Λοριν, το άξιζε με 1000!

    • Η φαρσοκωμωδία της Ρωσίας ήταν τραγική αλλά καλοστημένη και πρωτότυπη, (δεν βλέπεις κάθε μέρα ηλικιωμένους να παριστάνουν τους τραγουδιστές, ειδικά στη Eurovision). Τη σιχαίνομαι τη ρωσική συμμετοχή, αλλά αγαλιάζω καθώς ήταν η μόνη μπούρδα που επιβραβεύθηκε, και μην ξεχνάτε η κακογουστιά είναι το μελανό σημείο του διαγωνισμού. Το τούρκικο τραγούδι είχε κάτι το διαφορετικό ήταν υπέροχα παρουσιασμένο, αν και μέτρια ερμηνευμένο. Το Αζέρι εμένα με παρξένεψε αλλά μάλλον στους περισσότερους δεν ενόχλησε το πάντρεμα αμερικανιάς και … κλαρίνων, όπως εμένα! Κατά τα άλλα η δεκάδα ήταν εκπληκτική. Μόνο η Δανία πιστεύω ότι αδικήθηκε κάπως, αλλά έχει τόσες φορές μπει σκανδαλωδώς στην πεντάδα που δεν τους παίρνει να μιλήσουν και αυτοί, όπως και εμείς που από το 2004 δεν λέγαμε να φύγουμε από τις 10 πρώτες θέσεις. Για όσους πάθανε σοκ ας συλλογιστούν πως μερικές χώρες δεν έχουν περάσει ποτέ στον τελικό.

  20. Συγχαρητήρια στη Σουηδία, πραγματικά αλλάζει σελίδα στο διαγωνισμό με αυτό το τραγούδι. Το χιλιομασημένο τίποτα της Ελλάδας πήρε ότι του άξιζε, έχω και το λέω από το Φεβουάριο. Το τραγούδι της Κύπρου θα μπορούσε καλύτερα αν είχε άλλη ερμηνεύτρια και σκηνική προσέγγιση.

  21. γιατι τοση κακια απο μερικους καθε χρονο ???? περιμενετε στην γονια για να βρισετε . ας πηγενατε εσεις να τραγουδισετε …. ευκολα τα λογια . 5-6 τραγουδια πιο πανω απο την ελλαδα μας , που δεν αξιζαν ουτε για τελικο . και ακουστε το καλα ….. απο την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ….. εκτως αν δεν αισθανεστε ελληνες . στα δυσκολα και στις αποτυχιες χορια ..αν μπεναμε δεκαδα και φετος θα λεγατε αλλα . νομιζετε πως στις χωρες με τις ισχυρες συμμαχιες , οι κατοικοι αντιδρουν τοσο υποτιμιτικα για αυτους που τους αντιπροσωπευουν ??? εδω ειναι η διαφορα αναμεσα σε εμας και αυτους …. και η κυπρος αξιζε καλυτερη θεση …. εκτως αν πιστευετε πως σκοπια και τουρκια για να μην παω παρακατω , ειχαν κατι καλυτερο απο εμας ….

  22. Ξαναζούμε νύχτες Ρακιτζή μου φαίνεται!!! Η Ελευθερία το είπε καλά το κομμάτι, αλλά είναι φανερό οτι η Ευρώπη βαρέθηκε απο εμάς το συνηθυσμένο εθνο-ποπ, σύν το ότι μας έχουν όλοι στην μπούκα λόγω κρίσης ήρθε κι’έδεσε. Του χρόνου ας δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό.
    Όσο για την Σουηδία αν και δεν ήταν το αγαπημένο μου κομμάτι, πιστεύω οτι το άξιζε. Το τοπ-3 ήταν το ίδιο μ’αυτό που προέβλεψα, απο’κεί και πέρα όμως ότι νά’ναι! Αζερμπαϊτζάν 4ο? Εσθονία 6η? Γερμανία 8η??? Ισλανδία στον πάτο? Λιθουανία και Μολδαβία πιό πάνω απο μάς?????????? Θα πηδηχτώ απ’το παράθυρο!!!!
    Eπίσης κρίμα και για την Κύπρο, την Ήβη την περίμενα πιό πάνω αν και δεν τρελενόμουνα με το La la love.
    Υ.Γ Όχι τίποτ’άλλο πόνταρα την Ελλάδα στις θέσεις 7-10 στον ΟΠΑΠ και πήγα κουβά 🙁

    • βλαχο-ποπ καλυτερα 😉
      φιλε οντως,κατανταει βαρετο.πρεπει να στειλουμε κατι φρεσκο του χρονου.ετσι οπως το βλεπα,νομιζα οτι η ελευθερια θα βγαλει κατι σκοινια απο το στερνο του χορευτη και θα αρχισει να παιζει λυρα με μια μεγαλη βεργα,if u know what i mean.

  23. ΡΕ ΣΕΙΣ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΤ’ΑΡΧΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΑΜΕ ΙΔΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΛΕΓΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΧΑΙΡΟΣΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ… ΛΟΓΙΚΟ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΤΟΠ10. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΟΣΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΑΣ ΒΓΑΛΑΝ 20ους)… ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΠΛΑ ΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΚΡΙΝΑΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΠ3 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΕΞ’ΑΡΧΗΣ)

    • Για πες μας βρε Μητσάρα από που έχεις τις πληροφορίες για τις επιτροπές;

      • ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΠΛΑ… ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΒΓΑΛΑΝ 20ους ΜΕ 46 ΒΑΘΜΟΥΣ… καποιο πουλακι απο τον οργανισμο που κανει την eurovision!!!

      • EKTOS APO ILITHIOS EISAI KAI POLI PSEFTIS……KALA RE FILE POSOSTA MALAKES MAS PERNAS …..KOSPE TIS PIPES KAI MIN LES TETIA PARAEXO GIATI GINETE REZILIS

      • θανο κατ’αρχην μην βριζεις γιατι δεν σε εβρισε κανεις!!! τις μαγκιες σου αλλου…δεν σου ειπε για τα σιγουρα αποτελεσματα μετεφερα κατι που κυκλοφορουσε σημερα στο διαδικτυο… και ειναι πολυ πιθανο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ να ισχυει!!! οποτε αραξε και ηρεμησε

      • PALI PSEMATA LES GIATI PRIN EGRAPSES OTI SOU TO EIPE ENA POULAKI STON ORGANISMO KAI TORA OTI TO VRIKES STO DIADIKTIO….TELIKA EISAI PERISOTERO VLAKAS APO PSEFTIS…..ASE TO POULAKI STO DIADIKTIO KAI PIASE TO POULAKI SOU MPAS KAI XALAROSIS

      • ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟ EBU??? ΣΕ ΕΝΑ BLOG ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ… ΤΕΣΠΑ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑ… ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΘΕΑΜΑ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΟΨΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΟΛΑΡΕΙΣ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ…

  24. Πάντως η παρατήρηση είναι ότι πλην Ρωσίας πρώτευσαν καλές ή πρωτότυπες συνθέσεις (αυτό αφορά και την Τουρκία είτε μας αρέσει είτε όχι) και κυρίως καλές ερμηνείες: Αλβανία, Αζερμπαιτζάν, Ισπανία, Εσθονία, Ιταλία. Πάλι θα το γράψω είτε με επιτροπές είτε χωρίς, τα αποτελέσματα πολλών χωρών είναι εντελώς κλισέ…

  25. eco na po kala emeis den steilame toso kalo tragoudi alla rr paidia einai dinaton tourkia,lithouania kai oukrania na mas pernane kai to kuriotero i kypros to aksize pio polu ti thesi sti 5 gt evale ta dinata tis.ti na po xeiroteri psifoforia pou egine pote.telos panton as eimaste aisiodoksei na leme mpravo sta koritsia pou prospathisan ante kai tou xronou.

  26. παιδιά για να δείτε πόσο στημένο είναι το παιχνιδι: πέρσι στο ημιτελικό η επιτροπές μας έβγαλαν 3ους,και στον τελικό 14ους. ενώ το κοινό στο ημιτελικό 1ους και στο τελικό 3ους!!!

  27. Παιδια, τί χιλιοακουσμενο? Περιμενετε μερικοι “εξυπνοι” να δουν τα αποτελεσματα επιτροπης και κοινου και τοτε θα δουμε… ειδαμε και περισυ…οι ποιοτικες επιτροπες μας ειχαν 14ους…. ασε ρε φιλε…Στημενο ηταν…γαμω την Γερμανια τους γαμω….τους κωλοφασιστες!

  28. ουτε ενα ποντο απο αγγλια και μονο ενα απο βουλγαρια και γερμανια ??? δηλαδη πρεπει να πιστεψω πως οι ελληνες που ζουν εκει δεν ψηφισαν ελλαδα ??? ασε που απο ενα σημειο και μετα σταματησαν εντελως να μας ψηφιζουν … ξερετε οταν” ολως τυχαιως ” οι σκανδιναβικες χωρες και αυτες της βαλτικης ψηφιζαν διαδοχικα …. θα συμφωνησω λοιπον με την φιλη ρωξανη …..

  29. No comment … Σε μερικά συμφωνώ,σε μερικά όχι … πάντως της ΠΓΔΜ της άξιζε μια καλή θέση … η Μολδαβία/Γερμανία/Εσθονία=υπερεκτιμημένες … για να μην πω Τουρκία,Σερβία … άντε και η Ρωσία που κόντεψε να νικήσει δηλαδή τι άλλο να δεις … α,ξέχασα και την 26η θέση της Νορβηγίας … και Ελλάδα & Κύπρος 17η και 16η … και αναναμενόμενος νικητής … οκ κάτι άλλο ??
    Η ΕΡΤ να βάλει μυαλό και ή να μην συμμετάσχουμε καθόλου του χρόνου ή να στείλουμε μια απευθείας ανάθεση σε έναν λαμπρό καλλιτέχνη με έναν σπουδαίο στιχουργό.

  30. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ!ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ!ΚΡΑΞΤΕ ΡΕ!ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ!!ΤΟ ΘΕΜΑ, ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ!

    • Δεν βλέπω κάτι πολιτικό, συγγνώμη δηλαδή, στη πρωτιά της Σουηδίας. Προσωπικά πλην Αλβανίας (που το χάρηκα όμως) δεν με εξέπληξε το top ten. Εξαιρετικοί ερμηνευτές τουλάχιστον. Χαίρομαι που κανένα από τα πρώτα δεν βασίστηκε σε χορευτικά αλλά σε ερμηνείες ή συνθέσεις.

  31. ναι καλα συνεχιστε να λετε εσεις. το χιλιομασημενο τιποτα της Ελλαδας. του χρονου να βαλουμε τις γαγιες να μοιρολογουν ή να βαλουμε καποια να τσιριζει για να δειξει οτι εχει φωνη. Δεν το ειδατε? Ενα σκατο πολιτικο παιχνιδι.. η σουδια πραγματικα ηταν νικητρια αλλα ολες οι υπολοιπες …. εμεις ειμαστε με το χιλιομασημενο ethno pop. η τουρκια?
    εthno ειχε και αυτη και τωρα και το 2009..ολες οι συμμετοχες της εκτος του 2010 ηταν εθνο. Μην ακουω βλακειες για χιλιομασημενο τιποτα της Ελλαδας. Η καλομοιρα με χιλιομασημενο ποπ δεν πηγε και τοτε..? Αλλα χεστε το..δεν ειναι να ασχολουμαστε..ο διαγωνισμος ειναι για κλαματα. Ειλικρινα καλυτερα να μην παρουμε μερος του χρονου και γενικα ποτε ξανα. Και του χρονου ακομα και οπερα να στειλουμε, τελευταιοι θα βγουμε

  32. ΑΠΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ 1 ΒΑΘΜΟ!!!!!!ΝΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!!!ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΞΩ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΝΕ!!!!!

  33. SOORY GUYS
    Αλλα συνελθετε….δεν χαθηκε ο κοσμος…εδω χρεοκοπησε η χωρα δεν ξερουμε τι ξημερωνει αυριο δεν θα υπαρχουν φαρμακα και αλλα βασικα και εσεις τα πηρατε για ενα παρτυ τραγουδιων στο οποιο δεν πηγαμε τοσο καλα…ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!

  34. loipon meta apo autin tin thesh thewrw i ellada tou xronou dn tha simetasxei kai to idio i kupros afou oti kai na stilei i dn tha perasei i tha paei poli xamila….upirxa pola kala tragudia ta opoia omws omologumenos patwsan kai dn to perimena(ma eine dinaton gamoto 5i i alvania kai 17i ellada???? eine???) loipon epishs exw na pw oti i ellada dn psifistike kurios apo epitroph gia politikus logus…..ti na pw alli akri dn vgazw….ma toso anatropi????

  35. παντως εγω με τις αποτυχιες νιωθω πιο κοντα σε αυτους που αντιπροσωπευουν την πατρδιδα μου ….

    • το ζητημα ειναι η αναλυση επιτροπων και κοινου…γιαυτο τα βγαζουν μετα απο καιρο…

  36. Makari I apoluti psifoforia politikwn sumferontwn!!! Ti na pw….i ellada gia mena itan top5. Akou Estonia,Albania,Azerbaijan,turkey? Eleos!!!!!!

  37. καλα δεν θα πεθανουμε κιολας… αλλα ο Oikotimes βγαζει χολη…το ΖΩΟΝ… αληθεια τα λεφτα απο τις διαφημισεις τα εχει δηλωμενα στην εφορια ? εε? Εχει κανει εναρξη?

  38. 1. ITALY 225  2. SWEDEN 189 3. ESTONIA 174 4. SPAIN 171 5. UNITED KINGDOM 144 6. DENMARK 127 7. ICELAND 126 8. FYR MACEDONIA 121 9. SERBIA 110 10. AZERBAIJAN 109 11. ALBANIA 96 12. ROMANIA 93 13. BOSNIA H 91 14. UKRIANE 80 15. GERMANY 77 16. MOLDOVA 76 17. CYPRUS 75 18. TURKEY 69 19. RUSSIA 56  20. GREECE 46 21. NORWAY 44 22. IRELAND 37 23. FRANCE 32 24. HUNGARY 32 25. LITHUANIA 25 26. MALTA 11

    ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΔΙΑΡΡΕΥΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΩΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ… ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΙΣΧΥΕΙ

    • Δεν υπάρχει περίπτωση με αυτή τη διαφορά βαθμολογίας η Σουηδία να μην κέρδισε και στις επιτροπές.

    • Den υπάρχει περίπτωση να ισχύουν αυ’τα τα αποτελέσματα!Αν το UK ΄ήταν τόσο ψηλά με τις επιτροπές δεν θα κατέληγε 25η θέση!

  39. οντως πολιτικα παιχνιδια …. αν ανατρεξετε στα σχολια στο τραγουδι μας και στο επισημο σαιτ του διαγωνισμου και στο βιντεο , θα δειτε οτι επεσε πολυ κατηγορια απο ξενους … κυριως τουρκους … λες ηξεραν που θα τερματιζαν ….θελω να πω πως υπηρξε λασπολογια και αναφορες φισικα στην κριση , την οποια αυτοι μας φορτοσαν

  40. epitelous prepei na allaksei i elllada motivo k na steilei kati diaforetiko!!exei kourasi to styl mpouzouki syrtaki sousta ktl!!!!kati allo re paidia!!!!k oxi mono mpoutia k omorfa afwna koritsakia!!!!mporoume k kalitera alla me mia anatropi!!!kati se pio paradosiako stul tha epiane nomizw!!!kati kainourio gia tin evrwpi!!!kati se klarino alla oxi tsifteteli!!!!giati oxi!!!!

  41. efxaristw ConP.ta kantilia tis omws me 7 vathmous pou edwse lithouania ? apo 15 tin ellada tin pige 17 k tin eixa valei 11 me 15 sto pame stoixima.paliogamimeni.min sikrinete tis alvanias me tin ellada makran kalitero alvanias.k kapoioi ellinares na doun kala ti mas ekproswpise k meta na milane .kanena provlima me eleftheria me ooo omws ne.an k agapw dana k elena perase i epoxi tous.telos oxoi alloi klwnoi alliws stop.

    • Γεματη Λιθουανους ειναι μεταναστες χρονια τωρα…θυμαμαι παλια στο στοιχημα ειχα παιξει τελευταια θεση(ποια χωρα θα ερθει και ειχα βαλει Ιρλανδια…νομιζω το 2007 οπου 3 χωρες ισοψηφισαν στο τελος αλλα ευτυχως ενω και η Λιθουανια ηταν στον πατο ψηφισε σχεδον στο τελος παλι η Ιρλανδια και χοροπηδησα…!

  42. pragmatika den xero ti na protopo! gia tin estonia pou rthe 6i? GIA TO FYROM POU RTHE 12o kai tin lithouania 13i? TI EINAI AUTA? I NORVIGIA TELEUTAIA? EIMASTE SOVAROI?

  43. ανησυχω μηπως βγαλουν την κακια τους οι ευρωπαιοι και στο ποδοσφαιρο που ξεκιναμε σε λιγες μερες … αλωστε τα ιδια δεν εκαναν και στο μπασκετ με τον παναθηναικο πριν λιγες μερες , τα ιδια δεν πηγαν να κανουν και στον ολυμπιακο αλλα δεν τους περασε …… ??? μπραβο σε ολους … !!!γουσταρω να βλεπω ελληνικες συμμετοχες … θελουν δεν θελουν θα μας βρισκουν μπροστα τους !!!

  44. Μια χαρά ειναι η θέση μας!Επιτέλους πρεπει να δουλέψει λίγο η ΕΡΤ και να στείλει 1 ΤΡΑΓΟΥΔΙ την επόμενη φορά!Η Ισλανδία 20η είναι τεράστια αδικία και να βγει 14η η Λιθουανία το αίσχος.Και η Τουρκία και η Μολδαβία(Yuck!)ψηλότερα απ’οτι τις περίμενα.Thank God η Loreen κέρδισε!

  45. 17 i eladda , 16 i kipros. ena mpravo stin europi. den me noiazei pou vgikame emeis san ellada 17 giati eimai kai ego ellinas, alla na katalavete tin synomosia toy pio politika stimenoy diagonismoy stin istoria tis eurovision i kirpos pou to kommati aksize esto 10 na vgei den to psifise kaneis. Kala emas, ti egine dld toso poli sixathikan to tragoydaki tis eleutheria poy den toy dinan oute ena ponto..koroidies toy kerata, ego apo tin arxi tis psifoforias katalava ti pezete. nomizo edo prepei na stamatisei kai i simmetoxi tis elladas ston diagonismo. paizoun me tin ellada se oli tin europi, den eftege to tragoudi mas alla oi europaioi apofasisan na mas dosoyn alla ena isxyro minima. i ellada tin odigoun se ena adiexodo.. krima gt nomiza oti i mousiki ennonei tous laous..mpravo stin loreen, i moni pou pragmatika aksize na nikisei..oso gia to oti mesa stin dekada itan kales fones.. alitheia? kai i islandia ti ekane sto telos? foyskes! i europi apopse mas edeixe tin dynami tis kai mas dikase kanonika….

  46. egw stenaxwrieme perissotero gia ta duo koritsia…..ta kaimena tha lipithikan poli….eidika i eleftheria pou espase ta seri tis 10adas tha lipithike poli….elpizw na min faei kra3imo stin tv….dioti pragmatika eitan poli kalh opws kai i ivhh

    • Ότι η Ελευθερία θα φάει κράξιμο αύριο στα μεσημεριανά είναι σίγουρο. Σιγά μη χάσουν ευκαιρία στο Star να τη θάψουν.

    • Γιατί να την κράξουν;
      Όλοι ήξεραν πως δεν έχει φωνή.
      Μετά τα αποτελέσματα το έμαθαν;

  47. η σουηδια το αξιζε και νομιζω ειναι απ τα λιγα που συμφωνουν οι περισσοτεροι..
    την ρωσια δεν την περιμενα τοσο ψηλα λογω επιτροπων αλλα καταφερε αλλη μια ιδιαιτερη τηλεοπτικη συμμετοχη να τα παει τελεια.
    χαρηκα για την τριτη θεση της σερβιας φυσικα γιατι το αξιζε..
    επισης χαρηκα για την αλβανια και να πω την αληθεια το περιμενα.
    επισης ημουν σχεδον σιγουρος και επαληθευτηκα με τον πατο της ισλανδια και της δανιας.κριμα ομως.
    απο κει και μετα οσον αφορα εμας νομιζω οτι αποδειχτηκε οτι δεν τα πηγαιναμε καλα λογω συμμαχιων αλλα επειδη αρεζαν τα τραγουδια μας.που ειναι λοιπον οι συμμαχιες?φετος δεν αρεσαμε.
    σιγουρα περιμενα κατι καλυτερο αλλα δεν απογοητευτηκα γιατι περιμενα οτι θα γινοταν..
    εχουμε εξασφαλισμενη την 10αδα και δεν το ξερω?δεν νομιζω..αν δεν αρεσει το τραγουδι δεν κανεις τιποτα…
    αλλες χωρες δεν ξερουν τι θα πει τελικος η παντα ειναι προς το τελος.
    δεν εγινε και τιποτα απλα καλο θα ηταν να δοκιμασουμε και κατι αλλο.οπως περσι.
    και δεν νομιζω ετσι ξαφνικα οτι στην ευρωπη μας μισουν.σιγουρα οι επιτροπες μας ειχαν πολυ χαμηλα.αλλα αποκλειεται να μην αρεσαμε καθολου?γιατι πρεπει να ειναι πολιτικο παιχνιδι?

  48. για οσους νιωθουν ειδικοι στη μουσικη , εγω παντως δεν ειμαι , θελετε να πειτε πως ακουστικα το τραγουδι μας ηταν χειροτερο απο τις μισες – ξερετε ποιες – χωρες που μας περασαν ??? δηλαδη ειχαν κατι καλυτερο ??? ακομη και ασχημο τραγουδι να στειλει καποια χωρα … συγκρινετο με τα υπολοιπα του διαγωνιμσου και μετα βγαλε συμπερασμα …. αυτο λεγεται αντικειμενικη αντιμετωπιση ….

  49. και παιδια καταλαβετε οτι η eurovision δεν υπαρχει απ το 2004 για την ελλαδα..και εννοω πως καλομαθατε με τις θεσεις μας και νομιζατε οτι παντα τουλαχιστον 15 χωρες θα μας δινουν βαθμους και μαλιστα μεγαλους..
    υπηρχε και το 2002 και 2003 και πηραμε παλι 17η θεση..
    υπηρχε και τη δεκαετια του 90 και παιρναμε μετριες θεσεις..
    ειμαστε οι μονοι που 8 συνεχομενα χρονια ημασταν 10αδα..
    και αλλες μεγαλες δυναμεις του διαγωνισμου εχουν παει χαλια αυτα τα χρονια..ρωσια,ουκρανια,τουρκια (περσι ουτε τελικο ειδε)..
    καταλαβετε πως τιποτα δεν ειναι δεδομενο.

  50. Το Αζερμπαϊτζάν δεν ήταν για 4η θέση πιστεύω.Η Αλβανία ήταν φωνάρα αλλά είχε και ΤΕΡΑΣΤΙΑ υποστήριξη απο την διασπορά Αλβανων και ΚΥΡΙΩΣ Κοσοβάρων.

  51. θα χαρω διπλα οταν για μια και μονο φορα οι ελληνες χειροκροτησουν τους αλλους ελληνες που προσπαθησαν …. ζω με αυτο το ονειρο …..

  52. ontos krima gia ta koritsia. ena kalani krazei stin tv kai elpizo toylaxiston na sevastei tin prospatheia kai ton dyo koritsion. kapoios na mazepsei to oikotimes poy exei valei kai tin eleutheria os foto kai leei oti dikaionontai kai oti oi europoaioi dikaios esteilan ayto to “skoupidi tragoudi” ssta skoupidia. akoma kai tora mas xtypane.. epitelous einai geloioi. orea as poume oti itan skoupidi giati tote den lene kai gia tin karakitsati russia.. ante epitelous.

    • nai rr niko….edwsan oti kalitero borusan kai nw sigura ma sigura dn a3izan tetia thesi….elpizw avrio na dw stiri3e estw apo emas tous ellines kai oxi na lene to a3ize ….i prospatheia metraei allla se enan diagonismo pou ola eine stimena apoti fenete tpt dn logariazetee

  53. Για το Αζερμπαϊτζάν δεν βλέπω να σχολιάζει κανείς… Καλά η Αλβανία, ΟΚ και με την Εσθονία (ήταν συγκλονιστικό το παλικάρι), αλλά τι έγινε με το Αζερμπαϊτζάν..; Και πώς έγινε πάλι και μάζεψε φοβερούς βαθμούς από φτωχές/μικρές χώρες που επιτροπές και televoting εξαγοράζονται για πλάκα..; λέω τώρα……

  54. τελικα ειναι βλακεια που τους δινουμε τα λεφτα μας ψηφιζοντας αφου αυτοι βγαζουν δικα τους αποτελεσματα …

  55. ΄Αξια νικήτρια, πολύ όμορφο τραγούδι ατμοσφαιρικό, ξεχώριζε από όλα τα άλλα χωρίς να προβάλλει φθηνά την σεξουαλικότητά της- νισάφι ..

  56. Ε ρε παιδιά, όχι και 17οι! Πολύ κάτω! Όχι τίποτ’ άλλο, χαλάσαμε και την παράδοση να είμαστε στην δεκάδα εδώ και χρόνια. Βέβαια εκτός από τη Σουηδία, όντως όλες οι υπόλοιπες χώρες κατέληξαν σε ό,τι να ‘ναι θέση! Η Εσθονία πάνω από την Ιταλία;; Τα Σκόπια (ναι Σκόπια και ΟΧΙ Μακεδονία που πολλοί εκεί στο στάδιο λήσαξαν να την αποκαλούν έτσι!) να είναι πάνω από Ελλάδα, Κύπρο και Ουκρανία;; Πραγματικά όντως πρέπει να αλλάξουμε είδος τραγουδιού ή να μην πάμε καθόλου του χρόνου. Ξωδεύουμε που ξωδεύουμε τόσα λεφτά, ας καταλήγουμε σε καλή θέση τουλάχιστον! Αλλα ρε παιδιά, η Ελευθερία μέχρι και βρακί κόντεψε να τους δείξει, πώς δεν έδωσαν λίγο παραπάνω;;; χαχαχα!

  57. δεν ηξερα παντως πως την γιουροβιζιον την διοργανωνει γερμανικη εταιρια …. το ακουσε κανεις αλλος η μονο εγω ????????????

  58. elena fovero to sxolio sou gelasa poli k gw nomiza oti tha anixei kapoio vivlio me kardia.Greek oi ellines tha xeirokrotisoun otan doun kati kenourgio opws o loukas myrise ellada.i ert na stamatisei to fagopoti k tou xronou na servirei kati diaforetiko.emena pote den mou arese to ooo to theoro xefwnimeno oute kan gay gia karnavalaki anet to tragoudi mas.den xreiazontan i lexi ellada sto katw meros tis othonis oi eurwpaioi mas exoun mathei kala.to mono kalo stin simetoxi mas ta podia tis eleftherias tipota allo ma tipota allo.akoma k oi xoreftes k xorografoi oi idoi.eleos ert

  59. Paideia as eimaste ligo antikimenikoi, to song tis Elladas kai tis Kuprou, xazotragouda itan! Apo fwni MHDEN, ase pou i Hbh itan falsa se kapoia shmeia! H thesi pou peirame nomizw pws itan oti prepei, auto mas aksize me ta pitsirikia pou steilame! Fusika kapoies xwres psifizontai metaksu tous, alla gt sas xalaei? to 12ari tis Elladas pros tin Kupro kathe xrono kai toumpali, mas aresei?! Oso gia th Souidia, aksize ti prwti thesi, h Rwssia, ean den itan oi giagioules mallon tha xaropalebe na mpei 10ada, h Albania eixe ena apo ta liga poiotika tragoudia fetos, h ermhneia htan sti glwssa tous kai giauto aksizei dipla sugxarhtiria! Krima gia tin Italia, aksize kaluteri thesi!

  60. Η ελληνική αποστολή ήταν ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΗ!Δεν πειράζει που βγήκαμε στη 17η θέση!Μεγάλη αδικία!Παίζονται πολιτικά παιχνίδια!Ελευθερία ήσουν ΥΠΕΡΟΧΗ!Για μένα, ήσουν νικήτρια!♥

  61. η σουιδια που κερδισε εχεις προσεξει οτι εδω και αιωνες στελνει ιδιο στυλ ???? οι καλοπροαιρετοι χειροκροτουν παντα οι κακοπροαιρετοι ποτε …. sorry που δεν βγηκαμε πρωτοι ….

    • φιλε μου η σουηδια το 2009 εστειλε οπερα,το 2010 ποπ μπαλαντουλα,το 2011 ποπ χορευτικο και φετος κατι πολυ διαφορετικο..
      η ελευθερια σιγουρα εκανε οτι μπορουσε οπως και ολη η ομαδα..
      εμεις ομως το 2004,2005,2007,2008,2010,2012 στελνουμε τα εθνο-ποπ μας..ε νομιζω απ τη στιγμη που περσι μας πετυχε το τολμημα ας το ξανακανουμε.

  62. Χάλια τραγούδια όπως της Μολδαβίας, της Τουρκίας και της Αλβανίας να μπαίνουν στην δεκάδα (geopolitical voting) και τραγούδια που αξίζουν περισσότερα όπως της Κύπρου, Νορβηγίας, Ισλανδίας και Δανίας να μένουν στο περιθώριο…
    Μα να βγεί η καρακάξα από την Αλβανία 5η και η ΙΤΑΛΙΔΑ με 2 μέτρα πόδι και φωνή αηδονιού 9η;
    20η η Ισλανδία; 26η η Νορβηγία; 16η η Κύπρος; 24η η Δανία; Που βαδίζουμε ρε; Χάλια ο διαγωνισμός φέτος, από τις χειρότερες στιγμές του 2012 και γενικά όλης της Eurovision…. ΑΙΣΧΟΣ
    Νομίζω φέτος ήταν μακράν ο χειρότερος και πιο στημένος διαγωνισμός… Shame
    Αμφιβάλω αν του χρόνου θα κάτσω να δω το ρεζίλι που κατάντησαν τον θεσμό… -.-

  63. ευτυχως που εμεις ειχαμε χαζοτραγουδα και οι αλλοι τα τρομερα κομματια …. καντε συγκριση και δειτε … οχι ευκολη κριτικη …

  64. apogoiteusi.. eilikra eurovision pote xana den vlepo..as afiso tin ellada, i kipros re paidia gt den eperne psifous? ayto na eksigisoun… niotho genika mia katapatisi tis xoras mas,adiki kate eme. ta skopia epitelous as to voulosoun kai na xonepsoun epiteloys tin onomasia toys, den pirazei. isos oi alles xores exoyn anagi apo tin eurovision gia na deixoyn to anyparkto politismo toys, i ellada den exei, einai mia xora me parelthon apiasto. elpizo na min afisoume to parelthon ayto na mas katapiei. kai an nomizoun merikoi oti genika fetos itan mia dikaii eurovision sfaloyn oiktra, ektos apo tin dikaii niki tis soudias, ola ta upoloipa itan kraygalea, me apokorifoma tin ellada. genika prepei na syneidotopoioisoun oi filoi mas oi europaio kai rosoi kai den xero ego oti to asximo paron tin elladas den anairei tin istoria mas. kai i apiles toys tora gia mia eksodoy tis elladas apo to eyro,mia apomonosis einai to eyxaristo toys gia ayta poy prosferan oi progonoi, kai prosfatoi progonoi se aytoys. elpizo i ellada na katalavei meta apo ayto oti se ayto to kosmo den exei pollous filous kai oti prepei moni tis na anagenithei apo tis staxtes kai na deixei se olo ton kosmo oti to elliniko pneyma synexizei na katoikei se ayto to topo mesa mas se olous toys ellines..

  65. apogoiteusi.. eilikra eurovision pote xana den vlepo..as afiso tin ellada, i kipros re paidia gt den eperne psifous? ayto na eksigisoun… niotho genika mia katapatisi tis xoras mas,adiki kate eme. ta skopia epitelous as to voulosoun kai na xonepsoun epiteloys tin onomasia toys, den pirazei. isos oi alles xores exoyn anagi apo tin eurovision gia na deixoyn to anyparkto politismo toys, i ellada den exei, einai mia xora me parelthon apiasto. elpizo na min afisoume to parelthon ayto na mas katapiei. kai an nomizoun merikoi oti genika fetos itan mia dikaii eurovision sfaloyn oiktra, ektos apo tin dikaii niki tis soudias, ola ta upoloipa itan kraygalea, me apokorifoma tin ellada. genika prepei na syneidotopoioisoun oi filoi mas oi europaio kai rosoi kai den xero ego oti to asximo paron tin elladas den anairei tin istoria mas. kai i apiles toys tora gia mia eksodoy tis elladas apo to eyro,mia apomonosis einai to eyxaristo toys gia ayta poy prosferan oi progonoi, kai prosfatoi progonoi se aytoys. elpizo i ellada na katalavei meta apo ayto oti se ayto to kosmo den exei pollous filous kai oti prepei moni tis na anagenithei apo tis staxtes kai na deixei se olo ton kosmo oti to elliniko pneyma synexizei na katoikei se ayto to topo mesa mas se olous toys ellines..

  66. Παιδια θα πω την αληθεια,οπως νιωθω!Επιδη αγαπώ την μουσικη,το διαγωνισμο γενικα δεν θα με πειραζε αν η χωρα μου(Κυπρος)δεν πήγαινε καλά,αλλά φετος πειράχτηκα πολυ,την αξίζαμε ρε παιδι μου μια θέση στην 7αδα εστω,τι βγήκαμε??16η και η Ελλάδα 17η ,για την ελευθερία οχι και τόσο γιατι παρα τα αστία είναι πολυ ψωνιο,ενω η ήβη παντα σεμνή,και εντυπωσιακη!περισσοτερο λυπήθηκα για την αγαπημένη μου Ρουμανια,ελεος,αυτο το απιθανο τραγουδι 12ο??Για μένα ειναι 1ο Δηλαδη η μ*****α της Εσθονιας,Αλβανία,Τουρκίας,Μακεδονίας κλπ.ηταν καλυτερα??ΑΙΣΧΟΣ!η Νορβηγία τελευταια αν είναι δυνατον!η Δανία 23η???τι λενε?? Πολυ αδικο 🙁 🙁 🙁

    • ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΕ ΚΑΒΑΛΑ-ΔΡΑΜΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Κ.Ο.Κ. , ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΦΥΡΟΜ. ΕΛΕΟΣ

  67. Ρουμανία 12η με 71 βαθμούς?Ισλανδία 20η με 46 βαθμούς?Δανία 23 με 21 βαθμούς?Νορβηγία 26 με μόλις 7 βαθμούς?ΡΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ?Αξιζε η Νορβηγία τελευταία?ΧΑΛΑΣΕ η EUROVISION!Ερώτηση: Οι χώρες που έχουν την ίδια βαθμολογία, πέρνουν την ίδια θέση?

  68. m olo to kraximo pou dikaios tha faei i ert pisteuo oti tha sovareutei tou xronou. alla to tragoudi mas, dn itan toso tragiko gia na rthei 17o pisteuo….

  69. fate tin skoni tis souidezas re.ama thelei i ert na kathisei katw na sthrixei kati allo.den mporo allo na kraxw fisika k i fetini simetoxi mpeni sto idio vartho me rakitzh me sarbel k triti i eleftheria.o diagwnismos mono simaxies exei den eine stimeno.k emis exoume simaxies me kipro pou pote den katalavenw giati prepei na tis dinoume dwdeka giati merikes fores paei kati xazotragouda.tzouzei to 17 e?tha dis tou xronou katantia.stamatiste na lete oti itan adiko k arxiste na krazete gia na mathoun kati poustares(oxi gay) sti ert telos me to stilaki tis elenas.alliws telos genika.pou ise re louka pou ellinara mou esi?i kaliteri simetoxi mas meta tin MONADIKI elena.ante kalinixta

  70. … Ή ανάλογα με το βαθμό που πήρε από μία χώρα & τον έφερε σε αυτή τη θέση?

    • εχεις δικαιο.εμεινα με σαν μαρινο που δεν εδωσε σε ιταλια 12αρι.στημενα ηταν.και η βουλγαρια να μας δωσει μονο 1;γινεται αυτο;εβαλε το χερακι της η κυρα μερκελ μαλλον.επισης το αζερμπαιτζαν και η αλβανια περνανε βαθμους απο κατι ασχετες χωρες λες και τις πληρωσαν ή δεν ξερω και γω τι.μαλλον αποβιβασαν πολλους μεταναστες στη κεμτρικη ευρωπη και τους εδωσαν και καρτοκινητα.ρε μιλαμε για αδικιες πλεον!η ελευθερια ηταν κουκλαρα,η ωραιοτερη,αδικηθηκε!η σουηδεζα λιγο παχια στη περιφερεια.το ιδιο και η ηβη.να χασουν κιλα.θεα η ελευθερια!

  71. το πήραμε το μήνυμα… είμαστε κ επίσημα στην black list των Ευρωπαίων…να μου πεις μουσικός διαγωνισμός είναι…. αλλά δείχνει μια τάση των λαών…σου λένε οι ξένοι: “γιατί να ψηφίσω την Ελλάδα εδώ μας χρωστάει τόσα λεφτά… σιγά μην χρεωθώ για τους κλέφτες κ τους τεμπέληδες”… δυστυχώς αυτή την άποψη έχουν για εμάς πια… μετά από την προπαγάνδα των γερμανών…. κ πήρε μπάλα κ την Κύπρο….έχουμε γίνει τα κακά παιδιά πλεόν…
    το τραγούδι μας πάντως άξιζε δεκάδα……

  72. Το 2010,η Βουλγαρία εδωσε στη Κυπρο 5 βαθμους,που το τραγούδι ηταν μέτριο,και τωρα,που ηταν ισως η καλυτερη συμμετοχή της Κυπρου??δεν έδωσαν τιποτα!πιστευω πως αν το La La Love πήγαινε για την Ιταλία,Σουηδία,Αζερμπαιτζάν κλπ,θα έμπενε 5αδα!την Ρουμανία γιατι δεν την αναφέρει σχεδον κανείς ως αδικημένη??

    • φιλε μου η μεγαλυτερη αδικια για την κυπρο ηταν το 2007 και το ξερεις καλα..και για μενα ειναι η καλυτερη συμμετοχη της κυπρου.
      η αληθεια ειναι πως κι εγω περιμενα η βουλγαρια να δωσει βαθμο στην κυπρο λογω καταγωγης της ηβης..αρα δεν μετρησε.προφανως δεν αρεσε.
      η ρουμανια μια χαρα θεση πηρε.η 12η ειναι αξιοπρεπης θεση.

      • Η Ευριδική ηταν παρα πολυ καλή τοτε και αδικήθηκε ,αλλά προσωπικα μου αρεσει λιγο περισσοτερο η ηβη διοτι το τραγουδι της ενα πιο χαρουμενο ποπακι,η Ήβη ειναι πολυ συμπαθητική,και απο τοτε που ηταν στο X-factor,εην φανταζομουνα στην Eurovision,αν ήταν στη 1η στιλή θα ήμουν ικανοποιημένος αλλα…για την Ρουμανία λυπαμαι,εσυ περιμενες να πάει ετσι??(κατανοω πως δεν σου αρεσε), πιστεύεις πως όποια χωρα δεν παει και τοσο καλά δεν κάνει επιτυχια το τραγουδι της??

      • η ευριδικη ομως ειναι μια μεγαλη μορφη της ελληνικης μουσικης σκηνης και αυτο που εγινε το 2007 ηταν αισχρο.η ηβη ειναι ενα τιποτα μπροστα στην ευριδικη και εχει χρονια η κοπελα μπροστα της για καριερα.
        μια χαρα ειναι το τραγουδακι της ρουμανιας και οπως ειπα η 12η ειναι μια καλη θεση και δεν σημαινει οτι δεν θα ακουστει.

  73. κ να μην ξεχάσω την απαράδεκτη αναγγελία της Τουρκίας μετά από την Σουηδία από τον παρουσιαστή….. αυτό κ αν δεν είναι διαφήμιση… μονό που δεν είπε ψηφίστε Τουρκία…

  74. συγνωμη για το ασχετο σχολιο μου αλλα μια και αναφερεις αυτο θα πω το εξης:μην ανυσηχεις..τωρα που θα κυβερνησει την ελλαδα ο ηρωας σας (λεγε με τσογλανο) επισημα η ΠΓΔΜ θα λεγεται και επισημα MAKEDONIA μιας και ως γνωστον ο κυριος τσιπρας υποστηριζει την αποψη των γειτονων και θεωρει απαραδεκτο που της ασκουμε βετο και δεν την αναφερουμε ως μακεδονια.
    αυτα και συγνωμη για το ασχετο σχολιο μου που δεν αφορα τον τελικο της eurovision.

    • ο ηρωας των ελληνων.ο ρομπεν των δασων της πολιτικης!αυτος ο κυριος λοιπον εχει αυτη την αποψη για την fyrom.

    • όταν η πλειοψηφία την αναφέρει σαν “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” δυστυχώς έχουμε χάσει το παιχνίδι…κ δεν είναι μόνο η eurovision… παντού το ίδιο γίνεται…κ σε άλλες διοργανώσεις… κ για όλο αυτό φταίμε εμείς κ οι άχρηστοι πολιτικοί μας…. γιατί θα έπρεπε να το έχουμε λύσει αυτό το θέμα όταν είμασταν στα πάνω μας…τώρα είναι αργά….ααα….κ ο τίτλος για την αποψινής βραδιάς που ταιριάζει γάντι “when the music dies”…

  75. Ελα Αντωνία τρελανε μας με τον Γκέτα σου !!! Χαμόςςςςςς….χαχα τρελή!

  76. οσο και να μας εσφαξαν οι επιτροπες για να βγεις 17ος σημαινει οτι και στο televoting επιασες πατο.εννοω εκτος 10άδας.το τραγουδι μας ηταν εμετος.με το που ξεκιναγε ηταν ηχορυπανση.η ελευθερια πολυ καλη σκηνικα και φυσικα πανεμορφη.δεν περιμενα απο καποιες χωρες τοσο λιγους βαθμους.η κυπρος αδικηθηκε παρα πολυ λογω ελλειψης συμμαχων.η σουηδια το αξιζε με τα χιλια!συγχαρητηρια!και τωρα οι σουηδοι δεν εχουν αναγκη τη παπαριζου που ελεγε οτι την παρακαλανε για να τους εκπροσωπησει.πηραν τη πρωτια με το τρελο 372 σκορ με τη θεα loreen!!δευτερο σκορ ολων των εποχων πισω απο αξεπεραστο θεο alexander rybak!

  77. Παιδια φετος εξέρεση των Top3 τα υπολοιπα ηταν 100% στημένα,αν δεις δεν υπήρξαν συμμαχίες αποψε,ακόμα και η Σερβία δεν έδωσε 12αρι στη Βοσνια,ουτε και ο Αγιος Μαρίνος στην Ιταλία,αλλά ουτε και η Σουηδία στην Νορβηγία,αλλα στη Κύπρο(χάρηκα),κλπ

    • Η υπόλοιπη δεκάδα ότι να’ναι! Τραγούδια που άξιζαν bottom 5, μπήκαν στην πρώτη 10αδα! Αλλά έτσι είναι η Eurovision. Για την Ήβη εγώ στεναχωρήθηκα:/

  78. α καλα ναι…η βουλγαρια μας εδωσε μονο ενα;δεν γινεται αυτο!και η αλβανια πηρε κατι τρελους βαθμους απο το πουθενα απο χωρες που δεν την ξερουν ελεος ρε

    • @mimikos. Περι Αλβανιας
      ΕΛΛΑΔΑ:10 ποντοι (μετανάστες)
      ΣΚΟΠΙΑ: 12 ποντοι (αλβανική μειονότητα)
      ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ: 10 ποντοι (αλβανική μειονότητα)
      ΙΤΑΛΙΑ: 12 ποντοι (μετανάστες)
      ΣΑΝ ΜΑΡΙΝΟ: 12 ποντοι (επιτροπή-δε ψηφίζουν λόγω μικρού πληθυσμού)
      ΒΕΛΓΙΟ: 10 ποντοι (κοσσοβάροι μετανάστες)
      ΕΛΒΕΤΙΑ: 12 ποντoi (κοσσοβάροι μετανάστες)
      Λέγεται ότι κάποιοι ξύπνιοι απ’ το Κοσσοβο, ψηφισαν μέσω Σλοβενίας (3 πόντοι) για την Αλβανία (ψάξτε το λίγο).

      • Χωρίς να αμφισβητώ ότι ισχύουν αυτά, τόσα χρόνια που η Αλβανία έβγαινε κάτω από 15η που ήταν όλοι αυτοί; Ακόμα λοιπόν και αν αυτοί ψήφιζαν χαριστικά, θα μπορούσαν οι επιτροπές να το κάψουν. Ας παραδεχτούμε ότι το τραγούδι άρεσε.

    • το πιο πιθανό θα έρχονται αυτοί σε εμάς…για ψωνίζουν φθηνά… εκεί μας βλέπω σύντομα….

  79. Pragmatika to mono pou tha thymamai tou xronou tetoio kairo einai o Guetta!Andonia eyxaristoume pou yparxeis!12 points from me! 🙂

  80. εχεις δικαιο mimi.το χαν στημενο.αμολυσαν ολους τους αλβανους στην ευρωπη για να πανε καλα στη γιουροβιζιον.μεχρι και καρτοκινητα θα τους εδωσαν για να ψηφισουν.καλα οσο και να κοπανιουνται γιουροβιζιον δεν παιρνουν ποτε.μονο η ελλαδαρα μας θα σκιζει και φετος πεσαμε γιατι μας ζηλευουν επειδη η ελευθερια ηταν κουκλαρα και φωναρα και παραμιλησε ολη η ευρωπη.οι αλλες μπαζα τα κακομοιρα

    • @ mimikos
      Εντάξει, ας μη το ξεφτιλίσουμε… Τι καρτοκινητά να δώσουν και με τι λεφτα…
      @ Μάριος
      Η τραγουδίστρια της Αλβανίας ήταν κοσοββάρα, για αυτό πολλοί κοσοββάροι στο Βέλγιο και στην Ελβετια (συνήθως έδινε 10αρια στην Αλβανία) ξεσκιστηκαν στα SMS.

  81. Η Σουηδια το αξιζε , το τραγουδι ξεχωρισε
    απο την αρχη .
    Πρωσωπικα το ψηφισα.
    Απο εκει και περα οπως προεβλεψα η Ιταλια κινηθηκε χαμηλα λογο του παλιομοδιτικου υφους-αρεσε σε 40+
    σνομπαρια και μαλλον θα σπρωχτηκε
    πολυ απο τις επιτροπες.
    Χωρις αυτες θα ηταν πολυ χαμηλοτερα
    εκτιμω.
    Η Σερβια ωραια μεν αλλα για 2η-3η
    Οι γιαγιαδες πλασαραν αθωωτητα και επιασε.
    Ελλαδα και Κυπρος χαθηκαν καθως
    ο τελικος ειχε παραδοξος καλες συμμετοχες , η Ελλαδα εμφανισθηκε
    με ποπ τσιφτετελε ουζο-γυρος-τζατζικι
    και περναμε καλα , χιλιοπαιγμενο εθνικ
    που κουρασε απιστευτα.
    Η Κυπρος καλη και αδικημενη επρεπε
    να ηταν δεκαδα.
    Κυπρος και Δανια οι χαμενες της βραδιας
    οπως και η Γαλλια.
    Τουρκια; Να μη σχολιασω, ο καπεταν
    ποπαι και οι 10 μουτσοι
    Εν κατακλειδι η Λοριν ειχε εμφανιση
    απ αυτες που θα μεινουν στην ιστορια
    του διαγωνισμου , και εχει ενδιαφερων
    να μαθουμε τι ψηφισαν οι επιτροπες
    Εκτιμω οτι θα εβγαλαν πρωτη την Ιταλια
    Αν αυτο επαληθευθει η Σουηδια εχασε
    ποντους απο τον βηχα της προβας!!
    Αλλα πρωτα ας μαθουμε επισημα

  82. Αγγλικά της Οξφόρδης μίλαγε αυτή η τύπισσα που έδωσε τα αποτελέσματα της ελληνικής ψηφοφορίας. Για τα αζέρικά της δεν ξέρω…

    Στα αμιγώς καλλιτεχνικά, οι δύο Κύπριες του τελικού, είχαν μακράν τις χειρότερες φωνές της βραδιάς. Η Νίνα Τσίλι άξιζε καλύτερης θέσηςαπό την 9η που τελικά κατέκτησε.

  83. pistevw apo dw k pera tha erthei i katrakula tis elladas sti eurovision gia alli mia fora opws dekaetia 90′. ektos an valoume mualo k steiloume poiotita. allwste perisu antameifthike i poiotita-imastan 3oi se televoting. krima gt opws k naxei einai k auto mia prowthisi tis elladas

  84. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην υπέροχη Ελευθερία Ελευθερίου για την άψογη εμφάνισή της!
    Ας ελπίσουμε,από του χρόνου (αν συμμετάσχουμε), να στέλνουμε αποκλειστικά ελληνόφωνα κομμάτια με ωραίες παρουσίες, και οι ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ν’ αρχίσουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, χωρίς εξαγορές και εμπάθεια!
    Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!!

  85. po po apogohteush pisteua pos uapername mia kalh 8esh ala tekika h europaioi mas xantakosan dld lol 1 apo boulgaria , 1 apo germania , 2 apo belgia dld na pisteuw oti oi ellhnes tou e3wterikoy den mas ψifisan kai oti pleon den exoume summaxies . stenaxwrh8hka kai gia kupro kai pali ntroph kai esxos sthn eurwph dld toso mas misoyn. sumfono me autous pou lene tou xronou na mhn pame dioti 8a mas xantikosoun perissotero

  86. Από που να αρχίσω 16 η κύπρος 17 η ελλάδα 9 η ιταλία εεε όχι και η νορβηγία τελευταία τι είναι αυτά η ρωσία 2 έλεος η τουρκία στην δεκάδα?κάτι δεν πάει καλά εδώ……

    • κάτι δεν πάει καλά?ααα,μα γιατί το λες αυτό? :p να συμπληρώσω,αγγλία,δανία κ ισλανδία επίσης καράπατος και ισπανία πολύ κάτω

  87. Εγω χαρηκα για την νικη της Σουηδιας!Απο την αρχη μου αρεσε το τραγουδι και ξεχωρισε χθες απ’ολα!Εγω στεναχωρηθηκα για την Ηβη γιατι δεν τις αξιζε η 16η θεση…απλως η Κυπρος οποι τραγουδι και να στειλει δεν θα παρει καλη θεση γιατι δεν εχει συμμαχιες!Φετος στον διαγωνισμο περασαν χωρες(Σερβια,FYROM,Βοσνια-Ερζεγοβινη,Ρουμανια) που εχουν κανει καλες συμαχιες!Κιολας το Μαυροβουνιο και η Κροατια δεν περασαν και ψηφιζαν τις παραπανω χωρες…
    Ο Νορβηγος παλι τι να πω?ΑΔΙΚΙΑ!Υπηρχαν αλλα τραγουδια που εκαναν για τον πατο και οχι ο Νορβηγος!Τι να πεις Eurovision ειναι αυτη!
    Υ.Γ:Εγω πιο πολυ ανυπομονουσα να ανεβει στην σκηνη ο David αλλα τελικα δεν….:p

  88. Ti xaza akouo thee mou??
    re pante na diavasete ligo kai afiste ta xaza..ti stimena kai ti vlakeies??poia merkl more tha tous eipe na mi dosoun pontous stin ellada??tha me trellanete??ainte pante na kanete kati na morfotheite kai afiste ti merkel

    • ασε την μορφωση του καθενα… κατσε να δεις τα αναλυτικα αποτελεσματα κοινου και επιτροπης σε κανα μηνα και τα λεμε

  89. 1ον ας προσπαθήσουμε να γράφουμε ελληνικά τα σχόλια μας για να μπορούμε να τα διαβάζουμε όλα,2ον μπράβο στη Σουηδία πραγματικά το άξιζε,3ον το βρακί της Ελευθερίας δεν άρεσε γι αυτό και δεν μας ψήφισαν.Η κοπέλα αν και έχει ωραία φωνή ακουγόταν χάλια και ακούγαμε χορώδία!!!!

  90. περίμενε το Ιούλιο που θα δώσουν τα αποτελέσματα κοινού και επιτροπής ξεχωριστά,για να δεις αν είναι στημένο η όχι. σιγά δηλαδή που το κοινό της Γερμανία μας έδωσε μόνο 1 πόντο!!

  91. παιδια εμενα με πηρε ο υπνος απο το πρωτο τραγουδι…και εχασα το κωλοeurovision.

  92. Υπάρχει και η περίπτωση οι Ελληνες μετανάστες να μην έχουν φράγκο και να μην ψήφισαν.Οι φοιτητές μας που είναι Αγγλία ή δεν είχαν φράγκο ή δεν είδαν eurovision κι αυτό ισχύει και για Ελλάδα και Κύπρο,οι μετανάστες στη Σουήδια;;;στη Γερμανία;;;;τεσπα του χρόνου προτείνω να στείλουμε μια ζεμπεκιά να τους κάνει κα εντύπωση ο ήχος μας και είμαι σίγουρος ότι θα μαστε 4αδα.

  93. Χουντα ειχε η Ελλαδα φιλε, δεν φταει το 74 ο ελληνας! Εξαλλου και σεις δεν πηγατε πισω…δεν εχετε δωσει του ενα σεντς για την αμυνα….

  94. Εεεε σκαστε λιγο..Μια χαρα ηταν αξιοπρεπεστατη η συμμετοχη μας φετος αν μπαιναμε δεκαδα δεν θα σας χαλουσε.Η Ελευθερια Ελευθεριου εχει αποδειξει οτι εχει μια καταπληκτικη φωνη γι αυτο σκαστε οσοι την βριζετε αν ειναι ανεβητε εσεις εκει πανω χορεψτε τραγουδιστε.Το κοριτσι αυτο εξιζει συνχαριτιρια οσο για την 17η θεση νομιζω οτι δεν μας αξιζε υπηρχαν πολυ χειροτερες συμμετοχες απο την δικια μας π.χ. Μολδαβια,Ουκρανια,Γερμανια(οχι και τοσο),Τουρκια κτ.λ

  95. Παρόλο που τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ανατρεπτικά για τους περισσότερους, ας είμαστε κ λίγο αντικειμενικοί κ ας δούμε από μια άλλη οπτική τι ακριβώς συνέβη χτες. Κοιτάζοντας την πρώτη δεκάδα βρίσκει κανείς κυρίως μπαλάντες -Σερβία,Αζερμπαιτζάν,Ισπανία,Εσθονία,Γερμανία κ φυσικά Αλβανία. Αντίθετα οι περισσότερο pop συμμετοχές -Ουκρανία,Κύπρος,Ελλάδα,Ιρλανδία,Μάλτα,Γαλλία κ Νορβηγία βρίσκονται στη δεξιά μεριά του βαθμ. πίνακα. Πιθανό συμπέρασμα ; Η Ευρώπη προτίμησε τις μπαλάντες κ την πρωτοτυπία σε ορισμένο βαθμό. Η Αλβανία πχ πανηγυρίζει την καλύτερη θέση στην ιστορία της γιατί έστειλε μια ιδιαίτερη κ εκκεντρική ερμηνεύτρια με ένα τραγούδι που όπως κ να χε σε έκανε να το προσέξεις. Η Τουρκία επίσης για μένα πρωτοτύπησε γιατί δεν κατέφυγε στο χορευτικό ποπ/έθνικ στυλ, και γενικά κανείς δεν αμφισβητεί ότι στη δεκάδα βρίσκονται καλές φωνές. Απο κει κ πέρα σαφώς με παραξενεύει η 4η θέση του Αζερμπαιτζάν, η 6η θέση της Εσθονίας κ η 7η της Γερμανίας, καθώς περίμενα στις θέσεις αυτές σε κάθε περίπτωση την Ισλανδία αλλά αυτή είναι η Eurovision εντέλει, απρόβλεπτη κ ανατρεπτική. Επίσης χαίρομαι πολύ για την επάνοδο της Ισπανίας στη δεκάδα μετά από 8 χρόνια απογοητεύσεων, όσο για την Ελλάδα ήρθε η σειρά μας μετά από 8 χρόνια να μαστε εκτός δεκάδας κάτι που θεωρώ απόλυτα δίκαιο για φέτος. Η επιστροφή μας στην 17η θέση όπως το 2003, μας δείχνει ότι ο κύκλος των ελληνικών ποπ/έθνικ συμμετοχών έκλεισε και καιρός πλέον για νέους πειραματισμούς -εάν κ εφόσον παραμείνουμε του χρόνου-. Αν σκεφτεί κανείς ότι χάθηκε η 12η θέση για 8 βαθμούς, κ πάλι καλά να λέμε έτσι όπως εξελίχτηκαν τα αποτελέσματα. Χαρακτηριστικό του κορεσμού που αφορά στο στυλ τραγουδιού μας είναι το ότι μας ψήφισαν αποκλειστικά χώρες του Ανατολικού μπλοκ κ των Βαλκανίων Όσο για την Κύπρο θεωρώ ότι τα κατάφερε πολύ καλύτερα από την Ελλάδα παίρνοντας την καλύτερη της θέση από το 2004 κ μετά με ένα δωδεκάρι έκπληξη της Σουηδίας κένα 8αρι της Ισλανδίας κ χωρίς καθόλου συμμάχους Για μένα η πλήρως αποτυχημένη χώρα για ΄φέτος είναι με διαφορά η Γαλλία που μετά από προμοτούρ σε 20-21 χώρες πήρε ας πούμε 1 βαθμό από την καθεμιά ….
    Όσο για το Νορβηγό όσο και αν έμοιαζε με τον Eric Saade οι 7 βαθμοί μου φαίνονται κομματάκι λίγοι.
    Τελευταία κ πρώτη λοιπόν μια σκανδιναβική χώρα, για μια Σουηδία που μετά από τόσες συμμετοχές γραμμένες από Σουηδούς συνθέτες κ μετά από 13 χρόνια θα διοργανώσει έναν -λογικά άρτιο- διαγωνισμό …

    • Ωραία τα λες αλλά θέλαμε μια καλύτερη θέση για να πανηγυρίσουμε λιγουλάκι γαμ…… τη φτώχεια μας,με όλα αυτά που περνάμε…

  96. Already the song “La La Love” is on the TOP 200 of ITUNES CHARTS in all Europe!!!
    Cyprus (#1), Greece (#1), Sweden (#5), Norway (#19), Spain (#38), Ireland (#44), United Kingdom (#86), Denmark (#97), Netherlands (#97), Germany (#98), Belgium (#98), France (#98)
    Δείτε τη μετάφραση

  97. Παιδια να ρωτησω κατι,οσοι ψηφισατε παραδοθηκαν τα μηνυματα σας?Γιατι εμενα μονο το ενα παραδοθηκε!Παιζει καποιο ρολο?

    • Παραδοθηκαν.Δεν μου ηρθε η αναφορα παραδοσης και σκεφτηκα και εγω οτι ισως δεν καταμετρηθηκαν αλλα οταν τηλεφωνησα για να δω το υπολοιπο του χρονου μου ειχα λιγοτερα ευρω απο πριν και καταλαβα οτι τις μετρησαν.

    • Εγώ ψήφισα Ιταλία, Ρωσία, Κύπρο και μετά ήρθαν τρία μηνύματα που έγραφαν: ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, Η ΨΗΦΟΣ ΣΑΣ ΠΑΡΕΛΗΦΘΗ! ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

  98. Παιδια, η οποια πικρια για την θεση μας ειναι διοτι ειναι σχεδον σιγουρο οτι μας χαντακωσαν οι επιτροπες λογω εμπαθειας , είτε εντολων! Δειτε το και περισυ, το κοινο μας ειχε 3ους και οι ¨ποιοτικες” επιτροπες 14ους…το βρισκεται λογικο? Ισως να ειναι η Ελλαδα που περασε λογω κοινου απο τον ημιτελικο τελικα….
    Δεν λεω σε καμμια περιπτωση οτι ειχαμε τραγουδαρα, αλλα ειμαι σιγουρος οτι ηταν στημενο το απαοτελεσμα των επιτροπων! Ειδικα η ΕΡΤ επρεπε να αντιδρασει περισυ με την 14η θεση ενος δυσκολου και περιεργου τραγουδιου για τηνν ευρωπη….που ο κοσμος το εκτιμησε ενψω οι κωλο-επιτροπες το χαντακωσαν! Απλα φετος μας ειχε Υποθετω 8ους το κοινο – και κατω απο 20δα η επιτροπη…. το βρικσεται δικαιο??
    Η ΣΟΥΗΔΙΑ ΠΑΝΑΞΙΑ ΚΕΡΔΙΣΕ!

  99. Αναμενομενη η νικητρια με εμας δεν καταλαβα τι συνεβη.Ισως επωφεληθηκαν φετος απο τις επιτροπες τα ποιοτικα τραγουδια και μαλλον αρχισε η Ευρωπη να βαριεται αυτου του ειδους τις συμμετοχες σαν τη δικη μας.Δεν πιστεψα οτι θα μπαιναμε δεκαδα οχι ομως και 17οι!!! Το φυσιολογικοτερο θα ηταν να ειμαστε 15αδα.Και αυτο που δεν αντιλαμβανομαι ειναι πως γινεται η Νορβηγια να τερματισει τελευταια(σε καταλαβαινω απολυτα laurinda ετσι νιωθω και εγω για την Ισλανδια που ψηφισα).Μα ειναι δυνατον να μας περασουν τα Σκοπια,η Μολδαβια,η Τουρκια,η Λιθουανια και η Ουκρανια?Ελπιζω του χρονου (αν συμμετεχουμε) να στειλουμε κατι εντελως διαφορετικο.Γιατι να μη δοκιμασουμε την τυχη μας και με μια καλη μπαλαντα?Θα μου αρεζε να δω ξανα τη Βαλαντω με μια δυνατη ερμηνεια πολυ καλυτερη απο αυτη του 2011 η και κατι πιο εντεχνο π.χ. Ελεωνορα Ζουγανελη γιατι η εποχη του εθνικ-ποπ περασε και ειναι αναγκη επιτελους να δειξουμε και μια αλλη πλευρα του ελληνικου τραγουδιου.

    • μπαλαντες…πρεπει να εινα ξεχωριστες….οι περισσοτερες πατωνουν και ειναι λογικο

  100. Δίκαιη νίκη για τη Σουηδία ….Πολλές ανατροπές! Η τετράδα περίπου ok .Η Αλβανία ανεβασμένη από τις επιτροπές !Εσθονία επίσης υπερτιμημένη … 6η ??? Τουρκία για το πούτσο! Sorry κιόλας … Γερμανία , Ισπανία ..εκεί , Ιταλία πεσμένη .Ρουμανία αναμενόμενο. Ασχολίαστο που Μολδαβία , Fyrom , Λιθουανία ,Ουκρανία βρίσκονται εντός 15αδας … Ελλάδα αδικία… Τουλάχιστον εντός 12αδας έπρεπε να είναι όπως και η Κύπρος ..Μας μίσησαν ήδη λόγω άλλων θεμάτων , βλέπε 1 πόντο Γερμανία &Βουλγαρία ..!!! Βοσνία, Μάλτα , Γαλλία ,Ουγγαρία Ok… Ιρλανδία το μπούλο , και καλά να πάθουν … ΚΑΙ … αδικία για Ισλανδία , Δανία , Νορβηγία.
    Αγγλία οοοο ..!!! Σκασίλα μας .. Μετριότατα όλα ήταν .!!
    Μπράβο στα κορίτσια μας … Όλα ήταν εναντίων τους .. Κρίμα που θα πέσει το STAR να τις φάει τώρα ..!!!

  101. Ας μιλήσουμε και λίγο αντικειμενικά.
    Η Σουηδία ήταν ΦΟΒΕΡΗ και προσεγμένη σε όλα.
    Ρωσσία: Ζήτω τα ΚΑΠΗ!!Φοβερές!!!
    Σερβία:Αναμενόμενο
    Η Ελλάδα και η Κύπρος ήταν οι μόνες με τόσο έντονη σκηνική παρουσία, όμως μέχρι εκεί.Οι φωνες ήταν κάτω του μετρίου με πολλά λάθη(φυσιολογικά λόγω κίνησης)αλλα ασυγχώρητα.
    Η Αλβανία είχε μια απίστευτη(τσιριχτή μεν)έκταση.
    Και η Νορβηγία που τοοοοοσο απορείτε ήταν μια φθηνή απομίμηση της περσινής μούφικης συμμ. της Σουηδίας γι’αυτό και την μαύρισαν.
    ΑΡΑ μιά χαρά μας άξιζε η 17 θέση η οποία δώθηκε μόνο για την ομορφιά της Ελευθερίας καθώς αν είχε πάει φέτος η Μαντώ με αυτή τη ΦΩΝΑΡΑ και άλλο τραγούδι θα ήταν μέσα στην 7άδα τουλάχιστον!!!!
    “Eurovision SONG contest” και όχι “Eurovision dress/dance contest”.

    • συγγνωμη αλλα ειδαμε τι εκανε κ η μαντω οταν πηγε eurovision….! φωναρα ναι, αλλα αυτο δν ηταν αρκετο για να παει καλα…μη θυμηθω την τραγικη της ενδυματολογικη επιλογη….

  102. Όταν μια χώρα στέλνει συνέχεια ποπ/έθνικ συμμετοχές όπου σχεδόν πάντα δίνει ΟΛΗ της την έμφαση στη σκηνική παρουσία, στα πυροτεχνήματα, στα τρικ κτλ, κ αφήνει τα φωνητικά σε 2η μοίρα, είναι απολύτως λογικό να υπάρξει χάσμα ανάμεσα στο κοινό κ στις κριτικές επιτροπές. Γιατί οι επιτροπές να ψηφίσουν μια ακόμα ποπ/έθνικ συμμετοχή μας όπου ουσιαστικά τραγοδούσαν 2 φωνές ΄μαζί ; Όσο για πέρυσι, το ότι ήταν η συμμετοχή μας ένα ιδιαίτερο κ περίεργο τραγούδι ακριβώς σημαίνει ότι δεν είναι κ τόσο σίγουρο ότι θα εκτιμηθεί δεόντως από όλους. Στο κάτω κάτω για 8 βαθμούς χάθηκε η 12η θέση, οπότε δεν μπορούμε να μιλάμε για καμία αδικία. Σε καμία περίπτωση δεν αξίζαμε παραπάνω φέτος από τη 12-13η θέση.

    • Ενω η τσιριδα της Αλβανιας ειναι ποιοτικη και εκτιμηθηκε απο την επιτροπη…ασε ρε φιλε…

      • συμφωνω…..αυτη η τσιριδα ηταν υπερβολικη….φωναρα δν λεω…αλλα εμενα δν μου αρεσε τοσο η αλβανια!

    • ειναι φυσιολογικο να υπαρχει αποκλιση μεταξυ κοινου και επιτροπης…αλλα ειναι τραγικο να εισαι 3ος στο κοινο και 14ος στην επιτροπη…οπως εγινε περισυ και οπως εγινε και φετος…….σε καμμια περιπτωση δεν υποστηριζω οτι στειλαμε τραγουδαρα…

  103. Gus αν δείς τί έγραψα, θα καταλάβεις ότι δεν μίλησα για ποιότητα αλλα για “απίστευτη(τσιριχτή) έκταση”, η οποία εκτιμήθηκε λόγω προσπάθειας.Να’σαι σίγουρος ότι δεν βγαίνουν ΚΑΘΟΛΟΥ εύκολα αυτές οι νότες…
    Ποιοτικές ήταν οι φωνές της Ισπανίδας και Σουηδέζας.

    • Σιμο, εξω θα περιμενω τα αναλύτικα αποτελεσματα… δνε θελω να υποβαθμισω την Αλβανια…. αλλα οταν η Βουλγαρια δινει 1 βαθμο…κατι δεν παει καλα…δεν νομιζεις? Γιατι εκει σιγουρα ημασταν στο κοινο μεσα στις πρωτες θεσεις…ενω οι επιτροπη μας χαντακωσε….

  104. διαβασα ολα τα σχολια-σχεδον- κ εχω να πω τα εξης..
    1. σταματηστε να κραζετε την ελευθερια! οταν τοσα χρονια πηγαναμε τελεια με το εθνοποπ, κανεις δν μιλουσε μετα τον τελικο, τωρα βγηκαν ολοι να πεσουν να τη φανε την κοπελα! εκανε ο,τι μπορουσε κ ηταν μια αξιοπρεπης συμμετοχη. δν αξιζαμε την 17η θεση-μα να μην ειμαστε ουτε καν πριν απο τη μεση?
    2. δηλ. αζερμπαιτζαν, τουρκια, σκοπια, λιθουανια, μολδαβια κλπ που μας περασαν, ηταν καλυτερα?? μην τρελαθουμε! ειδικα για τον τουρκο δν μπορο να το χωνεψω!!
    3. 1 βαθμο απο γερμανια? κανεναν απο αγγλια? κανεναν απο σανμαρινο-που νομιζω γενικα μας ψηφιζε..-
    4. τελευταιος ο νορβηγος??????
    ο,τι να ναι…..

    • Αληθεύει οτι στη Γερμανία ψήφισε μόνο η επιτροπή;Κάτι τέτοιο άκουσα!

  105. Το ξέρω ότι πολλοί έδω μέσα έχουν νεύρα αλλα πρέπει να αποδεχτούν την καθαρή πραγματικότητα του τί αξίζαμε σαν συμμετοχή. Επίσης ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ δεν ξέρουν τί διαφορά ανάμεσα σε FYROM

  106. Δεν αμφιβάλλω για τον ημιτελικό αλλα ο διαγωνισμός φέτος είχε 42 συμμετοχές και ανετα μπόρεσε να ανατραπεί το αποτέλεσμα του ημιτελικού αφού τα πιό ωραία τραγούδια τα είχε ο 2 ημιτελικός.
    Στον τελικό καποιοι θα προτίμησαν να δώσουν την ψήφο τους σε τραγούδια του αλλου ημιτελικού απ’ότι στον δικό τους.

  107. den peirazei gia tin 17h thesi,fetos itan pragmatikotita i strofi se poio poiotika tragoudia,asxeta an ta apotelesmata den mas aresoun.aksia nikitria me peripato i souidia!alla exo mia aporia ayti i moldavia pos vgike 11h?

  108. παιδιά σήμερα θ αγωνιστεί και ο Βλάσης Μαρας στην ενόργανη εφήβων και ο Τσολακίδης,ας τους ευχηθούμε καλή επιτυχία και ας ξεχάσουμε την eurovision

  109. Ξερει κανεις αν του χρονου θα παμε???Γιατι απο οτι καταλαβενω κομματακι δυσκολο.Ας μου απαντησει καποιος.

    • ναι οντως…γιατι κ καπου παραπανω διαβασα κατι “του χρονου-ΑΝ ΠΑΜΕ” γιατι ομως να μην παμε?? ειναι το μονο προγραμμα της ερτ με υψηλη τηλεθεαση, ακομα κ φετος, δν μπορουν να ισχυριστουν οτι ο κοσμος εχει χασει το ενδιαφερον του για τη γιουροβιζιον…

  110. εχει καποιος κανα link να καταγραψω τις βαθμολογιες απο χωρα σε χωρα για το αρχειο μου;

  111. παιδια δεν βγηκαμε 17η αλλα 16η και η Κυπρος με την Ουκρανια ειναι μαζι στην 15η θεση…αν κοιταξεται πανω στην εικονα η Κυπρος με την Ουκρανια εχουν τους ιδιους βαθμους αρα εμεις ειμαστε στην 16η θεση

    • σωστα! τωρα το ειδα αυτο!μήπως όμως η ουκρανια πήρε πιο μεγαλους βαθμους (jesus, ποιος ψηφισε αυτο το εκτρωμα!) γιαυτο κ στην ισοβαθμια προηγειται?

      • Ναι, γιατί η EBU έχει θέσει συγκεκριμένους κανόνες, για να «σπάνε» οι ισοβαθμίες. Οπότε, η Ουκρανία πήρε μεγαλύτερους βαθμούς.

    • στη λιστα ειμαστε ξεκαθαρα 17οι. αλλωστε, αν δεν ειμαστε εμεις, ποιος ειναι;;; ας αφησουμε την κυπρο να ψαχνεται για το αν ειναι 16η ή 15η, που στην τελικη ισοβαθμει με καποιον. εμεις δεν επιρρεαζομαστε. 17οι και…καταιδρωμενοι!!!!!

  112. βασικα η κυπρος μας εφαγε βαθμους.διασπαστηκαν οι βαθμοι και οι ψηφοι του ελληνισμου.καλυτερα να μη ξαναπερασει τελικο!γιατι τα τελευταια χρονια που δεν περαναγε πηγαιναμε μια χαρα.

    • Και γιατί δηλαδή να μην περάσει η Κύπρος και να περάσουμε εμείς; Φέτος η Κύπρος άξιζε περισσότερα από εμάς και έπρεπε να μπει 10άδα. Τι ζήλια είναι αυτή; Έχει μια φορά η Κύπρος καλύτερο τραγούδι από εμάς (όχι ότι το δικό μας είναι άσχημο) και αμέσως να την φάμε-.-

      • Γιατί να μην ξανα περασει η Κυπρος???Δεν καταλαβα??και ναι απο Κυπρο ειμαι!Ελεος

      • Για να μην μας πάρει βαθμούς-.- Τι άλλο θα ακούσουμε! Αφού η Κύπρος φέτος ήταν πολύ καλύτερη από την Ελλάδα γιατί να μην περάσει; :S

  113. 17οι βγηκαμε.αυτοι βγηκανε 15οι.αν τρεις βγουν 4οι ο επομενος ειναι 7ος.ετσι παει…δεν το ξερεις;ελεος!μονο σε αθληματα και αγωνες λενε ισοβαθμια στο χρυσο μεταλλιο και μετα υπαρχει ασημενιο.σε ολα τα αλλα παει ετσι.μαθετε πια..ελλαδαρα παντα δεκαδα αρκει να μην ξαναπερασει η κυπρος.κουκλαρα ελευθερια σε ζηλεψανε οι κομπλεξικες γυναικες και οι αντρες που δεν γουσταρουν θηλυκα ομορφα

    • Στα αθλήματα όταν υπάρχει ισοβαθμία δεν υπάρχει η επόμενη θέση.
      Πχ, δύο στην πρώτη θέση και χρυσό μετάλλιο, ο επόμενος θα πάρει το χάλκινο.
      Τρεις στην πρώτη θέση ισοβαθμούν, ο επόμενος είναι τέταρτος.
      Ένας παίρνει το χρυσό και ισοβαθμούν δύο στη δεύτερη θέση, δεν υπάρχει χάλκινο μετάλλιο πάμε στον τέταρτο.

  114. mimikosj τι να σου πω !!!!!
    Φοβερή σκέψη!!!! Μπράβο!!! Λές και έφταιγε η Κύπρος για τις παραφωνίες και τις αντιγραφές του παρελθόντος…..

  115. Επίσης θεωρείς ότι η Ήβη είναι λιγότερο θυληκή απο την Ελευθερία;;;Δε νομίζω!!!

  116. σιμο ναι.η κυπρος φταιει.η ελλαδαρ με την ελευθερια εγω την υπολογιζα πρωτη με τις ποδαρες που χει.αλλα ηρθε η αλλη με τα κιλα και μας εκανε χαλαστρα.τι να πω ρε φιλε;!ελεος με το μυαλο ορισμενων πηγαν και ψηφισανε τα μπαζα

  117. επισης τις επιτροπες τις αποτελουν κυριως γυναικες κομπλεξικες και ασχημες και αντρες που δε γουσταρουν γυναικεια ποδια οποτε λογικο το βρισκω.ζηλεψανε ολοι την ελευθερια που ειναι κουκλαρα.τον διαγωνισμο λιγοι τον βλεπουν πλεον απο τη πλευρα του σεξ και της ομορφιας.οπως με παπαριζου και ρουσλανα που ηταν απιστευτα θηλυκα

    • Σταμάτα το,έλεος δηλαδή !! Τι μας νοιάζει για την ομορφιά ?? Είσαι εκτός τόπου κ χρόνου !! Σε βλέπω από χθες όλο για την ομορφιά σχολιάζεις !! Η ομορφιά δεν είναι το παν !!

  118. Ρε παιδιά Ε-Λ-Ε-Ο-Σ, μια χρονιά δεν μπήκαμε δεκάδα και θέλετε να φύγουμε από την Eurovision για ένδειξη διαμαρτυρίας και λέτε ότι δεν θα ξαναδείτε eurovision. Οι άλλες χώρες έτσι κάνουν; Η Σουηδία για παράδειγμα από το 2004 έχει μπει μόνο 4 φορές δεκάδα, κάνουν έτσι; Δηλαδή επειδή το 2010 που άδικα δεν πέρασαν τελικό, έφυγαν; Δεν γίνεται να είμαστε κάθε χρόνο 10αδα!

  119. El μετα απο αυτο νομιζεις οτι του χρονου οι Ελληνες θα κατσουν να δουν eurovision?εγω παντως που ειμαι eurofan και φανατικος μαλιστα θα το σκεφτω πολυ σοβαρα αν θα κατσω να δω του χρονου eurovision διοτι φανηκε με την κρητιριο ψηφηζει ο κοσμος ακομα και στην eurovision υπαρχει η παραδοσει των big5 ελεος.Αν η eurovision ηταν καθαρα μουσικοχορευτικος διαγωνισμος δεν θα υπηρχαν οι big5 δηλαδη γιατι οτι μαλακια και αν στελνουν περνανε μπορει καποιες χωρες να αξιζανε περισσοτερο με εξαιρεση φετος που σε γενικες γραμμες οι big5 ειχανε ωραιες παρουσιες εκτος της Γαλλιας.Του χρονου πρωτα ο Θεος να μας αξιωση να στειλουμε αν στειλουμε τραγουδαρα να το βουλωσουν ολοι.Οσο για την Ελευθερια ηταν πανεμορφη οπως παντα χωρις αγχος.Ελευθερια και μεις Σε αγαπαμε και με συγκινησες πολυ με αυτο που ειπες…

  120. μουσικοχορευτικος διαγωνισμος?χαχααχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχα!μακαρι να ηταν ετσι αλλα απο οτι φεναιται και σε διαγωνισμο “μουσικης” εμπλεκονται και οι πολιτικοι…
    να στο πω καλυτερα για να καταλαβεις ειναι
    πολιτικος διαγωνισμος,εγω αυτο καταλαβα χθες το βραδυ!μπορει η περισσοτεροι να διαφωνησουν μαζι μου και να τα βαλουν μαζι μου αλλα εμενα αυτη η γνωμη μου δημιουργηθηκε χθες!

  121. Oι τηλεθεατές πάτησαν τη ΝΕΤ στο τηλεκοντρόλ τους σχεδόν…αυτόματα στις 22:00! Με το…καλησπέρα της Μαρίας Κοζάκου, το 48.5% είχε ήδη συντονιστεί!

    Μπορεί όλοι να έλεγαν ότι φέτος…κανείς δεν ασχολείται με την Eurovision, αλλά όπως φαίνεται ο θεσμός παραμένει ένα ενδιαφέρον τηλεοπτικό πρόγραμμα, τουλάχιστον για…χάζεμα το Σαββατόβραδο! Αυτό αποδείχθηκε και χθες!

    Ο κόσμος περίμενε υπομονετικά να ακούσει όλα τα τραγούδια του διαγωνισμού και η αγωνία όσο προχωρούσε η βραδιά κορυφωνόταν. Την ώρα που τραγούδησε η Ήβη Αδάμου, η τηλεθέαση ξεπερνούσε το 60%, ενώ για την Ελευθερία Ελευθερίου, πλησίασε στο 70%! (68,8%!)
    Το υψηλότερο τέταρτο που κατέγραψε η NIELSEN ήταν στη 01:00 όταν είχε ήδη ξεκινήσει η διαδικασία της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων και παρά το γεγονός ότι η Σουηδία φάνηκε σχετικά γρήγορα ότι θα είναι η νικήτρια, αυτό δεν…ξενέρωσε τους τηλεθεατές, το 75,5% των οποίων παρέμειναν στη ΝΕΤ!

    Περισσότερο από το 60% περίμενε ως και το τέλος για να δει τη θέση θα πάρει τελικά η Ελλάδα και η Κύπρος!

    Αυτά τα ποσοστά είναι στην κατηγορία 15-44, ενώ στο σύνολο να σημειώσουμε ότι το κορυφαίο τέταρτο, “έπιασε” 75,9%!

  122. Η ΕΡΤ επειδη εχει δηθεν ατομα εκει, ακομη και αν δεν συμμετασχει του χρονου δεν θα δηλωσει καθολου οτι αποχωρει λογω δφιαμαρτυριας…. γιατι το παιζουν δηθεν… Οταν θα δουμε οτι υπηρξε ΧΑΣΜΑ μεταξυ κοινου και επιτροπης για την Ελλαδα —Το ξαναγραφω, δεν αξιζαμε πρωτιες…αλλα μια 8-10 σιγουρα— δεν θα κανουν τιποτα ως ΕΡΤ! Αν εχουν αξιππρεπει και λιγο ελληνικο αιμα θα πρεπει να σταλει επιστολη διαμαρτυριας κια να αναφερθει σε αυτη την αποκλιση που υποηρξε σε βαρος της Ελλαδας τοσο το 2011 οσο και το 2012! Τωρα αν μερικοι θελουν να τα β,λεπουν ολο ροδινα και οτι ολοι μα ςαγαπανε και οτι ετυχε βρε αδερφε να σε εχουν 3ο το κοινο και 14ο οι επιτροπες…ας ονειρευονται! ετσι λεγανε και σε οσους ομιλουσαν οτι τα προνβλημα με την τουρκια στο αιγιαιο ειναι για την υπαρξη κοιτασματων φυσικου αεριου και πετρελαιου,….τους ελεγαν ονειροπαρμενους και οτι τους αρεσει η συνομωσιολογια και η καταδιωξη!

  123. @ Kωνσταντινα

    Αντε παλι τα ιδια…
    Ειναι δυνατον κοπελα μου να μην ηξεραν οι
    διοργανωτες για το σλου μοσιον;
    Αντε στον ημιτελικο , αλλα και στον τελικο!!!
    Επειδη τσουζει σε γραφικους ”δημοσιογραφους” η θριαμβευτικη νικη
    της Λοριν θα πρεπει να πιστεψουμε
    οτι δεν ηξεραν οι διοργανωτες;
    Το συγκεκριμενο αρθρο που παραπεμπεις ειναι τουλαχιστο γελοιο
    μην πω αισχρο , κινηται στα ορια της
    επιστημονικης φαντασιας.
    Οσες επιστολες και να πανε στην ebu
    δεν θα γινει τιποτα.
    Ας ειναι τα ”ειδισιογραφικα” μπλογκς
    λιγο ποιο προσεκτικα.

    • Ειχε δεν ειχε slow motion, η ΣΟΥΗΔΙΑ θα κερδιζε… ειναι το μονο τραγουδι που ΑΞΙΖΕ…. αντι να διαμαρτυρηθειτε για το χαντακωμα της Ελλαδας απο τις επιτροπες που ψηφισαν αντι-ελληνικα…καθομαστε και ασχολουμαστε με την Σουηδια η οποια κερδισε ΠΑΝΑΞΙΑ!

  124. Βεβαια για να μη τα περιμενουμε ολα απο το Δημοσιο-ΕΡΤ , θα μπρουσε να αναλαβουν πρωτοβουλια και οι ιδιωτες… πχ ο OGAE Ελλαδος, εαν δουμε για 2η φορα αποκλιση στα αποτελεσματα επιτροπης και κοινου εις βαρος τηε Ελλαδας…. αλλα τι λεω τωρα….

  125. str εγω δεν εχω προβλημα με τη νικη της Σουηδιας ισα ισα που απ’την αρχη υποστηριζα το τραγουδι
    απλα σιγα σιγα γινεται ντορος και επδ με παραξενευσε το οτι ειδη κερδισε η Σουηδια πως γινεται να της παρουν πισω το τροπαιο?γι αυτον τον λογο διμοσιευσα την ιστοσελιδα του gossip-tv οπως και σε αλλες πολλες σελιδες το ειδα αυτο για την νικη της Σουηδιας!;)

  126. @ Κωνσταντινα

    Δεν τα εβαλα με σενα αλλα με τη μικροπρεπεια ορισμενων της ξεπεσμενης
    πια νεοελληνικης σοου μπιζ που θεωρουν
    οτι για τη 17 η θεση φταιει το σλοου μοσιον
    της Λοριν.
    Οι μονοι που διαμαρτυρονται αυτη τη στιγμη ειναι καποιος δημοσιογραφος
    και ενδεχομενως καποιο γιουροφανς
    της Ελλαδας.
    Με λιγα λογια το αρθρο ειναι αναξιο σχολιασμου.
    Το τροπαιο πισω δεν προκειται να το παρει κανεις αφου κανεις δεν ασχοληθηκε ποτε κατα τη διαρκεια του διαγωνισμου.
    Περαν του ταμειου λαθος δεν αναγνωριζεται

  127. ego pisteuo oti oi epitropes prepei na papsoun na iparxoun. ipotithetai pos einai ekei gia na anevazoun ta pio piotika tragoudia. I ISLANDIA TI STO DIAOLO KANEI STIN 20 THESI? makari na diamartirithoun fetos polles xores mpas kai xipnisei i ebu kai stamatisei auto to sistima psifoforias, giati allios tha epistrepsoume stin dekaetia tou 90 pou mono varetes mpalantes nikagan i empainan 10ada…an auto theloun kako tou kefaliou tous…

  128. Μιχάλη ηρέμισε. Έχεις δίκαιο αλλά πες τα λίγο πιο καθώς πρέπει για να μην οξύνονται τα πνεύματα. Δεν μας συμφέρει να ξύνουμε πληγές. Δεν φταίει ο απλός Έλληνας πολίτης. Οι πολιτικοί φταίνε. Την μια ήτανε η χούντα και κράταγε τον Έλληνα δεμένο και μετά που διώξαμε την χούντα για 4 δεκαετίες αυτοί που μας κυβέρνησαν μας κορόιδεψαν όσο κανένας άλλος κατακτητής. Έφαγαν τα αποθέματα του κράτους και τον ιδρώτα των Ελλήνων κάνοντας οι ίδιοι τεράστιες περιουσίες εις βάρος μας. Τώρα αυτά τα δισεκατομμύρια καλούμαστε να τα πληρώσουμε όλοι μοιράζοντας τον μισθό και τη σύνταξη στη μέση. Τα πληρώνουμε με ανεργία και με στέρηση. Σίγουρα η Κύπρος πλήρωσε πολλά με την κατάντια των πολιτικών μας. Πλήρωσε με την μισή υπόσταση της. Άλλα τι σου φταίει ο απλός ο Έλληνας για αυτά που δεν του έμαθαν στα βιβλία της ιστορίας από το 22 μέχρι σήμερα? Και τι μπορεί να κάνει γι αυτά που συμβαίνουν τώρα και τον πονάνε? Ούτε να διαμαρτυρηθεί στο δρόμο δεν μπορεί. Θα τον τσακίσουν. Ξέρεις πόσα παιδιά από αυτά που γράφουν εδώ μέσα σ’αυτό το σάιτ είναι άνεργα? Και όχι γιατί δεν αξίζουν, αλλά γιατί μας έφεραν την χειρότερη δικτατορία που έζησε ποτέ η Ελλάδα. Να έχεις κάνει σπουδές, να θέλεις να δουλέψεις και να μην μπορείς. Να σκέφτεσαι ότι τον καφέ θα τον φτιάχνεις στο σπίτι για να μην πληρώσεις έξω ενάμισι ευρώ. Την Γιουροβίζιον την έχουμε για τονωτική ένεση. Για να ξεχνιόμαστε. Την Κύπρο την αγαπάμε και την πονάμε. Νομίζεις ότι δεν ξέρουμε πόσο έχει ξανοιχτεί αγοράζοντας Ελληνικά ομόλογα και κινδυνεύει αυτή τη στιγμή να βουλιάξει σαν την Ελλάδα? Και αν κάποιοι δεν ξέρουν τι πέρασε η Κύπρος για να μείνει μισή σήμερα, συγχώρεσε τους που μιλάνε και λένε ανυπόστατα πράγματα. Αλήθεια πόσο τυχερός ήταν ο Zeljko Joksimovic χτες το βράδυ!!! Μάζεψε 10ρια και 12ρια από 6 πρώην Γιουγκοσλαβικές χώρες και τερμάτισε 3ος στον τελικό. Φαντάζεστε την Ελλάδα πόσους βαθμούς θα μάζευε στον φωτεινό διαγωνισμό αν η ιστορία, της είχε φερθεί πιο ευνοϊκά? Εκτός από το 12αρι της Κύπρου θα είχαμε 12αρια από τον Πόντο, την Ιωνία την Αιολία την Καππαδοκία την Λυδία την Βηθυνία την Καρία ίσως και απο Λουκανία -Γκρεκανία στα δυτικά μας. Τόσα 12αρια? Θα διώχναμε την Ρωσία από τη 2η θέση. Επειδή όμως αυτό ανήκει στη σφαίρα του φανταστικού και δεν πρόκειται ποτέ να γίνει, ας προσγειωθούμε στην σκληρή σημερινή πραγματικότητα. Η Κύπρος είναι ότι τελευταίο μας έχει απομείνει και δεν πρέπει να την πληγώνουμε άλλο. Ειδικά εμείς οι μικροί και άσημοι. Ας σεβαστούμε τα όσα έχει περάσει και το πως άντεξε έστω και μισή, ενώ οι Αλλες (χώρες) δεν άντεξαν, όχι από την κακοτυχία της Ιστορίας, αλλά από τις ξεροκεφαλιές και τις αλαζονείες των Ελλήνων ……έως και τώρα!!!

  129. Αυτα παθαινεις ΕΡΤ μου όταν ΔΕΝ ασχολεισαι ΚΑΘΌΛΟΥ με το τι τραγούδι θα στείλουμε και βάζεις ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ στιγμή μια δισκογραφικη να σου βρει τραγούδια του ποδαριου μέσα σε λίγες μέρες ; Επιτέλους κάντε ανοιχτό διαγωνισμο , διαλέξτε τα 5 καλύτερα που θα σταλούν και συμπληρώστε 3 συμμετοχές με συνθέτες που θα τους έχετε προτείνει να γράψουν 3 τραγούδια και να ερμηνεύσουν απο τραγουδιστή που θα επιλέξουν οι ίδιοι ! Έτσι 8 συμμετοχές και θα βρεθεί κάτι αξιόλογο. Και όσοι προτείνετε αυτές τις βλακείες που διαβαζω εδω για εκπροσώπηση μας του χρόνου είστε επικίνδυνοι. Δεν πήρατε καθόλου το μήνυμα ! ΏΡΑ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΌΠΩΣ : ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ , ΟΛΥΜΠΙΟΥ , ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ,ΒΕΡΤΗΣ , ΑΝΑΣΤΑΔΙΑΔΗΣ ,ΜΕΛΙΣΣΕΣ, ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ… Ελεος εδω μέσα που μου προτείνετε Βαλάντω… Αυτη δεν ειναι Καν τραγουδίστρια πια. Πέρασε απο ένα ριάλιτι Κσι τώρα την έχουν στείλει ΣΠΙΤΙ της όλες οι δισκογραφικές. Για σας μουσικη ειναι ο Μαρτακης και η Ταμτα με ξεπατικοτούρες πλαστικά τραγούδια που σιχαθηκε και καταδίκασε η Γιουροβίζιον. ΗΜΑΡΤΟΝ. ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.

  130. Εύχομαι και ευελπιστώ, του χρόνου(εάν πάμε) το τραγούδι μας να είναι ποιοτικό Ελληνικό και πάνω απ’όλα πρωτότυπο, μακρυά απο σκιές του παρελθόντος…Ετσι για να τους μπούμε στο μάτι και στο αυτί.

  131. Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΔΙΚΗΜΕΝΗ. ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ “ΓΕΙΤΟΝΕΣ” ΝΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΜΕΡΟΣ. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ. ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΙΕΡΩΤΗΘΗΤΕ ΓΙΑΤΙ Η 1 ΧΩΡΑ ΣΟΥΗΔΙΑ ΕΔΩΣΕ 12 ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. ΑΠΛΑ ΔΙΕΡΩΤΗΘΗΤΕ!!!!! ΜΑΣ ΑΞΙΖΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ!!!!

  132. Η νικη της Σουηδία υπήρξε αδικη καθως στη ζωντανη παρουσιαση χρησιμοποιηθηκε η αργη κινηση -προς το τελος-η οποια δεν ειναι επιτρεπτη στην eurovision.ευχαριστω

  133. μπραβο και στην ερτ για την τολμη της που εστειλε ενα φρεσκο τραγουδι,προταση για το κοινο της ευρωπης!(μια αφωνη @ουνιτσα,με ανεμπνευστη χορογραφια και ενα μουσικο μοτιβο αχταρμα,λιγο κρασι λιγο θαλασσα και την κυλοτα μου)!!!και μετα σας στεναχωρησε η 17 θεση!!! παλι καλα που περασαμε και στον τελικο,αλλα οταν ο διαγωνισμος αποτελειται απο χαζεςφανατικες λουγκρες τι περιμενεις να στελνει και η ερτ?τραγουδια?

  134. Η νίκη της Σουηδίας ήταν σίγουρη, το έχουμε πει άπειρες φορές εδώ και πολύ καιρό και νομίζω άξια κέρδισε. Από κει και πέρα όλα χάλια!!!!!!!!!!!!!! Άξιζε η Ρωσία την 2η θέση??? Η Αλβανία τόσο ψηλά? Η Τουρκία, η Γερμανία, η Εσθονία??? Και να πατώσουν η Δανία, η Ισλανδία και η Νορβηγία??? Έλεος!!!!!!!! Και η Ιταλία και η Ισπανία έπρεπε να ήταν πολύ ψηλότερα. Η Ελλάδα και η Κύπρος είχαν αξιοπρεπέστατες εμφανίσεις και συγχαρητήρια και άξιζαν να είναι παραπάνω στον βαθμολογικό πίνακα. Σίγουρα μας χαντάκωσαν οι επιτροπές, αλλά νομίζω και στο televoting δεν πρέπει να τα πήγαμε πολύ καλά. Όσον αφορά για το τι θα στείλουμε του χρόνου, νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς να κάνουμε εικασίες. Πολύ φοβάμαι ότι λόγω οικονομικών καταστάσεων δεν θα έχουμε συμμετοχή. Αλλά αν θα στέλναμε προσωπικά θα ήθελα ένα dance δυνατό και φρέσκο κομμάτι όπως PLAYMEN ft. Demy – Fallin ή OtherView & Mark F. Angelo – I’m The One. Αρκεί να επιτρέψει η ΕΡΤ να στείλουμε κάτι καλό…

    • συμφωνω! ωραια τραγουδια κ γενικα η dance σκηνή στην ελλαδα εχει ανεβει πολυ τελευταια, μακαρι να στελναμε κατι τετοιο!

  135. paidia brv stn alvania 5 8esh eixe donara i gunaika to a3ize oso gia tn kupro k tn ellda eixan poli wria parusiasi ala tus elipe polii i fwnh oi kopeles ta eixane ftisi fonazan gia na akustun dn htan gia eurovision….egw pistevw pws twra krinun pragmatika gia tn fwnh me 3eresh tn norway pou ti na pw isos dn h8elan na tn psifisun mias k exei alis epilogis filoo k dn aresi poli suto stus eurwpaious dn e3igite aliws

  136. Εντάξει, πιστεύω πως θα μπορούσαμε να τα είχαμε πάει καλύτερα, αλλά αν το καλοσκεφτείτε, κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα τραγούδια που μας σερβίρισε η ΕΡΤ για να διαλέξουμε. Φανταστείτε να είχαμε διαλέξει ένα από τα υπόλοιπα! Ούτε τελικό δε θα περνούσαμε! Γι’ αυτό, αν αποφασίσουμε να συμμετάσχουμε και του χρόνου (πράγμα που πρέπει να γίνει έγκαιρα), θα πρέπει να ασχοληθούν περισσότερο εκεί στην ΕΡΤ με το θέμα και όχι να μας πασάρουν πρόχειρα τραγουδάκια, που έχουν γραφτεί στο πόδι, ένα μήνα πριν το διαγωνισμό.

  137. Oι ογκαέδες αντι να γλυφουν μια ζωη την Πισκερά και τις λοιπές μουσικά άσχετες καρακάξες της ΕΡΤ με το επιχείρημα η ΕΡΤ ξέρει πολυ καλα τι κάνει και σκαστε γιατι μπαίνουμε δεκαδα’ ας κοιτάξουν να πουν στις φιλεναδες τους ότι φέτος ειχαμε ΤΡΕΛΛΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ όπως τρελές αποτυχίες ειχαμε και τις δεκαετίες 80 και 90. Τη στιγμή που μεγάλα ονόματα και συνθέτες θέλουν να μας εκπροσωπήσουν ειναι ΝΤΡΟΠΗ Η ΕΡΤ να κάνει ΓΕΛΟΙΟΥΣ εθνικούς τελικούς με άσχετα πιτσιρίκια αποκλείοντας και μην αφήνοντας αξιόλογους καλλιτέχνες και δημιουργούς να συμμετέχουν. Το πάρτυ με τα σκουπιδοτραγουδα που οι δισκογραφικές έχουν για πέταμα πρέπει να τελειώσει. Αρκετά, κατάντησε γραφικό. Αλλα ότι Και να λέμε του χρόνου πάλι τραγούδια του ποδαριου θα ακούσουμε απο την ΕΡΤ . Η Μονή ελπίδα ειναι να το πάρει το θέμα πατριωτικά ένας καλλιτέχνης και να πιέσει να τον αφήσει η ΕΡΤ και η δισκογραφικη του να συμμετέχει και να το κυνηγήσει ο ίδιος ο καλλιτέχνης με σωστό τραγούδι, παρουσίαση κτλ. Η ΕΡΤ μέχρι σήμερα ποτε δεν την ενοιαξε

    • Έχεις δίκιο, η ΕΡΤ απαξιώνει το διαγωνισμό συνεχώς, αλλά όταν χτυπάει 60άρια – 70άρια στην τηλεθέαση, όλα είναι ρόδινα.

      • οχι τιποτα αλλο, ειδικα φετος αν και ηθελε η ΕΡΤ να υποβαθμισει το διαγωνισμο και να ριξει την τηλεθεαση για να πει…κοταξτε…ο κοσμος το απαξιωσε οποτε τελος…(αυτος ηταν ο στοχος)…τελικα σαρωσε τοσο στον ημιτελικο ΑΛΛΑ ειδικα χθες…70%

  138. Δεν την ενοιαξε το θέμα τραγούδι. Λες και τους ειπαν ότι ο διαγωνισμός ειναι μόνο δημόσιες σχέσεις. Και τέλος, σε εποχές κρίσης συννετεχεις για να ΠΕΙΣ κάτι στην Ευρώπη και να συγκινήσεις με τη συμμετοχη σου. Να πεις εγω ήρθα εδω γιατι έχω να σας τραγούδησω κάτι πολυ όμορφο. Να πηγαίνεις σαν μπουρναζογκομενα με το κιλοτακι έξω ειναι ξεφτίλα. Και ΔΕΝ ειναι η εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας αυτη κύριε Ριγο και κυρία Ερτ. Ο κόσμος υποφέρει και νέος πήγαμε με ξεκολέ εμφάνιση, μπουτακια και ένα τραγούδι που οποιος δεν είχε ξανακούσει την ερμηνεύτρια θα στοιχηματιζε ότι ειναι άφωνη . Όσο για τον Ριγο, κρίμα που το BBC δεν αφιέρωσε τρίωρο να εξηγήσει αναλυτικά τη χορογραφία του. Που μοίραζε και φυλλάδιο για να αναλύσει την μπουρδολογια του με τα σπαστικα απο το Πίκπα .

  139. Δεν μπορώ να διαβάζω βλακείες….Όταν το τραγούδι αξίζει, θα περάσει και θα βγει και πρώτο.

    Η τουρκάλα γιατί πήρε την πρώτη θέση; Γιατί την ψήφισαν χώρες που δεν την ψήφιζαν πριν; Και γιατί δεν το ξαναπήρε πάλι, αν υπάρχει τόσο μεγάλο μεταναστευτικό κύμα;

    Το Βέλγιο γιατί μας έδινε καλούς ψήφους όταν ήταν καλά τα κομμάτια μας και φέτος μας έδωσε δυάρι; Ξαφνικά μειώθηκαν οι έλληνες μετανάστες του Βελγίου; Η Αγγλία, γιατί μας έδινε καλούς ψήφους, ακόμα και 12ρια, και φέτος τίποτα; Εξαφανίστηκαν οι έλληνες φοιτητές ξαφνικά;

    Φυσικά και ψηφίζει η διασπορά, αλλά δεν είναι αυτή που κάνει τη διαφορά. Την διαφορά την κάνει ο λαός της κάθε χώρας και όχι οι Έλληνες μετανάστες.

    Άλλο κουφό που διάβασα, ότι είμαστε 17οι γιατί συμμετείχε και η Κύπρος και μοιράστηκαν οι ψήφοι. Όταν πρωτοπήγε ο Ρουβάς και βγήκε 3ος, γιατί η Κύπρος ήταν και αυτή στην νικήτρια 5άδα; Δεν διασπάστηκαν οι ψήφοι της διασποράς τότε; Δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι όταν το τραγούδι αξίζει, θα ψηφιστεί; Και ότι θα νικήσει το τραγούδι που αξίζει περισσότερο, ανεξάρτητα από πολιτικά συμφέροντα; ΠΑΝΤΑ.

    Φέτος πήγαμε με ένα πολύ μέτριο τραγούδι, με χιλιοπαιγμένη συνταγή όχι μόνο από εμάς αλλά και από άλλες χώρες, με μία ερμηνεύτρια που φάλτσαρε και άκουγες 2η φωνή από πίσω, με χορευτικό χάλια, να σηκώνει το αριστερό της χέρι και να το έχει ακινητοποιημένο λες και το έπαιζε τροχονόμος, και παραπονιόμαστε για την 17η θέση;

    Η Κύπρος απλά άργησε ν’ακολουθήσει τη συνταγή του ποπ χαζοτράγουδου με όμορφη παρουσία στην εκτέλεση και χορευτικού, και φέτος που το αποφάσισε ήταν πια πολύ αργά γιατί η Ευρώπη έχει πια κορεστεί από το συγκεκριμένο θέαμα πάνω από 10 χρόνια τώρα.

    • πως κρινεις το γεγονος οτι θα μας εχει ο κοσμος στο τοπ10 και οι επιτροπες 20ους?? δικαιο??? Εγινε και περισυ ημασταν 3οι και οι επιτροπες μας ειχαν 14ους….. αυτο ειναι που λεμε…οτι ηταν στημενο το απαοτελεσμα των επιτροπων! δεν λεμε οτι ειχαμε το αριστουργημα!

      • Μοιράζονται λεφτά και δεν το ξέρω; Υπάρχει διαφορά αν βγεις 2ος με το να βγεις 22ος;

        Να μου πεις ότι το televoting έβγαλε τη Ρωσία πρώτη και την Σουηδία 5η, αλλά λόγω επιτροπών το πήρε η Σουηδία, να το καταλάβω το παράπονό σου.

        Να παραπονιέμαι όμως και να κάθομαι να στεναχωριέμαι και να ποστάρω κατεβατά γιατί η Ελλάδα αντί για 3η ήρθε 7η επειδή οι επιτροπές την έβγαλαν 14η, ποιος ο λόγος;

        Έχασε η χώρα κάποια επιδότηση και δεν το πήρα χαμπάρι;

    • αρα με ποιο σκεπτικο καθεσαι και λες οτι το ταδε τραγουδι αρεσε ή δεν αρεσε? Βασει της θεσης…ειτε ειναι 1ο ειτε ειναι τελευταιο…

      • Δεν χρειάζεται να περιμένω την τελική θέση για να καταλάβω ποια τραγούδια αρέσουν και ποια όχι. Πρώτα απ’όλα, έχω κι εγώ και ο καθένας προσωπικό γούστο.
        Μετά βλέπεις και επισκεψιμοτητες στο youtube, τα σχόλια των χρηστών, το αν το τραγούδι ήδη ακούγεται, πχ της Σουηδίας πουλάει ήδη και δεν περίμενε τον διαγωνισμό για να γίνει επιτυχία.

  140. @ layki

    Φιλε εδω απ οτι καταλαβες ειμαστε γιουροφανερ διαφορων ηλικιων και συζητουμε μεταξυ σοβαρου και αστειου.
    Δεν θεωρουμε τη γιουροβιζιον ζητημα ζωης και θανατου.
    Ουτε φυσικα κερδιζουμε σε χρημα κατι

    • Βρε και καλά κάνετε, κι εγώ από την στιγμή που κάθισα και διάβασα όλο αυτό το κατεβατό (ιδίως με τα greeklish που είναι τελείως δυσανάγνωστα) fan είμαι, αλλά να ξέρουμε και τι λέμε και να έχουν κάποια βάση αυτά που λέμε.

      Παράδειγμα, διαβάζω παράπονα για το τραγούδι μας, για την ηλίθια χορογραφία, τα καταλαβαίνω. Παράπονα γιατί πχ το τραγούδι της Δανίας να πατώσει τόσο, ή Νορβηγίας, τα καταλαβαίνω. Αλλά να παραπονιόμαστε γιατί δεν ήρθαμε 10οι αντί για 17οι; Εκτός βέβαια και αν έχω στοιχηματίσει χρήματα, εκεί τα καταλαβαίνω τα παράπονα για τις επιτροπές. Αλλά και πάλι να υπενθυμίσω, ότι η Eurovision δεν είναι αθλητικός διαγωνισμός, ούτε ιδρύθηκε για να στοιχηματίζουν κάποιοι και να θέλουν να βγάλουν λεφτά. Οι bookers εκμεταλλεύονται τον διαγωνισμό για να δώσουν στοιχήματα. Ο διαγωνισμός υποτίθεται ότι είναι τραγουδιού, όχι εύκολου χρήματος. Όποιος θέλει να στοιχηματίσει, υπάρχει και το ποδόσφαιρο, και η ρουλέτα.

      Κατά τ’άλλα, εγώ προσωπικά δεν θυμάμαι κάποια φορά να άξιζε τραγούδι την πρωτιά και να την έχασε, ιδίως τα τελευταία χρόνια που έχουν προστεθεί οι επιτροπές στην ψηφοφορία.

      • ΟΧι φιλε να παιξω στοιχημα την Eurovision!!!… δεν το εχω κανει ποτε ουτε προκειται να το κανω…οποτε τις εικασιες αυτες αστες για αλλους! Εδω δεν σπαταλησα ουτε ενα σεντσ για να ψηφισω…θα επαιζα και στοιχημα….

      • απλα ο λογος που το γραφω ειναι οτι δεν θελω να δεχομαι και την αποψη του καθε eurofun-ειτε ελληνα ειτε ξενου- να λεει οτι ειναι ξεπερασμενα (μπορει και να ειναι) και γιαυτο η ευρωπη μας χαντακωσε κτλ…μπουρδολογιες…. οι ευρωπαιοι αν μας εχουν στην 10αδα παει να πει οτι τους αρεσουν…απλα μην πμαε να παρουσθιασουμε το μαυρο ασπρο…. ΣΥΜΦΩΝΩ οτι δεν ημασταν για πρωτιες κτλ και οτι μπορουμε να στιελουμε τραγουδια οπως αυτο της Σουηδιας κτλ… δεν αντιλεγω σε αυτο! Αλλα μερικοι εδω θα το παιξουν ειδικοι στην ΕΡΤ…γλοιωδεις…

  141. Η Ελλάδα και η Κύπρος μάλλον είναι σαν την Ρωσία του 2011. Μπορεί να μπήκαμε από το κοινό δεκάδα (στις θέσεις 7 με 10) και η επιτροπή να μας πάτωσε!
    Η Ρωσία πέρσι ήταν 7η ή 8η από το κοινό και από την επιτροπή τελευταία(!), και τελικά τερμάτισε 16η! Κάτι τέτοιο παίζει να έχει γίνει με Κύπρο&Ελλάδα.

  142. fisika k i alvania axixe na vriskete sti pentada.opoios diafwnei na katharisei ta aftia tou.kanenas ellinas den prepei na exei parapono gia tin 17 thesi axixe k pio katw.

  143. Παιδιά η ΕΡΤ απο την ώρα που έφυγε ο Καλημερης δεν ενδιαφέρεται για την eurovision. Είμαι σίγουρος ότι του χρουνου (και δικαίως)δεν θα συμμετάσχουμε

    • Λες η Ερτ να χάσει το μόνο πρόγραμμα της που κάνει πάνω από 10%; Και ρε παιδιά μια φορά δεν μπήκαμε δεκάδα άλλες χώρες που δεν περνάνε καν τελικό τι να πουν; Η Κύπρος κάθε χρόνο σχεδόν που αδικείται λέει τίποτα;-.-

  144. @gus, και τι να την κάνουμε την 10άδα; Να στέλνουμε δηλαδή κάθε χρόνο την ίδια συνταγή με τα ίδια σαχλοτράγουδα, μόνο και μόνο για να μπαίνουμε στην 10άδα; Αυτή είναι η λύση που προτείνεις; Παραφωνίες, σκηνική παρουσία με κυλοτάκι και μπουτάκι, ένα επιεικώς μέτριο τραγουδάκι και 10άδα; Πολύ καλά κάνουν και τα χαντακώνουν οι επιτροπές, ν’ακούγεται και κάτι διαφορετικό, να στέλνουν κι οι χώρες καλύτερα κομμάτια.
    Να την βράσω την 10άδα αν το τραγούδι θα ξεχαστεί την επόμενη ημέρα.

    • γιατι πιστευεις οτι της Λοριν θα το θυμουνται? Απλα μερικοι – δεν το λεω για σενα – θεωρουν οτι η eurovision απευθυνεται σε μουσικοφιλους και ειδικους…οχι δεν ειναι ετσι! Δεν ειναι πολιτισμος η γιουροβιζιον…οπως ο nikos που γραφει οτι οποιος διαφωνει για την θεση της αλβανιας να καθαρισει τα αυτια του… μαλλον εχει μπερδεψει τα πραγματα… δεν θελω ρε παιδι μου να δω ενα διαγωνισμο να ψυχοπλακωνομαι… τι να κανουμε τωρα… ειδικα η αλβανια ειχε ενα βαρετο τραγουδι – φωναρα ναι- αλλα βαρετο…. πως να το κανουμε τωρα!

  145. η ιταλια δεν εδωσε ποντο σε σουηδια.νομιζε πως θα κοντραροχτυπηθουν..αχαχαχαχα ξεφτιλιστηκε!ηταν η μονη χωρα που δεν ψηφισε σουηδια!

  146. nai kala tragouda esy… pou aksize pio kato i ellada… eipame ok, to tragoudi den itan kai synthetiko aristourgima, alla oxi na vgaloume kai to axti mas tora pou vrikame.. o sarbel arese e? o alkaios? oust.. den leo i ellada eprepe na einai einai i 10 i 11 alla oxi 17,se kamia ton periptoseon. alla o diagonismos itan anthellinikos fetos teleiws. kai to apokoryfoma ta skopia..ntropi kai stoys parousiastes toy ajerbaijan poy eyxaristisan legontas eyxaristoyme macedonia. ntropi gt den sevontai tin istoria kai toulaxiston na sevastoyn oti einai ena epimaxo thema. kai min miliso gia aytin pou edine toys psifous, eipe xilies fores macedonia epitides gia na to empedosoume.. aparadektos o thesmos fetos, aparadektos. eksafanistikan oi ellines apo ola ta simeia tou kosmou, i agllia oute ena ponto se kypro… aparadekti diorganosi kai pros aytous pou lene oti fetos vgikan oi fones.. alitheia? dld to 2009 i hadise tetarti kai me epitropes.. me xiliopaigmeno tourkiko rythmo,anatoliko 2004 2006 kai 2009. les kai hadise tragoudage me foni adele. emena den me endiaferei pou vgikame 17. me noiazei pou o diagonismos prospathise na mas xeftilisei. ante kai stamatiste na lete na alaxei i ellada styl, exei paei me polla styl i ellada sto parelthon kai exei ton mpoulo. giname oloi kritikoi kai krinoume apo mia emfanisi tis ivis kai tis eluetheria sto diagonismo oli tous tin prosopikotita. irthan oi kopeles apo to mpakou kai tis epiasan amesos gia thapsimo. to star rotage tin elutheria an tin piraze pou sxoliazan oti edeixne to vraki tis. na tan kamia beyonce den tha tous piraze alla i eleutheria fysika ti sxesi exei me tin beyonce. ego pisteuo oti o kathenas mporei na anebei psila an exei talento kai den einai sosto na vazoume metra sygrisis. i soudia poli kali, eksairetiki, iremi, mia nikitria me ta ola tis. i kipros poli kali.

    • Mα η Χαντισε ηταν ασμα…οχι πουταναριο… …απλα τραγουδουσαν τα φωνητικα το ρεφραιν.. ουτε καν ανοιγε το στομα της….μεχρι και η Καλομοιρα ακουγονταν στο τραγουδι…η τουρκαλα επειδη το ασμα της ηταν για την Οπερα…επρεπε να το βγαλουν 4ο….ρε αντε απο εδω…που οποτε μας συμφερει κανουμε γαργαρα την ελαφροτητα και οποτε οχι θελουμε ποιοτητα!

  147. Καλυτερα μπουζουκοποπ παρα να στελνουμε κομματια οπως Ziben ziben ailoulou…και αλλες μαλακιες…αλλων χωρων βλεπε μαυροβουνιο

  148. KAPOIA STIGMI APOFASISTE TI THELETE PIA. alloi lete oti teleiose i epoxi tou ethniko pop alli oti logo tou anthelinikou klimatos.

    Apla na xerete, anthelliniko klima ipirxe kai persi alla o loukas tritos irthe ston kosmo gt eixe exairetiko tragoudi. Fetos etixe na iparxoun polla kala tragoudia, antikeimenika to diko mas den itan kai to kalitero alla den axize 17i thesi, alla logika otan vgoun ta apotelesmata tha doume oti eimaste i rosia tou 2011 afou oi epitropes mas erixan ston pato. Den leo xalia ta pigame, kai go den mporousa na to pistepso gt eixa mathei to diagonismo ap to 2001 me kales theseis, alla auto isos einai kai ena minima gia to oti prepei na stelnoume kalitera kommatia! i rossia idate? deuteri vgike kai itan panexipni idea oi giagiades! opote mesa sto paixnidi einai ola! Opos kai na xei omos to lega kai tha to leo oti oi epitropes exoun dialisei ton diagonismo. Deixnoun oti i kathe xora exei valei ton kathe geropapara (sory kiolas) na vathmologei kai na vgazei p.x to kula 6o…allo pali kai touto…. Makari na sovareutei i ert giati etsi opos to kovo tou xronou diskolo na simmetexoume….

  149. Ας γραψω κι εγω την γνώμη μου.Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας για την προσπάθεια τους.Το τραγούδι μας ήταν μια προχειροδουλειά,αλλά περίμενα καλύτερη θέση λόγω ομογενών.Η αλήθεια είναι έξω μας βλέπουν με αρνητική διάθεση,οπότε στέλνοντας ένα κομμάτι της ποιότητας του Αφροδισιακ δεν μας βοηθά ν’αντιστρέψουμε το κλίμα.Η Κύπρος είχε συμπαθητικό τραγούδι όμως η Ηβη δεν είχε ούτε φωνή ,ούτε χάρη.η Ρωσία βρέθηκε σ’αυτή τη θέση λόγω ηλικίας,ότι και να έλεγαν οι γιαγιάδες η Ευρώπη θα τους ψήφιζε.

  150. συμφωνω απολυτα με την μαρικα. ας βαλουμε λοιπον μυαλο και ας ψηφιζουμε στον ελληνικο τελικο με γνωμονα οχι τα ευκολοτραγουδα αλλα κατι πιο πρωτοποριακο η ποιοτικο η εστω με δυνατη φωνη.

    • Μα ποσες βλακειες να διαβασω ακομα….ΠΟΣΕΣ??
      ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ???
      Υπηρξε καλυτερη φωνητικα καποιος η καποια??ΟΥΤΕ η μανα τους δεν τους ηξερε…ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ!
      Η Ελλαδα θελει να αποχωρησει απο τον διαγωνισμο απο τοτε που ανεβηκε το Πασοκ και ο Γερουλανος ξευτιλιζε τον θεσμο….ωραια δεν του εκατσε περσυ του εκατσε φετος βοηθηστε τον στο να μην υπαρχει Ελλαδα του χρονου στην γιουροβιζιον….μα ποσο ανεγκεφαλοι ειστε μερικοι απορωωωωωωωωωωωωω!!!!

      • Το Μπατσόκ και ο Γερουλάνος πήγαν στα τσακίδια! Η ΕΡΤ είναι κερδοφόρος και η Eurovision εξακολουθεί και κάνει μεγάλες τηλεθεάσεις, (τις μεγαλύτερες αν εξαιρέσουμε τα αθλητικά γεγονότα), δεν μπορούν να στερήσουν το δημόσιο φορέα από ένα τόσο κερδοφόρο πρόγραμμα! Μην ανησυχείς

      • CON P:Τα ειπαμε μην τα ξαναλεμε.διαλεξαμε απο τους τυφλους τον μονοφθαλμο.Ισως πρεπει να εχουμε 10 καλουτσικα τραγουδια διαφορετικου υφους το καθενα και να εχουμε μαγαλυτερη ευχερεια επιλογης.Και οπvς εγραψα στο αλλο αρθρο στη Mεσημεριανη Μελετη ειναι ολοι γελοιοι με πρωτο και καλυτερο τον Μαλλη.Και μια απορια προς ολους.απο τους δικους μας ας πουμε ποιοτικους και λοιπους γνωστους καλλιτεχνες ποιος θα δεχοταν να πηγαινε;Μη μου πειτε το παραδειγμα της Βισση.Η Βισση πηγε οταν η Γιουροβιζιον εγινε στην Αθηνα.

  151. ΑΠΛΑ να ανφερω για τους υποστηρικτες του θαψιματος της Ελλαδας λογω χαμηλου επιπεδου κτλ… ας μας εξηγησουν πως οι επιτροπες Ψηφισαν τη Ρωσια…ή ηταν και αυτη ποιοτικη?
    Η Υποκρισια στο Μ΅ΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ

  152. Δεν χρειάζεται όλη αυτή η παραφιλολογία. Η Αδάμου και η Ελευθερίου ήταν καλές, τέλος. Απλά είναι μια δοκιμασμένη συνταγή που έχουν βαρεθεί να βλέπουν οι Ευρωπαϊοι. Πάρτε για παράδειγμα τα τραγούδια της Ρωσίας και της Αλβανίας που τα πήγαν πολύ καλά και ήταν ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΑ τραγούδια. Η Αλβανίδα δεν λέω έδωσε ρεσιτάλ ερμηνείας, αλλά 4 12άρια, έλεος ρε παιδιά…

  153. Ρε παιδια…Ουσιαστικα η Ελλαδα βγηκε 15η αφου πριν απο εμας υπηρχαν ισοβαθμιες..!!

  154. Νικητές
    1998-> Ισραήλ
    1999-> Σουηδία
    2000-> Δανία
    2001-> Εσθονία
    2002-> Λετονία
    2003-> Τουρκία
    2004-> Ουκρανία
    2005-> Ελλάδα

τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

STORIES

ΕΛΛΑΔΑ